Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Samlade C-More tråden (Sat, IPTV och Webb)

130 svar till detta ämne C-More
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 06 maj 2015 - 05:19

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Här diskuterar vi bara C-More och inte Canal Digitals boxar och utrustning.

 

Vad tycker ni om C-More? Utbud, C-More Play och deras kanalutbud i både genom Satellit, Marknätet och IPTV.

 

Själv har jag C-More genom Sappa IPTV och saknar en bra EPG som visar säsong och avsnitt. Tycker också det är synd att serierna bara ligger kvar ett litet tag på C-More.



#2

Postad 12 juli 2016 - 19:49

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Ser att C More slår ihop kanalerna C More Action och C More Emotion i september. och kommer att heta C More Stars samt sändas i HD. En kanal mindre i abonnemanget. Får hoppas på bättre kvalitetsfilmer i HD i framtiden.

 

 

http://digitalt.tv/c...kanaler-sammen/



#3

Postad 15 juli 2016 - 21:10

Leatherface
  • Leatherface
  • Mega-Guru

  • 7 299 inlägg
  • 0

Hellre 1 kanal i HD än 2 i sunkig SD.



#4

Postad 04 augusti 2016 - 11:22

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1 823 inlägg
  • 0

C More tappar Wimbledon tennisen till Discovery Network nästa år

Eurosport blir kanalen nästa sommar för tennisen från London



#5

Postad 01 september 2016 - 18:01

boa16
  • boa16
  • Amatör

  • 89 inlägg
  • 0

Ingen text eller guide på cmore stars HD någon som har samma problem?


Redigerat av boa16, 01 september 2016 - 18:09.


#6

Postad 02 september 2016 - 08:52

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1 823 inlägg
  • 0

C More höjer priset på sporten från 299 kr till 399 kr och Film + Sport till 449 kr den 12 september 



#7

Postad 02 september 2016 - 08:53

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

C More höjer sin streamingtjänst från 299:- till 399:- för de sportintresserade. Det verkar som att C More och Viasat vill knäcka de sportintresserade ekonomiskt.



#8

Postad 02 september 2016 - 09:08

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 1

Skit. Förklaringen till höjningen, man har fått in handboll och innebandy. Jag struntar fullständigt i handboll och innebandy! Sade upp Viaplay när de höjde och misstänker att jag gör likadant nu. Det finns ju andra sätt att se sitt favoritlags bortamatcher i Allsvenskan.



#9

Postad 02 september 2016 - 12:40

Magnus M
  • Magnus M
  • Lärjunge

  • 255 inlägg
  • 0

Vad bra att man sänkte priset lika proportionerligt när man tappade rättigheter i miljardklassen, som NHL, PL, Serie A, La Liga, Ligue 1, UFC, Wimledon & NBA osv....eller vänta det gjorde man såklart inte. :rolleyes:



#10

Postad 05 september 2016 - 07:53

Nerd
  • Nerd
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0

De höjer inte priset för befintliga kunder, enligt kundservice. 



#11

Postad 05 september 2016 - 13:18

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Varv kan man hitta "gamla" fotbollsmatcher på C More? har glömt bort helt hur man gör då det var så länge sedan jag gjorde det.



#12

Postad 15 september 2016 - 20:08

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 1

Vad bra att man sänkte priset lika proportionerligt när man tappade rättigheter i miljardklassen, som NHL, PL, Serie A, La Liga, Ligue 1, UFC, Wimledon & NBA osv....eller vänta det gjorde man såklart inte. :rolleyes:

 

Jag skulle tro att det beror på att Allsvenskan och SHL kostar en hel del pengar och så ska de produceras själva från alla matcher och det kostar ytterligare med studio och medarbetare.

 

Tycker 399 kr är överkomligt under de månader allsvenska körs. Är ju en liten serie som nog är omöjlig att sälja vidare till andra länder. Vet inte hur det är med SHL,  om de kan sälja sitt producerade material vidare men tror inget land är intresserad av det heller.

 

Jag är ganska tacksam att något bolag erbjuder att sända alla matcher av våra ligor. Ser ungefär 4 fotbollsmatcher i veckan från allsvenskan.


Redigerat av ruva, 15 september 2016 - 20:11.


#13

Postad 15 september 2016 - 20:33

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Vill man se en enda match måste man köpa en dygnsbiljett för 219:- . Tror man biter sig i svansen med alla prishöjningar. Folk kommer att leta efter fulstream eller streama via det thailändska NTV som kanske inte är helt lagligt.

