Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Halo 3

1199 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Nå? (138 medlem(mar) har röstat)

Nå?

  1. 1 (10 röster [7.25%])

    Procent av omröstning: 7.25%

  2. 2 (1 röster [0.72%])

    Procent av omröstning: 0.72%

  3. 3 (20 röster [14.49%])

    Procent av omröstning: 14.49%

  4. 4 (44 röster [31.88%])

    Procent av omröstning: 31.88%

  5. 5 (63 röster [45.65%])

    Procent av omröstning: 45.65%

Rösta Gäster kan inte rösta
Halo 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8,49 (44) 199:-
Halo 3 - Legendary Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9,15 (12) Inga priser
Halo 3 - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7,7 (9) Inga priser
2 relaterade trådar

#1151

Postad 07 juli 2008 - 14:45

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Humming vill du göra ett nytt försök och hosta eller ;)


Of course. Se nu till att vara inne klockan 19. Får se om jag lyckas slå på scoringen. Vill ni ha alla skulls (som vi hittat) på också så det inte blir lika lätt som förra gången? :)

Nu kanske ni får lite rysningar och ståpäls men inser ni att vi "Finish the Fight" på självaste Bungie Day?


Dagen till ära har jag bytt både gamepic + tema. Halo 3 mode 110%!

#1152

Postad 07 juli 2008 - 15:09

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Nja jag röstar nog för inga skulls alls aktiverade när vi ska köra igenom, risken är ju att det går för segt, å andra sidan måste vi köra mer senare för att få upp poängen på de sista banorna, vi lär ju aldrig komma upp i 15000p utan att ha skulls aktiverade. Scoren kan vi ju ha igång mest för skojs skull, jag kommer säkert ångra detta när jag får minst poäng hela tiden ;)

#1153

Postad 07 juli 2008 - 15:17

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
OK om jag åtminstonde sätter på Happy Birthday skullen? ;)

#1154

Postad 07 juli 2008 - 15:17

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Nja jag röstar nog för inga skulls alls aktiverade när vi ska köra igenom, risken är ju att det går för segt, å andra sidan måste vi köra mer senare för att få upp poängen på de sista banorna, vi lär ju aldrig komma upp i 15000p utan att ha skulls aktiverade. Scoren kan vi ju ha igång mest för skojs skull, jag kommer säkert ångra detta när jag får minst poäng hela tiden ;)

Jag röstar också för inga skulls på när vi kör mot Legendary, Och tycker även att vi kan ha igång score; mest för att jag är intresserad av vem av oss som är den svagaste länken som resten skall teabagga strax innan slutet på sista banan.

Även jag får den olustiga känslan av att jag tillför minst. Skumt. Iofs var jag AFK en del av tiden i torsdags. Kan vart det.

red. !!! Grunt Birthday party blir jättebra. Lustigt nog har jag ett ex som fyller år idag; känns mycket passande att beskjuta småkryp så det sprutar konfetti ... på nåt smålustigt och obekvämt sätt.

-lk

Redigerat av LillKille, 07 juli 2008 - 15:21.


#1155

Postad 07 juli 2008 - 15:31

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Jag har läst att konfettin i sig är lite skadlig så lite lättare blir det nog med den påslagen ;)
Tror ni inte det kommer bli så med scoren påslagen att man ofta tokspringer in i en fight för att plocka så många som möjligt, fast å andra sidan får man ju ganska bra med minuspoäng om man dör också väl. Blir ju en avvägning det där, "undrar om jag hinner ha ihjäl 5 grunts och en brute innan jag själv stryker med?, då tjänar jag 25p. :)"

#1156

Postad 07 juli 2008 - 20:36

Unregistered78af1102
  • Unregistered78af1102
  • Mästare

  • 2 753 inlägg
  • 0
Jag la till er i Bizhop-gänget men ingen har varit online än, men jag lirar cod4 istället

#1157

Postad 08 juli 2008 - 08:07

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Jag la till er i Bizhop-gänget men ingen har varit online än, men jag lirar cod4 istället


Jag är på semester hos svärmor i Värmland och tydligen så har de världens sämsta internetuppkoppling här, som gör att jag knappt hinner skriva detta innan det bryts igen.
Dock så har jag också med mig mitt 360, men det känns som att det inte är någon idé att ens försöka spela Live.

