Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

ZTE Light

70 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
ZTE Light (Surfplattor) 3 7,83 (28) Inga priser

#1

Postad 13 december 2010 - 21:19

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11 229 inlägg
  • 0
Någon som sett eller vet något om denna, ovanligt tyst för att vara en produkt som snart ska säljas.

Lite info:
Tablet-datorn från ZTE kommer att säljas av Telia lagom till julhandeln, nu har den fått ett pris, 2995 kronor är det som gäller utan abonnemang, detta kan jämföras med Galaxy Tab som har ett pris runt 7000 kronor.
ZTE Light har bland annat en 7-tums skärm med WVGA-upplösing (800×480 pixlar), 3.2-megapixel kamera, Bluetooth, WiFi, GPS och kör version 2.1 av Android.

Fundera faktiskt på att 7" går faktiskt att bära med sig, vilket det är tveksamt om man gör med en ipad.

Någon som vet om man kan skapa ett WiFi från en Nokia N8 eller C7 (eller annan mobil) så man kan skapa ett eget nätverk, för att slippa ha två kort, eller kan Telia ha tvillingkort tro?

Edit: såg att Telia hade tvillingkort för 40:- per månad.

Redigerat av Unregistered124686ac, 13 december 2010 - 21:37.


#2

Postad 18 december 2010 - 20:28

peve
  • peve
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Har just fått i gång min ZTE light.
Manualen finns inte på SD minnet, var?
Det fans ett tangentbord med öäå när jag fick den, men försvann och jag hittar inte igen. Sv. tangentbord på Market fungerar inte.
WIFI och 3Gdata fungerar bra, likaså andra e-postkonton.
Hoppas detta kan bli ett forum för ZTE light.
Per

#3

Postad 19 december 2010 - 06:16

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11 229 inlägg
  • 0
Så du har fått den från någon Telia affär, eller? Du får rapporera hur den verkar att surfa med, snabbhet, batteritider mm.

#4

Postad 20 december 2010 - 10:11

Unregistered33f76fa1
  • Unregistered33f76fa1
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Jag har med beställt en från Telia, Någon som vet när de får in dem / kan tänkas leverera dem?

Mina förhoppningar är att jag skall kunna bära med mig den nästan lika bra som en telefon.. Så hur känns den? Är den "bärbar"??

Hur är batteritiden?

#5

Postad 22 december 2010 - 15:03

Dj AudaSpexx
  • Dj AudaSpexx
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Hej!

Varför den är så billig är för att den har en resistiv skärm och inte en kapacitiv skärm.
Som (i stort sett) alla vet så har resistiv skärm en tunn plastfilm, dessutom så stödjer inte en resistiv skärm multitouch. Samsung Galaxy Tab har en kapacitiv skärm och är därför lättare att hantera med fingrarna. Plastfilmen gör att det känns trögare att svepa fingrarna över skärmen.

Men man blir sugen på en V9 (Light), för sitt låga pris + att den går ju och ringa med.

Enligt alla videos jag har sett med V9 så fungerar den utan att hacka märkvärdigt :)

Hur är batteritiden?


Har hört att den ska hålla sig i 6-7 timmar ;)

Redigerat av Dj AudaSpexx, 22 december 2010 - 15:02.


#6

Postad 23 december 2010 - 09:02

Unregistered124686ac
  • Unregistered124686ac
  • Über-Guru

  • 11 229 inlägg
  • 0

Hej!

Varför den är så billig är för att den har en resistiv skärm och inte en kapacitiv skärm.
Som (i stort sett) alla vet så har resistiv skärm en tunn plastfilm, dessutom så stödjer inte en resistiv skärm multitouch. Samsung Galaxy Tab har en kapacitiv skärm och är därför lättare att hantera med fingrarna. Plastfilmen gör att det känns trögare att svepa fingrarna över skärmen.

Det var ju viktig information. Vill nog ha en med kapacitiv skärm, finns kanske billigare än Galaxy Tab i 7" kan man tro?

#7

Postad 03 januari 2011 - 19:46

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
För min del spelar det ingen roll om det är resistiv (peka med nageln) eller kapacitiv (använda hela fingerspetsen). båda har fördelar och nackdelar.

