Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tipsa om snygga/prisvärda möbler!

204 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 29 september 2008 - 15:57

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

Jag söker en medieförvaring som hängs på väggen. Reciever, satbox, PS3 ska få plats. Gärna en centerhögtalare också men inget tvång. Tvn ska inte stå på möbeln utan hängas ovanför. Nån som har nått exempel på en sådan lösning? Alla möbler verkar vara med ben...


Denna kanske kan vara nåt?
http://bandolink.jet...s...152&cat=117

#102

Postad 02 oktober 2008 - 16:38

Unregistered828ccd15
  • Unregistered828ccd15
  • Forumräv

  • 935 inlägg
  • 0
Vet inte om dessa är snygga eller prisvärda, men det ryms en hel del DVD's http://www.can-am.ca/

#103

Postad 11 oktober 2008 - 22:03

Unregistered51a75780
  • Unregistered51a75780
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0
Grymt snyggt barbord i vitt och rött, för endast 150:- (80% REA)
Nackdelen är frakten som går på 295kr:- om jag inte minns fel..

Gäller så långt lagret räcker verkar det som, vet ej hur länge.. :)

http://www.ellos.se/...earchBackLink=#

Bifogad fil(er)



#104

Postad 12 oktober 2008 - 09:40

_FredriK_
  • _FredriK_
  • Beroende

  • 1 377 inlägg
  • 0

Grymt snyggt barbord i vitt och rött, för endast 150:- (80% REA)
Nackdelen är frakten som går på 295kr:- om jag inte minns fel..

Gäller så långt lagret räcker verkar det som, vet ej hur länge.. :)

http://www.ellos.se/...earchBackLink=#



Det finns väl snygga storar som passar till den där ? Folk brukar ha dom förför sina Mac för det passar faktiskt bra.

#105

Postad 15 oktober 2008 - 16:25

Nick666
  • Nick666
  • Amatör

  • 76 inlägg
  • 0
Någon som har erfarenhet av denna bänk på dustin ?

Multibrackets tv bänk envy

Bifogad fil(er)


Redigerat av Nick666, 15 oktober 2008 - 16:26.


#106

Postad 15 oktober 2008 - 17:33

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0

Tycker iaf själv att denna är otroligt snygg
http://www.ikea.com/...oducts/10133943


Håller med dig. Riktigt snygg. Fundrar på 2 st såna bredvid varann utan bakpanelen, så att man bara har bänken.

#107

Postad 15 oktober 2008 - 20:51

DannieOfTheDead
  • DannieOfTheDead
  • Rookie

  • 7 inlägg
  • 0
Verkar vara en del (precis som jag) som har svårt att hitta vettiga mediabänkar.
Jag jobbar med kök. Designar, säljer och monterar osv. Jag har därmed tillgång till ett snickeri som kan tillverka de mesta inom möbelväg. I och med att jag inte själv har hittat något som fallit mig i smaken så har jag ritat en egen bänk till mig själv och en kompis. Så dessa två ligger för produktion inom en kort. Jag kommer givetvis uppdatera med bilder när jag får hem dem.
Tanken är att jag ska rita en del möbler som ska tillverkas efter hand. Är det någon som är intresserad av tex tv-bänk så hör gärna av er. Antingen kommer ni med era egna ideér, eller så gör jag ett försök att rita en.
Utseende både mått och färg/träslag är helt upp till dig. Vi kan måttanpassa på både höjd, bredd och djup. Vägghängd eller på ben.
Priser varierar givetvis efter utförande. Men jag kan säga direkt att vi är inte i IKEA`s prisklasser. Men möblerna är inte heller jämförbara med deras.

#108

Postad 19 oktober 2008 - 00:26

Tresor
  • Tresor
  • Användare

  • 139 inlägg
  • 0
Tjejen kollade runt lite på webben efter prydnadskuddar och hittade en riktigt bra site för detta.
Kan rekomendera www.dalian.se om du är ute efter prydnadskuddar eller kuddfodral. De hade bra priser på många av sina kuddfodral. Det fanns både siden kuddfodral med mer utstickande färger och bomulls prydnadskuddar av det mera diskreta slaget så de flesta borde kunna hitta vad de letar efter.


