Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Viasat IPTV via stadsnät

27 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 08 september 2010 - 12:29

Unregistered616a08fa
  • Unregistered616a08fa
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Tjopp,
någon som kör Viasat IPTV via stadsnät som kan ge någon feedback på om det fungerar bra eller dåligt..... Finns i princip ingen information på deras hemsida om tjänsten eller boxen.... Det känns som vild chansning att hoppa på ett 24månaders abbonemang.....

#2

Postad 08 september 2010 - 14:45

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

  • 111 inlägg
  • 0

Tjopp,
någon som kör Viasat IPTV via stadsnät som kan ge någon feedback på om det fungerar bra eller dåligt..... Finns i princip ingen information på deras hemsida om tjänsten eller boxen.... Det känns som vild chansning att hoppa på ett 24månaders abbonemang.....


Hallå Damnit!

Vi levererar IPTV via 2 olika typer av stadsnät som det är idag. Vilket stadsnät är du ansluten till eller vilken stad gäller detta? Vill du ha mer information så kan jag ta kontakt med dig om du PM'ar mig dina kontakt uppgifter.
Det är min uppfattning att våran IPTV håller väldigt hög kvalitet!

Går även bra att PM'a mig om du bara har vidare frågor så ska jag se till att svara så fort jag kan.

MVH Linus Eriksson
Viasat support

#3

Postad 09 september 2010 - 15:57

Megaman2
  • Megaman2
  • Forumräv

  • 616 inlägg
  • 0

Tjopp,
någon som kör Viasat IPTV via stadsnät som kan ge någon feedback på om det fungerar bra eller dåligt..... Finns i princip ingen information på deras hemsida om tjänsten eller boxen.... Det känns som vild chansning att hoppa på ett 24månaders abbonemang.....

tänkte hoppa på viasat, för enligt mitt stadsnät så har de ingen bindningstid (?). (endast uppsägningstid på 3 månader vilket är ok) men deras dåliga hd-utbud är lite avskräckande. vill gärna att de gör ett paket såsom canal digital med 12 kanaler för 99 spänn i månaden.(då börjar vi prata om att något är värt) i nuläget har de ett paket med 5 kanaler (med det kräver dyraste guld abonnemanget så priset blir uppåt 5-600 spänn i månaden, jämfört med CD som endast kräver bas abonnemang. (det är egentligen bara den bättre kvalitén på hd-kanalerna jag vill ha). (jag föredrar kvalitet istället för kvantitet hos kanalerna nämligen)

Så jag hoppas att viasat tar sig i kragen och skärper sig så de får med de nya hd-kanalerna som börjar sändas i höst(?).

#4

Postad 10 september 2010 - 07:46

Unregistered616a08fa
  • Unregistered616a08fa
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Vilken box är det som gäller?

#5

Postad 10 september 2010 - 12:51

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

  • 111 inlägg
  • 0

Vilken box är det som gäller?

Hallå igen!

Som jag sa i min tidigare post så finns vi i olika typer av nät, detta innebär också att vi har olika boxar & abonnemangsformer beroende på vilket nät man är ansluten till.
Oftast när det gäller IPTV så är det bäst att ta kontakt med supporten så att de kan se precis vad som gäller för just eran adress.

MVH Linus Eriksson
Viasat support

#6

Postad 28 september 2010 - 13:18

Bork Rigel
  • Bork Rigel
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Jublade i början av sommaren då Viasat meddelade att de skulle skicka ut nya iptv-boxar, äntligen slipper man den gamla boxen med endast scart tänkte jag. Under sommare sen kom så den nya boxen som hämtades ut och pluggades in...en Pace 830 nånting..MEN fick enbart bild, inget ljud via hdmi!
Kollade alla möjliga inställningar, bytte kablar testade andra grejer med hdmi in i tv'n utan problem.
Ringde till sist supporten som sa att det varit flera med samma problem men att de jobbade på det och det skulle ordna sig inom de närmsta dagarna....
En vecka gick, ringde igen...då sa de att de inte listat ut vad felet var men att de tagit tillbaka ett gäng boxar för att hitta felet och att det var hög prioritet på att lösa detta och att någon form av kompensation naturligtvis skulle ske.

