Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

SVT Play för smart-TV

711 svar till detta ämne SVT Play
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#201

Postad 17 augusti 2017 - 10:28

Anders Hebert SVT
  • Anders Hebert SVT
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Okej. Så t.ex innan Rapport kl.18 eller Aktuellt kl.21 ska dra igång så är det tänkt att det ska komma upp ett litet tips eller röd *Live* markering på startsidan vid vissa program?

 

Tänkte också nu när du har konto och skriver med folk här; om du (och utvecklingsteamet) för övrigt vill ha feedback på en eventuell utrullning av detta så säg till. Testar gärna och återkopplar om vad som funkar/inte funkar. Finns säkert fler som ställer upp.

Exakt hur det ska funka kommer vi gärna fram till ihop med er användare, men i princip så. Idag visar vi upp t.ex. ett nytt avsnitt av Homeland, på samma sätt kommer vi att visa upp nya avsnitt av Aktuellt och Allsång på Skansen. Men det ska framgå att det är direktsändningar. 


Hur går det med webos2?

Inget nytt än tyvärr, en del skumma problem som vi inte lyckats reda ut än. Men vi och LG jobbar vidare på det. 



#202

Postad 17 augusti 2017 - 12:16

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 0

Exakt hur det ska funka kommer vi gärna fram till ihop med er användare, men i princip så. Idag visar vi upp t.ex. ett nytt avsnitt av Homeland, på samma sätt kommer vi att visa upp nya avsnitt av Aktuellt och Allsång på Skansen. Men det ska framgå att det är direktsändningar. 
Inget nytt än tyvärr, en del skumma problem som vi inte lyckats reda ut än. Men vi och LG jobbar vidare på det.

Ok,hoppas det löser sig.

#203

Postad 20 augusti 2017 - 09:33

Lunden73
  • Lunden73
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Jag testade att plocka bort min Telia box och ersatte den med Apple tv men det är samma problem med SVT play appen. Jag har testat två olika hdmi sladdar så det är inte där problemet är. Verkar som att så fort en mediabox kopplas in i hdmi så går inte svt play beta att styra. Någon status på hur det går med detta?

#204

Postad 22 augusti 2017 - 12:20

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

De flesta tv-leverantörerna erbjuder väl en egen streaming app nu för tiden, där finns garanterat svt 1 och 2 med. BBB som jag har erbjuder detta i deras app iaf!

Boxer Play sänder alla SVTs kanaler live.



#205

Postad 22 augusti 2017 - 12:26

Anders Hebert SVT
  • Anders Hebert SVT
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Jag testade att plocka bort min Telia box och ersatte den med Apple tv men det är samma problem med SVT play appen. Jag har testat två olika hdmi sladdar så det är inte där problemet är. Verkar som att så fort en mediabox kopplas in i hdmi så går inte svt play beta att styra. Någon status på hur det går med detta?

Intressant. Funkade det att styra appen när du inte hade nånting anslutet via HDMI? 

Samsung jagar felet fortfarande och har fått denna ytterligare information också. 



#206

Postad 22 augusti 2017 - 19:02

maserik
  • maserik
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0

Intressant. Funkade det att styra appen när du inte hade nånting anslutet via HDMI? 

Samsung jagar felet fortfarande och har fått denna ytterligare information också. 

Min kompis uppdaterade sin Samsung (UEXXMU6475) och då funkade appen klockrent.

Har ytligare ett förlag för Ni som har problem trotts Samsungs senaste uppdatering, kör appen direktanslutning via uttaget och inte via wi-fi  och kanske beror på bredbandshastigheten?!



#207

Postad 24 augusti 2017 - 21:33

Lunden73
  • Lunden73
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Hej!
Appen fungerar nör jag kopplar ur ansluten enhet via hdmi. Nu testar jag tv via Canal digitals app istället och då fungerar SVT play beta. Dock upptäckte jag ett problem när jag skulle kolla på Världens bästa veterinär och då var det ljud men ingen bild.
Jag har automatisk uppdatering av programvara och den är ansluten via kabel.
Hans

#208

Postad 08 september 2017 - 11:56

Anders Hebert SVT
  • Anders Hebert SVT
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Hej och tack för synpunkter! Vi håller faktiskt på att skissa på uppspelning av nästa avsnitt men jag vågar inte säga nåt om när det blir klart. 

