Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Halo 3

1199 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Omröstning: Nå? (138 medlem(mar) har röstat)

Nå?

  1. 1 (10 röster [7.25%])

    Procent av omröstning: 7.25%

  2. 2 (1 röster [0.72%])

    Procent av omröstning: 0.72%

  3. 3 (20 röster [14.49%])

    Procent av omröstning: 14.49%

  4. 4 (44 röster [31.88%])

    Procent av omröstning: 31.88%

  5. 5 (63 röster [45.65%])

    Procent av omröstning: 45.65%

Rösta Gäster kan inte rösta
Halo 3 (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 2 8,49 (44) 199:-
Halo 3 - Legendary Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 9,15 (12) Inga priser
Halo 3 - Limited Collector's Edition (Xbox 360) (Xbox 360-spel) 1 7,7 (9) Inga priser
2 relaterade trådar

#51

Postad 25 april 2007 - 23:33

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Fast det bästa är ju om det blir snyggt OCH kul... <_<

Tvivlar dock inte på att det blir så.

#52

Postad 25 april 2007 - 23:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Det är ju nästan ett halvår kvar.

"Now, I will say this again and again – the game you’re going to play one month from now, is Beta software – and while it will look somewhat close to the final game, it IS Beta"


Hursomhelst.. jag har sett en bättre version än Youtube skräpet och jag tycker det ser bra ut. Inte superjättebra, men bra. Har lite likheter med Ratchet PS3 i vissa moment av trailern. Bra drawdistance och snygga plasmasköld effekter.

Inte så snyggt som jag hoppats, men iom att det ÄR en beta och att det även är multiplayer, samt att Bungie lyckades ganska bra med xboxversionerna så litar jag på att singelplayerupplevelsen blir annorlunda mot vad vi ser här.

Vattnet t ex kan knappast vara final, så mycket som de skrytit om det i sina updates. Blir intressant att läsa vad de själva säger om det.. troligtvis på Fredag.

#53

Postad 27 april 2007 - 13:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Här har ni klentrogna bilder från förra året på en PowerPoint presentation där Bungie visar HDR som ska vara med i Halo 3. Banan är från Halo 2.

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


Ni ser även att MC modellen är mycket bättre än den i demot. Och eftersom E3 modellen var tagen ur spelet så vet vi med säkerhet att slutversionen kommer se bättre ut än betan.

#54

Postad 27 april 2007 - 13:38

Fredrik HL
  • Fredrik HL
  • Forumräv

  • 980 inlägg
  • 0
Men alla bilder vi ser är ifrån MP, vi har inte sätt något ifrån SP delen, oftast brukar man ju tona ner lite på effekterna i MP så vitt jag vet. Personligen så bryr jag mig inte så mycket om grafiken, jag ser fram emot Halo 3 för SP delen.

#55

Postad 27 april 2007 - 14:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Precis.

#56

Postad 27 april 2007 - 19:16

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Halo 3 to support True (not upscaled) 1080p at 60fps?

UPDATE: Numerous emails coming through from people vowing that the final Halo 3 will be 720p at 60fps.

UNCONFIRMED: The Xbox 360's flagship title Halo 3 will support true (not upscaled) 1080p at 60fps, after Microsoft issued an edict to developers Bungie that it must be the most technically advanced game available on the platform.

A source close to a Bungie insider has revealed that whilst Microsoft have always maintained that a resolution of 720p is the 'sweet spot' for Xbox 360 games last year's E3 Expo 'led to a broadening of perspective' at Microsoft. Whilst Sony were scorned in the gaming media for not putting on a good show for the great unwashed, Shane Kim President of Microsoft Game Studios had a representative at the presentation. Shane felt that within 18 months the whole 1080p HDMI issue could lead to a 'perceived generational divide' between the Xbox 360 and the Playstation 3. After discussions with various bods at Microsoft, Shane Kim made a push to implement 1080p as optional feature of the Xbox 360. The idea being that 720p is still the 'sweet spot' with Xbox 360, and that games would still be developed at 720p. However the PlayStation 3 would then lose its claim to being the only console that can output at 1080p, and thus (in theory) the title of most powerful console. Microsoft have no plans to ask third party developers to use 1080p as standard. But a decision was taken that Halo 3, the console's flagship title must be the most technically advanced game available on the 360.

