Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Bioshock

604 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Hur bra är Bioshock på en skala 1-5? (113 medlem(mar) har röstat)

Rösta Gäster kan inte rösta
BioShock (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8,73 (25) 234:-
BioShock - Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8,8 (4) Inga priser

#51

Postad 13 augusti 2007 - 23:33

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Är det inte bara att ladda hem demot Zoiler? :)

#52

Postad 13 augusti 2007 - 23:44

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

:ph34r:

Gillar Radiozo det? Ett... FPS? Vilket alternativt universum har jag hamnat i?

Moparman: Skulle du säga att det t o m är bättre än Prey?

Spännande att se vem som blir den första att såga  :)

<{POST_SNAPBACK}>


Ja tro det eller ej. Fick samma vibbar av det här som när jag lirade Halflife för första gången.
Går inte ens att jämföra med Prey. Det här spelet spelar i en egen liga.
Det känns väldigt fräscht och intressant. Lite skrämmande men ändå inte så man skiter ner sig som tex condemned.

#53

Postad 13 augusti 2007 - 23:44

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Zoiler har väl som alltid inte tillgång till online från sin 360.

Edit: Nee, varför jämföra med Prey..
Som radiozo säger, man fick en lite pirrande känsla i magen som man får när man vet att detta är nånting särskilt.

Redigerat av derpious, 13 augusti 2007 - 23:45.


#54

Postad 13 augusti 2007 - 23:45

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
Bra demo, skit skön stämning igenom hela demot, bra soundtrack, kontrollen satt bra, roligt med minispelen när man t.ex. skulle hacka mini helikopterna. Blir nog ett köp i framtiden, men har inte "top-priority" :).

#55

Postad 14 augusti 2007 - 01:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Är det inte bara att ladda hem demot Zoiler?  :ph34r:

<{POST_SNAPBACK}>

Ha ha ha, den var bra :P :P . Som om jag skulle, 1) Ha tillgång till nymodigheter som ethernetkabel och 2) Internet kapabelt till att dra hem en fil större än 100 mb på en dag. Tack för ett gott skratt dock, smileyn gjorde skämtet helt och hållet ;)

Angående Prey jämförelsen så var det ett internt skämt antar jag =P. Fast Moparman fick en pirrande känsla i magen av det också, typ illamående.

Iofs tror jag inte jag hade spelat det även om jag haft tillgång till demot. Jag har vetat sedan länge att jag vill ha det och vill helst inte spoila upplevelsen förrän jag sitter med hela spelet :)

Undrar om det här kan bli 360:s bästa spel på GR?

#56

Postad 14 augusti 2007 - 07:39

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Mr Bubbles ftw! :)

#57

Postad 14 augusti 2007 - 07:48

basselito
  • basselito
  • Beroende

  • 1 302 inlägg
  • 0
Gillade verkligen stämningen i spelet. Dom har verkligen lyckats skapa sig ett eget universum. Får samma känsla som jag fick när jag såg Steamboy. En alternativ då-tid.

Tummen upp för Bioshock.

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#58

Postad 14 augusti 2007 - 08:47

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Heh det var inte riktigt samma pirrande känsla :)
Måste nog spela om demot ikväll å testa att hacka kameror..Jag klarade inte av det..
Hade ju bara nåra sekunder på sig

#59

Postad 14 augusti 2007 - 10:55

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Gick snabbt att tanka vid 19-rycket igår. Mycket snyggt, välgjort och allt sådant :D

#60

Postad 14 augusti 2007 - 11:18

Unregistered421f5d40
  • Unregistered421f5d40
  • Beroende

  • 1 364 inlägg
  • 0
Nu gillar jag inte den här typen av spel .

Men ni som gillar denna typ kommer att älska den . Spelet känns grymt väl gjort & är mkt spännade att spela & det kanske är så att man kan köper den endå .

Verkar som endel har haft problem att tanka ner den , själv fick jag ner den på 15-20 min igår vid kl 19 & då sitter jag på en 8/8 lina .

#61

Postad 14 augusti 2007 - 11:38

Starzinger
  • Starzinger
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0
Wow, har läst intryck från en massa andra forum för att se vad folk tycker om det här spelet. Man får verkligen leta för att hitta någon som tycker att det är mediokert eller ännu mindre, dåligt. Alla är helt i extas och tycker att det är allt mellan ett kanonspel, till bästa spelet någonsin. :D

Microsoft och irrational lär vara rätt nöjda med responsen.