Nu har vi lagt till så att appen visar nästa avsnitt automatiskt. Det sker när du tittar på en serie som är tänkt att se i ordning t.ex. Midnattssol eller Bron men inte för t.ex. Aktuellt. 



#209

Postad 09 september 2017 - 09:55

Unregisterede66b2ebb
  • Unregisterede66b2ebb
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0

Nu har vi lagt till så att appen visar nästa avsnitt automatiskt. Det sker när du tittar på en serie som är tänkt att se i ordning t.ex. Midnattssol eller Bron men inte för t.ex. Aktuellt.


Härligt, efterlängtad funktion!

Dock har jag hittat en bugg:

När den räknar ner till nästa avsnitt så går den tillbaka till menyn (där man ser alla avsnitt och information etc) medan nästa del spelas i bakgrunden (detta förstår man genom att man hör att nästa del spelas).
Hela appen verkar då även hänga sig och man kan inte trycks på ngt utan att appen svarar.

Om man trycker på "OK" knappen (dvs inte väntar ut att räknaren har nått 0) när den väl räknar ner till nästa del så hoppar den korrekt till nästa del.
Men som sagt, när man väntar ut räknaren så inträffar buggen.

Jag har en Samsung ks7005 med den allra senaste mjukvaran (1201).

Serien som vi tittade på var Zorro.

#210

Postad 10 september 2017 - 19:31

Unregistered4d9eabe9
  • Unregistered4d9eabe9
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0

Det var en del frågetecken kring om 2015-modellerna hos Samsung klarar av att skapa appar från HbbTV-tjänster. Det blir inte i första taget men vi hoppas att det går att lösa längre fram. 

Vilket i sin tur beror på att Samsung redan övergett dessa modeller när det gäller uppgradering av Tizen. Ni sätter alltså era kunder i knät på ett företag som anser att en TV-modell är utrangerad efter drygt ett år



#211

Postad 10 september 2017 - 20:40

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 0

Vilket i sin tur beror på att Samsung redan övergett dessa modeller när det gäller uppgradering av Tizen. Ni sätter alltså era kunder i knät på ett företag som anser att en TV-modell är utrangerad efter drygt ett år


Samsung är inte ensamma,den nya strategin är ettårscykler numera.

#212

Postad 11 september 2017 - 08:49

Anders Hebert SVT
  • Anders Hebert SVT
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Härligt, efterlängtad funktion!

Dock har jag hittat en bugg:

När den räknar ner till nästa avsnitt så går den tillbaka till menyn (där man ser alla avsnitt och information etc) medan nästa del spelas i bakgrunden (detta förstår man genom att man hör att nästa del spelas).
Hela appen verkar då även hänga sig och man kan inte trycks på ngt utan att appen svarar.

Om man trycker på "OK" knappen (dvs inte väntar ut att räknaren har nått 0) när den väl räknar ner till nästa del så hoppar den korrekt till nästa del.
Men som sagt, när man väntar ut räknaren så inträffar buggen.

Jag har en Samsung ks7005 med den allra senaste mjukvaran (1201).

Serien som vi tittade på var Zorro.

Konstigt, vi har inte upplevt det felet i tester men har inte testat på just den modellen. Är det alltid samma fel eller nåt som kommer och går?



#213

Postad 11 september 2017 - 09:37

Unregistered7b7393c9
  • Unregistered7b7393c9
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0

Har Samsung KS7005 och tycker tyvärr SVTplay-appen har blivit sämre och sämre. Förutom att den av oförklarlig anledning stänger av tv:n inom 15-20 minuter så funkar inte heller de program som till synes ligger uppe under Vi rekommenderar och Senaste. Varken Rapport eller Morgonstudion startar trots att sändningarna tog slut flera timmar tidigare.

