Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

HBO Nordic

3030 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#2851

Postad 01 maj 2019 - 12:54

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Produktionen försvarar sig och tycker att folk ska lära sig att ställa in sina tv bättre och sluta titta på serien på paddor. Ganska arrogant inställning tycker jag. Han får även mothugg här.

https://www.wired.co...too-dark-to-see

 

Hahaha, dom är väl för roliga, pixelsmörjan syns ju mer ju större bilden är...  :P  :lol:



#2852

Postad 01 maj 2019 - 13:01

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Hahaha, dom är väl för roliga, pixelsmörjan syns ju mer ju större bilden är... :P :lol:

Fast artikeln handlar inte om pixeleringen utan valet att göra det senaste avsnittet av GoT kolsvart.

#2853

Postad 03 maj 2019 - 10:24

Jolt
  • Jolt
  • Beroende

  • 1 323 inlägg
  • 0

Kollade via Telia HBO till min kalibrerade Sony 360 proj, jag tyckte det va helt ok. . visst är det mörkt ( som det brukar vara på natten i snöstorm ) men jag hade inga problem att se 


Redigerat av Jolt, 03 maj 2019 - 10:24.


#2854

Postad 03 maj 2019 - 10:28

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 0

Kollade via Telia HBO till min kalibrerade Sony 360 proj, jag tyckte det va helt ok. . visst är det mörkt ( som det brukar vara på natten i snöstorm ) men jag hade inga problem att se 

Via Telias TV-box då?



#2855

Postad 03 maj 2019 - 11:57

Jolt
  • Jolt
  • Beroende

  • 1 323 inlägg
  • 0

Via Telias TV-box då?

 

Japp. .ingen kanonbild men heller inte så illa . . .har ALDRIG upplevt "hack" eller andra fel i bilden via Telia HBO

 

Körde under dagtid med bra mörkläggning för senaste GoT och tyckte dom olika mörka nyanserna funkade bra



#2856

Postad 03 maj 2019 - 12:35

Buddypresley
  • Buddypresley
  • Guru

  • 4 091 inlägg
  • 0

Japp. .ingen kanonbild men heller inte så illa . . .har ALDRIG upplevt "hack" eller andra fel i bilden via Telia HBO

 

Körde under dagtid med bra mörkläggning för senaste GoT och tyckte dom olika mörka nyanserna funkade bra

Men om du jämför mot HD-kanalerna via Teliaboxen då? Enligt Telia skall HBO ha bäst bild vilket inte jag kan hålla med om.



#2857

Postad 03 maj 2019 - 13:42

Jolt
  • Jolt
  • Beroende

  • 1 323 inlägg
  • 0

Vissa serier som går på HD kanalerna via Telia-boxen är horribelt dåliga,  andra helt ok.

Tittar mest på HBO o Netflix idag. . sällan jag ser filmer o serier på dom "vanliga" tv kanalerna längre

 

Men det mesta jag ser på HBO håller skaplig kvalitet, visst det är sämre än det mesta på Netflix HD men heller inte så illa att jag lider av det.



#2858

Postad 03 maj 2019 - 20:49

Danke
  • Danke
  • Forumräv

  • 715 inlägg
  • 0
Ikke så dårlig fra MxQ pro+ Streamer på Panasonic Plasma.


Ikke like bra som Netflix bluray men bra bilde, og den beste serien jeg vet.. Ever.

På C more og på bluray når den kommer er det nok sykt bedre.

Men mye har med settings på 4k skjermene også, kjør fullhd ikke skalere opp fra kilden og ikke ha på ekstra alt.


Det morsomme er at det sikkert er bedre kvalitet på Pirat bukta enn det vi betaler for til HBO.

Er komisk, husker det var topp kvalitet før de nye lovene kom og jeg lastet ned før vi fikk Tv dekoder med Streaming.

Det var veldig bra på Cmore også.

Redigerat av Danke, 03 maj 2019 - 20:53.


#2859

Postad 21 maj 2019 - 09:44

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Jag njuter så sjukt mycket av serien Warrior. Kan vara den bästa jag sett på mycket länge. Om man inte har sett den så ska man inte förvänta episka scener i stil med tits `n boobs som i sista GOT avsnitt S1, det är inte en sådan typ av serie, utan den är bara en helskön 1870 SanFransisco/western/kung-fu/action serie som ger en sån myskänsla. Jag har dock doppat stortån i havet av BruceLee info så att den marknadsförs som löst baserad på hans utkast av tvserie som blev våldtatt och spelad av David Carradine förhöjjer mysfaktor, även det troligtvis inte stämmer så som det reklameras och det hade säkert vart en annan klass på KungFuen om Lee hade spelat så menar jag att man ser vissa undertoner av hans karaktär (inte oövervinnlig, snabbaste sättet til mål (inga fasta positioner lol) SNABB som attan osv. Rekommenderas.