 

 

Krögarna på Söder är glada ikväll. För 219:- får man 4-6 öl och se matchen gratis.


Redigerat av Huddingebo, 16 september 2016 - 15:26.


#14

Postad 16 september 2016 - 18:17

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Hm, enormt konstigt på min Apple TV och C-More appen. Kan inte se live-sport för att Apple TV har för sig att matcherna startas senare ändå har jag rätt tid inställt i systeminställningarna.



#15

Postad 16 september 2016 - 18:58

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Dyrare och dyrare blir det och sändningarna blir bara sämre. Nu har man till och med tagit bort reportrarna och analyserna i halvtid på premiumkanalen C More Sport för att spara pengar. Att se reklam i fem-sesex minuter samt hur man vattnar en gräsmatta följt av ny reklam i tre minuter är inte vad jag kallar ett reklamfritt program. 



#16

Postad 16 september 2016 - 20:06

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Hm, enormt konstigt på min Apple TV och C-More appen. Kan inte se live-sport för att Apple TV har för sig att matcherna startas senare ändå har jag rätt tid inställt i systeminställningarna.

 

Löste det sig? Här har det fungerat utan problem i alla fall :)


Redigerat av mcmike, 16 september 2016 - 20:06.


#17

Postad 16 september 2016 - 20:22

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Ska testa detta i morgon när det finns någon Live-sändning:

 

1. Välj att internetdela ifrån din iOS enhet(iPad/iPhone) eller annan enhet som går att internetdela med
2. Gå in under inställningar på Apple-TV välj sedan att ansluta till det delade nätverket
3. Starta om Apple-TVn genom att i inställningar välja Starta om.
4. Tid & datum ska nu vara synkat och du kan åter ansluta till ditt hemma nätverk

 

Löste det sig? Här har det fungerat utan problem i alla fall :)


Redigerat av ruva, 16 september 2016 - 20:45.


#18

Postad 31 oktober 2016 - 11:11

Billy Gibbons
  • Billy Gibbons
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Hej,

Kör Cmore via dator och upplever att det rycker och hackar en del. Främst vid livesändningar typ SHL. Dock även film och serier. Funkar bättre på sovrumstv:n där jag castar via chromecast.

Har testat det som står på cmores hemsida. D.v.s att rensa cache och så vidare men det rycker ändå...

Finns det nån bra lösning på detta, eller ska man införskaffa en chromecast till vardagsrummet också? Borde ju vara bättre via datorn som även är ansluten trådat...



#19

Postad 31 oktober 2016 - 11:36

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

  • 1 012 inlägg
  • 0

Hej,

Kör Cmore via dator och upplever att det rycker och hackar en del. Främst vid livesändningar typ SHL. Dock även film och serier. Funkar bättre på sovrumstv:n där jag castar via chromecast.

Har testat det som står på cmores hemsida. D.v.s att rensa cache och så vidare men det rycker ändå...

Finns det nån bra lösning på detta, eller ska man införskaffa en chromecast till vardagsrummet också? Borde ju vara bättre via datorn som även är ansluten trådat...

Jag tycker att CMore är mycket sämre än konkurrenterna. Viasat kan ha lite problem med någon större premiere league-match, men CMore hackar och krånglar snudd på varenda gång. Detta både med min HTPC och via min samsungstv. 

 

Jag tror att de helt enkelt har för dålig teknik och för dålig kapacitet.



#20

Postad 31 oktober 2016 - 11:50

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 984 inlägg
  • 0

Hej,

Kör Cmore via dator och upplever att det rycker och hackar en del. Främst vid livesändningar typ SHL. Dock även film och serier. Funkar bättre på sovrumstv:n där jag castar via chromecast.

Har testat det som står på cmores hemsida. D.v.s att rensa cache och så vidare men det rycker ändå...

Finns det nån bra lösning på detta, eller ska man införskaffa en chromecast till vardagsrummet också? Borde ju vara bättre via datorn som även är ansluten trådat...

 

 

Jag tycker att CMore är mycket sämre än konkurrenterna. Viasat kan ha lite problem med någon större premiere league-match, men CMore hackar och krånglar snudd på varenda gång. Detta både med min HTPC och via min samsungstv. 

 

Jag tror att de helt enkelt har för dålig teknik och för dålig kapacitet.

 

Jag har fått uppfattningen att C More konverterar sin 50i signal på ett felaktigt sätt i TV-sändningarna till 25p för streamingen. Jag kan ha fel men det känns verkligen som att varannan frame saknas. Kvalitén bildmässigt är det verkligen inget fel på. Har kört airplay, chromecast och C More-appen i Samsung Smart-TV och den är nästan jämförbar med deras HD-sändning på en 51", men flytet är under all kritik.

