Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Allente (Viasat + Canal Digital) - Feedback, info, nyheter och frågor

8681 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 18 september 2022 - 16:56

MiWa
  • MiWa
  • Lärjunge

• 399 inlägg
  • 0

Hej

Man behöver inte vara inloggad på ett Google-konto, men för att kunna tanka ner appar och använda vissa funktioner (tex röstsök osv) så behöver man vara inloggad på Google.

Just nu krävs det internet i Allente 1-boxen för att den ska fungera.
Det kommer att komma offline-läge till boxen, dvs att man kan använda boxen utan internet, men det är fortfarande några månder bort.

Mvh
Niklas

Tack för snabb respons och klargörandet!

Postad 19 september 2022 - 10:20

WeaFi11
  • WeaFi11
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0

Tagit hem Allenteappen till min Samsung-tv, inköpt i år. Appen funkar bra men saknar 4:an, 7:an och 12:an. Varför kan jag inte se dem? På alla mina andra enheter, Apple-TV m.fl. finns de med.

Mvh Lars

Redigerat av WeaFi11, 19 september 2022 - 10:22.

Postad 19 september 2022 - 11:40

Swedendroid
  • Swedendroid
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

Då är boxen på, men har ingen aktiv HDMI-källa (din TV är inte på, eller TV:n är på men HDMI-källan på TV:n är inte satt till boxen).

Om du stänger av boxen i det läget bör den lysa rött.

Bugar och bockar för den informationen. 

Postad 19 september 2022 - 11:54

Swedendroid
  • Swedendroid
  • Rookie

• 4 inlägg
  • 0

När kommer man att kunna ställa in Allente som tjänsteleverantör när man kopplar in Allente 1 boxen på en Samsung tv? Jag har en Samsung QLED QE65Q90R ifrån 2019. För att jag ska kunna byta kanaler på boxen med min Samsung Smart Remote måste jag ställa in Canal Digital som tjänsteleverantör, det är ingen stor grej men det är lite störande att det måste stå Canal Digital på min ingångsväljare. 

När jag hade  HD boxen så stod det Viasat och jag kunde sköta alla kontroller till boxen ifrån Samsung Smart Remote, det kan jag inte göra idag med den nya Allente 1 boxen.

Redigerat av Swedendroid, 19 september 2022 - 11:56.

Postad 19 september 2022 - 16:16

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 155 inlägg
  • 0

Tagit hem Allenteappen till min Samsung-tv, inköpt i år. Appen funkar bra men saknar 4:an, 7:an och 12:an. Varför kan jag inte se dem? På alla mina andra enheter, Apple-TV m.fl. finns de med.

Mvh Lars

Hej

Just nu kan vi inte visa TV4, Sjuan och TV12 HD pga att vissa tekniska bitar inte är på plats i vår app till Android TV, Samsung och LG.

Mvh
Niklas

Postad 19 september 2022 - 16:25

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 155 inlägg
  • 0

När kommer man att kunna ställa in Allente som tjänsteleverantör när man kopplar in Allente 1 boxen på en Samsung tv? Jag har en Samsung QLED QE65Q90R ifrån 2019. För att jag ska kunna byta kanaler på boxen med min Samsung Smart Remote måste jag ställa in Canal Digital som tjänsteleverantör, det är ingen stor grej men det är lite störande att det måste stå Canal Digital på min ingångsväljare. 

När jag hade  HD boxen så stod det Viasat och jag kunde sköta alla kontroller till boxen ifrån Samsung Smart Remote, det kan jag inte göra idag med den nya Allente 1 boxen.

Hej

Jag kan kolla med min kontaktperson på Samsung och se vad vi behöver göra, faktiskt inte tänkt på det men testade på min TV nu och förstår vad du menar.

Återkommer.

Mvh
Niklas

Postad 19 september 2022 - 19:57

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 686 inlägg
  • 0

Hur är det med TV4-kanalerna i Allente-appen till Google TV? Saknas de fortfarande? Om ja - kan man förvänta sig att de kommer komma?

