Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Tja! Är nära å ska köpa en Nad M15....

14 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 14 februari 2008 - 20:37

Sohlio
  • Sohlio
  • Forumräv

  • 581 inlägg
  • 0
Tja!

Har haft en Nad M15 på test hemma! Lär fantastiskt bra måste jag säga! Har en liten fundering! Va ska man mer kolla på för hemmabioförförstärkare/processor???

Är tacksam för alternativ!!!

Mvh Andreas

#2

Postad 14 februari 2008 - 20:42

pajax
  • pajax
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0

Tja!

Har haft en Nad M15 på test hemma! Lär fantastiskt bra måste jag säga! Har en liten fundering! Va ska man mer kolla på för hemmabioförförstärkare/processor???

Är tacksam för alternativ!!!

Mvh Andreas

Har själv M15, Nuforce avp 17 verkar riktigt bra, billig också

Du ska inte vänta tilsl det kommer försteg med de nya formaten?

#3

Postad 14 februari 2008 - 20:50

Sohlio
  • Sohlio
  • Forumräv

  • 581 inlägg
  • 0

Tja!

Har haft en Nad M15 på test hemma! Lär fantastiskt bra måste jag säga! Har en liten fundering! Va ska man mer kolla på för hemmabioförförstärkare/processor???

Är tacksam för alternativ!!!

Mvh Andreas

Har själv M15, Nuforce avp 17 verkar riktigt bra, billig också

Du ska inte vänta tilsl det kommer försteg med de nya formaten?



Tror inte jag kommer vänta tills dom nya formaten kommer. Eftersom då behöver jag byta dvd och tv för att utnytja hd ljud och full hd bild!
Och jag pratade med hifi-klubben i Karlstad hur M15 kommer å stå sig i framtiden! Han sa att det kommer den att göra! Och M15 ska vara uppgraderingsbar sa han oxå!

mvh Andreas

#4

Postad 14 februari 2008 - 21:01

Chuck
  • Chuck
  • Veteran

  • 2 498 inlägg
  • 0

Och M15 ska vara uppgraderingsbar sa han oxå!

mvh Andreas

Ledsen Andreas men det har jag svårt att tro, iaf om du skall få en HDMI-anslutning som kan ta emot ljud.

Varför inte titta på T175 om du vill ha NAD? Den har dessutom en mer avancerad form av Audyssey.

MVH
/Chuck

#5

Postad 14 februari 2008 - 21:07

Sohlio
  • Sohlio
  • Forumräv

  • 581 inlägg
  • 0

Och M15 ska vara uppgraderingsbar sa han oxå!

mvh Andreas

Ledsen Andreas men det har jag svårt att tro, iaf om du skall få en HDMI-anslutning som kan ta emot ljud.

Varför inte titta på T175 om du vill ha NAD? Den har dessutom en mer avancerad form av Audyssey.

MVH
/Chuck


Vet dock inte hur det ska gå och uppdatera den... Sån koll har jag inte!

Hmm T195... Kan jag säga direkt! Den tycker jag är är riktigt ful (visst jag har ett T973 slutsteg, inte det vakraste)

Och det måste inte vara nad!

Mvh Andreas

#6

Postad 14 februari 2008 - 21:10

pajax
  • pajax
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0

Och M15 ska vara uppgraderingsbar sa han oxå!

mvh Andreas

Ledsen Andreas men det har jag svårt att tro, iaf om du skall få en HDMI-anslutning som kan ta emot ljud.

Varför inte titta på T175 om du vill ha NAD? Den har dessutom en mer avancerad form av Audyssey.

MVH
/Chuck


Vet dock inte hur det ska gå och uppdatera den... Sån koll har jag inte!

Hmm T195... Kan jag säga direkt! Den tycker jag är är riktigt ful (visst jag har ett T973 slutsteg, inte det vakraste)

Och det måste inte vara nad!

Mvh Andreas

Kolla in Nuforce, riktigt billigt, skulle jag köpt något nu skulle det bli Nuforce avp 17

#7

Postad 15 februari 2008 - 00:56

sossen
  • sossen
  • Forumräv

  • 718 inlägg
  • 0
Håller med om att Nad är fula, men egentligen vilken betydelse ljudet är viktigast. Skönheten är en bonus.