#62

Postad 14 augusti 2007 - 11:40

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Gillar Radiozo det?


Kusligt, eller hur?

Tankade hem 5 minuters videon från gamersyde, men den visade ju ingenting.

Lite Half-Life vibbar när man åkte i kulan. :D

#63

Postad 14 augusti 2007 - 11:41

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
Har precis dragit hem demot och spelet igenom det.

Yeeessss!!

Längesen jag kände sån stämning i ett spel, riktigt grymt, det här ska bokas.

Och det som alla skriver om i sina spoilertags hände mig med. :D

Nu är det bara att sätta sig vid brevlådan och vänta.

#64

Postad 14 augusti 2007 - 14:28

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Killarna bakom spelet ska känna sig jävligt nöjda och ta en lång semester. Orden man läser på forumen är bara i superlativ och det pratas om bästa FPSet på länge och Game of the year över allt.

#65

Postad 14 augusti 2007 - 16:32

SiliconS
  • SiliconS
  • Användare

  • 199 inlägg
  • 0
Ett av dom snyggaste spelen jag sett till 360!
Puls på 300 rakt igenom hela demot.. lutar åt magsår när man får spela hela! :D
Men FPS bör enligt mig spelas med mus & t-bord.. kommer visserligen inte hindra mig från att köpa det till 360.

#66

Postad 14 augusti 2007 - 18:34

Unregistered8864d6b7
  • Unregistered8864d6b7
  • Lärjunge

  • 323 inlägg
  • 0
Fick hem demot på 10 minuter.. Ifs märkte jag att demot var ute först vid två tiden på natten, kan ha något med farten att göra.. :D

Underbart, nu är det bara beställa... Kan dock inte bestämma mig om jag ska ta den till 360 eller till PC...

#67

Postad 14 augusti 2007 - 19:10

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Underbart, nu är det bara beställa... Kan dock inte bestämma mig om jag ska ta den till 360 eller till PC...

<{POST_SNAPBACK}>


Jag hade samma fundering, nu vet jag inte vad du har för setup men projektor + 5.1 ljud i hemmabion avgjorde det för mig, ska ha det till 360.

#68

Postad 14 augusti 2007 - 19:12

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
tyckte det coolaste i demot var tanten med barnvagnen (skuggan och när man hörde henne prata).

#69

Postad 14 augusti 2007 - 19:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tyckte scenen med Little Sistern + hennes Big Daddy var ubercool. Mr Bubbles :D Lååånga dagar denna veckan.

#70

Postad 14 augusti 2007 - 19:44

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Tyckte säkerhetskamerorna var rätt jobbiga...
Kan ha att göra med att mitt sikte måste ha varit felkalibrerat :D

#71

Postad 14 augusti 2007 - 19:47

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

Lååånga dagar denna veckan.

<{POST_SNAPBACK}>


Indeed...

#72

Postad 14 augusti 2007 - 20:35

Unregistered6fb5a100
  • Unregistered6fb5a100
  • Mästare

  • 2 517 inlägg
  • 0
Hur vettigt tror ni detta spelet kommer snurra på en ~2.6ghz Opteron med 1 GB minne och ett 512MB ATI X1800XT?

Rövhål som inte gör en PS3 version! Detta är årets första och ända riktigt intressanta FPS, verkar ha en sjukt skön stämning!

#73

Postad 14 augusti 2007 - 20:52

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Jaha. Jag har nu rättat mig i ledet och bokat ett exemplar av Bioshock jag med.

#74

Postad 14 augusti 2007 - 21:08

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Vet inte om det här klippet varit uppe innan men OMG! :D

http://www.gametrail...ayer/23296.html

#75

Postad 14 augusti 2007 - 21:42

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

Rövhål som inte gör en PS3 version!

<{POST_SNAPBACK}>


De kan väl inte hjälpa att du köpt fel konsoll?

:D

(Hur är det med alla PS3 exklusiva titlar, är de rövhål som inte gör 360 versioner?!?)