Väntade två veckor till...ringde...hög prio fortfarande enligt supporten, tydligen var det med vissa tv-apparater det strulade (Jag har en Panasonic plasma).

Har i tid och otid startat om boxen, har uppgraderat mjukvara manuellt men utan resultat.
Ringde nu senast i veckan, efter att det gått 2 månader. Svaret nu var att Hon inte visste något? Men hon skulle höra...väntade i luren...fick sen svar igen att nej, de visste inte vad felet var, men jag kunde ju köra med scart, det blir ju ändå inte någon skillnad om man inte kör HD-kanaler!
-Nej, men OM det fungerade som det skulle så skulle jag ju förmodligen beställa HD-kanalerna också, sa jag.
-Och informationen på Viasats hemsida är ju obefintlig, hur får jag reda på NÄR ni löst problemet?

-Ja, när det är så få med problem läggs det inte upp på hemsidan, du får väl ringa hit lite då och då och höra efter!

Kan tillägga att jag även har en box via Canal Digital till den andra TV'n, men var faktiskt på väg att säga upp den helt och till o med skaffa en tvillingbox från Viasat istället. Inte speciellt aktuellt i dagsläget som Ni förstår.
CD kör ju med en Motorola box, 1910 tror jag...och den fungerar ypperligt, även med HD-kanalerna.

Sen att Viasat höjt priset rejält och att det redan innan var högt o med obefintliga valmöjligheter till paketering och fortsätter ta betalt utan att ha en fungerande box...ja, vad säger man....just nu står de inte högt i kurs.

#7

Postad 29 september 2010 - 08:08

DmD
  • DmD
  • Forumräv

  • 525 inlägg
  • 0

tänkte hoppa på viasat, för enligt mitt stadsnät så har de ingen bindningstid (?). (endast uppsägningstid på 3 månader vilket är ok) men deras dåliga hd-utbud är lite avskräckande. vill gärna att de gör ett paket såsom canal digital med 12 kanaler för 99 spänn i månaden.(då börjar vi prata om att något är värt) i nuläget har de ett paket med 5 kanaler (med det kräver dyraste guld abonnemanget så priset blir uppåt 5-600 spänn i månaden, jämfört med CD som endast kräver bas abonnemang. (det är egentligen bara den bättre kvalitén på hd-kanalerna jag vill ha). (jag föredrar kvalitet istället för kvantitet hos kanalerna nämligen)

Så jag hoppas att viasat tar sig i kragen och skärper sig så de får med de nya hd-kanalerna som börjar sändas i höst(?).


Jepp håller med.

#8

Postad 29 september 2010 - 09:06

Bork Rigel
  • Bork Rigel
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Prisvärt? Ja, man går ju med på att betala så då tycker man väl att det är prisvärt, men om man tänker kvalitet före kvantitet så är det ju faktiskt så att man får (och får betala för) en väldans massa kanaler som man inte bryr sig om. För min del vill jag kunna se fotboll så det enda alternativet då är Viasat Guld. Visst kan det vara bra att få med 1an till 5an och kanske några till kanaler, men med kortavgifter inräknade så får jag ändå betala 445 kr/månaden för att få Viasat sportkanalerna.
Vill man dessutom få se matcherna i bra kvalitet, dvs HD går det på 99 kr ytterligare.

Skulle säkert kosta på mig det också, tokig som man är...men då krävs det ju att man har en box som fungerar

#9

Postad 30 september 2010 - 08:41

Unregistered2e6c7ec0
  • Unregistered2e6c7ec0
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Hej!

Kör "Öppen bredbands-tv" via stadsnätet i Västerås, leverantör serverado. Valde Motorola VIP 1003 (utan inspelning), och har viasat guld + viasat HD.

