Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Forza Horizon 2 [XB1] [360]

123 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Forza Horizon 2 (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 9 7,55 (10) 149:-
Forza Horizon 2 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 3 4,33 (2) 413:-

#1

Postad 02 juni 2014 - 14:52

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Kommer till hösten till XB1 som väntat. Och 360, lite överraskande.

Postad bild

http://www.ign.com/a...m_medium=social

#2

Postad 02 juni 2014 - 16:41

highscore
  • highscore
  • Amatör

  • 56 inlägg
  • 0
Gillade första Horizon, ser fram emot detta!

#3

Postad 02 juni 2014 - 16:42

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Spelade aldrig första men denna lär det nog bli ett köp av.

#4

Postad 03 juni 2014 - 07:21

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

X1 version of Horizon 2 is built on the Forza 5 engine, led by Playground.
X360 version is built on Horizon 1 engine, led by Sumo Digital.

Bra där.

Redigerat av pacman, 03 juni 2014 - 07:22.


#5

Postad 03 juni 2014 - 10:57

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad bild

Postad bild

#6

Postad 03 juni 2014 - 14:16

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
http://www.ign.com/a...zon-2-ign-first

Jag tror det här kommer bli riktigt mäktigt (och att Driveclub just fått spö... ;) B)).

Redigerat av pacman, 03 juni 2014 - 14:17.


#7

Postad 03 juni 2014 - 14:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Looking pretty damned good.

#8

Postad 03 juni 2014 - 15:59

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 902 inlägg
  • 0
Hur bra fungerade Forza Horizon med ratt?

#9

Postad 03 juni 2014 - 16:04

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Sådär, minst sagt. Jag tyckte det kändes lite för arkadigt med ratt, faktiskt. Med det här spelet behöver jag inte bry mig om det, för jag köper f-n inte en dyr ratt till.

Hade rikigt kul med första Forza Horizon, så jag ser fram emot det här. Bra också att det är två olika studios och spelmotorer till One respektive 360.

#10

Postad 03 juni 2014 - 18:15

Andyyy87
  • Andyyy87
  • Wannabe

  • 11 inlägg
  • 0
Detta ser ut att bli riktigt bra=)

#11

Postad 04 juni 2014 - 16:28

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Det känns som ett tämligen väntat släpp men det svider ändå att sitta på en PS4:a när man läser sådant här ;)

#12

Postad 04 juni 2014 - 17:22

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Jag tycker inte alls det svider att sitta på en PS4:a när jag läser sånt här. :P

#13

Postad 07 juni 2014 - 04:53

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 1
Själv sitter jag i en soffa. :P

Då är det två spel som gör mig småsugen på en Xbox One.

#14

Postad 07 juni 2014 - 19:14

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

  • 2 878 inlägg
  • 0
Ja nu blir det nog Xbox one nu eftersom driveclub går fetbort efter infon som släppts!;(

#15

Postad 07 juni 2014 - 19:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Var inte så ledsen för det =P

#16

Postad 31 juli 2014 - 03:01

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Blir nog ett köp till 360 när det gäller den här titeln. Om jag nu inte blir miljonär till dess that is. Forza Horizon var riktigt bra men inte betala-4000kr-för-att-spela-FH2-i-1080P-bra...

#17

Postad 07 augusti 2014 - 19:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Postad bild

Postad bild

Postad bild

Snyggt :)


Eller? No? Fult?

Redigerat av Zoiler, 07 augusti 2014 - 21:22.


#18

Postad 19 augusti 2014 - 13:16

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0
Detta ser jag fram emot.
Efter som av en slump fått med FH1 med ett annat köp så tycker jag det är ganska charmigt.

#19

Postad 19 augusti 2014 - 13:45

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Önskar att jag gillade bilspel, endast för Forza serien, det är så snyggt det bara kan bli på konsol och känns som de verkligen utnyttjar allt till max. Och det är extremt många speltimmar OM man vill försöka vinna/låsa upp allt.

Men senaste "bilspelet" var ett rally spel på den första xboxen som jag verkligen nötte. nu blir det bara MP eller Co-op.

