Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Senaste filmen jag såg...

15349 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#14201

Postad 08 december 2019 - 01:01

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 677 inlägg
  • 0

Örnnästet skrevs först som filmmanus. Boken gavs ut året därefter

 

Jag gillase verkligen Alistair McLean och Desmond Bagleys och John le Carrés böcker och de flesta filmatiseringarna är ganska bra tycker jag.



#14202

Postad 08 december 2019 - 06:48

Unregistereddaf56d30
  • Unregistereddaf56d30
  • Rookie

  • 4 inlägg
  • 0

Örnnästet skrevs först som filmmanus. Boken gavs ut året därefter

MacLean var väl född tidigt 1920-tal och boken kom väl mitten/slutet av 60-talet, så jag antog att som i de allra flesta fall så kom boken först... senare filmen som brukar vara att blek kopia av boken. Filmen är i detta fallet en höjdarrulle enl mig.

Tack för infon.



#14203

Postad 08 december 2019 - 12:25

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

  • 2 677 inlägg
  • 0

Blir man ju sugen att leta upp kanonerna på navarone och de andra filmatiseringarna av hans böcker.

Finns nån filmatisering av Desmond Bagley böcker med. Minns inte om den var bra eller ej. John le Carre.. behövs inga kommentarer!



#14204

Postad 08 december 2019 - 12:33

Nizz_e
  • Nizz_e
  • Forumräv

  • 943 inlägg
  • 0

Blir man ju sugen att leta upp kanonerna på navarone 

 

Håller bra ännu för en gammal film.

Blu-ray utgåvan har dessutom en intressant bonus om restaureringen av filmen. 



#14205

Postad 08 december 2019 - 12:34

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0
Filmen var en besvikelse efter att ha läst boken tre gånger

#14206

Postad 10 december 2019 - 21:55

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Den blomstertid nu kommer! 11/10. Jaaaaa! De måste ha tagit alla hus, lador, bunkrar, kommandocentraler, kyrkor! och typ 90 % av all art design från generation zero för det var grymt mycket man kände igen ner på detaljnivå. Har banne mig set höbalarna!. Även musiken och ljudkulissen skriker Generation zero. Satt och jubla genom hela filmen. Riktigt snyggt gjord också och bra story. Världsklass bästa svenska thrillern någonsin.



#14207

Postad 11 december 2019 - 14:16

Garrett
  • Garrett
  • Guru

  • 6 944 inlägg
  • 2

Den blomstertid nu kommer! 11/10. Jaaaaa! De måste ha tagit alla hus, lador, bunkrar, kommandocentraler, kyrkor! och typ 90 % av all art design från generation zero för det var grymt mycket man kände igen ner på detaljnivå. Har banne mig set höbalarna!. Även musiken och ljudkulissen skriker Generation zero. Satt och jubla genom hela filmen. Riktigt snyggt gjord också och bra story. Världsklass bästa svenska thrillern någonsin.

 

Tänk vad olika man kan tycka... vi led genom sista halva... tyckte den sög nåt fruktansvärt... :ph34r:  :P

Huvudpersonen va riktigt kass skådis med tycker jag... :o


Redigerat av Garrett, 11 december 2019 - 14:23.


#14208

Postad 11 december 2019 - 14:49

Karl-Johan
  • Karl-Johan
  • Forumräv

  • 869 inlägg
  • 0

Tänk vad olika man kan tycka... vi led genom sista halva... tyckte den sög nåt fruktansvärt... :ph34r:  :P

Huvudpersonen va riktigt kass skådis med tycker jag... :o

Jag hade allvarliga funderingar på att slänga skivan efter 20min, borde gjort det dock då den inte blev något bättre.

Skitfilm i mitt tycke men gött att man tycker så olika. :)

 

Edit. Citerade visst fel person. :)


Redigerat av Karl-Johan, 11 december 2019 - 14:51.


#14209

Postad 11 december 2019 - 15:32

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Tänk vad olika man kan tycka... vi led genom sista halva... tyckte den sög nåt fruktansvärt... :ph34r: :P
Huvudpersonen va riktigt kass skådis med tycker jag... :o


Slog inte gnistor mellan honom och Anna men det skadade ju inte filmen. Rätt bra de inte hade alltför mycket karaktär. Lira generation zero och se om den :)

#14210

Postad 11 december 2019 - 15:35

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Slog inte gnistor mellan honom och Anna men det skadade ju inte filmen. Rätt bra de inte hade alltför mycket karaktär. Lira generation zero och se om den :)

"Genereration Zero"? Det är väl ett dåligt videospel?



