Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Var skall du resa?

681 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 14 juni 2013 - 18:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Jag bilade omkring i Toscana i våras. Sen var jag en liten tur i munchen.
I början av juli åker jag på fotoresa i hela södra sverige och västkusten och östkusten och öland, och tillbaka till värmland.

Efter det så åker jag till stavanger och till preikestolen (grymt häftigt ska det bli)
Efter det blir det eventuellt Geiranger och trollstigen. Blir det inte det funderar jag på en weekend i nån storstad kanske, får se vad ekonomin säger :)

#52

Postad 15 juni 2013 - 13:19

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

  • 857 inlägg
  • 0
Kommer bila runt i the U.S & A.
Landar i Las Vegas, roar oss lite och sen blir det lite nationalparker i Kalifornien samt några dagar i LA och San Diego. Efter det kör vi längs gränsen mot Texas och avslutar med ett besök på Johnson Space Center i Houston innan vi flyger hemåt igen.

Kommer bli en del öl, bourbon och förhoppningsvis en och annan grillad stek under dessa tre veckor! :)

#53

Postad 15 juni 2013 - 14:44

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
Åker till Cypern på fredag, skall bli intressant.
Fig tree bay kanske det hette, tant bjuckar :D

#54

Postad 15 juni 2013 - 14:54

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

Åker till Cypern på fredag, skall bli intressant.


Cypern ja, vilka minnen ;) Var där fem sex år i rad för ungefär 10 år sedan, dock i Ayia Napa.

He he.

/Fredrik

#55

Postad 15 juni 2013 - 15:07

MikeVKR
  • MikeVKR
  • Guru

  • 4 029 inlägg
  • 0
Skara sommarland med barnen,har aldrig varit där så får hoppas det blir bra :)

#56

Postad 16 juni 2013 - 21:01

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Riktigt varmt och skönt här i Washington. Bra öl, fin stad.

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  image.jpg   1,36MB   0 Antal nerladdningar


#57

Postad 16 juni 2013 - 21:09

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 1
Blir ett återbesök på ett av våra favorit-resorts på Gran Canaria i 2 veckor:

Bifogad fil  IMG_0050.jpg   219,28K   11 Antal nerladdningar

#58

Postad 16 juni 2013 - 21:16

salllle
  • salllle
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Två månader i Malaysia, Indonesien och Vietnam. Fan va ja längtar till semestern

#59

Postad 17 juni 2013 - 00:03

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Firar jul på Malta i år igen =)

#60

Postad 17 juni 2013 - 00:36

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Drar till Oslo några dagar i aug och kanske till Berlin också, sen blir det USA till vintern. 2 veckor till kalifornien i december förhoppningsvis.

Redigerat av Mentos, 17 juni 2013 - 00:37.


#61

Postad 17 juni 2013 - 16:38

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
Åker till Österrike på sommarskidåkning den 14 Juli, sen veckan efter så blir det mallorca.

Så blir det även en resa till Miami i Oktober :)

#62

Postad 17 juni 2013 - 17:52

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

  • 857 inlägg
  • 0

Blir ett återbesök på ett av våra favorit-resorts på Gran Canaria i 2 veckor:

Bifogad fil  IMG_0050.jpg   219,28K   11 Antal nerladdningar


Såg riktigt trevligt ut!
Aldrig varit på Kanarieholmarna... Man kanske skulle prova på att semestra där någon gång?!


Firar jul på Malta i år igen =)


Gillar Malta, dit åker jag mer än gärna igen!
Är inte Malta lite kallt rund jul? Jag var där i Augusti ett år, då var det dock på tok för varmt för en nordbo!

Redigerat av _Lucifer_, 17 juni 2013 - 17:55.


#63

Postad 17 juni 2013 - 18:08

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0

Firar jul på Malta i år igen =)


Mina kollegor verkligen hatar Malta, de tycker det är skit tråkigt där, dålig standard och allt vad man kan tycka. Ja de åker dit ett 10-20 ggr om året får vi har serverhall där

#64

Postad 17 juni 2013 - 19:47

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Mina kollegor verkligen hatar Malta, de tycker det är skit tråkigt där, dålig standard och allt vad man kan tycka. Ja de åker dit ett 10-20 ggr om året får vi har serverhall där


Malta är ett underbart land. Det är dina kollegor som är tråkiga

Redigerat av andreassofus, 17 juni 2013 - 19:47.


