Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Elder Scrolls V: Skyrim | 11/11/11

730 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
The Elder Scrolls V: Skyrim (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,59 (16) 199:-
The Elder Scrolls V: Skyrim (PC) (PC-spel) 7 8,64 (32) 72:-
The Elder Scrolls V: Skyrim - Collector's Edition (PC) (PC-spel) 2 3 (2) Inga priser
The Elder Scrolls V: Skyrim - Special Edition (PS4) (PlayStation 4-spel) 7 9,11 (8) 198:-
The Elder Scrolls V: Skyrim (Switch) (Nintendo Switch-spel) 7 7,5 (1) 496:-
2 relaterade trådar

#51

Postad 08 januari 2011 - 13:58

Mr. A
  • Mr. A
  • Lärjunge

  • 272 inlägg
  • 0
För mig låter de flesta ändringarna positiva. Min hype-meter har bara ökat. Hoppas på att de fixar ett användbart UI direkt till PC versionen också, så man slipper modda för att det ska bli uthärdligt.

#52

Postad 09 januari 2011 - 02:28

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0
Lade upp massa information på första sidan!

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 09 januari 2011 - 02:29.


#53

Postad 09 februari 2011 - 20:12

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Neh, blir ingen preorder.. kan ju bli bra fortfarande men, inte tänd på detta alls, läste på en italiensk site, inga födelse tecken,
ingen spell creation, ingen mysticism.. och som tidigare, inga stones.. definitivt på streamline formatet...

UI'et ser ut som hej-kom-och-hjälp mig för närvarande..


Men, Oblivion blev ju faktiskt riktigt bra med alla MODS, frågan är hur de möter den framtiden med SkyRim

Ok, fanken ta dem.. nu blev det ju lite roligare igen..

"Matthew Carofano (artistic director of Skyrim) : Dwemer ruins (we know that already) and a Dunmer city!!! (yeah you heard me : Dunmer :celebration: ) ;"

Dunmer!!!!!!! Aaaaaaaah.. hur länge har man inte väntat på det? Verkar som de har huvet på rätt ställe, litegrann, iaf.. :unsure:

Redigerat av Unregistered8c5802be, 09 februari 2011 - 20:11.


#54

Postad 10 februari 2011 - 08:35

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

  • 1 125 inlägg
  • 0

Dunmer!!!!!!! Aaaaaaaah.. hur länge har man inte väntat på det? Verkar som de har huvet på rätt ställe, litegrann, iaf..


Vaddå? Hela Morrowind var ju centrerat runt Dunmer.

#55

Postad 10 februari 2011 - 10:00

Lazaroth
  • Lazaroth
  • Användare

  • 233 inlägg
  • 0

Vaddå? Hela Morrowind var ju centrerat runt Dunmer.

Exakt.

Lite nytt.
Tacka konsoller för den låga upplösningen på texturer och de plastiga modellerna utan shaders.
PC är bekräftat att ha bättre grafik, som tur är (Todds senaste podcast).

Postad bild
Postad bild
Postad bild
Postad bild

#56

Postad 11 februari 2011 - 07:21

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

  • 1 125 inlägg
  • 0
Var det inte Bethesda som sa nått i stil med "Sluta tjata om dessa drakar, det kommer ALDRIG komma några drakar i elderscrollsserien!" under releasen av Morrowind?

#57

Postad 11 februari 2011 - 08:55

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Var det inte Bethesda som sa nått i stil med "Sluta tjata om dessa drakar, det kommer ALDRIG komma några drakar i elderscrollsserien!" under releasen av Morrowind?


Tror inte de hade möjligheter att göra drakar rättvisa på den tiden.

#58

Postad 16 februari 2011 - 11:58

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Hehe, det kanske bara var en snyggt tillverkad staty på bilden ovanför? :)

Kan säga att jag aldrig spelade Oblivion, men var alldeles såld på Morrowind. Särkilt musiken var alldeles fantastisk!

Och visst fanns det mycket Dunmerreferenser och material relaterat till dem i Morrowind precis som CallMeNobody säger.

Bilderna såg ju riktigt fina ut. Det är ju ett spel som ska spelas på PC!

#59

Postad 16 februari 2011 - 20:07

Hyperactive
  • Hyperactive
  • Lärjunge

  • 314 inlägg
  • 0
Helt missat att detta spel är på g.
Underbart!!

#60

Postad 17 februari 2011 - 08:15

CallMeNobody
  • CallMeNobody
  • Beroende

  • 1 125 inlägg
  • 0

Och visst fanns det mycket Dunmerreferenser och material relaterat till dem i Morrowind precis som CallMeNobody säger.