//Tresor

#109

Postad 19 oktober 2008 - 11:11

Life
  • Life
  • Forumräv

  • 556 inlägg
  • 0

Verkar vara en del (precis som jag) som har svårt att hitta vettiga mediabänkar.
Jag jobbar med kök. Designar, säljer och monterar osv. Jag har därmed tillgång till ett snickeri som kan tillverka de mesta inom möbelväg. I och med att jag inte själv har hittat något som fallit mig i smaken så har jag ritat en egen bänk till mig själv och en kompis. Så dessa två ligger för produktion inom en kort. Jag kommer givetvis uppdatera med bilder när jag får hem dem.
Tanken är att jag ska rita en del möbler som ska tillverkas efter hand. Är det någon som är intresserad av tex tv-bänk så hör gärna av er. Antingen kommer ni med era egna ideér, eller så gör jag ett försök att rita en.
Utseende både mått och färg/träslag är helt upp till dig. Vi kan måttanpassa på både höjd, bredd och djup. Vägghängd eller på ben.
Priser varierar givetvis efter utförande. Men jag kan säga direkt att vi är inte i IKEA`s prisklasser. Men möblerna är inte heller jämförbara med deras.

Kul initiativ! Sitter själv och svär över just den kategorin möbler. Letar efter en möbel som sväljer en HTPC (Antec Fusion), förstärkare och annan nödvändig bild/ljud utrustning, centerhögtalare. Allt inkl. kabelförvaring samt med en bra mix av öppen och dold förvaring. Simpelt :)
Det finns ju ofta bara antingen eller: jättedjup tv-bänk för tjocktv eller för smal för platt-tv. HTPC djupet är i mitt fall vägledande.....

Ska se om jag kan få ihop en liten skiss....

Redigerat av Life, 19 oktober 2008 - 11:14.


#110

Postad 23 oktober 2008 - 21:31

Sandie
  • Sandie
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Mio möbler eller Ilva brukar ha vettiga saker..kostar kanske lite mer men klart prisvärda =)

#111

Postad 24 oktober 2008 - 09:28

Tresor
  • Tresor
  • Användare

  • 139 inlägg
  • 0
Life kolla in EM, hade ungefär samma krav som dig och hittade vad jag letade efter där. Blev en TV bänk i serien Soho, hittar dock inte exakt samma modell som jag köpte på deras hemsida nu men kanske kan vara värt att kolla i en butik. De som finns nu är lite väl djupa för en platt-tv :)

//Tresor

#112

Postad 29 oktober 2008 - 14:11

BruteBonk
  • BruteBonk
  • Användare

  • 145 inlägg
  • 0

Jag skulle tipsa om att kolla in möbler ifrån Spectral & Just Racks. Tyskar som verkligen levrerar möbler med kvalitet och unik design utformad för hif & hemmabioprodukter. Vi jobbar med en del av dessa i butik och märker att efterfrågan blir allt större.


Vart får man tag på den långa vita bänken med två nivåer?(Brun överst)

Mycket intresserad av en bänk i denna modell.

Om det finns liknande så tar jag gärna emot tips.

#113

Postad 30 oktober 2008 - 19:46

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2 055 inlägg
  • 0
Jag har efter många år bytt den gamla trotjänaren Opli från IKEA mot en värdig ersättare: LINNARP från IKEA. Samma bredd, men 14 centimeter högre så att centerhögtalaren kommer upp i vettig höjd. Dessutom med skjutdörrar i glas. Detta är till glädje för de som i likhet med mig har en HDD digitalbox från CanalDigital. In med den bakom glaset och det blir tyst i vardagsrummet! Finns dessvärre bara i furu och svart än så länge, men jag var ute efter en svart bänk för att matcha högtalarna från XTZ (pianolack) och det blev lyckat!

Postad bild

Edit: stavfel

Redigerat av Saturnus, 30 oktober 2008 - 19:47.