Jag undrar om ZTE Light kan köra Spotify programmet (har Premium) eller om det är som med SE M1i Aspen, trots att det finns en WM 6.5 app för Spotify så kan i alla fall inte Aspen köra programmet och finns heller inte med bland Spotifys stödda mobiler...


Red: ändrade lite i svenskan

Redigerat av Station, 03 januari 2011 - 19:50.


#8

Postad 04 januari 2011 - 17:32

Station
  • Station
  • Forumräv

  • 890 inlägg
  • 0
Skickade fråga till Telia om när ZTE Light (jag visste redan att den var slut på lager) åter skulle finnas för leverans.
Vecka 5, alltså först i februari kan Telia leverera ZTE Light till kunder :)

Vete tusan om jag vill vänta så länge.

Red: Såg att jag hade döpt ZTE till ETC, allt väl nu.

Redigerat av Station, 04 januari 2011 - 19:50.


#9

Postad 04 januari 2011 - 18:33

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Galaxy Tab II ska ju komma till sommaren om man orkar vänta.

Jag tror helt klart att det lönar sig att hålla huvudet kallt ett tag till då det kommer regna ut nya modeller under våren och framåt.

#10

Postad 04 januari 2011 - 20:15

Dj AudaSpexx
  • Dj AudaSpexx
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0

Skickade fråga till Telia om när ZTE Light (jag visste redan att den var slut på lager) åter skulle finnas för leverans.
Vecka 5, alltså först i februari kan Telia leverera ZTE Light till kunder ;)

Men va bra för mig ;) mitt abonnemang går ut v5 :)

Däremot så slår jag till på en SGT om dom sänker priset... vill inte betala (minst) 350 spänn i månaden. Jag är villig att betala typ 200-300 kronor i månaden :lol: kalla mig snåljåp men sån är jag B)

#11

Postad 04 januari 2011 - 20:26

Dj AudaSpexx
  • Dj AudaSpexx
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Här är några videos med V9:

ZTE V9 Angry Birds (seasons)
Review (informativ men ibland lite oseriös) Strunta i att han kallar den "Optus - My Tab"

Redigerat av Dj AudaSpexx, 04 januari 2011 - 20:28.


#12

Postad 21 januari 2011 - 11:35

Lunargod
  • Lunargod
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Men va bra för mig :D mitt abonnemang går ut v5 :)

Däremot så slår jag till på en SGT om dom sänker priset... vill inte betala (minst) 350 spänn i månaden. Jag är villig att betala typ 200-300 kronor i månaden ;) kalla mig snåljåp men sån är jag ;)



Hej! jag har en ZTE light som jag köpte i december.
Men tyvär så har jag ingen användning för den pga jag redan har en
HTC desire HD.

Jag säljer den för 2000 kr

Hör av er via min email adress [email protected] så får ni mitt nummer..

#13

Postad 06 februari 2011 - 11:54

Dj AudaSpexx
  • Dj AudaSpexx
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Hej igen. Jag fick min Light i fredags, och jag kan säga att jag är jättenöjd med den. just nu så skriver jag inlägget med swype, det går ganska bra :unsure:

Vad jag kan säga så här långt är att den resistiva pekskärmen är faktiskt mycket bra!
Den klarar tunga webbsidor förvånansvärt bra. Jag har inte mycket att jämföra med utom min gamla xperia x1 :S så den här är helt klart bättre än x1 :o

#14

Postad 25 april 2011 - 18:13

Benedict
  • Benedict
  • Lärjunge

  • 257 inlägg
  • 0
Den här finns nu för 995 kr på Telia utan abbonnemang.
inkl 8 gb sd-kort och gratis frakt.
Köpläge?

Jag gör ett försök iallafall.

#15

Postad 26 april 2011 - 17:33

Einarbulle
  • Einarbulle
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0

Den här finns nu för 995 kr på Telia utan abbonnemang.
inkl 8 gb sd-kort och gratis frakt.
Köpläge?

Jag gör ett försök iallafall.


Jag gör också ett försök... nu håller vi tummarna :D

Redigerat av Einarbulle, 26 april 2011 - 17:33.