#2860

Postad 21 maj 2019 - 10:16

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Jag njuter så sjukt mycket av serien Warrior. Kan vara den bästa jag sett på mycket länge. Om man inte har sett den så ska man inte förvänta episka scener i stil med tits `n boobs som i sista GOT avsnitt S1, det är inte en sådan typ av serie, utan den är bara en helskön 1870 SanFransisco/western/kung-fu/action serie som ger en sån myskänsla. Jag har dock doppat stortån i havet av BruceLee info så att den marknadsförs som löst baserad på hans utkast av tvserie som blev våldtatt och spelad av David Carradine förhöjjer mysfaktor, även det troligtvis inte stämmer så som det reklameras och det hade säkert vart en annan klass på KungFuen om Lee hade spelat så menar jag att man ser vissa undertoner av hans karaktär (inte oövervinnlig, snabbaste sättet til mål (inga fasta positioner lol) SNABB som attan osv. Rekommenderas.

 

Låter bra, väntar tills alla är ute... och försöker se den på nåt annat ställe/sätt än Nordic... :) 



#2861

Postad 21 maj 2019 - 11:53

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Jop älskar också Warrior, kul story, även om avsnitt 5 var helt uppåt väggarna,
och man undrar vad manusförfattarna rökte på under tiden de skrev manuset.

#2862

Postad 21 maj 2019 - 12:50

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Jag älskade episode 5, helt super min stajl, lite sån Tarantino-känsla. Där ser man.

#2863

Postad 21 maj 2019 - 13:40

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Jag älskade episode 5, helt super min stajl, lite sån Tarantino-känsla. Där ser man.

Visserligen sant (gav mig Hateful Eight-vibbar), men å andra sidan en så grov utspårning
att jag inte riktigt tyckte det var acceptabelt. Saknade den röda tråden, s.a.s.

Redigerat av frollic, 21 maj 2019 - 13:46.


#2864

Postad 21 maj 2019 - 13:50

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Ja det håller jag med om, det som det gav något var ju att man "kom ihåg" att detta är 1870 mitt i vilda västern, då serien håller sig mest rundt en storstad så är det ok att bli påminnd om att det nästan är öde där ute med allt som detta innebär av möjligheter til bemanning, utstyr osv.

#2865

Postad 21 maj 2019 - 18:40

Hoggeman
  • Hoggeman
  • Användare

  • 243 inlägg
  • 0

Chernobyl...även jag som jobbat på kärnkraftverk får lite ont i magen...



#2866

Postad 22 maj 2019 - 10:15

ALDA
  • ALDA
  • Forumräv

  • 705 inlägg
  • 0

Ikke så dårlig fra MxQ pro+ Streamer på Panasonic Plasma.


Ikke like bra som Netflix bluray men bra bilde, og den beste serien jeg vet.. Ever.

På C more og på bluray når den kommer er det nok sykt bedre.

Men mye har med settings på 4k skjermene også, kjør fullhd ikke skalere opp fra kilden og ikke ha på ekstra alt.


Det morsomme er at det sikkert er bedre kvalitet på Pirat bukta enn det vi betaler for til HBO.

Er komisk, husker det var topp kvalitet før de nye lovene kom og jeg lastet ned før vi fikk Tv dekoder med Streaming.

Det var veldig bra på Cmore også.

 

 

Bor du i Norge oxå? Det gör jag, och tycker inte att det är så dålig bild på HBO här, som det verkar klagas över i Sverige. Har själv Altibox, och här ligger kvaliteten nånstans mellan DVD och BD (närmare BD).



#2867

Postad 22 maj 2019 - 10:37

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

Började med en gratis månad igår. Mycket bättre bild på denna tjänst än jag hade förväntat mig efter att ha läst i denna tråd. Positivt överraskad måste jag säga.

 

Ser på Sony 65 tum 2018 års modell.

 

Kommer fortsätta även efter gratisperioden.

 

/Fredrik



#2868

Postad 22 maj 2019 - 12:50

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 1

Började med en gratis månad igår. Mycket bättre bild på denna tjänst än jag hade förväntat mig efter att ha läst i denna tråd. Positivt överraskad måste jag säga.

