Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Halo 3

1199 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Nå? (138 medlem(mar) har röstat)

Nå?

  1. 1 (10 röster [7.25%])

    Procent av omröstning: 7.25%

  2. 2 (1 röster [0.72%])

    Procent av omröstning: 0.72%

  3. 3 (20 röster [14.49%])

    Procent av omröstning: 14.49%

  4. 4 (44 röster [31.88%])

    Procent av omröstning: 31.88%

  5. 5 (63 röster [45.65%])

    Procent av omröstning: 45.65%

Rösta Gäster kan inte rösta
Halo 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8,49 (44) 199:-
Halo 3 - Legendary Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9,15 (12) Inga priser
Halo 3 - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7,7 (9) Inga priser
2 relaterade trådar

#101

Postad 16 maj 2007 - 16:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Vissa fick inbjudan lite tidigare än betan startade...utan Crackdown, men det kommer inte du få :D

Så du måste köpa det. Det ska vara ett bra spel ändå :D

#102

Postad 16 maj 2007 - 17:06

didrik
  • didrik
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
vart har det tagit vägen nudå? :D Hmmff... MS :D

EDIT: Kikade in på Major Nelsons blogg, vad var det man såg där då? Jo, detta meddelande:

We're aware that some users are having difficulty downloading the Halo 3 multiplayer beta via Crackdown. Bungie Studios is working with the Xbox Live team to resolve this as quickly as possible - stay tuned. Gamers entering the beta through other means, such as the Friends and Family remain unaffected.


återupprepar mitt föregående uttalande; ...MS :D

Redigerat av didrik, 16 maj 2007 - 17:13.


#103

Postad 17 maj 2007 - 00:33

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Varför kan inte jag ladda hem Halo 3 betan via Crackdown, jag går in på downloads och där finns Halo 3 men när jag markerar den står det typ "check back at a later date bla bla" samma som det alltid har stått.

#104

Postad 17 maj 2007 - 01:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
För att de har problem med det. De håller på att fixa det.

#105

Postad 17 maj 2007 - 16:06

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0
Har kört ett par matcher, har fortfarande lite svårt med det ändrade kontrollschemat, men det vänjer man sig nog med snabbt. Grafiskt sett okej, inget att gnälla på, men jag är rätt "lätt på foten" när det gäller grafik ;) Vattnet som väl alla sett i videos vid det här laget är faktiskt riktigt snyggt, har bara testat den banan dock, så vet inte hur de andra ser ut.

Jag har dock alltid föredragit singleplayer-kampanjer framför Live-spelande, så jag hoppas mer på det läget.

#106

Postad 17 maj 2007 - 20:31

Effoc
  • Effoc
  • Användare

  • 176 inlägg
  • 0
ni som vill adda mig så vi kan lira betan kan ju göra det

#107

Postad 17 maj 2007 - 21:26

SupremeX
  • SupremeX
  • Amatör

  • 54 inlägg
  • 0
Samma här. Alla som vill adda gärna mig så kan vi lira lite..

La till dig på min lista Effoc

#108

Postad 18 maj 2007 - 01:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Testade lite idag och är inte ett dugg imponerad. Kommer avboka spelet. Ser ut och känns som vilket FPS som helst.

#109

Postad 18 maj 2007 - 07:01

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Jass de lät ju inte alls bra :-/ nog hade jag då trott att det skulle hålla högre klass..halo ska ju vara state of the art..

#110

Postad 18 maj 2007 - 10:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Förvisso bara en beta men jag tycker man rör sig för sakta + grafiken är inget vidare. Sen är jag iofs ingen jättefan av FPS så det krävs ngt riktigt extra för att jag ska bli intresserad. Finns annat jag hellre lägger pengarna på.

#111

Postad 18 maj 2007 - 10:38

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Jag testade lite igår och jag vart inte besviken.
Jag är inget fan av multiplayer på konsoll, men det spelades precis som jag hade tänkt mig.

Grafiken tyckte jag var alldeles underbar, vattnet.. första gången jag såg vattnet stod jag bara o stirra på det, även om det vinade skott runt öronen och sprängdes granater precis bredvid mig, det är nånting speciellt.