#14211

Postad 11 december 2019 - 16:26

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

"Genereration Zero"? Det är väl ett dåligt videospel?

Nej då det är ett alldeles utmärkt pc spel om man vill leka ryssen kommer i svenska 80-tals miljöer :)



#14212

Postad 11 december 2019 - 20:36

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

"Genereration Zero"? Det är väl ett dåligt videospel?

 

”videospel”  :lol:



#14213

Postad 11 december 2019 - 21:27

Zacabeb
  • Zacabeb
  • Veteran

  • 2 447 inlägg
  • 1

Den blomstertid nu kommer har sina brister (även om många klyschor är fullt medvetna), men den är rejält underskattad som hantverk. När det kommer till stunts (nästan allting är praktiskt), specialeffekter (väldigt mycket är gjort med modeller) och CGI (mest för digitala kulisser) är den fantastiskt välgjord. Detta för en budget som varit lägre än den för ett lågmält svenskt drama och gjord nästan helt internt av ett litet självlärt filmkollektiv i Norrköping som mest gjort reklamfilm och satirsketcher på YouTube.

 

Så den får ses lite som en professionell amatörfilm. En väldigt proffsig amatörfilm.



#14214

Postad 11 december 2019 - 21:38

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Once upon a time in Hollywood - ger inget betyg men jag gillade filmen väldigt mycket. Riktigt spännande, bra karaktärer, fint djup runt skådespeleriet (i handlingen).
Spoiler

Redigerat av Demon Slayer, 13 december 2019 - 02:57.


#14215

Postad 11 december 2019 - 22:29

Loco.spk
  • Loco.spk
  • Mästare

  • 3 203 inlägg
  • 0

Beskriv gärna vad du gillar eller inte gillar i mer generella beskrivningar, eller använd spoilertaggen. Jag var inte intresserad av att läsa det du skrev eftersom jag inte sett den ännu.



#14216

Postad 11 december 2019 - 22:43

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Den blomstertid nu kommer har sina brister (även om många klyschor är fullt medvetna), men den är rejält underskattad som hantverk. När det kommer till stunts (nästan allting är praktiskt), specialeffekter (väldigt mycket är gjort med modeller) och CGI (mest för digitala kulisser) är den fantastiskt välgjord. Detta för en budget som varit lägre än den för ett lågmält svenskt drama och gjord nästan helt internt av ett litet självlärt filmkollektiv i Norrköping som mest gjort reklamfilm och satirsketcher på YouTube.

 

Så den får ses lite som en professionell amatörfilm. En väldigt proffsig amatörfilm.

Ja det är fascinerande välgjort. Sen så kanske man måste förbi första halvtimmen då det inte är bra som familjedrama :)



#14217

Postad 12 december 2019 - 16:51

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 001 inlägg
  • 0

”videospel”  :lol:

 

Det släpptes faktiskt en VHS-konsol för 32 år sedan. ;) 



#14218

Postad 13 december 2019 - 03:00

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0

Beskriv gärna vad du gillar eller inte gillar i mer generella beskrivningar, eller använd spoilertaggen. Jag var inte intresserad av att läsa det du skrev eftersom jag inte sett den ännu.


Sorry, trodde jag var väldigt generell men förstår nu att det kan verka spoilande om man inte sett den. Har redigerat det in i spoilertagg nu.

#14219

Postad 13 december 2019 - 13:04

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Det släpptes faktiskt en VHS-konsol för 32 år sedan. ;)

Ultra HD Blu Ray är också video. Video=bild.



#14220

Postad 13 december 2019 - 18:26

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0
Mission Impossible säsong 2-7
 
Säsong 2-4 är väldigt lika bortsett från att Martin Landau och hans fru Barbara Bain byts ut mot Leonard Lemoy i fjärde säsongen. Väldigt lågbudget, dom flesta avsnitten är inspelade enbart i studio och 95% av alla avsnitt handlar om att lura diktaturer, mestadels i Europa vilket blir väldigt enformigt att titta på men det finns ett par avsnitt som skiljer sig vilket är intressant.
Det är även kul att se gäst-skådisar som till exempel Martin Sheen, Mr Wint men utan Mr Kidd. En annan skådis som jag gärna hade velat se mer av och hade gärna fått vara en bestående medlem av IMF är Lee Meriwether, hon är riktigt het och spelade även Catwoman i några avsnitt i Batman-serien. Även Barbara Andersson borde gjort fler avsnitt och säsonger. I några avsnitt är även en ung Sam Elliot en IMF-agent, hade inte känt igen honom om jag inte såg hans namn i förtexterna.
 
