Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Kommande spel- Xbox 360

3515 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 21 december 2005 - 20:24

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0

Är det bara jag som ser framemot Superman: Returns i Augusti? Verkar vara riktigt läckert, framförallt med tanke på att det är ganska fritt !

Superman: Returns

<{POST_SNAPBACK}>

Jodå, jag ser också fram emot det....med försiktighet :wacko: . Det är svårt att få såna spel att bli bra, men jag tror att ett fritt spel där man är mer eller mindre odödlig och där fokus istället läggs på att förhindra katastrofer och rädda människor kan vara ett steg i rätt riktning.

<{POST_SNAPBACK}>


Håller absolut med, och som jag läste någonstans på nätet tycker jag att dom borde ha något smidigt system för att kontrollera farten hos stålis. Och hur kontrollen för hur han ska flyga kommer att bli svår att få bra, men om dom väl får det bra så köper jag spelet direkt!

#52

Postad 21 december 2005 - 21:35

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Det går rykten om Full auto och saints row demon på xbox live i slutet av denna vecka. Den som lever får se...

#53

Postad 22 december 2005 - 00:26

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0

Det går  rykten om Full auto och saints row demon på xbox live i slutet av denna vecka. Den som lever får se...

<{POST_SNAPBACK}>

Charlie its your birthday!!

blir min julklapp isåfall. Finns inget xbox 360 spel nu som får mig att slänga upp 7-800 spänn.

#54

Postad 23 december 2005 - 20:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
MLB 2K6

Från skaparna av NBA 2K6.

Postad bild

De säger att det är ingame... bland folk på forumen går åsikterna isär om det är ingame eller från verkligheten och photoshoppat. Med tanke på vad de gjorde med NBA 2K6 så...kanske... :blink:

#55

Postad 24 december 2005 - 03:11

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
jag tror absolut att det är ingame. Kolla bara på armarna.

#56

Postad 24 december 2005 - 03:34

Andreas
  • Andreas
  • Expert

  • 493 inlägg
  • 0

jag tror absolut att det är ingame. Kolla bara på armarna.

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, men de kan ju ha retuscherat nyllet i efterhand :blink:

#57

Postad 24 december 2005 - 11:54

Unregistered92d7e447
  • Unregistered92d7e447
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0
absolut inte äkta på något sätt skulle jag tro
inte för att det är för snyggt eller nånting men att byxorna är superhögupplösta medan armarna ser ut som goraudshadade polygoner från ett spel från 1994 gör ju att det är ganska svårt att ta på allvar
dessutom är där många delar av bilden som ser 2D ut (dvs det inklippta ansiktet mm.)

#58

Postad 24 december 2005 - 12:33

didrik
  • didrik
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
känns som om det är nått som inte stämmer med bilden. får helt creepy känsla när man tittar på den. speciellt ansiktet som ser ut att vara helt annorlunda än resten=/

men om dom lyckas få ett spel att se ut sådär (förutomansiktet då, uscha va creeeeeeepyyyyy) så är jag glad.

#59

Postad 24 december 2005 - 14:26

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
Konstigt hur ###### snygg den där bilden var...

Fast jag tänkte ungefär samma sak då jag såg NBA, det var som att tappa hakan i golvet.
Jag tror antagligen det är in-game med ett grymt bra tagen bild, om dom säger att det är in-game sen är det inte det så kommer dom antagligen få mycket hård kritik och det tror jag nog inte dom vill ha :blink:

#60

Postad 24 december 2005 - 22:55

Unregistered92d7e447
  • Unregistered92d7e447
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0
Förstår inte riktigt vad som skulle vara så snyggt. Dessutom är det uppenbart att både ansikte och kläder bara är foton som scannats in.

Armarna är blockiga och deras har inga "texturer" bara något som kan liknas vid goraud-shading.
Bakgrunden ser ut som en förstorad och gaussian-blurrad hårt komprimerad JPEG (kolla de typiska JPEG/MPEG-artefakterna kring siffrorna).
Ansiktet står ut helt ur bilden och ser fruktansvärt malplacerat och två dimensionellt ut.

