Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

MinHembio-app till Android

71 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 12 januari 2011 - 15:49

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Nu finns det en MinHembio-app till Android. Jag har diskuterat med några av er i andra trådar kring den, men eftersom den finns på market nu tycker jag att den är värd sin egen tråd där vi kan diskutera den.

Appen liknar delvis Tapatalk i sin uppbyggnad, och låter dig läsa forumet, marknaden och nyhetsflödet från MinHembio. Trådar eller forum som är extra intressanta går att lägga som favoriter för att snabbt kunna se om något har hänt.
QR-kod:
Bifogad fil  QR.png   490bytes   4 Antal nerladdningar

OBS: Vänligen notera att eftersom inloggning inte stöds så går det bara att läsa, inte att skriva.

#2

Postad 12 januari 2011 - 19:48

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0
Trevlig app, den ska jag börja använda. Bra jobbat.

edit: Kan du inte fixa en liknande app för Sweclockers.com också? :)

Redigerat av distortion2, 12 januari 2011 - 19:49.


#3

Postad 12 januari 2011 - 20:30

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Om Sweclockers kör samma forumprogram (och ev. samma version), har ett motsvarande"LoFi"-forum och använder samma taggar så kan det vara relativt lite jobb, och då kan jag titta på det.
Kollar du upp det?

#4

Postad 12 januari 2011 - 22:10

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0
Trevlig app, kan du bara fixa inlogg och appz2sd så är det full pott :)
Kommer att använda den mycket

#5

Postad 12 januari 2011 - 22:17

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Är det verkligen lönt att bry sig om Apps2sd för en app på 74 kb?

Inloggning kan jag inte lösa utan hjälp från MHB plus att de behöver lägga in stöd för det i LoFi-forumet. Att använda det vanliga forumet skulle bli alldeles för långsamt. Så ligg på dem så fixar jag gärna min bit.

Redigerat av Sigma78, 12 januari 2011 - 22:18.


#6

Postad 12 januari 2011 - 22:30

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0

Är det verkligen lönt att bry sig om Apps2sd för en app på 74 kb?

Inloggning kan jag inte lösa utan hjälp från MHB plus att de behöver lägga in stöd för det i LoFi-forumet. Att använda det vanliga forumet skulle bli alldeles för långsamt. Så ligg på dem så fixar jag gärna min bit.



De flesta appar jag har är inte på många kb men ändå börjar det bli fullt i fonen (legend) dessutom åkte jag på att avinstallera flera appar när froyo kom för att uppdateringen behövde 26mb ledigt :) ju fler appar man kan lägga på minneskortet desto bättre :)

#7

Postad 12 januari 2011 - 23:27

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Om Sweclockers kör samma forumprogram (och ev. samma version), har ett motsvarande"LoFi"-forum och använder samma taggar så kan det vara relativt lite jobb, och då kan jag titta på det.
Kollar du upp det?

Hmm, tyvärr verkar de inte vara de minsta kompatibla. Minhembio.com kör IP.Board och Sweclockers någon egenmodifierad version av vBulletin. Synd.

Om du behöver prioritera framtida utveckling så röstar jag på att inloggning/skriva inlägg ligger långt före apps2sd på önskelistan. Fast där är du ju beroende av minhembios hjälp såg jag.

#8

Postad 13 januari 2011 - 08:46

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Jag googlade lite snabbt, och det verkar väldigt enkelt att införa stöd för att flytta appen till SD, så det inför jag till nästa version.

Det fanns med en varning däremot att om appen innehåller widgets, vilket jag tänkte försöka ge mig på framöver, så bör man undvika att lägga den på SD. Av den anledningen kommer default att vara att den installeras på det interna minnet och att man sen kan flytta den om man vill och vet vad man gör.

#9

Postad 13 januari 2011 - 10:53

Unregisteredc96d6be8
  • Unregisteredc96d6be8
  • Mega-Guru

  • 7 392 inlägg
  • 0
Då är det ju bara att hoppas på att min hembio är lyhörda och hjälper till att fixa inlogg om det är tekniskt möjligt, känner att den här appen kommer att bli en av mina mest använda oavsett det :)

#10

Postad 13 januari 2011 - 12:40

Unregisteredff20a4e9
  • Unregisteredff20a4e9
  • Forumräv

  • 767 inlägg
  • 0
Denna app tar jag hem direkt :)

#11

Postad 13 januari 2011 - 14:47

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Ny version finns nu på Market med följande ändringar:
* Snyggare titelhantering, nu kommer sidnummerna alltid längst ut till höger och tråd/forumtiteln får allt övrigt utrymme.
* Möjlighet att flytta till SD-kort.
* Svep åt höger för att gå till nästa sida och åt vänster för att gå till föregående sida.
* Alla klistrade trådar blir nu rätt markerade, även de som inte är rödmarkerade i det vanliga forumet.