Säsong 5 skiljer sig lite från dom äldre, varje avsnitt börjar nu med en prolog innan vinjetten samt att IM-theme är något ny i nästan varje avsnitt. Högre budget för nu ser man att dom filmar i riktiga städer. Betydligt färre diktaturer och mer inhemskt motstånd vilket är trevligt, mest maffia, kriminella organisationer och terrorister. 
 
Det märks att Hollywwod tagit inspiration från flera avsnitt när dom skrivit manus till dom senare filmerna tex NOC-list och virus.
 
 
71MlZavKK7L._SX522_.jpg


#14221

Postad 17 december 2019 - 15:45

drue
  • drue
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
6 underground, Netflix

Osedvanligt uselt, till och med för att vara Michael Bay. Verkligen absolut ingen substans utöver exploderande bilar och stundtals ganska mycket blod. Jag väntade hela filmen igenom på att Ryan Reynolds skulle göra sin grej och börja driva med alla de TONVIS med troper som hela manuset bygger på, men istället höjde de bara löjlighetsfaktorn ett snäpp till.

Se inte. Man blir dummare av det.

#14222

Postad 17 december 2019 - 16:03

boombaaz
  • boombaaz
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

6 underground, Netflix

Osedvanligt uselt, till och med för att vara Michael Bay. Verkligen absolut ingen substans utöver exploderande bilar och stundtals ganska mycket blod. Jag väntade hela filmen igenom på att Ryan Reynolds skulle göra sin grej och börja driva med alla de TONVIS med troper som hela manuset bygger på, men istället höjde de bara löjlighetsfaktorn ett snäpp till.

Se inte. Man blir dummare av det.


Kan inte annat än att hålla med. Vi (jag, frugan och svägerskan) blev riktigt besvikna.

Dessutom tyckte vi det var riktigt stört med hur många oskyldiga man fick se stryka med då. Realistiskt kanske men det kändes inte som det var det filmen försökte vara.

#14223

Postad 17 december 2019 - 16:13

juan
  • juan
  • Forumräv

  • 823 inlägg
  • 1

Kan inte annat än att hålla med. Vi (jag, frugan och svägerskan) blev riktigt besvikna.

Dessutom tyckte vi det var riktigt stört med hur många oskyldiga man fick se stryka med då. Realistiskt kanske men det kändes inte som det var det filmen försökte vara.

Tycker filmen va ok 6 av 10

#14224

Postad 17 december 2019 - 20:09

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
Hmm, hade tänkt se den ikväll. Får nog bli till helgen med ett par GT i sig istället.

#14225

Postad 18 december 2019 - 13:49

Kimme
  • Kimme
  • Beroende

  • 1 370 inlägg
  • 0

Hmm, hade tänkt se den ikväll. Får nog bli till helgen med ett par GT i sig istället.

 

Får nog göra som dig låter det som  :P



#14226

Postad 18 december 2019 - 13:54

Unregistered153fb7ca
  • Unregistered153fb7ca
  • Lärjunge

  • 491 inlägg
  • 1

6 Underground tyckte jag va helt ok.

Bra kvällsunderhållning med hög volym i lurarna.



#14227

Postad 18 december 2019 - 15:53

FEA
  • FEA
  • Guru

  • 4 196 inlägg
  • 0

Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker

 

1½ av 5



#14228

Postad 18 december 2019 - 18:01

edtjope
  • edtjope
  • Forumräv

  • 766 inlägg
  • 0

Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker

1½ av 5


Aj, det lät inget vidare..

#14229

Postad 18 december 2019 - 18:08

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Star Wars: Episode IX - The Rise of Skywalker

 

1½ av 5

 

What!! Du är ju en stor SW-fan, vad hände?



#14230

Postad 18 december 2019 - 21:47

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

What!! Du är ju en stor SW-fan, vad hände?

 

Sjuan var svag och åttan usel så det var väl väntat?



#14231

Postad 18 december 2019 - 22:19

Bergan
  • Bergan
  • Veteran

  • 2 231 inlägg
  • 0
Rise of Skywalker.

Vet inte riktigt vad jag tycker om den än. Måste få sjunka in lite först.

#14232

Postad 19 december 2019 - 00:22

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 3

Känns som att internet redan har bestämt sig för att Rise of the Skywalker är en usel film, även innan de flesta har sett den :D

 

Jag tycker den va lika bra som Force Awakens. Så om man gillade den, så borde man gilla denna, då det är samma känsla i den.

Men om man inte gillade den, så lär man inte uppskatta denna heller.

 

Att vissa tycker att detta är den sämsta Star Wars filmen, inkl prequel filmerna, går fan inte att ta på allvar.