 

För övrigt är jag mer än sugen på att kunna se vissa program (t.ex Rapport, Aktuellt, Morgonstudion) live. Finns någon tidsplan för när det kan komma? Pratar vi veckor, månader? :)



#214

Postad 11 september 2017 - 09:43

Unregisterede66b2ebb
  • Unregisterede66b2ebb
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0

Konstigt, vi har inte upplevt det felet i tester men har inte testat på just den modellen. Är det alltid samma fel eller nåt som kommer och går?


Nu har jag inte testat över en längre period men vid detta tillfälle så testade jag säkert 4-5 gånger i rad med exakt samma resultat. Jag kan testa ikväll och återkomma.

#215

Postad 11 september 2017 - 09:44

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0

Nu har vi lagt till så att appen visar nästa avsnitt automatiskt. Det sker när du tittar på en serie som är tänkt att se i ordning t.ex. Midnattssol eller Bron men inte för t.ex. Aktuellt. 

 

Det var fanimej den bästa nyheten jag hört på länge! Ni ska ABSOLUT fortsätta med automatisk uppspelning även på program som inte går som serie. Det vore annars som att kasta bort barnet med badvattnet.

 

Bra initiativ!



#216

Postad 11 september 2017 - 16:38

Unregisterede66b2ebb
  • Unregisterede66b2ebb
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0

Nu har jag inte testat över en längre period men vid detta tillfälle så testade jag säkert 4-5 gånger i rad med exakt samma resultat. Jag kan testa ikväll och återkomma.


Nej, jag får samma fel igen. Testade bla Saltön men även där så spelas inte nästa del automatiskt utan appen återvänder till menyn medan man hör att nästa del spelas i bakgrunden. Samtidigt som appen hänger sig.

#217

Postad 11 september 2017 - 19:51

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

  • 2 129 inlägg
  • 0

Ett litet I-lands problem.

Brukar kolla 16:00 Nyheterna när jag kommer hem vid 17:30.

Men dessa hittar jag inte i Beta Appen där imot finns Väder 16:00 från nyhetssändningen 16:00 (?)

Och då blir det jobbigt eftersom jag då måste leta upp Apple TV fjärren slå på ATV får att där hitta 16:00 Nyheterna ;)



#218

Postad 12 september 2017 - 08:26

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

  • 424 inlägg
  • 0

Hej, vet att jag läst om detta problem tidigare och har hela tiden hoppats på att det ska lösa sig. Men då problemet fortfarande finns kvar sen vi skaffade TVn i januari så tar jag upp det nu.

 

Nästan varje gång jag ska öppna appen så måste det göras två gånger. Först väljer jag appen, sen går TVn till vanligt TV läge. Andra gången jag väljer appen så startar den. Tog en kort film på händelseförloppet:

 

https://youtu.be/9dCfdbPIrNc

Bifogad fil(er)


Redigerat av P@itor, 12 september 2017 - 08:26.


#219

Postad 12 september 2017 - 08:58

Unregistered7b7393c9
  • Unregistered7b7393c9
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0

P@itor: har samma problem som dig. Fast ibland räcker inte två starter utan man får försöka 10 gånger innan det funkar. Det är märkligt.



#220

Postad 13 september 2017 - 13:23

Anders Hebert SVT
  • Anders Hebert SVT
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 1

P@itor/teren: Jag kollar detta med Samsung.

 

Teren: Vi håller på att testa live nu så det ska nog kunna komma ut inom några veckor. Preliminärt är stödet för liveströmmar rätt olika hos olika tillverkare så det blir förmodligen stegvis utrullning märke för märke. 



#221

Postad 13 september 2017 - 19:44

maserik
  • maserik
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0

Vilket i sin tur beror på att Samsung redan övergett dessa modeller när det gäller uppgradering av Tizen. Ni sätter alltså era kunder i knät på ett företag som anser att en TV-modell är utrangerad efter drygt ett år

Enligt Samsungs support så har de ska inte sluta uppdatera Tizen.  