#20

Postad 12 september 2014 - 12:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 1
Schysst launchtrailer.

http://www.youtube.c...h?v=YQFiWpp5Y5w

#21

Postad 12 september 2014 - 12:11

Gioacchino
  • Gioacchino
  • Forumräv

  • 834 inlägg
  • 0
Ser trevligt ut.
Finns det en lista på vilka bilar som kommer att vara med?

#22

Postad 12 september 2014 - 16:26

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0

Ser trevligt ut.
Finns det en lista på vilka bilar som kommer att vara med?

Yup, http://www.forzamoto...fh2_car_reveals <-- Där t ex.
Själv ser jag fram emot att få ratta Corvette C7 och Ferrari F12 Berlinetta.

Btw, spelet finns att beställa på http://www.wowhd.se för 367kr till 360. För den som kan vänta ett par veckor alltså.

#23

Postad 13 september 2014 - 00:17

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Finns det fortfarande folk som inte bytt upp sig från 360/PS3? B)

#24

Postad 13 september 2014 - 00:38

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0

Finns det fortfarande folk som inte bytt upp sig från 360/PS3? B)

Åh ja! Eftersom Forza Horizon (ej folk-Forza) är enda franchisen som tilltalar mig på Xbox så finns det ingen anledning för mig att köpa en Xbone. Fez och Mass Effect 2 var dom andra franchiserna som tilltalade mig.

#25

Postad 16 september 2014 - 16:28

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
Ladda ned demot NU!

Trodde det skulle vara skit men det är underbart!

Enda negativa är soppsleven till styrspak som vanligt.

Kommer köpa ultimate edition helt klart!

#26

Postad 17 september 2014 - 00:56

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Varför trodde du det skulle vara skit?

#27

Postad 17 september 2014 - 01:43

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 1

Varför trodde du det skulle vara skit?


Nä dåliga vibbar av det man sett. Vill ju ha kurviga vägar men det man har sett är mer eller mindre motorvägsliknande varianter eller nån som är ute å kör i spenaten. Å med tanke på den brist på inlevelse kontrollen ger ( somnar av att lira f5 å tyvärr blev det trots allt samma trötthet idag av fh2 trots att jag gillar spelet ) så kändes det som att det skulle bli riktigt tråkigt. Men det är det inte.
Världen, som till ca en 1/4 del är med i demot, är ju dock alldeles för liten! Vet inte hur mycket större dom sagt att den är mot fh1 men inte kan det vara mycket inte. Tack o lov att the crew kommer snart. Men det har nog inte lika bra fysik som detta istället.

Tankade ned nya banan till gt6 idag också å man blir lika förvånad varenda gång hur pass mycket bättre närvaron är på gt6 jämfört med xbox one.
Dags att köpa en adapter nu...

#28

Postad 17 september 2014 - 20:33

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Beagle five:
Lite ambivalent?

#29

Postad 17 september 2014 - 20:47

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Beagle five:
Lite ambivalent?

Ladda ned demot NU!

Trodde det skulle vara skit men det är underbart!

Kommer köpa ultimate edition helt klart!


vs

Å med tanke på den brist på inlevelse kontrollen ger ( somnar av att lira f5 å tyvärr blev det trots allt samma trötthet idag av fh2 trots att jag gillar spelet

Världen, som till ca en 1/4 del är med i demot, är ju dock alldeles för liten!

Tack o lov att the crew kommer snart

Tankade ned nya banan till gt6 idag också å man blir lika förvånad varenda gång hur pass mycket bättre närvaron är på gt6 jämfört med xbox one




Och din åsikt om Xbox One-kontrollen håller jag inte alls med om. Du nämner ofta kontrollen som en stor nackdel. Att du fortfarande stör dig så kraftigt på den men ändå fortsätter spela tycker jag är imponerande.
Personligen tycker jag spakarna är underbara och om vi ska prata inlevelse så är ju vibrationsmotorerna i broms- och gasknapparna helt underbara och gör jättemycket för inlevelsen och känslan i Horizon 2!

Redigerat av SejLax, 17 september 2014 - 20:49.


#30

Postad 17 september 2014 - 21:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Lite ambivalent?