Fungerat utan problem eller hack med HD-sändningarna. Enda problemet jag hittills haft är att jag var tvungen att dra om lite kablar och sätta switchen före trådlös router då IP-boxen måste sitta direkt mot nätet.

/Johan

#10

Postad 30 september 2010 - 09:19

Bork Rigel
  • Bork Rigel
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Brullan, eftersom du kör HD-kanalerna så förmodar jag att hdmi fungerar som det ska, alltså även ljudet? Eller kör du ljudet separat till en receiver eller nåt?
Får man fråga vad du har för tv? Jag har ju en Panasonic plasma, och det ska tydligen vara lite problem ibland med vissa märken?
Har du haft nåt annat iptv abbonemang tidigare som du kan jämföra med?

Funderar på om man ska nöja sig med 1003 boxen eller om man vill ha med inspelning också?

/Johan

#11

Postad 30 september 2010 - 15:00

Bork Rigel
  • Bork Rigel
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
En annan grej som är rätt störande som jag inte vet om det är lika via parabol eller inte? Ligger förmodligen hos Viasat.
Rätt så ofta sänder de program som är i 16:9 i en 4:3 bild.
Eftersom TV'n känner av att det är en 4:3 signal så lägger den bilden med korrekt format i mitten av rutan och svarta kanter på sidorna. Men eftersom de sänder en 16:9 bild i 4:3-signalen så kommer den ju med svarta kanter uppe och nere...
Det man ser är alltså en 16:9-bild i mitten av skärmen med svarta kanter runt om hela.

Inte så jättekul att sitta med en "stor" TV och så får man en bild som är 44% mindre än TV-skärmen.

Detta händer på flera kanaler, de jag sett oftast är TV1000-kanalerna och Viasat History och liknande...

Man ska ju inte behöva sitta och zooma in manuellt vareftersom kan man tycka.
Hur svårt kan det vara att sända 16:9 program i 16:9 så de fyller ut hela skärmen...???

Fick inget vidare svar på detta på kundtjänst heller. Att vissa kanaler kanske blandar sina program emllan 4:3 och 16:9 o därför bilden som sänds alltid är 4:3 kan jag "nästan" köpa, men inte riktigt.
Men att t.ex TV 1000 visar hela filmer så, det är ju inte klokt.

Någon som vet om det är samma via Serverado eller via parabol?

Jag har aldrig haft såna fenomen via Canal Digitals IPTV

#12

Postad 30 september 2010 - 18:39

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

  • 111 inlägg
  • 0
Bork Rigel om du skickar mig ett PM med dina kontakt uppgifter så ser jag till att en kollega på våran IPTV support tar kontakt med dig.

Mvh Linus Eriksson
Viasat support

#13

Postad 01 oktober 2010 - 15:40

Unregistered2e6c7ec0
  • Unregistered2e6c7ec0
  • Wannabe

  • 25 inlägg
  • 0
Bork Rigel:

Kör med en Philips 42pfl8404h LCD med HDMI från VIP 1003. Inte haft några problem med ljud när jag testat ljud och bild till tv:n via hdmi. Funkar även bra när jag kör ljudet till receiver direkt från 1003.

Har tyvärr inte haft något annat abbonemang att jämföra med. Jag känner aldrig nåt större behov av att spela in, kollar mest fotbollen, och det tappar lite charm att se i efterhand.

Finns inte direkt många config-alternativ i menyerna på VIP 1003, men den är liten, tyst, sval och gör det den ska (hittills : )

#14

Postad 04 oktober 2010 - 15:07

sundsvallsaffe
  • sundsvallsaffe
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Hej!
IPTV funkar bra frånsett att det har laggat regelbundet. Har nätverkskabel rakt in i box Motorola VIP1003. Internet via Bahnhof. Nu till det intressanta. När jag tankar hem tunga filer på maxhastighet så laggar tvbilden ur?! Sluta tanka, inget lagg. Vad är detta? Serverado svarar inte. Bahnhof ska kontakta min ISP. Är det Servanets fiberomvandlare som inte förmår prioritera tv:n? Jag vet inte hur detta ska avhjälpas. Vet kunder på fler håll i landet som har liknande problem. Tacksam tips!
Alf

