Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - Popcorn Hour A-400

439 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Popcorn Hour A-400 (Mediaspelare) 5 7,47 (14) Inga priser
Popcorn Hour A-410 (Mediaspelare) 5 7,67 (2) Inga priser
2 relaterade trådar

#351

Postad 13 oktober 2013 - 14:44

baetis
  • baetis
  • Användare

  • 207 inlägg
  • 0

Bättre att ha dem separat pga av att du anger vad som är film och vad som är tv-serie mappen för scannern. Sen är plex rätt bra på hitta rätt film och du kan även ställa in den så den söker och laddar ner subtitles automatiskt.


Jo, kom på att det inte direkt är några problem att ha separata mappar heller. Hur ställer man in så att den laddar ner subs? Under språk kan man ju välja diverse undertextalternativ men ser inget om automatisk nedladdning?

Edit: Subs verkar inte fungera genom plex av någon anledning. I menyn på datorn så ser jag att det finns subs i form av English (VOBSUB) och okänd (SRT) tex. Väl inne i a-400 kan jag inte välja någon av dem.

Edit2: Testat en till film och där är det samma problem. Genom plex fungerar inte subs, bara genom vanliga.

Edit3: Hittade hur man fixar automatiska subitles. Den fixar hem subs men de går ändå inte att välja när man ska spela upp på a-400an. Det här gör ju att även plex är värdelöst...

Det är nära nu att jag pluggar in a-110 igen kan jag säga.

Edit4: Det var SMB som var felet! Nu fungerar subs som jag lägger till själv vilket är huvudsaken. Subs som automatiskt laddas hem fungerar tyvärr inte på a-400 utan bara på själva datorn. Synd, men nu är jag hoppfull att detta kan bli bra!

Redigerat av baetis, 13 oktober 2013 - 18:22.


#352

Postad 14 oktober 2013 - 17:31

baetis
  • baetis
  • Användare

  • 207 inlägg
  • 0
Fast nu märkte jag att man även genom plex tappar nätverket.

Man ska alltså behöva starta om i princip varje gång man ska använda den. Hur kan någon tycka att den här är köpvärd? Eller har inte alla samma problem?

#353

Postad 14 oktober 2013 - 17:42

Robert Svensson
  • Robert Svensson
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Reklamera din maskin, för något fel är det på den. Jag har aldrig haft de problem du beskriver.

#354

Postad 14 oktober 2013 - 20:18

SirLinkan
  • SirLinkan
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
En liten fundering, använder du DHCP? Jag hade också lite problem med att min A-400 inte hittade mitt mediabibliotek. Slog av DHCP och hårdkodade in IP-adressen. Efter det har jag inte haft några problem.

#355

Postad 17 oktober 2013 - 20:57

baetis
  • baetis
  • Användare

  • 207 inlägg
  • 0
Har fast ip.

Håller nu på att gå igenom advanced network setup. Har testat 4 av 6 profiler och hitills ingen förbättring.

Redigerat av baetis, 17 oktober 2013 - 20:59.


#356

Postad 18 oktober 2013 - 13:08

ajp2k9
  • ajp2k9
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Ny officiell firmware ut nu (samma som senaste forum-firmware), lite ny design/menyer osv (samma som A410 Pro).

http://www.networked...d.php?tid=68670

Redigerat av ajp2k9, 18 oktober 2013 - 13:09.


#357

Postad 22 oktober 2013 - 20:30

baetis
  • baetis
  • Användare

  • 207 inlägg
  • 0
Med den här firmwaren så återstår mina network drops men nu fryser även maskinen helt efter att ha varit i idle en längre stund (18 timmar typ). Kräver reboot för att funka igen.

Fler rapporterar om samma problem.

Jag är less.

#358

Postad 22 oktober 2013 - 21:36

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Det är väl bara att reklamera den vad är problemet?

#359

Postad 23 oktober 2013 - 10:16

Robert Svensson
  • Robert Svensson
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
baetis: Varför stänger du inte av den i stället för att ha den halvt avstängd i 18 timmar? Jag fick också frysningar när jag först inte fattade att man skulle hålla inne den röda knappen för att helt stänga av maskinen. :P

Mitt enda problem jag har är att fulla bd filmer inte vill spela över nätverket...

Redigerat av Robert Svensson, 23 oktober 2013 - 10:20.


#360

Postad 23 oktober 2013 - 11:47

baetis
  • baetis
  • Användare

  • 207 inlägg
  • 0

baetis: Varför stänger du inte av den i stället för att ha den halvt avstängd i 18 timmar? Jag fick också frysningar när jag först inte fattade att man skulle hålla inne den röda knappen för att helt stänga av maskinen. :P

Mitt enda problem jag har är att fulla bd filmer inte vill spela över nätverket...


