Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kinect

1118 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Microsoft Kinect (Xbox 360) (Övriga speltillbehör) 4 8,23 (42) 449:-
1 relaterade trådar

#51

Postad 06 juni 2009 - 00:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Låter ju i alla fall intressant, sen får vi se hur det fungerar i praktiken.

#52

Postad 06 juni 2009 - 08:22

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
http://www.penny-arc...comic/2009/6/5/

:)

#53

Postad 06 juni 2009 - 10:23

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

http://www.penny-arc...comic/2009/6/5/

:)

Svårt att komma ifrån att spel skall styras med joystick

#54

Postad 06 juni 2009 - 16:06

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

  • 1 930 inlägg
  • 0
Ever wondered what the bottom of an avatar shoe looks like? BAM! There it is!

#55

Postad 06 juni 2009 - 16:53

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Ever wondered what the bottom of an avatar shoe looks like? BAM! There it is!


Redan en klassiker. Finns Remixer m.m på den också. Synd att något som annars funkade bra ska få snack om denna glitch. PS3 folk menar att detta är ett klart tecken på att det ej funkar, jo tjenar.

Annars är där ett rykte om att demosen på Natal var fejk och att man styrde spelen med kontroll bakom. Hehe, man visste att sånt skitsnack skulle komma.

#56

Postad 06 juni 2009 - 18:21

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0

PS3 folk menar att detta är ett klart tecken på att det ej funkar


Vem kan klandra dem? De är ju vana vid Sonys presskonferenser som inte riktigt återspeglar verkligheten.

#57

Postad 07 juni 2009 - 00:06

ShaManIX
  • ShaManIX
  • Veteran

  • 1 930 inlägg
  • 0
Det står väl iofs i Natal-filmerna att det är Microsofts vision, och att det fungera annorlunda när det är klart.

#58

Postad 07 juni 2009 - 00:10

Se_BBB_e
  • Se_BBB_e
  • Beroende

  • 1 417 inlägg
  • 0
Ja, det är ju ganska bleedning edge. Lionhead sa ju att de hade lekt med det i "några månader" så det är ju inte speciellt länge. Det är säkerligen så att de skyndat för att hinna till e3 men planerar vänta bra mycket längre innan de släpper något. Värt att notera är att de inte visade några faktiska spel som skulle använda tekniken, endast småspel och tech demos. Det tyder på att de knappt är förbi planeringsfasen än.

#59

Postad 07 juni 2009 - 00:12

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
De har grejer på gång, Rare har arbetat med det ett tag tydligen. Det är seriösa spel på gång enligt en intervju jag läste någonstans.

#60

Postad 07 juni 2009 - 05:48

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Ja, det är ju ganska bleedning edge. Lionhead sa ju att de hade lekt med det i "några månader" så det är ju inte speciellt länge. Det är säkerligen så att de skyndat för att hinna till e3 men planerar vänta bra mycket längre innan de släpper något. Värt att notera är att de inte visade några faktiska spel som skulle använda tekniken, endast småspel och tech demos. Det tyder på att de knappt är förbi planeringsfasen än.


Milo spelet från Lionhead är ett faktiskt spel dock. Förbi planeringsstadiet är det säkert och det där bollspelet som de körde demo på skulle jag gissa på dyker upp som spel när man köper Natal. Dock så har ingen tredjepart fått kontrollen innan E3 men det är ganska logiskt för att slippa läckor.

#61

Postad 08 juni 2009 - 08:14

theonlyix
  • theonlyix
  • Lärjunge

  • 260 inlägg
  • 0
Lite felaktigheter här, 3DV köptes/köps upp av Microsoft - MEN enligt intervju med schnappert så var det bara för att säkra att ingen annan fick denna typen av tech. MS har utvecklat NATAL själva (men med lite lite hjälp) - DVS, det är INTE Zcam till Xbox.

Det enda som har sagts om pris (och det är ju från 3DV, och egentligen irrelevant) var att den skulle kosta under 100usd i butik. Release datum är inte satt men om man ska ge sig på en kvalificerad gissning så tror jag att den kommer i Jul.... Om de är tillräckligt långt komna med den.


För de som missat är nu 360s svar på Motion sensing ala Wii här. Project Natal.

Föga förvånade så bygger den på 3DV's teknik, Zcam. Skillnad mot Wii är inga kontroller, skillnad mot EyeToy är 3D läsning.....den kan känna djup.