Hojta till om ni får krascher eller annat konstigt beteende, så ska jag försöka fixa det så snabbt som möjligt.

Edit: 1.1 kraschade visst när man skulle gå in i Marknaden eller Nyheter. Jag har lagt upp en uppdatering till 1.1.1 som ska fixa problemet.

Redigerat av Sigma78, 13 januari 2011 - 15:47.


#12

Postad 13 januari 2011 - 22:23

BSM
  • BSM
  • Amatör

  • 60 inlägg
  • 0
Kul, denna app måste jag testa.

#13

Postad 13 januari 2011 - 22:30

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Lyckas få krach gång på gång med min X10 Mini Pro när jag ska "svepa" :blink:

#14

Postad 13 januari 2011 - 22:37

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0

* Svep åt höger för att gå till nästa sida och åt vänster för att gå till föregående sida.


Fungerar i trådlistan men inte i själva trådarna.

Skit vad du är duktig!

#15

Postad 13 januari 2011 - 22:55

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0

Lyckas få krach gång på gång med min X10 Mini Pro när jag ska "svepa" :(


Tack för infon! Jag har en gissning på vad orsaken kan vara, jag släpper en ny version imorgon förmiddag som förhoppningsvis gör att den inte kraschar. Berätta gärna om det hjälpte.

Fungerar i trådlistan men inte i själva trådarna.

Skit vad du är duktig!

Tack! :blink:

Jag hade också ett tillfälle där det inte fungerade i en tråd, men precis när jag skulle börja felsöka började det fungera. Går det aldrig för dig inne i trådar eller bara ibland?
Om det är en tråd med många och långa inlägg kan det ta en liten stund eftersom den gör om hela tolkningen av HTML-sidan.

Jag ska se om jag kan återupprepa det i emulatorn, isf kan jag lättare hitta det.

#16

Postad 13 januari 2011 - 22:56

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Will do!

Bra jobbat föresten :blink:

#17

Postad 14 januari 2011 - 07:26

master_of_rock
  • master_of_rock
  • Beroende

  • 1 276 inlägg
  • 0
Testade nu och då fungerade det. Återkommer i fall jag upplever problemet igen.

Förslag:
1. I trådarna kan man bytta färg på den citerade texten till grått för att förbättra användbarheten. Om det går så klart.
2. Kan du göra så att man ser avatar?

#18

Postad 14 januari 2011 - 08:07

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0

Testade nu och då fungerade det. Återkommer i fall jag upplever problemet igen.

Förslag:
1. I trådarna kan man bytta färg på den citerade texten till grått för att förbättra användbarheten. Om det går så klart.

Great minds think alike :blink: Jag hade precis samma tanke och håller redan på med just det.

2. Kan du göra så att man ser avatar?

Dessvärre inte. Avatarer syns inte i LoFi-forumet, som jag använder för snabbhetens skull. Det som inte finns med där kan jag inte trolla fram.

Edit: Nu finns en ny version på market, 1.1.2:
* Förhoppningsvis fixat kraschen vid svepning på X10mini/pro. Om inte, vänligen välj "rapport" när den kraschar och skicka med systemdata. Det gör det mycket lättare för mig att hitta var i koden det går fel.
* Citerad text är nu grå och kursiv, för att lättare kunna urskilja den från den nyskrivna texten.

Edit2: Den gråa färgen var visst betydligt mörkare på telefonen än i emulatorn. Till nästa version blir den ljusare, så att det är större skillnad mellan citerad text och nyskriven text.

Redigerat av Sigma78, 14 januari 2011 - 09:06.


#19

Postad 14 januari 2011 - 16:46

-Palle-
  • -Palle-
  • Mästare

  • 3 878 inlägg
  • 0
Borde det inte finnas stöd så att om man klickar på en webblänk att den öppnas i den ordinarie webbläsaren?