Det är mycket gnäll på bildkvaliteten i denna tråd, men akta dig för att säga att du tycker att bilden är bra. Då kommer du får höra att du har dålig syn, inte kan ställa in din TV eller är allmänt korkad som inte faller in i "HBOs bildkvalitet suger"-kören. Att påpeka att det snarare är de som har dålig bild som kanske ska se över sin utrustning, uppkoppling mm ska man akta sig för att säga, för det är alltid de med dålig bild som vet bäst.


Redigerat av agpath, 22 maj 2019 - 12:51.


#2869

Postad 22 maj 2019 - 13:04

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Nåt stort fel måste det vara, för vi som gnäller på kvaliten gnäller inte över tex netflix eller amazon prime...  :rolleyes:

 

Edit: https://se.trustpilo...k?languages=all

 

https://se.trustpilo...w/hbonordic.com

 

https://www.trustpil...ew/hbonordic.dk

 

Men med det sagt har jag sett hos en kompis som har Telia boxen, och kör Nordic där, det såg faktiskt bättre ut än annat jag testat, dock så har han en relativt liten TV, 46"... men såg inte lika mycket banding där...

Och navigeringen är ju riktigt kass med...  :ph34r:


Redigerat av Garrett, 22 maj 2019 - 13:17.


#2870

Postad 22 maj 2019 - 13:18

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Jag noterar att HBO Nordic i januari bytte från Flash till HTML5.

https://www.sweclock...hkrav-borttaget

 

Edit: Via Chrome kunde man köra HBO i HTML5 redan tidigare. Det skulle kunna vara förklaringen till att många har tyckt att det ser bättre ut via Chromecast (som har HTML5-stöd).


Redigerat av agpath, 22 maj 2019 - 13:23.


#2871

Postad 22 maj 2019 - 13:36

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0

Ser tyvärr ingen bättring med CC... 1a generationen. 



#2872

Postad 22 maj 2019 - 16:12

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

Det är mycket gnäll på bildkvaliteten i denna tråd, men akta dig för att säga att du tycker att bilden är bra. Då kommer du får höra att du har dålig syn, inte kan ställa in din TV eller är allmänt korkad som inte faller in i "HBOs bildkvalitet suger"-kören. Att påpeka att det snarare är de som har dålig bild som kanske ska se över sin utrustning, uppkoppling mm ska man akta sig för att säga, för det är alltid de med dålig bild som vet bäst.


Gnäll tar man och gnäll ger man typ. Alla har ju rätt att tycka vad de vill men ska inte förneka uppenbara brister som om att de inte fanns.

Mitt inlägg skrev jag mest för att jag blev förvånad över hur bra det såg ut. Visst finns det brister och möjligt att Netflix ser något bättre ut. Kan lätt kolla det senare eftersom det finns i hushållet också, dock inget jag hinner kolla på,

/Fredrik

#2873

Postad 22 maj 2019 - 20:38

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0
Kan ju vara så att bilden blev dålig när HBO överbelastades av alla GoT-tittare, och
under den perioden skickade ut lägre kvalité på sina strömar, för att spara bandbredd ?

Redigerat av frollic, 22 maj 2019 - 20:39.


#2874

Postad 22 maj 2019 - 21:01

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 0
Isf streamas GoT på högtryck alltid :P

#2875

Postad 22 maj 2019 - 21:26

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Kan ju vara så att bilden blev dålig när HBO överbelastades av alla GoT-tittare, och
under den perioden skickade ut lägre kvalité på sina strömar, för att spara bandbredd ?


Detta sköts nog automatiskt idag.

#2876

Postad 23 maj 2019 - 10:56

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Detta sköts nog automatiskt idag.

självklart, och troligen även dynamiskt.

#2877

Postad 23 maj 2019 - 18:29

Rossifumi
  • Rossifumi
  • Lärjunge

  • 340 inlägg
  • 0

Gnäll tar man och gnäll ger man typ. Alla har ju rätt att tycka vad de vill men ska inte förneka uppenbara brister som om att de inte fanns.

Mitt inlägg skrev jag mest för att jag blev förvånad över hur bra det såg ut. Visst finns det brister och möjligt att Netflix ser något bättre ut. Kan lätt kolla det senare eftersom det finns i hushållet också, dock inget jag hinner kolla på,

/Fredrik

Sätter man bara på HBO Nordic och någon allmän serie så kan jag förstå att medelpersonen tycker att det ser helt OK ut. Men om man jämför samma avsnitt från en annan bättre källa som Amazon Prime (eller har ett mer tränat öga) så ser man hur illa det står till med bilden utan att vara någon expert.
 