#112

Postad 18 maj 2007 - 11:18

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
ja spelet hade jag inga förväntingar på alls då jag tycker halo är ett totalt överhypat spel, men det var ändå lite bättre än vad jag trodde, dock var jag tvungen att dra ner snabbheten på hur fort man tittar runt då man kände på en gång att här har dom försökt gör det såpass snabbt att man kan köra mot PC spelare med mus o tangentbord, och det tycker jag inte om, men med styrningen inställd på minsta (1 ) så var det ok åtminstone men fortfarande för snabbt o nervöst.

MEN det stora problemet med halo som fortfarande är kvar ( för dom vågar ju inte ändra ett vinnande koncept, dumt nog ) är detta enorma hjärndöda skjutandet! man måste ju skjuta 2000 skott för att döda någon, precis som i gears of war, och det är så himla tråkigt o frustrerande. man vill ju känna att vapen har någon verkan, nu är det som att skjuta softairgun kulor på varandra, man står där två pers med dubbla kulsprutor o bara matar o hoppas att man inte är den som dör först! vart är skickligheten i det? vart är det roliga?
blir ju gears av det igen då ingen tycker om att stå o mata då man bara kan slå till killen istället ( såga i gears fall ) så då gör man det istället, men då kunde dom ju lika gärna ha skitit i vapen på det här spelet o bara gjort ett slagsmåls spel av det på en gång, när det går fortare att slå ihjäl någon än skjuta dom är det något fel.

bra att siktet har blivit bättre dock, den där runda stora grejen som var förut som visade att man träffade typ någonstans i den här ringen, är ju nu i varje fall mindre, men vad är fel med ett litet kors?

att vattnet skulle var snyggt har jag inte sett, måste kolla på det då, har bara kört den banan en gång, blir ju mest den tråkiga snöbanan hela tiden

spelade rainbow six las vegas för att jämföra halo mot ett riktigt bra fps och jag o brorsan fastnade helt i det istället o hade askul, det är precis som ett fps ska vara!
träffar man så dödar man o man är på helspänn hela tiden o vapnen är grymma att skjuta med o man träffar där man siktar.

så himla synd på halo, precis som med gears, dom har ett grymt spel i sina händer med fantastisk potensial men sumpar.

möjligt att jag köper det bara för att spela själva äventyret så att säga, men det har dom ju hellet inte lyckats med på dom två innan, bägge började bra sen så blir det skit mot slutet med bara en massa likadana banor o idiot story. men det är lite ball stämning och grafiken såg ju hyvsad ut på projektorn igår så vi får se.

#113

Postad 18 maj 2007 - 11:25

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0

klockan 14 kommer det!
förmodligen är det inget att hänga i julgranen tyvärr

<{POST_SNAPBACK}>


Pessimist, javisst!

<{POST_SNAPBACK}>


förlåt, men det är som zoiler säger, tyckte man inte om det innan så tycker man inte om det nu heller. men även om jag skrev massa negativt om det här ovan nu så är det inte något skitspel men det kunde ha varit så mycket bättre med små medel.
men har man varit halo fan innan så blir man garanterat inte besviken, men man kanske inte blir helt överväldigad heller.

#114

Postad 18 maj 2007 - 13:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

men har man varit halo fan innan så blir man garanterat inte besviken, men man kanske inte blir helt överväldigad heller.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo man blir överväldigad. Bara till att läsa intrycken från de som gillar Halo. De är övernöjda.

#115

Postad 18 maj 2007 - 14:28

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Tjaa....Läste just kommentarer på gamespot och det var rätt många som klagade på att grafiken knappt är next gen och att det var så likt Halo 2....Att det snarare skulle ha hetat Halo 2,5.

Men nu får man väl ta det med en näve salt...
Vet ju inte ens om alla som kommenterat har spelat spelet och att klaga på grafik på en beta är väl kanske lite förhastat..

Kan ju bli lite bättre när det släpps

#116

Postad 18 maj 2007 - 15:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
De har väl inte ens spelat spelet. Jag har läst intryck från massor som har spelat spelet och de tycker det är skoj. IGN har två testare som inte kan slita sig.