"Microsoft realise that with the history making manpower and resources they have invested into this single product, if it can't be done on Halo 3, then the Xbox 360 can't do it at all. Shane wants Halo 3 in 1080p to be proof of the Xbox's power."

In some ways Halo is the Xbox. Whilst Microsoft have worked hard to bring successful games to their console, Halo is the only exclusive franchise of note, so it makes sense that it is the Xbox 360 flag-bearer for everything that is great about the console.





Key Points made by the source
*Bungie now have an internal test build of Halo 3 running at true 1080p at 60fps. This is not finalised code there are performance issues to optimise.

*Bungie's No1 priority is that Halo 3 will be 100% compatible with the Xbox 360 Core (which has no hard drive.) In the largest levels with max players there is some lag, a change to 30fps might be necessary to maintain high performance

*True 1080p wont be available in the public beta next month, but the Beta will be used to gauge related issues.

*Some voices at Bungie felt that it's better to run Halo 3 at 720p and then upscale to 1080p


Two other major titbits.
* The next true Halo sequel (Halo 4?) will use a new game engine and depending on everything, could be a launch title for the new Xbox in 'Fall' 2010/11.

* A semi-sequel to Halo 3 is a possibility, it would use the Halo 3 engine. But this is most likely going to be new weapons/levels/vehicles.

This all sounds very nice, if true, but I just hope Bungie are working hard to bring back the fun and tactics of the first Halo, then I will be very happy.


http://www.playthree.net/

#57

Postad 28 april 2007 - 00:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Bullshit helt enkelt.

The strangest rumor of all was that MS was “forcing” Bungie to make Halo 3 60 fps at 1080p. Um, it was one thing to see that on a forum, but it was strange to see it on regular news site.

1080p at 60 fps is awesome for fighting games and barely a stretch for Live Arcade games. But if you want epic battles, dozens of bad guys, huge vistas and colossal structures, with advanced AI, HDR lighting and explosive physics, then you’re not getting those at 1080p at 60fps. Actually, that’s not entirely accurate – Halo 3 will display at 1080p through the Xbox Elite with its scaler and HDMI port, but not natively. We’ve seen it do just that and it looks utterly lovely. So if you have a 1080p TV, enjoy it yourself in a few weeks. Most people, and I mean the VAST majority of people don’t have a 1080p TV, so it would be foolish to sacrifice even a single feature for a bullet point number on the back of a box.


http://www.bungie.ne...pnews&cid=12392

En nice bakgrund i länken också:

Postad bild

#58

Postad 28 april 2007 - 00:36

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
Det kommer ingen HALO 4.HALO3 är den sista delen!!!!!!!!!!

#59

Postad 28 april 2007 - 00:51

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Som om de bara skulle lägga ner en sån stor kassako :)

#60

Postad 28 april 2007 - 07:10

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Mm visst är det troligt *host*

Nää nog kommer Halo att leva vidare..Frågan är ju om det blir en Halo 4 eller Halo next generation 1 :)

#61

Postad 28 april 2007 - 09:15

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0
Förbokade Legendary edition förra veckan, hoppas fan bara att man får en.
Nån som vet om man kan ha på sig Hjälmen? :)

#62

Postad 28 april 2007 - 16:06

sinnes
  • sinnes
  • Veteran

  • 2 237 inlägg
  • 0
Själv har jag aldrig förstått tjusning i dessa framtidsfps där man ska massakrera gröna snubbar från mars.
Gillar mer FPS där man får tänka lite och som är i nutid eller inom en snar framtid.

Men det ser la rätt snyggt ut iaf.

#63

Postad 28 april 2007 - 16:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Tjusningen är för min del, om man räknar bort den perfekta kontrollen, involverandet av de olika fordonen, grafiken, ljudet (soundtracket framförallt) och allt tekniskt... att det just är så surrealistiskt. Precis som när man tittar på en bra actionrulle; konceptet "en badass tuffing vs utomjordingarna" fungerar helt enkelt. Dessutom är spelet så episkt, innehåller co-op, och Master Chief är imo en av de coolaste spelkaraktärerna någonsin :)

#64

Postad 28 april 2007 - 18:33

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Är verkligen Halo så bra??

