Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears Of War

1284 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Gears Of War (313 medlem(mar) har röstat)

Gears Of War

  1. 1 (11 röster [3.57%])

    Procent av omröstning: 3.57%

  2. 2 (3 röster [0.97%])

    Procent av omröstning: 0.97%

  3. 3 (17 röster [5.52%])

    Procent av omröstning: 5.52%

  4. 4 (79 röster [25.65%])

    Procent av omröstning: 25.65%

  5. 5 (198 röster [64.29%])

    Procent av omröstning: 64.29%

Rösta Gäster kan inte rösta
Gears of War (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9,07 (58) 39:-
Gears of War - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8,9 (9) Inga priser

#1

Postad 01 november 2006 - 21:07

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1 067 inlägg
  • 0
Gears Of War

Du är krigshjälten Marcus Fenix, och du och dina stridsgrupper står inför en fullständigt hänsynslös fiende.

Med ett revolutionerande taktiskt stridssystem och häpnadsväckande HD-grafik som bygger på den nya Unreal 3-motorn kastas du rakt in i en våldsam historia om krig och överlevnad.

* Spännande, filmisk historia: Berättelsen om hur Marcus Fenix och hans stridsgrupper använder mänsklig uppfinningsrikedom kunde vara hämtad från en storfilm från Hollywood.

* Samarbete: Datorstyrda lagkamrater fungerar på samma sätt som mänskliga spelare. Röstigenkänning och läppsynkronisering i realtid gör upplevelsen ännu mer intensiv.

* Oöverträffad grafik: Med grafikmotorn Unreal 3 får du ännu större detaljrikedom i ännu större slag. Upplev en rik och dynamisk värld där karaktärerna verkligen får liv.

* Intensiva och realistiska strider: Slagfältet är en livsfarlig plats. För att överleva måste du hålla fienden nere, söka skydd i interaktiva miljöer eller använda vapen och lagkamrater för att överlista din motståndare.

* XboxLive™-action: Med nästa generations Xbox Live kan du använda individuell matchmaking, spelarstatistik, bonusobjekt, anpassade spel och personliga spelarprofiler.

Gears of War® finns bara för Xbox 360™ och är en blandning av taktisk action och en skräckfylld överlevnadskamp. Spelet är en omfattande och spännande saga om människans kamp för överlevnad mot Locust Horde, en fasansfull typ av varelser som kommer från planetens allra djupaste innandöme.

Postad bild

Redigerat av `rzr, 02 november 2006 - 18:58.


#2

Postad 01 november 2006 - 22:04

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
Bra med en GOW tråd. Detta är spelet som fick mig att köpa en 360. När det kommer ska jag skaffa Guld och ser sen fram emot hårda matcher mot er här inne.

#3

Postad 01 november 2006 - 22:07

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Det talades om bl.a denna i digital home mässan för nån vecka sedan och det snacket var riktigt gott, ett garanterat köp på förhand så att säga.

#4

Postad 01 november 2006 - 22:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Vågar påstå GOTY redan innan jag spelat det. Även om det får jäkligt svårt att slå final Fantasy XII.

#5

Postad 01 november 2006 - 23:09

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0
Nu känns det som om alla har spelat detta spelet utom jag! :huh:
Min polare har spelat det nu (vet inte om han fick hem det med) och säger att det var det fetaste han har spelat! Så nu sitter han och häklar mig och gör mig grymt avis ;)
Varför kan dem inte bara släppa det när det ändå är färdigt? Ska man behöva vänta 17 (j*vla) dagar till?

#6

Postad 01 november 2006 - 23:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Nu känns det som om alla har spelat detta spelet utom jag!  ;)
Min polare har spelat det nu (vet inte om han fick hem det med) och säger att det var det fetaste han har spelat! Så nu sitter han och häklar mig och gör mig grymt avis  :P
Varför kan dem inte bara släppa det när det ändå är färdigt? Ska man behöva vänta 17 (j*vla) dagar till?

<{POST_SNAPBACK}>


Ja. För jävligt är det. Har iofs FF XII att spela igenom. Borde ta ett par veckor :huh: Sen släpps iofs Guitar Hero 2 nästa vecka också.

EDIT: äsch vafan snackar jag om. Gears of War släpps ju den 7:e i USA. Visste det skulle löna sig med en amerikansk 360 ;)

Redigerat av Unregistereddc471864, 01 november 2006 - 23:17.


