Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Förslag/Rekommendationer på högtalarkablar

Inga svar i detta ämne kabel högtalare kablar förslag rekommendation tips förstärkare
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 06 december 2015 - 23:38

weddo
  • weddo
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0

Hallå,

 

Länge sedan man var här. Har en (förhoppningsvis kort och enkel) fråga som jag gärna vill ha svar på.

 

Har ingen värsting anläggning på något sätt, vill ändå höra vad för (om det finns) möjligheter jag har för att kunna nyttja ljudet på ett så bra sätt som möjligt. Idag har jag ett par standard 2x4mm högtalarkablar.

 

Utrustningen:

 

- TV: LG 47LE530N

- Förstärkare: Sony STR-DH550

- Högtalare (2 st front): Audio Pro Avanto FS-20 (ingår i ett hemmabio 5.0 system men endast dessa två som används just nu)

- Bluetooth music reciever: Sony BM10

- Chromecast första generationen

- Sony Playstation 4

- Sony Playstation 3

- Viasat digitalbox

 

Kopplingar via HDMI (TV:n) och RCA ljudkabel (Sony BM10) till förstärkaren. Därefter leds HDMI från förstärkaren till respektive mediaenhet.

 

Är det något jag har glömt/missat att skriva - posta ett svar, återkommer inom kort.

 

Tack på förhand.

 

Hälsningar Oliver






Även taggad med kabel, högtalare, kablar, förslag, rekommendation, tips, förstärkare

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.