Förövrigt så funkar det fint att svepa med senaste ver. :)

#20

Postad 14 januari 2011 - 17:13

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0

Borde det inte finnas stöd så att om man klickar på en webblänk att den öppnas i den ordinarie webbläsaren?

Tanken har slagit mig, men det kan bli svårt att få ihop det snyggt eftersom jag då går ur min egen applikation.
Om det finns fler än en länk i ett inlägg blir det ännu värre, eftersom jag bara kan ha en action per objekt i listan.
Så den funktionaliteten får nog ligga vilande ett tag åtminstone, tills det slår mig hur jag ska kunna lösa det på ett bra sätt. Jag vill inte implementera något som blir halvdant.

Förövrigt så funkar det fint att svepa med senaste ver. :)


Super! ;)

Redigerat av Sigma78, 14 januari 2011 - 17:14.


#21

Postad 14 januari 2011 - 17:24

Hyperactive
  • Hyperactive
  • Lärjunge

  • 314 inlägg
  • 0
Suveränt! Smidigt att navigera med.

#22

Postad 14 januari 2011 - 21:38

mgh
  • mgh
  • Rookie

  • 6 inlägg
  • 0
En app som är nedtankad o inst, funkar kanon

Tack

#23

Postad 18 januari 2011 - 14:11

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Ny version på market, 1.2. Den stora förändringen är att marknaden nu är inbakad i androids gränssnitt helt och hållet och inte bara visar en webbsida.

Fullständig changelog:
* Ikoner för klistrade trådar och favoriter. Favoriter sen tidigare kan behöva tas bort och läggas till igen innan ikonen syns som den ska.
* Marknaden tillsnyggad.
* Citerad text är ljusare än tidigare.
* Ljusare bakgrund.

Skulle man kunna tänka sig en blänkare i nyhetsflödet om att appen finns?

#24

Postad 18 januari 2011 - 22:51

Kalekulan
  • Kalekulan
  • Mästare

  • 2 926 inlägg
  • 0
Har du fått tag i någon som kan utveckla iPhone-applikationer? Som kan släppa denna till iPhone. :) Det är ju ett måste...

#25

Postad 19 januari 2011 - 07:55

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0

Har du fått tag i någon som kan utveckla iPhone-applikationer? Som kan släppa denna till iPhone. :P Det är ju ett måste...

Jag har inte letat efter någon sådan, det överlåter jag till andra. Den som tar det på sig får gärna kontakta mig som sagt, så delar jag med mig av allt som kan vara till hjälp.

Redigerat av Sigma78, 19 januari 2011 - 07:55.


#26

Postad 27 januari 2011 - 14:05

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Ny version på market!

Ändringar i version 1.3:
*Marknaden laddar 2-3ggr snabbare
*Bilder visas i marknaden
*Favoritstjärnan är gul istället för gulröd
*Bilder och smileys som visas i LoFi-forumet visas även i appen
*Förbättrad cachning - men det ger nog en marginell skillnad i praktiken.
*Bilder visas i nyhetsflödet
*Nyhetsflödet Prisjakt pryl tillagt
*Div småfixar och optimeringar

Om ni gillar den, sätt betyg och kommentera på Market, om ni inte gillar den, säg till mig så att jag får en möjlighet att fixa problemet! :blink: All feedback är välkommen! Använder ni den mycket? Fungerar den bra?

Jag tror inte att införandet av bilder gör det mycket långsammare, men om ni upplever problem med det så hojta till.

Edit: Jag har hittat ett fel i hanteringen av svenska tecken på vissa ställen i den nya versionen, så å, ä och ö visas inte alltid korrekt. Jag vet var felet är och fixar det med en uppdatering direkt imorgon bitti.

Redigerat av Sigma78, 27 januari 2011 - 18:00.


#27

Postad 27 januari 2011 - 16:42

partajare
  • partajare
  • Mästare

  • 3 282 inlägg
  • 0
Jag är riktigt imponerad av arbetet du lagt ner i denna app.
tyvärr har jag ingen egen Android så jag kan inte testa den med jämna mellanrum.
Fick möjlighet att prova den igår och måste säga bra jobbat!

#28

Postad 27 januari 2011 - 21:01

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Tackar! ;) Jättekul att höra!

#29

Postad 28 januari 2011 - 08:14

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Uppdaterad till 1.3.1 som fixar problemet med svenska tecken.

#30

Postad 28 januari 2011 - 17:35

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Uppdaterad till 1.3.1 som fixar problemet med svenska tecken.