#65

Postad 17 juni 2013 - 19:53

A Haddock
  • A Haddock
  • Forumräv

  • 539 inlägg
  • 0
Jag är som solo och gillar mest att vara hemma :)
Till veckan bär det dock av till frugans släktingar på norska vestlandet. En vecka av blåst, 10 grader och regn, ingen risk för solbränna :P
Men skönt att fiska och slappa lite. Jag gillar dessutom att köra bil så 86 mil enkel resa på vägar som slutar att vara raka så fort man passerat norska gränsen är underbart, speciellt med den natur man bjuds på med både fjäll, glaciärer och fjordar längs vägen :)

#66

Postad 17 juni 2013 - 20:18

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0

Malta är ett underbart land. Det är dina kollegor som är tråkiga


Tyckte det var sådär när jag var där förra året. rätt pissig standard på hotell och mat, men jag var där på konferens och hade väll inte så mycket fritid att forska runt. Men fina "Herr klubbar" i alla fall ;-)

#67

Postad 18 juni 2013 - 00:08

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Tyckte det var sådär när jag var där förra året. rätt pissig standard på hotell och mat, men jag var där på konferens och hade väll inte så mycket fritid att forska runt. Men fina "Herr klubbar" i alla fall ;-)


kan ju dock påpeka att det var 10 år sen jag var där så mycket kan ju ha ändrat sig sen dess, då var det hur fint som helt i alla fall. är det som det var då nu skulle jag nog uppskatta ön ännu mer idag då jag mest var där och drack :P dock hyrde vi en liten cab och åkte omkring i och tyckte det var jättefint.. Krångligt med vänstertrafik bara :)

Herrklubbarna fanns det ja :)

#68

Postad 18 juni 2013 - 01:47

Unregistered2222
  • Unregistered2222
  • Beroende

  • 1 106 inlägg
  • 0
Har varit i 14 länder, kanske fler? En del har jag bara åkt igenom med bil, bland annat Luxemburg, Holland, Belgien, Frankrike, Venezuela år -03, Kroatien, Thailand Dec 2001 innan tråkigheterna där, men också Italien och San Marino med flera, ja San Marino är också ett land men ett väldigt litet sådant :D Men senast jag var utomlands var faktiskt i vårat kära grannland Danmark :D Gillar faktiskt inte deras läsk-utbud för det finns ju inget. Finns ju bara en massa jäkla öl och sprit :P

Såg en flicka i 10-12 års åldern på Typ Danska Ica som stod och tittade på en flaska alkoholhaltig dryck på runt 15 %. Sen kom frågan till pappan med kundvagnen " Bestefar kan vi köbe denne? " Den var på ca: 1 liter. Ursäkta att jag översätter som en Göteborgare men så lät det på ett ungefär :D

Själv tänkte jag " Vad i helsike är detta? En 11 åring som köper sprit! Detta landet vill man ju bara bort från, eller? " hahaha :lol:

Edit: Glömde berätta :D Nästa ställe jag ska till är faktiskt Hifiklubben :D Måste ha en Sonos Connect: AMP till köket ;)

Redigerat av Unregistered2222, 18 juni 2013 - 02:00.


#69

Postad 18 juni 2013 - 07:51

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Tyckte det var sådär när jag var där förra året. rätt pissig standard på hotell och mat, men jag var där på konferens och hade väll inte så mycket fritid att forska runt.

Jag var också där förra året, kan inte påstå att stället direkt imponerade på något sätt, utöver de gamla husen och smala gränderna Valetta, som jag tyckte var trevliga att knalla bland.

Gozo åkte vi tyvärr aldrig upp till, frugan blir lätt sjösjuk, och dagen vi var där, gungade det betänkligt ute i sundet.
Pop Eye land/town kan dock rekommenderas, om man har småbarn :D

Redigerat av frollic, 18 juni 2013 - 07:52.


#70

Postad 18 juni 2013 - 09:46

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0

Gillar Malta, dit åker jag mer än gärna igen!
Är inte Malta lite kallt rund jul? Jag var där i Augusti ett år, då var det dock på tok för varmt för en nordbo!


Mina kollegor verkligen hatar Malta, de tycker det är skit tråkigt där, dålig standard och allt vad man kan tycka. Ja de åker dit ett 10-20 ggr om året får vi har serverhall där


Det har alltid varit runt 18-20 grader när vi varit där vid jul (3'e året i rad nu) så det är helt okej.

Malta är ett underbart land, trevligt folk, relativt billigt och vi som inte är "strandmänniskor" brukar köpa busskort och åka runt mycket.
Dålig standard tycker jag inte att det är direkt, det är väl inte normal svensk standard kanske, men att säga att den är dålig är verkligen att överdriva.

