Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

NHL 08

2489 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Vad tycks om NHL 08? (68 medlem(mar) har röstat)

Vad tycks om NHL 08?

  1. 1 (2 röster [2.94%])

    Procent av omröstning: 2.94%

  2. 2 (1 röster [1.47%])

    Procent av omröstning: 1.47%

  3. 3 (5 röster [7.35%])

    Procent av omröstning: 7.35%

  4. 4 (20 röster [29.41%])

    Procent av omröstning: 29.41%

  5. 5 (40 röster [58.82%])

    Procent av omröstning: 58.82%

Rösta Gäster kan inte rösta
NHL 08 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9 (7) Inga priser

#51

Postad 18 augusti 2007 - 15:11

Onk
  • Onk
  • Lärjunge

  • 344 inlägg
  • 0

Fler videos på IGN. Tyvärr så stiger oron när jag tittar på videon där ena laget åker upp med fyra man i offensiv zon i numerärt underläge och gör mål. Det lag som har powerplay ställer upp i en box i egen zon. :) Hum? Hockey? Hjärnsläpp från dom som programmerar AI:n?

Tror aldrig jag har sett en hockeymatch där någonting liknande har inträffat. Skulle vara totalt acceptabelt ifall de numerärt underlägsna laget kontrade med två man och tog ett avslut för att sedan skrinna tillbaka och försvara egen zon. Men att skapa tryck i offensiv zon mot ett numerärt överlägset lag? Inte så troligt. Kom igen, EA. Skärpning.

IGN

<{POST_SNAPBACK}>


Kan det ha o göra med att dom kör på Rookie AI när dom spelar in dom här målen för o visa för andra?

Sen om man kö på all star så är det riktigt bra försvar osv...

<{POST_SNAPBACK}>


Ja, jag hoppas verkligen att det är så. Annars så kan man ju lika gärna spela med utvisningar avslagna. Förövrigt ser spelet väldigt lovande ut, lite ryckiga animationer kan jag tycka att det är emellanåt. Känns som att det inte finns några riktiga övergångar. Men, men, det är väl kanske inte så mycket att gnälla över.

EDIT: Fast det där att det är riktigt bra försvar på all-star kan jag väl inte riktigt hålla med om i de tidigare upplagorna. Har aldrig varit EA's starka sida.

Redigerat av Onk, 18 augusti 2007 - 15:12.


#52

Postad 19 augusti 2007 - 12:43

LordDarthVader
  • LordDarthVader
  • Amatör

  • 51 inlägg
  • 0
Härligt att Eliterien är med också:)

#53

Postad 22 augusti 2007 - 17:32

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0

NHL08 verkar ju ha det mesta nu, äntligen kan jag spela med mitt kära Malmö också, jag kommer nog skaffa båda spelen och bestämma mig för vilket som kommer hålla i längden. Eller så köper man 2k8 då det har gått ner i pris. Jag vet att Malmö suger just nu men nästa år med nya arenan, då kommer vi vara i slutspel igen.

<{POST_SNAPBACK}>


Hur hade du tänkt och va Malmö, Allsvenskan finns väll inte med i NHL08? ;)

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 22 augusti 2007 - 17:33.


#54

Postad 22 augusti 2007 - 18:54

Unregistered274dc322
  • Unregistered274dc322
  • Användare

  • 167 inlägg
  • 0
Elitserie-bilder från NHL 08

#55

Postad 22 augusti 2007 - 21:43

Corteus
  • Corteus
  • Amatör

  • 79 inlägg
  • 0
Äntligen Create-a-player! Saknade det som fan i NHL 07... Givet köp nu. :lol:

#56

Postad 22 augusti 2007 - 21:57

Topper Harley 77
  • Topper Harley 77
  • Veteran

  • 1 997 inlägg
  • 0

Äntligen Create-a-player! Saknade det som fan i NHL 07... Givet köp nu. :lol:

<{POST_SNAPBACK}>


Som "vanligt" är det säkert bristfälligt och hur låga värden du än ger din kreation så är det första eller andra kedja/backpar som gäller om du kör ass.coach. :lol:

Sen är det sjukt att dom lägger ner den lilla tid dom gör på att mosa in es, del och vad det nu kan tänkas bli för ligor.

Kul att spela 82 elitserieomgångar?
Kul att 85% av alla spelare (vilket i sin tur utgör 70% av alla faktiska spelare i es) har fel längd, vikt, fattning, position, speltyp (alla grinders) samt saknar foton och "ansikten"

Men bokat är det, har ägt alla sen 94 :lol:

2k (eller är det espn? :lol: ) går inte ens att titta på, har alltid sett horribelt ut...