Förutom känna rörelse i 3D rum så ska den ha röst igenkänning och face tracking. En fullfjädrar kamera så att säga.

Koncept Video från MS:
http://www.gamersyde...ws_7927_en.html

Filmer från Zcam, tekniken bakom:
http://www.youtube.c...h?v=8_yWZFcgPPk
http://www.youtube.c...h?v=Zd9_VuqEymk
http://www.youtube.c...h?v=QfVWObYo-Vc
http://www.youtube.c...h?v=sRQMzS84PaU
http://www.youtube.c...h?v=JQCJce60Eto

Info om 3DV:
http://en.wikipedia.org/wiki/ZCam



#62

Postad 08 juni 2009 - 09:23

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Lite felaktigheter här, 3DV köptes/köps upp av Microsoft - MEN enligt intervju med schnappert så var det bara för att säkra att ingen annan fick denna typen av tech. MS har utvecklat NATAL själva (men med lite lite hjälp) - DVS, det är INTE Zcam till Xbox.

Det enda som har sagts om pris (och det är ju från 3DV, och egentligen irrelevant) var att den skulle kosta under 100usd i butik. Release datum är inte satt men om man ska ge sig på en kvalificerad gissning så tror jag att den kommer i Jul.... Om de är tillräckligt långt komna med den.



Det är vad MS säger :(

Låtyer ju bättre än att erkänna man köpte ett företag bara för att komma åt deras produkt......

Men visst, tror de själva har ritat en del på det. Men är rätt övertygad om att de fått en hel den kunskap från 3DV. Kan också vara för att undvika en eventuell patent stämning likt det med Rumble.

I en intervju så säger en kille i teamet att den inte kommer ut 2009.

#63

Postad 08 juni 2009 - 10:16

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Men inom ett år iallafall? Microsoft har väl sagt att de inte visar saker för E3 som ligger längre än ett år framåt i tiden?

Sen hur väl det stämmer vet jag inte, kanske bara skitsnack. :(

#64

Postad 08 juni 2009 - 10:44

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0
Jag är mer intresserad av hur insidan av mina avatarskor luktar efter att inte ha bytt dem sen NXE lanserades.

#65

Postad 08 juni 2009 - 11:22

theonlyix
  • theonlyix
  • Lärjunge

  • 260 inlägg
  • 0

Det är vad MS säger :(

Låtyer ju bättre än att erkänna man köpte ett företag bara för att komma åt deras produkt......

Men visst, tror de själva har ritat en del på det. Men är rätt övertygad om att de fått en hel den kunskap från 3DV. Kan också vara för att undvika en eventuell patent stämning likt det med Rumble.

I en intervju så säger en kille i teamet att den inte kommer ut 2009.



Japp, men faktum är ju att MS inte köpte företaget förrän nu...
Patentbiten har ju MS själva uppgett, för att "säkra" positionen som han sa.

Jag håller med föregående post, att MS sagt att de inte visar saker som ligger mer än 1 år bort, och jag tror definitivt att NATAL kommer att komma innan deras räkenskapsår är slut. Det är en i princip FÄRDIG produkt redan, till skillnad från Sånnys prototyp. Om MS skickade ut till utvecklarna under E3 så betyder det ju att man bör kunna se spel inom ett års tid (av den enklare typen) som är rena NATAL produkter. Att sedan Rare hade ett flertal NATAL relaterade projekt på g visar ju på att det är nåt som förmodligen kommer snart.
MS behöver nåt för att locka de yngsta köparna denna julen.

Att de säger att de inte vet när de släpper NATAL visar ju bara på deras sunda affärstänk. Folk ska ju köpa de produkter som kommer NU i första hand, att folk sparar pengar och går och väntar på "nästa stora grej" ger ju inte MS några pengar.

#66

Postad 08 juni 2009 - 13:14

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Men inom ett år iallafall? Microsoft har väl sagt att de inte visar saker för E3 som ligger längre än ett år framåt i tiden?

Sen hur väl det stämmer vet jag inte, kanske bara skitsnack. :(



De sa dock att den punkten skulle ändras för detta årets E3.

Halo Reach är iaf mer än 1 år bort. Blir väl höst 2010. Vad vi kan vara helt säkra på att ingen ny 360 kommer visas innan 2012 som det ser ut nu. 2010 är iaf nono och 2011 är tidigt med tanke på Natal. 2012 är 7 år sen 360 släpptes, vilket är helt ok för en konsol. Sony är nog iaf glada att ingen springer till nästa generation direkt, tror alla är glada.