Uppenbarligen, men det är väl sällan man inte anser ett spel har både positiva och negativa sidor.

#31

Postad 18 september 2014 - 18:44

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Och din åsikt om Xbox One-kontrollen håller jag inte alls med om. Du nämner ofta kontrollen som en stor nackdel. Att du fortfarande stör dig så kraftigt på den men ändå fortsätter spela tycker jag är imponerande.
Personligen tycker jag spakarna är underbara och om vi ska prata inlevelse så är ju vibrationsmotorerna i broms- och gasknapparna helt underbara och gör jättemycket för inlevelsen och känslan i Horizon 2!

Håller helt med. Det är i bilspel som de motorerna kommer till sin rätt. Förstår inte alls kritiken om kontrollen i övrigt heller.

#32

Postad 19 september 2014 - 13:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Postad bild

Heh :) Duktigt bra fartkänsla.

Postad bild

#33

Postad 19 september 2014 - 22:29

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Lite orolig för den här titeln.

Tittat på en massa videor på genomspelningar av demot (beställt den till 360) och märker att det är mycket "åka genom vegetationen" - och detta utan någon som helst "bestraffning", enda som verkar vara är att bilen är lite mer svårhanterlig. Vinondlingar, små träd etc verkar inte påverka hastigheten det minsta... Är det för mycket av det där så vettef-n alltså... Några åsikter?

#34

Postad 19 september 2014 - 23:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Några åsikter?

Jag såg en gif när en bil körde in i en buske/mindre träd och stannade, men det var på XB1.

Hittade den..

Postad bild

Redigerat av Zoiler, 19 september 2014 - 23:48.


#35

Postad 19 september 2014 - 23:59

ColinZeal
  • ColinZeal
  • Veteran

  • 1 509 inlägg
  • 0
Jo, där stannar han ju till vid ett mindre träd. Första ggn jag sett det. Den här t ex:

Postad bild

;)
Vegetationen verkar ju inte påverka någonting... ?

#36

Postad 20 september 2014 - 01:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Ne, här kör han rakt igenom en buske.

Postad bild

Mindre vegetation verkar inte göra det förutom underlaget. Iom att de har så mycket vegetation så hade det nog gjort offroadkörningen för svår.

Här har du bättre fysik:

Postad bild

#37

Postad 21 september 2014 - 19:09

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Uppenbarligen, men det är väl sällan man inte anser ett spel har både positiva och negativa sidor.

"Uppenbarligen" som i att du också såg motstridgheten i hans två inlägg?

Redigerat av SejLax, 21 september 2014 - 19:10.


#38

Postad 21 september 2014 - 20:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Ambivalensen såg jag för den var ju uppenbar iom att han hade både positiva och negativa intryck.

Vad var det som var motstridigt?

Edit: Kanske bäst att utveckla för att undvika missförstånd. Ambivalens är när man har både positiva och negativa känslor för någonting. Det är det han har. Såvida man inte gillar någonting till 100 % så är man ambivalent i viss mån.

If a person endorses both positive and negative reactions towards the same object, then at least some objective ambivalence is present


Begreppet hänvisar också till situationer där "blandade känslor" upplevs


Sen att hans känslor för vissa saker överväger de andra är en annan femma.


Men däremot undrar jag varför du tycker det är motstridigt. Han tycker spelet är underbart och tänker köpa det, men kritiserade vissa delar. Det är väl business as usual.

Att han blir trött av att spela det är väl iofs lite konstigt men...


http://www.kotaku.co...but-not-really/

Redigerat av Zoiler, 21 september 2014 - 20:32.


#39

Postad 21 september 2014 - 21:37

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Handkontrollen suger. Inlevelsen i spelet saknas. Så tråkigt att han somnar av att spela det. Alldeles för liten värld. GT6 har mycket bättre närvaro.

Rätt så rejält negativa åsikter. Speciellt dålig kontroll och brist på inlevelse! Det vore illa i vilket spel som helst men att spela ett bilspel med dålig kontroll och inlevelse... Hur kan det vara bra?

Och ändå tycker han att det är ett underbart spel. Så underbart att han kommer köpa den dyraste versionen av spelet!