Bara fär att förtydliga. Dunmer är de svarta alverna med röda ögon som är invånarna på Morrowind så det är lite mer än referenser i spelet, de ÄR spelet.

De utdöda/försvunna "dvärgarna" kallas Dwemer

#61

Postad 18 februari 2011 - 12:45

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0

Bara fär att förtydliga. Dunmer är de svarta alverna med röda ögon som är invånarna på Morrowind så det är lite mer än referenser i spelet, de ÄR spelet.

De utdöda/försvunna "dvärgarna" kallas Dwemer


Ja! Det stämmer ju. Jag blandade ihop dem!

*Skäms* ;)

#62

Postad 19 februari 2011 - 08:37

Kazutoyo
  • Kazutoyo
  • Forumräv

  • 733 inlägg
  • 0

Var det inte Bethesda som sa nått i stil med "Sluta tjata om dessa drakar, det kommer ALDRIG komma några drakar i elderscrollsserien!" under releasen av Morrowind?

Med tanke på att tidigare spel hade drakar (Redguard från 1998), så vore det ganska så konstigt om de sa så då de redan haft dom.

#63

Postad 24 februari 2011 - 17:31

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
Officiell trailer släppt http://elderscrolls.com

#64

Postad 24 februari 2011 - 17:49

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Holy crap!
Det där kan vara den fetaste trailer jag sett.

EDIT: såg den igen och ja fetare än så blir det inte

Redigerat av Unregistereddc471864, 24 februari 2011 - 17:54.


#65

Postad 24 februari 2011 - 17:54

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0
Finns på Youtube med: http://www.youtube.c...h?v=_nKS6nRkG7M

Musiken är så j*vla epic!!

Redigerat av Unregistered33c38b9d, 24 februari 2011 - 17:55.


#66

Postad 24 februari 2011 - 17:54

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Holy crap!
Det där kan vara den fetaste trailer jag sett.

EDIT: såg den igen och ja fetare än så blir det inte

Det är från Xbox 360 också. Otroligt faktiskt.

Edit: Såg den också igen, haha, lika speechless nu. Hype +1 miljon. Så man får egenskaper för varje drake man dödar som det ser ut.

Redigerat av Zoiler, 24 februari 2011 - 18:01.


#67

Postad 24 februari 2011 - 18:04

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Det är från Xbox 360 också. Otroligt faktiskt.

Edit: Såg den också igen, haha, lika speechless nu. Hype +1 miljon. Så man får egenskaper för varje drake man dödar som det ser ut.


Ja och hur epic är inte det på en skala? :rolleyes:

#68

Postad 24 februari 2011 - 18:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0
2011.

Skyrim. The Witcher 2. Risen 2. Mass Effect 3. Deus Ex. Torchlight 2. Dragon Age 2. The Old Republic.

I'm in heaven :rolleyes:

#69

Postad 24 februari 2011 - 18:18

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Hmm, man kanske borde missköta sitt jobb så man får sparken så man får tid till allt det :rolleyes:

#70

Postad 24 februari 2011 - 18:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0
Glömde Dark Souls i listan, heh.

Max Von Sydow gör rösten i trailern för övrigt. Svensk stolthet.

#71

Postad 24 februari 2011 - 18:26

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0
Bilder från trailern:

City
City 2
Dovahkiin
Dragon
Dragonborn
Dragonfight
Dragonfire
Finishing Move
Firespell
Forrestg
Forrestroad
Forrestroad 2
Hunting
Impact
Incoming dragon
Mage in tomb
Magic Staff
Mill
River
Robed man
Ruins
Sneaking
Spellcasting
Spider
Stealth kill
Sword Fight
Troll
Victorious Dragonborn
Viewpoint

#72

Postad 24 februari 2011 - 18:42

Mr. A
  • Mr. A
  • Lärjunge

  • 272 inlägg
  • 0
Underbart spelår detta kommer att bli! :rolleyes:

Och riktigt imponerande om det stämmer att det är taget från X360-versionen (jag håller dock tummarna för högre upplösning på texturerna till PC-versionen).

#73

Postad 24 februari 2011 - 18:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Och riktigt imponerande om det stämmer att det är taget från X360-versionen (jag håller dock tummarna för högre upplösning på texturerna till PC-versionen).

Citatet kommer från en av utvecklarna så det är nog säkert.

#74

Postad 24 februari 2011 - 18:45

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 236 inlägg
  • 0

Max Von Sydow gör rösten i trailern för övrigt. Svensk stolthet.