#67

Postad 08 juni 2009 - 15:57

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

  • 1 038 inlägg
  • 0
Jag tror inte att Natal släpps på ett bra tag. Se bara på Nintendos Motion+ som visades upp förra E3 och nu ett år senare dyker den upp i butik? Känns som en mycket enklare produkt men ändå tar det så lång tid innan den dyker upp. Skälet till det är givetvis spelen. Det tar tid att utveckla och om alla tredjepartstillverkare fick sina utvecklingskits för Natal under E3 så tar det nog väldigt lång tid att få fram några vettiga spel. Först ska ju alla tillverkarna testa och exprimentera vad man kan göra med Natal och sen börja utveckla på allvar. Tar nog längre tid än att implementera Motion+ till Wii-spel.

Min gissning är runt jul 2010...men hoppas på tidigare :)

#68

Postad 09 juni 2009 - 00:00

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
Lite OT kanske, men undrar ifall microsoft kommer länka ihop nya "Zune HD" med xboxen på något mysigt vis. Funderar på att köpa mig en mp3 snart igen och när man har en xbox så verkar Zune vara ett bra alternativ :)

lite om zune

#69

Postad 09 juni 2009 - 08:17

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Är inte Zune USA only?

#70

Postad 09 juni 2009 - 10:10

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0

Till hösten släpps Microsofts nya portabla mediespelare Zune HD och inte långt därefter kan vi vänta oss en lansering i Europa och Sverige, tror Pcföralla.se.

härifrån

Fast jag kan erkänna att jag inte är särklit källkritisk. Dom kan ha fel, och jag har ingen koll på vart och när tidigare Zune-modeller lanserats :) Men hoppas på att få lägga vantarna på denna.

Bifogad fil  ballmer_zune_hd.jpg   27,49K   0 Antal nerladdningar

Man ska tydligen koppla ihop prylen med marketplace för filmer, och nu när även vi i Sverige får ta del av filmutbudet på marketplace så kan jag tänka mig att denna kan lanseras här med :)

Redigerat av Mahti, 09 juni 2009 - 10:12.


#71

Postad 09 juni 2009 - 18:03

Johan78
  • Johan78
  • Beroende

  • 1 419 inlägg
  • 0
Natal verkar ha svårt att se mörkhyade:

Natal struggles to see Black people?

Reliability of Near-Infrared Spectroscopy in People With Dark Skin Pigmentation

#72

Postad 09 juni 2009 - 18:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Natal verkar ha svårt att se mörkhyade:


OH MY GOD

N Gai är ju Playstationfan. Det kanske var det maskinen kände :)

#73

Postad 09 juni 2009 - 18:43

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Natal verkar ha svårt att se mörkhyade:

Natal struggles to see Black people?

Reliability of Near-Infrared Spectroscopy in People With Dark Skin Pigmentation


Läs gärna igenom tråden du postade innan :)

Många som hänvisar till trådar där de startar med ett påstående som under trådens gång visar sig vara fel.

Otroligt dock att folk helt plötsligt kan dra slutsatser att mörkhyade inte kan använda Natal på 1 kille med rastas problem att köra det.

#74

Postad 10 juni 2009 - 08:17

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0
Man kan väl lugnt säga att somliga är mer benägna till detta än andra...ofta har de råkat klicka fel på väg till PS3-forumet...

#75

Postad 11 juni 2009 - 09:01

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0
Fan de har redan börjat hypa Natal utanför E3:

Late Night with Jimmy Fallon:
http://kotaku.com/52...on-jimmy-fallon

Hoppas det kommer en patch till burnout för detta. Perfekt showcase och det ser ut att funka riktigt bra.

#76

Postad 11 juni 2009 - 12:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Alla "nybörjare" har blivit överväldigade av Natal. Lovar helt klart gott.

#77

Postad 12 juni 2009 - 17:08

hasonap
  • hasonap
  • Amatör

  • 74 inlägg
  • 0
Zune HD kommer att släppas i europa och det är bekräftat till UK, Frankrike, Tyskland, Spanien, Italien senare efter USA :as release och lite senare i resten av europa.

