Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox Series X, nästa Xbox

951 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Microsoft Xbox Series X 1TB (Spelkonsoler) 0 0 (0) 9 990:-

Postad Idag, 00:14

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

• 5 310 inlägg
  • 0

I fps genren verkar ju folk va ultrakonservativa. Cod mw och counterstrike fortfarande gångbart. Halo kan nog göra comeback :)

Känns som vi som spelade Halo på Xbox nu är 40+ eller strax under :D

Så jag vet inte om det är en bra målgrupp längre för MS, Halo lär nog inte locka så många nya yngre spelare men jag kan ha fel där. Halo var ett stort varumärke men det känns som det började dö redan vid Halo4 och dog nästan helt vid Halo5. Jag var dock en av få av mina kompisar som spelade Halo5 en längre period, slutade typ spela det i våras.

Halo 3 var det största säljande Halo spelet och sedan har det typ bara gått utför, från nästan 15 miljoner Halo3 till 5+ miljoner för Halo5 även om det fortfarande är bra siffror. Nästa Halo kommer man inte räkna i sales då det kommer ingå i Gamepass, frågan är om det verkligen är bra för serien. Känns som det sista äkta Halo spelet ändå vara Halo 3 tills 343 tog över.

Postad Idag, 02:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

• 37 143 inlägg
  • 1

Halo 3 var det största säljande Halo spelet och sedan har det typ bara gått utför, från nästan 15 miljoner Halo3 till 5+ miljoner för Halo5 

Det hade sålt 5 mille efter 3 månader. Så det är förstås mycket högre nu.

https://www.reddit.c..._sales_numbers/

Sen har de tjänat på mikrotransaktionerna. Det är ingen flopp som många verkar tro.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2020 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.