#7

Postad 02 november 2006 - 08:58

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Ja ni har ju hypat detta spel så mycket så jag har lagt en förbokning, kommer att kräva pengar av er om jag inte tycker om spelet :)

#8

Postad 02 november 2006 - 09:13

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0
Jag tror att du kommer tycka det spelet är så bra att du är villig att ge oss pengar istället! :)

#9

Postad 02 november 2006 - 11:10

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Hoppas :)

#10

Postad 02 november 2006 - 11:14

Mozez
  • Mozez
  • Forumräv

  • 836 inlägg
  • 0
Detta kommer att bli en höjdare! :)
Kan knappt vänta att smaska på med headshots på bioduken! :P

#11

Postad 02 november 2006 - 11:30

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
Detta spel för tankarna till Halo och release av xbox den 14:e mars 2002, då jag stod med mina 6500:-
och införskaffade konsol, Halo + en extra handkontroll :)
Jag hade så fruktansvärt höga förväntningar på detta spel så det visste knappt några gränser.
Min första reaktion när jag sedan pötat i spelet var ngt av ett antiklimax, jag blev inte hänförd med en gång!
Jag hade ju förväntat mig något som skulle skaka om min verklighetsförankring och sjukskriva mig ett par veckor :P Nu tog det mig istället ett par månader i goda vänners lag att uppnå denna fantastiska upplevelse som först och främst Co-Op gav och sedemera smittade av sig på singleplayer.
Efter ett antal genomkörningar så blev/är detta till slut ett av mina all time high lir.
Sen följde ju en fantastisk uppföljare....
Det jag vill ha sagt är nog att jag kommer nog att känna en liten känsla av missnöjdhet när jag första gången penetrerar 360:n, med skivan prydd av GOW, MEN jag hoppas och tror verkligen att detta kommer visa sig vara ett spel som kommer att leva lika länge som Halo gjorde/gör för min del.

#12

Postad 02 november 2006 - 15:57

Oblivion
  • Oblivion
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Här finns några snygga multiplayer filmer. För er som inte sett dem.

http://www.gametrailers.com/

#13

Postad 02 november 2006 - 16:30

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0
Efter allt häckel från min polare har jag kunnat få ut lite rolig fakta med. Han har tydligen kört PS3 med och kört deras mastodont spel Resistance:Fall of man. Jag frågar ju då "Jahap din gris! vilket var nu snyggast Gears of War eller resistance?" och han tyckte att GOW var betydligt snyggare :P
Fast han tyckte att där är ett j*vla flyt i PS3 spelen.

*Förövrigt tyckte han att motorstorm såg bra ut men var riktigt dåligt spel :) *

#14

Postad 02 november 2006 - 16:43

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Det kan väl inte stämma? GoW är ju bara på en DVD medans Resistance är på en Bluray med 25Gb Resistance måste såklart vara snyggare då *ironi*

#15

Postad 02 november 2006 - 17:12

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
Tycker faktiskt inte att Geow är det snyggaste 360 spelet.
Tycker Alan Wake ser betydligt bättre ut.

#16

Postad 02 november 2006 - 17:37

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
Det är nog rätt svårt att säga vilket spel som har snyggast grafik då det är nästan helt olika spel där de använder olika grafikmotorer. Men visst, Alan Wake är galet snyggt men det är även GoW :) Och då jag inte har spelat Alan Wake så är det svårt att jämföra med GoW som man lirar febrilt just nu och det är galet ###### snyggt (om man får säga så :P)

#17

Postad 02 november 2006 - 17:40

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0
Du får säga så! och vet du vad du mer får säga?
allt om GOW! du är en liten gris som sitter inne på all info! :)

#18

Postad 02 november 2006 - 17:55

Unregistered1e08abba
  • Unregistered1e08abba
  • Användare

  • 139 inlägg
  • 0

Du får säga så! och vet du vad du mer får säga?
allt om GOW! du är en liten gris som sitter inne på all info!  :)

<{POST_SNAPBACK}>


Exakt, så Guwwic kanske kan ge den där recensionen jag aldrig orkade skriva pga tidsbrist.
Jag spelade iofs bara typ 1 timme totalt så jag kan ju inte säga hur spelet är eftersom vi bara fick spela en viss del. Men att det är ett absolut höjdarspel kan nog alla vara överens om...