Han får förstås tycka som han vill. Han tycker antagligen att det, trots dessa mycket stora nackdelar, är ett underbart spel. Annars skulle han väl inte skriva det får jag utgå ifrån. Men jag tycker det är absolut ambivalent, även motstridigt, och faktiskt ganska underligt. Eventuellt bara ett tillfälle att basha handkontrollen.

#40

Postad 22 september 2014 - 00:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Alltså... de flesta av de negativa bitarna är ju samma sak och beror på handkontrollen. Och han skulle tydligen köpa en adapter, antar att han menar så han kan spela med Dualshock. I så fall löser han de problemen.

Att han tycker det är så tråkigt att han somnar, ja där lägger du faktiskt ord i mun för det sa han inte.

Och att någon skulle rekommendera ett spel som täckmantel för att få "basha" en handkontroll känns väl inte helt troligt, men där tror vi återigen olika om folks intentioner och agendor. Dock förstår jag inte varför du reagerar så starkt på att någon ogillar en handkontroll, det är inte som att han skriker ut det, jag bad honom trots allt att förklara.

Han tycker antagligen att det, trots dessa mycket stora nackdelar, är ett underbart spel. Annars skulle han väl inte skriva det får jag utgå ifrån. Men jag tycker det är absolut ambivalent, även motstridigt, och faktiskt ganska underligt.

Tycker du också det är underligt och motstridigt att jag gillar Bioshock Infinite och ME3 trots att jag tycker gameplayet är kasst?

Finns det inget spel som du inte alls gillar vissa viktiga saker i men ändå gillar som helhet?

#41

Postad 22 september 2014 - 07:15

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
Detta är ju helt sjukt...

Rensa upp i tråden tack. Låt oss diskutera spelet istället

#42

Postad 22 september 2014 - 07:38

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Då får han väl återkomma när han har provat Horizon 2 med DS då. ☺ Du antar att han, i den hypotetiska framtiden med en DS adapter, kommer vara helt nöjd med inlevelsen.
Har du provat Xbox One med DS-kontroll? Funkar det felfritt? Det är kanske en bra gissning att en DS-kontroll med adapter är lösningen på hans problem men det är likväl en gissning.

"somnar av att lira f5 å tyvärr blev det trots allt samma trötthet idag av fh2 trots att jag gillar spelet"

Angående Bioshock och ME: Absolut inte! Men ett bilspel med dålig känsla. Kan inte förstå hur man kan gilla det.

Redigerat av SejLax, 22 september 2014 - 07:39.


#43

Postad 22 september 2014 - 08:04

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Detta är ju helt sjukt...

Rensa upp i tråden tack. Låt oss diskutera spelet istället

Eftersom att vi hört några av nackdelarna med spelet. Vilka fördelar tycker du att Horizon 2 har? Vad får dig att tycka att det är underbart trots bristande inlevelse osv?

#44

Postad 22 september 2014 - 13:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

"somnar av att lira f5 å tyvärr blev det trots allt samma trötthet idag av fh2 trots att jag gillar spelet"


somnar av att lira f5 å tyvärr blev det trots allt samma trötthet idag av fh2 trots att jag gillar spelet ) så kändes det som att det skulle bli riktigt tråkigt. Men det är det inte.


Otroligt att du precis klippte på det sättet tbh.

#45

Postad 23 september 2014 - 18:40

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Otroligt att du precis klippte på det sättet tbh.

Vänta, vad? Jag svarade på det här:

Att han tycker det är så tråkigt att han somnar, ja där lägger du faktiskt ord i mun för det sa han inte.


Menar du att jag la ord i mun för att jag menar att "samma trötthet" är lika med "somnar"? Ja, tekniskt så har du rätt, han sa inte rakt ut att han somnar av FH2, men jag ser inte hur han på något sätt kan ha menat något annat?

Jag hänger inte riktigt med. Läser vi detta på olika sätt?

somnar av att lira f5 å tyvärr blev det trots allt samma trötthet idag av fh2 trots att jag gillar spelet ) så kändes det som att det skulle bli riktigt tråkigt. Men det är det inte.