Snubben nere till höger i bild, är han en huvudfoting eller? Min första tanke var att han låg i förgrunden och därför var ut fokus men för att komma så mycket ur fokus borde han vara en bra bit framför den kastande spelaren och storleken på de båda är ju i princip identisk (jämför huvudena) så det funkar inte.

Kort sagt: En fejk och dessutom en ganska ful sådan.

#61

Postad 25 december 2005 - 01:21

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0

Förstår inte riktigt vad som skulle vara så snyggt. Dessutom är det uppenbart att både ansikte och kläder bara är foton som scannats in.

Armarna är blockiga och deras har inga "texturer" bara något som kan liknas vid goraud-shading.
Bakgrunden ser ut som en förstorad och gaussian-blurrad hårt komprimerad JPEG (kolla de typiska JPEG/MPEG-artefakterna kring siffrorna).
Ansiktet står ut helt ur bilden och ser fruktansvärt malplacerat och två dimensionellt ut.

Snubben nere till höger i bild, är han en huvudfoting eller? Min första tanke var att han låg i förgrunden och därför var ut fokus men för att komma så mycket ur fokus borde han vara en bra bit framför den kastande spelaren och storleken på de båda är ju i princip identisk (jämför huvudena) så det funkar inte.

Kort sagt: En fejk och dessutom en ganska ful sådan.

<{POST_SNAPBACK}>


tvivlar starkt på att den är fejk... iaf om EA har gått ut med den själv?

#62

Postad 25 december 2005 - 08:29

Unregistered92d7e447
  • Unregistered92d7e447
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0

tvivlar starkt på att den är fejk... iaf om EA har gått ut med den själv?

<{POST_SNAPBACK}>


EA har nog inte gått ut med mycket då de inte har mycket med spelet att göra. :blink:

Var har vi egentligen källan till bilden?
Den som finns i tråden är ju imageshack-hostad så man ser inte vart den egentligen kommer ifrån.

Riktiga bilder på spelet från spelets skapare finsn i alla fall här:
http://www.2ksports....hive.php?gid=19

Personligen tycker jag inte att de bilderna har så värst mycket att göra med den postad här i tråden.

Och en annan sak jag la märke till: på alla officiella 2KSports-bilders så är deras logga halvgenomskinlig men på bilden postad i tråden här så är loggan solid.

#63

Postad 25 december 2005 - 15:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

tvivlar starkt på att den är fejk... iaf om EA har gått ut med den själv?

<{POST_SNAPBACK}>


EA har nog inte gått ut med mycket då de inte har mycket med spelet att göra. :blink:

Var har vi egentligen källan till bilden?
Den som finns i tråden är ju imageshack-hostad så man ser inte vart den egentligen kommer ifrån.

Riktiga bilder på spelet från spelets skapare finsn i alla fall här:
http://www.2ksports....hive.php?gid=19

Personligen tycker jag inte att de bilderna har så värst mycket att göra med den postad här i tråden.

Och en annan sak jag la märke till: på alla officiella 2KSports-bilders så är deras logga halvgenomskinlig men på bilden postad i tråden här så är loggan solid.

<{POST_SNAPBACK}>

Forumet jag tog bilden från hade som källa "opsports".

Bilderna du länkade till är från xbox versionen.

Tror också den är fake, mycket pga "publiken" i bakgrunden som ser för bra ut (en dricker ur en mugg tex).

#64

Postad 26 december 2005 - 15:40

bjornsva
  • bjornsva
  • Beroende

  • 1 330 inlägg
  • 0

Förstår inte riktigt vad som skulle vara så snyggt. Dessutom är det uppenbart att både ansikte och kläder bara är foton som scannats in.

<{POST_SNAPBACK}>

Kläderna är ju helt klart datoranimerade.

#65

Postad 26 december 2005 - 15:53

Unregistered92d7e447
  • Unregistered92d7e447
  • Beroende

  • 1 428 inlägg
  • 0

Förstår inte riktigt vad som skulle vara så snyggt. Dessutom är det uppenbart att både ansikte och kläder bara är foton som scannats in.

<{POST_SNAPBACK}>

Kläderna är ju helt klart datoranimerade.

<{POST_SNAPBACK}>


Yup, sorry 'bout that. :)

#66

Postad 27 december 2005 - 09:23

didrik
  • didrik
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
mm, kan hålla med UndaC om att det verkar vara en fejk. bakgrunden å ansiktet är fucked up=) men nog kan jag tro att det kommer se liknande ut... om inte bättre....

