Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Finns det några MMA-fans här?

4348 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 01 september 2008 - 13:33

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

  • 860 inlägg
  • 0

När ni ändå är inne på klassiska klipp så har vi denna goding... Ryo Chonan fångar Andersson Silva i en flying scissor heelhook. :P

http://www.youtube.c...h?v=267i7rKeECA


Yep en klassiker! Otroligt, jag tror Chonan va lika förvånad!! :blink:

#52

Postad 01 september 2008 - 13:41

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0

Jag håller med er bägge, och som jag själv skrev, Fedor skulle äga Randy, och Randy will inte gå upp mot någon, hellre ligger han i konflikt och kan skylla på White. För som sagt, Randy skulle förlora både sin titel i UFC mot Big Nog och kan skulle förlora sin titel som "Best Heavyweight" (enligt UFC, då) om han klev upp mot Nog eller Fedor.


Är det inte det som är själva grejen med hans "fejd" med White...?? Han ville ju möta Fedor men fick inte fightas där borta...?? Eller har jag missuppfattad det hela totalt...?? Och att dom sen försöker få Randy fälld för kontraktsbrott är väl bara plåster på såren...! :P Han vill ju möta den bästa och den bästa för tillfället är ju trots allt Fedor...

#53

Postad 02 september 2008 - 09:24

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Kul att det börjar bli intresse för MMA i Sverige. Jag håller med åsikterna om BJ Penn, extremt bra fighter men hans attityd är inte lika bra. Jag är ganska säker på att GSP kommer att slå honom även denna gång om dom nu skulle mötas igen, men jag tror också att BJ är den som har störst chans att slå honom just nu. GSP fick problem med ögat i förra matchen (eye poke) och hade svårt med avståndsbedömningen. Jag tror att GSP kommer ta ner BJ på marken och trötta ut honom med sin överlägsna brottning på precis samma sätt som mot Serra, jag tror inte BJ kan submitta GSP.

Jag har följt MMA sedan Pride 14 ungefär och föredrar ring framför bur. Affliction Banned var riktigt bra med flera bra matcher. UFC har bäst fighters just nu i dom flesta viktklasser, förutom tungvikt där UFC's division ser riktigt svag ut. Hoppas att Affliction/Dream/Sengoko/EliteXC skall kunna bredda marknaden.

Mina favoritfighters:
* Sakuraba - kommer alltid vara en favorit
* Fedor - Bästa fightern och jag kan inte riktigt förstå dom som försöker bortförklara hans överlägsenhet efter den totala dominansen mot Sylvia. Vem skulle locka i UFC förutom Randy? Skall han behöva slå Big Nog igen? Big Nog är den klart bästa tungviktsfightern i UFC.
* Crocop - Spännande explosiv fighter, bästa KO's
* Aoki - imponerande submissionfighter. Var troligtvis lite trött i senaste matchen mot Hansen.
* Imanari - 10th degree leglock master, otroligt rolig och annorlunda fighter. Skoj att se honom leka med BJJ-svartbältare på marken. Se tex matcher mot Jean Silva eller Jorge Gurgel (jag tror han förstörde Gurgels knä i den matchen och är orsaken till Gurgels ständiga knäproblem) Imanaris stora problem är att han är för lätt för de viktklasser han har tävlat i, nu är han DEEP bantamviktsmästare och Cage rage featherweightmästare. Skulle vara skoj att se honom mot Torres i WEC.
* GSP - komplett fighter

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 02 september 2008 - 09:34.


#54

Postad 02 september 2008 - 17:25

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

  • 2 473 inlägg
  • 0

* Sakuraba - kommer alltid vara en favorit


jag har varit ett fan av sakuraba sen han började plocka Gracies på löpande band i Pride, Såg sakuraba första gången mot Royler Gracie i Pride 8 tror jag det var, efter det har jag varit ett stort fan. http://www.youtube.c...h?v=cSGcwMGcpCk

Här har vi ett utmärkt exempel på Sakurabas grappling emot Carlos Newton, Tänk om den här matchen skulle gå i UFC, amerikanarnas burop skulle göra dem hesa... http://www.youtube.c...h?v=ZVpp7PtWexk



Hittade flera Boondock highlights som jag glömt bort för länge sedan, kanske den bästa MMA-highlighten någonsin! http://www.youtube.c...h?v=KY3ybxQ-c2k

En till av Boondock som ger en gåshud... http://www.youtube.c...h?v=3bSDetb2ZLg


*tips* tryck på "watch in high resolution" knappen strax under "fullskärmsknappen".

Redigerat av Unregistered8147b14e, 02 september 2008 - 17:27.


#55

Postad 03 september 2008 - 07:12

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
fedor vs arlovski - 11 oktober.

ne nu ska vi sparka igång med match-snack.

ufc 88 liddell vs rashad evans. har ingen aning om den. har inte haft koll på evans direkt men han obesegrad. o liddel e ju liddel.

rich franklin ska fightas med. tycker lite synd om han faktisk. han e ju top contender för mellanviktsbältet men det e lätt o glömma hur bra han e efter man sett han demoleras av andreson silva. måste va jobbigt att vara fast som 2a. han har slått alla andra utmanare o gör det fortfarande men han e chanslös mot silva.

senare i år slåss keith jardine mot mark hammil tror jag det va. gick bra för han. han slog forrest o liddel o hade nog fått en titel-chans om han inte frontalkrockat med "yxans" nävar hehe. var ligger han egentligen nu på rankingen?
skulle nog varit utmanare innan wanderlei matchen. fan vet var han hamnat nu?

sen såg jag precis att randy couture ska fightas senare i år. mot brock lesnar! kan bli riktigt intressant. brock e en stark snubbe. dominerade heath herring senast. o så får vi ser hur det ligger till med randy. han har ju inte fightats på ett tag nu. tror faktiskt brock har en chans o vinna denna. om han tränar upp nävarna o defenitivt jobba på clichen. men killen e stark som en häst.

