Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox 360 eller PS3

1171 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Microsoft Xbox 360 E 120GB 2007 (Spelkonsoler) 7 8,59 (249) Inga priser
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB (Spelkonsoler) 4 9,16 (383) Inga priser
Microsoft Xbox 360 Arcade 2007 (Spelkonsoler) 3 7,95 (131) Inga priser
Microsoft Xbox 360 Premium HDMI 2008 60GB (Spelkonsoler) 6 8,79 (107) Inga priser
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB (Spelkonsoler) 9 9,02 (259) Inga priser
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB (Spelkonsoler) 9 9,14 (78) Inga priser
76 relaterade trådar
Officiell Tråd- Xbox 360 (5039 inlägg) 3 år sedan
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg) 4 år sedan
Playstation Store (2597 inlägg) 6 år sedan
Blu-ray för 2:35:1 (2D & 3D) med subtitle shift (19 inlägg) 6 år sedan
HDMI CEC/Bravia Sync kabelberoende? (1 inlägg) 6 år sedan
* Officiell tråd - Playstation 3* (8507 inlägg) 8 år sedan
Officiella FIRMWARE-tråden [PS3] (1979 inlägg) 8 år sedan
Min ps3a dog, YLOD! (443 inlägg) 9 år sedan
PS3 Information (120 inlägg) 9 år sedan
Xbox 360- Problem (2051 inlägg) 9 år sedan
PS3 Mediaserver - PMS (2831 inlägg) 10 år sedan
Yamaha RX-V463, hur koppla ihop? (70 inlägg) 10 år sedan
Hur mycket låter era PS3:or? (4857 inlägg) 10 år sedan
Sony 55W905A 3D som spökar? (inte ghosting) (5 inlägg) 10 år sedan
Hjälp en amatör att fixa vardagsrummet! (16 inlägg) 11 år sedan
HDMI CEC/Bravia Sync hjälp (1 inlägg) 11 år sedan
Blu-ray från PS3 till förstärkare till projektor ger vita prickar (1 inlägg) 12 år sedan
EPSON TW3500 och PS3 (4 inlägg) 12 år sedan
PS3 som Blu-ray spelare (1237 inlägg) 12 år sedan
Ny på PS3 (26 inlägg) 13 år sedan
PS3+3D tv (46 inlägg) 13 år sedan
PS3 Slim med oljud i fläkten (354 inlägg) 13 år sedan
Inget blacker-than-black (18 inlägg) 13 år sedan
Ska min receiver eller TV koda av bild? (5 inlägg) 13 år sedan
Call of Duty 5 (1976 inlägg) 13 år sedan
Vilken modell av PS3 har Du? (62 inlägg) 13 år sedan
PS3-uppdatering ger 3D-möjligheter (51 inlägg) 13 år sedan
Hjälp en idiot! Koppla Pc, ps3, tv & receiver. (4 inlägg) 13 år sedan
PS3 via HDMI till Panasonic PX80 -> Flimmer (2 inlägg) 13 år sedan
Ny PS3 revision släppt (129 inlägg) 13 år sedan
Erbjudanden på PS3 (384 inlägg) 13 år sedan
Elgiganten har tagit bort Xbox 360 ur sortimentet (64 inlägg) 13 år sedan
PS3 slim 120GB pris (916 inlägg) 13 år sedan
Bästa stället att importera ps3? (424 inlägg) 13 år sedan
Xbox 360 "Jasper" (734 inlägg) 14 år sedan
PS3 Media Server - Filmomslag (4 inlägg) 14 år sedan
Onkyo TX-sr607 HDMI Problem (6 inlägg) 14 år sedan
Värde på Xbox360 paket? (20 inlägg) 14 år sedan
GTA 4 online PS3 (2 inlägg) 14 år sedan
Smalare Blurayspelare? (4 inlägg) 14 år sedan
Hjälp: Val av DVD-spelare till Samsung LE40B755 (14 inlägg) 14 år sedan
Reciever/Förstärkare med växlare för multipla bild-/ljudkällor - möjligt (5 inlägg) 14 år sedan
[Hilfe] Prisvärt minisystem för spel och filmbruk (0 inlägg) 14 år sedan
Prissänkning Xbox Elite 360 (56 inlägg) 14 år sedan
PS3 Slim (CECH-2000) (1021 inlägg) 14 år sedan
PS3 slim och bravia sync (13 inlägg) 14 år sedan
Samsung BD-P1500 vs Panasonic DMP-BD35 vs PS3 (36 inlägg) 14 år sedan
En PS3 två TV-apparater (12 inlägg) 14 år sedan
Playzone Europe AB anmälda för bedrägeri efter några veckor med ny ägare (842 inlägg) 14 år sedan
Playstation 3 - från annat land (50 inlägg) 14 år sedan
Hur koppla hdbox, reciever, tv, projektor, dvdinspelare, PS3? (0 inlägg) 14 år sedan
Sony sänker priset på Ps3 (95 inlägg) 14 år sedan
Yamaha RX-V463, några frågor (17 inlägg) 14 år sedan
Tips: Formatera USB-hårddisk större än 32GB med FAT32. (6 inlägg) 14 år sedan
Nybliven XBOX 360 ägare (55 inlägg) 15 år sedan
Panasonic Pv60 ingen bild på hdmi (8 inlägg) 15 år sedan
Billigaste PS3an? (12 inlägg) 15 år sedan
Streama trådlöst med mediaplayer 11 till PS3:an (3 inlägg) 15 år sedan
10 orsaker varför PS3 kommer bli ledande (1040 inlägg) 15 år sedan
Sennheiser PC350 till xbox360 ? (1 inlägg) 15 år sedan
Bästa Blu-ray spelarna (21 inlägg) 15 år sedan
Xbox 360 Pro 60gb version (151 inlägg) 15 år sedan
PS3 80Gb (330 inlägg) 15 år sedan
Bra hemmabiopaket till PS3? (2 inlägg) 15 år sedan
2-kanalsljud via PS3 (2 inlägg) 15 år sedan
Onkyo 606 och PS3:a (21 inlägg) 15 år sedan
Hur mycket för en Playstation 3 60gb? (21 inlägg) 15 år sedan
ps3 (12 inlägg) 15 år sedan
Import från England (1 inlägg) 15 år sedan
Nya XBOX 360 Arcade! (167 inlägg) 15 år sedan
Importera PS3 från USA (5 inlägg) 16 år sedan
Xbox 360 prissänkt (298 inlägg) 16 år sedan
PS3 spelar inte nästa låt (6 inlägg) 16 år sedan
Xbox 360 Premium -> Elite? (45 inlägg) 16 år sedan
Xbox 360 Elite är släppt (824 inlägg) 16 år sedan
Köpa Xbox 360 Elite. (65 inlägg) 16 år sedan