Redigerat av maserik, 13 september 2017 - 19:44.


#222

Postad 14 september 2017 - 17:14

Unregisterede66b2ebb
  • Unregisterede66b2ebb
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0

Nej, jag får samma fel igen. Testade bla Saltön men även där så spelas inte nästa del automatiskt utan appen återvänder till menyn medan man hör att nästa del spelas i bakgrunden. Samtidigt som appen hänger sig.


Nu verkar det fungera som tänkt! 😀

#223

Postad 15 september 2017 - 10:51

jollet
  • jollet
  • Användare

  • 136 inlägg
  • 0

Enligt Samsungs support så har de ska inte sluta uppdatera Tizen.  

 

 

Samsung uppdaterar inte Tizen TV versioner, bara buggfixar...



#224

Postad 15 september 2017 - 18:46

maserik
  • maserik
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0

Samsung uppdaterar inte Tizen TV versioner, bara buggfixar...

 

Okej, då förstår jag.



#225

Postad 18 september 2017 - 15:21

weezer
  • weezer
  • Forumräv

  • 706 inlägg
  • 0
Någon annan än jag som upplever ljudbortfall i början när man startar ett avsnitt..? Även när man pausar. Kollade på "Kalles sex liv" igår och "landgång" . LG B6v med senaste mjukvaran. Känns som det uppkommit efter senaste FW.

Redigerat av weezer, 19 september 2017 - 18:55.


#226

Postad 18 september 2017 - 18:06

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

  • 2 129 inlägg
  • 0

Varför läggs inte kl 16:00 Rapport upp på en gång i Beta appen verkar vara en dags fördröjning, nyheter är väl färskvara?

 

Och något nytt ang den taskiga bildkvalitén vid uppstart av ström ?



#227

Postad 19 september 2017 - 09:23

Anders Hebert SVT
  • Anders Hebert SVT
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Varför läggs inte kl 16:00 Rapport upp på en gång i Beta appen verkar vara en dags fördröjning, nyheter är väl färskvara?

 

Och något nytt ang den taskiga bildkvalitén vid uppstart av ström ?

Hej, programmet borde dyka upp i princip direkt efter att det är avslutat, vi får kika på vad som händer. 

 

Olika apparater hanterar videoströmmarna olika men vi tittar på ett sätt att tvinga apparaten till högre kvalitet. 



#228

Postad 19 september 2017 - 16:02

Anders Hebert SVT
  • Anders Hebert SVT
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Varför läggs inte kl 16:00 Rapport upp på en gång i Beta appen verkar vara en dags fördröjning, nyheter är väl färskvara?

Vi har hittat ett fel i publiceringsflödet som fördröjer rapportsändningen, det ska vi lösa. 



#229

Postad 19 september 2017 - 19:07

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

  • 2 129 inlägg
  • 0

Vi har hittat ett fel i publiceringsflödet som fördröjer rapportsändningen, det ska vi lösa. 

Tack, förstod att nåt vara galet eftersom det funkar på vanliga Play !



#230

Postad 19 september 2017 - 19:12

maserik
  • maserik
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0

Hej. Vilken upplösning har SVT play  app  1080p eller 720p?


Redigerat av maserik, 19 september 2017 - 19:13.


#231

Postad 20 september 2017 - 07:30

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Hej. Vilken upplösning har SVT play  app  1080p eller 720p?

280p-720p

https://kontakt.svt....e/videokvalitet



#232

Postad 20 september 2017 - 09:55

Unregistered7b7393c9
  • Unregistered7b7393c9
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0

P@itor/teren: Jag kollar detta med Samsung.

 

Teren: Vi håller på att testa live nu så det ska nog kunna komma ut inom några veckor. Preliminärt är stödet för liveströmmar rätt olika hos olika tillverkare så det blir förmodligen stegvis utrullning märke för märke. 