#16

Postad 27 april 2011 - 14:46

Hays
  • Hays
  • Beroende

  • 1 183 inlägg
  • 0
Funderar också på om man skulle slå till på en. borde ju duga till att ha i soffan för att kolla tvtablån och fjärr till xbmc.

Är det någon som har kollat om man kan köpa den även i butikerna för det priset?

#17

Postad 27 april 2011 - 15:18

Dark_Vertigo
  • Dark_Vertigo
  • Användare

  • 112 inlägg
  • 0

Den här finns nu för 995 kr på Telia utan abbonnemang.
inkl 8 gb sd-kort och gratis frakt.
Köpläge?

Jag gör ett försök iallafall.

Jag gör också ett försök... nu håller vi tummarna :)

I second that...beställde och gör väl ett försök..inte alltid som budget hamnar till superbudget..tusenlappen kan man leka lite med, kan bli ett so-so-ok-alternativ till laptop(i knät)/mobilen att surfa o sånt med hemme före de mer seriösa med 3.0 kommer ut från gäng tillverkare.

#18

Postad 27 april 2011 - 17:40

Unregisteredb7e5102f
  • Unregisteredb7e5102f
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
Är grymt sugen på att skicka en beställning redan ikväll, dock väntar jag nog till imorgon då jag kan gå till telia butiken och testa den lite. För 995:- spelar det inte så stor roll att den har resistiv skärm och en 600MHz processor.

Jag får i och för sig en Blackberry Playbook hemskickad gratis denna eller nästa vecka, men en android tablet skulle kunna vara skoj att ha också.

#19

Postad 27 april 2011 - 18:41

Unregisteredcb3b3aed
  • Unregisteredcb3b3aed
  • Användare

  • 165 inlägg
  • 0
Slog också till på en idag, för 995 kan man kolla om tablets är något som passar...

#20

Postad 27 april 2011 - 19:52

milde
  • milde
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0
Blev ett spontanköp för mig också ifrån telia. För 995 kr så kan man väl inte ha för höga krav men den ska väl duga till att surfa o kolla lite film med :)

#21

Postad 27 april 2011 - 21:43

Hampuz
  • Hampuz
  • Beroende

  • 1 379 inlägg
  • 0
För 995 så är den ju perfekt.

Var sugen på att köpa en bara för att det var billigt men när jag har en iPad så är det inte så lönt :)

#22

Postad 27 april 2011 - 22:30

alka
  • alka
  • Användare

  • 198 inlägg
  • 0
Jag la in en beställning mest för att kolla om surfplatta är något för mig. annars får den fungera som GPS i bilen!

#23

Postad 28 april 2011 - 07:55

Jocce81
  • Jocce81
  • Forumräv

  • 524 inlägg
  • 0
Blev sjukt sjugen för 995:-

Men är den värd det, eller kommer man bli helt besviken när man lekt med ipads o liknande?

Mest till slösurf och sånt i soffan, men även kolla film / spela spel på resor?


/Jocce

#24

Postad 28 april 2011 - 08:05

dreamcast116
  • dreamcast116
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Till det priset blev även jag väldigt sugen. Jag undrar dock - vad har jag för nytta av en surfplatta, när jag redan har en iPhone som jag surfar, kollar mail, gör anteckningar och ser på film på? Är orolig att bli besviken.

#25

Postad 28 april 2011 - 08:16

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

  • 1 821 inlägg
  • 0
Var hittar ni det priset? När jag tittar på Telias hemsida så hittar jag bara ett pris på 495 kr + 99 kr / mån ?

https://www.tewss.te...ght-mbb.product

#26

Postad 28 april 2011 - 08:33

123
  • 123
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Var hittar ni det priset? När jag tittar på Telias hemsida så hittar jag bara ett pris på 495 kr + 99 kr / mån ?

https://www.tewss.te...ght-mbb.product


här

https://www.tewss.te...roduct@SE_TELIA

välj utan abonnemang längs ner

#27

Postad 28 april 2011 - 09:50

Hays
  • Hays
  • Beroende

  • 1 183 inlägg
  • 0
Beställde en jag också. kommer bli en fin multifjärr

#28

Postad 28 april 2011 - 10:01

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

  • 1 821 inlägg
  • 0
Aha såg nu att den inte stöder multi-touch och flash vilket känns som grund funktioner på denna typen av produkt. Visst jag förstår att priset är väldigt bra men man ska ju helst kunna använda den.