#114

Postad 08 november 2008 - 22:59

Guarana
  • Guarana
  • Forumräv

  • 643 inlägg
  • 0

Jag har efter många år bytt den gamla trotjänaren Opli från IKEA mot en värdig ersättare: LINNARP från IKEA. Samma bredd, men 14 centimeter högre så att centerhögtalaren kommer upp i vettig höjd. Dessutom med skjutdörrar i glas. Detta är till glädje för de som i likhet med mig har en HDD digitalbox från CanalDigital. In med den bakom glaset och det blir tyst i vardagsrummet! Finns dessvärre bara i furu och svart än så länge, men jag var ute efter en svart bänk för att matcha högtalarna från XTZ (pianolack) och det blev lyckat!

http://www.ikea.com/...PE232572_S4.JPG

Edit: stavfel


Du råkar inte ha några siffror på hur bred mitten-sektionen är? Skulle vara väldigt tacksam för svar :lol:

#115

Postad 11 november 2008 - 19:57

Saturnus
  • Saturnus
  • Veteran

  • 2 055 inlägg
  • 0

Du råkar inte ha några siffror på hur bred mitten-sektionen är? Skulle vara väldigt tacksam för svar ;)


Självklart har jag det; Svaret är 452 mm!

#116

Postad 13 november 2008 - 16:39

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0
Vet inte om denna länk finns med i tråden sen tidigare, har inte kollat igenom så noga.

Tycker iaf att dom har en hel del intressant, speciellt tv-bänkar.

Unika ting

Och inte så blodigt dyrt heller.

Redigerat av Unregisterede10e9503, 13 november 2008 - 16:40.


#117

Postad 18 november 2008 - 23:00

ponnee
  • ponnee
  • Wannabe

  • 16 inlägg
  • 0
Vill tipsa om Jysks soffor, mycket prisvärda. Brukar komma upp erbjudande lite då och då.
http://jysk.se/130/133/ag/catalog/
Just nu har de kampanj på soffan "HOUSTON".

Kolla gärna in min "ATLANTA" soffa som jag köpte i helgen, gav 3500kr. Ett superköp enligt mig!

/Pontus

#118

Postad 19 november 2008 - 17:11

DampWall
  • DampWall
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0

Vill tipsa om Jysks soffor, mycket prisvärda. Brukar komma upp erbjudande lite då och då.
http://jysk.se/130/133/ag/catalog/
Just nu har de kampanj på soffan "HOUSTON".

Kolla gärna in min "ATLANTA" soffa som jag köpte i helgen, gav 3500kr. Ett superköp enligt mig!

/Pontus


Kan bara hålla med pontus här, köpte en atlanta för samma pris jag med och är grymt nöjd.

#119

Postad 11 december 2008 - 21:59

extremesanta
  • extremesanta
  • Användare

  • 182 inlägg
  • 0

Vet inte om denna länk finns med i tråden sen tidigare, har inte kollat igenom så noga.

Tycker iaf att dom har en hel del intressant, speciellt tv-bänkar.

Unika ting

Och inte så blodigt dyrt heller.


Men man blir lite skeptisk så som sidan ser ut.
Nån som har beställt därifrån? Och sedan att det enbart är förskottsbetalning och en boxadress

Redigerat av extremesanta, 11 december 2008 - 22:00.


#120

Postad 20 december 2008 - 00:22

C Upp
  • C Upp
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
Verkar ju vara fler än jag som gillar breda, låga tv-möbler. Så jag kan ju ta och tipsa om den jag i dagarna köpt.
Letade länge efter en bred (180cm), låg sak med lådor eller skåp för DVD-filmer och Xbox360-spel. Till slut hittade jag TV-bänken Oklahoma på Jysk för 2000:- Gick till kassan men fick tipset att återkomma dagen efter istället då den skulle prissänkas såhär innan jul till 1500:- så det gjorde jag.

Den kostar alltså endast 1500:- fram till Julafton (2008), sedan 2000:- igen, vilket fortfarande är rätt billigt. Den är 180 bred och har två utdragbara lådor med tre fack i varje där två rader av DVD-filmer passar som handen i handsken. En snabb matteräkning säger att det finns plat för 204 DVD-fodral. Vilket gott och väl räcker för mig än så länge, har lite mindre än hälften kvar att fylla.
Ovanför de utdragbara lådorna finns fack för t.ex. DVD-spelare och Digitalboxar, Xboxar och PS3:or osv. Tyvärr är den lite låg (ca11cm) så min förstärkare får inte plats i den så den får stå ovanpå. Xboxen står även den ovanpå hemma hos mig för att; 1: den är snygg så den får gärna synas, 2: Vill gärna ha den stående så fritt som möjligt pga värmeutveckligen.