#78

Postad 12 juni 2009 - 22:26

Thompa bompa
  • Thompa bompa
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0
Project Natal blev ju lagom hypat, jag tyckte det såg ut som ett skämt när jag såg på E3 demon. Efter att man flyttat omkring på vardagsrumsbordet några gånger så blir det nog snabbt gammalt. :D
Men som familje/supa-attiralj med ett gäng personer samtidigt som spelar så funkar det väl, och för att dra in nya spelare i konsollvärlden kommer det säkert fungera bra. Jag är åtminstone mer hypad på Sony's wand-teknik, den såg roligare ut, och så behöver man inte gestikulera lika hårt med hela kroppen. :D

#79

Postad 13 juni 2009 - 00:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

och så behöver man inte gestikulera lika hårt med hela kroppen. :D

Behöver man ju inte med Natal heller, det är bara det att möjligheterna finns. Spelen bestämmer hur man ska röra sig.

#80

Postad 13 juni 2009 - 19:05

yacob
  • yacob
  • Lärjunge

  • 308 inlägg
  • 0
Rätt häftigt. Jag kollade på en intervju med Steve Jobs och Bill Gates igår. Då lade jag märke till att Gates pratade om det som idag kallas Natal redan 2007.

Laddade upp det här - http://www.youtube.c...h?v=CUeOeZFwDV8

#81

Postad 13 juni 2009 - 19:26

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Rätt häftigt. Jag kollade på en intervju med Steve Jobs och Bill Gates igår. Då lade jag märke till att Gates pratade om det som idag kallas Natal redan 2007.

Laddade upp det här - http://www.youtube.c...h?v=CUeOeZFwDV8

Hehe, den där Gates läcker som ett såll.

#82

Postad 19 juni 2009 - 01:22

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

  • 1 038 inlägg
  • 0
Microsofts VD Steve Ballmer påstår att Natal kommer 2010 :unsure:

http://www.engadget....0-says-ballmer/

#83

Postad 16 juli 2009 - 12:27

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

  • 572 inlägg
  • 0
Senaste ryktet är att Natal ska komma till datorer också, framförallt Win 7 ska stödja tekniken :)

#84

Postad 16 juli 2009 - 14:11

w0mbat84
  • w0mbat84
  • Användare

  • 172 inlägg
  • 0
om det är sant att det kommer till pc också får det ett stort thumbs up för mig :)
Natal verkar som en grym controller så vore inte alls fel!

#85

Postad 16 juli 2009 - 14:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Gäller att man har lite plats att röra sig på vilket de flesta väl inte har vid sina datorer dock. Kommer nog bli lite annorlunda koncept.

#86

Postad 22 augusti 2009 - 15:26

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Digital Foundry vs. Project Natal

#87

Postad 22 augusti 2009 - 19:13

PalmiNio
  • PalmiNio
  • Mega-Guru

  • 8 074 inlägg
  • 0

Digital Foundry vs. Project Natal


Ruskigt trevlig läsning. Han är optimistisk.

Headtracking spåret är riktigt intressant:

http://www.youtube.c...h?v=Jd3-eiid-Uw

Denna kille jobba nu på MS, kolla 2:45 på klippet.

#88

Postad 23 augusti 2009 - 18:14

Upp_o_ner
  • Upp_o_ner
  • Lärjunge

  • 264 inlägg
  • 0
Mer specifikt, han jobbar/jobbat med Natal enligt hans egna blogg http://procrastineer...ject-natal.html . Så förhoppningsvis får han in headtracking-stöd på Natal.

Redigerat av Upp_o_ner, 23 augusti 2009 - 18:15.


#89

Postad 23 augusti 2009 - 18:49

Unregistered6810b893
  • Unregistered6810b893
  • Guru

  • 6 702 inlägg
  • 0
Headtracking fattar jag inte...

Tex ska GT5 stödja det för att man ska kunna 'titta runt i bilen'?

Men hur osmidigt blir det inte, säg att jag vill kolla höger backspegel och vrider huvudet åt höger; men där har jag ju ingen skärm? Så då får jag antingen vrida tillbaks huvudet eller så ska jag ha ögongloberna fixerade vid skärmen medan jag snurrar på huvudet?!

Men så vill jag egentligen bara ha Natal för att köra excercise spel... :D

#90

Postad 23 augusti 2009 - 19:38

pancreas
  • pancreas
  • Veteran

  • 1 727 inlägg
  • 0

Headtracking fattar jag inte...

Tex ska GT5 stödja det för att man ska kunna 'titta runt i bilen'?