Jag har lite problem med senaste versionen, kraschar hela tiden. Det enda jag gör är:

  • startar appen
  • väljer översta favorittråden
  • hoppar fram till sista sidan
  • försöker byta flik till nyheter
  • då kraschar appen

Har en HTC Legend. Jag vet inte om problemen tillkom i 1.3.1 eller 1.3.0. Eller möjligtvis ännu tidigare.

Utmärkt arbete i övrigt :D


edit: testade lite till. Det är nyhetsfliken som är problemet, appen kraschar alltid när jag väljer den. Alla andra flikar fungerar utmärkt.

Redigerat av distortion2, 28 januari 2011 - 17:37.


#31

Postad 28 januari 2011 - 18:03

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Tack för rapporten! Jag ska titta på det på måndag och se om jag kan hitta något. Lite klurigt eftersom jag inte får det beteendet på min egen eller i emulatorn... men jag får se det som en utmaning :D

Om du har möjlighet att välja "skicka rapport" i appen när den kraschar så hade det varit kanon! Då får jag lite vägledning om var det går fel.

Det är inte så att den laddar och du trycker något under tiden som gör att dialogen kommer upp om att appen inte svarar? Jag har inte riktigt fått kläm på hur jag ska göra för att hantera det korrekt när användaren ger mer input under tiden den håller på med något.

#32

Postad 28 januari 2011 - 18:59

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Om du har möjlighet att välja "skicka rapport" i appen när den kraschar så hade det varit kanon! Då får jag lite vägledning om var det går fel.

Det är inte så att den laddar och du trycker något under tiden som gör att dialogen kommer upp om att appen inte svarar? Jag har inte riktigt fått kläm på hur jag ska göra för att hantera det korrekt när användaren ger mer input under tiden den håller på med något.

Nu har jag skickat rapport.

Nix, appen laddar ingenting. Jag kan starta den och den står bara och "idlar", väntar på input. När jag sedan väljer "Nyheter" så kraschar den.

Jag är själv utvecklare så jag vet hur viktigt det är med bra bug-rapporter. Har inte så mycket mer info att ge dig, jag hoppar att rapporten jag skickade innehåller lite vital info :D

#33

Postad 28 januari 2011 - 19:11

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Tackar!

Det blev loggat som en frysning och inte en krasch, vilket tyder på att du eventuellt kan få upp sidan om du trycker "wait". Jag ser var det kraschar, och det är vid nerladdning av bilder. Troligen är det bilden på de där 3D-glasögonen som är borttagen från servern de låg på. Det kan vara att olika telefoner reagerar annorlunda där.

Jag ger mig på det på måndag och ser om jag kan få bort kraschen, eller åtminstone hantera den snyggare så att den inte bara spårar ut okontrollerat.

#34

Postad 28 januari 2011 - 19:30

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Dyker felet upp både när du är uppkopplad via 3g och via WLAN förresten?

#35

Postad 28 januari 2011 - 20:04

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Dyker felet upp både när du är uppkopplad via 3g och via WLAN förresten?

Skickar mer info via pm istället.

#36

Postad 28 januari 2011 - 20:14

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Där kom en kraschrapport också, super! Nu har jag något att gå på! OutOfMemory error.

#37

Postad 28 januari 2011 - 20:22

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Där kom en kraschrapport också, super! Nu har jag något att gå på! OutOfMemory error.

Okej. För stora och för många bilder på nyhetssidan för en stackars Legend... :D

#38

Postad 31 januari 2011 - 09:13

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Ny version uppe, 1.3.2. Jag har lagt till felhantering som jag tror ska hantera OutOfMemoryError.

När bilden inte kan laddas av den anledningen, eller av någon annan anledning, visas det en liten turkos kvadrat istället.

Berätta gärna om det avhjälpte problemet.

#39

Postad 31 januari 2011 - 11:25

distortion2
  • distortion2
  • Mästare

  • 2 520 inlägg
  • 0

Ny version uppe, 1.3.2. Jag har lagt till felhantering som jag tror ska hantera OutOfMemoryError.

När bilden inte kan laddas av den anledningen, eller av någon annan anledning, visas det en liten turkos kvadrat istället.

Berätta gärna om det avhjälpte problemet.

Det verkar ha fungerat, för jag ser den lilla turkosa kvadraten nu ;)
Tack

#40

Postad 02 februari 2011 - 09:05

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Ny version på market, 1.3.3:
* Progressbar som visar när den laddar
* Bugfixar och optimeringar. T.ex. så laddar rubriklistor i forumet nästan dubbelt så fort vid vissa tillfällen när jag har testat.