så nu fick vi lite att tjabba om.

nån mer än jag som hade velat se en wanderlei silva vs forrest griffin match. tror den hade blivit jävligt grym. en som vevar som tusan o en som kan ta skitmycke stryk. bäddar för ett stående krig:)

#56

Postad 03 september 2008 - 16:32

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Dom flesta verkar tro på Lesnar i matchen mot Randy. Men jag tror på Randy, eftersom det är en 5-ronders titelmatch(rörig division nu när interim mästaren inte får möta mästaren). Lesnar kan nog dominera första ronden, men jag tror att Randy tar över matchen efter det och Lesnar kommer att tröttna. Randy är så rutinerad och uthållig att han kommer att komma med en perfekt gameplan och vinna på TKO över en totalt utmattad Lesnar i 4:e ronden. Denna match kommer att sälja otroligt mycket pay per views i USA. Det som talar för Lesnar är att Randy i sina 2 senaste matcher mot stora starka brottare har förlorat båda matcherna, Josh Barnet och Ricco Rodriguez. Men jag tror att Lesnar är för orutinerad.

Liddel - Evans, enkel seger för Liddel tror jag. Liddel är mycket bättre stående och Evans kommer inte kunna ta ner och hålla nere Liddel tillräckligt många gånger för att trötta ut honom.

Av övriga intressanta matcher, tror jag följande:

Rich Franklin Vs. Matt Hamill

Karo Parisyan Vs. Yoshiyuki Yoshida - hoppas, men matchen är jämn. Svårt för Karo att sälja fler judo-böcker om han blir judokastad ett par gånger i denna match, hehe.

Dan Henderson Vs. Rousimar Palhares - Tror inte Dan förlorar igen

Martin Kampmann Vs. Nate Marquardt - Tyvärr tror jag på dansk förlust

Dong Hyun Kim Vs. Matt Brown - Tror på klar koreansk dominans

Roan Carneiro Vs. Ryo Chonan - Hoppas även här på pirajan, jämn match

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 03 september 2008 - 16:50.


#57

Postad 03 september 2008 - 23:01

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

  • 2 473 inlägg
  • 0

Dom flesta verkar tro på Lesnar i matchen mot Randy. Men jag tror på Randy, eftersom det är en 5-ronders titelmatch(rörig division nu när interim mästaren inte får möta mästaren). Lesnar kan nog dominera första ronden, men jag tror att Randy tar över matchen efter det och Lesnar kommer att tröttna. Randy är så rutinerad och uthållig att han kommer att komma med en perfekt gameplan och vinna på TKO över en totalt utmattad Lesnar i 4:e ronden.

Lesnar verkar inte ha allt under kontroll ännu, och jag börjar undra när Couture skall börja "dala"... mannen är numera 43 år gammal och de senaste 8 åren så har folk pratat om att han börjar bli gammal... men nu börjar han väl för bövelen bli såpass gammal att hans kropp inte kan vara på samma nivå som en 30åring... Erfarenhet kan bara ta honom till ev viss gräns. Jag hoppas att Couture's framtid är en vinst mot Lesnar och sedan en match mot Fedor för att sedan dra sig tillbaka för gott, med flaggan i topp, så att säga, och avnjuta titeln som en av världens bästa fighters i hall of fame. Men jag kan sätta en årslön på att han inte har någonting att sätta emot Fedor! Randy har räknats ut måga gånger förut, men jag kan bara inte se vad han kan ådstakomma mot Fedor

Liddel - Evans, enkel seger för Liddel tror jag. Liddel är mycket bättre stående och Evans kommer inte kunna ta ner och hålla nere Liddel tillräckligt många gånger för att trötta ut honom.

Lidell är hungrig nu, han vet vad som gäller, och jag tror inte att Evans kan varken ta ner honom effektivt eller uträtta någonting på marken. Förmiodligen kommer Rashad att försöka stå med "The iceman"... Stort misstag.

Karo Parisyan Vs. Yoshiyuki Yoshida - hoppas, men matchen är jämn. Svårt för Karo att sälja fler judo-böcker om han blir judokastad ett par gånger i denna match, hehe.

Två suveräna Judoka's, och jag ser fram emot den här matchen! Hoppas och tror att Yoshida vinner på submission.. gärna nått galet som en omo/gogoplata eller ett anacondachoke som han fångade warmachine med i hans förra match ;)

Dan Henderson Vs. Rousimar Palhares - Tror inte Dan förlorar igen

"decision Dan"... Hans bästa stunder är när han tar ut löständerna och ser ut som en crackrökare, hoppas han förlorar.... han knockade the axemöööörderer och för det så får han gärna förlora ett par matcher till!

Martin Kampmann Vs. Nate Marquardt - Tyvärr tror jag på dansk förlust

WAR Kampmann! Danmarks skarprättare! en till anaconda som i UFC68 tack!
http://www.mmaroot.c...s-ufc-68-video/ Otroligt vackert!

Roan Carneiro Vs. Ryo Chonan - Hoppas även här på pirajan, jämn match

Skall bli kul att se Ryo Chonan igen.

Redigerat av Unregistered8147b14e, 03 september 2008 - 23:04.


#58

Postad 08 september 2008 - 03:56

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

  • 860 inlägg
  • 0
Jaha så vad tyckte ni om ufc 88 då?
Min åsikt kommer snart men är för tidigt på morron nu. :)

#59

Postad 08 september 2008 - 08:51

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0

Lidell är hungrig nu, han vet vad som gäller, och jag tror inte att Evans kan varken ta ner honom effektivt eller uträtta någonting på marken. Förmiodligen kommer Rashad att försöka stå med "The iceman"... Stort misstag.