Se https://www.minhembi...72#entry4654330

Postad 20 september 2022 - 08:46

DennisA
  • DennisA
  • Forumräv

• 787 inlägg
  • 0

(skriver i både Telia och Allente tråden) 

Skall säga upp Telia nu när Viaplay försvinner då jag huvudsakligen enbart kollar på sport (F1, Indycar och PL bla). Någon som haft både Telia och Allente och kan ge sina synpunkter? Jag kör Telia app via Apple TV (har 3st) till tv'n. Sedan app i iPhone och iPad. Allt funkat bra med Telia så synd att man måste säga upp det. Funkar Allente-appen bra i Apple TV och mobil/surfplatta?

Postad 20 september 2022 - 09:48

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

• 2 382 inlägg
  • 0

Skall säga upp Telia nu när Viaplay försvinner då jag huvudsakligen enbart kollar på sport (F1, Indycar och PL bla). Någon som haft både Telia och Allente och kan ge sina synpunkter? Jag kör Telia app via Apple TV (har 3st) till tv'n. Sedan app i iPhone och iPad. Allt funkat bra med Telia så synd att man måste säga upp det. Funkar Allente-appen bra i Apple TV och mobil/surfplatta?

Allente fungerar utmärkt i Apple, liksom Viaplay. Det gör de även i min laptop. Så, du behöver inte vara orolig.

Postad 20 september 2022 - 09:57

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 155 inlägg
  • 0

Hej

Om du blir kund hos oss så får du tillgång till playtjänsten direkt avtalet är registrerat, så du har möjlighet att testa vår app i både Apple-tv och iPhone/iPad i lugn och ro, och skulle det tex vara något du är missnöjd med så har du rätt att ångra abonnemanget.

Mvh
Niklas

Postad 20 september 2022 - 17:19

larlar
  • larlar
  • Amatör

• 80 inlägg
  • 0
Allente appen på Apple TV har bara 2.0 ljud. Kommer 5.1 snart ? Det finns ju på Viaplay!

Redigerat av larlar, 20 september 2022 - 17:20.

Postad 21 september 2022 - 14:03

Neond13
  • Neond13
  • Användare

• 214 inlägg
  • 0

Hej Niklas.. är det någon hårddisk på gång till Allente 1 boxen..

"Funktionerna pausa, spola och spela in kommer att lanseras innan slutet av 2022 och kommer då att kräva minneskort eller hårddisk för att det ska fungera."

https://www.allente....-begransningar/

Jag försökte söka lite i tråden här innan men hittade ingen uppdatering/info om det här överhuvudtaget. 

Kommer det att komma innan Black Week/slutet på 2022.. för 2022s slut närmar sig ju med stormsteg nu.

Jag antar att det dels kommer at behövas uppdaterad programvara i Boxen men också en hårddisk etc. Kommer de andra hårddiskarna till Viasat/Allente-boxarna funka på/vara kompatibla med Allente 1-boxen? eller när kommer information om detta komma? har HD från Viasat UHD box

Tack på förhand.

Redigerat av Neond13, 21 september 2022 - 14:24.

Postad 21 september 2022 - 14:43

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 155 inlägg
  • 1

Hej Niklas.. är det någon hårddisk på gång till Allente 1 boxen..

"Funktionerna pausa, spola och spela in kommer att lanseras innan slutet av 2022 och kommer då att kräva minneskort eller hårddisk för att det ska fungera."

https://www.allente....-begransningar/

Jag försökte söka lite i tråden här innan men hittade ingen uppdatering/info om det här överhuvudtaget. 

Kommer det att komma innan Black Week/slutet på 2022.. för 2022s slut närmar sig ju med stormsteg nu.

Jag antar att det dels kommer at behövas uppdaterad programvara i Boxen men också en hårddisk etc. Kommer de andra hårddiskarna till Viasat/Allente-boxarna funka på/vara kompatibla med Allente 1-boxen? eller när kommer information om detta komma? har HD från Viasat UHD box

Tack på förhand.