Men den som väntar på något gott...jag är hemma imorgon igen! ;)

#1158

Postad 08 juli 2008 - 09:16

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Gött folks, 250 poäng! LK knäckte 60 000 gränsen och jag kom över 3000 :P Synd att vi aldrig lyckades ta den där skallen bara ;)
Om jag orkar gör jag ett försök ikväll.
Ska vi bestämma nån ny tid för att försöka plocka redigt med poäng på banorna?

#1159

Postad 08 juli 2008 - 10:10

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Gött folks, 250 poäng! LK knäckte 60 000 gränsen och jag kom över 3000 :P Synd att vi aldrig lyckades ta den där skallen bara ;)
Om jag orkar gör jag ett försök ikväll.
Ska vi bestämma nån ny tid för att försöka plocka redigt med poäng på banorna?

Vad jag läst om meta-game poängen är att de är lättare om man bara är 2. Det finns ju bara ett ändligt antal poäng i banan och ju fler man är ju fler blir man som "delar" på dem. Man skulle ju även kunna gå alla fyra och fokusera på att en skall få så mycket poäng som möjligt men det innebär ju att vi får köra varje bana 4 ggr för att det skall bli "rättvist". Vilket tom jag tycker låter lite långtråkigt.

Kan vi inte göra så här: var och en testar på egen kammare att skrapa ihop poängen och om tex 2 veckor så träffas vi och hjälper varandra 2 å 2 och tar de banor som strular ?

-lk

#1160

Postad 08 juli 2008 - 10:30

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
Klarade ni poängen på någon bana?

#1161

Postad 08 juli 2008 - 10:45

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

Vad jag läst om meta-game poängen är att de är lättare om man bara är 2. Det finns ju bara ett ändligt antal poäng i banan och ju fler man är ju fler blir man som "delar" på dem. Man skulle ju även kunna gå alla fyra och fokusera på att en skall få så mycket poäng som möjligt men det innebär ju att vi får köra varje bana 4 ggr för att det skall bli "rättvist". Vilket tom jag tycker låter lite långtråkigt.

Kan vi inte göra så här: var och en testar på egen kammare att skrapa ihop poängen och om tex 2 veckor så träffas vi och hjälper varandra 2 å 2 och tar de banor som strular ?

-lk

Fast kör man bara två så blir det ju svårare att köra på legendary. Och säg att man kör på heroic då får man bara x2 poängen, kör man på legendary får man x4. Sen kan man säkert aktivera ordentligt med skulls också om man kör fyra stycken. Med en snabb ihopräkning så kan man säkert aktivera skulls för en x12 poäng, sedan +4 för legendary och man är uppe i x16 poängen. Då behöver man inte stressa och kan strunta i tisdsmultiplern också nästan, kommer man bara igenom banan så får alla x16 sina poäng. Sen får man väl hålla lite koll på sina och andras poäng under spelets gång så man kanske låter den eller de som ligger efter i slutet ha lite fler kills så alla får sin achievement.

Bizhop -> Nej vi råkade köra med teampoäng först och då delade ju alla på poängen, sedan aktiverade vi inga skulls så det blev inte så mycket poäng. Satsade bara på att klara spelet igår på legendary.

Redigerat av Luzer, 08 juli 2008 - 10:46.