Hojta till om ni hittar några problem, eller om ni har några andra synpunkter eller förslag!
Och som vanligt, om ni gillar den, sätt betyg på Market, om ni inte gillar den, berätta för mig så att jag kan göra något åt problemet.

#41

Postad 14 februari 2011 - 09:35

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Ny version ute efter ett par-tre versioner som bara var rena akutfixar för krascher.
1.3.6:
* Alla rapporterade krascher är förhoppningsvis fixade.
* Bilder från prisjakt pryl med relativa referenser visas nu korrekt. Tidigare visades bara första bilden i en artikel och den andra blev en blå fyrkant, eftersom prisjakt pryl av någon outgrundlig anledning konsekvent använder full URL för sin första bild och relativ referens till alla bilder efter den.
* Div bugfixar.

#42

Postad 23 februari 2011 - 08:59

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0
Vill bara passa på att tacka för allt slit du lagt ner på det här! Appen fungerar klockrent och är så jäkla snabb, det går snabbt även när jag bara kör Edge!

:)

#43

Postad 23 februari 2011 - 09:01

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Vill bara passa på att tacka för allt slit du lagt ner på det här! Appen fungerar klockrent och är så jäkla snabb, det går snabbt även när jag bara kör Edge!

:)


Instämmer! Bra jobbat!

#44

Postad 23 februari 2011 - 09:23

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Tack! Kul att höra att ni gillar den och att den används :)

#45

Postad 28 februari 2011 - 14:09

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Underbar app, tackar!

PS: har inte lusläst hela tråden men kommer det att komma med login framöver så att man även kan skriva i forumet?

#46

Postad 28 februari 2011 - 14:23

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0

Underbar app, tackar!

PS: har inte lusläst hela tråden men kommer det att komma med login framöver så att man även kan skriva i forumet?

Tackar!

För att kunna stödja inloggning behöver jag lite stöd från MHB, så att jag får reda på vilka anrop jag ska göra och vilken respons jag får från siten. Jag måste bygga hela hanteringen manuellt istället för att använda den automatiska cookie-hanteringen som finns i webbrowsern, eftersom jag inte kör det som en webbvy.
Det är helt upp till MHB (eller möjligtvis någon annan vänlig tekniskt kunnig person) att ge mig det stödet, då implementerar jag det med glädje!

Jag började ett nytt uppdrag idag, som inte har med Android att göra, så min tid för androidutveckling har minskat rejält, men efter vad tiden tillåter gör jag gärna en ansats om jag får det stöd jag behöver.

#47

Postad 28 februari 2011 - 14:58

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0
För min del skulle du kunna köra den som betalapp, du kunde ju vara värd några kronor för ditt arbete med den. :) Inloggning hade ju varit bra men är inte direkt ett måste.

#48

Postad 28 februari 2011 - 15:29

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
Kul att höra!
Ni som gillar den, sätt gärna betyg på market också, så blir jag extraglad :)

#49

Postad 23 mars 2011 - 11:57

Sigma78
  • Sigma78
  • Veteran

  • 2 014 inlägg
  • 0
För att fira den 1000e nerladdningen kommer en ny uppdatering för att fixa lite krascher och snygga till Prisjakt pryl :)

1.3.7:
Uppdateringen påverkar bara Prisjakt Pryl.
* Fix för formatändring på Prisjakt pryl som fick den tidigare versionen att krascha.
* Snyggare punktlistor i Prisjakt pryl
* Färre extra tomrader
* Bättre skydd för krascher mot nya formatändringar.

Jag är överväldigad av hur stort intresset är, jag trodde att detta skulle bli en liten nisch-app som bara en liten skara använde.

Lite statistik:
* Cirka 10 personer laddar ner den per dag.
* 1020 nerladdningar totalt.
* 686 stycken (67%) har appen kvar i sin telefon efter att ha laddat ner den.
* Av 17 betyg är 8 stycken femmor och 6 stycken 4or.

#50

Postad 03 augusti 2011 - 17:09

Kamui
  • Kamui
  • Beroende

  • 1 316 inlägg
  • 0
Kul med en till uppdatering! Jag körde en +1 på den i Google + också, om det nu gör någon som helst nytta. :rolleyes:



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.