Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Var skall du resa?

602 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 30 januari 2020 - 12:44

_Lucifer_
  • _Lucifer_
  • Forumräv

• 856 inlägg
  • 0

Man kan ju åka uppåt, behöver ju inte hålla sig nere i Miami.

Väldigt trevligt land, speciellt om man tar sig tiden och bilar lite på östra sidan - västra är slättland.

Ja, men jag skulle nog hålla mig betydligt längre norrut om man skall åka mellan juni-september. Framförallt om man inte gillar hög värme.

Men väder kan ju som bekant variera ganska kraftigt, så har man tur kan det ju vara ganska behagligt.

Jag reser till Taiwan i Juni, man får hoppas på att det lugnat ned sig lite i kina och taiwan fram tills dess, men jag är ju lite orolig såklart.

Juni skall nog vara ganska lugnt. Verkar ju bara vara en lite jobbigare influensa.

Kommer åka dit i krokarna och vistas nära gränsen till Kina om nån vecka bara. Så jag kan ju avrapportera om jag överlevt! :D

Postad 30 januari 2020 - 13:42

frollic
  • frollic
  • Über-Guru

• 13 201 inlägg
  • 0

Kommer åka dit i krokarna och vistas nära gränsen till Kina om nån vecka bara. Så jag kan ju avrapportera om jag överlevt! :D

Vi kan väl förutsätta det andra, om du inte återrapporterar ? ;)

Postad 07 februari 2020 - 15:58

Liljagare
  • Liljagare
  • Forumräv

• 701 inlägg
  • 0

Fyller 40 i sommar och undrar vart man ska åka för behaglig värme i två veckor. Kanske Kanarieöarna / Fuerte kan vara ett alternativ, Medelhavet är för varmt för mig mitt i sommaren.

Spana in Galicien, blir inte tokvarmt, är atlanten, så när man doppar sig blir man avkyld. Perfekt plats om man älskar bra, billigt, lugnt och fridfullt, men massa saker att se. Framför allt, ganska turist tomt.. :P

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2020 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.