Såhär ser den ut, kommer väl upp bilder i mitt galleri så fort som jag städat undan lite mer.

Postad bild

Och här finns den: http://www.jysk.se/1...40004/a/catalog

#121

Postad 28 december 2008 - 23:57

Unregisteredb7bdb1f7
  • Unregisteredb7bdb1f7
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0
Har någon handlat från [Ingen spam tack]? någon med mer än en post. :DD Tänkte beställa men vill gärna veta om dom skickar något efter man betalat, har ju inte hört talas om dom förut.

#122

Postad 19 januari 2009 - 16:58

Maja24
  • Maja24
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Någon som vet var man kan köpa biostolar i Stockholmsområdet?

* Tog bort en länk som inte alls har här att göra! //Jensen

Redigerat av Jensen, 19 januari 2009 - 19:38.


#123

Postad 24 januari 2009 - 12:18

attefall
  • attefall
  • Användare

  • 161 inlägg
  • 0
Citera(stellan_artois @ Nov 13 2008, 16:39 ) *
Vet inte om denna länk finns med i tråden sen tidigare, har inte kollat igenom så noga.
Tycker iaf att dom har en hel del intressant, speciellt tv-bänkar.
Unika ting
Och inte så blodigt dyrt heller.

Men man blir lite skeptisk så som sidan ser ut.
Nån som har beställt därifrån? Och sedan att det enbart är förskottsbetalning och en boxadress


Wow - 2.200 kr inklusive frakt för denna: http://shop.textalk....=728&art=744387
Snygg OCH billig! :-)

Någon som beställt därifrån?
Och de har två telefonnummer som kontakt samt att man kan betala med Payson garanti. :-)

/magnus

#124

Postad 25 januari 2009 - 17:51

Unregistered035dce0b
  • Unregistered035dce0b
  • Forumräv

  • 549 inlägg
  • 0
Skulle ja vilja vet åsså,verkar ju vara riktigt bra priser,http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=728&grp=3908 sjukt sugen å trycka på beställ knappen på en sån!

#125

Postad 26 januari 2009 - 18:47

anonymo
  • anonymo
  • Wannabe

  • 41 inlägg
  • 0
Behöver tips på Tv-bänk för en Samsung 40 tums. Nån bra idé?

#126

Postad 28 januari 2009 - 20:35

Unregisteredfc0ec16e
  • Unregisteredfc0ec16e
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Någon som har erfarenhet av denna bänk på dustin ?

Multibrackets tv bänk envy


Har ingen erfarenhet av denna tvbänk. Men jag tycker helt klart det är en av dom snyggare jag sett. Kolla även in dom andra envy-modellerna. Bra också att den inte är så lång (jag är trångbodd). Verkar helt klart prisvärd.
Nån som vet om den har högblank lack?

#127

Postad 29 januari 2009 - 22:20

johannesolofsson
  • johannesolofsson
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Behöver tips på Tv-bänk för en Samsung 40 tums. Nån bra idé?


Kolla in på www.mdfproduktion.com för en passande tv-bänk!

Redigerat av johannesolofsson, 29 januari 2009 - 22:36.


#128

Postad 04 februari 2009 - 16:50

galactus
  • galactus
  • Lärjunge

  • 370 inlägg
  • 0

Kolla in på www.mdfproduktion.com för en passande tv-bänk!


Jäkligt snygga, synd att de inte skickar någon av dem jag ville ha :)

#129

Postad 05 februari 2009 - 12:56

lillfiaa
  • lillfiaa
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Jag skulle vilja köpa såndär åskboll fåtölj som man också kan kalla för bubblan. Men den är väldigt dyr och tänkte höra om någon vet vart man kan hitta sånna till billigare pris?:blink:

http://www.trasprak....07/skbollen.jpg

#130

Postad 08 februari 2009 - 12:31

mafghan
  • mafghan
  • Lärjunge

  • 334 inlägg
  • 0
Söker ett lämpligt skåp att slänga in förstärkare, xbox360, ps3, popcorn osv i...
Hörnskåp går också bra. Vart hittar man detta? Sökt igenom IKEAS sortiment och en del andra, men hittar inte det jag söker...................

