Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Sea of Thieves [PC/XB1]

60 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Sea of Thieves (Xbox One | Series X/S) (Xbox One & Series X/S-spel) 7 7,5 (5) 99:-

#51

Postad 27 mars 2018 - 07:35

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Jag har märkt att även skelett kan skjuta kanon. Jag blev beskjuten av en ensam kanon på en vanlig ö och tänkte att det fanns något skepp ankrat i närheten. Men när jag väl kom fram till kanonen så stod det ett skelett där och brassade på.

Stötte på ett av dessa skelett igår, jag hade fullt upp med att segla in min stackars båt genom klipp-porten in till en lagun när någon öppnade eld med kanon. Det var mycket riktigt ett skelett som stod där. Lyckligt nog var det rätt dåligt på att träffa, så ingen större skada skedd.

 

Tips (som ni kanske redan känner till och jag är trög):

Om ni tar ett handelsuppdrag som kräver burar till kycklingar/grisar - efter att ni startat uppdraget på båten, gå tillbaks i land till handelsposten, där kan ni hämta det antal burar som behövs till uppdraget, en åt gången.



#52

Postad 16 april 2018 - 07:46

Unregistered91262013
  • Unregistered91262013
  • Amatör

  • 67 inlägg
  • 0

Sea of Thieves kommer att få ständiga uppdateringar. 

 

Någon som jag ser fram emot i varje fall. Spelet är lite fattigt men fortfarande roligt i sin nuvarande form men med lite nya spelmöjligheter så kan det verkligen bli något att hänga i granen.

 

https://www.seaofthi...s-content-plans



#53

Postad 08 maj 2018 - 10:24

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Problemet är bara att det känns som folk redan har lämat SOT. 

Är sällan något spel håller mer i 1-2 månader nu mera om det inte är bra redan från början.



#54

Postad 08 maj 2018 - 10:34

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Är sällan något spel håller mer i 1-2 månader nu mera om det inte är bra redan från början.

 

Förr i tiden var det ännu värre, då kunde man inte förbättra de dåliga spelen efter launch  ;)

 

Men nu har ju vissa spel som fått en dålig start kunnat rädda sig i efterhand, som Rainbow Six, FF14 och Diablo III för att nämna några.

 

Spelet ska vara klart när det släpps. Annat är bara dumheter.


Redigerat av Zoiler, 08 maj 2018 - 10:35.


#55

Postad 08 maj 2018 - 12:51

BioBerra
  • BioBerra
  • Guru

  • 5 602 inlägg
  • 0

Tror det var lite därför man satte SOT som ett Gamepass spel, det var ett genidrag av MS. 

Det ska dock ändå ha sålt över 2 miljoner första veckan så visst finns det en userbase och framtid för spelet på längre sikt. Dock tycker jag man spelade sig less redan efter 10 timmar.



#56

Postad 08 maj 2018 - 13:24

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ja det sålde bra. Fast det gjorde ju det här Kingdom Come också, och nu är det inga som spelar det alls. Svårt att sia om vad som kommer hända, men de måste in med mycket mer innehåll.

 

FFXV har ju gjort det "bra" i efterhand som lagt till en jäkla massa innehåll och förbättringar. Synd att jag spelade det vid lanseringen bara.



#57

Postad 23 januari 2019 - 15:58

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Nästan ett år senare är Sea of Thieves ett av de mest populära spelen på Twitch och spelas av alla de största streamarna. Där ser man hur det kan vända tack vare support efter lanseringen. Folket har talat, spel behöver inte släppas kompletta längre.



#58

Postad 23 januari 2019 - 16:50

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Tragiskt nog tydligen. Men är det något kul då? Nån som spelar det här?

#59

Postad 23 januari 2019 - 21:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Verkar inte så.



#60

Postad 24 januari 2019 - 15:53

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Tragiskt nog tydligen. Men är det något kul då? Nån som spelar det här?

 

Spelade det fram tills uppdateringen som gav vulkanöar, sen kom Red Dead Redemption efter det och jag kom av mig helt.

Gillar bäst att segla runt och leta skatter, inte helt förtjust i att det är helt onlinebaserat, men det beror mest på att jag är jävligt dålig på närstrid och alltid blir sänkt när jag stöter på andra spelare.


Redigerat av mr.keyser, 24 januari 2019 - 15:54.


#61

Postad 03 februari 2019 - 12:27

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Efter att ha testat ett par timmar med brorsan så måste jag medge att det ändå är rätt kul. Hämta djur och leverera lådor-uppdragen var förbannat tråkiga dock. Springa med en låda full med växter var en utmaning att ens se vart man gick :D

Trista var att vi efter att ha haft drygt 3 kistor på båten och påväg tillbaka för belöning åkt på andra spelare och blivit totalägda pga underbemanning samt noobighet. Styrningen i själva striderna är ju rätt katastofala känns det som. Åtminstone väldigt svårt



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.