#1162

Postad 08 juli 2008 - 11:52

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Jo, för det var ju inte som vi hade problem i början utan skallar. :P

Efter att ha legat på absoluta botten vad gäller poängen (skyller på att någon envisades med att skjuta på mig när jag gick in i melee.:D) tror jag att metagamet är utanför min skillz. Men jag kan hoppa in och spela ändå. ;)

#1163

Postad 08 juli 2008 - 11:57

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Hehe, ja ja men jag tror inte det är en omöjlighet att köra även när det är ganska mycket svårare om man har lite bättre sammarbete och inte bara kör. Jag är dålig på det också men om alla går in med den tanken att man ska försöka gå på samma mål hela tiden så går det nog lättare. Nån drar på sig eld från en wraith medans de andra går runt och planterar granater på den och liknande, att man har lite mer koll hela tiden på vad de andra gör och vad man själv ska göra. Nu rusade vi ju mest runt och utnyttjade att fienden hade andra att hålla reda på också :P
Vi kan ju försöka i allafall, sen om det går apsegt och inte är roligt då kan kan man ju spana vidare på nån annan idé ;)

#1164

Postad 11 juli 2008 - 16:40

oset_olholm
  • oset_olholm
  • Användare

  • 120 inlägg
  • 0
Ska komma med en idiotfråga här ja, spelar social slayer alltså de där 4 mot fyra i lag, de funkar fint tycker själv de går ganska bra, sen möter ja likartat motstånd i rankade team slayer och de går käpprätt åt **** blir tokig på de här möblerna börjar leva farligt över hur dåligt de går, kan någon rädda mig för ser ingen skillnad i själva spelet.....

#1165

Postad 11 juli 2008 - 19:45

Unregistered6116c5cb
  • Unregistered6116c5cb
  • Forumräv

  • 531 inlägg
  • 0
Det lättaste sättet tror jag är att låta en få grymmevapnen som sniper så får han stå på kullen och skjuta tills han är färdig.
Låta honom skjuta sista skottet mot bilar, köra tank längst fram osv...

Sen så vill jag bara säga att jag absolut inte orkar köra om banorna x antal gånger bara för att få lite achievements :)
Däremot är jag på om ni vill köra lite team-muliplayer, det är roligt trots att vi nog får spö.. :)

Ska komma med en idiotfråga här ja, spelar social slayer alltså de där 4 mot fyra i lag, de funkar fint tycker själv de går ganska bra, sen möter ja likartat motstånd i rankade team slayer och de går käpprätt åt **** blir tokig på de här möblerna börjar leva farligt över hur dåligt de går, kan någon rädda mig för ser ingen skillnad i själva spelet.....


På rankad så samarbetar säkert folk, på public (eller vad det heter) så brukar folk bara springa runt för sig själva??
Sen så kör säkert folk mer seriöst på ranked.

#1166

Postad 12 juli 2008 - 00:51

oset_olholm
  • oset_olholm
  • Användare

  • 120 inlägg
  • 0
Jojo självklart... men känns liksom som skillnaden är att alla andra fått dubbel sköld och ja fått sparkdräkt typ :)

#1167

Postad 12 juli 2008 - 05:31

Thoht
  • Thoht
  • Wannabe

  • 45 inlägg
  • 0
Någon som vill lira nu under helgen för att få lite achievements?

#1168

Postad 17 juli 2008 - 19:13

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Har kört bana 1-2 med lite skulls aktiverade nu och plockat poängachivesmenten. Och det är ju riktigt kul när man slår på skallen så gruntsen kastar extra mycket granater. De är verkligen helt tokiga och kastar hej vilt. Marinsoldaterna verkar också kasta fler, de kan typ stoppa undan vapnet och kasta 5 granater på raken mot fienden :)

#1169

Postad 21 juli 2008 - 12:56

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Jag är gärna med på att köra lite campaign på legendary nån dag om det finns nån som är sugen! (Palle007)
Är det nån som provat att köra 16pers??? Fy fan va fett :)

#1170

Postad 16 december 2008 - 07:03

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Suger tag i denna tråden efter nästan ett halvårs stiltje - är det någon (mer än jag, Bizhop och Zokez) som spelar detta fortfarande?
Vi drog igång med fortsättningen på campaign/legendary igår och j**lar va skoj det var! Körde också en match Social Slayer och ja, ta mig fan - jag har saknat Halo3. :)