#67

Postad 27 december 2005 - 13:09

bodybag
  • bodybag
  • Lärjunge

  • 430 inlägg
  • 0
Finns det någon 100%-ig releaselista jan, feb och mars ?

Tänkte börja förbeställa lite.

#68

Postad 27 december 2005 - 17:19

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0

Finns det någon 100%-ig releaselista jan, feb och mars ?

Tänkte börja förbeställa lite.

<{POST_SNAPBACK}>


nope, men massvis med rykten :D

#69

Postad 27 december 2005 - 18:37

bodybag
  • bodybag
  • Lärjunge

  • 430 inlägg
  • 0
Inga spel som gått guld under julrushen ?

#70

Postad 27 december 2005 - 18:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Inga spel som gått guld under julrushen ?

<{POST_SNAPBACK}>

Den närmaste listan hittar du på sid 2 i denna tråden. Men man kan aldrig lita på releasedatum och speciellt inte när det gäller 360 vars spel alltid flyttas fram :D

Inga spel har gått guld, det närmaste spelet lär vara DOA4, som konstant flyttas fram.

#71

Postad 28 december 2005 - 10:23

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0

Men man kan aldrig lita på releasedatum och speciellt inte när det gäller 360 vars spel alltid flyttas fram


Bara att vänja sig. Har alltid varit så här med konsoller, se bara på Nintendo (tog urfadern som exempel) som har för vana att få flytta sina spel till nästa generation för att de inte hinner bli klara o.s.v. (väntar fortfarande på nästa zelda...).
T.o.m. till PC är förseningarna vanligt förekommande, trots att det ofta släpps inte helt färdigutvecklade spel p.g.a lättheten att patcha i efterhand.


Håller tummarna för att DoA4 skeppas imorgon i USA. Står fortfarande 29/12 på ebgames i USA så här dagen före så lite hopp finns det. Någon gång i Januari borde vi här i Europa få tillgång till det.
När får vi worldwide release av spel månne ?
Enligt rykten ska regionerna Nordamerika och Japan slås ihop med blueray och PS3, och Europa hamnar utanför igen. Jaja. Till xbox1080 kanske man tar med den andra största marknaden (efter USA och med godmarginal före trean Japan) Europa...

Förstår i och för sig att den ständigt krympande Japan marknaden måste slås ihop med någon men ändå.

#72

Postad 28 december 2005 - 17:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Splinter Cell 4

Bifogad fil  sam1.jpg   81,69K   210 Antal nerladdningarBifogad fil  sam2.jpg   66,11K   270 Antal nerladdningarBifogad fil  sam3.jpg   72,98K   227 Antal nerladdningar

#73

Postad 29 december 2005 - 15:23

Unregistered3a097662
  • Unregistered3a097662
  • Användare

  • 149 inlägg
  • 0
Hojt!

Litet tips: Man kan förboka DOA4 :angry: för 549 inkl. frakt på "www.dustinhome.se".

#74

Postad 29 december 2005 - 20:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Hojt!

Litet tips: Man kan förboka DOA4  ;) för 549 inkl. frakt på "www.dustinhome.se".

<{POST_SNAPBACK}>

Tror det har kommit ut i USA nu iallafall. Fick 9/10 på IGN ;) .

#75

Postad 29 december 2005 - 23:37

P.D.
  • P.D.
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Hojt!

Litet tips: Man kan förboka DOA4  ;) för 549 inkl. frakt på "www.dustinhome.se".

<{POST_SNAPBACK}>


Tack för tipset! ;)
Någon som vet ett bekfrätat release datum i europa?

#76

Postad 01 januari 2006 - 18:11

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0
Okej okej, nu har man förhandsbokat Elders Scroll IV på webhallen. Hoppas nu att spelet införlivar mina förhoppningar, och inte kör en PDZ och gör alla besvikna. :)

#77

Postad 02 januari 2006 - 17:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Battlefield 2 ska ju komma i Mars...