#57

Postad 22 augusti 2007 - 22:31

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Elitserie-bilder från NHL 08

<{POST_SNAPBACK}>

Hahaha! De har inte lagt ner alltför mycket tid på spelarna, va? Ingen alls, vill jag säga.

Kolla den här bilden. Nr 19 är Peter Nordström, han ser INTE ut sådär, inte ens i närheten. Och be mig inte beskriva nr 10 Peller Prestberg. :lol: :lol:

Det enda de verkar ha fått rätt är dräkterna.

#58

Postad 22 augusti 2007 - 22:35

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
På den här bilden, Starting Lineups, har de fått bilden på Nordström rätt. Inte direkt lik den förra bilden, va?

#59

Postad 23 augusti 2007 - 00:06

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0
Dräkterna är väl rätt, men hoppas det kommer en update så man kan få årets dräkter, men det är väl för mycket att hoppas på...
:lol: Tänkte främst på FBK-dressen då...

#60

Postad 23 augusti 2007 - 00:29

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0

Kolla den här bilden. Nr 19 är Peter Nordström, han ser INTE ut sådär, inte ens i närheten. Och be mig inte beskriva nr 10 Peller Prestberg.  :lol:  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>


Nordström såg ju rätt glad ut iallafall B)

Create-a-player var väl med i NHL07? Är 99% säker på att jag gjorde en egen spelare iaf(?) :lol:


Fredrik

FBK :lol:

#61

Postad 23 augusti 2007 - 02:44

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0

Kolla den här bilden. Nr 19 är Peter Nordström, han ser INTE ut sådär, inte ens i närheten. Och be mig inte beskriva nr 10 Peller Prestberg.   B)  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>


Nordström såg ju rätt glad ut iallafall B)

Create-a-player var väl med i NHL07? Är 99% säker på att jag gjorde en egen spelare iaf(?) :lol:


Fredrik

FBK :lol:

<{POST_SNAPBACK}>


Grymt mode med, om man kollar publiken... många med samma plagg... :lol:

#62

Postad 23 augusti 2007 - 07:21

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0
Tråkigt att de bara verkar fixa dräkterna och inte utseendet... Fasst kanske skulle vart mycket jobb och gjort det i alla ligor men inte alls lika kul när de inte är sig lika spelarna.

http://www.gamereact...nhl8_129338.jpg

Johan Davidsson verkar ju tom ha fel färg på ögonbryn och eventuellt håret kan man tro :lol:

Redigerat av Unregistered2b236a0e, 23 augusti 2007 - 07:22.


#63

Postad 23 augusti 2007 - 09:22

Unregistered2b236a0e
  • Unregistered2b236a0e
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0
Utssendet på spelarna verkar de inte gjort nåt åt men hur är det med spelarnas färdigheter i elitserien. Stämmer längd och vikt så de är så stora som de ska va och att de som är bäst verkligen är bäst ?? kanske dum fråga :lol:

#64

Postad 23 augusti 2007 - 09:23

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Dräkterna är väl rätt, men hoppas det kommer en update så man kan få årets dräkter, men det är väl för mycket att hoppas på...
:lol: Tänkte främst på FBK-dressen då...

<{POST_SNAPBACK}>

Det skulle jag inte förvänta mig. Men till PC-versionen brukar det finnas folk här i Sverige som pillar ihop de nya dräkterna och lägger ut för nedladdning.

#65

Postad 23 augusti 2007 - 09:26

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Har jämfört filmer och bilder mellan NHL2k8 och NHL08, tycker 2k8 ser roligare ut med sitt nya fintsystem och bättre defensiva AI. Men Elitserien väger ju ganska tungt i NHL08 och vad jag vet kommer NHL08 ut tidigare i Europa också. Blir nog så att man börjar med NHL08 och tar en massa achievements, sen när man känner sig nöjd så byter man till NHL2k8. Ser ut som vi kommer få 2 riktigt bra hockeyspel i vinter. Ni vet väl att man kan göra Foppa finten i NHL2k8, blir ju så att man måste prova den med Foppa också :lol:

#66

Postad 23 augusti 2007 - 13:29

Magnus M
  • Magnus M
  • Lärjunge

  • 255 inlägg
  • 0

Elitserie-bilder från NHL 08

<{POST_SNAPBACK}>

Hahaha! De har inte lagt ner alltför mycket tid på spelarna, va? Ingen alls, vill jag säga.