Skönaste träffen på länge av Rashad!!!! Trodde åxo att Liddell skulle ta den fighten, men tack å gonatt! :P

#60

Postad 08 september 2008 - 15:10

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

  • 2 473 inlägg
  • 0
tur att jag inte satte pengar på mitt tips :D ... jag kommer fortfarande ihåg Rashad Evans som den där tråkiga TUF-fightern som inte kunde avsluta utan bara hade takedowns och slapp G'n'P... Får nog omvärdera honom i framtiden :P

#61

Postad 09 september 2008 - 01:53

Unregisteredc1598fe8
  • Unregisteredc1598fe8
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Hujja vilken smäll!! Precis när man satt och väntade på att Chuck skulle få in en sådan. Det kändes som Chuck hade matchen precis där han ville men han var ovaksam i en halvsekund och då tog det slut. Kändes som en lucky-shot dock men dem räknas ju också :)

#62

Postad 10 september 2008 - 15:40

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

  • 860 inlägg
  • 0

Hujja vilken smäll!! Precis när man satt och väntade på att Chuck skulle få in en sådan. Det kändes som Chuck hade matchen precis där han ville men han var ovaksam i en halvsekund och då tog det slut. Kändes som en lucky-shot dock men dem räknas ju också :D


så sant, jag tror Chuck börjar bli för gammal och hinner inte se nävarna komma lika snabbt längre.
Tror en MMA fighter bör tona ner vid 35, förutom vissa som Couture då.
Btw, visste ni att Evan Tanner avlidit!? ;)

#63

Postad 10 september 2008 - 16:18

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Jo jag hörde att Evan Tanner hade avlidit. Riktigt trist.

Evans imponerade stort på mig . Han behövde en rond för att få in rätt distans på Chucks slag och sedan släppte han loss i andra ronden. Jag har sett andra ronden ett par gånger extra och är verkligen imponerad av Evans. Han träffade med flera kombinationer, så det var inte bara den avslutande träffen.

Tråkigt med buande fans när Chuck förlorade. Ännu tristare med fans som ropade USA USA under Kims match och sedan buade ut honom när han vann på poäng. Kim vann rond 1 och 3 (rond 3 var relativt jämn), förstår inte hur Joe Rogan kan vara så partisk. Kim verkade spänd och imponerade inte alls, tog fullständigt slut.

Hendo hade en mardrömsmotståndare och han var tvungen att hålla tillbaks för att inte riskera att bli nedtagen.

Är inte så jätteimponerad av Rich Franklin. Han får nog svårt mot stora erfarna 205-poundare. Hamill verkade inte vilja slå tillbaks eller använda en fungerande taktik, förstår inte varför han inte tog ner Franklin. Rich skulle få det svårt mot top10-fighters.

#64

Postad 25 september 2008 - 05:19

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
vilken ###### smäll haha. precis när jag sa till en polare att rashad kan nog vinna detta.smack. goodbye. tycker inte det va nåt lucky punch. ha la upp högern perfekt med en fakead halv jabb med vänstern. skolboks-exempel.
sen såg man redan i början av andra ronden när dom hade ett litet mini-krig. man såg rashad va mycket snabbare än liddel när dom svinga. inte bara jämfört me liddel utan överhuvud taget. han slagkombinationer va snabba som f*n. tror faktiskt han har rätt bra chans på titeln.
årets snyggaste ko? i ufc i alla fall.
tycker den e så j*vla klockren.

av ren nyfikenhet föresten. vilka här inne tränar själva? o i så fall vad tränar ni?

själv har jag tränat karate i yngre dar. ska börja thaiboxning snart.

#65

Postad 25 september 2008 - 06:35

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0
Lidell är för gammal och hjärnskadad, jag tror inte han kommer tillbaka ;)

Själv har jag tränat: judo, taekwondo, hapkido, thai, ninjutsu kortare perioder (1-2 terminer)
Prövat på några gånger men inte fortsatt: wushu, krava-maga, capoeira (typ några pass pröva på)
Sen framför allt Aikido (iwama ryu) ungefär 6-7 år någonting, slutade för det blev för mycket... var tränare för nybörjargruppen, hjälptränare i fortsättningsgruppen och sen skulle man träna själv också... 3-4 timmar varje dag i dojon tog musten ur mig.
Mina Tai No Henkos är grymma akta er!

Nunmera tränar jag mest på att dricka öl och kolla på film.

Reserverar mig för stavningsfel efter 12-timmars jobb :)

Min hjälte: http://www.youtube.c...h?v=Bu7aauJuQHY :blush: Har träffat honom en gång på läger i danmark.

Men detta är nog ett upplägg för en ny tråd tycker jag?

#66

Postad 25 september 2008 - 08:00

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Dream 6 var riktigt bra. Bra, men kanske lite väl korta turneringsmatcher. Mousasi var en värdig vinnare, en rejæl KO av Jacare på ett lite mærkligt sätt. Mousasi lekte med Manhoef. Jacare's armbar såg inte så farlig ut, men jag antar att han om någon vet hur man bryter av en arm.

CroCop blev manglad av Overeem i första minuterna. Otäcka groinshots av Overeem, minst 3 stycken, som gjorde att matchen blev en NC. Kanske borde Overeem diskats. Nu skall dom enligt Crocop mötas på nyårsgalan istället, hoppas Crocop kommer med en bättre taktik och använder sina händer. Får se vem Fedor får möra på nyårsafton istället, eftersom han hade sagt att han skulle möta vinnaren av Overeem - Crocop. Overeem såg ruskigt bra ut i vilket fall som helst, det såg inte ut som om han var på väg att tröttna och han är enormt stark. Hans clinch är i världsklass om han bara håller upp sina knän.

Kharitanov gjorde äntligen comeback, han är en skrämmande fighter. Motståndet var värdelöst, men han tog matchen på 3 dagars varsel.

Minowa visade inte prov på intelligens när han valde att ha brottarskor mot leglock-experten Funaki. Såg riktigt smärtsamt ut.

Aoki imponerade i sin fight. Också smärtsam submission i en låst position där han utnyttjade ringhörnan snyggt.