Varför skulle jag? Min a-110 var alltid i standby och man kom direkt in och började spela filmer. Det är så den är tänkt att fungera, det är därför den inte slår av helt med bara en knapptryckning.

#361

Postad 23 oktober 2013 - 12:07

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Jo men lämna tillbaka den och skaffa en mediaspelare som funkar bättre för dig istället ...
Vet att a400:an har problem med en del switchar och routrar och vi ska inte tala om smb protokollet (win7 och win 8) gäller i och för sig alla unix, linux enheter lösningen är en whs server funkar alltid..

Redigerat av jimjans, 23 oktober 2013 - 12:09.


#362

Postad 23 oktober 2013 - 12:36

Robert Svensson
  • Robert Svensson
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0

Varför skulle jag? Min a-110 var alltid i standby och man kom direkt in och började spela filmer. Det är så den är tänkt att fungera, det är därför den inte slår av helt med bara en knapptryckning.


Jag vet inte, det kanske löser ditt problem med att din maskin fryser sig? Hur den är tänkt att fungera har jag inte en aning om, men jag stänger åtminstone av min maskin mellan dygnen och jag har inga problem med att den fryser sig.

Förstår inte vad du menar med att den är tänkt att fungera så? Varför kan man då stänga av den om det inte är syftet?

Redigerat av Robert Svensson, 23 oktober 2013 - 12:38.


#363

Postad 23 oktober 2013 - 12:54

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Han menar att den skall klara att bara gå ner i standby och det gör den för mig utan att frysa sig men kör inte nyaste firmwaren heller för buggig...

#364

Postad 23 oktober 2013 - 13:15

Robert Svensson
  • Robert Svensson
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Okej, då förstår jag vad baetis menar.

Vilken firmware kör du jimjans?

#365

Postad 23 oktober 2013 - 13:45

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
http://www.networked...d.php?tid=68506 släpptes 2 oktober mitt största problem med den nyaste är att det tar 20år innan den avslutar filmen när man trycker på stop ...

#366

Postad 23 oktober 2013 - 16:45

baetis
  • baetis
  • Användare

  • 207 inlägg
  • 0

Jo men lämna tillbaka den och skaffa en mediaspelare som funkar bättre för dig istället ...
Vet att a400:an har problem med en del switchar och routrar och vi ska inte tala om smb protokollet (win7 och win 8) gäller i och för sig alla unix, linux enheter lösningen är en whs server funkar alltid..


Kanske får göra det. Hade hoppats kunna lösa problemen med firmware eller lite tweaks, men det verkar inte bli så.

#367

Postad 24 oktober 2013 - 07:25

ajp2k9
  • ajp2k9
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0

Med den här firmwaren så återstår mina network drops men nu fryser även maskinen helt efter att ha varit i idle en längre stund (18 timmar typ). Kräver reboot för att funka igen.

Fler rapporterar om samma problem.

Jag är less.


Min fryser några sekunder men släpper igen sen. Kommer nog en forum-fw snart som fixar det...

Finns en tråd på networkedmediatank.com som heter typ "help lazzar with network dropouts" eller nåt, en teori är nåt med DHCP och lease time. Testat att sätta fast IP eller reservera en IP så den alltid får samma?

http://www.networked...d.php?tid=68506 släpptes 2 oktober mitt största problem med den nyaste är att det tar 20år innan den avslutar filmen när man trycker på stop ...


Stäng av "capture last watched scene" eller vad det heter i antingen setup eller NMJ, kommer inte ihåg. Då ska det gå snabbare...

#368

Postad 24 oktober 2013 - 08:41

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Ok är det detta som strular höll på att bli tokig tackar...

#369

Postad 24 oktober 2013 - 15:59

baetis
  • baetis
  • Användare

  • 207 inlägg
  • 0

Min fryser några sekunder men släpper igen sen. Kommer nog en forum-fw snart som fixar det...

Finns en tråd på networkedmediatank.com som heter typ "help lazzar with network dropouts" eller nåt, en teori är nåt med DHCP och lease time. Testat att sätta fast IP eller reservera en IP så den alltid får samma?


Ska testa det nu.

#370

Postad 27 oktober 2013 - 23:32

SILENCE-
  • SILENCE-
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Någon som vet om A-400 Kommer få stöd för 10 Bitars filmer i framtiden?

#371

Postad 28 oktober 2013 - 12:51

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Tror inte att den kommer få stöd för det, möjligtvis kan du transcoda via plex..