#29

Postad 28 april 2011 - 10:58

Teppic
  • Teppic
  • Forumräv

  • 676 inlägg
  • 0
Kanske dum fråga men måste man ha ett SIM-kort i eller går det bra att köra utan?

#30

Postad 28 april 2011 - 11:12

Unregisteredb7e5102f
  • Unregisteredb7e5102f
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0

Kanske dum fråga men måste man ha ett SIM-kort i eller går det bra att köra utan?


Det följer med ett sim, kontantkort, när man köper den utan abonemang.
Om det går att använda den utan vet jag inte, jag skulle kunna testa senare idag.

Jag var och köpte en hos telia idag och nu laddar den för fullt. Byggkvalitén var mycket bättre än jag väntat mig och den ser ut att vara bra mycket bättre än den är :)

Jag testade den lite snabbt i affären och skärmen uppträder precis som man ska förvänta sig utav en resistiv skärm. Jag tror iaf än så länge att jag gjort ett bra köp då den ska användas till tv-tablån, styra lite grejor, slösurfa i tv-soffan och testa lite egenutvecklade android appar.

Till det andra som arbete, film, spel osv. kommer jag använda min Playbook istället.

Redigerat av Unregisteredb7e5102f, 28 april 2011 - 11:12.


#31

Postad 28 april 2011 - 11:38

Hays
  • Hays
  • Beroende

  • 1 183 inlägg
  • 0

Det följer med ett sim, kontantkort, när man köper den utan abonemang.
Om det går att använda den utan vet jag inte, jag skulle kunna testa senare idag.

Jag var och köpte en hos telia idag och nu laddar den för fullt. Byggkvalitén var mycket bättre än jag väntat mig och den ser ut att vara bra mycket bättre än den är :)

Jag testade den lite snabbt i affären och skärmen uppträder precis som man ska förvänta sig utav en resistiv skärm. Jag tror iaf än så länge att jag gjort ett bra köp då den ska användas till tv-tablån, styra lite grejor, slösurfa i tv-soffan och testa lite egenutvecklade android appar.

Till det andra som arbete, film, spel osv. kommer jag använda min Playbook istället.


Var du till butik och köpte den, har dom samma erbjudande där?

#32

Postad 28 april 2011 - 11:52

Dj AudaSpexx
  • Dj AudaSpexx
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Om ni (av någon anledning) vill lyssna på musik i hörlurar, så måste jag säga att ZTE Light har något som begränsar frekvensomfånget. Man hör inget under 40-50 hz, däremot hör man en "puckel" vid ungefär 300 hz.

Körde ett bastest + att jag testade det både i hörlurar och i min stereo.
Jämförde med datorns ljudutgång.

Ljudet är väl okej, men inte jättebra. Risk för att få ont i huvudet p.g.a den där "puckeln".

Jag har ett par Sony XB500 och plattan ger inte lurarna rättvisa... ;)

PowerAMP gör ljudet -lite- bättre :)

#33

Postad 28 april 2011 - 11:52

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

  • 1 821 inlägg
  • 0

Var du till butik och köpte den, har dom samma erbjudande där?


Jag var faktiskt inne om och ja de har samma erbjudande där.

#34

Postad 28 april 2011 - 11:55

Hays
  • Hays
  • Beroende

  • 1 183 inlägg
  • 0
Kanske man skulle ha pallrat sig iväg till närmaste butik då och avbeställa den jag la order på i morse.

#35

Postad 28 april 2011 - 12:47

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

  • 1 220 inlägg
  • 0
Då var det beställt från telia. Skall bli kul att testa tablet och när priset är så billigt kan man ju inte låta bli. I värsta hand säljer man den igen på blocket eller något.

#36

Postad 28 april 2011 - 19:55

dgordon
  • dgordon
  • Forumräv

  • 671 inlägg
  • 0
Tack för tipset!! Jag beställde en, hoppas dom har snabb leverans!