Mer om Max: http://www.aftonblad...ticle8450735.ab

o_o

#75

Postad 24 februari 2011 - 18:59

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0
On leveling:
Totally revamped, no more class selection at the start of the game, every skill you level contributes to your overall level. And each time you level you get extra health plus the ability to get either more health, magicka or stamina.
Each level also brings you perks. Cool abilities I guess like in Fallout 3.
Also, the leveling was moved from 1-25 or something like that to 1-50, but 50 is soft-capped, you just advance really slow after that.

On skills:
Mysticism is gone.
18 skills, down from 21 on Oblivion, and 27 on Morrowind.
Tries to accomodate players who want to specialize in a certain proffesion (like mage or thief), while at the same time giving room for players who like to do plenty of everything. They want to keep a special care so that this feels good, not prone to cheating and organic.

On the story and lore:
200 years after Oblivion. Set in Skyrim, a region north of the imperial city, where the Nords live.
The dragons are returning, as it was prophetized. You are gonna be trying to stop the wicked dragon god. You are a dragonborn, a dragon hunter. Your mentor is one of the last blade, voiced by some old dude from Shutter Island and Minority Report.
Also, there is a civil war, since the king is dead.
Enemies include were-yeti's, giant spider, dragons and other cool creatures.

On combat:
They want to make it more dynamic and tactical. You have to assign each hand with a function I think, either magic, 2 weapons, a weapon and a shield, etc.
You can also waste stamina by sprinting, allowing you to get access to tactical postitions.
Emphasis on really improving the combat this time around.
They are also putting care on how each weapon feel on your hand.
Dual-wielding: you have two hands now in combat and you can wield anything to both hands. You may assign a dagger on left hand and use a mace with right hand. The choice as they say is yours.
Duel: You may duel any NPC on the streets western style.

Other:
Third person view has been improved
5 massive cities, more variation in caves and underground stuff.
There is an option for no HUD.
Level-scaling: It is coming back
Fast-Travel: As you probably expect, you can instantly travel to previous locations with a tap of the button
Sprinting: You can now sprint about!
Town visiting: You may do more in towns, like tailor weapons, cooking, farming or mining. Not much details about this or how detailed they are as jobs.

On quests:
Quests are much more dynamic now.
The quests are now more determined by how you build your chracter, individual actions and overall much more dynamic. Examples provided: If you are more of a magic user, some other mage may approach you who may not have had if you were just a melee character. Or if you killed some dude who owned a store that was gonna give you a quest, his sister would inherit the store, but she may resent you before giving you the quest. Also, if you drop a weapon in the street instead of selling it, it may just dissapear, some kid may get it and give it back to you, which would lead to a series of stuff, or some dudes may fight over who gets it.
Also, it said that the quests you are given would be modified by how you have played (I guess like scaling the quests). For example, the location of a rescue mission would be determined by which location you have visited (it will try to give you a dungeon you haven't been in) and I guess also giving you appropiate enemies to your level.
"Radiant storytelling" or Level Scaling 2.0: "The game eventually logs a huge storehouse of knowledge about how you've played, and subsequently tailors content to your capabilities and experiences. Entering a city, a young woman might approach you and beg you to save her daughter from kidnappers. The game will look at the nearby dungeons you've explored, automatically set the mission in a place you've never visited, and designate opponents that are appropriately matched to your strengths and weaknesses."
Inheritence: When you kill a shopkeeper, his/her family member will inherit the shop and will be angry about you, but stil give you missions.

On Conversations:
Conversations aren't done in a zoomed in static shot anymore.
Start a conversation with some and they will act like someone would in real life, looking at you occasionally and walking around a bit and also continue doing a task if they were doing one while talking.

On Weapon smithing:
Go to a forge and carve a new weapon out of red hot metal.

http://www.neogaf.co...ad.php?t=418068

#76

Postad 26 februari 2011 - 18:43

JocPoc
  • JocPoc
  • Användare

  • 202 inlägg
  • 0
Nog för att jag gillar att dom har ett eget levelsystem men i oblivion tyckte jag det vart lite jobbigt när man ville ha +5 i alla sina stats och fick därmed grinda för det. Blev lite tråkigt till slut. Jag hoppas innerligt att dom byter ut/tar bort den funktionen.

Edit: Och det låter ju som om de kommer ta bort det :)

Redigerat av JocPoc, 26 februari 2011 - 18:44.


#77

Postad 26 februari 2011 - 19:04

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

2011.