Tips någon?

#131

Postad 08 februari 2009 - 14:11

Reference
  • Reference
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0
Är det någon som vet vad tv-bänken på bilden heter? Jag har letat efter en vit bänk med svart top och inte hittat någon. Men så hittade jag denna bild på nätet men helt utan möjlighter att få någon info. :D


Bifogad fil  vitmediabank.jpg   41,94K   0 Antal nerladdningar

#132

Postad 08 februari 2009 - 14:22

vonBjellus
  • vonBjellus
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Det ser ut som TV-bänken Azzaro. Den finns i flera olika utföranden och man kan säkert få den med en svart top. Originalutförandet har två lådor i mitten, men det är möjligt att byta ut lådorna mot hyllplan som de verkar har gjort på bilden.

http://www.voicefurn...?koncept=azzaro

#133

Postad 08 februari 2009 - 23:33

Reference
  • Reference
  • Wannabe

  • 26 inlägg
  • 0
Tack vonBjellus! Det kan absolut vara en Azzaro. Fötterna verkar stämma. ;)

Citat "Som exempel vill vi nämna möjligheten att på alla vita modeller byta till toppskivor i ek, wenge, valnöt eller körsbär. "

#134

Postad 08 februari 2009 - 23:45

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0
Såg ngn reklam på tv om bygghemma.se och gick in o titta. Slutade med att jag beställde 4 st Hafa Astra Single (badrumsbelysning) för 149:- st (186.50:- inkl frakt) vilket jag tyckte var billigt, utgående modell. Övriga åf för den tar minst det dubbla (exkl frakt) iaf. Så får man se om det kommer några snart ;)

https://www.prisjakt...d&size=800&.jpg

MVH

#135

Postad 11 februari 2009 - 16:28

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0
Ville bara tipsa om en sjukt skön soffa jag har hittat hos EM (EuropaMöbler). Soffan heter "Kozy" och är en byggbar soffa som går att få i många olika varianter. Finns med 2 olika bredd på sitsen (75cm & 90cm) och det finns även ett stort utval av klädslar till denna soffan.
Soffan är helt otroligt skön att sitta i med väldigt mjuka sittdynor, så här ser den ut:
Postad bild

6-8 veckors leveranstid är det på en sån här kan ju också sägas, ska själv beställa en sån här snart är det tänkt.

Nån mer som har denna soffan?

Redigerat av Mentos, 11 februari 2009 - 16:28.


#136

Postad 14 februari 2009 - 11:28

Unregistered6d4a218c
  • Unregistered6d4a218c
  • Lärjunge

  • 341 inlägg
  • 0
Snygg men jag är stark motståndare till de där smala ryggstöden, missar man en kudde när man ska köra en lay back så är risken att man slår skallen av sig =/

#137

Postad 15 februari 2009 - 23:37

Dum-Dan
  • Dum-Dan
  • Lärjunge

  • 269 inlägg
  • 0
Det gjorde min flickvän ihelgen på soffa hemma hos mina föräldrar...."DONK!!!" lät det och "gnugga gnugga" i bakisdan huvudet! :)

#138

Postad 05 mars 2009 - 05:08

MrRob
  • MrRob
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Nån som äger eller har provat att sitta i den här:
http://www.moblera-h...artnr=Florens-1
Postad bild
Jag gillar formen, älskar inte tyget men om den är skön att sitta i kanske jag slår till ändå.

Nån som kan tipsa om liknande fåtöljer med breda armstöd?

Tack!

#139

Postad 05 mars 2009 - 16:19

Mentos
  • Mentos
  • Mästare

  • 3 990 inlägg
  • 0

Nån som kan tipsa om liknande fåtöljer med breda armstöd?
Tack!


EM har en fåtölj som heter "Forma" med breda armstöd, har du sett denna innan?

Postad bild

#140

Postad 06 mars 2009 - 02:02

MrRob
  • MrRob
  • Wannabe

  • 37 inlägg
  • 0
Ah! De kan va nått! Tack ska du ha!

