Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Gears Of War

1284 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Gears Of War (313 medlem(mar) har röstat)

Gears Of War

  1. 1 (11 röster [3.57%])

    Procent av omröstning: 3.57%

  2. 2 (3 röster [0.97%])

    Procent av omröstning: 0.97%

  3. 3 (17 röster [5.52%])

    Procent av omröstning: 5.52%

  4. 4 (79 röster [25.65%])

    Procent av omröstning: 25.65%

  5. 5 (198 röster [64.29%])

    Procent av omröstning: 64.29%

Rösta Gäster kan inte rösta
Gears of War (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 9,07 (58) 39:-
Gears of War - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 8,9 (9) Inga priser

#51

Postad 06 november 2006 - 12:39

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
Inte jag, jag skiter fullständigt i artbooks å sådant blafs. Vill bara spela spelet. Tycker spelet kostar tillräckligt mycket som det är...

#52

Postad 06 november 2006 - 12:41

Andy1
  • Andy1
  • Användare

  • 159 inlägg
  • 0
Vet någon när det kommer ut som demo på Marketplace?

/Andy

#53

Postad 06 november 2006 - 12:43

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Vet någon när det kommer ut som demo på Marketplace?

/Andy

<{POST_SNAPBACK}>

Jag har läst på Epics forum att de inte ens vet om de kommer släppa ett demo. OM dom släpper ett demo så kommer det efter 17 nov.

Det finns helt enkelt inget demo ännu.

#54

Postad 06 november 2006 - 13:07

kimpa888
  • kimpa888
  • Lärjunge

  • 446 inlägg
  • 0
Fins det någon stans man kan boka plåtboxen & vad kostar den och vad ingår i den, en länk vore skyst

#55

Postad 06 november 2006 - 13:13

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Inte jag. Har inget behov av en plåtlåda.

#56

Postad 06 november 2006 - 13:19

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Fins det någon stans man kan boka plåtboxen & vad kostar den och vad ingår i den, en länk vore skyst

<{POST_SNAPBACK}>

Bör väl finnas på de flesta webbutiker typ webbhallen, cdon, discshop etc..

#57

Postad 06 november 2006 - 13:49

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Discshop har plåtboxen, tror den är fullbokad dock, skulle själv aldrig betala för sådant "skit" okej om det hade varit något extra i spelet men inte annars.

#58

Postad 06 november 2006 - 14:05

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Discshop har plåtboxen, tror den är fullbokad dock, skulle själv aldrig betala för sådant "skit" okej om det hade varit något extra i spelet men inte annars.

<{POST_SNAPBACK}>


Samma här, ser ingen mening med sånt...

Skulle Gamereactor komma ut idag eller imorgon? Är ju lite sugen på deras recension...

#59

Postad 06 november 2006 - 14:18

Unregisteredba7c9b83
  • Unregisteredba7c9b83
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0

Tror faktiskt "alla" är ett rätt bra svar på den frågan. Jag ligger förhoppningsvis ganska säkert till då jag beställde min för två månader sen ungefär :)

Då jag samlar på art books finns det ingen annan utgåva för mig. Sen att concept arten i det här spelet är snyggast någonsin är en annan sak. (mycket enviroment är ritat av en svensk förövrigt ;) )

Är man grafiker så är man, då tänder man på sånt här :P

<{POST_SNAPBACK}>

Jag fick collectors för samma pris som vanliga spelet. Då finns inga ursäkter :P

Tillägg: Förresten, säger ni samma saker om filmutgåvor? Skit i extramaterialet på dvdn etc. Det är bara filmen vi är ute efter? Det är ju precis samma sak :P


Gears of War Collector’s Edition linnehåller:
• DVD 1: Full version of the final game
• DVD 2: Bonus DVD
• 60 –90 minutes behind the scenes documentary
• The making of the Gears of War
• Slide show of art
• Music track from orchestra recording and interviews
• Custom gamer tag Icon’s
• Custom dash board skins
• Hard copy of the “The Art of Gears of War” art book (English only)



Är man på väg in i spelbranschen så är behind the scenes etc väldigt mysigt.
http://www.johnwalli.../site/main.html killen som gjort en del till gears of war.

Redigerat av Unregisteredba7c9b83, 06 november 2006 - 14:24.