Skyrim. The Witcher 2. Risen 2. Mass Effect 3. Deus Ex. Torchlight 2. Dragon Age 2. The Old Republic.

I'm in heaven :P


Bioshock Infinite hoppas man väl kommer 2011 också. Kommer också vara enastående. :) helt klart ett bra spelår

#78

Postad 27 februari 2011 - 09:05

Unregistered8c5802be
  • Unregistered8c5802be
  • Forumräv

  • 702 inlägg
  • 0
Glöm inte Space Marine! :)

#79

Postad 27 februari 2011 - 15:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0
Alltså, jag snackar RPG:s -_-

#80

Postad 02 mars 2011 - 16:11

dannovarius
  • dannovarius
  • Beroende

  • 1 097 inlägg
  • 0
Jag har faktiskt en varm och go känsla i magen över att detta kommer att bli ett gryumt spelår jag med.
Dock har jag också en gnutta ångest över att jag inte kommer att hinna spela alla...

#81

Postad 06 juni 2011 - 20:23

Unregistered33c38b9d
  • Unregistered33c38b9d
  • Beroende

  • 1 086 inlägg
  • 0
Gameplay från E3:
http://www.youtube.c...h?v=X20s1EkwJSk

#82

Postad 09 juni 2011 - 05:47

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Skyrim utvecklas för konsoll och portas till PC. PC-fansen är förbannade minst sagt.
Själv så är jag inte ett dugg förvånad då de sålde mer än dubbelt så många ex till 360 som till PC med förra spelet.

http://www.sweclocke...-portas-till-pc

#83

Postad 09 juni 2011 - 11:02

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Skyrim utvecklas för konsoll och portas till PC. PC-fansen är förbannade minst sagt.
Själv så är jag inte ett dugg förvånad då de sålde mer än dubbelt så många ex till 360 som till PC med förra spelet.

http://www.sweclocke...-portas-till-pc


Ja men det verkar ju vettigt, slipper man köpa en ny spelpc, och det lär ju sälja mer på konsol än till pc ändå. Smart drag av utvecklarna. Eftersom det är singleplayer lär det ändå laddas ner av merparten av pc-spelarna.

#84

Postad 09 juni 2011 - 11:10

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0

Eftersom det är singleplayer lär det ändå laddas ner av merparten av pc-spelarna.


:)

#85

Postad 09 juni 2011 - 11:17

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Ja men det verkar ju vettigt, slipper man köpa en ny spelpc, och det lär ju sälja mer på konsol än till pc ändå. Smart drag av utvecklarna. Eftersom det är singleplayer lär det ändå laddas ner av merparten av pc-spelarna.

Lite intressant fakta på andra sidan den vågskål du nämner:

http://ve3d.ign.com/...ks-A-Week-Early

"Of course once again it's the Xbox 360 version of a major game hitting pirate channels first, something that publishers used to bash the PC platform over as some sort of excuse to shift their focus away. It leaves me wondering just when publishers are going to start to acknowledge the console problem, or does it not matter as long as copies are still flying off shelves?"

Så att konsollspelare skulle vara bättre än pc-dito vad gäller denna bit känns lite utnött och heller inte sant, längre.

Redigerat av masse70, 09 juni 2011 - 11:18.


#86

Postad 09 juni 2011 - 11:20

izikiel
  • izikiel
  • Veteran

  • 2 254 inlägg
  • 0

Lite intressant fakta på andra sidan den vågskål du nämner:

http://ve3d.ign.com/...ks-A-Week-Early

"Of course once again it's the Xbox 360 version of a major game hitting pirate channels first, something that publishers used to bash the PC platform over as some sort of excuse to shift their focus away. It leaves me wondering just when publishers are going to start to acknowledge the console problem, or does it not matter as long as copies are still flying off shelves?"

Så att konsollspelare skulle vara bättre än pc-dito vad gäller denna bit känns lite utnött och heller inte sant, längre.


Mja mjo! Dock kan varenda pc dator användas för att spela nerladdade spel, medans bara flashade/moddade xbox360 kan spela nerladdade spel. Jag är rätt säker på att det inte är 100% av alla xbox som är moddade/flashade. Så den argumentationen är lite flawed. Om än så har den ju en viss poäng, dock så till det totala sett, nej.

#87

Postad 09 juni 2011 - 12:32

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Sant. Det är betydligt lättare att piratkopiera på PC.

#88

Postad 09 juni 2011 - 13:31

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Förvisso, men det finns också en anledning varför tex just spel till 360 i stort sett alltid släpps först på "scenen" innan pc versionen brukar komma. Vad den anledningen är kan ju var och en räkna ut på egen hand. Enligt mig kallas det efterfrågan.