Men hur osmidigt blir det inte, säg att jag vill kolla höger backspegel och vrider huvudet åt höger; men där har jag ju ingen skärm? Så då får jag antingen vrida tillbaks huvudet eller så ska jag ha ögongloberna fixerade vid skärmen medan jag snurrar på huvudet?!

Men så vill jag egentligen bara ha Natal för att köra excercise spel... :D

Kan vara att man tittar mot högerdelen av skärmen för att se i backspegeln :D

#91

Postad 23 september 2009 - 21:59

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Natal i Japan. :P

Postad bild

#92

Postad 23 september 2009 - 22:28

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Natal i Japan. :rolleyes:

Såg ju riktigt bra ut! Dock bara en tidsfråga tills någon som har för mycket tid över, typ i väntan på GT5, klipper ut den risiga bilkörningen och lägger fokus på den... :P

#93

Postad 24 september 2009 - 08:10

LillKille
  • LillKille
  • Veteran

  • 1 680 inlägg
  • 0

Såg ju riktigt bra ut! Dock bara en tidsfråga tills någon som har för mycket tid över, typ i väntan på GT5, klipper ut den risiga bilkörningen och lägger fokus på den... :P

Frågan är väl om spelet är kasst eller om det är SBS. Jag känner inte till någon IRL bil där kan vrida överkroppen och ta med sig ratten för att kunna styra fordonet. I mina ögon borde spelet straffat henne hårdare än att bara kört in henne i räcket. Elstötar eller nåt.

#94

Postad 24 september 2009 - 13:15

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Frågan är väl om spelet är kasst eller om det är SBS. Jag känner inte till någon IRL bil där kan vrida överkroppen och ta med sig ratten för att kunna styra fordonet. I mina ögon borde spelet straffat henne hårdare än att bara kört in henne i räcket. Elstötar eller nåt.

Borde kanske varit tydligare med att det var hennes insats jag avsåg var risig :blush: Den "andra" videons existens roar mig dock.

#95

Postad 24 september 2009 - 15:37

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Elstötar :P grymt :blush:

#96

Postad 26 september 2009 - 08:33

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Bland de bolag som jobbar med Natal är bl.a: Activision Blizzard, Capcom, Konami och Sega. :)

Full lista:

Activision Blizzard
Bethesda Softworks
Capcom
Disney Interactive
Electronic Arts
Konami
MTV Games
Namco Bandai
Sega
Square Enix
THQ
Ubisoft
;)

#97

Postad 03 november 2009 - 19:50

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Project Natal gives the industry's creators and storytellers the freedom to dream of new experiences and to tell stories never before possible," said Don Mattrick, Microsoft senior VP of interactive entertainment. "The support of these creative partners testifies to the excitement that Project Natal is generating among the most innovative minds in the industry, and is proof that Xbox 360 not only offers the best games and entertainment today, but will lead with innovation and new ways to have fun in the future."

:)

Bifogad fil(er)



#98

Postad 11 november 2009 - 15:45

Freezard
  • Freezard
  • Beroende

  • 1 232 inlägg
  • 0
First precise details on the launch of Microsoft's Natal technology have emerged with the motion controller slated for a November 2010 release, to be supported by 14 launch games and to retail under 50 GBP (80 USD).

http://xbox360.ign.c.../1044267p1.html

Huh? Kommer Natal kosta ungefär lika mycket som ett vanligt spel? Halo: Reach kan vara ett av launch-spelen :-)

#99

Postad 11 november 2009 - 15:47

FirebladeX
  • FirebladeX
  • Användare

  • 227 inlägg
  • 0

First precise details on the launch of Microsoft's Natal technology have emerged with the motion controller slated for a November 2010 release, to be supported by 14 launch games and to retail under 50 GBP (80 USD).

http://xbox360.ign.c.../1044267p1.html

Huh? Kommer Natal kosta ungefär lika mycket som ett vanligt spel? Halo: Reach kan vara ett av launch-spelen :-)


Fan ta MS om de fuckar upp halo reach me nått J!&%#¤ rörelse sensor skit.

#100

Postad 11 november 2009 - 21:00

Great_Grumbledock
  • Great_Grumbledock
  • Forumräv

  • 572 inlägg
  • 0

Fan ta MS om de fuckar upp halo reach me nått J!&%#¤ rörelse sensor skit.


Tror det skulle vara valfritt (alla kommer inte ha Natal) och dessutom bara små bestämda sekvenser. Man kan inte förstöra en bra spelserie bara för att pracka på folk ny teknik (eller en bra spelmaskin,*host Sony host*)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.