#101

Postad 26 augusti 2008 - 22:36

fidde78
  • fidde78
  • Användare

  • 171 inlägg
  • 0
Går i valet och kvalet om vilket konsol jag skall köpa? Har en gammal ps2 just nu som är inne på slutet.
Har varit helt inne på ps3 en längre tid men efter att ha läst denna tråd så börjar jag vakla.
Pratade även med en kille på jobbet som har både xbox360 och ps3 och han tyckte rent ut sagt att ps3an var en besvikelse jämnfört med xboxen, han skulle välja xboxen 7dagar av 7.
Själv vet jag varken ut eller in, vill spela med maskinen, var inte på att det kommer bli blu ray film som bara den om jag väljer ps3an men frågan är om man inte väljer dvd istället och där har jag en bra spelare redan.
skall bli kul att se vad jag väljer, om jag nu kommer att kunna bestämma mig?
Planerar köp i början på oktober så jag lär säkert vela fram och tillbaka.

#102

Postad 26 augusti 2008 - 22:42

Unregistered883bce2a
  • Unregistered883bce2a
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0

Just det faktum att det är helt frivilligt att göra det på xboxen gör att det inte finns nån nackdel i det, förutom kanske att microsoft blir mindre benägna att ta fram tystare spelare. Vet jag att jag kommer spela ett spel ett bra tag framöver kommer jag stoppa in det i boxen, medan är det ett spel jag spelar mer sporadiskt så får det förbli på skivan.
Det som jag ser som mest negativt med PS3ans installationer är att de är måsten, o gu va trist om man ska sitta o ta bort spel för att få plats med andra, för att sedan behöva ominstallera dem om man vill spela lite sporadiskt.


Jo jag vet, klart att det är en bra grej att man kan lägga in spelen. Skulle jag också tycka om jag hade 360 eftersom man vill ju ha det tyst. Men om det skulle vara så att 360 va tyst från början så skulle man väl inte vilja lägga in något spel alls. Iofs kan det ju medföra bättre laddtider men att fylla HDD:n vill man helst undvika. Håller helt klart med om att det är bättre alternativ än på PS3 eftersom det är valfritt. Det jag menar är bara att för mig skulle det inte vara nån jättegrej eftersom jag helst inte vill fylla disken heller. Nu trodde iofs jag att spelen var större till 360. Förstår att många tycker det är bra men inte SÅÅÅ bra som vissa verkar tycka det är. Verkar som att 360:s ljudproblem skulle vara helt fixat iom detta men så uppfattar inte jag det, känns som man kringgått det på ett fint sätt bara.
Jaja.. vill inte gnälla. Tycker det är en bra grej iaf :)

#103

Postad 26 augusti 2008 - 22:48

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0

Går i valet och kvalet om vilket konsol jag skall köpa? Har en gammal ps2 just nu som är inne på slutet.
Har varit helt inne på ps3 en längre tid men efter att ha läst denna tråd så börjar jag vakla.
Pratade även med en kille på jobbet som har både xbox360 och ps3 och han tyckte rent ut sagt att ps3an var en besvikelse jämnfört med xboxen, han skulle välja xboxen 7dagar av 7.
Själv vet jag varken ut eller in, vill spela med maskinen, var inte på att det kommer bli blu ray film som bara den om jag väljer ps3an men frågan är om man inte väljer dvd istället och där har jag en bra spelare redan.
skall bli kul att se vad jag väljer, om jag nu kommer att kunna bestämma mig?
Planerar köp i början på oktober så jag lär säkert vela fram och tillbaka.

Om du gillar spel som Ratchet, GoW, Metal Gear Solid för att bara nämna några av spelen till Ps2 så tror jag inte att du kommer bli besviken om du köper en Ps3. Tilltalas du däremot mer av spel som finns till pc så tror jag däremot att du skulle bli det och då är valet givet, köp en 360 om du vill ha en konsol...

Jag har spelat mer Xbox 360 spel än jag har spelat Ps3 (beror visserligen på att ingen jag känner har en Ps3) och även om jag gillar många av spelen så har jag inte hittat något bra substitut till några av spelen jag nämner ovan (detta gäller i synnerhet Ratchet & Clank) på 360.

Redigerat av Jack of all trades, 26 augusti 2008 - 23:22.


#104

Postad 26 augusti 2008 - 23:00

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Oj oj va inte meningen att starta ett "krig" hehe... :) Men okej jag förstår era synpunkter iaf, vad jag inte riktigt fått fram är hur det är att streama film och musik med dom bägge? Klarar dom samma format osv?


Mer eller mindre ja, båda klar DivX/Xvid vilket är väl det viktigaste idag. Annars som någon sa klarade PS3 något format för HD-kameror? men har man inte det är det meningslöst.

#105

Postad 26 augusti 2008 - 23:05

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Fakta: Har du tänkt att ha din konsol i minst 4 år (vilket de flesta kommer ha) och spela online kommer du att ha betalat lika mycket för 360n som du skulle betalt för en PS3a.

Så har du tänkt spela online kan ingen påstå att 360n är billigare.