#60

Postad 06 november 2006 - 14:38

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Förresten, säger ni samma saker om filmutgåvor? Skit i extramaterialet på dvdn etc. Det är bara filmen vi är ute efter?


Ja. extramaterial är ointressant. Man ser det en gång sen tittar man aldrig på det igen. Tyvärr måste man stå ut med massa extra skräp om man vill ha extended versioner av en film.

#61

Postad 06 november 2006 - 14:56

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
Oftast följer ju extramaterial med på dvdn utan att man behöver betala mer.

#62

Postad 06 november 2006 - 15:29

Schrimpf
  • Schrimpf
  • Användare

  • 155 inlägg
  • 0
en extremt viktig grej, har beställt av dustinhome för 549 kr, där står det: FÖRHANDSBOKNING: Levereras EJ före 2006-11-17. Beräknad leverans 2006-11-16. Jag DÖR om det inte kommer på fredagen, skulle knappast orka vänta till måndag. Någon som har mer information om detta? De har ännu inte fått in spelet.l

#63

Postad 06 november 2006 - 16:21

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

en extremt viktig grej, har beställt av dustinhome för 549 kr, där står det: FÖRHANDSBOKNING: Levereras EJ före 2006-11-17. Beräknad leverans 2006-11-16. Jag DÖR om det inte kommer på fredagen, skulle knappast orka vänta till måndag. Någon som har mer information om detta? De har ännu inte fått in spelet.l

<{POST_SNAPBACK}>

Har aldrig bokat från dustimhome, men cdon/discshop skickar alltid så man får SENAST releasedagen. Ibland har jag fått dagen innan :) Så jag beställer alltid från cdon eller discshop beroende på vart det är billigast av dom två.

#64

Postad 06 november 2006 - 16:42

Unregisteredba7c9b83
  • Unregisteredba7c9b83
  • Wannabe

  • 28 inlägg
  • 0
Som alltid är det lite av en gamble. Jag brukar beställa från webhallen och ibland får man spelet på fredagen, ibland får man det dagen efter.

Finns i princip inga garantier tyvärr.

#65

Postad 06 november 2006 - 16:46

Guwwic
  • Guwwic
  • Forumräv

  • 700 inlägg
  • 0

Discshop har plåtboxen, tror den är fullbokad dock, skulle själv aldrig betala för sådant "skit" okej om det hade varit något extra i spelet men inte annars.

<{POST_SNAPBACK}>


Samma här, ser ingen mening med sånt...

Skulle Gamereactor komma ut idag eller imorgon? Är ju lite sugen på deras recension...

<{POST_SNAPBACK}>


Den 16:e kommer deras tidning ut.

#66

Postad 06 november 2006 - 18:29

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Discshop har plåtboxen, tror den är fullbokad dock, skulle själv aldrig betala för sådant "skit" okej om det hade varit något extra i spelet men inte annars.

<{POST_SNAPBACK}>


Samma här, ser ingen mening med sånt...

Skulle Gamereactor komma ut idag eller imorgon? Är ju lite sugen på deras recension...

<{POST_SNAPBACK}>


Den 16:e kommer deras tidning ut.

<{POST_SNAPBACK}>


Den 16:e?! Aargh!!! :) Ha ha... Bara en dag innan, hade för mig att jag läste den 7:e någonstans... Jaja, man får väl hålla sig...

#67

Postad 06 november 2006 - 18:30

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • Lärjunge

  • 372 inlägg
  • 0
Ja, snart är ett års väntan över, känns nästan lite sorgligt...

Självklart köper man ju "plåtboxen" eller köper och köper, får den i present av min sambo ;)

Har aldrig brytt mig om limited editions förut, men Gow måste man bara ha i den versionen ju!

http://media.games.i...580/vids_1.html

Välj episode 31, ca 5min in, väl värt att vänta på, blir lite småkåt av att titta på den där videon alltså...

Har jag en jefla tur så har jag spelet en vecka innan det släpps i affären, men den som lever får se, fan va man längtar nu alltså... :)

Just det, Gamereactors recension kommer tidigt imorgon på deras hemsida, kan bli trög trafik där haha

Redigerat av Unregisterede2b4eaab, 06 november 2006 - 18:31.