#15

Postad 04 november 2010 - 09:40

Bork Rigel
  • Bork Rigel
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Angående problem med att få ut ljud via hdmi så ringde faktiskt en Viasatkille upp mig häromdan och undrade om jag ville testa om deras nya mjukvara rättade till felet. Det ville jag självklart så han skickade ut den nya till min box, som startade om och så, men tyvärr hjälpte det inte, så då skulle de fortsätta med att försöka hitta felet.

Synd att det inte fungerade, men ändå trevligt att de verkar göra nånting i alla fall och att de själva tog kontakt för att testa det skarpt.

Dock så har jag sagt upp abbonemanget och det går ut sista december. Så de har väl tills dess på sig att försöka fixa det hela...

#16

Postad 04 november 2010 - 09:45

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

  • 7 299 inlägg
  • 0

En annan grej som är rätt störande som jag inte vet om det är lika via parabol eller inte? Ligger förmodligen hos Viasat.
Rätt så ofta sänder de program som är i 16:9 i en 4:3 bild.
Eftersom TV'n känner av att det är en 4:3 signal så lägger den bilden med korrekt format i mitten av rutan och svarta kanter på sidorna. Men eftersom de sänder en 16:9 bild i 4:3-signalen så kommer den ju med svarta kanter uppe och nere...
Det man ser är alltså en 16:9-bild i mitten av skärmen med svarta kanter runt om hela.

Det är fortfarande en hel del kanaler som sänder en hel del eller allt 4:3 LB i (Det du kallar för 16:9) och då blir det de fenomenet du säger.
Det är samma hos alla oavsett operatör och är bara kanalen själva som kan ändra det.

Redigerat av Leatherface, 04 november 2010 - 09:46.


#17

Postad 04 november 2010 - 11:18

Bork Rigel
  • Bork Rigel
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Ja så kan det nog vara. Kan förstå om det är så på en kanal som exempelvis Viasat History där några program är i 4:3 och några i Letterbox...men att en kanal som TV1000 som i stort sett bara matar ut filmer gör det, det förstår jag inte...och framför allt inte när de ena gången sänder film i 16:9 och nästa gång i 4:3 LB??? Eller har de på något vis köpt in filmen i det formatet?

#18

Postad 05 november 2010 - 12:11

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

  • 111 inlägg
  • 0

Angående problem med att få ut ljud via hdmi så ringde faktiskt en Viasatkille upp mig häromdan och undrade om jag ville testa om deras nya mjukvara rättade till felet. Det ville jag självklart så han skickade ut den nya till min box, som startade om och så, men tyvärr hjälpte det inte, så då skulle de fortsätta med att försöka hitta felet.

Synd att det inte fungerade, men ändå trevligt att de verkar göra nånting i alla fall och att de själva tog kontakt för att testa det skarpt.

Dock så har jag sagt upp abbonemanget och det går ut sista december. Så de har väl tills dess på sig att försöka fixa det hela...


Vi jobbar otroligt mycket med det här problemet! Tyvär var det inte så enkelt åtgärdat som det först verkade.
Ska försöka komma ihåg att uppdatera den här tråden när jag får vidare information!

Mvh Linus Eriksson
Viasat

#19

Postad 12 november 2010 - 11:54

KalleKravall
  • KalleKravall
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Hörru du Linus på Viasat en fråga till dig.


När jag kollar på er hemsida o klickar på iptv o väljer silver eller guldpaketet så framgår även TOTAL kostnaden för år 1 o 2

Om jag då har räknat rätt så är inte kortavgiften inräknade... betyder detta att kortavgiften är borta eller att NI vilseleder era kunder?


För om man beställer paketet via er hemsida så framgår det ju klart o tydligt vad Totalpriset blir.