Hej

Om allt går enligt plan så lanserar vi inspelning till Allente 1 under Oktober, kommer ha ett 100% datum nästa vecka.
Det är Verbatim 1 TB hårddisken är den hårddisk som kommer att fungera till Allente 1, samt SD-kortet som behöver köpas från oss.

Mvh
Niklas

Postad 22 september 2022 - 09:30

Hedeman
  • Hedeman
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Nej =) men mycket kan skilja sig från land till land. Men ska se om jag kan få fram något.

Mvh
Niklas

Hej Niklas

Hur gick det för dig med grannlands tv, var vi dålig förhandlare eller är det bara så att ni "skänker" SVT och TV4 till dom och tar igen det via att vi måste betala för NRK och DR.

Jag kan tycka det är lite konstigt med olika förutsättningar gällande detta.

Jag är fortfarande mycket intresserad av att veta varför och jag har frågat via telefonsupporten ett antal gånger men får aldrig svar. Så snälla hjälp mig att förstå.

Mvh

Hedeman

Postad 26 september 2022 - 19:28

goran0526
  • goran0526
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Hur snabbt ändras min sida på allente när man beställer något programpaket?

Beställde de norska kanelerna via min sida och fick ett tack för beställningen. Detta var på lördagen.

Inga norska kanaler fungerar ännu på måndagkvällen. Står inget på min sida att de ingår inte heller någon orderbekräftelse harjag fått.

Min sida verkar helt ur funktion, eller tar det sådan tid?

För när man var kund på Canal digital så började nya kanaler fungera direkt efter 5min när man beställde på min sida.

Hjälp!!

Postad 26 september 2022 - 19:30

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 155 inlägg
  • 0

Hur snabbt ändras min sida på allente när man beställer något programpaket?

Beställde de norska kanelerna via min sida och fick ett tack för beställningen. Detta var på lördagen.

Inga norska kanaler fungerar ännu på måndagkvällen. Står inget på min sida att de ingår inte heller någon orderbekräftelse harjag fått.

Min sida verkar helt ur funktion, eller tar det sådan tid?

För när man var kund på Canal digital så började nya kanaler fungera direkt efter 5min när man beställde på min sida.

Hjälp!!

Hej

Det ska gå på direkten, kan du skicka kundnummer via PM så ska jag kolla upp.

Mvh
Niklas

Hej Niklas

Hur gick det för dig med grannlands tv, var vi dålig förhandlare eller är det bara så att ni "skänker" SVT och TV4 till dom och tar igen det via att vi måste betala för NRK och DR.

Jag kan tycka det är lite konstigt med olika förutsättningar gällande detta.

Jag är fortfarande mycket intresserad av att veta varför och jag har frågat via telefonsupporten ett antal gånger men får aldrig svar. Så snälla hjälp mig att förstå.

Mvh

Hedeman

Hej

Har tyvärr ingen ny information här.

Mvh
Niklas

Postad 26 september 2022 - 20:10

goran0526
  • goran0526
  • Rookie

• 3 inlägg
  • 0
Tack för snabb hjälp, Niklas. Nu drog kanalerna i gång :-)

Postad 27 september 2022 - 13:06

CortezTheKiller
  • CortezTheKiller
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

Har frågat om detta.
Niklas sa att han inte hade någon information om det i nuläget.

Fortfarande ingen info om när det kan lösa sig? Dvs tv4 mm på kanallistan i Allente-appen för Android-TV (Chromecast).

Redigerat av CortezTheKiller, 27 september 2022 - 13:08.

Postad 27 september 2022 - 20:43

vinncent
  • vinncent
  • Mästare

• 2 848 inlägg
  • 0
En fråga : vilka fördelar har allente boxen när man har en app via Apple TV som man kör allt genom ? Fattar inte vitsen med boxen man får till!