Jonas

#19

Postad 02 november 2006 - 17:57

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
varför dog "kommande spel"-tråden när GoW tråden startades? :)

#20

Postad 02 november 2006 - 18:00

Kakashi
  • Kakashi
  • Amatör

  • 56 inlägg
  • 0
Nu tycker jag att de som sitter inne på info om GOW och spelar detta för fullt skall ta och hetsa upp oss andra med detaljer om årets antagligen bästa spel...vi vill veta allt...orkar inte vänta till 17:e

#21

Postad 02 november 2006 - 18:04

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Assasins Creed spöar GoW tycker jag. Givet köp det också.

#22

Postad 02 november 2006 - 18:38

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Assasins Creed spöar GoW tycker jag. Givet köp det också.

<{POST_SNAPBACK}>

Du har spelat bägge två antar jag :)

#23

Postad 02 november 2006 - 20:34

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Grafikmässigt alltså.

Kolla klippen på www.gametrailers.com

#24

Postad 02 november 2006 - 22:38

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Grafikmässigt alltså.

Kolla klippen på www.gametrailers.com

<{POST_SNAPBACK}>

ahh, då förstår jag.
Men är det inte lite orättvist att jämföra GoW mot ett spel som kommer under senare halvan av 2007 :)

Ska man jämföra spel grafikmässigt så skall man väl göra det mot spel som är släppta eller rätt nära release?

Men håller med dig, Assassins Creed ser mycket bra ut.

#25

Postad 02 november 2006 - 23:25

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Ofan trodde det var på gång nu i vår.

#26

Postad 02 november 2006 - 23:28

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Ofan trodde det var på gång nu i vår.

<{POST_SNAPBACK}>

Det blev framflyttat till efter sommarn tror jag :/

#27

Postad 03 november 2006 - 08:04

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Spelet är en omfattande och spännande saga om människans kamp för överlevnad mot Locust Horde, en fasansfull typ av varelser som kommer från planetens allra djupaste innandöme.

<{POST_SNAPBACK}>


Speciellt omfattande "saga" kan det ju knappast vara med en speltid på 12 timmar... Även om det är 12 timmar av total njutning :angry:

#28

Postad 03 november 2006 - 08:22

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tycker 12 timmar är rätt lagom för ett actionspel. Det blir rätt mycket samma sak hela tiden så efter 12 timmar lär man vara rätt trött på det ändå. Multiplayer kommer vara den stora behållningen tror jag. Co-op kan man lira hur många gånger som helst tillsammans med polare.

#29

Postad 03 november 2006 - 08:49

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Tycker 12 timmar är rätt lagom för ett actionspel. Det blir rätt mycket samma sak hela tiden så efter 12 timmar lär man vara rätt trött på det ändå. Multiplayer kommer vara den stora behållningen tror jag. Co-op kan man lira hur många gånger som helst tillsammans med polare.

<{POST_SNAPBACK}>


Jag tycker alltid att mer är bättre :angry: Möjligtvis blev jag lite trött på FFX efter 200 timmar :)

Men det är ju sant med Co-op, det kan ge väldigt många extra-timmar...

Två veckor nu!! Tur att man har Splinter Cell att roa sig med under tiden....

#30

Postad 03 november 2006 - 09:23

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Gears of War kommer äga, jag tror det kan bli årets spel faktiskt. 12 timmar låter lagomt för mig, tror det kommer ha mycket replay value på Live.

#31

Postad 03 november 2006 - 09:27

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Gears of War kommer äga, jag tror det kan bli årets spel faktiskt. 12 timmar låter lagomt för mig, tror det kommer ha mycket replay value på Live.

<{POST_SNAPBACK}>


Vågar man hoppas på en topp-placering på Gamerankings multiformat-lista kanske?

#32

Postad 03 november 2006 - 09:29

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0

Tycker 12 timmar är rätt lagom för ett actionspel. Det blir rätt mycket samma sak hela tiden så efter 12 timmar lär man vara rätt trött på det ändå. Multiplayer kommer vara den stora behållningen tror jag. Co-op kan man lira hur många gånger som helst tillsammans med polare.

<{POST_SNAPBACK}>


Kan bara instämma, är dem för långa så kan det lätt bli monotomt. Co-op delen är lätt den jag ser fram imot mest. jag spelar inte så mkt på lajven nu, men när detta spel kommer lär jag göra det en hel del!

http://gear.ign.com/...3/743291p1.html
Lite extra godis! :angry:

#33

Postad 03 november 2006 - 12:09

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Kan bara instämma, är dem för långa så kan det lätt bli monotomt. Co-op delen är lätt den jag ser fram imot mest.