Rekomenderar starkt Malta istället för Kanarieholmarna och andra Svensson-ställen, att man sedan enkelt och billigt kan ta sig över till Italien (ca 100€ och det tar 1½h med båt) är ett annat plus om man vill se ännu mera.

#71

Postad 18 juni 2013 - 14:45

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

  • 857 inlägg
  • 0

Det har alltid varit runt 18-20 grader när vi varit där vid jul (3'e året i rad nu) så det är helt okej.

Malta är ett underbart land, trevligt folk, relativt billigt och vi som inte är "strandmänniskor" brukar köpa busskort och åka runt mycket.
Dålig standard tycker jag inte att det är direkt, det är väl inte normal svensk standard kanske, men att säga att den är dålig är verkligen att överdriva.

Rekomenderar starkt Malta istället för Kanarieholmarna och andra Svensson-ställen, att man sedan enkelt och billigt kan ta sig över till Italien (ca 100€ och det tar 1½h med båt) är ett annat plus om man vill se ännu mera.


Så det är så pass ändå.. Tänkte annars att det kan bli lite kyligt på nätterna runt medelhavet, framförallt då deras hus är dåligt isolerade och knappt har någon värme.

Ang standarden på Malta så tycker jag den är jämförbar med brittisk standard. Troligen pga att det länge varit en brittisk koloni och ett populärt turistställe för britter?! Iaf de ställen jag bott på i England har haft rätt identisk standard som sunkhotellen på Malta.
Inget som stör mig nämnvärt, det är ju knappast som att man skall bo på hotellet resten av sitt liv.

#72

Postad 18 juni 2013 - 19:37

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Alanya, Turkiet (om det nu inte blir inbördeskrig där nere...) i oktober...hoppas hoppas.

#73

Postad 19 juni 2013 - 16:08

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 1

Riktigt varmt och skönt här i Washington. Bra öl, fin stad.


Fin stad? Jag måste nog säga emot dig tvärt på den punkten, jag har varit i ett par av USAs större städer men DC känns som den som var minst trevlig, visst, runt regeringskvarteren är det ju fint och i ordningsställt, men 5 minuter från capitolium så känns fattigdomen, nergångna hus och allmänt sunkigt.

#74

Postad 19 juni 2013 - 16:35

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Har hållit mig i de fräscha delarna av stan. ;)

#75

Postad 19 juni 2013 - 19:38

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Fin stad? Jag måste nog säga emot dig tvärt på den punkten, jag har varit i ett par av USAs större städer men DC känns som den som var minst trevlig, visst, runt regeringskvarteren är det ju fint och i ordningsställt, men 5 minuter från capitolium så känns fattigdomen, nergångna hus och allmänt sunkigt.

Fast så är det iofs i många av USAs städer, svänger du åt fel håll kan du på två kvarters avstånd plötsligt befinna sig i slummen.

#76

Postad 19 juni 2013 - 20:09

Unregistered85f16d8f
  • Unregistered85f16d8f
  • Forumräv

  • 540 inlägg
  • 0
Åker till London imorrn, firar en passerad 50års dag sammen med min evige barndoms kompis, hängt ihop i 42år :) På fredag ser vi Buzzcocks i Brixton :D

#77

Postad 19 juni 2013 - 22:28

simulacra
  • simulacra
  • Mästare

  • 3 147 inlägg
  • 0

Fast så är det iofs i många av USAs städer, svänger du åt fel håll kan du på två kvarters avstånd plötsligt befinna sig i slummen.


Nja, varken New york eller Chicago är lika illa som DC

#78

Postad 20 juni 2013 - 13:02

Unregisteredc49a1f15
  • Unregisteredc49a1f15
  • Mästare

  • 3 205 inlägg
  • 0
Inget är bestämt men en tur ner till Hässleholm är inte omöjlig.

#79

Postad 21 juni 2013 - 00:34

Unregistered1331
  • Unregistered1331
  • Veteran

  • 1 676 inlägg
  • 0
Ops.. Det blir visst en femdagars norgeresa direkt efter Barcelona. Cykeln skall givetvis med :)

/G

#80

Postad 21 juni 2013 - 07:03

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Nja, varken New york eller Chicago är lika illa som DC

Så du baserar statistiken på tre städer ?

NY kan vara riktigt f*igt, om du åker norr om 110e gatan eller ut till Brooklyn/Long Island.

SF, Miami och LA är nämligen rätt så illa, men visst, då ska man vara fel person, på fel ställe, vid fel tillfälle också ;)

Redigerat av frollic, 21 juni 2013 - 07:05.