 

Jag är glad för att C More play ingår "gratis" för mig med TV-abonnemang för jag hade aldrig accepterat den låga fps:en om jag betalat endast för den tjänsten.

 

Viaplay höjde ju för något år sedan upp sin bildhasighet från 25 till 50 fps, kanske dags för C More att göra detsamma...


Redigerat av hugeman, 31 oktober 2016 - 11:52.


#21

Postad 31 oktober 2016 - 11:50

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Hej,

Kör Cmore via dator och upplever att det rycker och hackar en del. Främst vid livesändningar typ SHL. Dock även film och serier. Funkar bättre på sovrumstv:n där jag castar via chromecast.

Har testat det som står på cmores hemsida. D.v.s att rensa cache och så vidare men det rycker ändå...

Finns det nån bra lösning på detta, eller ska man införskaffa en chromecast till vardagsrummet också? Borde ju vara bättre via datorn som även är ansluten trådat...

Har samma problem. Kör med min surfplatta och TV:ns castfunktion. 



#22

Postad 31 oktober 2016 - 11:58

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Tittar jag på macen har jag lite ryckig bild, men genom atv:4 upplever jag inte alls det lika :)


Redigerat av mcmike, 31 oktober 2016 - 11:58.


#23

Postad 01 november 2016 - 10:28

Billy Gibbons
  • Billy Gibbons
  • Amatör

  • 59 inlägg
  • 0

Det låter som att man får leva med detta? Verkar inte finnas några quickfixar man kan göra alltså?

Bara att hoppas att CMore uppdaterar sina prylar.... :(



#24

Postad 16 november 2016 - 21:28

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1 823 inlägg
  • 0

Ny prishöjning på gång

 

C More Sport 449kr/mån

C More Sport. Film & Serie 499kr/mån

 

C More Tennis kommer försvinna som kanal vid årsskiftet, blir istället en C More Live kanal



#25

Postad 16 november 2016 - 22:49

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 1

Nu börjar det bli lite väl dyrt! Får väl hoppas på ett mail igen, att man behåller gamla priset annars sägs det upp nu :rolleyes:



#26

Postad 18 november 2016 - 14:19

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Ny prishöjning på gång

 

C More Sport 449kr/mån

C More Sport. Film & Serie 499kr/mån

 

C More Tennis kommer försvinna som kanal vid årsskiftet, blir istället en C More Live kanal

 

Var kommer/får du denna information ifrån? Detta fick jag idag trots att jag redan har nedsatt paketpris :D

 

 

Se en massa sport för halva priset!

Nu vill vi ge dig som varit sportkund hos oss ett fint julerbjudande. Skaffa C More Sport så får du sportpaketet för halva priset första månaden, därefter 399 kr/mån.

 

Då kan du njuta av SHL och Hockeyallsvenskan ända fram till våren. Men också ta en paus från julmaten och se populära JVM, som vi kommer att sända hela 14 matcher av mellan jul och nyår. 

 

I slutet av januari börjar vi även värma upp inför Allsvenskan med ett 50-tal försäsongsmatcher i fotboll. Missa inte det och en massa annan spännande sport.


Redigerat av mcmike, 18 november 2016 - 14:30.


#27

Postad 18 november 2016 - 19:56

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1 823 inlägg
  • 0

Var kommer/får du denna information ifrån? Detta fick jag idag trots att jag redan har nedsatt paketpris :D

 

 

Se en massa sport för halva priset!

Nu vill vi ge dig som varit sportkund hos oss ett fint julerbjudande. Skaffa C More Sport så får du sportpaketet för halva priset första månaden, därefter 399 kr/mån.

 

Då kan du njuta av SHL och Hockeyallsvenskan ända fram till våren. Men också ta en paus från julmaten och se populära JVM, som vi kommer att sända hela 14 matcher av mellan jul och nyår. 

 

I slutet av januari börjar vi även värma upp inför Allsvenskan med ett 50-tal försäsongsmatcher i fotboll. Missa inte det och en massa annan spännande sport.

Priserna gäller linjär tittning, men om streamingen också höjs med 20 kr vid årsskiftet vet inte jag 



#28

Postad 10 januari 2017 - 19:42

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Undra varför Cmore inte visar vilket avsnitt det är på sina serier? Vore väll inte vara svårt att pilla in det i EPG-informationen?