<{POST_SNAPBACK}>


Jo, fast det är väl upp till utvecklaren att se till att det inte blir monotont? Nya vapen, nya banor osv... Men men, nog om det... :angry:

Ja co-op är helt klart ett stort plus! Går det även att köra splitscreen? Vore ju nice att kunna sätta en dosa i handen på en polaren när han kommer förbi, så man slipper sluta spela liksom :) ...

#34

Postad 03 november 2006 - 13:26

justd
  • justd
  • Användare

  • 175 inlägg
  • 0
Hejsan, eftersom det varit ok att posta om turneringar och ligor som vi ordnar på Gamingeye tidigare här så fortsätter jag med det. Återigen, om det är mot reglerna kontakta mig så slutar jag med det :angry:

I alla fall, vi har nu öppnat upp vår Gears of War-liga och formatet kommer att vara 1on1 och anmälning pågår fram till 31 november. Anmäler man sig före 12 november är man med i en utlottning av spelet där det finns två exemplar att vinna. Har du tur behöver du mao inte ens köpa ett av årets hetaste 360-spel utan får det direkt via oss. Anmäl dig här:

http://www.gamingeye...article&id=4402

Happy halloween :)

#35

Postad 03 november 2006 - 13:27

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1 067 inlägg
  • 0

Ja co-op är helt klart ett stort plus! Går det även att köra splitscreen? Vore ju nice att kunna sätta en dosa i handen på en polaren när han kommer förbi, så man slipper sluta spela liksom :) ...


Man kommer INTE kunna spela Co-op i single player. Producenten Cliffy B sa i en intervju att det kommer inte fungera pga den massiva grafiken. Xboxen skulle tydligen inte palla rendera upp dubbelt av allt.

Så vi får se framemot multiplayerläget :angry:

#36

Postad 03 november 2006 - 13:27

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Kan bara instämma, är dem för långa så kan det lätt bli monotomt. Co-op delen är lätt den jag ser fram imot mest.

<{POST_SNAPBACK}>


Jo, fast det är väl upp till utvecklaren att se till att det inte blir monotont? Nya vapen, nya banor osv... Men men, nog om det... :)

Ja co-op är helt klart ett stort plus! Går det även att köra splitscreen? Vore ju nice att kunna sätta en dosa i handen på en polaren när han kommer förbi, så man slipper sluta spela liksom :) ...

<{POST_SNAPBACK}>

yes, det går att lira splitscreen :angry: Kollade på onthespot igår, då lirade idioterna på gamespot splitscreen.

#37

Postad 03 november 2006 - 13:35

`rzr
  • `rzr
  • Beroende

  • 1 067 inlägg
  • 0
Skumt, hade för mig att Cliffy sa att det inte gick .. tur man hade fel :angry:

#38

Postad 03 november 2006 - 15:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Man kommer INTE kunna spela Co-op i single player. Producenten Cliffy B sa i en intervju att det kommer inte fungera pga den massiva grafiken. Xboxen skulle tydligen inte palla rendera upp dubbelt av allt.

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha :)

Och någon annan sa att GeoW inte kunde visa mer än 4 fiender på skärmen samtidigt pga den massiva grafiken. Var får ni allt ifrån killar :) ?

Inte illa menat, tycker bara det låter så roligt (speciellt när man tänker på att det skulle vara Cliffy som sagt det, vilket fiasko isåfall ;) *spelar upp scenen i huvudet*).

Faktiskt är det så att det flyter på lika bra i splitscreen som i singelplayerdelen, och man kan hoppa in när man vill och hoppa ut när man vill. Så om man har problem med att komma vidare i singelplayer är det bara till att ropa på brorsan eller morfar att han ska hjälpa till :angry:

#39

Postad 03 november 2006 - 15:55

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
En sak jag undrar bara, kommer Co-Op delen att vara Splitscreen också, då dålig att många spel som faktiskt är splitscreen inte går att göra mot botar ( utom PDZ ) eller över internet/bana. Vore ju trist om man inte kunde dra med några polare över och dra upp svårighetsgraden och sen köra lite Co-Op.

[Edit] Såg att svaret stod en post upp xD

Redigerat av Fredrik HL, 03 november 2006 - 15:57.