Bifogad fil  Battlefield2MC360.jpg   365,87K   237 Antal nerladdningar

Och det ser bra ut ;)

Speciellt om man jämför med de tidigare bilderna som släpptes, dag och natt skillnad. Och detta är bara en förbättrad port (från currentgen konsolerna).

#78

Postad 03 januari 2006 - 20:38

bodybag
  • bodybag
  • Lärjunge

  • 430 inlägg
  • 0
Postad bild

Det kommer bli grymt.

#79

Postad 05 januari 2006 - 11:12

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0
Citerar från "xboxen som DVD"-forumet, det lät ungefär såhär;

FIGHT NIGHT ROUND 3 Demot finns på Marketplace !

Kändes viktigt att sprida vidare meddelandet, dock har jag inte hunnit kolla det än, kanske bara är en trailer ? :/

#80

Postad 05 januari 2006 - 12:34

Brainiac
  • Brainiac
  • Lärjunge

  • 281 inlägg
  • 0

Citerar från "xboxen som DVD"-forumet, det lät ungefär såhär;

FIGHT NIGHT ROUND 3 Demot finns på Marketplace !

Kändes viktigt att sprida vidare meddelandet, dock har jag inte hunnit kolla det än, kanske bara är en trailer ? :/

<{POST_SNAPBACK}>


Inte trailer, fullt demo, med en 3-ronders match, så ******** coolt, inte spelat Fight Night innan, men detta blir ett givet köp. (Prel. release 2:e Mars) Fy F A N vad snyggt det är, riktigt så man känner hur ont det gör. Repriserna mellan ronderna är dock helt värdelösa, men det har de ju tid att fixa.

#81

Postad 05 januari 2006 - 13:55

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0

Citerar från "xboxen som DVD"-forumet, det lät ungefär såhär;

FIGHT NIGHT ROUND 3 Demot finns på Marketplace !

Kändes viktigt att sprida vidare meddelandet, dock har jag inte hunnit kolla det än, kanske bara är en trailer ? :/

<{POST_SNAPBACK}>


Inte trailer, fullt demo, med en 3-ronders match, så ******** coolt, inte spelat Fight Night innan, men detta blir ett givet köp. (Prel. release 2:e Mars) Fy F A N vad snyggt det är, riktigt så man känner hur ont det gör. Repriserna mellan ronderna är dock helt värdelösa, men det har de ju tid att fixa.

<{POST_SNAPBACK}>


Håller helt med dig, någon som jag störde mig på lite grann var animationerna, till exempel när man får in ett ordentligt slag så går handsken ibland "in i huvudet". Annars väldigt imponerande ! Ett solklart köp när det väl kommer, om man ska tro FN3 itself, vintern 2006 .

Förresten, är det någon som vet någon sida där kontrollerna för FN3 finns samlade? Tycker jag slår för dåligt, och skulle vilja veta om det finns någon speciell knapp som får fart på slagen ?:)

//mackan

Redigerat av mackan-165, 05 januari 2006 - 13:56.


#82

Postad 05 januari 2006 - 15:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
För er (oss) som inte har en 360 finns här en video av en match på Fight Night Round 3. Gillar kommentatorerna :)

http://www.xboxyde.c...ws_2457_en.html

Förresten, är det någon som vet någon sida där kontrollerna för FN3 finns samlade? Tycker jag slår för dåligt, och skulle vilja veta om det finns någon speciell knapp som får fart på slagen ?

Här har du lite tips B)

I played a lot of Fight Night Round 2 for Xbox and so I've been anticipating this for a while.. and man when I finally played the demo it was very jarring. Not in a bad way, I just couldn't get over the fact that I was actually in control of what I was seeing on screen, it's still pretty surreal.

For people who have never played FN games before, here's how it works.

Defense
Right Trigger + Right Analog brings your gloves up.
RT + Up = Block your face
RT + Down = Block your body

Then there are the parries which are done with RT + a diagonal. The four diagonal directions correspond to Left Head, Right Head, Left Body and Right Body. If you are in the parry position and a punch connects with the blocking arm (so you're holding RT + up left) and the guy throws a right hook to your temple, the puncher will go into a stun mode where the defender can unleash a nice reprisal. The amount of stun from the parried person depends on how hard of a punch was thrown, if you parry a haymaker, get ready to throw a haymaker of your own. If you parry a jab, you can get a hook or uppercut in, or a 2-jab combo. So parries are pretty sweet, except that there's 4 possibilites you have to consider and if you choose wrong then you take the hit entirely.