#29

Postad 24 februari 2017 - 21:17

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Nu när TV4 Premium flyttat till C-More Play (lite knasigt förfarande att kunna logga in på bägge tjänsterna) så har de fått till texten att bli enorm.

 

text4.jpg



#30

Postad 03 mars 2017 - 19:02

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Ser att C More håller på att förlora Fotbollsallsvenskan till Discovery Networks Sweden från 2020. Det kommer att bli ett dråpslag för C More, för filmer finns annars överallt och ungefär till samma pris, så man behöver inte hålla fast vid C More om man vill följa Allsvenskan och även kunna se filmer samt serier. 


Redigerat av Huddingebo, 03 mars 2017 - 19:03.


#31

Postad 16 mars 2017 - 20:27

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Ser att C More håller på att förlora Fotbollsallsvenskan till Discovery Networks Sweden från 2020. Det kommer att bli ett dråpslag för C More, för filmer finns annars överallt och ungefär till samma pris, så man behöver inte hålla fast vid C More om man vill följa Allsvenskan och även kunna se filmer samt serier. 

Försökte kolla på en match på Eurosport från Discovery Networks Sweden och maken till skådespeleri i form av fuska till sig fördelar får man leta efter, Stängde av skiten. Så varse god och släpp fotbollen. Mig gör det inget. Har slutat titta.



#32

Postad 07 maj 2017 - 19:49

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Jaha, Viaplay börjar med HD 1080p och 5.1 ljud i sommar. Vad har C-More Play att kontra med? Blir att de och SVT kommer vara en sämre tjänst för oss som kollar genom TV och har surround-anläggning.


Redigerat av ruva, 07 maj 2017 - 19:50.


#33

Postad 07 maj 2017 - 21:50

Iceman666
  • Iceman666
  • Lärjunge

  • 442 inlägg
  • 0
När får vi se 1080p HD och Dolby Digital surround samt 4K hos CMore?

#34

Postad 12 juli 2017 - 21:04

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1 823 inlägg
  • 0

Ny prishöjning och namnbyte 

 

C More film&serie får namnet C More Standard och priset 149 kr/månad

 

C More Sport, Film& Serie döps till C More Premium pris 499 kr/ månad

 

C More Golf höjs priset till 149 kr/månad



#35

Postad 12 juli 2017 - 21:20

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Ny prishöjning och namnbyte 

 

 

Från när någon länk?

 

 

C More film&serie får namnet C More Standard och priset 149 kr/månad

 

 

Skulle bli så bra när tv4play flyttade in i C-more? Jo tjena inte för kunden i alla fall!

 

 

C More Sport, Film& Serie döps till C More Premium pris 499 kr/ månad

 

 

Augusti förra året kostade sporten 299kr/film349kr, snacka om prishöjning! De har snart ingen sport kvar i alla fall :rolleyes:

 

 

C More Golf höjs priset till 149 kr/månad

 

 

Kostar det även idag :)


Redigerat av mcmike, 12 juli 2017 - 21:20.


#36

Postad 12 juli 2017 - 21:34

compost76
  • compost76
  • Amatör

  • 75 inlägg
  • 0

Ny prishöjning och namnbyte 

 

C More film&serie får namnet C More Standard och priset 149 kr/månad

 

C More Sport, Film& Serie döps till C More Premium pris 499 kr/ månad

 

C More Golf höjs priset till 149 kr/månad

Nån som kommer ihåg att distributörer, programbolag skyllde på piratkort, cardsharing..... att dom tappade så mycket intäkter

att dom var tvungen att höja priser.

 

Nu är väl det mesta av piratverksamhet borta men prishöjningarna bara fortsätter, jag är inte förvånad!



#37

Postad 12 juli 2017 - 21:48

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1 823 inlägg
  • 0

 

 

 

 

Kostar det även idag :)

 

CMore.se har höjt priset, men distributörer av linjär teve är priset kvar på 99kr. Höjning i höst där 



#38

Postad 13 juli 2017 - 10:57

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

CMore.se har höjt priset, men distributörer av linjär teve är priset kvar på 99kr. Höjning i höst där 

 

Ok, då är jag med :) Var hittar man informationen? Ja sa upp sport när de skulle "tvinga" mig att låsa i ett år, annars skulle de höja priset fast till 449kr inkl allt. Kanske en följd att de tvingas höja mera, då flera uppsägningar än "beräknat" inkommit?

 

Edit! Ser artt det fortfarande går att lösa årspaket för 349kr månaden/1 år..

 

https://www.cmore.se/utforska/premium


Redigerat av mcmike, 13 juli 2017 - 11:36.