Har man det minsta insikter om hur bitrate, codecs, filter osv fungerar så inser man att det är fysiskt omöjligt för HBO Nordic att leverera en bra bild så som deras uppsättning är idag oavsett vad man subjektivt upplever själv. Är man nöjd så är det ju finfint och inget fel i det, men har man högre krav än medelpersonen så går det inte att vara nöjd med det som levereras.

Redigerat av frollic, 24 maj 2019 - 07:41.


#2878

Postad 04 juni 2019 - 01:02

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 1
Chernobyl.
Fyfasen vilket första avsnitt 🥰
Men värre än värsta thrillern.
Kändes tungt i hjärtat att se den.
Inget jag orkar se i ett svep iaf

#2879

Postad 04 juni 2019 - 09:13

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0

Började också de Chernobyl igår, riktigt bra men va jag stör mig på att alla talar brittiska....hade dom pratat ryska så hade det lyft serien ytterligare en nivå.



#2880

Postad 04 juni 2019 - 11:02

Hoggeman
  • Hoggeman
  • Användare

  • 243 inlägg
  • 0
Avsnitt två gör riktigt ont i magen...

#2881

Postad 04 juni 2019 - 12:51

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 677 inlägg
  • 0
Såg att filmen Deadwood fanns,har nån sett den ifall det är värt att se?

#2882

Postad 04 juni 2019 - 13:29

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0

Började också de Chernobyl igår, riktigt bra men va jag stör mig på att alla talar brittiska....hade dom pratat ryska så hade det lyft serien ytterligare en nivå.


Nja..kanske eller så hade de istället koncentrerat sig enbart på dialogen och de hade ändå blivit 1000ggr sämre med underlig brytning.

Jag blev då fort då fort van att de pratar engelska

#2883

Postad 04 juni 2019 - 13:34

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Började också de Chernobyl igår, riktigt bra men va jag stör mig på att alla talar brittiska....hade dom pratat ryska så hade det lyft serien ytterligare en nivå.

 

Man får ju tänka på att HBO är en amerikansk tjänst vars största kundgrupp är amerikaner.

De kommer aldrig se något där de talar något annat än engelska.



#2884

Postad 04 juni 2019 - 18:28

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Chernobyl.
Fyfasen vilket första avsnitt
Men värre än värsta thrillern.
Kändes tungt i hjärtat att se den.
Inget jag orkar se i ett svep iaf

 

Hm, tråkig serie men kanske tycker så då jag läst boken/dagboken vilket serien verkar hämtat sitt material från. Denna är bättre att kolla på enligt mig fast kvaliteten på bild och ljud är bedrövlig och skådespelarna B: 

https://youtu.be/v40hu54fAvw



#2885

Postad 05 juni 2019 - 07:34

Hoggeman
  • Hoggeman
  • Användare

  • 243 inlägg
  • 0
Den här är bra:

https://m.youtube.co...h?v=zCcQgpjqyBw

Man får följa gänget forskare som letar efter härden och effekterna av härdsmältan. Mycket av dystopisk stämning. Iom att det bara är 3 år efter ligger strålningsnivåerna på värden man inte leker med rakt upp och ner. Även om man hade utr och visste vad de gjorde så tog man dosrater som inte direkt får anses hälsosamma. Det var det här gänget som fann det som kom att kallas ”Elefantfoten” bla mycket annat.

Läget i Japan är ju dock än värre så där finns det ju en del att göra..

#2886

Postad 05 juni 2019 - 09:02

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Man får ju tänka på att HBO är en amerikansk tjänst vars största kundgrupp är amerikaner.

De kommer aldrig se något där de talar något annat än engelska.

Fast det är en svensk-brittisk produktion.



#2887

Postad 05 juni 2019 - 09:32

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Fast det är en svensk-brittisk produktion.

 

Fast fortfarande HBO som tar notan (iallafall 50%, eller hur de nu delat det med Sky).

Vet inte hur svensk den är, utöver regi, ett par skådisar och en del crew? Produktionsbolagen verkar vara engelska/amerikanska och skaparen Amerikan.


Redigerat av mr.keyser, 05 juni 2019 - 09:45.


#2888

Postad 05 juni 2019 - 10:08

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Fast fortfarande HBO som tar notan (iallafall 50%, eller hur de nu delat det med Sky).