#372

Postad 28 oktober 2013 - 16:22

BoBBiS
  • BoBBiS
  • Lärjunge

  • 292 inlägg
  • 0
Söker efter en Media spelare och har fastnat för Popcorn hour a-400 då Dune hd base 3d inte verkar klara frame packaged 3d medans A-400 gör det.

Hur fungerar A-400 med större iso filer på 40-50 gb i 2d/3d med ett dts-hd/trueHd spår över nätverk?

#373

Postad 28 oktober 2013 - 17:36

Robert Svensson
  • Robert Svensson
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Ja, just nu fungerar det inte alls för mig med några bd-filmer över nätverket. Det fungerade för några FW sedan, så förhoppningsvis löser de det snart.

#374

Postad 28 oktober 2013 - 18:07

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Söker efter en Media spelare och har fastnat för Popcorn hour a-400 då Dune hd base 3d inte verkar klara frame packaged 3d medans A-400 gör det.

Hur fungerar A-400 med större iso filer på 40-50 gb i 2d/3d med ett dts-hd/trueHd spår över nätverk?

dunen klarar framepacked..

#375

Postad 31 oktober 2013 - 13:55

ajp2k9
  • ajp2k9
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Ny forum firmware ute (31/10)...

När denna är redo att släppas skarpt så börjar en ny forum firmware testas som ska innehålla ny playback engine som ska göra att det går snabbare att starta uppspelning, spola mm.

#376

Postad 01 november 2013 - 16:25

rajjejosefsson
  • rajjejosefsson
  • Forumräv

  • 575 inlägg
  • 0
Har en popcorn hour med en intern disk och 2 externa kopplade, men undrar nu varför jag inte kan via min dator via nätverket ändra mapp namn eller lägga till mappar "har ingen behörighet kommer det upp", dock kan ja ändra på den interna disken via nätverket.
så hur löser man detta?

#377

Postad 23 november 2013 - 20:03

baetis
  • baetis
  • Användare

  • 207 inlägg
  • 0
Har nu haft den här någon månad och fortfarande kan jag utan att tveka säga att den här mitt sämsta köp. Fortfarande network drops men inte bara det, nästan alltid med högre kvalite-rips så hackar den och jävlas. Precis nu sitter jag och är arg för att jag försökt se en film som misslyckats.

Så jävla värdelös..

#378

Postad 24 november 2013 - 02:23

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Antingen är det fel på just din spelare och då skulle jag reklamerat den annars är det något strul med ditt nätverk.
I vilket fall verkar den ju inte funka för dig så reklamera den för jag själv kör rippar i 50gb storlekar utan problem och har inga network drops.

#379

Postad 24 november 2013 - 17:38

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Ny forum release med ny playback engine http://www.networked...d.php?tid=69123

#380

Postad 29 november 2013 - 15:16

ajp2k9
  • ajp2k9
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0

Ny forum release med ny playback engine http://www.networked...d.php?tid=69123


Ny som försöker fixa de många problem i nya 'playback engine'..

http://www.networked...d.php?tid=69216

#381

Postad 06 december 2013 - 15:50

ajp2k9
  • ajp2k9
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Ny forum fw...

http://www.networked...d.php?tid=69293

#382

Postad 09 december 2013 - 16:28

ajp2k9
  • ajp2k9
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0

Ny forum fw...

http://www.networked...d.php?tid=69293


Ny forum firmware...

http://www.networked...d.php?tid=69329

#383

Postad 20 december 2013 - 20:43

Fixaraffe
  • Fixaraffe
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0
Blev idag positivt överraskad.....från att ha mkt negativa synpunkter.....

Hade laddat hem "House of Cards" men de undertexter som skulle varit med fick jag inte att funka......dock på datorn...men det är en annan femma....
Så jag kollade in sidomenyerna vid filmfilen.....de till höger.....där stod något om att man skulle kunna ladda hem undertexter direkt via mediaspelaren.....och ta mig tusan så funkade det på några sekunder.....då blev jag glad över att få en textfil så enkelt och snabbt installerad!!

Men synkningen blev inte perfekt.....texterna kommer ett antal sekunder efter den talade meningen.......någon som vet om detta går att rätta till ???????

#384

Postad 20 december 2013 - 21:35

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

  • 752 inlägg
  • 0
Tryck där du startar undertexterna, finns så man kan ställa in tiden där,
2 :a knappen från höger längst ner på fjärrkontrollen, tror jag det var

#385

Postad 24 december 2013 - 07:55

Fixaraffe
  • Fixaraffe
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0
Ja, jag har ju sett den där knappen men aldrig provat.......jo visst funkade det, tack för att du påminde mig!