#1171

Postad 16 december 2008 - 10:17

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

Suger tag i denna tråden efter nästan ett halvårs stiltje - är det någon (mer än jag, Bizhop och Zokez) som spelar detta fortfarande?
Vi drog igång med fortsättningen på campaign/legendary igår och j**lar va skoj det var! Körde också en match Social Slayer och ja, ta mig fan - jag har saknat Halo3. :wub:

Jag har inte kört sen vi körde campaign på legendary. Börjar bli sugen igen så jag är gärna på. Plockade alla achivements där man skulle få ett visst antal poäng på varje bana själv genom att slå på ganska många skulls, och spelet blir mycket roligare också :P

#1172

Postad 16 december 2008 - 11:05

Unregistered71ff3b8c
  • Unregistered71ff3b8c
  • Amatör

  • 63 inlägg
  • 0
Tja, har de två sista kapitlena kvar på legendary. Om någon är sugen på att spela co-op så adda ReeTab på live.

#1173

Postad 28 december 2008 - 20:52

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
tjena.. har kollat lite på detta spelet och undrar om det fortfarande är värt att köpa? är det fortfarande bra,snyggt,roligt och häftigt? någon som spelar online? någon ide att hoppa in och spela online, alla kan väl banorna innan och utantill nu antar jag?

kanske finns något annat ja borde köpa istället?

#1174

Postad 28 december 2008 - 20:57

TobbePower
  • TobbePower
  • Användare

  • 127 inlägg
  • 0
Jag tycker du ska köpa det. Älskar spel med Co-op och här kan man vara 4st samtidigt. MP delen är väl sådär, spelar inte det online längre .

#1175

Postad 29 december 2008 - 00:44

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Jag tycker du ska köpa det. Älskar spel med Co-op och här kan man vara 4st samtidigt. MP delen är väl sådär, spelar inte det online längre .


ahh visste inte ens att det fanns co-op läge,, låter ju riktigt kul de. får se om jag hittar på tradera kanske

#1176

Postad 29 december 2008 - 09:57

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0
Halo 3 har väl legat på topp bland de mest spelade onlinespelen på boxen de senaste veckorna så jo, det spelas mycket online fortfarande :D
Jag fick tag på mitt spel via amazons begagnatmarknad för 180 spänn ink frakt efter att jag slått sönder min andra skiva :) Går nog att få ännu billigare idag.

#1177

Postad 23 februari 2009 - 18:25

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
drömde en sjukdröm här om natten,, drömde om ett tv spel som hade den mest gripande historien du kan tänka dig, man blev helt fäst, går inte att förklara,, fanns inget spel som kom i närheten,, och det bästa av allt var att JAG personligen var med i spelet,, alla personer var riktiga och alla samarbetade,, sen när jag vaknade på morgonen var det första jag tänkte på HALO 3.. vet inte handlingen i spelet och har aldrig spelat det

tror ni det är ett tecken på att jag ska köpa det nu eller? :)

#1178

Postad 23 februari 2009 - 18:26

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

tror ni det är ett tecken på att jag ska köpa det nu eller? :P

Något är det ju et tecken på iaf :)

#1179

Postad 23 februari 2009 - 18:29

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
hehe ja det är nog det,, har sprungit förbi spelet på game stop i två veckor nu och hållt det i handen var och varannan dag men inte köpt det,, vet inte varför

det är väl omljligt att hitta någon som vill spela co-op nu antar jag

#1180

Postad 23 februari 2009 - 18:33

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

hehe ja det är nog det,, har sprungit förbi spelet på game stop i två veckor nu och hållt det i handen var och varannan dag men inte köpt det,, vet inte varför

det är väl omljligt att hitta någon som vill spela co-op nu antar jag

Jag skulle vilja lira det coop på Legendary. Klarade det ensam på Hardcore så är man två blir väl det alldeles för lätt. Fast det kanske behövs fler än två för att man ska fixa det på Legendary... :)