#39

Postad 13 juli 2017 - 20:58

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

CMore.se har höjt priset, men distributörer av linjär teve är priset kvar på 99kr. Höjning i höst där 

 

Samma med Sappa: 99 kr/mån men det man går miste om är TV 4 sport. Fanns i alla fall i gamla TV 4 Premium som flyttade över till C-More Play.


Redigerat av ruva, 13 juli 2017 - 20:58.


#40

Postad 15 juli 2017 - 12:21

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Edit! Ser artt det fortfarande går att lösa årspaket för 349kr månaden/1 år..

 

https://www.cmore.se/utforska/premium

 

 

Webb priserna kommer att gälla ovan länkade, inga prisjusteringar kommer att göras just nu enligt kundtjänst.. :)



#41

Postad 27 juli 2017 - 19:53

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Samma med Sappa: 99 kr/mån men det man går miste om är TV 4 sport. Fanns i alla fall i gamla TV 4 Premium som flyttade över till C-More Play.

 

Sappa höjer till 150 kr i September.



#42

Postad 14 augusti 2017 - 17:11

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1 823 inlägg
  • 0

C More planerar en ny sportkanal i oktober, namnet verkar bli Sportkanalen

 

" Kanalen kommer att visa livematcher från handbollsligan och superettan samt utvalda bitar av allsvenskan, SHL och hockeyallsvenskan och PGA-touren. "

 

Ska man gissa att det är TV4 Sport som byter namn, annars blir det ingen sport över till den kanalen



#43

Postad 15 augusti 2017 - 13:56

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0
  • Läste en artikel på The Verge och skribenten undrade hur många olika streamingtjänster man har råd med. Ska vara rätt många i USA och fragmenteringen fortsätter. Verkar gå åt det hållet i Sverige också. Hoppas Sportkanalen bara är ett namnbyte från TV 4 Sport. Jag har inte den kanalen efter att TV4/C-more gjorde om sitt upplägg och slogs samman. Men om det ska till ett abonnemang till för de som har TV4 Sport så förvånar det mig inte.

Fast här står det att allt är som vanligt. Funderar att slopa Sappa C-More och köra Stream istället. Utbudet verkar bättre och 50 kr billigare i månaden. https://www.cmore.se..._source=tv4play


Redigerat av ruva, 15 augusti 2017 - 13:59.


#44

Postad 19 augusti 2017 - 08:12

lindo
  • lindo
  • Veteran

  • 1 823 inlägg
  • 0

C More kommer att sluta sända kanalen C More Live 5



#45

Postad 21 augusti 2017 - 13:24

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

C More kommer att sluta sända kanalen C More Live 5

Är nog för att de inte har så många rättigheter kvar och om 1,5 år hamnar allsvenskan troligen i Eurosport/Kanal 5 med vissa utvalda matcher om nu inte Discovery Networks Sweden startar nya kanaler för att kunna visa alla matcher.



#46

Postad 21 augusti 2017 - 14:44

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 1

Om man inte är intresserad av ishockey eller golf kan man lika gärna välja valfri leverantör av filmer och serier. Speciellt som det börjar komma program i 4K. Kämpa C more. 



#47

Postad 22 augusti 2017 - 18:54

Huddingebo
  • Huddingebo
  • Veteran

  • 2 454 inlägg
  • 0

Ser man på. Nu kan man se sportsändningar två dagar bakåt. Ja, i alla fall allsvensk fotboll, vilket är en efterlängtad funktion.



#48

Postad 22 augusti 2017 - 19:09

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Upptäckte den funktionen under friidrotts Vm, under sporten fliken i atv4! Bra funktion, gäller bara att hålla sig från resultaten  :)



#49

Postad 24 augusti 2017 - 14:43

lajbanson
  • lajbanson
  • Användare

  • 246 inlägg
  • 0
Hur rekommenderar ni att man streamar SHL för att få bästa möjliga flyt (så nära 50hz som möjligt)? Jag har Chromecast Ultra och Apple TV 4 som alternativ. Det gör inget om det dessutom är när HD kvalitet på bilden då bildvisaren är närmare 90"...

#50

Postad 24 augusti 2017 - 19:25

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 1

Jag har använt mig av apple tv med 50hz med i mitt tycke bra flyt, du får prova själv vad du tycker blir bäst. Dock är inte bildkvalitén någon höjdare, definitivt inte på en stor duk tyvärr :rolleyes:


Redigerat av mcmike, 24 augusti 2017 - 19:26.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.