Sant. Men om 4 år så kommer konsolerna vara ännu billigare :)

Ne men din ekvation är såklart rätt. Men svårt att tänka så. Ska man då ta in ett faktum att du inom 4 år måste köpa större hårddisk till PS3an för så många spel kräver installation? Så om du köper ett antal spel inom loppet av 4 år och inte har lust att installera om hela tiden så får du nog tänka större än 40/60/80gb.

Ser köp av Live, 1 år då, som att köpa 1 spel. Visst det är en kostnad men om du sitter om 4 år och räknar ihop vad du lagt på 360 eller PS3 så är det rätt tragiskt :) så mycket pengar du kommer ha slängt på digital underhållning.

#106

Postad 27 augusti 2008 - 00:13

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0

Sant. Men om 4 år så kommer konsolerna vara ännu billigare :)

Ne men din ekvation är såklart rätt. Men svårt att tänka så. Ska man då ta in ett faktum att du inom 4 år måste köpa större hårddisk till PS3an för så många spel kräver installation? Så om du köper ett antal spel inom loppet av 4 år och inte har lust att installera om hela tiden så får du nog tänka större än 40/60/80gb.

Ser köp av Live, 1 år då, som att köpa 1 spel. Visst det är en kostnad men om du sitter om 4 år och räknar ihop vad du lagt på 360 eller PS3 så är det rätt tragiskt :) så mycket pengar du kommer ha slängt på digital underhållning.


Det är väl inte tragiskt! TVSPEL RULEZ!!! :D

Tycker trådskaparen ska köpa PS3 om han har en modern PC. Många exklusiva 360 titlar delas med PC.

#107

Postad 27 augusti 2008 - 00:19

Jack of all trades
  • Jack of all trades
  • Veteran

  • 1 846 inlägg
  • 0

Det är väl inte tragiskt! TVSPEL RULEZ!!! :)

Tycker trådskaparen ska köpa PS3 om han har en modern PC. Många exklusiva 360 titlar delas med PC.

Min tanke också, det är egentligen bara ett fåtal som inte kommer till pc och dessa är lätträknade

Redigerat av Jack of all trades, 27 augusti 2008 - 00:46.


#108

Postad 27 augusti 2008 - 06:06

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0
för 10k+ får man ju både ett xbox och ett ps3 och en del spel :>

och en 10k lär man ju vilja lägga på en speldator minst iaf :>

spelar mest xbox360 av någon anledning, roliga exclusives och annat.. Men samtidigt är ju mgs4/uncharted/ratchett and clank riktigt roliga också :>

regionsfria spel till ps3 är ju en fördel om man orkar beställa från utlandet också :>

#109

Postad 27 augusti 2008 - 07:19

jimmiboy
  • jimmiboy
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Köpa en PC som spelmaskin är väl det sämsta man kan göra?
Får man ju hålla på att uppgradera titt som tätt, spelutvecklarna lär sig mer att utnyttja kraften i konsoller.
Spelen blir bara bättre o bättre, snyggare och snyggare på samma konsol.
Med en speldator.....desto snyggare o bättre spel....desto mer behöver du uppgradera den....näe....
haft speldator men inget slår en underbar konsol...oavsett du har PS3 eller 360....spela...det är ju det dom är tillverkade för....pc...för att skriva dokument o annat bull....

#110

Postad 27 augusti 2008 - 07:46

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
izikiel, Ja det är väl samma fördel som dom regionsfria till 360.

Lanceuppercut, Lite skevt att räkna så också, ingen här vet hur läget är om säg 4 år. Redan nu kan man ju premunera på något på PSN(minns inte vad det heter) för att få intervjuver osv, som är "gratis" på Live.
Sedan i längden så måste du köpa ny kontroll till PS3 när den du har inte orkar med mera, där räcker det att köpa batteri till 360 kontrollen osv osv.
Ska man räkna vad det kostar så får man hålla sig till det som det kostar nu när man skaffar det.

#111

Postad 27 augusti 2008 - 07:47

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Det här är en lustig jämförelse som jag har hört ett antal gånger förut: En fördel för 360n är priset, samtidigt betalar man gärna X kr i månaden för Live-tjänsten.

Fakta: Har du tänkt att ha din konsol i minst 4 år (vilket de flesta kommer ha) och spela online kommer du att ha betalat lika mycket för 360n som du skulle betalt för en PS3a.

Så har du tänkt spela online kan ingen påstå att 360n är billigare.

Du har en poäng. Visst kan man tänka så. Men jag tror inte att du får något större antal konsol-spekultanter att helt plötsligt inse att 360n faktiskt egentligen ligger i samma prisklass som PS3. Det är ju en låg månadskostnad som vi talar om som man kan avsluta om man vill.

Det fina med 360in är att den i sin enklaste form (Arcade) är så himla billig, och att du sen själv har möjlighet att välja hur mycket du vill betala och vilka funktioner och tjänster du vill ha. Det finns många som klarar sig på en Arcade och som kanske aldrig har behov av att spela online.

Om dom har bakat in PS3ans onlinekostnad i säljpriset på konsolen så är ju det synd för de som faktiskt aldrig spelar online. För att ta ett exempel.

Då skulle jag hellre köpa konsolen billigare och om jag är nöjd med tjänsten efter min 1-månads gratisperiod kan jag välja att betala en relativt liten kostnad för att fortsätta spela online. Om jag nu ens är intresserad av den funktionen.

#112

Postad 27 augusti 2008 - 09:02

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

  • 1 272 inlägg
  • 0

Sedan i längden så måste du köpa ny kontroll till PS3 när den du har inte orkar med mera, där räcker det att köpa batteri till 360 kontrollen osv osv.


Sony snackade om att batteriet skulle gå på garantin om det la av så att man får en ny handkontroll gratis om det händer, och att det är "livstids" garanti på dem. Detta sades dock strax före release:n av PS3:an så jag vet inte om det kom att gälla i praktiken.