#1181

Postad 23 februari 2009 - 18:36

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Jag skulle vilja lira det coop på Legendary. Klarade det ensam på Hardcore så är man två blir väl det alldeles för lätt. Fast det kanske behövs fler än två för att man ska fixa det på Legendary... :)


antar att legendary är de svåraste,, jag hade tänkt att spela på easy ja , är nog mer i min nivå :P

#1182

Postad 23 februari 2009 - 19:10

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

antar att legendary är de svåraste,, jag hade tänkt att spela på easy ja , är nog mer i min nivå :)

Coop och Easy? :P
"The game practically plays itself" har jag för mig att det står när man väljer Easy.

Jopp Legendary är svåraste. Provade att spela ensam på den svårighetsgraden och helt plötsligt kändes Ninja Gaiden som ett lagom utmanande spel...

#1183

Postad 23 februari 2009 - 19:15

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Legendary och 4 i coop var skoj. :)

Rätt enkelt dock.

#1184

Postad 23 februari 2009 - 19:35

Jovevve
  • Jovevve
  • Användare

  • 101 inlägg
  • 0

Legendary och 4 i coop var skoj. :)

Rätt enkelt dock.


Ska man spela co-op måste man nästan spela på Legendary (Heroic om man är nybörjare), annars blir det nästan för lätt. Med score på också så det blir lite match om vem som spöar mest covenanter..

Har två banor kvar att ta poäng-acievments på, båda 50,000 banorna. Någon som kan ge tips på hur man klarar dom?

#1185

Postad 23 februari 2009 - 22:48

Luzer
  • Luzer
  • Veteran

  • 1 793 inlägg
  • 0

Ska man spela co-op måste man nästan spela på Legendary (Heroic om man är nybörjare), annars blir det nästan för lätt. Med score på också så det blir lite match om vem som spöar mest covenanter..

Har två banor kvar att ta poäng-acievments på, båda 50,000 banorna. Någon som kan ge tips på hur man klarar dom?

Kör på normal med lägg på de skulls som inte är alltför svåra, typ tough, catch, thunderstorm, tilt (och givetvis iwhbyd eller vad den heter), sen kan du köra med famine om du träffar ordentligt ;) Då brukar du få tillräckligt med poäng utan att behöva tänka på att rusa igenom banan och få tidsbonusen. Du kan däremot försöka göra headshots och plasmasticks mycket så får du lite mer bonus.

#1186

Postad 15 augusti 2009 - 14:03

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Halo 3 Still Popular. Ever wonder what it takes to be the most popular Xbox 360 game?

US, August 13, 2009 - Halo 3 was released back in September of 2007. Since then, it has battled a pair of Call of Duty games to be the most played Xbox 360 game. While Microsoft's Xbox community manager Major Nelson gives out weekly updates as to what games are being played the most, no numbers regarding how many people are actually playing those games are ever offered.

At a recent Bungie press event, Bungie's Brian Jarrard offered a little clarity. Nearly two years after its release, there are still roughly 1 million unique Halo 3 players every day. That's greater than the population of San Francisco.


Halo 3 Still Being Played, By The Truckload, Every Day

#1187

Postad 05 september 2009 - 15:34

Palter
  • Palter
  • Forumräv

  • 684 inlägg
  • 0
Har spelat igenom kampanjen och hade tänkt testa MP delen. Var bara inne och testade lite snabbt men förstod inte riktigt hur MP delen funkar.

Finns det inte servers där man kan hoppa in direkt och lira mp eller gå in i andras kampanjer som är publika?

#1188

Postad 03 oktober 2009 - 23:15

Ironhide
  • Ironhide
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0
Är det nån som är sugen på Ett super halo paket?
Då ska ni se detta haha

http://www.tradera.c...px?aid=99824570

Det är redan över hundra som har tittat sen den lades upp för ungefär 2 timmar sen.