Vet inte hur svensk den är, utöver regi, ett par skådisar och en del crew? Produktionsbolagen verkar vara engelska/amerikanska och skaparen Amerikan.

4 svenska skådisar som jag kände igen i varje fall.



#2889

Postad 08 juni 2019 - 14:09

Jolt
  • Jolt
  • Beroende

  • 1 323 inlägg
  • 0

Mycket snyggt gjord, har nästan lite svårt att förstår hur man lyckats återskapa miljöerna.

Kul att läsa recensionerna på IMDB där många ryssar som levde igenom detta kommenterar hur bra gjort allt är - -OCH  inte ens dom klagar på att det snackas engelska  



#2890

Postad 08 juni 2019 - 14:35

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

OCH inte ens dom klagar på att det snackas engelska


Kan ju vara dubbat i Ryssland....

#2891

Postad 08 juni 2019 - 14:59

Jolt
  • Jolt
  • Beroende

  • 1 323 inlägg
  • 1

Kan ju vara dubbat i Ryssland....

 

Nja dom sa att dom inte irriterade sig på att man pratade Engelska. .men läs gärna kommentarerna på IMDB, endel va faktiskt riktigt rörande.

Man tänker inte alltid på att många som ser serien faktiskt va där och upplevde detta



#2892

Postad 08 juni 2019 - 22:17

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Riktigt skönt att de *glömda" hjältarna som gruvmännen får lite uppmärksamhet.
Och alla andra som gav sitt liv för att förhindra en värre katastrof

#2893

Postad 08 juni 2019 - 22:28

Jolt
  • Jolt
  • Beroende

  • 1 323 inlägg
  • 0

Intressant att se. . vet inte hur mycket som är sanning vs fiction dock. . men om mycket av serien stämmer så visste jag inte att det var så pass nära att det gick ännu värre. 

 

Vissa saker fattar jag inte riktigt hur dom återskapat/filmat . . helt klart snyggt gjort



#2894

Postad 09 juni 2019 - 11:11

Vtunabo
  • Vtunabo
  • Forumräv

  • 583 inlägg
  • 0

Såg att filmen Deadwood fanns,har nån sett den ifall det är värt att se?

Om du gillade serien så är den helt OK.

Samma karaktärer och skådisar, 10-15 år efter serieslutet och att ha sett serien är ett måste annars ger den ingenting



#2895

Postad 09 juni 2019 - 14:55

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 677 inlägg
  • 0

Om du gillade serien så är den helt OK.
Samma karaktärer och skådisar, 10-15 år efter serieslutet och att ha sett serien är ett måste annars ger den ingenting

Serien var ju grym,rädd att filmen jinxar serien.

#2896

Postad 12 juni 2019 - 09:51

ALDA
  • ALDA
  • Forumräv

  • 705 inlägg
  • 0

Kan tipsa om en ny superhjälte serie: Doom Patrol - https://www.imdb.com..._1?ref_=nv_sr_1

 

Skruvad historia med udda hjältar:  Robotman, Negative Man, Elasti-Girl and Crazy Jane  :lol:  :lol:  :lol: 

 

Svart humor och välgjort, rekommenderas (baserat bara på att ha sett första episoden). 



#2897

Postad 17 juli 2019 - 18:15

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Ingen här som skriver om Big Little Lies. Säsong 2 är ännu bättre än säsong 1 måste jag säga. 



#2898

Postad 18 juli 2019 - 10:11

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2 056 inlägg
  • 0

Kan tipsa om en ny superhjälte serie: Doom Patrol - https://www.imdb.com..._1?ref_=nv_sr_1
 
Skruvad historia med udda hjältar:  Robotman, Negative Man, Elasti-Girl and Crazy Jane  :lol:[/size]  :lol:[/size]  :lol:[/size] [/size]
 
Svart humor och välgjort, rekommenderas (baserat bara på att ha sett första episoden). [/size]

Har sett E1 och tror jag ska ge den en chans.

#2899

Postad 19 juli 2019 - 21:36

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

  • 14 139 inlägg
  • 0

Har sett E1 och tror jag ska ge den en chans.

Jag gav upp den efter 3-4 avsnitt, lite väl skruvat, med bla en åsna (eller var det gris ?)
som spyr upp hjältarna, efter att de hamnat i ett parallellt universom, mm ....

#2900

Postad 20 juli 2019 - 07:43

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Serien var ju grym,rädd att filmen jinxar serien.

Filmen känns bara meningslös. Som om de paraderar som en hyllning av sig själva. Ren fan service tyvärr.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.