#113

Postad 27 augusti 2008 - 09:10

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0
De som tycker att det är så underbart fint att betala för LIVE.
Vad är det egentligen man får i onlinespelandet som saknas för PS3?

#114

Postad 27 augusti 2008 - 09:25

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Sedan i längden så måste du köpa ny kontroll till PS3 när den du har inte orkar med mera, där räcker det att köpa batteri till 360 kontrollen osv osv.

Tycker det är faschinerande att man försöker vända att det är uppladdningsbart från början till något negativt. Dessutom är de enkla att ladda upp då du kan ladda med vilken USB-port som helst. Batteriet är av typen Lithium-jon och därmed lång livslängd. Hur ofta har du bytt batteri i din mobiltelefon t.ex?

Skulle batteriet dö så går det dock att köpa ett nytt för en liten peng. 189:-

#115

Postad 27 augusti 2008 - 09:33

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

  • 1 272 inlägg
  • 0

De som tycker att det är så underbart fint att betala för LIVE.
Vad är det egentligen man får i onlinespelandet som saknas för PS3?


Jag läste också att multiplayer i många spel (t.ex. Call of Duty) är mer stabilt på PSN än det är på Live då Live kräver att det är "peer-to-peer", dvs att en av 360:na som är med i spelet hostar medan Sony tillåter dedikerade servrar på PSN. Risken finns då på Live att man hamnar i en match som hostas hos någon med taskig uppkoppling. Motostorm på PS3 funkar på detta sättet också och där är det faktiskt ett problem som förekommer rätt ofta (nu var det dock ett bra tag sen jag spelade motorstorm).

Nån som har bättre insikt i Live får gärna rätta detta om det är fel.

#116

Postad 27 augusti 2008 - 09:33

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

izikiel, Ja det är väl samma fördel som dom regionsfria till 360.

Lanceuppercut, Lite skevt att räkna så också, ingen här vet hur läget är om säg 4 år. Redan nu kan man ju premunera på något på PSN(minns inte vad det heter) för att få intervjuver osv, som är "gratis" på Live.
Sedan i längden så måste du köpa ny kontroll till PS3 när den du har inte orkar med mera, där räcker det att köpa batteri till 360 kontrollen osv osv.
Ska man räkna vad det kostar så får man hålla sig till det som det kostar nu när man skaffar det.


Jo, men alla spel är ju inte regfria i dagslägt, vilket är synd :)
blir ju dock, som sagt, fler spel till xboxen i vilket fall :>

#117

Postad 27 augusti 2008 - 09:37

Unregisteredb7d466df
  • Unregisteredb7d466df
  • Lärjunge

  • 258 inlägg
  • 0

Tycker det är faschinerande att man försöker vända att det är uppladdningsbart från början till något negativt. Dessutom är de enkla att ladda upp då du kan ladda med vilken USB-port som helst. Batteriet är av typen Lithium-jon och därmed lång livslängd. Hur ofta har du bytt batteri i din mobiltelefon t.ex?

Skulle batteriet dö så går det dock att köpa ett nytt för en liten peng. 189:-


Jag antar att PS3:ans batteri inte går att byta (utan att bryta sin garanti dvs)? Det är ju isånafall en miss, självklart hellre uppladdningsbart än inte uppladdningsbart, men allra helst uppladdningsbart som enkelt går att byta om man så vill, som med 360n, och mobiltelefon är lite dålig jämförelse med tanke på att folk byter mobiltelefon som de byter underkläder, jag har precis bytt batteri på min mobil dock, den är typ 1½ år gammal.

#118

Postad 27 augusti 2008 - 09:44

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

  • 1 272 inlägg
  • 0
Det är dock lika enkelt att byta batteri som att byta hårddisk. Skruva av bakstycket, knäpp loss gamla batteriet, knäpp in nya batteriet, skruva på bakstycket.

EDIT: Står till och med i manualen hur man gör, så det lär inte påverka garantin heller.

Redigerat av SirIdot, 27 augusti 2008 - 09:51.


#119

Postad 27 augusti 2008 - 10:01

Unregisteredb7d466df
  • Unregisteredb7d466df
  • Lärjunge

  • 258 inlägg
  • 0

Det är dock lika enkelt att byta batteri som att byta hårddisk. Skruva av bakstycket, knäpp loss gamla batteriet, knäpp in nya batteriet, skruva på bakstycket.

EDIT: Står till och med i manualen hur man gör, så det lär inte påverka garantin heller.


Okej ja då är det ju inte speciellt illa, konstigt att de både garanterar att de inte ska laddas ur (eller ser det som ett garantiärende iaf) och säger hur man ska åtgärda det dock :)

#120

Postad 27 augusti 2008 - 10:01

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0

Tycker det är faschinerande att man försöker vända att det är uppladdningsbart från början till något negativt.


Kan bara hålla med.
Lösningen med uppladdningsbara batterier via USB tycker jag är helt underbar.
Jag verkligen hatar trådlösa prylar med AA-batterier som skall laddas i externa laddare.

#121

Postad 27 augusti 2008 - 12:27

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Tycker det är faschinerande att man försöker vända att det är uppladdningsbart från början till något negativt. Dessutom är de enkla att ladda upp då du kan ladda med vilken USB-port som helst. Batteriet är av typen Lithium-jon och därmed lång livslängd. Hur ofta har du bytt batteri i din mobiltelefon t.ex?

Skulle batteriet dö så går det dock att köpa ett nytt för en liten peng. 189:-


Men så dödar du också garantin på din kontroll om du bytar, den är inte byggd för att byta själv.

Problemen jag ser är 1. Att PS3 kontrollen inte stänger av sig vid inaktivitet 2. Den laddas ej om man stänger av maskinen. Annars har jag inget mot lösningen Sony valt.

Hurvidare sen "garantin" Sony har på att byta ut kontrollerna kommer funka återstår att se. Vad är kravet för att man ska få byta? Lithium-jon batterierna degraderas årligen så om PS3ans kontroll har 30h vid köp, hur liten får den ha kvar när Sony vill byta ut den? 10h? 5h? 2h?