Kolla den här bilden. Nr 19 är Peter Nordström, han ser INTE ut sådär, inte ens i närheten. Och be mig inte beskriva nr 10 Peller Prestberg. :lol: :lol:

Det enda de verkar ha fått rätt är dräkterna.

<{POST_SNAPBACK}>


Fast dom verkar vara lite synska hos EA, är det inte Jörgen Jönsson som står bland publiken iklädd en blå skjorta (i brösthöjd på spelare 10). :lol:
Lite likt är det ju och Jörgen är väl fortfarande skadad om jag inte är helt fel ute.

#67

Postad 23 augusti 2007 - 14:48

Mozez
  • Mozez
  • Forumräv

  • 836 inlägg
  • 0

Elitserie-bilder från NHL 08

<{POST_SNAPBACK}>

Hahaha! De har inte lagt ner alltför mycket tid på spelarna, va? Ingen alls, vill jag säga.

Kolla den här bilden. Nr 19 är Peter Nordström, han ser INTE ut sådär, inte ens i närheten. Och be mig inte beskriva nr 10 Peller Prestberg. :lol: :angry:

Det enda de verkar ha fått rätt är dräkterna.

<{POST_SNAPBACK}>


Fast dom verkar vara lite synska hos EA, är det inte Jörgen Jönsson som står bland publiken iklädd en blå skjorta (i brösthöjd på spelare 10). :P
Lite likt är det ju och Jörgen är väl fortfarande skadad om jag inte är helt fel ute.

<{POST_SNAPBACK}>

Haha, den var bra! Det ser i sanning ut som moroten Jönsson! :D

Forza LHF! :D

#68

Postad 23 augusti 2007 - 19:30

ted1001
  • ted1001
  • Lärjunge

  • 301 inlägg
  • 0
Ser ut som förra säsongens trupp i SAIK iaf... Duane Harmer skymtade och han lirar inte i SAIK den kommande säsongen.

#69

Postad 23 augusti 2007 - 19:45

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Hur som hur så blir det köp av NHL08 enbart p.g.a. att de nu fått med elitserien. Sedan är det givetvis synd att de inte lägger ner den tid det skulle ta för att få till utseendet på alla spelare men men man kan inte få allt. Jag hoppas däremot verkligen att statsen är i sin ordning...

#70

Postad 23 augusti 2007 - 21:52

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Ser ut som förra säsongens trupp i SAIK iaf... Duane Harmer skymtade och han lirar inte i SAIK den kommande säsongen.

<{POST_SNAPBACK}>

Det har alltid varit förra säsongens trupp i NHL-spelen. Något som jag tycker är naturligt. Det släpps ju snart och har varit under utveckling länge. Trupperna är fortfarande inte klara för kommande säsong...

#71

Postad 24 augusti 2007 - 02:59

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0

Ser ut som förra säsongens trupp i SAIK iaf... Duane Harmer skymtade och han lirar inte i SAIK den kommande säsongen.

<{POST_SNAPBACK}>

Det har alltid varit förra säsongens trupp i NHL-spelen. Något som jag tycker är naturligt. Det släpps ju snart och har varit under utveckling länge. Trupperna är fortfarande inte klara för kommande säsong...

<{POST_SNAPBACK}>


Kommer antagligen en uppdatering att ladda ner när det gäller spelartrupperna.. Så va det ju till NHL-07

#72

Postad 24 augusti 2007 - 11:22

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Jaså, kom det en uppdatering till NHL07? Den har jag missat helt, ska ta och sätta i spelet och se om den uppdateringen dyker upp.

#73

Postad 29 augusti 2007 - 15:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Verkar som de lyckas ganska bra i år. Från X07.

To the guy(s) asking about NHL 08, the defensmen most certainly hold the point this year... I specifically tried to pass it back to the point often to test that out and not once did they go off-side on me, I even setup an awesome one-timer goal from the point with my dman. That's not to say that they'll never be out of position, but compared to last year they are much, much better at positioning themselves.

NHL '08 - worth the score it got from EGM, holy shit EA well done

I played a full 3-period, 5-minute game with my Bruins (as per the semi-agreed to draft rules) and barely had any offsides at all from my defenders. Their AI was remarkably astute. If any offsides were triggered, it's cause I did something stupid or because they got checked over the line (not because of aimless skating).

NHL impressions - smoother, less wonkiness with the analog stick movement, beeyyyyyyyyyyyoooootiful graphics, D-men acted less dumbass than previous years...2K8 was solid as it's always been, but the graphics weren't as good. Better than last year's, for sure, but EA's game looks truly next-gen.