#68

Postad 06 november 2006 - 19:03

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Den 16:e?! Aargh!!! mad.gif Ha ha... Bara en dag innan, hade för mig att jag läste den 7:e någonstans... Jaja, man får väl hålla sig...


Släpps inatt i USA. Hoppas de skickar mitt imorrn så kanske man hinner få det innan helgen.

#69

Postad 06 november 2006 - 20:32

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • Lärjunge

  • 372 inlägg
  • 0
Röda mattan har rullats ut haha

http://www.gametrail...hp?fs=1&id=1650

#70

Postad 06 november 2006 - 20:48

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
Det här är lite coolt.

http://www.imdb.com/name/nm0224007/

Samma person som gjorde rösten till Bender i futurama som gör rösten till Fenix =)

#71

Postad 06 november 2006 - 20:57

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Det här är lite coolt.

http://www.imdb.com/name/nm0224007/

Samma person som gjorde rösten till Bender i futurama som gör rösten till Fenix =)

<{POST_SNAPBACK}>


Ha ha, ja det är faktiskt coolt, Futurama är ju asbra!

#72

Postad 06 november 2006 - 21:17

Gäst_Fredrik_*
  • Gäst_Fredrik_*
  • 0
Skönt att veta att Fenix är i goda händer genom John Di Maggio. Har för övrigt extremt svårt att sysselsätta mig för att slå ihjäl tiden av någon helt outgrundlig anledning, det hjälper inte att man konstant beskådar trailer efter trailer om och om och om och... ;)

#73

Postad 07 november 2006 - 00:37

Outrage
  • Outrage
  • Beroende

  • 1 342 inlägg
  • 0
Jag har inte bokat plåtlådan, gillar extramaterial men det är lite fräckt att ta en massa extra betalt för "reklamen" som följer med tycker jag.

#74

Postad 07 november 2006 - 05:55

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Jag har inte bokat plåtlådan, gillar extramaterial men det är lite fräckt att ta en massa extra betalt för "reklamen" som följer med tycker jag.

<{POST_SNAPBACK}>

De borde lära sig av Quake 4 till 360n där man fick med en extraskiva utan extra kostnad med bakom kulisserna samt Quake 2. Skicka med en extraskiva till GoW utan extra kostnad med typ Unreal från 1998 då snackar vi ;)

#75

Postad 07 november 2006 - 08:29

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
Nu har gamespot recenserat GoW.

Utlåtandet var mycket positivt.

"This IS the game to get this fall" ;) :P

Videorecension @ gamespot

#76

Postad 07 november 2006 - 10:23

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Om någon undrar varför det inte finns några riktiga reviews att hitta kan svaret finnas här:

http://games.kikizo....lofduty3_p1.asp

det rör dock Call of duty 3, men ändå.

Bara vänta alltså.

#77

Postad 07 november 2006 - 10:30

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Om någon undrar varför det inte finns några riktiga reviews att hitta kan svaret finnas här:

http://games.kikizo....lofduty3_p1.asp

det rör dock Call of duty 3, men ändå.

Bara vänta alltså.

<{POST_SNAPBACK}>

De har inte tillåtelse ännu för GoW heller. Jag tror avtalet gäller fram tills idag någong gång. Jag har läst att både ign och gamespot har riktiga recensioner med betyg som de släpper någon gång under dagen.

#78

Postad 07 november 2006 - 11:00

Falcon77
  • Falcon77
  • Användare

  • 117 inlägg
  • 0
Om det kommer upp nån recension under dagen får någon gärna posta en liten blänkare här i tråden. Sitter på jobbet och kan inte gå in på spelsidor...

#79

Postad 07 november 2006 - 11:05

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0

Om det kommer upp nån recension under dagen får någon gärna posta en liten blänkare här i tråden. Sitter på jobbet och kan inte gå in på spelsidor...

<{POST_SNAPBACK}>


Samma här, allt kul är spärrat ;)

#80

Postad 07 november 2006 - 11:25

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Om det kommer upp nån recension under dagen får någon gärna posta en liten blänkare här i tråden. Sitter på jobbet och kan inte gå in på spelsidor...

<{POST_SNAPBACK}>


Samma här, allt kul är spärrat ;)

<{POST_SNAPBACK}>


Ha ha, inte bara jag som har det problemet alltså, är förvånad att de inte spärrat minhembio faktiskt...