Saken är dock att Sony låst sig till 1 variant. 360 kontrollen erbjuder dig möjligheter hur du vill att den ska funka. Visst det kostar men du kan få betydligt längre speltid med en 360 kontroll än PS3 kontrollen och garantin bryts aldrig när du bytar. 360 kontrollen kan funka exakt som en PS3 kontroll om du köer play'n'charge kit. Så om kontrollen börjar dö så är det samma som med PS3, plugga in sladden i USB och fortsätt.

Den kan fungera med vanliga AA batterier som alkaliska vilket ger 40h. Den kan funka med AA batterier av Lithium vilket borde ge 80h+. Detta gör att du lätt kan byta ut batterierna direkt när de dör mot nya och fortsätta trådlöst, detta kan man inte med PS3.

Den funkar även med vilka vanliga uppladdningsbara batterier som helst. Med styrkor över 2000mAh så ska det inte vara några problem med 50h+. Använder man dessutom nya generationens Instant batterier så har de heller ingen direkt självurladdning som de gamla.

Kort sagt, finns fördelar med PS3 kontrollen men den är låst till 1 allternativ. Dock så är det knappast så att man gråter blod då 20h+ räcker och den lär inte vara jobbig inom de första 4-5 åren.

#122

Postad 27 augusti 2008 - 13:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Går i valet och kvalet om vilket konsol jag skall köpa? Har en gammal ps2 just nu som är inne på slutet.
Har varit helt inne på ps3 en längre tid men efter att ha läst denna tråd så börjar jag vakla.
Pratade även med en kille på jobbet som har både xbox360 och ps3 och han tyckte rent ut sagt att ps3an var en besvikelse jämnfört med xboxen, han skulle välja xboxen 7dagar av 7.
Själv vet jag varken ut eller in, vill spela med maskinen, var inte på att det kommer bli blu ray film som bara den om jag väljer ps3an men frågan är om man inte väljer dvd istället och där har jag en bra spelare redan.
skall bli kul att se vad jag väljer, om jag nu kommer att kunna bestämma mig?
Planerar köp i början på oktober så jag lär säkert vela fram och tillbaka.

Du borde fråga dig själv varför du vill satsa på PS3, vad är det som drar dig till den? Är det för att du gillar PS2-spelen månntro? Men har du testat xbox eller 360 och hur vet du att du inte gillar dem bättre?

#123

Postad 27 augusti 2008 - 13:39

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0

Tycker det är faschinerande att man försöker vända att det är uppladdningsbart från början till något negativt. Dessutom är de enkla att ladda upp då du kan ladda med vilken USB-port som helst. Batteriet är av typen Lithium-jon och därmed lång livslängd. Hur ofta har du bytt batteri i din mobiltelefon t.ex?

Skulle batteriet dö så går det dock att köpa ett nytt för en liten peng. 189:-


ta inte så illa upp av allt du ser andra skriva.
Om du missade sammanhanget så var det lite smått ironiskt av mig att skriva det jag gjorde för så många andra drar upp att live kostar si och så för att man har det i flera år. Jag tycker det är fel att räkna så och därför skrev att man också får byta hela kontrollen till PS3 när batteriet inte orkar mera.

Ingen vet hur det är om 4 år eller ens 1 år. och som Palmo skrev så är ju även själva 360in billigare om 4 år än den är idag.

#124

Postad 27 augusti 2008 - 14:56

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

  • 1 272 inlägg
  • 0

Men så dödar du också garantin på din kontroll om du bytar, den är inte byggd för att byta själv.


Som sagt, det är lite svårt att tro att det inte är meningen att du skall byta det själv eftersom det står i manualen till PS3:an hur du gör.

#125

Postad 27 augusti 2008 - 17:54

LanceUppercut
  • LanceUppercut
  • Amatör

  • 94 inlägg
  • 0

izikiel, Ja det är väl samma fördel som dom regionsfria till 360.

Lanceuppercut, Lite skevt att räkna så också, ingen här vet hur läget är om säg 4 år. Redan nu kan man ju premunera på något på PSN(minns inte vad det heter) för att få intervjuver osv, som är "gratis" på Live.
Sedan i längden så måste du köpa ny kontroll till PS3 när den du har inte orkar med mera, där räcker det att köpa batteri till 360 kontrollen osv osv.
Ska man räkna vad det kostar så får man hålla sig till det som det kostar nu när man skaffar det.


Jag förstår din poäng, men det jag tycker är viktigast (och som jag misstänker att de flesta andra också tycker) med en onlinetjänst är att spela mot andra över nätet (+ även ladda ner demos och det är ju gratis till båda).

Visserligen kan man inte veta säkert hur det ser ut om ett par år, men det skulle bli stor irritation om Sony plötsligt skulle börja ta betalt för att spela online efter att de gått ut och sagt att det kommer vara gratis. Det är även relativt otroligt att Microsoft kommer sluta ta betalt för sin onlinetjänst, eftersom det går bra för den. Så även om man inte kan säga något säkert är det stor sannolikhet att du kommer att ha betalat en del för det.


Ingen vet hur det är om 4 år eller ens 1 år. och som Palmo skrev så är ju även själva 360in billigare om 4 år än den är idag.


Här förstår jag inte alls vad du menar. På vilket sätt påverkar priset på konsolen om 4 år vilken man ska köpa idag?

#126

Postad 27 augusti 2008 - 18:01

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0

De som tycker att det är så underbart fint att betala för LIVE.
Vad är det egentligen man får i onlinespelandet som saknas för PS3?


Upprepar mig själv.
Varför ser man det som en fördel att LIVE kostar?

#127

Postad 27 augusti 2008 - 18:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

På vilket sätt påverkar priset på konsolen om 4 år vilken man ska köpa idag?

Men hur påverkar priset + online om 4 år det du köper idag?