#76

Postad 14 augusti 2007 - 21:47

iohan
  • iohan
  • Lärjunge

  • 448 inlägg
  • 0
Ojoj, har precis provat demot nu. Jag är för visso inte van vid läskiga spel men det har var riktigt ruggigt. Var tidigare helt övertygad om att jag skulle köpa det så fort det släpptes men är inte så säker längre. Vet helt ärligt inte om mina nerver pallar ett spel som detta. :D

#77

Postad 14 augusti 2007 - 22:01

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Rövhål som inte gör en PS3 version!

<{POST_SNAPBACK}>


De kan väl inte hjälpa att du köpt fel konsoll?

:D

(Hur är det med alla PS3 exklusiva titlar, är de rövhål som inte gör 360 versioner?!?)

<{POST_SNAPBACK}>


Haha. Precis. Jag tror dock det kommer en PS3 version också senare.

#78

Postad 14 augusti 2007 - 22:19

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Mm vill man ha det bästa först så vet vi ju alla att 360 är konsollen att äga :rolleyes:

#79

Postad 15 augusti 2007 - 01:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jaha. Jag har nu rättat mig i ledet och bokat ett exemplar av Bioshock jag med.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej, kul att se dig :rolleyes:

#80

Postad 15 augusti 2007 - 04:04

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
TakeTwo aktien verkar bara idag ha sjunkit 5%.I slutet av mars låg den på $25, ligger nu på $15.

Tyvärr är nog T2 för stort bolag för att ett spel ska kunna påverka kursen nämnvärt, annars hade man nog kunnat köpa på sig några aktier. :)

Iofs, marknadsvärdet är $992 miljoner (74 miljoner aktier), det finns 11 miljoner 360s där ute. Hum. Kanske nått att räkna på? :rolleyes:

#81

Postad 15 augusti 2007 - 07:44

Unregisteredd4d4b754
  • Unregisteredd4d4b754
  • Användare

  • 193 inlägg
  • 0
För alla som tyckte demot var för lätt .
Det finns en möjlighet att låsa upp "HARD" mode

"Update: How to play hard mode in the bioshock demo

When you start the demo you will notice that you can not select the "Hard" mode, but there is a way to work round it.

Before starting the demo, go to your gamer profile in the dashboard and then change your default game settings. Go to general, then change your difficulty to hard.

Now when you start the demo, hard should be highlighted when you have the option to select your difficulty. Don't move the cursor or you will not be able to select hard again, unless you go back"

#82

Postad 15 augusti 2007 - 07:44

Bizhop
  • Bizhop
  • Forumräv

  • 825 inlägg
  • 0
Så......hade inte tänkt att detta skulle inhandlas......nu ska det hamna i min hylla!!
Sällan...aldrig skådat en sådan atmosfär i ett spel, en gottepåse med ljud och bild av bästa slag!!
Ett demo som tar ca 20 min att spela igenom trollbinder mig fullständigt, tjoho tur man gillar spel :rolleyes:

#83

Postad 15 augusti 2007 - 08:06

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0

Hej, kul att se dig wink.gif


Detsamma ! Jag har, tack vare tele2 norge, fått klara mig utan internet i ca 10 veckor men nu har telenor löst problemet åt mig.

Tillbaka till Bioshock.
Hittills har jag lyckats att hålla mig från att spela demot men bara av att läsa alla positiva eller rättare sagt lyriska omdömmen här om demot gör att man snart sätter sig och campar vid brevlådan som några i den här tråden redan verkar ha gjort.

#84

Postad 15 augusti 2007 - 08:19

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0
Jag blir personligen inte rädd för skräckfilmer/spel längre men detta spel är extremt snyggt gjort och jag kommer skaffa det bara därför. Däremot tyckte inte jag att striderna kändes helt hundra, jag hade svårt att pricka motståndaren med järnröret och även med skotten. Kanske beror på att fienderna är ovanligt smarta/snabba för att vara i ett fps. Jag dog 2 gånger på demot bara för att jag inte kunde sikta riktigt, men det kanske är en vanesak, har tex inga problem att sikta i Halo2. Det verkar som att man måste använda magier på varenda fiende för att ta ut dom säkert vilket jag personligen är lite skeptisk mot. Hur som helst så ser jag verkligen fram mot det fulla spelet, äntligen ett fps som slår doom3 med hästlängder.