2. The graphics are still really good, especially the animations, lighting and textures. The people who call it Halo 2 HD are still idiots.


:)

Men tja.. jag kommer inte spela LIVE ändå så jag bryr mig mycket mer om singleplayergrafiken. Gameplayet ser jag redan nu att det kommer bli awesome.

#117

Postad 18 maj 2007 - 16:49

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Går insamlingen till ditt live gold sakta Zoiler ;)

Förstår inte hur du klarar dig utan live...
Halva nöjet är ju att dominera och krossa riktiga människor :)

#118

Postad 18 maj 2007 - 16:55

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Spelar inte så mycket live heller. Kanske spelat 50 timmar online på ett år.
Mest för att jag är så mycket sämre och förlorar alltid. Det är inte så kul att bli sist alltid.

#119

Postad 18 maj 2007 - 17:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Förstår inte hur du klarar dig utan live...
Halva nöjet är ju att dominera och krossa riktiga människor  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Få se sen om jag kommit ikapp och det kommer något spel som jag verkligen vill spela online.

#120

Postad 18 maj 2007 - 18:01

catalyst7
  • catalyst7
  • Användare

  • 232 inlägg
  • 0
Har ett par praktiska frågor om betan. Först så undrar jag om någon vet hur d-paden fungerar? Den skall ha att göra med voice chaten eller? Vågar mig inte på att spela i teams för än jag vet.

Sen ang. filmer. Hur sparar man filmer när man är i lobbyn efter spelet? Jag trycker på start men det finns inget uppenbart alternativ för att spara filmerna, och sen tar tiden slut.

Heter catalyst84 om någon letar efter ett lätt byte.

#121

Postad 18 maj 2007 - 18:03

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Du ska trycka select, inte start, knappen till vänster om "Xboxknappen" som sitter på handkontrollen.

#122

Postad 19 maj 2007 - 02:05

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Tjaa....Läste just kommentarer på gamespot och det var rätt många som klagade på att grafiken knappt är next gen och att det var så likt Halo 2....Att det snarare skulle ha hetat Halo 2,5.

De har väl inte ens spelat spelet. Jag har läst intryck från massor som har spelat spelet och de tycker det är skoj. IGN har två testare som inte kan slita sig.

Bara för att de tycker att det är lite si och så med grafiken så behöver väl de intre tycka att spelet är tråkigt, eller oroligt (oskoj).

#123

Postad 19 maj 2007 - 09:09

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Hmm..Har någon sagt det ?

#124

Postad 19 maj 2007 - 10:05

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0
Tycker grafiken är helt ok, lite sådär fulsnygg. Singelplayer delen lär vara betydligt snyggare, men det är inte grafiken som gör halo spelen bra. Mina första intryck av spelet var att det sög ganska rejält, men efter att ha spelet ett par timmar så blir det bara bättre och bättre. Men där är endel att jobba på innan dem släpper det. Är det bara jag eller är det väldigt segt när man kastar granater?

#125

Postad 19 maj 2007 - 12:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Varför skulle det vara snyggare i singleplayer?
Tror inte heller på att det kommer se mycket bättre ut när det är klart. Det är inte så många månader kvar till release. Så här sent gör man inget annat än att fixa buggar.

#126

Postad 19 maj 2007 - 13:41

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Varför skulle det vara snyggare i singleplayer?
Tror inte heller på att det kommer se mycket bättre ut när det är klart. Det är inte så många månader kvar till release. Så här sent gör man inget annat än att fixa buggar.

<{POST_SNAPBACK}>


För att dom sänker antal effekter i multiplayer så det inte ska hacka.

#127

Postad 19 maj 2007 - 13:46

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Låter konstigt. Borde vara tvärtom då du garanterat stöter på fler fiender samtidigt i single player än online.

#128

Postad 19 maj 2007 - 13:47

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Låter konstigt. Borde vara tvärtom då du garanterat stöter på fler fiender samtidigt i single player än online.

<{POST_SNAPBACK}>

Plus att logik och AI med mera körs i större utsträckning i single-player.

Men nog kommer Bungie fila på grafiken tills det släpps alltid.