Postad 28 september 2022 - 00:13

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 564 inlägg
  • 0

En fråga : vilka fördelar har allente boxen när man har en app via Apple TV som man kör allt genom ? Fattar inte vitsen med boxen man får till!

Alla kanaler finns väl inte i appen tror jag och NG och några andra har ingen text. Kan inte göra fav lista eller zappa.Ej heller spela in

Redigerat av Askungen, 28 september 2022 - 00:15.

Postad 28 september 2022 - 07:21

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 155 inlägg
  • 0

Fortfarande ingen info om när det kan lösa sig? Dvs tv4 mm på kanallistan i Allente-appen för Android-TV (Chromecast).

Hej

Det blir under början av 2023 som vi kommer ha en lösning på plats för TV4-kanalerna.

Mvh
Niklas

Postad 28 september 2022 - 11:18

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1 835 inlägg
  • 0
Finns alla kanaler i Apple TV appen ?

Postad 28 september 2022 - 11:45

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 155 inlägg
  • 0

Finns alla kanaler i Apple TV appen ?

Hej

De kanaler som jag kommer på saknas är 

SVTs lokala kanaler
C Mores filmkanaler (Alla filmer finns i playtjänsten)
Sky News
Horse & Country
Bloomberg

Mvh
Niklas

Postad 28 september 2022 - 12:31

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

• 2 382 inlägg
  • 0

Den gamla appen saknar Discovery+ Extra 1-7 (Allsvenskan och Superettan), men finns i den nya appen. Dags för en korsbefruktning?

Postad 28 september 2022 - 12:38

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 155 inlägg
  • 0

Den gamla appen saknar Discovery+ Extra 1-7 (Allsvenskan och Superettan), men finns i den nya appen. Dags för en korsbefruktning?

Hej

Vilken app menar du?

Mvh
Niklas

Postad 28 september 2022 - 12:48

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

• 2 382 inlägg
  • 0

Hej

Vilken app menar du?

Mvh
Niklas

Hej. Den gamla appen är den i appleboxen och androidmonilen. Den nya är den som hette allente beta i början.

Postad 01 oktober 2022 - 12:12

Ste1983
  • Ste1983
  • Rookie

• 6 inlägg
  • 0

tja,

hur är det nu med Allente 1 boxen och ljudet?

klarar den av att leverera atmos eller andra surroundljud?

kollar nu via Apple tv så jag ledsnade på Allente 1 boxen direkt när den kom för att ljudet var kasst i alla appar och tv sändningar.

har detta lösts eller skall man fortsätta med apple tv4k? 

vill ju att 4k och flerkanaligt ljud skall funka...

finns netflix nu?

Postad 02 oktober 2022 - 16:30

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1 835 inlägg
  • 0
@Niklas hur lång tid tar det innan man kan aktivera Discovery + ? Hoppade på 499kr dealen idag och har fått igång allt utom Discovery + får bara felmeddelande när jag klickar på länken under min profil.

Hur gör jag för att beställa ca modul om jag ej vill använda Allente 1 som ni kommer skicka till mig ?

Postad 02 oktober 2022 - 16:32

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 686 inlägg
  • 0

Har hittat lösningen på att wifi inte kopplar upp igen efter att ha Allente1 varit i standby x minuter.

Aktivera utvecklarläge genom att trycka på OK-knappen på versionsnumret (som vanligt på Android).

Gå sedan in under "Utvecklarverktyg" (eller något liknande) och aktivera "Håll aktiv".

Efter detta skall programbilder och programinfo alltid finnas efter standby (det gör det för mig iaf).

Postad 02 oktober 2022 - 16:46

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 155 inlägg
  • 0

@Niklas hur lång tid tar det innan man kan aktivera Discovery + ? Hoppade på 499kr dealen idag och har fått igång allt utom Discovery + får bara felmeddelande när jag klickar på länken under min profil.

Hur gör jag för att beställa ca modul om jag ej vill använda Allente 1 som ni kommer skicka till mig ?