Betyg på demot
Grafik 9,5
Gameplay 8,5
Underhållning 9,5
Totalt 9,2

#85

Postad 15 augusti 2007 - 09:57

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Tyckte inte demot var ett dugg skrämmande. Doom 3 slutade jag spela efter 15 minuter för att jag inte klarade av det :rolleyes:

#86

Postad 15 augusti 2007 - 11:54

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
Nä nu får min tv bli lagad så jag också kan ta del av detta så kallade wonderspeil..
Men med min vanliga tur lär den vara tillbaka lagom efter julhandeln.
Gott folk håll er till vanliga pålitliga burkar!
min 5e Hd tv på lagning nu :) :rolleyes:

#87

Postad 15 augusti 2007 - 11:57

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Nä nu får min tv bli lagad så jag också kan ta del av detta så kallade wonderspeil..
Men med min vanliga tur lär den vara tillbaka lagom efter julhandeln.
Gott folk håll er till vanliga pålitliga burkar!
min 5e Hd tv på lagning nu  :)  :rolleyes:

<{POST_SNAPBACK}>


Ajdå. Hyfsat oflyt du har då.

#88

Postad 15 augusti 2007 - 13:34

nimus
  • nimus
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Vart rekommenderar ni att man beställer spelet ifrån för att vara (mer eller mindre) garanterad att få spelet den 24:e?

#89

Postad 15 augusti 2007 - 13:37

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Finns inga garantier. Ibland tar posten längre tid än vanligt. Vill man vara säker får man ta sig till en butik och köpa det den 24:e.

#90

Postad 15 augusti 2007 - 13:54

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0
Webhallen vet jag av erfarenhet att dom brukar skicka spelet en dag eller två innan dom släpps officiellt så man har dom på releasedatumet, men som sagt så finns det aldrig några garantier.

#91

Postad 15 augusti 2007 - 16:08

Shrimpii
  • Shrimpii
  • Lärjunge

  • 290 inlägg
  • 0
Spelet var skojigt. Stämningen var god, och det är läbbigt :)

Den gamla musiken i halvdan återgivning ger skön läbbig stämning över det hela. Däremot så tyckte jag att de borde arbeta mer på surroundljudet. Det lät som fienderna var precis bakom, men när de i själva verket var ganska långt bort till vänster. Kanske är min förstärkare som inte kodar av så bra, men det lär iaf skumt. Tjejen tyckte det med.

Men självklart ska man skaffa detta spel. Annars får man nog smisk av flickan :D

#92

Postad 15 augusti 2007 - 19:43

Unregistered35582
  • Unregistered35582
  • Lärjunge

  • 353 inlägg
  • 0
Ojojoj
Jag har precis spelat ett par minuter in i demot och jag kan bara säga att ögonen tåras och benen skakar av lycka. Detta var precis vad jag väntat mig. Arvet efter System Shock 2 är klart märkbara till min stora lycka. Stämningen är på max och det är precis lika läskigt att ta sina första staplande steg i Bioshock som det var i System Shock 2.

#93

Postad 15 augusti 2007 - 20:12

Majorglenn
  • Majorglenn
  • Mästare

  • 3 071 inlägg
  • 0
Har åxo testat demot nu.. vart inte speciellt imponerad av spelet.. visst stjysst grafik, men d blir inget köp för min del iaf.

#94

Postad 15 augusti 2007 - 23:06

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Recension från Gameinformer (som om det behövs):

Deep beneath the surface of the ocean, at a depth where not even the faintest trace of the sun’s mighty light can be seen, the cold, obdurate blackness holds the future of mankind. It’s here that the underwater metropolis known as Rapture was built with the dream of the top brass of science congregating to build a better tomorrow. As the experiments and theories began to take shape, science defeated common sense, and something went wrong. Something went terribly wrong. As your bathysphere descends toward this revered paradise, you are hit with the sinking fear that mankind may have gone too far. It’s not until you step foot in the ruins of this city that you realize just how real this fear is.

It’s this expedition of discovery, laced heavily with the philosophical undertones of Ayn Rand, that makes BioShock such a uniquely compelling game. It makes you feel like a fish out of water, gasping for air as the world around you takes shape in twisted and horrifying ways. Young girls, who could be no older than 12, scour the city’s dimly lit hallways for corpses to harvest. Lumbering giants, outfitted in scuba suits, emit moans like blue whales and wield a small army’s worth of weaponry. This world is as dangerous as it is wondrous. You want to flee, yet you can’t help but be hopelessly entranced by its strange beauty.