Så den som har åtkomst till reviews får gärna göra lite cut-n-paste när GoW-recarna börjar dyka upp!

#81

Postad 07 november 2006 - 11:29

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
Tror de dyker upp vid 15-tiden nångång enligt vissa forum.

#82

Postad 07 november 2006 - 12:09

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Betyg som kommit på villovägar:
http://reviews.cnet....14802.html#more

gamespot betyg finns där, det skulle enligt länken ovan bli detta betyg:
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


#83

Postad 07 november 2006 - 12:42

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Betyg som kommit på villovägar:
http://reviews.cnet....14802.html#more

gamespot betyg finns där, det skulle enligt länken ovan bli detta betyg:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

<{POST_SNAPBACK}>


He he, det var ju inget dåligt betyg... Give me Gears! ;)

#84

Postad 07 november 2006 - 13:01

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • Lärjunge

  • 372 inlägg
  • 0
Shit, jag känner mig så ofokuserad, kan fan inte jobba snart känner jag haha, fan lika bra och lägga in sig på psyket till den 17/11 ;) :P

#85

Postad 07 november 2006 - 13:15

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Shit, jag känner mig så ofokuserad, kan fan inte jobba snart känner jag haha, fan lika bra och lägga in sig på psyket till den 17/11  ;)  :P

<{POST_SNAPBACK}>


Ha ha, är det du som hänger på Kolozzeum också?

#86

Postad 07 november 2006 - 13:28

Unregisterede2b4eaab
  • Unregisterede2b4eaab
  • Lärjunge

  • 372 inlägg
  • 0

Shit, jag känner mig så ofokuserad, kan fan inte jobba snart känner jag haha, fan lika bra och lägga in sig på psyket till den 17/11  ;)  :P

<{POST_SNAPBACK}>


Ha ha, är det du som hänger på Kolozzeum också?

<{POST_SNAPBACK}>


haha mmm :D

#87

Postad 07 november 2006 - 13:57

Unregistered24c8cfe3
  • Unregistered24c8cfe3
  • Lärjunge

  • 468 inlägg
  • 0
Hoppas inte Greg Kasavin recenserar på Gamespot...han sätter ju alltid skyhöga betyg, och att han alltid tar de bästa spelen. Fast, det skulle väl jag också gjort.

#88

Postad 07 november 2006 - 14:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Betyg som kommit på villovägar:
http://reviews.cnet....14802.html#more

gamespot betyg finns där, det skulle enligt länken ovan bli detta betyg:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

<{POST_SNAPBACK}>

OMG... om det stämmer så.. ;)

Det var urlänge sen jag såg GS ge 9.6 till något som intresserar mig, vad jag kan minnas. Måste gå in och kolla för att fräsha upp minnet.

Edit: Så bra minne hade jag :P

Oblivion gav de 9.6 som enda 360 spel.

Bättre än 9.6 hade bara Halo och Metroid Prime (9.7) under förra generationen samt Tony Hawk 3 som tydligen skulle ha en 10:a, känns lite fishy med den recensionen.

Andra 9.6 spel inkluderar RE4, nästan alla GTA spel, MGS2, TTT etc... så om betyget stämmer är de i bra sällskap.

http://www.gamespot....asc&sortdir=asc

Redigerat av Zoiler, 07 november 2006 - 14:05.


#89

Postad 07 november 2006 - 14:54

Donmeta
  • Donmeta
  • Veteran

  • 1 705 inlägg
  • 0
Här är den första:

http://videogames.ya...s&page=0&eid=-1

betyg:
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


"Welcome to the real next generation. If you were looking for a critical reason to buy an Xbox 360, Gears of War is it."

edit:

nästa! Teamxbox ger spelet
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


http://reviews.teamx...ears-of-War/p1/

"Unlike many "event" games that come and go, Gears of War lives up to the hype surrounding it, and while it's not perfect, it's impossible not to want more. While the storyline is lacking in a few areas, the gameplay itself is exciting and intense, although hardcore players might want to up the difficulty a bit. For many, the game's strength lays in its multiplayer options, both cooperatively and competitively. If you can keep from letting out a whoop after you curb stomp a buddy, you're a stronger man than I. Finally, the Xbox 360 has the killer app that everyone's been waiting for, a game that should be shown to anyone who doubts the system's power. OK, now that that's out of the way, let's talk about Halo 3..."

en till gamespot gav spelet till slut
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


http://www.gamespot....updates;title;1

" Gears of War is an outstanding technical achievement, but in addition to looking and sounding amazing, it's a seriously awesome action game.