Hej

Skicka PM med kundnummer så kollar vi upp.

Mvh
Niklas

Postad 02 oktober 2022 - 16:57

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1 835 inlägg
  • 0

Pm skickat

Postad 03 oktober 2022 - 06:11

hofwing
  • hofwing
  • Lärjunge

• 389 inlägg
  • 0

Såg denna kampanj på hemsidan idag, hur länge gäller detta erbjudande?

Min fiberanslutning blir troligtvis omgjord till öppet nät imorgon (4/10), Allente är en av leverantörerna där och förstår jag allt rätt ska jag kunna beställa tjänst fr.o.m. onsdag (5/10).

Postad 03 oktober 2022 - 16:17

LiMiT
  • LiMiT
  • Forumräv

• 686 inlägg
  • 0

Kolla så du inte kör med VPN när du försöker registrera.

Postad 03 oktober 2022 - 17:35

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1 835 inlägg
  • 0
Nä ingen vpn men Niklas svarade mig via pm

” Abonnemanget är inte aktiverat, det aktiveras när installatören har gjort installationen.
Tex Allente-appen och tv.allente.se borde fungera, men Viaplay och Discovery fungerar först när abonnemanget är aktiverat”

Viaplay gick dock att aktivera direkt 👍

Postad 04 oktober 2022 - 13:22

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 456 inlägg
  • 0

Fel i TV-guiden.

Lördag och söndag morgon så saknas kvalet i Formel 1 samt själva racet i TV-guiden på V-sport motor.

Det står i stället "Inget program".

Om racet även sänds på Ultra HD-kanalen så saknas den även där.

Postad 04 oktober 2022 - 15:00

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 564 inlägg
  • 0

@Niklas. När kommer skyshowtime till webos appen?

Postad 04 oktober 2022 - 16:04

22mc
  • 22mc
  • Veteran

• 1 835 inlägg
  • 0
Samma fråga som ovan fast då till Android tv
Samma fråga som ovan fast då till Android tv

Postad 04 oktober 2022 - 17:04

ted1001
  • ted1001
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0
Nån fler som har svarta parabolsändningar? Tv-guiden funkar.. men alla kanaler är svarta. Inget felmeddelande. Startat om boxen flera gånger. Parabolsignalen är "grön".

Ryssen?

Postad 04 oktober 2022 - 17:37

storbacken29
  • storbacken29
  • Användare

• 179 inlägg
  • 0

kolla nu i tv guiden på https://www.allente.se/tv-guide

där finns F1 med på söndag morgon 9/10 06:30

även lördagens kval saknas

men i boxen One place så saknas den

Jag saknar verkligen  Viasat's manuella inspelngar

där man kunde välja kanal + tid + man kunde spela in 999 minuter för att få med all regn förseningar mm

Sven Åke

Postad 04 oktober 2022 - 18:02

ted1001
  • ted1001
  • Lärjunge

• 290 inlägg
  • 0

Nån fler som har svarta parabolsändningar? Tv-guiden funkar.. men alla kanaler är svarta. Inget felmeddelande. Startat om boxen flera gånger. Parabolsignalen är "grön".

Ryssen?

Gick till sig efter att jag rensat cache-data till Allente-appen, sedan kall omstart.

Postad 07 oktober 2022 - 18:02

storbacken29
  • storbacken29
  • Användare

• 179 inlägg
  • 0

kolla nu i tv guiden på https://www.allente.se/tv-guide

där finns F1 med på söndag morgon 9/10 06:30

även lördagens kval saknas

men i boxen One place så saknas den

Nu är det 12,5 timmar före kvalet och fortfarande inget i EPGn

gäller både Kval och race på viasat moter och UDH kanalen

UNDERBETYG på EPG igen

Sven Åke

Postad 07 oktober 2022 - 18:33

Askungen
  • Askungen
  • Mästare

• 2 564 inlägg
  • 0

Allenteappen i webos kräver inloggning varenda gång man ska se nåt. Oerhört irriterande! Fixa det.