#81

Postad 21 juni 2013 - 07:08

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

Så du baserar statistiken på tre städer ?

NY kan vara riktigt f*igt, om du åker norr om 110e gatan eller ut till Brooklyn/Long Island.

SF, Miami och LA är nämligen rätt så illa, men visst, då ska man vara fel person, på fel ställe, vid fel tillfälle också ;)


Fast DC är rätt känt för att vara en av de jäkligaste.

Annars kan jag rekommendera områdena kring Imperial i Compton :)

#82

Postad 21 juni 2013 - 07:46

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Så du baserar statistiken på tre städer ?

NY kan vara riktigt f*igt, om du åker norr om 110e gatan eller ut till Brooklyn/Long Island.

SF, Miami och LA är nämligen rätt så illa, men visst, då ska man vara fel person, på fel ställe, vid fel tillfälle också ;)

Chicago kan jag tillägga inte var så trevlig när jag körde vilse. Stannade på en bensinstation för att fråga vägen (gps´en fungerade inte). Det var galler runt varje fönster och han vägrade prata. Då kom en polis som vi pratade med och han berättade hur vi omgående borde köra och åt vilket håll vi absolut inte ville svänga.

#83

Postad 23 juni 2013 - 10:32

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

  • 857 inlägg
  • 0

Chicago kan jag tillägga inte var så trevlig när jag körde vilse. Stannade på en bensinstation för att fråga vägen (gps´en fungerade inte). Det var galler runt varje fönster och han vägrade prata. Då kom en polis som vi pratade med och han berättade hur vi omgående borde köra och åt vilket håll vi absolut inte ville svänga.


Tycker nästan att jag råkat köra in i liknande förorter i alla lite större städer jag varit i där borta! :)
Nu vet jag inte om det alla gånger varit ett riktigt slumområde som har rykte om sig att vara farligt, men man får känslan av det ibland. LA kan vara lite spännande där duggar det tätt med läbbiga områden, St Louis är nästan som Detroit fast med mindre arbetslöshet, Chicago har sina "fina" områden.... Men San Francisco tyckte jag var relativt trevligt. Mycket flumområden, men man måste ta sig till östra sidan av viken om man vill hitta de värsta områdena nästan. :)

Fråga mig inte hur jag alltid hittar dessa områden... antingen har jag en inbyggd GPS som drar mig dit eller så finns det bara väldigt gott om dom!?
Men jag håller med dig, man måste nog väldigt mycket vara fel person på fel ställe vid fel tidpunkt!

#84

Postad 23 juni 2013 - 15:00

Stefan - Ölsvammel
  • Stefan - Ölsvammel
  • Professionellt fyllo

  • 552 inlägg
  • 0
Det blev nyligen jobbresor till Luxemburg och Holland (Eindhoven och Amsterdam). Om en vecka blir det en sväng med kärringa till Paris. Sen blir det nog en tur till Spanien i höst med familjen. Utöver det blir det nog till att hålla sig hemma i sommar. Några kortare turer till Stockholm och området kring Örebro antagligen.

#85

Postad 23 juni 2013 - 15:08

TerMinAteD
  • TerMinAteD
  • Lärjunge

  • 411 inlägg
  • 0
Jag och en polare ska ge oss på utmaningen att åka longboard från göteborg till malmö! Ska bli spännande :)

#86

Postad 24 juni 2013 - 22:24

Purre
  • Purre
  • Forumräv

  • 609 inlägg
  • 0
Postad bild

#87

Postad 01 juli 2013 - 12:22

Glidtassen
  • Glidtassen
  • Guru

  • 4 423 inlägg
  • 2
Tror det bestämt blir Nepal

Har nog varit mätt på all tröstshopping genom åren. Annars har jag överlag varit "Dukt" de senaste åren: pluggat in gymnsiet, tagit mig in på högskola, fixat examen, pluggar till körkoret.

Men nu har jag ruttnat på allt det gamla och kommer att åka till Nepal nästa sommar. Jag tar med mig fotoutrustningen och så bär det av.

:)

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  Nepal.jpg   314,32K   4 Antal nerladdningar

Redigerat av Glidtassen, 01 juli 2013 - 12:25.


#88

Postad 16 juli 2013 - 12:22

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Alanya, Turkiet (om det nu inte blir inbördeskrig där nere...) i oktober...hoppas hoppas.


Nähe, det blir nog Side istället eftersom resebolaget bokade av vår resa pga för få bokningar. Turkiet i alla fall, med annat resebolag.

http://www.tripadvis...nean_Coast.html

Redigerat av MrSpokk, 18 juli 2013 - 08:08.