Har även talat med er kundsupport om detta som sa att detta skulle de ta upp o rätta till på er hemsida men tydligen har ni inte gjort något åt detta.


Nu är de såhär att mitt abonnemang på Guldpaketet går ut nästa månad o det verkar som de finns en tomte på viasat kanske han kan ge mig ett bra pris om jag ska fortsätta vara kund på guld paketet annars får jag ta mina pengar o mitt förtroende till era konkurrenter !


Hör av dig med fakta om de ni visar sig att kortavgiften är kvar se då till att de framgår tydligt på er hemsida tack o inga floskler nu utan fixa till problemet tar ju max 2 minuter att kladda ner några siffror på er hemsida.

Misstänker att detta problem faller mellan stolarna bland era chefer.

#20

Postad 13 november 2010 - 12:49

KalleKravall
  • KalleKravall
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0
Hörru DAMNIT vad vill du veta om Viasat IP-TV ? Har själv den med guldpaketet. Kan svara på allt o alla o är dessutom obejktiv till skillnad från Linus !


Pace TDS830NV är Boxen som man får om du kör med IP-TV en HD -Box är väl ynka 2 Full HD kanaler som ingår har jag för mig iallfall i guldpaketet

Annars måste du pröjsa 99:- ytterligare för att få typ 5-6 kanaler ytterligare.



Förresten Linus när fan ska ni trycka in en ordenligt Ekonomikanal på Guldpaketet Typ Cnbc eller Bloomberg Televison saknas i ert utbud faktiskt !

#21

Postad 15 november 2010 - 11:05

Bork Rigel
  • Bork Rigel
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Man undrar ju också hur tankarna går för Viasat Ondemand som det talas så varmt om från Viasats håll?
Hjälpte min svärfar att installera lite grejer för det i helgen och nog känns det lite knepigt att Parabolkunderna kan få det om de kopplar sin digitalbox till internet...men vi som redan är kopplade via internet, vi kan INTE få Ondemand?
Att kolla via datorn känns inte som ett alternativ som är försvarbart...

#22

Postad 15 november 2010 - 17:00

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

  • 111 inlägg
  • 0

Hörru du Linus på Viasat en fråga till dig.
När jag kollar på er hemsida o klickar på iptv o väljer silver eller guldpaketet så framgår även TOTAL kostnaden för år 1 o 2
Om jag då har räknat rätt så är inte kortavgiften inräknade... betyder detta att kortavgiften är borta eller att NI vilseleder era kunder?
För om man beställer paketet via er hemsida så framgår det ju klart o tydligt vad Totalpriset blir.


Jag kollade just nu på http://www.viasat.se/node/1051
Där framgår det att första årets total avgift blir 6039:-
Månadsavgift: 389*12=4668
Korthyra: 169*4=676
Startavgift: 695
Detta blir totalt 6039:-, Så detta bör vara korrekt.
Andra året så framgår det att totalpriset blir 5344:- och även det är korrekt.

Vet inte hurvida detta har blivit korrigerat sedan du kollade sisst men det ska iaf vara korrekt nu.

Mvh Linus Eriksson

#23

Postad 15 november 2010 - 17:05

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

  • 111 inlägg
  • 0

Man undrar ju också hur tankarna går för Viasat Ondemand som det talas så varmt om från Viasats håll?
Hjälpte min svärfar att installera lite grejer för det i helgen och nog känns det lite knepigt att Parabolkunderna kan få det om de kopplar sin digitalbox till internet...men vi som redan är kopplade via internet, vi kan INTE få Ondemand?
Att kolla via datorn känns inte som ett alternativ som är försvarbart...


Hallå Bork!
Jag förstår att detta kan kännas forvirrande. Det är inte omöjligt att vi kommer att lansera en viasatondemand tjänst även till IPTV i framtiden. Jag har tyvär ingen vidare information angående detta som det är idag.