#386

Postad 29 december 2013 - 09:51

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0
Ny forum-firmware:

http://www.networked...d.php?tid=69485

#387

Postad 31 december 2013 - 10:19

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0
Har i många år kört en C-200 som mediaspelare (eller i själva verket en HDX BD-1 - bild på första sidan av denna tråd - fulflashad med C200 firmware)

Till den har jag kört Yamj som scraper - alltså programvaran som skrapar ihop och visar information om bla filmer och TV-serier - det har fungerat mycket bra.

Har numera även en A-400 som jag testar lite och har bla prövat de olika lösningarna av scrapers som finns.

Tycker inte att det finns någon perfekt lösning och tänkte bara skriva av mig lite och höra om andra personer har erfarenheter, åsikter eller tips :-)

Inbyggda lösningar:

NMJ
Bifogad fil  Nmj.jpg   158,92K   0 Antal nerladdningar

Det känns ju bra att Syabas själva har gjort en lösning, men enligt mig känns den lite ologisk i sitt upplägg med navigering och är (tyvärr) ganska seg.

Filebrowser

Bifogad fil  filebrowser_01.jpg   92,09K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  filebrowser_02.jpg   150,91K   0 Antal nerladdningar

Det en del kanske har missat (?) är att det även finns filminformation direkt i filebrowsern - man trycker på knappen "i" (info) på fjärren när man har en film markerad och får fram informationen. Man har även möjlighet själv välja bild samt att ladda hem bilder och info så att de ligger tillsammans med filmen på hårddisken (även via nätverk)
Nackdelen är att det inte finns någon översikt över alla filmer.

Externa lösningar:

Yamj:

Bifogad fil  Eversion_01.jpg   158,69K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  Eversion_02.jpg   129,69K   2 Antal nerladdningar

Yamj är den "klassiska" scrapern till Popcorn Hours apparater och den fungerar bra, men - på A-400 fungerar endast flashbaserade skins (Eversion) - på tidigare modeller (bla A100, C200) fungerar HTML-baserade skins som man kan navigera klart snabbare i.

Tyvärr är det på A-400 en liten fördröjning i alla steg som (iallafall jag tycker) är irriterande.

Plex:

Bifogad fil  plex.jpg   115,29K   0 Antal nerladdningar

Numera finns även Plex till A-400 och det är den kanske snabbaste lösningen när man navigerar (?).
Det jag inte gillar med Plex är att den sätter sina egna regler över vad som kan spelas upp - när jag testar så fungerar inte ens subtitles i .srt form på filmerna (whats up with that!) och jag läste att inte ens .iso fungerar ?
Känns ju i sådana fall bra mycket bättre med Yamj där det enbart är spelaren (A-400) själv som bestämmer vad som kan spelas.

Finns det någon som kan ge tips på vad som är den "bästa" lösningen för A-400 ?

Kanske finns det något snabbt Eversion skin till Yamj som jag missat ?

(ingen av bilderna ovan är mina egna)

#388

Postad 31 december 2013 - 11:03

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Iso och srt funkar perfekt i plex men du måste välja att använda smb share + popcorn interna spelare .

saxat från networkmediatank.com

- The standard way for this Plex App to play from the Plex Media Server (PMS) is through HTTP protocol. As we received some feedback that there are a number of limitation for our devices to play through PMS HTTP protocol such as undesirable playback speed, subtitle problem and etc. To resolve the problem you have to allow Plex App to play directly through SAMBA or NFS protocol from the source itself without going through PMS.

#389

Postad 31 december 2013 - 11:16

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0
Ah, trevligt får testa det :-)

Anser du att det är den "bästa" lösningen ?

Mer information och instruktioner:

http://www.networked...d.php?tid=67854

Här är en länk till hur man kan boota rakt in i en app (exempelvis Plex):

http://www.networked...d.php?tid=65250

Har inte testat det själv (ännu)

#390

Postad 31 december 2013 - 11:21

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Jag använder plex till allt annat hemma därav smidigt att även använda det till popcornen.
Smidigt med att servern sköter all tex nedladdnig av filminfo subtitles m.m. till alla uppspelningsenheter här hemma .

#391

Postad 02 januari 2014 - 14:59

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0
Har fixat Plex nu så att den använder smb path och subtitles mm fungerar - bra :-)

Men jag har även testat Nmj lite mer och måste göra lite "reklam" för det.

Nmj:s standard-vy efter att man skannat efter filmer heter "Kategori" och är (som jag skrev tidigare) ologisk. Men om man i inställningarna ändrar standardvyn till "Vägg" blir det betydligt snyggare och mera logiskt upplagt (enligt mig) - liknar upplägget i andra scrapers som exempelvis Yamj.