#37

Postad 28 april 2011 - 20:00

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

  • 1 821 inlägg
  • 0
Det som egentligen känns osäkert det är hur hårt man behöver trycka på displayen för att den ska reagera. Läste någon som skrev att man fick trycka relativt hårt.

#38

Postad 28 april 2011 - 20:41

Unregisteredb7e5102f
  • Unregisteredb7e5102f
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0

Det som egentligen känns osäkert det är hur hårt man behöver trycka på displayen för att den ska reagera. Läste någon som skrev att man fick trycka relativt hårt.


Jag tycker inte direkt att man behöver trycka speciellt hårt, dock har jag använt en del resistiva skärmar tidigare i mitt liv och är van den typen. Har bara använt sig utav kapacitiva skärmar så kan det säkert vara lite svårt i början innan man vänjer sig med tekniken och kan använda den bra.

Övrigt så tycker jag efter en dags användande att det fungerar helt klockrent till priset utav 995:-
Slängde in Launcher Pro och då flyter den på riktigt fint, blir väl att roota och uppgradera till 2.2 nån gång man har tid, men just nu så funkar plattan galant.

Man känner sig lite löjlig när man försöker ringa från den, så headset är nog att föredra om man hade tänkt nyttja dess telefonegenskaper. Kartor funkar bra, likaså surf och lite spelande, storleken 7" måste jag säga är helt perfekt för tablets.

#39

Postad 28 april 2011 - 20:58

dgordon
  • dgordon
  • Forumräv

  • 671 inlägg
  • 0

Jag tycker inte direkt att man behöver trycka speciellt hårt, dock har jag använt en del resistiva skärmar tidigare i mitt liv och är van den typen. Har bara använt sig utav kapacitiva skärmar så kan det säkert vara lite svårt i början innan man vänjer sig med tekniken och kan använda den bra.

Övrigt så tycker jag efter en dags användande att det fungerar helt klockrent till priset utav 995:-
Slängde in Launcher Pro och då flyter den på riktigt fint, blir väl att roota och uppgradera till 2.2 nån gång man har tid, men just nu så funkar plattan galant.

Man känner sig lite löjlig när man försöker ringa från den, så headset är nog att föredra om man hade tänkt nyttja dess telefonegenskaper. Kartor funkar bra, likaså surf och lite spelande, storleken 7" måste jag säga är helt perfekt för tablets.


HAr du testat youtube/svtplay? Hur funkar dom?

#40

Postad 28 april 2011 - 22:11

Unregisteredb7e5102f
  • Unregisteredb7e5102f
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
Jag kollade lite snabbt och dom funkade genom sina appar iaf, hur bra vet jag inte då jag inte tidigare nyttjat deras mobila tjänster. Tyckte väl inte att bilden var den bästa, men det kanske är något man kan ställa in beroende på vilken bandbredd man har tillgång till?

#41

Postad 29 april 2011 - 06:45

BigR
  • BigR
  • Amatör

  • 93 inlägg
  • 0
Är det någon som provat ett passande displayskydd förutom att beställa från Ebay? Det är väl inget vidare att skära till displayskydd som passar till andra modeller, kanterna brukar inte bli så bra.

Redigerat av BigR, 29 april 2011 - 06:47.


#42

Postad 29 april 2011 - 06:51

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

  • 1 821 inlägg
  • 0

Är det någon som provat ett passande displayskydd förutom att beställa från Ebay? Det är väl inget vidare att skära till displayskydd som passar till andra modeller, kanterna brukar inte bli så bra.


Jag köpte ett på Kjell som var till Galaxy tab men tydligen kommer jag få skära till det (har inte packat upp enheten än). Men vad är problemet med att skära till? 50 kr kostade det iallafall, får bara hoppas det är bra glid i det för det lär väll behövas med denna typen av skärm.

#43

Postad 29 april 2011 - 07:50

BigR
  • BigR
  • Amatör

  • 93 inlägg
  • 0

Jag köpte ett på Kjell som var till Galaxy tab men tydligen kommer jag få skära till det (har inte packat upp enheten än). Men vad är problemet med att skära till? 50 kr kostade det iallafall, får bara hoppas det är bra glid i det för det lär väll behövas med denna typen av skärm.