#1189

Postad 03 oktober 2009 - 23:22

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Häftig
Spoiler
:)

#1190

Postad 04 oktober 2009 - 07:17

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0

Häftig

Spoiler
;)


Haha :)

#1191

Postad 04 oktober 2009 - 11:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Hoppas de utnyttjar hela bildytan i co-op till Halo Reach för det sabbar ju rätt mycket. Hoppas de lägger ned sistabanornas utformning också, det är ju inget racingspel.

#1192

Postad 04 oktober 2009 - 11:18

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Och just det, senaste live mätningen visar att Halo 3 ligger på plats #1...före ODST :D

#1193

Postad 04 oktober 2009 - 12:58

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Och just det, senaste live mätningen visar att Halo 3 ligger på plats #1...före ODST :D


Inte så konstigt. De som spelar ODSTs multiplayer räknas ju som Halo 3 spelare...

#1194

Postad 05 oktober 2009 - 18:24

aikelo
  • aikelo
  • Lärjunge

  • 315 inlägg
  • 0
Nu blir jag tokig, spelet hänger sig vid senaste sparningen.
Det är andra gången jag får börja om från början.
Första gången var det efter att boxen varit på resa till tyskland (RROD)
Och nu när jag skulle testa på min nya Elite så händer det igen :blink: ;)
Är det ingen annan som har råkat ut för detta?

#1195

Postad 07 oktober 2009 - 21:44

Elessar
  • Elessar
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0
Kollar intresse om de finns någon/några som har lust att prova få tag på vidmaster achievement: annual?
eller någon som har de som har lust att hjälpa till? Skulle haft de så jag får recon :(

"After 9/25/08, complete Halo on 4-player Legendary LIVE co-op, with Iron, and everyone in Ghosts."

De gäller alltså att klara sista banan på halo 3 campanjen med iron på och alla 4 ska köra ghost i slutscenen.
Precis samma som Vidmaster: Deja vu på ODST.

#1196

Postad 08 oktober 2009 - 08:14

P0cky
  • P0cky
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Kollar intresse om de finns någon/några som har lust att prova få tag på vidmaster achievement: annual?
eller någon som har de som har lust att hjälpa till? Skulle haft de så jag får recon :(

"After 9/25/08, complete Halo on 4-player Legendary LIVE co-op, with Iron, and everyone in Ghosts."

De gäller alltså att klara sista banan på halo 3 campanjen med iron på och alla 4 ska köra ghost i slutscenen.
Precis samma som Vidmaster: Deja vu på ODST.


Jag är gärna med och tar den! Kan kanske skrapa fram en spelare till om det behövs! När vill du lira?
Min gamertag är R0binR

#1197

Postad 08 oktober 2009 - 16:04

Elessar
  • Elessar
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0

Jag är gärna med och tar den! Kan kanske skrapa fram en spelare till om det behövs! När vill du lira?
Min gamertag är R0binR

Jag har 2 polare som kan vara med. fast en av dom är så himla upptagen jämt så jag tror inte han kan vara med. så om du hade en till vore de toppen :)
Jag är dannep SWE, addar dig nu.

#1198

Postad 08 oktober 2009 - 16:15

P0cky
  • P0cky
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Jag har 2 polare som kan vara med. fast en av dom är så himla upptagen jämt så jag tror inte han kan vara med. så om du hade en till vore de toppen :)
Jag är dannep SWE, addar dig nu.


När passar det att lira för dig? Jag kan nu om en stund och min polare kan vara med om ungefär en timma om du vill köra ikväll.

#1199

Postad 19 oktober 2009 - 09:21

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Halo 3 GameBattles. :lol:

#1200

Postad 19 oktober 2009 - 22:39

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Halloween?
Nån ska tydligen skippa vanliga gummi masker och gå in sten hårt med grejer ur Halo från tuben här.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.