 

Okej, spännande med live! Kan du möjligen avslöja vilka program det handlar om? Eller får jag snällt vänta och se? :)



#233

Postad 20 september 2017 - 09:57

Anders Hebert SVT
  • Anders Hebert SVT
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Okej, spännande med live! Kan du möjligen avslöja vilka program det handlar om? Eller får jag snällt vänta och se? :)

Det blir samtliga program som sänds live i SVT Play på övriga plattformar.  



#234

Postad 20 september 2017 - 09:58

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

  • 424 inlägg
  • 0
Något nytt från Samsung gällande att behöva starta 2ggr?

#235

Postad 20 september 2017 - 15:45

maserik
  • maserik
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0


#236

Postad 21 september 2017 - 16:34

ljudnisse
  • ljudnisse
  • Veteran

  • 2 129 inlägg
  • 0

Tack, förstod att nåt vara galet eftersom det funkar på vanliga Play !

 

Vi har hittat ett fel i publiceringsflödet som fördröjer rapportsändningen, det ska vi lösa. 

Tack nu finns 16:00 nyheterna på plats, tack för grym support :)



#237

Postad 22 september 2017 - 09:56

Unregistered7b7393c9
  • Unregistered7b7393c9
  • Wannabe

  • 46 inlägg
  • 0

Det blir samtliga program som sänds live i SVT Play på övriga plattformar.  

 

Oj, men då blir det ju nästan som kanalerna på SVT Play, eller?  :)

Kul att höra!



#238

Postad 22 september 2017 - 10:22

Anders Hebert SVT
  • Anders Hebert SVT
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Något nytt från Samsung gällande att behöva starta 2ggr?

Samsung felsöker, jag har ingen mer info än. 

 

Oj, men då blir det ju nästan som kanalerna på SVT Play, eller?  :)

Kul att höra!

Nja i kanalerna sänds ju tablålagda program efter varandra i en fast ordning. Den här appen bygger på att du väljer ett program att titta på, så du kommer att kunna se Rapport, Melodifestivalen eller Vinterstudion men det kommer inte att starta ett annat program sen bara för att det råkar sändas i SVT1. 



#239

Postad 22 september 2017 - 17:08

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

  • 424 inlägg
  • 0

Samsung felsöker, jag har ingen mer info än. 
 

Nja i kanalerna sänds ju tablålagda program efter varandra i en fast ordning. Den här appen bygger på att du väljer ett program att titta på, så du kommer att kunna se Rapport, Melodifestivalen eller Vinterstudion men det kommer inte att starta ett annat program sen bara för att det råkar sändas i SVT1.

Är fliken kanaler nått ni kommer lägga till i framtiden? Inget jag använder ofta men ändå.

#240

Postad 23 september 2017 - 21:37

Ziq
  • Ziq
  • Användare

  • 102 inlägg
  • 0

Härligt, efterlängtad funktion!

Dock har jag hittat en bugg:

När den räknar ner till nästa avsnitt så går den tillbaka till menyn (där man ser alla avsnitt och information etc) medan nästa del spelas i bakgrunden (detta förstår man genom att man hör att nästa del spelas).
Hela appen verkar då även hänga sig och man kan inte trycks på ngt utan att appen svarar.

Om man trycker på "OK" knappen (dvs inte väntar ut att räknaren har nått 0) när den väl räknar ner till nästa del så hoppar den korrekt till nästa del.
Men som sagt, när man väntar ut räknaren så inträffar buggen.

Jag har en Samsung ks7005 med den allra senaste mjukvaran (1201).

Serien som vi tittade på var Zorro.

 

 

Nu verkar det fungera som tänkt!

 

Jag får precis samma problem, också på en KS7005. Problemet är har dock inte löst sig för min del utan det uppkom senast idag.



#241

Postad 23 september 2017 - 22:10

Unregisterede66b2ebb
  • Unregisterede66b2ebb
  • Användare

  • 105 inlägg
  • 0

Jag får precis samma problem, också på en KS7005. Problemet är har dock inte löst sig för min del utan det uppkom senast idag.


Faktiskt så har jag fortfarande samma problrm.
Det är endast några få delar som orsakar problemet.
Tex, när vi kollar igenom alla delar av Zorro så uppstår felet på endast en eller två av delarna.