Tycker att sidan som man skurit på "märks" mer. Lossnar lättare på den sidan. Kanske en fråga om "teknik". Berätta gärna hur det blev när du kapat till skyddet och om glidet är ok. Jag provar gärna Kjells variant. Fattar inte varför skärmskydd ska kosta uppåt tvåhundra spänn hos vissa handlare .

#44

Postad 29 april 2011 - 16:52

Dj AudaSpexx
  • Dj AudaSpexx
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Belkins ipad-skydd har bra glid. Använder det till min light sen två månader tillbaka... har förstås klippt skyddet så att det passar. :)

#45

Postad 29 april 2011 - 17:38

Unregistered0650da58
  • Unregistered0650da58
  • Beroende

  • 1 220 inlägg
  • 0
Angående frakttid från Telia. Beställde den igår och hämtade den på posten idag. Den ligger på laddning just nu men den skall lekas med senare ikväll.Första intrycket som bara rör utsidan är positiv. Känns gedigen och är lagom stor. Återkommer när jag startat upp den. Någon som har ett bra tips på någon hemsida som tipsar om Android appar till plattor?

#46

Postad 29 april 2011 - 20:13

Teppic
  • Teppic
  • Forumräv

  • 676 inlägg
  • 0
Mm snabb leverans via nätet här med!
Det fungerar för övrigt bra att köra utan sim-kort.
Riktigt kul pryl för 995:- :-)

#47

Postad 30 april 2011 - 15:01

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

  • 1 821 inlägg
  • 0
Ni som nu hunnit prova lite, vad säger ni om den?

#48

Postad 30 april 2011 - 19:51

milde
  • milde
  • Användare

  • 226 inlägg
  • 0

Ni som nu hunnit prova lite, vad säger ni om den?

Har provat lite nu sen igår kväll, enda tablet jag provat innan är en ipad så har inte så mycket att gå på. Men för 995 kr tror jag jag inte man kan kräva så mycket mera. Dåligt ljud, hör ett svagt tjutande när jag pluggat in mina lurar, ej de som följde för de har jag inte ens provat, är väl knappast värt det heller antar jag:p. Har provat köra några program som spotify samt angry birds, lite smålaggigt men fullt körbara. Har även rootat och uppgraderat till 2.2. Ska fortsätta greja lite imorgon när man gått ur dimman :)

Redigerat av milde, 30 april 2011 - 19:51.


#49

Postad 01 maj 2011 - 09:05

Unregistered30026
  • Unregistered30026
  • Veteran

  • 1 821 inlägg
  • 0
Då har jag också provat denna och såhär tycker jag :

Skärmen är utan tvekan något av de sämre jag testat, man får trycka relativt hårt och motståndet på skärmen är relativt högt av någon anledning. Jag provade först att köra med skyddsplaster som den kommer med men det var helt värdelöst, utan gick det något bättre men fortfarande inte bekväm. Efter bara 30 min känner man av lite i handleden.

Tanken var att jag skulle montera annat skärmskydd men jag är tveksam då responsen redan är väldigt låg.

Min Samsung Wave är rena drömmen att styra jämfört med denna.

Hade det inte varit för skärmen så hade den utan tvekan varit värt sina pengar även om den är lite laggig.

Får se vad jag gör av den, men som bekväm surfplatta i vardagsrummet ser den inte ut att platsa som.

#50

Postad 01 maj 2011 - 10:27

Dj AudaSpexx
  • Dj AudaSpexx
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0

Har provat lite nu sen igår kväll, enda tablet jag provat innan är en ipad så har inte så mycket att gå på. Men för 995 kr tror jag jag inte man kan kräva så mycket mera. Dåligt ljud, hör ett svagt tjutande när jag pluggat in mina lurar, ej de som följde för de har jag inte ens provat, är väl knappast värt det heller antar jag:p. Har provat köra några program som spotify samt angry birds, lite smålaggigt men fullt körbara. Har även rootat och uppgraderat till 2.2. Ska fortsätta greja lite imorgon när man gått ur dimman :)

Funkar telefonfunktionerna fortfarande när man har rootat Light till 2.2?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.