#129

Postad 19 maj 2007 - 14:14

ElMaco
  • ElMaco
  • Lärjunge

  • 473 inlägg
  • 0
Kolla rainbowsix t ex där är det ju snyggare i enspelarläget en multi. Samma som Graw, det var ju inte alls lika snyggt i multi. smak och tycke kanske, men nu tycker jag inte att det var lika snyggt, så då är det så :)

#130

Postad 19 maj 2007 - 14:21

catalyst7
  • catalyst7
  • Användare

  • 232 inlägg
  • 0
Många spel (tex GRAW) har mindre detaljer i multiplayer eftersom när man spelar splitscreen så skall en och samma konsol klara att visa upp till fyra spelares synfält samtidigt. Kan också tänka mig att de helt enkelt inte lägger ner lika mycket tid på att göra multiplayer-banor snygga.

#131

Postad 19 maj 2007 - 15:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Varför skulle det vara snyggare i singleplayer?
Tror inte heller på att det kommer se mycket bättre ut när det är klart. Det är inte så många månader kvar till release. Så här sent gör man inget annat än att fixa buggar.

<{POST_SNAPBACK}>

Multiplayer kommer nog inte se så mycket bättre ut (men det kommer finnas massa fler kartor att spela på som vi inte sett ännu).

Singleplayer är snyggare och det vet vi redan eftersom vi sett en kort sekvens när det premiärvisades under E3. Det var något snyggare än det här. Och det var från spelet, eller rättare sagt en mellansekvens gjord med ingamegrafik.

Så är det ju oftast... SP snyggare än MP. Och det är 4 månader kvar till release :)

Edit: Never forget

Postad bild

Redigerat av Zoiler, 19 maj 2007 - 15:01.


#132

Postad 20 maj 2007 - 13:46

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
COD3 och GOW lyckades få till sömnlös Mp och singel player grafik.
Känns lite pinsamt om Treyarch lyckas bättre med det än bungie faktiskt.

#133

Postad 20 maj 2007 - 15:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

COD3 och GOW lyckades få till sömnlös Mp och singel player grafik.

Hehe, sömlös menar du :blink:

Läste idag att det skulle finnas 4 player co-op online i Halo 3. Kul för de som gillar det.

#134

Postad 20 maj 2007 - 15:19

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Läste idag att det skulle finnas 4 player co-op online i Halo 3. Kul för de som gillar det.

<{POST_SNAPBACK}>

Grymt! Online coop i "Singleplayer" är kul!

#135

Postad 20 maj 2007 - 15:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0
Du ska väl knappast köpa en Xbox 360 ändå Morlock :blink:

Edit: Aha, du hoppas på multiplattform ;)

Redigerat av Zoiler, 20 maj 2007 - 15:20.


#136

Postad 20 maj 2007 - 16:53

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
haha jag tror morlock försöker få folk att se honom som en neutral kille som inte bara är 100% SONY meat även fast han är det ;).Kul i alla fall med possitiva ord från dig morlock.Det ser vi gärna mer av :blink:.

#137

Postad 20 maj 2007 - 17:07

edvul
  • edvul
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Som jag förstått det så är denna betaversion i klass med hur grafiken var i höstas förra året, mängder med placeholders mm bungie har varit väldigt noganna med att påpeka att detta är work in progress och att slutversionen kommer se bättre ut

#138

Postad 20 maj 2007 - 17:41

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Jag tror nog bungie har något i rockärmen.Dom kanske vill att folk ska känna yuck i grafiken nu tills dom släpper spelet i höst och alla kommer bli så jäkla imponerande av vad hur mycket grafiken har förbättrats.

#139

Postad 20 maj 2007 - 17:47

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Joo jag håller med dig Raynilsson..
Allt annat vore en gåta för mig :blink:

#140

Postad 20 maj 2007 - 18:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Som jag förstått det så är denna betaversion i klass med hur grafiken var i höstas förra året, mängder med placeholders mm bungie har varit väldigt noganna med att påpeka att detta är work in progress och att slutversionen kommer se bättre ut

<{POST_SNAPBACK}>

Mja, placeholderversionen från i höstas var alphaversionen. Jag tror inte det kommer bli så mycket snyggare i multiplayer.