Jag tränar karate och BJJ. Karate har jag tränat i cirka 5 år, men har uppehåll sedan Juni. BJJ började jag med i Januari, har tyvärr inte haft tid att träna det kontinuerligt under året, men skall dit i nästa vecka och försöka få lite mer kontinuerlig träning. Har mest kört styrketräning sista månaderna.

#67

Postad 26 september 2008 - 19:55

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Men detta är nog ett upplägg för en ny tråd tycker jag?


nja. ne denna tråden e rätt öppen. mma e ju mixed martial arts, så då ingår allt hehe
tycker vi kan ha tråden som en samlingsplats för oss kampsportsintresserade.

fan va coolt du träffat seagal. hur va han?

#68

Postad 26 september 2008 - 20:14

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0
jaha då va det ufc 89 nästa. rätt ointressant fight card.

bisping vs leben.

main event i en rätt död viktklass. silva e på toppen o sprkar ner alla som klättrar upp dit. rich franklin var top contender hela tiden innan o ingen tog sig förbi honom. nu e vägen öppen men tog ingen franklin så tar ingen silva så det e rätt dött.

jardine vs. vera

nja. f'n vet var jardine ligger till. vann mott liddell i en match som jag visserligen tyckte va konstig, liddell gjorde inte nåt knappt. sen fick han stryck av wanderlei. ordentligt me stryk. o forrest har titeln vilket betyder att han måste förbi rampage först. sen kom plötsligt rashad evans in i bilden med e blixtrande högerkrok, så det känns inte som jardine e med i leken längre.

resten känns rätt ihopslängda bara för att få ett fight card.

#69

Postad 26 september 2008 - 23:08

Squeezemaster
  • Squeezemaster
  • ☆ ☆ ☆ ☆ ☆

  • 19 825 inlägg
  • 0

fan va coolt du träffat seagal. hur va han?

Pratade inte med honom direkt, men det stämmer nog det där att han använder sina egna kläder i filmerna.
Dvs för små jeans och konstiga indianjackor ;)

Men en sak som är säkert är att han är jäkligt duktig på Aikido, damn! 7 Dan får man ju inte bara sådär.

#70

Postad 27 september 2008 - 14:33

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Pratade inte med honom direkt, men det stämmer nog det där att han använder sina egna kläder i filmerna.
Dvs för små jeans och konstiga indianjackor ;)

Men en sak som är säkert är att han är jäkligt duktig på Aikido, damn! 7 Dan får man ju inte bara sådär.


ok. ne dom säljs inte direkt på 7 eleven hehe

#71

Postad 27 september 2008 - 19:50

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Bisping vs Leben - ganska ointressant. Hoppas på Bisping, gillar inte Leben alls. Hans enda starka sida är att han har en bra chin. Är nog den sämsta main event jag sett dom senaste åren, även inkluderat EliteXC, Dream och Sengoku. Ser mer fram emot Kimbo Slice - Shamrock, som blir ett rejält test för Slice eftersom Shamrock är bra på vad som borde vara Slice svaghet. Ingen toppmatch direkt, men om man jämför med Bisping-Leben så är den i alla fall roligare.

Om man skall se på utmanare till Anderson Silva så tror jag att 3 av 4 Dream-turneringsdeltagare har en hygglig chans, speciellt Jacare borde ha en bra chans. Andersons styrka är ju stående, hans markteknik är bra men inte alls i närheten av Jacare. Sedan är Andersons brottning tveksam och jag tror inte han skulle få Manhoef till marken (i alla fall inte direkt) och enligt mig så är Manhoef den starkaste standup-fightern i MMA idag. Bara trist att han är så dålig på marken. Mousasi skulle också ha en viss chans mot Anderson Silva, men kanske inte ännu eftersom han bara är 23 år.

Men man vet ju aldrig, jag var ganska säker på att Dan Henderson skulle spöa Anderson.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 27 september 2008 - 19:58.


#72

Postad 02 oktober 2008 - 05:29

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Men man vet ju aldrig, jag var ganska säker på att Dan Henderson skulle spöa Anderson.


nja nu tycker jag du överdriver lite grann om melvin, har inte sett han i mma men såg en match i K1 mot punjavski. visst, han veva som fan, men han lyckades inte direkt. o punjavski har riktigt dålig boxning. så att säga han har den bästa stand-up i mma ida e nog att att ta i rätt bra.

#73

Postad 02 oktober 2008 - 13:06

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Har tungviktaren Remy Bonjavsky dålig standup-teknik? Efter att ha varit K1 world grand prix champion 2003 och 2004 och även senare år slagen i finalen av Schilt. Förra året såg han enormt bra ut, men efter 3 sparkar i skrevet fick han ge upp. Bara det faktum att 185-poundaren Manhoef ställer upp i matcher mot rena tungviktsfighters under K1-kickboxningsregler borde väl säga en hel del. När dessa fighters dessutom är rena K1-fighters, som Remy Bonjavsky och Ray Sefo. så borde det ju ge en viss respekt. Han slog ju dessutom Ruslan Karaev förra året med K1-regler, han är ju inte heller direkt jättedålig.

Tyvärr så sa Manhoef efter Dream6 att han drar sig tillbaks från fighting, för att ägna sig åt familjen (tror jag det var).

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 02 oktober 2008 - 13:55.


#74

Postad 02 oktober 2008 - 15:43

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Så här skall ett bra fightcard se ut, istället för Bisping - Leben:

The latest tentative lineup for UFC 92 (27:e december var det väl) is now as follows:

Forrest Griffin vs. Rashad Evans for UFC light heavyweight title
Antonio Rodrigo Nogueira vs. Frank Mir for the interim UFC heavyweight title

Quinton Jackson vs. Wanderlei Silva
C.B. Dollaway vs. Jorge Rivera
Dean Lister vs. Yushin Okami
Mustafa Al-Turk vs. Cheick Kongo
Brad Blackburn vs. Ryo Chonan
Ivan Serati vs. TBA

Dom 3 översta matcherna är ju höjdarmatcher, speciellt Rampage vs yxmördaren. Skulle tro att resultatet blir det samma som i de 2 tidigare matcherna, jämna bra matcher men Wand KO:ar Rampage.