Om man har en tight budget så är det en helt annan femma om du måste betala flera tusenlappar extra med en gång, än om du måste betala 30 kr extra i månaden. Det måste du väl ändå inse? Du kan ju t o m skippa Live om du inte vill, eller avbeställa efter något år. Med PS3 måste du betala allt, punkt.

Jag gillar inte riktigt sånt här räknande. Isåfall är 360 dyrast för den köper man flest spel till. Man ska räkna vad konsolen kostar när man köper den + det man eventuellt behöver köpa till. Om det blir lika stor kostnad om 5 år, spel och allt inkluderat är omöjligt att veta.

#128

Postad 27 augusti 2008 - 18:10

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Som sagt, det är lite svårt att tro att det inte är meningen att du skall byta det själv eftersom det står i manualen till PS3:an hur du gör.

Vad jag vet så är beskrivningen där på hur du ska ta bort batteriet ur enheten vid kassering av den. Inte byte av batteri. Men när batteriet är såpass dåligt så det är dags att byta det så är det förmodligen ingen garanti kvar på det. Förbrukningsvara.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 27 augusti 2008 - 18:15.


#129

Postad 27 augusti 2008 - 19:19

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

  • 1 272 inlägg
  • 0

Vad jag vet så är beskrivningen där på hur du ska ta bort batteriet ur enheten vid kassering av den. Inte byte av batteri. Men när batteriet är såpass dåligt så det är dags att byta det så är det förmodligen ingen garanti kvar på det. Förbrukningsvara.


Ah, jag bläddrade bara i manualen och såg bilderna och antog att det var för att byta batteriet. My bad.

#130

Postad 27 augusti 2008 - 19:33

fidde78
  • fidde78
  • Användare

  • 171 inlägg
  • 0

Du borde fråga dig själv varför du vill satsa på PS3, vad är det som drar dig till den? Är det för att du gillar PS2-spelen månntro? Men har du testat xbox eller 360 och hur vet du att du inte gillar dem bättre?


Har spelat xbox en gång så det har jag ingen erfarenhet av faktiskt, ps3an har jag inte spelat något på men kommer att testa den inom kort.
De spelen jag kommer att spela med konsollen är Fifa, NHL, Tennis och GTA4, så jag antar att bägge konsolerna är bra för de spelen. vill även ut och spela lite live vilket jag aldrig gjort tidigare.
Hur länge tror ni det kommer ta innan microsoft kommer med en ny konsoll efter 360?
Skulle jag köpt en konsoll idag skulle det bli en xbox, spelar man spelen från skivan eller från HDn?

#131

Postad 27 augusti 2008 - 19:47

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0

Skulle jag köpt en konsoll idag skulle det bli en xbox, spelar man spelen från skivan eller från HDn?


I dagsläget så spelas spelen direkt från skivan.
Men du kommer till hösten att kunna spela dem från HDDn istället.

#132

Postad 27 augusti 2008 - 19:56

fidde78
  • fidde78
  • Användare

  • 171 inlägg
  • 0

I dagsläget så spelas spelen direkt från skivan.
Men du kommer till hösten att kunna spela dem från HDDn istället.


Kommer det en ny uppdatering då eller?
Är det bättre att spela från hddn eller?
vilken storlek på Hddn har ni? ser att det finns 20,60 och 120gb.
går det att chippa ett 360 oxå?

#133

Postad 27 augusti 2008 - 19:57

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0

Jag gillar inte riktigt sånt här räknande. Isåfall är 360 dyrast för den köper man flest spel till. Man ska räkna vad konsolen kostar när man köper den + det man eventuellt behöver köpa till. Om det blir lika stor kostnad om 5 år, spel och allt inkluderat är omöjligt att veta.


Håller inte med.
Jämför t ex med skrivare.

Billig skrivare + dyrt bläck eller dyr skrivare + billigt bläck. Inte ett helt lätt val, men absolut viktigt att tänka på.
Den som tror att man alltid gör en bra affär på att köpa den billiga skrivaren med dyrt bläck bör tänka om.

Därmed är det inte sagt att 360 är ett sämre ekonomiskt val. Men om man skall spela online så bör man definitivt ta med kostnaden för online i beräkningarna.

#134

Postad 27 augusti 2008 - 20:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Billig skrivare + dyrt bläck eller dyr skrivare + billigt bläck. Inte ett helt lätt val, men absolut viktigt att tänka på.
Den som tror att man alltid gör en bra affär på att köpa den billiga skrivaren med dyrt bläck bör tänka om.

Ja, det stämmer ju om man inte vet någonting om 360 och PS3 och köper i blindo. Till skillnad mot de billigare skrivarna som antagligen oftast är sämre än de dyrare så är inte 360 "sämre" än 360. Det här är rent ekonomiskt, har inget med kvalitén att "billigast är inte alltid bäst" att göra.

Vidare fungerar inte skrivaren utan bläcket till skillnad från 360 som fungerar offline. Vidare är dyrt bläck oftast riktigt dyrt och kommer snabbt ikapp.

Dock, om samma förutsättningar gällde skrivarna.. dvs att det skulle ta 4 år eller whatever innan de kostade lika mycket, och de var ungefär lika bra.. den billiga skrivaren t o m lite bättre... och man har en tight budget... hur svårt kan valet vara då? Man byter väl förhoppningsvis skrivaren inom 4 år.

Hur länge tror ni det kommer ta innan microsoft kommer med en ny konsoll efter 360?

Lång tid. Ingen fara. 4 år minst.

Kommer det en ny uppdatering då eller?
Är det bättre att spela från hddn eller?
vilken storlek på Hddn har ni? ser att det finns 20,60 och 120gb.
går det att chippa ett 360 oxå?

Ja.
Ja, mycket tystare.
Uhm, 20GB =P. Räcker gott och väl för mig.
-

#135

Postad 27 augusti 2008 - 20:35

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0

Därmed är det inte sagt att 360 är ett sämre ekonomiskt val. Men om man skall spela online så bör man definitivt ta med kostnaden för online i beräkningarna.