Jag har bara kört Halo 1 och inte tycker jag att det var så fantastiskt enormt bra..Tycker snarare att det var rätt kasst..Allt såg ju likadant ut...Man blev ju sjösjuk :)

Är Halo 2 mycket bättre då?
Tänkte om man skulle spela igenom det :(

#65

Postad 29 april 2007 - 00:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Är verkligen Halo så bra?

13-14 miljoner köpare kan inte ha fel :)

Sen är det upp till vad man personligen gillar. Men spelet har kvalitet, inget snack om saken.

Halo 2 är väl ungefär som ettan, kanske aningen bättre i min mening. Man får använda elitesvärden där :(

#66

Postad 29 april 2007 - 00:47

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Har aldrig lirat Halo. Eller jo jag lirade nog PC-versionen en halvtimme innan jag tröttnade.
Hoppas på storverk med 3an. Får väl se hur kul betan är först dock.

#67

Postad 03 maj 2007 - 13:38

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


Megahög upplösning på denna. http://www.halo3.com.../hg_assault.jpg

Justa texturer! Men var är geometrin? Det ser alldeles för rent ut.

#68

Postad 03 maj 2007 - 13:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Jag kom ihåg när de där bilderna postades för jättelängesedan. Var väl i en svensk tidning om jag inte minns fel. Skillnaden då att de är i högre upplösning nu.

Geometri finns Morlock, de har berättat mycket om det på deras hemsida och om hur den ska interagera med explosioner, fordon och spelaren. Här är några, från idag, läckta filmer som visar geometri och mycket snyggare vatten än vi såg förut. Fortfarande Beta multiplayer dock.

http://www.youtube.com/v/zQA2WZGMFTo
http://www.youtube.com/v/FpdHLSSgWOA
http://www.youtube.com/v/DymK0AxzaYw

Kan vara svårt att se eftersom kvaliten är någorlunda kass.

Edit: De har tydligen med HDR och klart förbättrade ljuseffekter i den här builden som man kan se i första videon.

Redigerat av Zoiler, 03 maj 2007 - 14:00.


#69

Postad 03 maj 2007 - 15:12

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Geometri finns Morlock, de har berättat mycket om det på deras hemsida och om hur den ska interagera med explosioner, fordon och spelaren.

Ja jag ser det. Men det vi sett hittils är inte, i min bok, speciellt mycket mer avancerat än vad vi sett i exempelvis Unreal Tournament 2003/2004. Det kan förvisso ha att göra med bristen på foliage på de bilder vi sett hittils. Fordonen och MC ser dock väldigt bra ut samt belysning och texturer, men själva miljön känns för naken och platt.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 03 maj 2007 - 15:15.


#70

Postad 03 maj 2007 - 17:06

lifter
  • lifter
  • Veteran

  • 1 542 inlägg
  • 0
Jag kommer ihåg att halo va ett såntdär spel som man fick nys om för tidigt och sen blev försenat in i onändligheten så när det kom så va det redan gammalt. Man satt och gapade åt screens, men sen när det kom låg det redan efter. Se även s.t.a.l.k.e.r.

Hoppas inte det blir samma sak med trean.

#71

Postad 03 maj 2007 - 19:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Jag kommer ihåg att halo va ett såntdär spel som man fick nys om för tidigt och sen blev försenat in i onändligheten så när det kom så va det redan gammalt. Man satt och gapade åt screens, men sen när det kom låg det redan efter. Se även s.t.a.l.k.e.r.

Hoppas inte det blir samma sak med trean.

<{POST_SNAPBACK}>

Nja.. vadå? När Halo kom 2001 i USA (några månader senare till oss) så var det bland de klart snyggaste spelen. På PC fanns Max Payne, Black & White, Return to Castle Wolfenstein.. den typen av spel. Och de är väl inte snyggare än Halo.

Första gången jag hörde talas om det var i Superplays lista över 100 kommande spel. Då skulle det bli ett PC spel, men de släppte till Xbox istället.

#72

Postad 03 maj 2007 - 20:06

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Då skulle det bli ett PC spel, men de släppte till Xbox istället.