#242

Postad 24 september 2017 - 21:58

_tp_
  • _tp_
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0
Har en ny Samsung MU8005. Har buggen med att appen inte går att starta direkt. När jag väl fått igång appen och tittar på program så stänger tv:n av sig efter 15 minuter. Sättet att undvika det är att pausa innan 15 minuter. Någon annan?

#243

Postad 25 september 2017 - 07:27

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

  • 424 inlägg
  • 0

Har en ny Samsung MU8005. Har buggen med att appen inte går att starta direkt. När jag väl fått igång appen och tittar på program så stänger tv:n av sig efter 15 minuter. Sättet att undvika det är att pausa innan 15 minuter. Någon annan?

Ja avstängningen. Händer ibland när vi kollar på Pippi. Har KS8005



#244

Postad 25 september 2017 - 08:20

Anders Hebert SVT
  • Anders Hebert SVT
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Är fliken kanaler nått ni kommer lägga till i framtiden? Inget jag använder ofta men ändå.

Vi har inga planer på det för tillfället. Kanalerna ger ett stort mervärde på webb/mobil men i tv:n finns de redan tillgängliga.  

 

Faktiskt så har jag fortfarande samma problrm.
Det är endast några få delar som orsakar problemet.
Tex, när vi kollar igenom alla delar av Zorro så uppstår felet på endast en eller två av delarna.

Intressant. Vi ska försöka återskapa det och se om nåt med vissa avsnitt som är konstigt. 

 

Ja avstängningen. Händer ibland när vi kollar på Pippi. Har KS8005

Samsung håller på att leta felet fortfarande. Det verkar komma och gå lite, jag hoppas att de snart kommer fram till vad det beror på. 



#245

Postad 25 september 2017 - 08:33

P@itor
  • P@itor
  • Lärjunge

  • 424 inlägg
  • 0

Vi har inga planer på det för tillfället. Kanalerna ger ett stort mervärde på webb/mobil men i tv:n finns de redan tillgängliga.  

 

Intressant. Vi ska försöka återskapa det och se om nåt med vissa avsnitt som är konstigt. 

 

Samsung håller på att leta felet fortfarande. Det verkar komma och gå lite, jag hoppas att de snart kommer fram till vad det beror på. 

Ok, glömde bort att det fortfarande finns folk som kollar på linjär tv via antenn. Har ingen antenn inkopplad sj å inte haft det sedan 2005.



#246

Postad 25 september 2017 - 09:27

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 678 inlägg
  • 0
Går det framåt nåt med webos2?

#247

Postad 26 september 2017 - 13:21

Anders Hebert SVT
  • Anders Hebert SVT
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Går det framåt nåt med webos2?

Just nu går det inte framåt, vi betar av lite problem med WebOS 3 som behöver lösas innan testarna kan gå vidare tidigare versioner. 



#248

Postad 26 september 2017 - 19:24

maserik
  • maserik
  • Användare

  • 164 inlägg
  • 0

Just nu går det inte framåt, vi betar av lite problem med WebOS 3 som behöver lösas innan testarna kan gå vidare tidigare versioner. 

 

Vad återstår att göra innan  "beta" blir en app?



#249

Postad 27 september 2017 - 10:56

Anders Hebert SVT
  • Anders Hebert SVT
  • Användare

  • 196 inlägg
  • 0

Vad återstår att göra innan  "beta" blir en app?

Som sagt, åtminstone direktsända program så att hela programutbudet finns tillgängligt. 



#250

Postad 27 september 2017 - 18:05

Unregistered1fef72f3
  • Unregistered1fef72f3
  • Über-Guru

  • 16 356 inlägg
  • 0

Jag vet inte om någon frågat om det, men en playlist som kontinuerligt kan spela flera avsnitt, den hamnar väldigt högt på min önskelista. Det är bland det värsta jag vet när ett avsnitt slutar och nästa väntar på att man ska trycka på en play-knapp.

 

Är det något som ni jobbar på?






Även taggad med SVT Play

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.