Contrast parrying with blocking which is just one of two decisions, just up and down, left and right don't matter. However, if you block a punch then the blocker takes a little bit of damage, and the puncher doesn't get stunned at all.

Then there's the LT which is used for moving your body around. This is useful for both offense and defence. Defensively you can lean your boxer's body back to avoid punches, as well as side to side to bob and weave. LT+DownForward makes your boxer duck and at this point you can throw body punches, in fact it's the only way to throw body punches.

Offensively I use Total Punch Control, which refers to using the right analog for your punches. Straight up and slightly to the left is a jab. Doing a quarter circle will do a hook. Doing a 3/8s circle does an uppercut. Mirror the arcs and angle of the straight to use the opposite hand. And press left trigger to do the body blow versions of all of those punches

#83

Postad 05 januari 2006 - 23:10

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0
Tackar tackar Zoiler ! (orkade inte citera eftersom de skulle ta onödigt mycket plats :blink: )

Det hjälpte ganska mycket, jag däckade min motståndare faktiskt i andra ronden pga av tipsen. Dock är det lite svårt att få in en bra block, men d kommer väl med åren :(

//Mackan

#84

Postad 06 januari 2006 - 00:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

(orkade inte citera eftersom de skulle ta onödigt mycket plats :blink: )

VAD? :( Du måste ALLTID citera! :D

Skämt åsido, om det är mycket att citera ska man bara citera det viktigaste. Det är ofta bättre att inte citera alls än att citera för mycket. Det är en viss övercitering här på forumet.

Här har ni en 360 screenie på Moto GP 360... en sån man kan vrida 360 grader.

#85

Postad 06 januari 2006 - 00:48

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
Har kört FN:r3 rätt så mycket idag.. någon mer som tycker att Junior är kass jämfört med andra killen (hopkins tror jag)? Är det någon speciell taktik man ska köra med honom, han blir ju knockad skitlätt, syrran lyckades t.o.m. knocka mig 2 ggr när jag körde med Junior :(

#86

Postad 06 januari 2006 - 03:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Har kört FN:r3 rätt så mycket idag.. någon mer som tycker att Junior är kass jämfört med andra killen (hopkins tror jag)?

Den ene är sämre än den andre helt enkelt.

Så har vi fått svaret på hur uppgraderat Burnout Legends kommer bli på 360. Gamespot har spelat ett demo och ger oss en förhandstitt.

The playable demo featured only two tracks and a handful of cars to choose from but, thanks to a top-of-the-line widescreen HDTV running the game at 720p, and some high-end Dolby equipment pumping out the game's audio in impressive Dolby 5.1, it was an impressive display nonetheless.

First, the game is enjoying a substantial upgrade in the graphics department. Where Burnout Revenge for Xbox and PlayStation 2 had relatively grainy textures and dull-looking car models by comparison, everything has been given a new coat of paint in the 360 version of Revenge. The car models look slick with sexy paint jobs and sheen effects that are evocative of those found in Project Gotham Racing 3. According to Revenge producers, the car models have been rebuilt to take advantage of the 360's power. Part of this rebuilding process was to add better damage modeling, including location-specific damage effects. Rub the right side of your ride against a cement wall, for example, and that side will be ripped up accordingly.

What really floored us about Revenge's visuals, however, were the environments and the explosions. Sure, tracks looked fine in Revenge on Xbox and PS2 but here they look amazing. Rich clarity and depth in the mountain track we played, coupled with some impressive draw distances, really lent a sense of space and breadth to the environments, even if it were basically the same track we'd played many times in the older version of the game. And speaking of tracks, producers told us that ten new crash junctions will be added to the 360 version of Revenge, along with some new cars including a Dolby-themed whip that might just give the Madden truck a run for its money.