#8

Postad 15 februari 2008 - 01:12

iKor
  • iKor
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
Onkyo ska ju släppa ett försteg/processor i Integra-serien som inte kommer kosta allt för mycket som klarar av alla nya format. Jag kommer inte ihåg vad den heter exakt men det finns en tråd på forumet om den.

#9

Postad 15 februari 2008 - 19:30

Darth Tojayz
  • Darth Tojayz
  • Den Lurvige!

  • 2 944 inlägg
  • 0
Har iof inte sett några fasta besked på när de släpps, men kolla in Marres nya steg..
Där får du ett riktigt framtidssäkert steg och till samma pris som NADen diskuteras det.. ;)

Marantz nya AV8003 och MM8003

*edit: hittade ett reportage från CES där det nämns att de ska släppas under första halvåret i år.. :)

Redigerat av Darth Tojayz, 15 februari 2008 - 19:35.


#10

Postad 15 februari 2008 - 19:47

Unregistered1022
  • Unregistered1022
  • Guru

  • 5 433 inlägg
  • 0

Onkyo ska ju släppa ett försteg/processor i Integra-serien som inte kommer kosta allt för mycket som klarar av alla nya format. Jag kommer inte ihåg vad den heter exakt men det finns en tråd på forumet om den.

och det kan du glömma med en gång onkyo professional kommer inte till sverige eller integra.

#11

Postad 21 mars 2008 - 15:40

Sohlio
  • Sohlio
  • Forumräv

  • 581 inlägg
  • 0
Tja!
Ni kanske undrar va jag gjort... Har köpt en Nad M15..... Fan va grym den är!!!!

Bilder finns under: Ny tillskott

Mvh Sohlio

#12

Postad 31 mars 2008 - 15:36

Mr Muskel
  • Mr Muskel
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
Aj aj jag lider för din skull Sohlio! :) Hifiklubben kommer hålla lagerrensning en 2 april där vissa butiker säljer ut sina utställningmodeller av M15 för halva priset.

#13

Postad 01 april 2008 - 19:35

stewed
  • stewed
  • Lärjunge

  • 478 inlägg
  • 0
Sohlio: Kolla om den här regeln saxad från katalogen är tillämplig i ditt fall:

"Prisgaranti: Hi-Fi Klubben har fasta, låga direkt-till-dig-priser, eftersom vi importerar
de flesta märkena själva (priserna på våra DAGSPRIS-produkter kan dock variera
från dag till dag). Men emellanåt kan det förekomma prissäkningar vid utförsäljning
av utgående varor, restlager och liknande. Om detta skulle ske inom en
månad efter ditt köp till normalpris får du tillbaka mellanskillnaden i form av ett
presentkort på Hi-Fi Klubben.
"

Redigerat av stewed, 01 april 2008 - 19:35.


#14

Postad 03 april 2008 - 16:35

Sohlio
  • Sohlio
  • Forumräv

  • 581 inlägg
  • 0
Tja!
Va inne idag på hifi klubben å pratade med dem, det räckte att jag kom in så visste dom va jag ville :) Det som hände va att jag fick halva beloppet på ordinarie pris tillbax som ett presentkort!

Helt okej för mig. Därför jag vet(känner mig själv) att det kommer nya prylar därifrån :)

Mvh Andreas

#15

Postad 03 april 2008 - 17:44

Stereotypen
  • Stereotypen
  • Forumräv

  • 589 inlägg
  • 0

Tja!
Va inne idag på hifi klubben å pratade med dem, det räckte att jag kom in så visste dom va jag ville :) Det som hände va att jag fick halva beloppet på ordinarie pris tillbax som ett presentkort!

Helt okej för mig. Därför jag vet(känner mig själv) att det kommer nya prylar därifrån :)

Mvh Andreas

Grattulerar till en väldigt bra affär!
Fler sånna.

Redigerat av Stereotypen, 03 april 2008 - 17:44.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.