#40

Postad 03 november 2006 - 15:55

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Man kommer INTE kunna spela Co-op i single player. Producenten Cliffy B sa i en intervju att det kommer inte fungera pga den massiva grafiken. Xboxen skulle tydligen inte palla rendera upp dubbelt av allt.

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha :)

Och någon annan sa att GeoW inte kunde visa mer än 4 fiender på skärmen samtidigt pga den massiva grafiken. Var får ni allt ifrån killar :) ?

Inte illa menat, tycker bara det låter så roligt (speciellt när man tänker på att det skulle vara Cliffy som sagt det, vilket fiasko isåfall ;) *spelar upp scenen i huvudet*).

Faktiskt är det så att det flyter på lika bra i splitscreen som i singelplayerdelen, och man kan hoppa in när man vill och hoppa ut när man vill. Så om man har problem med att komma vidare i singelplayer är det bara till att ropa på brorsan eller morfar att han ska hjälpa till :angry:

<{POST_SNAPBACK}>


I like it a lot... Läste någonstans att Gamreactor recenserat spelet, så man lär ju hugga tag i deras nästa nummer... Men det ryktades om minst 9/10... Time will tell...

#41

Postad 03 november 2006 - 16:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
4 dagar till release...

#42

Postad 03 november 2006 - 16:19

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0

I like it a lot... Läste någonstans att Gamreactor recenserat spelet, så man lär ju hugga tag i deras nästa nummer... Men det ryktades om minst 9/10... Time will tell...

<{POST_SNAPBACK}>


Recensionen kommer att komma i deras kommande upplaga :angry:

Redigerat av Zoiler, 03 november 2006 - 16:21.


#43

Postad 03 november 2006 - 16:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Känns som vi inte hypat detta spel tillräckligt så här kommer hypetrain 2000:

Eurogamer

"Generally, the impression of the game is that it is not one of great innovation, but one in which the features are implemented with brilliant cohesion. The graphics alone would make this a truly next-gen experience, but the superb balancing of gameplay elements means that this is more than just a pretty face."
---------------
Denna preview är riktigt detaljerad och välskriven. Skriver detaljerat om alla 10 multiplayerbanorna t ex, om vapnen etc. Grafiken. Must read om man är intresserad. Hype to the max. Scrolla ner lite bara.

http://forums.ascend...opic=1116&st=0#
--------------
Dessutom kan man stänga av gore om man vill och...

"If you're concerned about too much gore, there's a setting in the game that let's you turn off "Extreme" content. It will turn blood to sparks and stops gibbing.

The blood and gibbing happen to be two of my favorite features in the game but I understand if some find it too much, hence the options setting."

:angry:

#44

Postad 03 november 2006 - 18:24

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Hm, läste att Gamereactor-snubbarna drog igenom spelet på 9 timmar... Men de verkar rätt nöjda ändå, finns en liten bild på kommande numret på deras hemsida och där syn en liten "Vi "hjärta" dig"-symbol... Kan ju bara vara bra!! :angry:

#45

Postad 03 november 2006 - 21:06

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
http://www.atomicmpc....asp?CIID=67750

#46

Postad 03 november 2006 - 21:09

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Det är inte bra för nerverna att läsa sådan litteratur, ångesten över att tiden går för långsamt växer sig allt starkare. :angry:

#47

Postad 03 november 2006 - 21:41

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Haha. Enda minuset de hade var att cover jumping inte är så precist alltid samt att spelet inte botar cancer :angry:

#48

Postad 04 november 2006 - 20:44

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

  • 1 930 inlägg
  • 0
Co-Op via Live låter som en mysig del av det hela... Har tittat på lite videos och det ser ju trevlig ut, förhoppningsvis så är det lika bra som alla hype det har fått av alla runtom överallt.

Annars blir man ju lite besviken ;)

#49

Postad 06 november 2006 - 11:36

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
Vilka har bokat plåtboxen?

#50

Postad 06 november 2006 - 12:14

Unregisteredba7c9b83
  • Unregisteredba7c9b83
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Tror faktiskt "alla" är ett rätt bra svar på den frågan. Jag ligger förhoppningsvis ganska säkert till då jag beställde min för två månader sen ungefär :)

Då jag samlar på art books finns det ingen annan utgåva för mig. Sen att concept arten i det här spelet är snyggast någonsin är en annan sak. (mycket enviroment är ritat av en svensk förövrigt ;) )

Är man grafiker så är man, då tänder man på sånt här :P

Redigerat av Unregisteredba7c9b83, 06 november 2006 - 12:15.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.