The Good: Stellar graphics reset the bar for what consoles can do visually; great soundtrack and killer sound effects; satisfying gameplay in single-player mode; very addictive online play; best use of a chainsaw in any game, ever.

The Bad: Story could have been a bit more fleshed out; difficulty could have used some slight tuning."

Redigerat av Donmeta, 07 november 2006 - 15:09.


#90

Postad 07 november 2006 - 15:07

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0
Mer smask från Yahoo:

"Get too distracted by these interface details, though, and you'll miss Gears of War's gorgeous visuals. From the bulging veins on Marcus's neck to the heat haze rising off his gun, superb isn't the word - it's easily the best looking 360 game to date, and doesn't seem to stress the hardware noticably. If, like us, you've been drooling over the screenshots for months, be reassured: it really does look that good. About the only other thing we could possibly want is more "live" terrain that can be blown up or moved -- perhaps Epic will slate that for Gears of War 2."

"If you've been wondering why you lined up all night for an Xbox 360 this time last year, agonize no longer. This is the kind of game that sells systems, and if you have the merest action-loving bone in your body - and you can handle the gore, bad language, and short-ish play time -- it's pointless to resist. Gears of War is the best 360 game of 2006."

Och Gamespots 9,6 är bekräftad.

Hypen bekräftad och justifierad, Dolph Lundgren am owned :P

Edit: 1Up

http://www.1up.com/d...age?cId=3154958

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

Redigerat av Zoiler, 07 november 2006 - 15:10.


#91

Postad 07 november 2006 - 15:09

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Här är den första:

betyg:

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


"Welcome to the real next generation. If you were looking for a critical reason to buy an Xbox 360, Gears of War is it."

edit:

nästa! Teamxbox ger spelet
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «

<{POST_SNAPBACK}>


Ser bra ut det här... Fast om man längtade mycket innan så blir det ju olidligt nu... Speciellt när man vet alla de där j-a jänkarna får spela redan på fredag... ;)

Redigerat av Sir Anselm, 07 november 2006 - 15:11.


#92

Postad 07 november 2006 - 15:12

jimel
  • jimel
  • Mästare

  • 3 057 inlägg
  • 0
Tack så mycket för att ni lägger upp betygen här så vi med arbetsgivare som inte förstår att man måste läsa om spel på jobbet också kan läsa lite ;)

#93

Postad 07 november 2006 - 15:14

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
Jänkarna får spela redan idag. Lycky sob's.... ;)

Aja, mindre än 2 veckor kvar :P

Cod3+F.E.A.R får hålla min konsol sysselsatt tills nästa fredag...

#94

Postad 07 november 2006 - 15:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0
OXM ska tydligen ha gett det 10/10 också...

Otroligt egentligen. Så mycket hype som det här spelet fått ända sedan det premiärvisades för länge sedan och hur alla sagt att det skulle bli vinterns stora spel, så är det alltså mer eller mindre bekräftat att Xbox har fått ytterligare ett Halo. Det är ungefär som att Halo 3 skulle släppas nu under vintern, fast ändå sämre eftersom Gears har sämre brandrecognition.

Och det är ingen av recensenterna som klagar på gameplayet eller ljudet, de är top notch. Grafiken får självklart max på alla ställen, det enda de har att klaga på är att spelet tar slut lite för fort. Vilket inte är så konstigt när de tycker det är så bra. De klagar lite på onlinedelen också, men inte mycket.

#95

Postad 07 november 2006 - 15:32

Sir Anselm
  • Sir Anselm
  • Beroende

  • 1 475 inlägg
  • 0

Jänkarna får spela redan idag. Lycky sob's.... ;)

Aja, mindre än 2 veckor kvar :D

Cod3+F.E.A.R får hålla min konsol sysselsatt tills nästa fredag...

<{POST_SNAPBACK}>



OXM ska tydligen ha gett det 10/10 också...