Jag tror nog bungie har något i rockärmen.Dom kanske vill att folk ska känna yuck i grafiken nu tills dom släpper spelet i höst och alla kommer bli så jäkla imponerande av vad hur mycket grafiken har förbättrats.

Egentligen förstår jag inte grafikhetsen. Spelet ser bra ut och är uppenbarligen tekniskt och gameplaymässigt bra genomfört. Det verkar bli den multiplayersuccé som Halo/Halo 2 var. De behöver inte uppgradera grafiken mer än så här, vilket också Xbox live siffrorna kommer visa senare när det ligger ständig etta, mark my words.

Men däremot kommer det finnas mer banor att titta på, så vi blir antagligen mer imponerade av retailgrafiken ändå just för att det blir mer variation och grafiska objekt och effekter vi inte sett i betan.

Singleplayer är en annan historia. Ser det ut som de sagt så blir det ett riktigt treat.

#141

Postad 20 maj 2007 - 18:33

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Det är klart att grafiken spelar mindre roll så länge det är kul att spela...
Men man kan ju ändå vara lite förvånad över att det inte ser bättre ut än vad det gör..
Tycker sak samma om Forza 2...

Och jag har inga som helst tvivel om att bägge spelen kommer att bli hur kul som helst att spela :blink:

#142

Postad 20 maj 2007 - 21:15

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Du ska väl knappast köpa en Xbox 360 ändå Morlock  :blink:

Edit: Aha, du hoppas på multiplattform  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det ska jag inte. Men det är ändå kul med CO-OP. ;)

Något datum på Halo 3 Vista ännu? ;)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 20 maj 2007 - 21:16.


#143

Postad 20 maj 2007 - 22:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Något datum på Halo 3 Vista ännu?  :blink:

<{POST_SNAPBACK}>

Det kommer väl 5 år senare som vanligt. Något mindre hett då och i en sämre version ;)

#144

Postad 03 juni 2007 - 09:36

Articat
  • Articat
  • Användare

  • 123 inlägg
  • 0
Är det någon som har sett de nya gameplay videorna på Halo 3?
Personligen måste jag säga att jag tycker att det ser kasst ut, snacka om över hypat spel alltså!
Jag blir lite små less faktiskt, HD trailern ser allmänt sunkig ut och spelet ser tråkigt ut. Wolfenstein, Doom, Halo, samma skit i 10 år nu. :D

Nää, nu ligger hoppet på assasins creed och GTA

#145

Postad 03 juni 2007 - 09:59

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Finns en officiell tråd för Halo 3, du bör fortsätta i den istället.

#146

Postad 03 juni 2007 - 13:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Finns en officiell tråd för Halo 3, du bör fortsätta i den istället.

<{POST_SNAPBACK}>

Tillsvidare tråd skulle jag nog kalla den. Blir till att göra en ny, riktig, närmare spelsläppet.

(inlägg flyttade btw).

#147

Postad 03 juni 2007 - 15:57

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
"Så gott som" officiell tråd :D

#148

Postad 03 juni 2007 - 16:13

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0

Är det någon som har sett de nya gameplay videorna på Halo 3?
Personligen måste jag säga att jag tycker att det ser kasst ut, snacka om över hypat spel alltså!
Jag blir lite små less faktiskt, HD trailern ser allmänt sunkig ut och spelet ser tråkigt ut. Wolfenstein, Doom, Halo, samma skit i 10 år nu.  :D

Nää, nu ligger hoppet på assasins creed och GTA

<{POST_SNAPBACK}>


Är det Betan du snackar om eller vad menas med nya? Från Singelplayer?

#149

Postad 03 juni 2007 - 16:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Är det Betan du snackar om eller vad menas med nya? Från Singelplayer?

<{POST_SNAPBACK}>

Det har inte släppts några nya filmer från singelplayer. I sådana fall i en parallel dimension som inte jag har tillgång till.

Och då kräver jag portalen dit :D

#150

Postad 03 juni 2007 - 19:38

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
Tack då vet jag. Själv håller jag tyst om Halo 3 tills jag vet mer om singelplayer. Men jag gillade 1an och 2an skarpt. Har inte haft möjlighet att prova betan.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.