While it's fun to stare at the pretty environments in Revenge, what you really want to do is barrel you car into them at speeds well exceeding 100 mph. In Revenge for 360, doing so will result in explosions that are far more effective than anything found in the PS2 or Xbox version of the game. Instead of the vaguely translucent flames in the old version of the game, incendiary explosions in Revenge for 360 leave little to the imagination--with rolling flames and thick swabs of black smoke emanating from the smoking husk of your car. And the sound. Perhaps it was because of all the sweet Dolby audio equipment we played through, but Revenge's bass-heavy explosions had all the thud and boom you wanted… and perhaps a little more.


Mer här

Borde väl komma ut på marketplace snart då, är inte alltför långt kvar till release.

#87

Postad 06 januari 2006 - 09:18

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0

(orkade inte citera eftersom de skulle ta onödigt mycket plats :blink: )

VAD? :( Du måste ALLTID citera! :D

Skämt åsido, om det är mycket att citera ska man bara citera det viktigaste. Det är ofta bättre att inte citera alls än att citera för mycket. Det är en viss övercitering här på forumet.

Här har ni en 360 screenie på Moto GP 360... en sån man kan vrida 360 grader.

<{POST_SNAPBACK}>


Titta nu citerar jag !

Som du skriver, det är en viss övercitering här på minhembio, så då tänkte jag vara en förebild o inte citera :D . Och det allra viktigaste i det du skrev va i princip all text, så ja sket i o citera B) .

BTW, riktigt läckra bilder på MotoGP, en annan är ju ett riktigt fan av de där sporterna, synd bara att TV4 slutar sända MotoGP-tävlingarna :/ .

#88

Postad 06 januari 2006 - 14:03

Shunon
  • Shunon
  • Lärjunge

  • 255 inlägg
  • 0
Jag hittar ingen demo till fn3 på marketplace konstigt finns bara trailers.

#89

Postad 06 januari 2006 - 14:18

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0

Jag hittar ingen demo till fn3 på marketplace konstigt finns bara trailers.

<{POST_SNAPBACK}>



:blink: :(

#90

Postad 06 januari 2006 - 16:04

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0

Jag hittar ingen demo till fn3 på marketplace konstigt finns bara trailers.

<{POST_SNAPBACK}>


Joo det finns, det är tre filer, varav 2 trailers (480p o 720p) o sen är det en fil med ett konstigt namn, typ "TV F" eller något. Ladda ner den ! det är demot. Sen står det något om 720p , men skit i det , d e bara o tanka ner den !

//mackan

#91

Postad 09 januari 2006 - 23:45

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Repeterar mig: För att hålla tråden någorlunda ren så håller vi snacket till sånt som ligger någorlunda nära i tiden och som vi har lite info om. Inga önskelistor.

Burnout Revenge 360

Bifogad fil  burn2.jpg   718,91K   174 Antal nerladdningarBifogad fil  Burn1.jpg   632,43K   96 Antal nerladdningarBifogad fil  burn3.jpg   679,17K   154 Antal nerladdningarBifogad fil  burn4.jpg   585,82K   158 Antal nerladdningar

#92

Postad 10 januari 2006 - 09:00

mackan-165
  • mackan-165
  • Användare

  • 231 inlägg
  • 0

Repeterar mig: För att hålla tråden någorlunda ren så håller vi snacket till sånt som ligger någorlunda nära i tiden och som vi har lite info om. Inga önskelistor.

Burnout Revenge 360

Bifogad fil  burn2.jpg   718,91K   174 Antal nerladdningarBifogad fil  Burn1.jpg   632,43K   96 Antal nerladdningarBifogad fil  burn3.jpg   679,17K   154 Antal nerladdningarBifogad fil  burn4.jpg   585,82K   158 Antal nerladdningar

<{POST_SNAPBACK}>


Läckert läckert, frågan är bara om det är värt 700:-? Det verkar lite väl enformigt, fast å andra sidan har jag aldrig lirat ett Burnout-spel, så vad vet jag :) !

#93

Postad 10 januari 2006 - 13:51

bodybag
  • bodybag
  • Lärjunge

  • 430 inlägg
  • 0
Har du aldrig lirat burnout så är det ett givet köp, har du därimot gjort det till dom andra konsollerna så är det skitsamma.

#94

Postad 10 januari 2006 - 15:18

Unregistered56b04b1d
  • Unregistered56b04b1d
  • Forumräv

  • 729 inlägg
  • 0
Burnout: Revenge står högt på min lista (PGR3 var tråkigt) ... DOA4 skulle kommit denna fredag (13:e) men har tydligen blivit fördröjd till den 20e :)

#95

Postad 10 januari 2006 - 21:55

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
burnout är enformigt o trist som de flesta bilspel är.