Otroligt egentligen. Så mycket hype som det här spelet fått ända sedan det premiärvisades för länge sedan och hur alla sagt att det skulle bli vinterns stora spel, så är det alltså mer eller mindre bekräftat att Xbox har fått ytterligare ett Halo. Det är ungefär som att Halo 3 skulle släppas nu under vintern, fast ändå sämre eftersom Gears har sämre brandrecognition.

Och det är ingen av recensenterna som klagar på gameplayet eller ljudet, de är top notch. Grafiken får självklart max på alla ställen, det enda de har att klaga på är att spelet tar slut lite för fort. Vilket inte är så konstigt när de tycker det är så bra. De klagar lite på onlinedelen också, men inte mycket.

<{POST_SNAPBACK}>


Idag!?! Aargh, ännu värre! Kollade Amazons datum och där stod det den 10:e...

Mm, just längden på spelet är ju det jag oroar mig för... Men det är ju inget man skippar spelet för :P

#96

Postad 07 november 2006 - 15:41

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0
CliffyB sa väl att det skulle ta i genomsnitt 12 timmar att spela igenom? Inte fy skam enligt mig.

#97

Postad 07 november 2006 - 15:43

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

CliffyB sa väl att det skulle ta i genomsnitt 12 timmar att spela igenom? Inte fy skam enligt mig.

<{POST_SNAPBACK}>

8 timmar tog det för 1ups recensent.

Men det är klart man kör igenom det minst en gång singelplayer och en gång multiplayer och säkert på flera svårighetsgrader.

#98

Postad 07 november 2006 - 15:47

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

CliffyB sa väl att det skulle ta i genomsnitt 12 timmar att spela igenom? Inte fy skam enligt mig.

<{POST_SNAPBACK}>

8 timmar tog det för 1ups recensent.

Men det är klart man kör igenom det minst en gång singelplayer och en gång multiplayer och säkert på flera svårighetsgrader.

<{POST_SNAPBACK}>

Sant så sant. Men 8 timmar, då måste han rusat igenom spelet?

#99

Postad 07 november 2006 - 15:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 987 inlägg
  • 0

Sant så sant. Men 8 timmar, då måste han rusat igenom spelet?

<{POST_SNAPBACK}>

Yahoos recensent var det tydligen; så här sa han:

"Which, somewhat ironically, serves to underline Gears' one Achilles heel: the single-player game is shorter than you might wish. For us, we'll take Gears of War's intense, no-filler eight or so real-world hours over a lesser game's 20 - and it's a game you'll definitely want to replay on higher difficulty levels. Throw in the marvelously flexible co-op and versus multiplayer options and Gears of War has longevity enough for most, though if you really are stuck on your own you might burn out on it quicker than you'd like."

Så möjligtvis inte säkert att det tog 8 timmar ändå. Om Cliffy sa medel 12 timmar så får man väl kanske räkna med att det kan gå på 9-10 timmar för en van actionspelare.

För min del så brukar grafiktunga spel ta mycket längre tid eftersom jag gillar att stirra på grafiken och insupa dess sötma ;)

#100

Postad 07 november 2006 - 16:09

trickyhed
  • trickyhed
  • Forumräv

  • 940 inlägg
  • 0

Sant så sant. Men 8 timmar, då måste han rusat igenom spelet?

<{POST_SNAPBACK}>

Yahoos recensent var det tydligen; så här sa han:

"Which, somewhat ironically, serves to underline Gears' one Achilles heel: the single-player game is shorter than you might wish. For us, we'll take Gears of War's intense, no-filler eight or so real-world hours over a lesser game's 20 - and it's a game you'll definitely want to replay on higher difficulty levels. Throw in the marvelously flexible co-op and versus multiplayer options and Gears of War has longevity enough for most, though if you really are stuck on your own you might burn out on it quicker than you'd like."

Så möjligtvis inte säkert att det tog 8 timmar ändå. Om Cliffy sa medel 12 timmar så får man väl kanske räkna med att det kan gå på 9-10 timmar för en van actionspelare.

För min del så brukar grafiktunga spel ta mycket längre tid eftersom jag gillar att stirra på grafiken och insupa dess sötma ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, blir mycket tittande istället för pangande ibland antar jag =)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.