#89

Postad 16 juli 2013 - 14:33

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0
Bokade för några veckor sedan in Kreta i Augusti.

Tänkte först Skiathos men det får bli en annan gång.

#90

Postad 16 juli 2013 - 14:37

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1 067 inlägg
  • 0
Kom hem från amsterdam igår efter en vecka i syndernas stad :)

#91

Postad 20 januari 2014 - 10:15

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Passade på att slå ihop två Rese-trådar till en.

Har precis bokat en resa till Toscana, ska bo i ett stort hus utanför Volterra.

Har bokat boende via airbnb.com, rekommenderas!

Postad bild

Postad bild

Redigerat av BrittBastard, 20 januari 2014 - 10:20.


#92

Postad 20 januari 2014 - 10:47

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Blir Fuerteventura i slutet på Mars för 4e gången.
Gillar verkligen stränderna där och resan kostade bara 4800kr för 2 veckor.

Har varit på många platser på jorden men Fuertes stränder slår det mesta, iaf nere i Jandia området.
På 2 veckor brukar man kunna sola och bada minst 10 dagar.

Kommer nog bli en del motion och promenader också.

#93

Postad 20 januari 2014 - 11:01

MartinAberg
  • MartinAberg
  • Veteran

  • 2 318 inlägg
  • 0
Nyss hemkommen från en vecka i Sälen, nu får man bita ihop 1 månad innan det bär av till Las Palmas :)

Bokade för några veckor sedan in Kreta i Augusti.

Tänkte först Skiathos men det får bli en annan gång.

Vart på Kreta blir det då?

Redigerat av MartinAberg, 20 januari 2014 - 11:01.


#94

Postad 20 januari 2014 - 14:55

Unregisteredb8e57d04
  • Unregisteredb8e57d04
  • Forumräv

  • 931 inlägg
  • 0
Såg ju inte jättejobbigt ut brittbastard.

För ens egen del bär det av till Rhodos i maj på ett riktigt eldprov. Första gången med barn i släptåg. Turligt nog är det direktflyg och all inclusive så det kanske går vägen.

#95

Postad 20 januari 2014 - 15:11

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Tågluff i påsk förhoppningsvis :)

#96

Postad 20 januari 2014 - 16:01

clabbe69
  • clabbe69
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0
Rockkryssning i USA om några dagar B)

#97

Postad 20 januari 2014 - 17:13

JonnyVT
  • JonnyVT
  • Lärjunge

  • 293 inlägg
  • 0
Om cirkus 3 veckor dras det iväg till Mexiko.
Hoppas de har goda tacos :D

#98

Postad 21 januari 2014 - 08:20

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Så du baserar statistiken på tre städer ?

NY kan vara riktigt f*igt, om du åker norr om 110e gatan eller ut till Brooklyn/Long Island.

SF, Miami och LA är nämligen rätt så illa, men visst, då ska man vara fel person, på fel ställe, vid fel tillfälle också ;)


Håller inte med dig om Brooklyn, möjligen Long Island/Queens.
Annars har vi ju skitstäderna LA och Detroit, har dock inte varit i DC så det kan jag inte uttala mig om. Tack och lov har jag inte varit i Detroit på 6-7 år, det är ju knappas bättre nu...

Men precis som du/ni säger, skitdelar finns det ju i alla städer oavsett världsdel och land.

#99

Postad 21 januari 2014 - 08:46

B8
  • B8
  • Guru

  • 4 536 inlägg
  • 0

Rockkryssning i USA om några dagar B)

Whaat!? 7000 tons of metal? Fy f*n vad avundsjuk jag blir isf. Kort rapport kräves efteråt! ;)


#100

Postad 21 januari 2014 - 09:01

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0

Håller inte med dig om Brooklyn, möjligen Long Island/Queens.
Annars har vi ju skitstäderna LA och Detroit, har dock inte varit i DC så det kan jag inte uttala mig om. Tack och lov har jag inte varit i Detroit på 6-7 år, det är ju knappas bättre nu...

Men precis som du/ni säger, skitdelar finns det ju i alla städer oavsett världsdel och land.


DC är mitt favoritställe, efter, eller, njae, i förr var det New Orleans, men det stället är fortfarande inte återställt. DC var iofs min första upplevelse med Union Station, 150 olika resturanger med mat ifrån hela världen.. :P Svärmor hade hus där med.. good times, good times.. :)

I år vill vi till Pooooortugal!



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.