<{POST_SNAPBACK}>

Var det inte till och med ett PS2-spel som MS lyckades knipa åt sig rättigheterna? Och som sedan kontrades med ett annat liknande spel som inte nådde hela vägen fram, Planet Face eller faceplant planet nånting nånting. Minns inte vad det hette... :o

#73

Postad 03 maj 2007 - 21:29

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Var det inte till och med ett PS2-spel som MS lyckades knipa åt sig rättigheterna? Och som sedan kontrades med ett annat liknande spel som inte nådde hela vägen fram, Planet Face eller faceplant planet nånting nånting. Minns inte vad det hette... B)

<{POST_SNAPBACK}>

Det har jag faktiskt aldrig hört. Men Bungie var ju PC utvecklare så PC skulle det iallafall till. Planetside =P? Fråga Faceplant :o

#74

Postad 03 maj 2007 - 23:49

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Det har jag faktiskt aldrig hört. Men Bungie var ju PC utvecklare så PC skulle det iallafall till. Planetside =P? Fråga Faceplant  :wub:

<{POST_SNAPBACK}>

Planetside var det ja! :D

Halo var listat för PS2 från början.

Halo: Combat Evolved (PS2)
A sci-fi shooter that takes place on a mysterious alien ring world, Halo: Combat Evolved is an action-packed experience that allows players to battle their enemies on foot and in vehicles with alien and human weaponry. The production of Halo has a long and tumultuous history. The title was originally designed as a breakthrough game for Apple's Mac systems, and console versions of the game also became a high-priority project for the development team when it signed with Take-Two. As all PlayStation 2 owners are aware, however, production on Halo was shifted immediately to an Xbox version in 2000 when Take-Two Interactive sold its 20% share of developer Bungie to Microsoft. Thereby solidifying Halo's position as an Xbox and PC exclusive (with a Mac port much, much later on) forever.



#75

Postad 04 maj 2007 - 00:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

As all PlayStation 2 owners are aware, however

Det förklarar varför jag inte visste det iallafall. Jag hade ingen förrän långt senare :wub:

"Bummer" får man nästan anta att Sony sa om det.

#76

Postad 11 maj 2007 - 02:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Ny film från betan. Bättre kvalle!

http://download.micr...Betalicious.wmv

#77

Postad 11 maj 2007 - 04:56

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
wow häftigt.Single player kommer bli ännu snyggare än multiplayer.WOW vilken grafik!!!

#78

Postad 12 maj 2007 - 00:32

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
720p videos från betan.

http://www.xboxyde.c...ws_4325_en.html

Imponerande för att vara en multiplayer beta. Speciellt ljudet och kollisionsfysiken. Framförallt ser det roligt ut.

Här kan ni se hur man flyter i vattnet, driver med strömmen och sedan sjunker som de berättat om.

» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «


Postad bild

:)

Kollisionsfysiken:

Postad bild

Postad bild

Postad bild

:P

Ljudet som jag till och med fann imponerande ur mina sunkiga datorhögtalare... måste vara en fröjd för de som faktiskt spelar:

first, the sound. oh my god the sound. bungie has always been good in this regard, but this is so far above and beyond other games. stinkles has mentioned the echo effects of gunshots off in the distance. he likened them to watching your favorite war movie ala saving private ryan. he is absolutely telling the truth. holy crap is it awesome hearing fierce battles in the distance. each gun has its own distinct sound as well, the chain gun (more on that in a bit) especially sounds fearsome. all the gun shots sound meatier, the ambient sounds continue to impress, but really, you have no idea how great the distant sounds are, vehicle engine noises included. oh, and a really nice touch (bungie is known for their attention to details) is when you die in water, and the camera shifts under the surface to watch your dead body, all sounds are muffled realistically as the water distorts all the effects. <hinting at an attention to deeper water or underwater fighting? dunno>


Intryck:

quick word about the graphics, they are amazing. the hdr is completely realistic, grass is beautiful and plentiful, and once again, bungie doesnt hesitate to have loads of intricate detail strewn about, including leaves falling from trees on high ground.

other stuff. fully charged plasma shots now stop vehicles dead in their tracks! the stationary chaingun is removable, you're slow as hell with it, unable to change weapons or toss nades till you drop it, but you're also a walking tank and wave of destruction with it. it and the hand held missle launcher (not the rocket launcher mind you) are way cool and both do have limited ammo. the noob combo is still present, however, the charged plasma barely seems to track at all, but does have a more rapid trajectory. the mongoose is an absolute blast to drive, and with a gunner on the back, extremely usefull.