Mvh Linus Eriksson

#24

Postad 15 november 2010 - 17:08

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

  • 111 inlägg
  • 0

Förresten Linus när fan ska ni trycka in en ordenligt Ekonomikanal på Guldpaketet Typ Cnbc eller Bloomberg Televison saknas i ert utbud faktiskt !


Vi ser kontinuerligt över våra kanalutbud och det pågår ständigt förhandlingar med olika kanaler och bolag.
Jag har dock ingen information om nya kanaler i dags läget.

Mvh Linus Eriksson
Viasat

#25

Postad 15 november 2010 - 19:02

peggen
  • peggen
  • Lärjunge

  • 430 inlägg
  • 0

Hallå Bork!
Jag förstår att detta kan kännas forvirrande. Det är inte omöjligt att vi kommer att lansera en viasatondemand tjänst även till IPTV i framtiden. Jag har tyvär ingen vidare information angående detta som det är idag.

Mvh Linus Eriksson

VA! När jag pratade med er kundtjänst så sa dom att det ingår OnDemand i IPTV-tjänsten. Snacka om att ni är dåliga på att informera! Det ger otroligt oseriöst intryck. Dom kunde heller inte ens ge besked om vilken digital-box man får när man beställer IPTV.

#26

Postad 16 november 2010 - 16:24

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

  • 111 inlägg
  • 0

VA! När jag pratade med er kundtjänst så sa dom att det ingår OnDemand i IPTV-tjänsten. Snacka om att ni är dåliga på att informera! Det ger otroligt oseriöst intryck. Dom kunde heller inte ens ge besked om vilken digital-box man får när man beställer IPTV.


Oj oj! Då har du fått fel information och så får det självklart inte gå till! Jag var just nu bort och talade med våran beställningsavdelning och förtydligade att VOD:en inte finns tillgänglig i vår IPTV lösning. Så var det oklart för någon utav dom innan så ska alla nu ha fått informationen!

Det finns olika typer av stadsnät och i dessa nät så erbjuds olika typer av digitalmottagare. I de fall där man av oss får en mottagare när man tecknar abonnemanget så är det en Pace 830 HD box som man får levererad.

Det finns i regel två olika typer av stadsnät. Den vanliga typen där vi tillhandahåller digitalbox, kort och leverans av signalen.
Sen finns det även stadsnät som kallas för "öppna stadsnät" i dessa nät så står inte vi för någon form av kort eller mottagare. Mottagarna får man då köpa av återförsäljare eller direkt av sitt stadsnät, sedan står vi egentligen bara för leverans av signalen till digitalmottagaren.

Mvh Linus Eriksson
Viasat

#27

Postad 17 november 2010 - 10:19

perfrh
  • perfrh
  • Wannabe

  • 18 inlägg
  • 0
Hej Linus1
Jag har tillgång till ett sk. öppet stadsnät och min fråga är; Vad är det som hindrar VOD i dessa nät?
Fel typ av box? Andra tekniska begränsningar, eller vad?

#28

Postad 18 november 2010 - 11:08

Linus Viasat support
  • Linus Viasat support
  • Användare

  • 111 inlägg
  • 0

Hej Linus1
Jag har tillgång till ett sk. öppet stadsnät och min fråga är; Vad är det som hindrar VOD i dessa nät?
Fel typ av box? Andra tekniska begränsningar, eller vad?


Hallå Perfrh!

Viasatondemand är inte lanserat via IPTV över huvudtaget, så detta gäller inte enbart er som är anslutna till ett öppet stadsnät. Vi ser över möjligheten att lansera VOD i stadsnäten men det är ingeting klart i dagsläget.
För att VOD ska kunna fungera så finns det både krav på mjukvara så väl som hårdvara.
Mottagaren måste tex ha något form av minne för att ha möjlighet att spara ner materialet. Detta innebär alltså att boxen behöver ha en inbyggd hårddisk eller möjlighet att ansluta ett USBminne.

Om tjänsten lanseras i ditt nät så är jag övertygad om att ni kommer få information om det från oss eller ditt stadsnät.

Mvh Linus Eriksson
Viasat



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.