Prövade att se om prequel filmerna, men orkade inte, pga pinsamt usel dialog, och uselt skådespeleri.

Rise of the Skywalker är ingen ny Empire Strikes Back, men jämfört med prequel skiten, så känns den fan som det.

 

Efter att ha läst många av de negativa kommentarerna, så känns det som att folk har hakat upp sig helt och hållet på The Last Jedi, och att allt efter detta MÅSTE va uselt. :D


Redigerat av Svante Skoog, 19 december 2019 - 00:24.


#14233

Postad 19 december 2019 - 06:15

Lillvilsmyr
  • Lillvilsmyr
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0
Star wars, Rise of skywalker

Tyckte filmen va så j*vla bra rakt igenom, räddade mycket från episode 8.
Top3 star wars film, så är känslan nu.
Tack JJ

Redigerat av Lillvilsmyr, 19 december 2019 - 06:15.


#14234

Postad 19 december 2019 - 08:28

beat_strandh
  • beat_strandh
  • Mästare

  • 3 845 inlägg
  • 0

Star Wars Rise of Skywalker...

 

Riktigt bra film och ett värdigt avslut. Bästa filmen sedan original trilogin. Otroligt imponerande hur JJ har lyckats få ihop det här med tanke på föregående film som kastade omkull allt för mycket... 

 

betyg: 8/10



#14235

Postad 19 december 2019 - 14:32

Danneq
  • Danneq
  • Användare

  • 134 inlägg
  • 0

Känns som att internet redan har bestämt sig för att Rise of the Skywalker är en usel film, även innan de flesta har sett den :D

 

Jag tycker den va lika bra som Force Awakens. Så om man gillade den, så borde man gilla denna, då det är samma känsla i den.

Men om man inte gillade den, så lär man inte uppskatta denna heller.

 

Att vissa tycker att detta är den sämsta Star Wars filmen, inkl prequel filmerna, går fan inte att ta på allvar.

Prövade att se om prequel filmerna, men orkade inte, pga pinsamt usel dialog, och uselt skådespeleri.

Rise of the Skywalker är ingen ny Empire Strikes Back, men jämfört med prequel skiten, så känns den fan som det.

 

Efter att ha läst många av de negativa kommentarerna, så känns det som att folk har hakat upp sig helt och hållet på The Last Jedi, och att allt efter detta MÅSTE va uselt. :D

När det gällde prequelfilmerna så är vissa skådespelarinsatser och viss dialog rejält pinsam (unge Anakin i TPM eller kärleksscenerna mellan Anakin och Padme i AotC är rejält pinsamma).

Men det är överlag en bra story även om en del detaljer är minst sagt dåliga och en riktigt bra "world building". SW universumet expanderas verkligen i prequelfilmerna.

Såg The Last Jedi på bio och var helt tom efter. Hoppar över RoS precis som jag hoppade över Solo. TFA är tunn och en upprepning av ANH så den bryr jag mig inte om. Rogue One är det enda från Disney som inte är skräp.

Jag har fortfarande tveksamheter inför vissa saker i prequel-filmerna. Men det är Star Wars. Sequeltrilogin är en tom och perverterad Frankenstein-skapelse. Helt och hållet horribel.
Disney har lyckats att få mig att bli helt likgiltig inför stjärnornas krig.

Sequelfilmerna får prequelfilmerna att se ut som cinematiska mästerverk.

Det enda positiva med sequelfilmerna är att jag till slut accepterat prequelfilmerna.

Senaste filmen för mig var förresten gamla Howard Hughes-filmen Hell's Angels från 1930 med en ung Jean Harlow i en av birollerna. Sätter numera inte betyg på filmer men den var helt okej. Störde mig mest på klippningen där det kändes som att många scener klipptes av alltför tidigt.



#14236

Postad 19 december 2019 - 14:34

Voldo
  • Voldo
  • Forumräv

  • 846 inlägg
  • 0

The Rise of Skywalker
Bättre än föregångaren. Förutsägbar men underhållande. Ligger kvalitetsmässigt i mitten någonstans bland alla SW-filmer.

 

7/10



#14237

Postad 19 december 2019 - 18:23

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

När det gällde prequelfilmerna så är vissa skådespelarinsatser och viss dialog rejält pinsam (unge Anakin i TPM eller kärleksscenerna mellan Anakin och Padme i AotC är rejält pinsamma).

Men det är överlag en bra story även om en del detaljer är minst sagt dåliga och en riktigt bra "world building". SW universumet expanderas verkligen i prequelfilmerna.
 