Men nog om det nu.

#89

Postad 09 juni 2011 - 17:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Vet itne om ngn postat det här klippet men det ser mycket nice ut :)

http://www.youtube.c...player_embedded

#90

Postad 09 juni 2011 - 17:22

Unregisteredbdbbb6aa
  • Unregisteredbdbbb6aa
  • Forumräv

  • 558 inlägg
  • 0
Jag såg en kortare bit av detta genom gametrailers livesändning från e3 och blev rätt besviken. Visuellt var det bra och det såg ut att vara ett bra spel, fram till han börjar prata om hur drakar fungerar i spelet, där sjönk det rätt rejält för mig. Men jag antar det är en smaksak. Säkerligen många som kommer uppskatta hela idéen kring dem. Dock inte jag, ugh.

#91

Postad 10 juni 2011 - 06:16

Kazutoyo
  • Kazutoyo
  • Forumräv

  • 733 inlägg
  • 0

Skyrim utvecklas för konsoll och portas till PC. PC-fansen är förbannade minst sagt.
Själv så är jag inte ett dugg förvånad då de sålde mer än dubbelt så många ex till 360 som till PC med förra spelet.

http://www.sweclocke...-portas-till-pc

Spelar TES på PCn, och jag bryr mig inte om detta alls. PCn har ändå mods, större upplösningar, snabbare laddningstider osv. Visst, jag är lite orolig att användargränssnittet inte kommer funka helt perfekt med mus och tangentbord då det troligtvis är mer designat för en gamepad, men det är väl det enda.

#92

Postad 10 juni 2011 - 14:11

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Pissportning är vad det är. Totalt värdelöst. Undrar om dom inser hur många PCspelare som hade tänkt köpa spelet som nu kommer sky spelet värre än hästskit.

Fattar inte vad dom sysslar med.
Man borde skicka länkar till dom med trådar som den på clockers så att de ser hur glada fansen blir och hur många kunder de tappar, på ett utlåtande om att de ska porta till PC.

#93

Postad 10 juni 2011 - 16:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tror inte de bryr sig ngt speciellt. De säljer bäst på de andra 2 platformarna ändå

#94

Postad 10 juni 2011 - 21:17

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0

Tror inte de bryr sig ngt speciellt. De säljer bäst på de andra 2 platformarna ändå

Förmodligen är det ju så. Men man kan ju fråga sig hur svårt det ska vara att kunna göra alla nöjda istället.

#95

Postad 10 juni 2011 - 21:26

Unregisterede10e9503
  • Unregisterede10e9503
  • Mästare

  • 3 928 inlägg
  • 0
Hur många gånger är det inte tvärtom? Hur många spel har inte portats från PC till konsol? Med ett uruselt resultat som följd. Men så fort det omvända gäller så blir det ett himla liv på bortskämda PCanvändare. Kanonbra tycker jag! Elderscrolls-serien är ju gjord för konsol.

#96

Postad 10 juni 2011 - 21:33

Mr. A
  • Mr. A
  • Lärjunge

  • 272 inlägg
  • 0
PC som huvudplattform för multiplattformsspel kan väl inte ha varit så vanligt under nuvarande generation?

Jag har dock börjat spela fler och fler PC-spel med min xbox-kontroll, får se hur det blir med detta spel. Och hoppas inte texturupplösning och sånt kommer att lida allt för mycket.

#97

Postad 11 juni 2011 - 07:21

Sgart
  • Sgart
  • Guru

  • 6 649 inlägg
  • 0
Spel som portats från PC lär inte ha funnits några på bra många år. Rätta gärna om det är fel men... De enda jag kan komma på är ett gäng som gjordes under förrförra generationen. Typ PS1 osv hade en del gamla PCspel.

#98

Postad 11 juni 2011 - 08:02

andersos
  • andersos
  • Mästare

  • 3 199 inlägg
  • 0
John Carmack sa nyligen nåt om pc och konsoler. Ungefär att prestanda och teknik leder ju pc i men marknaden och pengarna finns hos konsolerna. http://www.sweclocke...sol-och-framtid

#99

Postad 06 juli 2011 - 22:29

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Massa ny info
Kan det inte bli november typ imorrn :)

http://forums.bethso...-fan-interview/

#100

Postad 13 juli 2011 - 19:17

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0

Massa ny info
Kan det inte bli november typ imorrn :)

http://forums.bethso...-fan-interview/


Tack för info, det var härlig läsning. Ser verkligen fram emot skyrim.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.