Navigeringen känns dessutom betydligt snabbare (går kanske lite segt direkt efter skanning ?)

I inställningarna finns även alternativet att Nmj autostartar - mycket bekvämt :-)

Det är ju faktiskt väldigt bra att kunna styra allting - inklusive att välja olika filmomslag och bakgrunder mm - direkt i spelaren.

Bifogad fil  Nmj_wall.jpg   126,3K   0 Antal nerladdningar
Bifogad fil  Nmj_Movie_Detail.jpg   137,52K   0 Antal nerladdningar

Om man vill får man filminformation på svenska och man har givetvis möjlighet att ladda hem subtitles mm.

Bifogad fil  Nmj_serier_01.jpg   102,15K   0 Antal nerladdningar

Även TV-serier är snyggt upplagt, men här finns även den enda svagheten jämfört med andra scrapers:

Bifogad fil  Nmj_serier_02.jpg   97,28K   0 Antal nerladdningar

Det saknas en snygg episod-vy med information och screenshots från varje avsnitt (som finns hos Yamj och Plex)

#392

Postad 02 januari 2014 - 15:40

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0
Ännu smidigare är att använda ipad eller android appen.

#393

Postad 02 januari 2014 - 17:16

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0
Fast där finns det ju inte några möjligheter att ändra omslag, bakgrund och ladda hem subtitles ? eller ? (har jag missat det ?)

Personligen brukar jag trots allt föredra att sköta allt med en "hederlig" fjärrkontroll :)

#394

Postad 02 januari 2014 - 18:15

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0
Måste passa på att ställa en fråga till:

Finns det något sätt att "låsa" inställningarna för subtitles ?

Jag vill exempelvis att subtitles alltid ska vara på utan att jag behöver trycka på knappen varje gång jag startar en film eller ett TV-avsnitt, och att "encoding" alltid är satt till exempelvis UTF-8 - går det ?

På min C-200 kan jag iallafall ha subtitles på "alltid påslagen"

#395

Postad 02 januari 2014 - 19:33

jimjans
  • jimjans
  • Mästare

  • 3 659 inlägg
  • 0

Fast där finns det ju inte några möjligheter att ändra omslag, bakgrund och ladda hem subtitles ? eller ? (har jag missat det ?)

Personligen brukar jag trots allt föredra att sköta allt med en "hederlig" fjärrkontroll :)

Nej det är sant men jag brukar sköta scrapingen (movie jukebox) via datorn och plex servern laddar ner subtitles automatiskt.

#396

Postad 02 januari 2014 - 20:53

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

  • 752 inlägg
  • 0
Har subtitles i samma mapp som filmerna och satt på svenska då startar subs aut fast många av mina subs är danska, obs jar bara SRT subs.

#397

Postad 02 januari 2014 - 22:36

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0
Ah, hade missat att ställa in till svenska som språk under undertexter i inställningarna - nu fungerar autostart av subtitles. tack :)

Synd bara att man inte verkar kunna ställa in en viss encoding (ex. UTF-8) som standard - märkligt med tanke på att man kan ställa in position och storlek på text som fastnar och är kvar till nästa gång man startar en film.

#398

Postad 03 januari 2014 - 09:06

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

  • 752 inlägg
  • 0

Synd bara att man inte verkar kunna ställa in en viss encoding (ex. UTF-8) som standard - märkligt med tanke på att man kan ställa in position och storlek på text som fastnar och är kvar till nästa gång man startar en film.


Varför behövs det ?

#399

Postad 03 januari 2014 - 10:00

Pulver
  • Pulver
  • Veteran

  • 2 387 inlägg
  • 0

Varför behövs det ?


Nu ska vi göra klart att det är smådetaljer jag är inne och pillar på som går under parollen "dagens I-lands problem" :)

Mycket av det jag tittar på har subtitles med olika symboler - exempelvis "not-symbolen" vid musik - den blir med grundinställningen bara konstiga tecken.

Om jag ändar till UTF-8 visas den (och den andra texten) korrekt, men det vill jag ju inte göra varenda gång.

En möjlig lösning är att ändra till annat språk i undertext-inställningarna - då väljer A-400 rätts sorts encoding för det språket.

Men jag tror inte att det finns något språk som har just UTF-8 som standard-encoding.

#400

Postad 03 januari 2014 - 16:50

Taggis
  • Taggis
  • Forumräv

  • 752 inlägg
  • 0
Ok då förstår jag.
Här aldrig själv behövt ändra, därför ?.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.