 

Glöm inte att prequel introducerade Darth Maul som är en riktigt bad ass. Tyvärr tog Lucas död på honom i första filmen fastän han hade väl fått spö av Rey så det bara sjöng om det om han var med i dessa filmer.



#14238

Postad 20 december 2019 - 09:30

drue
  • drue
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Rise of Skywalker här också

Jag är helt oförmögen att ge något slags balanserat betyg pga har alldeles för mycket känslor kopplade till denna magiska filmserie. Originaltrilogin är egentligen anledningen till att jag gillar film över huvud taget. Med allt det sagt så gillade jag den. Den gav avslut och ganska precis det jag var ute efter. Nyskapande och revolutionerande? Absolut inte. Men välgjord och njutbar rakt igenom tycker jag! Ett värdigt avslut som flera andra har sagt.

#14239

Postad 20 december 2019 - 10:56

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0
Wow är detta sista Disney star wars?

#14240

Postad 20 december 2019 - 12:26

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Wow är detta sista Disney star wars?

Disney har garanterat köpt rättigheterna med planer på att mjölka skiten ur SW-kossan. :lol:



#14241

Postad 20 december 2019 - 13:18

Front242
  • Front242
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
The Aeronauts (2019)
Såg ut att kunna vara kul.
Men nej. Det numera vanliga feminist-/pk-tramset i vanlig ordning.
Betyg 1/5.
 


#14242

Postad 20 december 2019 - 14:26

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Wow är detta sista Disney star wars?

Nästa trilogi är redan planerad.https://www.hollywoo...trilogy-1056743



#14243

Postad 20 december 2019 - 14:33

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

  • 6 401 inlägg
  • 2

Star Wars - Rise of Skywalker

 

Jag kände mig ganska nöjd efter att ha sett denna, fanns något här och där som störde lite, men inget som kan dra ner helhetskänslan. En värdig avslutning som jag gillade skarpt!



#14244

Postad 20 december 2019 - 18:31

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 0

Nästa trilogi är redan planerad.https://www.hollywoo...trilogy-1056743

Nej, den där trilogin är skrotad, efter att Last Jedi fick så mycket skit.

https://www.cinemabl...-trilogy-rumors

https://boundinginto...d-by-lucasfilm/



#14245

Postad 20 december 2019 - 22:17

drue
  • drue
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0
Som jag har förstått det avslutar denna film skylwalker-sagan. Det kommer alldeles garanterat komma fler filmer och serier, men kanske snarare i andra epoker än detta.

#14246

Postad 21 december 2019 - 21:25

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Funny Farm 1988, 4 av 5.

 

En härlig Chevy Chase-komedi från 80-talet med riktig härlig jul-känsla dom sista 15 minuterna, det och att Madolyn Smith är så jäkla snygg gör att filmen får en 4 istället för 3 i betyg.

Jag måste nog titta igenom Tracys Hämnd igen inom snar framtid så jag får mer av Madolyn  :wub:

 

319149769_81fced05-7c9a-475a-b013-c499ce75c0b9.jpg

 

c6cd48095f197ea46d9f19fda58543bd.jpg



#14247

Postad 21 december 2019 - 22:04

PML73
  • PML73
  • Mästare

  • 3 962 inlägg
  • 0
Så galet kul att se gamla referenser igen. Här en grymt klassisk rulle.

Bifogad fil(er)



#14248

Postad 21 december 2019 - 22:36

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Zombieland, BD

Kärt återseende. Rolig och skön.

 

Mad Max, Fury Road, BD

Helt galen och over the top. Ändå rätt bra på nåt sätt. Theron gör det riktigt bra.



#14249

Postad 22 december 2019 - 00:13

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0

Star Wars - Rise of Skywalker. Filmstaden Nyköping salong 1.

 

Tyckte den var riktigt bra. Rankar den nog som nr 3 i serien efter Empire strikes back och A New Hope.

Visst finns det saker som kunde gjorts bättre och storyn är ju inte så djup men det gäller ju alla Star Wars filmer tycker jag.

Efter man sett denna så blir man ju ännu mer besviken på The Last Jedi. Kändes som att man kunde tagit större delen av denna film och lite från the last jedi och gjort det till del 8 och sen utvecklat mer av det som sker i sista filmen.

Rise Of Skywalker kunde gärna fått vara en timme längre.

 

Men riktigt nöjd med biobesöket. Kan bli så att det blir ett till biobesök. Har inte hunnit prova den nya VIP-salongen ännu.



#14250

Postad 22 december 2019 - 21:12

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0
SW: RoS

Både jag och grabben gillade den!



5 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 5 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.