Såg nu att den även finns på www.living.se
Där heter den Fåtölj Grande, finns tydligen i 150 olika tyg- och läderklädslar. ;)

#141

Postad 12 mars 2009 - 15:35

zalsson
  • zalsson
  • Lärjunge

  • 369 inlägg
  • 0

Jag skulle vilja köpa såndär åskboll fåtölj som man också kan kalla för bubblan. Men den är väldigt dyr och tänkte höra om någon vet vart man kan hitta sånna till billigare pris?:D

http://www.trasprak....07/skbollen.jpg


Även jag är intresserad av vars man skulle kunna få tag på en ev kopia eller liknande stol.

#142

Postad 31 mars 2009 - 08:41

uberweiss
  • uberweiss
  • Lärjunge

  • 388 inlägg
  • 0
Många fina möbler ni länkar till måste jag säga.

Ska själv köpa en bänk att ha under min projektorduk i vardagsrummet, har dock inte tänkt lägga ner alltför mycket pengar.

Vad tror ni om att köpa 2st IKEA Bestå i svart och sedan sätta 2 st svarta högglanslucker på de 2 yttersta öppningarna, för att sedan ha öppet i de 2 mittersta. Duken jag har är en ramspänd 77", ca 185cm bred med ram.

#143

Postad 31 mars 2009 - 19:28

hallteks
  • hallteks
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0
Jag har själv funderat bygga med Bestå hylla/överhylla.
Tre stycken vita med svart skiva överst.

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  Bestaa.jpg   8,73K   3 Antal nerladdningar


#144

Postad 03 april 2009 - 08:15

uberweiss
  • uberweiss
  • Lärjunge

  • 388 inlägg
  • 0

Jag har själv funderat bygga med Bestå hylla/överhylla.
Tre stycken vita med svart skiva överst.


Kan man sätta upp även Bestå bänken på väggen så att den orkar ungefär lika mycket ? Vad använder man i så fall för konsoller eller vad man kallar det för att sätta upp den?

#145

Postad 03 april 2009 - 12:54

mentalstamina
  • mentalstamina
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Även jag är intresserad av vars man skulle kunna få tag på en ev kopia eller liknande stol.


Jag har tänkt köpa en åskbollenkopia när jag blivit klar med renoveringen. Den jag hittade kostar 6900:- och finns på: http://www.braprylar...p/?artnr=700302

#146

Postad 03 april 2009 - 20:32

hallteks
  • hallteks
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0

Kan man sätta upp även Bestå bänken på väggen så att den orkar ungefär lika mycket ? Vad använder man i så fall för konsoller eller vad man kallar det för att sätta upp den?


Det borde gå bra att använda samma vinkeljärn som IKEA har på sina köks-skåp.
Sätt både uppe och nere så håller det.

#147

Postad 05 april 2009 - 22:23

[email protected]
  • 0
För alla som gillar Arctic och liknande mediabänkar kan jag tipsa om en billigare, men lika snygg (imo) sideboard som kostar en tredjedel typ. Det är Kontinentmöbels serie COMO och bänken heter Buffé. www.kontinentmobel.se

Jag har beställt den plus överskåpen att ha under/över min plasma i nya lyan. Kommer bilder när allt är klart :wub:

/SK

#148

Postad 06 april 2009 - 11:46

uberweiss
  • uberweiss
  • Lärjunge

  • 388 inlägg
  • 0

Det borde gå bra att använda samma vinkeljärn som IKEA har på sina köks-skåp.
Sätt både uppe och nere så håller det.


Vet du vad dessa heter?

#149

Postad 06 april 2009 - 20:57

hallteks
  • hallteks
  • Amatör

  • 96 inlägg
  • 0

Vet du vad dessa heter?

På Biltema och byggvaruhus heter de vinkelbeslag.

Bifogad fil(er)



#150

Postad 24 april 2009 - 06:30

sommeee
  • sommeee
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Köppte lite möbler från Furniturebox.se

tv bord, köppte 2x Postad bild

soff bord Postad bild

Finns bilder i mitt album hur det blev :)

Redigerat av sommeee, 24 april 2009 - 06:31.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.