Mitt svar får bli att citera mig själv.

#136

Postad 27 augusti 2008 - 20:36

jls_
  • jls_
  • Lärjunge

  • 488 inlägg
  • 0
Hur är de med Wii:s online tjänst? Var den inte gratis och sen började kosta pengar eller la dom ner idén om att tjäna pengar på de?

#137

Postad 27 augusti 2008 - 20:46

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

  • 1 272 inlägg
  • 0

Hur är de med Wii:s online tjänst? Var den inte gratis och sen började kosta pengar eller la dom ner idén om att tjäna pengar på de?


Fortfarande gratis, men den är ett skämt precis som resten av konsollen.

#138

Postad 27 augusti 2008 - 20:59

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0

Fortfarande gratis, men den är ett skämt precis som resten av konsollen.


på vilket sätt är den ett skämt? på det sättet att det är den bäst säljande konsolen? på det sättet att den har fullt med bra spel? på det sättet att den är innovativ? förstår inte vad som är roligt med dessa skämt visserligen, men du verkar tycka det är kul.

onlinedelen på wii är gratis, och dom ggr jag har lirat spel online har det funkat finfint. har inte lirat speciellt många dock, utan det är mkwii och ssbb.

#139

Postad 27 augusti 2008 - 21:05

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

  • 1 272 inlägg
  • 0

på det sättet att den har fullt med bra spel?


För att det är precis det som den i min mening inte har. Alls.

Men detta är inte en diskussion om Wii.

#140

Postad 27 augusti 2008 - 21:38

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Jag tycker själv att onlinespelande på PS3 funkar klockrent. Därför är det svårt för mig att förstå vad som skulle kunna bli bättre om jag tvingades betala för mitt onlinespelande.

Har de på PS3:an löst det så att du kan skicka meddelanden till vänner när du är inne i ett spel? Vet att man inte kunde det (och många andra saker man kunnat från dag 1 på Live) tidigare.

Jag har många vänner som har båda konsollerna och ser för- och nackdelar med båda. Men ingen, verkligen ingen, tycker att PS3:an har en chans mot 360:n när det kommer till Live.

Redigerat av SC-Zap, 27 augusti 2008 - 21:43.


#141

Postad 27 augusti 2008 - 21:43

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

  • 1 272 inlägg
  • 0

Har de på PS3:an löst det så att du kan skicka meddelanden till vänner när du är inne i ett spel? Vet att man inte kunde det (och många andra saker man kunnat från dag 1 på Live) tidigare.


Jepp, f.o.m FW2.40.

#142

Postad 27 augusti 2008 - 21:45

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
OK, då är ju just den saken löst ialla fall. Märkligt att det skulle ta så lång tid. Hur är det med att chatta med någon som inte är med och spelar spelet? Titta i sin vännerlista? Göra diverse inställningar av sin Live-profil? Fungerar det lika lätt och bra som på Xbox Live?

Något måste det i alla fall vara, då som sagt alla jag talat med som har båda konsollerna tycker att Live fungerar absolut bäst.

#143

Postad 27 augusti 2008 - 21:51

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0

+ EJ GRATIS online-del. Köpte 13 månader Live för 409kr igår. Inklusive frakt av den där jäkla "skraplotten" blir det 33,70 kr per månad. Det betalar jag mer än gärna för att hålla liv i en sån toppenbra tjänst som Live är.


Det är just sådana här uttalanden som gör att mysteriet tätnar.
Vad är det som man så gärna betalar för egentligen?

Jag har frågat några gånger nu och vill verkligen veta.

#144

Postad 27 augusti 2008 - 21:56

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

  • 1 272 inlägg
  • 0

OK, då är ju just den saken löst ialla fall. Märkligt att det skulle ta så lång tid. Hur är det med att chatta med någon som inte är med och spelar spelet? Titta i sin vännerlista? Göra diverse inställningar av sin Live-profil? Fungerar det lika lätt och bra som på Xbox Live?


Man får upp PS3:ans vanliga interface halvgenomskinligt ovanpå spelet så det där funkar på samma sätt som om man inte spelade spelet. Så man kan chatta med vem som helst i sin vännerlista. Sen kan man inte rikitigt göra allt som man normalt kan göra, t.ex. surfa på nätet eller se på film. Om man gör försöker det så kommer den fråga om man vill avsluta spelet för att kunna fortsätta.

Kan inte jämföra med Live tyvärr då jag aldrig kunnat prova. Min ena 360-polare vill inte betala för live och den andra har inte orkat fixa sin RROD:ade 360, den har varit paj i flera månader nu.

#145

Postad 27 augusti 2008 - 21:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Mitt svar får bli att citera mig själv.

Nice.

Vore trevligare om du förklarade din poäng dock. Nu vet jag inte om du är för eller emot vad jag skrev ;)

Edit: Och med det menar jag att jag fattar att du med ditt omcitat syftade på att du tycker att man ska ta med Livepriset i beräkningarna, men du har inte förklarat varför. Enda du gett som argument var den usla jämförelsen med en skrivare och det håller inte för mig.

Så varför tycker du att man inte kan säga att 360 är billigare än PS3? För att man ska räkna 4 år framåt? Det är ju bara dumt. Det är fakta och rätt (om man måste spela online och inga prisförändringar för onlinedelarna sker), men det är inte logiskt att ta med en 4-års plan i beräkningarna för något man köper under en viss budget idag. Budgeten förändras över 4 år.

Det är som sagt fortfarande skillnad på att betala allt direkt eller späda ut det över 4 år.

Redigerat av Zoiler, 27 augusti 2008 - 23:07.


#146

Postad 27 augusti 2008 - 22:05

SirIdot
  • SirIdot
  • Beroende

  • 1 272 inlägg
  • 0

Det är just sådana här uttalanden som gör att mysteriet tätnar.
Vad är det som man så gärna betalar för egentligen?