#96

Postad 10 januari 2006 - 22:06

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

burnout är enformigt o trist som de flesta bilspel är.

<{POST_SNAPBACK}>


Burnout är ju grymmt.

Säga vad man vill om bilspel men de har iaf replay value långt över alla äventyrs spel som man trampar igenom på 7-8 timmar och aldrig mer spelar...

Bilspel gör ju sig väldigt bra på LIVE också särskilt Burnout...

#97

Postad 14 januari 2006 - 17:52

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0
Såg precis den nya Project Offset videon, halelulja vad snyggt det är.
Nästan galet snyggt när det är third person view. Ska slå på dom 10 första minuterna med enchanted arm. Har inte så höga förhoppningar på det och jag kommer nog inte köpa det heller, för japanskt tror jag det är :/

#98

Postad 14 januari 2006 - 22:33

Unregistered5b84dd24
  • Unregistered5b84dd24
  • Forumräv

  • 727 inlägg
  • 0

Såg precis den nya Project Offset videon, halelulja vad snyggt det är.
Nästan galet snyggt när det är third person view. Ska slå på dom 10 första minuterna med enchanted arm. Har inte så höga förhoppningar på det och jag kommer nog inte köpa det heller, för japanskt tror jag det är :/

<{POST_SNAPBACK}>

Kul att Project Offset ska komma till 360. Hoppas bara de lyckas producera en hel produkt av det. De har ju sökt sponsorer ett bra tag nu och haft ganska små resurser att använda sig av.

#99

Postad 15 januari 2006 - 01:21

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Ska slå på dom 10 första minuterna med enchanted arm. Har inte så höga förhoppningar på det och jag kommer nog inte köpa det heller, för japanskt tror jag det är :/

<{POST_SNAPBACK}>

Posta gärna länkar till det du tittat på så är det större chans att det blir diskussioner och så slipper de som inte vet vart de är leta :P

Såg på Enchant Arm. Såg mycket trevligt ut grafiskt (ljussättningen :D ) och spelmässigt sett, där video nummer två var mer imponerande än nummer ett. Gillar musiken i spelet också. Statiska omgivningar iofs...Hoppas det kommer hit, men jag tror inte det blir så :unsure: . Fick helt ok betyg i Famitsu 32/40.

Kul att Project Offset ska komma till 360. Hoppas bara de lyckas producera en hel produkt av det. De har ju sökt sponsorer ett bra tag nu och haft ganska små resurser att använda sig av.

Vad jag vet är det inte bekräftat till 360. Läste på deras hemsida och då står det:

The game is targeted for next gen PC hardware. Xbox360 and PS3 are also possible and we are excited about bringing Project Offset to these platforms.

Men om spelet inte kommer, så bör motorn göra det. Den är ju fantastisk ;) . Alltid spännande med nya spelmotorer.

Övrigt:

Top Spin 2: 10 nya bilder

LOTR: Battle for Middle Earth 2 utannonserat + bilder

#100

Postad 15 januari 2006 - 21:16

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0

Såg på Enchant Arm. Såg mycket trevligt ut grafiskt (ljussättningen  :D ) och spelmässigt sett, där video nummer två var mer imponerande än nummer ett. Gillar musiken i spelet också. Statiska omgivningar iofs...Hoppas det kommer hit, men jag tror inte det blir så  <_< . Fick helt ok betyg i Famitsu 32/40.

<{POST_SNAPBACK}>



Kan då direkt säga att jag tyvärr inte håller med dig om att grafiken är "mycket trevlig"
Jag tyckte faktiskt den sög ;) Och jag gillar inte heller krigssystemet som japanerna håller på med, som att spela pokémon.

Om man vill tappa hakan ska man kolla in project offset trailern Här ( ;) )

Det är nästan så jag får trippelfaldig orgasm när jag ser på den. Har skyhöga förväntingar på detta spel, hoppas det kommer ut tidigt nästa år :o

Redigerat av Guwwic, 15 januari 2006 - 21:17.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.