#75

Postad 05 oktober 2008 - 19:21

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Har tungviktaren Remy Bonjavsky dålig standup-teknik? Efter att ha varit K1 world grand prix champion 2003 och 2004 och även senare år slagen i finalen av Schilt. Förra året såg han enormt bra ut, men efter 3 sparkar i skrevet fick han ge upp. Bara det faktum att 185-poundaren Manhoef ställer upp i matcher mot rena tungviktsfighters under K1-kickboxningsregler borde väl säga en hel del. När dessa fighters dessutom är rena K1-fighters, som Remy Bonjavsky och Ray Sefo. så borde det ju ge en viss respekt. Han slog ju dessutom Ruslan Karaev förra året med K1-regler, han är ju inte heller direkt jättedålig.

Tyvärr så sa Manhoef efter Dream6 att han drar sig tillbaks från fighting, för att ägna sig åt familjen (tror jag det var).


ok för det första läs redigt jag skrev hans boxning. hans boxning suger o har alltid gjort det.
o ray sefo e slut. riktigt slut.

#76

Postad 05 oktober 2008 - 22:41

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

  • 2 473 inlägg
  • 0

Antonio Rodrigo Nogueira vs. Frank Mir for the interim UFC heavyweight title


Nån får gärna förklara det här för mig... Randy Couture hade bältet innan hans kontraktsproblem med UFC, när han nu är tillbaka i UFC borde väl interim-bältet (provisoriskt bälte) gå tillbaka till den gamla mästaren Randy? Eller så måste väl åtminstonde Nogueira och Randy mötas för att ge vinnaren det "riktiga" bältet? Vart f-n kommer Mir in i bilden nu när Randy är tillbaka, om han nu inte får bältet på en gång så skall väll han vara nummer ett att ta bältet av Nog?

Hela den där historien luktar skunk tycker jag.

#77

Postad 06 oktober 2008 - 14:24

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

ok för det första läs redigt jag skrev hans boxning. hans boxning suger o har alltid gjort det.
o ray sefo e slut. riktigt slut.


Vad har hans boxning med saken att gøra? Det var en match under K1-regler. Får be Remy hålla igen huvudsparkarna nästa gång, som var vad som avgjorde den matchen i tredje ronden, så att man får se hans boxning. Ray Sefo har varit bättre, men han väger ändå 30 kg mer än Manhoef. Ray Sefo's standup hade stått sig mot i princip alla tungviktares standup i MMA. Det är skillnad på att vara en specialiserad tungsviktskickboxare och en wellrounded mma-utövare. Men det är ju Manhoefs problem, han är inte bra på marken. Vilken annan 185 pounds MMA-utövare skulle ha en chans mot Karaev och Bonjavsky under K1-regler?
Men om du menar att han inte skulle bli världsmästare i boxning så håller jag med, hans stil är alldeles för aggresiv för att lyckas i boxning. Du skrev ditt svar om hans boxning som ett svar på mitt första inlägg om Manhoef "Manhoef den starkaste standup-fightern i MMA idag", så jag förstår inte riktigt vad boxningen har att göra med det. Men man kan ju ha olika åsikter. Jag gillar Manhoef, både han och Anderson är grymma stående enlig mig. Men jag förstår att folk kan tycka att han är för vild och svingar för okontrollerat.


Angående Randy Couture så i normala fall skulle Big Nog vara den direkta utmanaren till Randys bälte, så har det alltid varit interim mästaren skall möta den riktiga mästaren direkt. Men nu ser ju UFC chansen att promota den största matchen någonsin, Randy mot Lesnar. Om Lesnar vinner den matchen blir han faktiskt den regerande tungviktsmästaren i UFC efter sin 4:e MMA-match. Sedan om Mir vinner interim titeln blir det en match mellan Lesnar och Mir om undisputed heavyweight champ. Känns som om Big Nog har blivit bortvald för att han inte är lika lätt att marknadsföra som dom andra. Ja det luktar lite skunk om hela historien.

Var det inte någon som såg när Kimbo Slice förlorade i lördags? Vilket kaos, ett par timmar före matchen skadar sig Shamrock. 1 timma före galan börjar får Seth Pethruzelli (eller vad han heter) frågan om han vill möta Kimbo, hehe. Frågan är hur EliteXC kommer påverkas av detta. Förhoppningsvis ser folk på resten av galan som faktiskt var riktigt bra. Arlovski, Gina Carano och andra imponerade.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 06 oktober 2008 - 19:15.


#78

Postad 08 oktober 2008 - 17:56

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0

Vad har hans boxning med saken att gøra? Det var en match under K1-regler. Får be Remy hålla igen huvudsparkarna nästa gång, som var vad som avgjorde den matchen i tredje ronden, så att man får se hans boxning. Ray Sefo har varit bättre, men han väger ändå 30 kg mer än Manhoef. Ray Sefo's standup hade stått sig mot i princip alla tungviktares standup i MMA. Det är skillnad på att vara en specialiserad tungsviktskickboxare och en wellrounded mma-utövare. Men det är ju Manhoefs problem, han är inte bra på marken. Vilken annan 185 pounds MMA-utövare skulle ha en chans mot Karaev och Bonjavsky under K1-regler?
Men om du menar att han inte skulle bli världsmästare i boxning så håller jag med, hans stil är alldeles för aggresiv för att lyckas i boxning. Du skrev ditt svar om hans boxning som ett svar på mitt första inlägg om Manhoef "Manhoef den starkaste standup-fightern i MMA idag", så jag förstår inte riktigt vad boxningen har att göra med det. Men man kan ju ha olika åsikter. Jag gillar Manhoef, både han och Anderson är grymma stående enlig mig. Men jag förstår att folk kan tycka att han är för vild och svingar för okontrollerat.