As much as you want to stare at its odd machinations and soaring architecture, the biggest draw in this underwater society is the power you have over it. With the flick of your fingers, you can send an agitated swarm of bees whizzing toward an ill-tempered denizen. Or, with the same motion, lightning could jump off of your fingertips into a pool of water to electrucute a small gathering of mutants. If magical abilities fail, you can always turn to a pistol outfitted with armor-piercing bullets to take out an airborne robotic sentry, or something more unforeseen, like a chemical thrower with your choice of napalm, electrical gel, or liquid nitrogen. And if you just want to mess with the freaks of Rapture, you could always hack into their security systems so that a health station delivers poison, or that a turret targets the people that originally programmed it. This high concept gameplay has variety in spades, and is polished to the point that every battle feels like a small war – you won’t believe how much stress and chaos one ordinary thug can create. The game may sound incredibly complicated, but it couldn’t be easier to control. Your character’s movements are remarkably smooth, the targeting system functions perfectly, and weapon/power switching is effortless.

BioShock also may seem like a game driven by its setting and the atmosphere it creates. While delivering a level of intrigue you rarely see in games, its most captivating element is its gameplay – which I can easily say delivers the most rewarding and adrenaline-filled experience I have ever had with an FPS.

Everything about this game screams perfection, but there’s one element that might not sit well with you. Rather than dying in battle, players simply respawn at a vita-chamber. The damage dealt to an adversary remains even though the player didn’t succeed. You simply have to go back and clean up your mess to continue on. As intense as the gameplay is, knowing you really can’t fail takes some of the bite out of it. Yes, this system will allow gamers of all skill levels to complete the game – which is a developer’s dream – but it may alienate gamers who only turn to games for a challenge.

Of course, even if you play games strictly for the difficulty that they bring, BioShock is a title that needs to be played, simply because you will never look at an FPS the same way again. Of the 15 to 20 hours of gameplay that it delivers, there isn’t a second wasted. Once you finish the game, there’s little chance that you’ll take it out before playing it again to see the second ending.

It’s ingenious, enthralling, and a masterpiece of the most epic proportions. So without further delay, would you kindly enter Rapture so that you too can experience the best that video games have to offer?


10/10... även från andra utlåtandet.

http://gameinformer.....1203.13551.htm

#95

Postad 15 augusti 2007 - 23:14

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jo. Lägg också märke till att man dör aldrig i spelet utan när man dör respawnar man och allting är precis som när man dog. Lite grand som Prey antar jag.
Ändå är spelet 15-20 timmar långt. Imponerande.

#96

Postad 15 augusti 2007 - 23:21

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Spelet är för övrigt regionsfritt så om ni vill spara några kronor så kan ni alltid importera från tex www.videogamesplus.ca

#97

Postad 16 augusti 2007 - 00:06

EMH
  • EMH
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0
Har bara sett trailers och gameplayklipp, har inte spelat demot, men trots det funderar jag på att köpa en 360 bara för att spela spelet. Säger ganska mycket om spelets dragningskraft.

Edit: En liten gif.

http://www.imagehang..._1187219029.gif

Redigerat av EMH, 16 augusti 2007 - 00:09.


#98

Postad 16 augusti 2007 - 00:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jo vattnet är helt sanslöst i bioshock.

#99

Postad 16 augusti 2007 - 00:36

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Spelet är för övrigt regionsfritt så om ni vill spara några kronor så kan ni alltid importera från tex www.videogamesplus.ca

<{POST_SNAPBACK}>



Ah, säker? ca 400.- på sajten du tipsade om. Är kanonbra för ett nytt spel i så fall. :)

#100

Postad 16 augusti 2007 - 00:51

EMH
  • EMH
  • Wannabe

  • 13 inlägg
  • 0

Ah, säker? ca 400.- på sajten du tipsade om. Är kanonbra för ett nytt spel i så fall. :)

<{POST_SNAPBACK}>


Äh, skall spelet köpas så köp Collector's Edition. :D

Postad bild



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.