now, onto the fun stuff, gameplay recaps. first, i'm crazy pleased (and halo 1 fans will be too) that vehicle physics in regards are much closer to the first game then halo 2. no longer will it be nigh impossible to lift a warthog off the ground with a well timed grenade. i found this out when one was chasing me and drove right where i anticipated and tossed a grenade, sending the warthog literally doing barrel rolls over my head. the driver and his passengers were ejected and the combined might of the three of them still finished me off sadly :)

another warthog related story for you. by the way, the best stories involve warthogs, and maybe even more so, mongeese (plural?). i was gunner and my buddy and i were chasing a fully loaded mongoose on valhala. they had just taken cover behind on of the bases when i instructed the driver to hold position up front so we could nail them head on as they came around again. then i saw them driving ontop of the base... and onto the man canon. the obvious "pull" moment occured, but this time i was directly underneath them as they flew over my head blasting them with the hogs gun for an easy double kill.

and one more (and again, hopefully a quick yotube vid of this, i saved this match). i was alone on foot when out of nowhere a mongoose ripped by me and nearly flattened me like roadkill. i spun on him, fired some shots, but i was in trouble. he came again and just missed me, but as he passed i got off a melee attack and puched the sob dead right off his vehicle


Ljudintryck från en annan kille:

The sound is unbelievable. I have no idea how bungie did it. My biggest problem with Halo 2 was that the SMG sounded nerfed. In this game, when you fire a weapon, you ****ING FEEL IT. It's AMAZING. The gunplay is SO SATISFYING. It sounds ridiculous. Just ridiculous. I can't describe it. The shield bubble sounds amazing and perfect. There was this shrill MEEURRROOOWWWWW sound getting louder and louder in the back of my room and all of a sudden I realized OMG MISSILE. It was so amazing. I can't rave enough. I just can't.


Redigerat av Zoiler, 12 maj 2007 - 00:51.


#79

Postad 12 maj 2007 - 06:30

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Börjar se rätt bra ut :)
Zoiler hade du problem med filmen ?
Jag tog hem den nyss men den hackar rätt mycket..

#80

Postad 12 maj 2007 - 07:31

rayko
  • rayko
  • Mästare

  • 3 653 inlägg
  • 0
jag var lite orolig förut när man såg bilder och filmer på HALO3 men nu är jag helt övertygad att grafiken är inget att oroa sig för längre.FY FAAN VA LÄCKERT!!!!!!!

#81

Postad 12 maj 2007 - 08:11

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Jag skulle bli förvånad om inte Halo 3 skulle bli snyggt :)

#82

Postad 12 maj 2007 - 12:40

eltese
  • eltese
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0
Halo3 är en utav dom största anledningarna till att valet blev ett 360 istället för att vänta på ps3. När det gäller killer apps står Halo3 ensam på topp på min lista. 1:an och 2:an är bland dom bästa spelen jag har prövat på konsol väg.

Livet är bra härligt när man har en sådan hära guldklimp att snart gosa med =)

#83

Postad 12 maj 2007 - 15:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0

Börjar se rätt bra ut  :)
Zoiler hade du problem med filmen ?
Jag tog hem den nyss men den hackar rätt mycket..

<{POST_SNAPBACK}>

Nej, inga problem. Men jag streamade.

Finns en del filmer på Gametrailers också.

ALLA jag läst intryck från har haft kul med betan so far. De kan inte slita sig :)

Hoppas man får se en häftig singelplayer trailer på E3.

#84

Postad 16 maj 2007 - 09:03

b0wlingb0y
  • b0wlingb0y
  • Lärjunge

  • 390 inlägg
  • 0
4 tim till Betan släpps för alla!! Å det är halvdag, sweeeeeet :D :D

#85

Postad 16 maj 2007 - 09:43

Evil Nicke
  • Evil Nicke
  • Användare

  • 138 inlägg
  • 0
En liten fråga angående betan som drar igång snart. Jag har nämligen lånat crackdown av en polare där betan ingår. Tänkte bara om jag nu skulle dra ner betan blir den låst till mitt konto då? Så han jag har lånat crackdown av inte kan spela betan på sitt konto?

