Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Heos Cinema

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 januari 2017 - 20:57

zeddo
  • zeddo
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hej
Fick hem min Heos Cinema idag, vet inte om jag är supernöjd hittills om jag ska vara ärlig. Problemen är följande, 2 hdmi utgångar på tv:n samt någon digital out (Philips tv) som inte den optiska kabeln passade i. Tv utgången är rund till formen. Har då kopplat soundbaren via Hdmi (arc) och min Apple tv i den andra hdmi. Digitalboxen kör jag via soundbarens hdmi. När jag skiftar mellan Apple tv och digitalboxen så försvinner ljudet oavsett vilken källa jag switchar mellan. När jag stänger av tv så fortsätter ljudet i soundbaren även fast tv:n är avslagen. Det är helt sinnessjukt. Måste man stänga av/på via appen. Funderar på att köpa nån omvandlare så jag kan köra optisk, har ju tummen mitt i dessutom. Bifogar bild på tv utgången.

Postad 10 januari 2017 - 22:37

zeddo
  • zeddo
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Efter lite trixande och pillande så har jag nu förstått hur appen är uppbyggd och hur den används. Man måste ju givetvis reglera i appen vilken ingång man vill lyssna på. Så allt är iaf temporärt löst. Flyttade subben också så det blev lite bättre tryck/ljud i den.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2017 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.