Så här uppfattar jag det:
Det är så tråkigt/dålig kontroll/inlevelse/känsla så att han "somnar" av att lira F5 och tyvärr upplever han "samma trötthet" (somnar) när han lirar FH2.
Därför var han rädd att det skulle bli riktigt tråkigt, men ändå tycker han att spelet inte är det.

Har jag lagt ord i mun?

Redigerat av SejLax, 23 september 2014 - 18:50.


#46

Postad 23 september 2014 - 20:33

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 448 inlägg
  • 0
Jag kommer ihåg när jag spelade demot till det första Horizon och kände att det var ganska tamt. Vackert förvisso, men inte mycket känsla. Det färdiga spelet kändes för litet i sammanhanget - felet som Playground och Turn 10 hade gjort var att skildra spelvärlden som en miniatyr av Colorado snarare än ett distrikt. Men det kompletta spelet var roligare än demon antydde.

Nu har jag inte någon Xbox One och har inte kunnat spela demon av Horizon 2 där, men gissar att det kan vara lite samma sak en gång till. Vad Sumo Digital lyckats göra med Xbox 360-versionen vet jag inte, bara att första Horizon pressade konsollen till max och Playground fick göra kompromisser i slutänden för att det skulle fungera. Så den versionen vågar jag inte hoppas för mycket på.

#47

Postad 24 september 2014 - 08:25

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0
Jag har inte spelat första Horizon och jag har egentligen inga stora förväntningar på tvåan. Jag har varit sugen på forza 5 men jag brukar tröttna på racingspel efter en stund. Varv efter varv efter varv.

Därför var jag intresserad av Horizon 2 eftersom det verkade mer varierat och lite mer lättsamt/arkadigt samtidigt som det behåller stora delar av Forzas fysik och precision i körningen. Ändå vill jag inte vara utan trimningen från Forza 5 men det verkar ju som att dom fått med lite sånt över till Horizon 2, om jag fattat rätt?

Känslan och inlevelsen i demot var helt underbar så det här kommer jag definitivt att köpa. Känns som den ultimata mixen mellan riktigt bra racing och arkad. Blir nog en digital förhandsbokning.

#48

Postad 24 september 2014 - 08:30

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

Jag kommer ihåg när jag spelade demot till det första Horizon och kände att det var ganska tamt. Vackert förvisso, men inte mycket känsla. Det färdiga spelet kändes för litet i sammanhanget - felet som Playground och Turn 10 hade gjort var att skildra spelvärlden som en miniatyr av Colorado snarare än ett distrikt. Men det kompletta spelet var roligare än demon antydde.

Nu har jag inte någon Xbox One och har inte kunnat spela demon av Horizon 2 där, men gissar att det kan vara lite samma sak en gång till. Vad Sumo Digital lyckats göra med Xbox 360-versionen vet jag inte, bara att första Horizon pressade konsollen till max och Playground fick göra kompromisser i slutänden för att det skulle fungera. Så den versionen vågar jag inte hoppas för mycket på.

Av det jag läst så verkar det vara en hel del nyheter jämfört med ettan. 3 gånger större värld bland annat. One versionen kommer ha dynamiskt väder, tyvärr ej på 360. Verkar vara riktigt smarta multiplayerfunktioner.

#49

Postad 24 september 2014 - 08:55

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
När ni spelar detta spel, ta genast bort deadzone på spakar och gas/broms. Annars förlorar ni en hel del i körkänslan. Känns mest som om man parerar svängar annars.
Ni hittar detta under kontrolinställningarna och sedan avancerat.

#50

Postad 24 september 2014 - 11:06

SejLax
  • SejLax
  • Beroende

  • 1 495 inlägg
  • 0

När ni spelar detta spel, ta genast bort deadzone på spakar och gas/broms. Annars förlorar ni en hel del i körkänslan. Känns mest som om man parerar svängar annars.
Ni hittar detta under kontrolinställningarna och sedan avancerat.

Testade detta nu men märkte faktiskt inte så jättestor skillnad. Jag kör normal på steering assist.

Har kört över en timme nu igen och det är så jäkla bra spel. Hur kul som helst att bara köra runt i online free roam och sen köra nåt race ibland.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.