Jag har frågat några gånger nu och vill verkligen veta.


Jag med.

Om någon 360 ägare som inte känner till PS3:an så väl och vill se hur det funkar i dagsläget kan kolla den här videon.

#147

Postad 27 augusti 2008 - 22:11

bromolla
  • bromolla
  • Wannabe

  • 24 inlägg
  • 0
Jag är lite förvånad att BD-funktionen i PS3 inte är viktigare för många än vad den verkar vara. Om man är det minsta intresserad av att kolla film i 720p eller 1080p så är ju PS3 fantastiskt prisvärd bara för sin BD-spelare.

Jag har inga synpunkter på huruvida utbudet av spel på den ena eller andra konsolen är bättre eller sämre, eftersom jag inte äger någon av dem. Folk tenderar att färgas i sina åsikter om spelens kvalitet beroende av vilken konsol de äger. Det känns bättre för egot att prata i egen sak än att erkänna att man lagt ut 10000kr på något man tycker är sämre.

Det finns också praktiska fördelar med att ha BD-spelaren inbyggd i konsolen. Jag har t ex bara en ledig port i video-växlaren i min Denon-förstärkare. Och jag är inte sugen på att koppla ur vare sig Dreamboxen eller Popcorn Hour A100 för att få plats med både Xbox 360 och en standalone BD-spelare.

Mitt val hade fallit på PS3, vilket antagligen beror på att jag är en casual gamer och tar det där med konsol-exklusiva spel med ro. Såg att den nya 80gb-aren redan är nere i 3990kr i butik Kan man våga hoppas på att den närmar sig 3500kr till jul?

#148

Postad 27 augusti 2008 - 22:34

Unregistered8b1dd9ee
  • Unregistered8b1dd9ee
  • Forumräv

  • 791 inlägg
  • 0
Angående live tjabbet.
Kort sammanfattat: Live är bättre för att det kostar vilket innebär att ms har pressen på sig att allt ska flyta smärtfritt(stänger psn ner i en vecka kan du inte gärna klaga för du har inte betalat för tjänsten) Hade den varit gratis hade den nog varit väldigt avskalad och allt hade varit slöare.
//Alex

Jag är lite förvånad att BD-funktionen i PS3 inte är viktigare för många än vad den verkar vara. Om man är det minsta intresserad av att kolla film i 720p eller 1080p så är ju PS3 fantastiskt prisvärd bara för sin BD-spelare.

Hm om man har en någorlunda modern dator kan du skaffa en bd spelare under tusenlappen och köper du sen en 360 för nånstanns mellan 1800-2500 så är det en bättre deal enligt mig.

#149

Postad 27 augusti 2008 - 23:09

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Har Ps3a, är riktigt nöjd med den, kontrollerna känns bra, nöjd med spelen jag lirar... men framför allt, som inte har med spelen att göra, Ps3an gör ett grymt jobb som BD/DVD spelare, om man är ute efter något sådant med ;) Kör mot en 1080/24 kompatibel projektor, bilden blir helt sjukt bra, och den skalar upp DVD riktigt bra med ;)
Sen är den helt ok som mediamaskin, streamar bilder, musik till TVn/stereon utan problem :D
Det är min uppfattning om ps3an iaf, som jag haft sen release... köpte den för att ha den som BD spelare i första hand, men spelar rätt mycket på den ändå :)
Men Live tjänsten som MS har, verkar riktigt bra, och det verkar vara bättre AA på spelen till 360... men men, man kan ju inte få allt, räcker med Wii och ps3 nu för tillfället iaf... :)

#150

Postad 27 augusti 2008 - 23:26

Unregistered5120ea9a
  • Unregistered5120ea9a
  • Forumräv

  • 841 inlägg
  • 0

Angående live tjabbet.
Kort sammanfattat: Live är bättre för att det kostar vilket innebär att ms har pressen på sig att allt ska flyta smärtfritt(stänger psn ner i en vecka kan du inte gärna klaga för du har inte betalat för tjänsten) Hade den varit gratis hade den nog varit väldigt avskalad och allt hade varit slöare.


Sitter med fågelholksmin framför datorn.

PSN har mig veterligen aldrig stängt ner en vecka och nog fan hade folk klagat om de hade gjort så.

Drabbas LIVE av mindre problem?
http://gameplayer.se...hp?pub_id=11401
http://blog.seattlep...ives/128905.asp

Säg nu istället vad det är som är så himla fiffigt med att betala för en onlinetjänst.

Är t ex Webbläsaren bättre i XBOX 360 än i PS3?

Kör LIVE ännu mer med gratis user created content? I sådana fall, vad kan man dela med sig av och tillverka själv förutom t ex teman som i PSN.

Är det kanske säkerheten som är bättre?
http://blogs.zdnet.com/security/?p=131

Är gränsen för nedladdade spel högre på LIVE? Eller just det ja... det finns ju ingen sådan gräns på PSN.
http://kotaku.com/50...-upped-to-350mb

Vad blir nästa uppdatering av LIVE. Kommer något Homeliknande månne tro?

Ursäkta min något sarkastiska ton, men det är ungefär en sådan här lista jag vill se. Där fördelar med LIVE listas.
Att LIVE automatiskt skulle vara bättre bara för att tjänsten kostar pengar är ju bara löjligt.
Sedan vet även jag att det finns punkter där LIVE glänser men när det gäller helhetsbilden så anser jag att PSN är ifatt.
Med tanke på vad som komma skall med t ex HOME så ser jag också ett scenario där PSN snart kan ha kört om 360 på onlinefronten.

Att LIVE skulle vara bättre än PSN är en lika seglivad myt som RROD-problemen. Eller en lika seglivad myt som att PS3 inte kan skala upp DVD-filmer (ja, jag ser det fortfarande som ett argument som lyfts fram lite här och där för att påtala PS3s svagheter).

Redigerat av Unregistered5120ea9a, 27 augusti 2008 - 23:29.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.