Tror det fick 9.5 i EGM.

#74

Postad 29 augusti 2007 - 15:08

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Just det där med den nya skridskoåkningen tror jag kan ha stor betydelse för försvarsspelet. Tidigare så kändes kontrollen rätt stel och man kunde knappt åka runt teknikningscirkeln och det var svårt att tajma en tackling. Nu verkar ju spelarna kunna vända på en femöring och det går att åka i princip alla riktningar, detta är ytterst viktigt för försvaret. Tidigare när man åkte baklänges så kändes det som att spelaren helt plötsligt hade svårt att hänga med, i verkligheten har försvararna ofta ett övertag.
Längtas jäkligt mycket till NHL08 nu, bara någon vecka kvar :)

#75

Postad 29 augusti 2007 - 17:00

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
när släpps NHL 2008 i Sverige?

#76

Postad 30 augusti 2007 - 06:26

Unregistered38522
  • Unregistered38522
  • Användare

  • 140 inlägg
  • 0
20 september enligt discshop

#77

Postad 30 augusti 2007 - 07:27

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Verkar som de lyckas ganska bra i år. Från X07.


NHL '08 - worth the score it got from EGM, holy shit EA well done

Tror det fick 9.5 i EGM.

<{POST_SNAPBACK}>

9.17 i EGM

#78

Postad 30 augusti 2007 - 13:20

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Uuh, har de såna konstiga betyg där? Då måste det vara något annat det fick 9,5 i.

#79

Postad 30 augusti 2007 - 13:46

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Uuh, har de såna konstiga betyg där? Då måste det vara något annat det fick 9,5 i.

<{POST_SNAPBACK}>

Jag plockade det rakt av från gamerankings - aldrig läst tidningen...

#80

Postad 30 augusti 2007 - 15:37

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0

NHL impressions - smoother, less wonkiness with the analog stick movement, beeyyyyyyyyyyyoooootiful graphics, D-men acted less dumbass than previous years...


Jahapp. Då får man boka detta spel också...

#81

Postad 30 augusti 2007 - 16:52

chefcalle
  • chefcalle
  • Lärjunge

  • 256 inlägg
  • 0
Någon skrev att man inte kunde köra dynasty med elitserien? kan man bara köra exhibition games med elitserien? väntar spänt på att det ska komma!

#82

Postad 30 augusti 2007 - 19:21

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Finns ett demo på Marketplace nu, men det går skittrögt, hela Live är segt för mig ikväll.

#83

Postad 30 augusti 2007 - 21:30

cpt
  • cpt
  • Användare

  • 162 inlägg
  • 0
Nån som har nåt bra tips på var man ska förboka det? Jag vill verkligen vara säker på att jag får det samma dag som det släpps! vilka ställen har ni bra erfarenheter från etc?
abstinensen är stor :)

#84

Postad 30 augusti 2007 - 23:06

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0
Precis provat demot en stund. Tyckte det kändes bättre än 07. Spelarna rörde sig snyggare och var lättare att styra.

Fredrik

#85

Postad 30 augusti 2007 - 23:18

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
När man var nära deras mål så tyckte jag bara deras gubbar var stillastående men man kan väl hoppas att det bara är i demot och inte i det slutgiltiga spelet.

#86

Postad 31 augusti 2007 - 07:26

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Helt klart så verkar målvakterna och försvaret ha förbättras. Det är svårare att komma till frilägen, spelade 5 perioder igår och fick inte ett enda friläge. Målvakterna är också smartare och slänger ut benskydden för att täcka pucken, riktigt snyggt. Som mest gjorde jag 2 mål på en period.
Hade väntat mig en större skillnad mellan detta och NHL07, men sen är det ett demo där man inte får prova på allt. Blir nog ett köp, sen byter jag till NHL2k8 förmodligen, eller skaffar båda. Båda spelen ser ut att ha sina för och nackdelar i år. Jag tycker att NHL2k8s fintsystem verkar fungera bättre och ser realistiskare ut då vissa spelare kan utföra vissa finter. Dock verkar NHL08 förbättrat på många punkter och jag kan knappt vänta till den 20e September.
Hype = 9 av 10 :)

#87

Postad 31 augusti 2007 - 10:41

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

  • 1 930 inlägg
  • 0
Jag diggar att det är lättare att hålla kvar pucken i zon, det är inte lika svårt. På gamla spelen så har det varit väldigt lätt att man ska åka åt sidan och backen drar klubban och pucken utanför blå, här håller dom den kvar.