Postad 07 oktober 2022 - 18:52

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 456 inlägg
  • 0

Allenteappen i webos kräver inloggning varenda gång man ska se nåt. Oerhört irriterande! Fixa det.

Detta gäller även den nya appen till Samsung.

Nu är det 12,5 timmar före kvalet och fortfarande inget i EPGn

gäller både Kval och race på viasat moter och UDH kanalen

UNDERBETYG på EPG igen

Sven Åke

I morse så försvann även träning 2 från TV-guiden, den fanns med tidigare.

På V-sport motor alltså.

Postad 07 oktober 2022 - 20:21

Iwarsson
  • Iwarsson
  • Lärjunge

• 350 inlägg
  • 0
Beställde minneskort idag till Allente 1 för att kunna pausa direktsändning och spela in. Ska bli spännande att se om det funkar bra.

Postad 08 oktober 2022 - 10:44

sunqan
  • sunqan
  • Lärjunge

• 286 inlägg
  • 0

Androidversionen är ännu konstigare. När jag öppnar den på min lenovoplatta (efter att tidigare använt den), visar den de norska kanalerna under "tv" (låsta).
Under inställningar är jag inloggad, men som snbändarnamn står bara användarnamn. Väljer jag mitt innehåll blir det "hoppsan". Tar jag då upp tasklistan och svajpar bort appen och öppnar den igen, då visas de svenska kanalerna men jag är inte inloggad.
Versionen är från 3/10 men jag vet inte om uppförandet funnits tidigare.

Postad 08 oktober 2022 - 11:42

sunqan
  • sunqan
  • Lärjunge

• 286 inlägg
  • 0
Däremot funkar samma version av appen korrekt på min samsung s22 ultra.
Samsungen har android 12, lenovon (en tab m10 fhd plus) har android 10.
Suck...

Postad 13 oktober 2022 - 07:44

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 155 inlägg
  • 0

Hej

Vi tror att problemet ska vara löst nu, du får gärna säga till om du upplever att det fungerar bättre.

Mvh
Niklas

Detta gäller även den nya appen till Samsung.

I morse så försvann även träning 2 från TV-guiden, den fanns med tidigare.

På V-sport motor alltså.

Hej

Hör av dig hur det fungerar nu med inloggningen, vi tror att problemet ska vara löst.

Ang F1 så ska problemet vara löst.

Mvh
Niklas

Postad 13 oktober 2022 - 10:44

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 456 inlägg
  • 0

Hej

Vi tror att problemet ska vara löst nu, du får gärna säga till om du upplever att det fungerar bättre.

Mvh
Niklas

Hej

Hör av dig hur det fungerar nu med inloggningen, vi tror att problemet ska vara löst.

Ang F1 så ska problemet vara löst.

Mvh
Niklas

Först nu när jag testade så var jag tvungen att logga in igen men jag provade sen gå ur appen sen in igen och då funkade det.

Provade även att starta om TV'n och det funkade även då att komma in i appen utan att behöva logga in igen.

Postad 13 oktober 2022 - 10:46

Allente Sverige
  • Allente Sverige
  • Veteran

• 2 155 inlägg
  • 0

Först nu när jag testade så var jag tvungen att logga in igen men jag provade sen gå ur appen sen in igen och då funkade det.

Provade även att starta om TV'n och det funkade även då att komma in i appen utan att behöva logga in igen.

Hej

Tack för info R-R, det låter lovande. Har du tid får du gärna uppdatera när det gått någon dag, eller om problemet skulle återkomma.

Mvh
Niklas

Postad 13 oktober 2022 - 11:15

R-R
  • R-R
  • Lärjunge

• 456 inlägg
  • 0

Hej

Tack för info R-R, det låter lovande. Har du tid får du gärna uppdatera när det gått någon dag, eller om problemet skulle återkomma.

Mvh
Niklas

OK, det ska jag göra.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2022 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.