#86

Postad 16 maj 2007 - 09:47

Unregisteredc7d58593
  • Unregisteredc7d58593
  • Amatör

  • 70 inlägg
  • 0
Bara drygt 4 månader kvar tills vi utan beta access kan spela då :D
Finish the fight Det kommer bli en lååång sommar

#87

Postad 16 maj 2007 - 11:18

Unregistered9ea8bd48
  • Unregistered9ea8bd48
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0
Evil Nicke jag är nästan säker på att du måste ha Crackdown-skivan i när du spelar Halo3-betan.

Redigerat av Unregistered9ea8bd48, 16 maj 2007 - 11:19.


#88

Postad 16 maj 2007 - 11:18

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

4 tim till Betan släpps för alla!! Å det är halvdag, sweeeeeet  :D  :D

<{POST_SNAPBACK}>


Ne inte för alla, för dom som har köpt Crackdown.

Edit: ett par sekunder sen var jag visst :D

Redigerat av derpious, 16 maj 2007 - 11:19.


#89

Postad 16 maj 2007 - 12:34

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
vilken tid ska det gå att ladda ner?

#90

Postad 16 maj 2007 - 12:43

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0
klockan 14 kommer det!
förmodligen är det inget att hänga i julgranen tyvärr

#91

Postad 16 maj 2007 - 12:44

Beagle five
  • Beagle five
  • Mästare

  • 2 523 inlägg
  • 0

Är verkligen Halo så bra?

13-14 miljoner köpare kan inte ha fel :D

<{POST_SNAPBACK}>



jo tyvärr!
men det är ju bara min åsikt...

#92

Postad 16 maj 2007 - 13:10

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0

Är verkligen Halo så bra?

13-14 miljoner köpare kan inte ha fel :D

<{POST_SNAPBACK}>



jo tyvärr!
men det är ju bara min åsikt...

<{POST_SNAPBACK}>


Det är nog ganska många som delar din åsikt.

i mitt tycke är Halo dom "finniga tonåringarnas" spel.
lite som Cs är på datorn.
Båda spelen är bra och roliga, men har skjutits till höjderna av miljoner fjortisar som råspelar och sen nostalgiskt nämner det som väldens bästa spel och vilka tidlösa klassiker dom är i varje mening.
Fast det är ju bara en mans åsikt.

#93

Postad 16 maj 2007 - 13:11

derpious
  • derpious
  • Guru

  • 4 346 inlägg
  • 0

klockan 14 kommer det!
förmodligen är det inget att hänga i julgranen tyvärr

<{POST_SNAPBACK}>


Pessimist, javisst!

#94

Postad 16 maj 2007 - 13:18

catalyst7
  • catalyst7
  • Användare

  • 232 inlägg
  • 0
Vart är det?

#95

Postad 16 maj 2007 - 13:28

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
För Halofantaster är det något att hänga i julgranen då jag knappt läst något annat än väldigt positiva åsikter från de som fått spela.

För de som aldrig gillat det tidigare ser det hårt ut då det fortfarande är Halo.

#96

Postad 16 maj 2007 - 13:38

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
ingenting ännu iaf

#97

Postad 16 maj 2007 - 13:51

kimpa888
  • kimpa888
  • Lärjunge

  • 446 inlägg
  • 0
Har några dumma frågor bara, är det forfarande så man får me demot om man springer & köper crackdown? Kommer man att kunna spela demot ända tills spelet kommer eller är det bara idag? Vad är det riktigt man får spela multiplayer eller singel?

#98

Postad 16 maj 2007 - 13:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 990 inlägg
  • 0
Du kommer inte kunna spela spelet tills det kommer, det är tidsbegränsat. Ska vara slut den 6:e Juni.

Det är multiplayer du får spela.

Vet inte svaret på första frågan, men troligtvis..? Jo, det går nog fortfarande.

Redigerat av Zoiler, 16 maj 2007 - 14:00.


#99

Postad 16 maj 2007 - 15:00

Mahti
  • Mahti
  • Beroende

  • 1 363 inlägg
  • 0
riktigt kasst att inte någon deadline hålls längre, om det nu var en deadline.. ville testa spelet innan jag ska iväg för kvällen, men det verkar inte bli av

#100

Postad 16 maj 2007 - 16:28

kimpa888
  • kimpa888
  • Lärjunge

  • 446 inlägg
  • 0
kommer man kunna få tag i demot fast man inte har crackdown? eller ska jag måste gå och köpa det:P



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.