Angående Randy Couture så i normala fall skulle Big Nog vara den direkta utmanaren till Randys bälte, så har det alltid varit interim mästaren skall möta den riktiga mästaren direkt. Men nu ser ju UFC chansen att promota den största matchen någonsin, Randy mot Lesnar. Om Lesnar vinner den matchen blir han faktiskt den regerande tungviktsmästaren i UFC efter sin 4:e MMA-match. Sedan om Mir vinner interim titeln blir det en match mellan Lesnar och Mir om undisputed heavyweight champ. Känns som om Big Nog har blivit bortvald för att han inte är lika lätt att marknadsföra som dom andra. Ja det luktar lite skunk om hela historien.

Var det inte någon som såg när Kimbo Slice förlorade i lördags? Vilket kaos, ett par timmar före matchen skadar sig Shamrock. 1 timma före galan börjar får Seth Pethruzelli (eller vad han heter) frågan om han vill möta Kimbo, hehe. Frågan är hur EliteXC kommer påverkas av detta. Förhoppningsvis ser folk på resten av galan som faktiskt var riktigt bra. Arlovski, Gina Carano och andra imponerade.


Jag ber till högre makter att den STENTRISTE Lesnar inte ska vinna bältet, men Randy känns lite för liten för att orka stå emot hans lay-and-pray... :)

Självklart följdes EliteXC med stort intresse från min sida (första galan i HD för undertecknad!). I mina ögon var galan en stor succé och jag som inte har följt EliteXC innan kommer faktiskt titta i fortsättningen. Att Kimbo fick stryk var ju inte någon större överraskning, Petruzelli är inte ofarlig samtidigt som Kimbo är en nybörjare... Men hatten av för Kimbo för hans schyssta beteende efteråt, han visade stor respekt för Petruzelli.

Arlovski fick jobbet gjort mot fettot, även om han inte var imponerande på mattan så är hans striking finfin - ser gärna Fedor möta Arlovski så snart det bara går!

Har inte tittat särskilt mycket på dam-MMA innan men Carano imponerade faktiskt rejält på mig, en eventuell fight mot Cyborg kommer jag sitta som klistrad framför! Där känns det dock som att Gina kan få det tufft mot monstret Cyborg...

#79

Postad 14 oktober 2008 - 13:22

DaCriLL
  • DaCriLL
  • Amatör

  • 77 inlägg
  • 0

Vad har hans boxning med saken att gøra? Det var en match under K1-regler. Får be Remy hålla igen huvudsparkarna nästa gång, som var vad som avgjorde den matchen i tredje ronden, så att man får se hans boxning. Ray Sefo har varit bättre, men han väger ändå 30 kg mer än Manhoef. Ray Sefo's standup hade stått sig mot i princip alla tungviktares standup i MMA. Det är skillnad på att vara en specialiserad tungsviktskickboxare och en wellrounded mma-utövare. Men det är ju Manhoefs problem, han är inte bra på marken. Vilken annan 185 pounds MMA-utövare skulle ha en chans mot Karaev och Bonjavsky under K1-regler?
Men om du menar att han inte skulle bli världsmästare i boxning så håller jag med, hans stil är alldeles för aggresiv för att lyckas i boxning. Du skrev ditt svar om hans boxning som ett svar på mitt första inlägg om Manhoef "Manhoef den starkaste standup-fightern i MMA idag", så jag förstår inte riktigt vad boxningen har att göra med det. Men man kan ju ha olika åsikter. Jag gillar Manhoef, både han och Anderson är grymma stående enlig mig. Men jag förstår att folk kan tycka att han är för vild och svingar för okontrollerat.


Angående Randy Couture så i normala fall skulle Big Nog vara den direkta utmanaren till Randys bälte, så har det alltid varit interim mästaren skall möta den riktiga mästaren direkt. Men nu ser ju UFC chansen att promota den största matchen någonsin, Randy mot Lesnar. Om Lesnar vinner den matchen blir han faktiskt den regerande tungviktsmästaren i UFC efter sin 4:e MMA-match. Sedan om Mir vinner interim titeln blir det en match mellan Lesnar och Mir om undisputed heavyweight champ. Känns som om Big Nog har blivit bortvald för att han inte är lika lätt att marknadsföra som dom andra. Ja det luktar lite skunk om hela historien.

Var det inte någon som såg när Kimbo Slice förlorade i lördags? Vilket kaos, ett par timmar före matchen skadar sig Shamrock. 1 timma före galan börjar får Seth Pethruzelli (eller vad han heter) frågan om han vill möta Kimbo, hehe. Frågan är hur EliteXC kommer påverkas av detta. Förhoppningsvis ser folk på resten av galan som faktiskt var riktigt bra. Arlovski, Gina Carano och andra imponerade.


amen för fan. nu skriver jag detta för tredje gången remy bonjavskys boxning suger o har alltid sögit. om inte manhoef kunde slå ut han så e hans stand up inte "bäst i mma ida". o han hade sina chanser.

#80

Postad 14 oktober 2008 - 13:47

Unregistered35020
  • Unregistered35020
  • Forumräv

  • 635 inlägg
  • 0
Kul med fler som uppskattar denna sport. :)

Blev klart överraskad av Rashads krok som golvade Liddell, jag har riktigt svårt för Evans, trist och intetsägande, men ändå lyckas han alltid på något sätt.

Forrest är solklar favoritfighter hos mig, gott med vilja i den pojken. :)

/J

#81

Postad 16 oktober 2008 - 13:37

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
är det någon som vet om TV4 Sport direktsänder UFC89 på lørdag? Jag ser på TV4's TV-program att sändningen børjar kl 24.00 och det känns lite sent før en gala som går i England. Troligtvis så sänder väl TV4 med førdrøjning før att hinna med spanska fotbollen. Men jag vet inte riktigt när galan børjar i England.