#88

Postad 31 augusti 2007 - 11:49

Z-man75
  • Z-man75
  • Beroende

  • 1 292 inlägg
  • 0
Håller med om att spelet blivit bättre, men jag hoppas AI på försvaret blir bättre... Gör utan några större problem 3-4 mål varje gång jag kör demot..
Annars gillar jag styrningarna och målvakternas rörelse-mönster..

#89

Postad 31 augusti 2007 - 14:20

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
MYCKET BRA!!! grafiken var bättre och det flöt på otroligt bra!! skitkul var det också.
GIVET KÖP!!!!!!!!!!!!!

#90

Postad 02 september 2007 - 01:23

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Lite sugen på det här också. Demot kändes mycket bättre än 07.
4 mot 4 online samt ligor online gör inte saken sämre direkt.

#91

Postad 02 september 2007 - 19:50

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Finns det ngt intresse för en seriös online liga här kanske? Isf kan jag tänka mig köpa det detta året.

#92

Postad 02 september 2007 - 19:53

bananplanta
  • bananplanta
  • Veteran

  • 2 143 inlägg
  • 0

Finns det ngt intresse för en seriös online liga här kanske? Isf kan jag tänka mig köpa det detta året.

<{POST_SNAPBACK}>



Kan jag vara intresserad av. Upplägg?

Paxar FBK i Elitserien och NY Devils i NHL så länge:)

Fredrik

#93

Postad 02 september 2007 - 21:28

jimpa_84
  • jimpa_84
  • Användare

  • 243 inlägg
  • 0
Är också väldigt nöjd med demot än så länge, dock så hackar det varje gång det blir en situation mot målet som är neråt, hoppas det är löst på det riktiga spelet, har ni också märkt av det?

Det som jag tycker är det största positiva saken med detta demot jämfört med 07an är att det inte hackar, varenda gång jag spelar NHL 07 så hackar det hela tiden, riktigt jobbigt, men mina två andra polare som lirar NHL uppfattar inte hacket över huvudtaget, jag ser det på min projektor och på deras platt tv:s, så jag vet att det är spelet som är så och inte någon av våra bildvisare.
Dock så vänjer man sig efter ett par matcher.

Skönt att man kan passa upp pucken till backarna nu utan att dem har backat hem till egna blå linje.

Är också sugen på liga, paxar Toronto heter CroppingStolpe.

Skulle dock vilja ändra mitt namn till bara Stolpe men då måste man ju köpa sånna poäng och byta, eller skaffa nytt konto, någon här som kan berätta hur jag kan skaffa nytt konto (live id).

Är beredd att ta bort mitt gamla har ändå inte så många poäng, fick precis ett 12 månaders kort i födelsedagspresent så tipps på hur jag byter namn skulle vara väldigt gött, har inte registrerat det än, är beredd att lägga mig i matchen mot dig som tack=).

Redigerat av jimpa_84, 02 september 2007 - 21:30.


#94

Postad 02 september 2007 - 22:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tror det kostar ca 100 spänn eller så att byta namn på sin gamertag. 800 MS poäng.

#95

Postad 03 september 2007 - 04:04

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
jag är Luleå!!!!

#96

Postad 03 september 2007 - 04:50

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0
Skellefteå AIK!!!!

#97

Postad 08 september 2007 - 00:15

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0
Någon som vet om man kan köra vanlig 82 matchers säsong på 07:an kunde man bara köra Dynastymode o det vill jag inte d e fan om dom inte har fixat det för spelet är klasser bättre än 07 :an.

#98

Postad 08 september 2007 - 00:17

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Någon som vet om man kan köra vanlig 82 matchers säsong på 07:an kunde man bara köra Dynastymode o det vill jag inte d e fan om dom inte har fixat det för spelet är klasser bättre än 07 :an.

<{POST_SNAPBACK}>


Vad är skillnaden? Men visst du ska kunna skapa egna ligor om du nu vill det med upp till 32 spelare och upp till 11 omgångar. Online dessutom.

#99

Postad 08 september 2007 - 10:32

Tool-AENIMA
  • Tool-AENIMA
  • Forumräv

  • 840 inlägg
  • 0
Ja menar vanigt spel inte online med dynastymode blir det ju som ett manager spel med massa trades hit och dit o det vill jag slippa.

#100

Postad 08 september 2007 - 10:39

Unregistered0a35d0a2
  • Unregistered0a35d0a2
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0
Vad tycker ni om NHL 08 demot? Jag tycker spelet är bra mycket bättre nu än ifjol.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.