Annars tror jag føljande om UFC89, även om den verkar rätt så trist så är det ju faktiskt 2 svenskar med i alla fall:

Michael Bisping Vs. Chris Leben - Leben skall tydligen vara i sitt livs form och enligt tränarna ser han helt annorlunda ut kroppsmässigt, så denna match kan nog bli jämnare än vad jag først trodde.
Keith Jardine Vs. Brandon Vera - Vera såg før dålig ut i førra matchen
Rameau Sokoudjou Vs. Luiz Cane -
Paul Taylor Vs. Chris Lytle
Paul Kelly Vs. Marcus Davis - jämn match, chansar med Kelly
Dan Hardy Vs. Akihiro Gono - Gono har en førmåga att vinna när man tror att motståndaren egentligen är bättre
Shane Carwin Vs. Neil Wain
Jess Liaudin Vs. David Bielkheden - svensk, motståndaren och vikten borde passa bra
Sam Stout Vs. Terry Etim
David Baron Vs. Jim Miller
Per Eklund Vs. Samy Schiavo - svensk som jag tror får det tuffare.

#82

Postad 16 oktober 2008 - 17:13

necrio
  • necrio
  • Forumräv

  • 646 inlägg
  • 0
kul med mmafans här. trodde jag inte :)

några av mina pride tavlor innan dom blev upphängda.
Postad bild

sen min trofé. införskaffad i japan personligen :)
Bifogad fil  Pride_014.jpg   2,41MB   3 Antal nerladdningar

flaggan är 2meter bred!! och 120hög :D


edit: själv tränar jag bjj till och från, senast under Chiristian Kennedy, då nordens första blackbelt under Carlson Gracie Jr, som även gav Wanderlei silva sitt svarta bälte :rolleyes:

Redigerat av necrio, 16 oktober 2008 - 17:16.


#83

Postad 16 oktober 2008 - 21:04

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

  • 2 473 inlägg
  • 0
Å jag vill fortfarande köpa din tavla där Sakuraba blir RNC'ad av bruden... :unsure:

#84

Postad 16 oktober 2008 - 22:09

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Oj, det var fina tavlor det. Synd att man aldrig fick uppleva en Pride-gala live i Japan.

Redigerat av Unregistered9d110ebc, 16 oktober 2008 - 22:09.


#85

Postad 20 oktober 2008 - 08:00

Unregistered35020
  • Unregistered35020
  • Forumräv

  • 635 inlägg
  • 0
Jäääädrar vilket freak Leben har utvecklats till då sedan TUF-tiden, och det kändes hyfsat politiskt korrekt att Bisping fick segern, jolåsåatte...jag tyckte nog the Crippler hade en klar fördel...Bisping såg jäkligt blek ut.

Men det gäller väl att få fart på UFC-karusellen i europa, då lär man ha ett starkt affischnamn.

/J

#86

Postad 20 oktober 2008 - 17:11

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Trist gala. Bisping-Evans var riktigt tråkig, men jag tycker att Bisping vann varenda rond på poäng. Bisping kontrade med poängslag som inte var närheten att skaka Leben, men han träffade betydligt mer. Hände inte så mycket under matchen, trist taktisk seger av Bisping. Leben var väl den som försökte få till lite action, men han kunde ju skurit av ringen/buren lite bättre och pressat Bisping mer. Bisping var den klart bättre enligt mig, men han lär ju vara chanslös mot toppnamnen som Marquart, Hendo, Franklin och framförallt Silva. Skulle vilja se Bisping mot Filho, som en introduktion av Filho in i UFC. Men, Bisping skall ju vara coach i nästa säsong TUF så det lär ju inte hända.

Vera-Jardine - tråkig
Missade inledning och såg inte första matchen. Dom andra matcherna på maincardet var ganska bra. Svenskarna har jag inte sett, men det var kul att dom vann. Eklunds slutade ju med submission i alla fall.

#87

Postad 14 november 2008 - 20:35

Gargantua
  • Gargantua
  • Användare

  • 237 inlägg
  • 0
Nå, hur slutar Couture - Lesnar?

Jag tror själv att Lesnar vinner (tyvärr) ;) . Han har fördel i storlek och ungdom, samt att han verkar ha lätt att lära och säkert har studerat Couture i minsta detalj.

#88

Postad 14 november 2008 - 20:57

TriNitro
  • TriNitro
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0

Nå, hur slutar Couture - Lesnar?


Hoppas verkligen på Couture men jag tror tyvärr också Lesnar vinner på sin storlek. Värsta som finns när fighters bara vinner på sin storlek. Ta fighten mot Heath Herring, Brock fick in ett fint slag direkt sen låg han på honom i tre ronder, försökte inte ens få in någon submission fast Herring blottade sig duktigt flera gånger.

Sen att Lesnar är ett arrogant as gör ju inte saken bättre...

#89

Postad 14 november 2008 - 21:47

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

  • 2 473 inlägg
  • 0
hoppas så in i norden att Randy vinner. mest för att jag är förbannad på UFC's matchmaker (silva heter han har jag för mig).

Nogueira har interim-bältet, så varför får en clown som Lesnar chansen på Randys bälte framför honom? vad har Lesnar gjort, förlorat mot Mir och fått in en rallarsving på Heath Herring, två matcher och sen en titelmatch... Fast det är klart... det säljer ju Payperviewer i USA att ta en låtsas-brottare från WWE/WWF cirkusen och ge honom en titelmatch...

Och hur många gånger skall de gå förbi Lyoto Machida innan han får en titelfight? han går igenom allt motstånd och vunnit tretton (13!) av sina senaste matcher mot namn som Tito Ortiz, Sokoudjou, BJ Penn, Rich Franklin... och de ger Lesnar en titelchans??? De vill väl inte ha en till "Icke-amerikan" som håller ett bälte, Andersson Silva räcker anser de kanske...

Nåja, nu skall jag inte vara bitter... ;) Randy vs lesnar... Lesnar kommer nog att komma ångande som ett lok i första ronden och jag tror att bara Randy kan överleva de första minuterna med lite bök mot cagen och dirty boxing och bra clinch (och hindra Lesnar att ta ner honom, vilket kommer bli tufft!) så tror jag Lesnar kommer att få slut på soppa, och Randy kommer vinna på en RNC i 4e ronden, Lesnar kommer att ge rygg när han får smaka Randy's läder och när han blir förvirrad och inte vet hur han skall skydda sig.

Eller så har jag helt fel, som vanligt när jag tippar utgången.. det är ju det som är så kul med MMA! ;)

EDIT: förresten så sade Randy Couture att en match mellan honom och Fedor inte kommer att hända, för många hinder i vägen.. trist... (Han sade det på Inside MMA när han var där sist.)

EDIT igen... efter lite research så verkar det som att Lyoto machida (13-0) skall matcha mot Thiago Silva (13-0) i UFC 94, och vinnaren får formodligen en titelmatch, sweeeeeet!

Redigerat av Unregistered8147b14e, 14 november 2008 - 22:29.


#90

Postad 15 november 2008 - 01:36

TriNitro
  • TriNitro
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0
Trisst som fan att Randy vs Fedor inte blir av, så pissigt att UFC vägrar kompromissa lite för att få världens bästa HW till sin organisation. Sen tror jag Fedor skulle vinna ganska bekvämt faktiskt, men det är ju bara spekulationer ;)

Machida är ju riktigt grym utan tvekan, men har lite svårt för hans stil. Känns lite trist, men självklart väldigt effektiv ;)

Hoppas även att UFC plockar Alvarez från Elite XC, fast eftersom han ska gå någon match till i Dream så lär väl det dröja. Annars är det en giftig kandidat till bältet i UFC.

#91

Postad 15 november 2008 - 02:53

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Kollar UFC varje dag efter jobbet på TV4 sport!
Synd att dom kör så mycket repriser bara.

Här kommer mina favoriter.

Forrest Griffin
Rich Franklin
Evan Tanner RIP (Vilken tiger han var)
Matt Hughes
Paul Kelly (Synd att man inte fattar vad han säger bara ;) )
GSP
Brandon Vera

#92

Postad 15 november 2008 - 15:35

Gargantua
  • Gargantua
  • Användare

  • 237 inlägg
  • 0
Såg någon serie som heter Ultimate Fighter e.d. och där fanns det med en kille som heter Browning. Snacka om serious issues... :blush: . Han var väldigt duktig, men jag fattar inte att de släpper in så instabila människor i sporten, det kan ju hända vad som helst med honom i ringen.

#93

Postad 15 november 2008 - 20:47

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Är det den blonda killen som ser ut som en vingmutter?

#94

Postad 15 november 2008 - 23:36

Unregistered8147b14e
  • Unregistered8147b14e
  • Veteran

  • 2 473 inlägg
  • 0
Måste vara Junie Brown... ett riktigt psykfall, inte direkt en ambassadör för sporten, men han ger tittare.

Postad bild

#95

Postad 16 november 2008 - 00:57

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

  • 860 inlägg
  • 0
Snart smäller det, vilket card för UFC 91 i natt.
Randy Couture vs Brock Lesnar...alltså jag vill att Randy vinner och tror det oxå men inte till 100 %...Brock är så j###a stor...men randy har ju mött jättar förr ( Tim Sylvia tex) men ändå inte nån med Brock Lesnars kaliber...han rör sej så j###a smidigt för att vara så stor och tung...men jag hejar på min favvo och hall of famer Randy "the natural" Coooouuuutuuuurreeeee.
Resten av fighterna är av najs kaliber dom med.
Jag väntar med spänning iaf. :blush:

BOOM!

Redigerat av Lion_Paw, 16 november 2008 - 01:09.


#96

Postad 16 november 2008 - 19:04

TriNitro
  • TriNitro
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0
Ja då har man sett hela galan och måste säga att den var grym! Alla matcher utom möjligen en höll riktigt hög klass!

Jag kör med spoilers så ingen stackare får sin kväll förstörd :(

Spoiler


Nu är det bara att vi ser fram emot UFC 92. Herre######r vilket card ;)
Bland annat:
Forrest Griffin vs Rashad Evans
Noguiera vs Mir
Wandy vs Rampage
Okami vs Lister

edit: Kan man slippa censuren genom någon inställning i min profil eller får man dras med skiten? :D

#97

Postad 16 november 2008 - 19:36

Gargantua
  • Gargantua
  • Användare

  • 237 inlägg
  • 0
Hur funkar det i UFC - har förloraren i en titelmatch rätt till en retur? Tycker att Couture klarade sig bättre än förväntat och det skulle vara intressant att se en retur nu när han kan analysera ev svagheter hos Brock.

#98

Postad 16 november 2008 - 19:42

TriNitro
  • TriNitro
  • Användare

  • 153 inlägg
  • 0
Nej, finns inga såna rättigheter. Tror faktiskt inte det blir någon rematch. Tror nästan mer på att Randy får möta Gonzaga igen.

#99

Postad 17 november 2008 - 03:06

Lion_Paw
  • Lion_Paw
  • Forumräv

  • 860 inlägg
  • 0

Ja då har man sett hela galan och måste säga att den var grym! Alla matcher utom möjligen en höll riktigt hög klass!

Jag kör med spoilers så ingen stackare får sin kväll förstörd ;)

Spoiler


Nu är det bara att vi ser fram emot UFC 92. Herre######r vilket card :D
Bland annat:
Forrest Griffin vs Rashad Evans
Noguiera vs Mir
Wandy vs Rampage
Okami vs Lister

edit: Kan man slippa censuren genom någon inställning i min profil eller får man dras med skiten? :)


Det va en bra gala men jag är ändå besviken på att Lesnar vann...men det va inte helt oväntat med tanke på hans storlek..

#100

Postad 17 november 2008 - 11:21

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0
Vilken säsong av Ultimate Fighter var Forrest Griffin med i?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.