Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd om CD-WOW / cdwow.se / wowhd.se

313 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#101

Postad 29 maj 2007 - 23:02

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0
Jag blir så förbannad, här har vi en butik, som säljer helt lagliga skivor, till ett lågt pris förvisso, SÅ KOMMER DE (skivbolagen) OCH GNÄLLER ATT DET ÄR FÖR BILLIGT!
Om nu de kan sälja skiten billigt i asien borde de lika gärna kunna sälja dem lika billigt här i Europa, men icke! #"%¤"&/##" säger jag bara!
Inte undra på att lagbrotten ökar i lavinfart! :mellow: :D :angry: :angry: :angry:

*edit* Förmdligen slutar det med att England slipper handla från cd-wow medans resten av europa får göra det. Sen hoppas jag att alla skivbolag som gnäller över förlorade intäkter tittar på vad som sker i världen när de stoppar legala kopior... Bra att de tänker med
» Klicka här för att visa spoiler - Klicka en gång till för att dölja den... «
<-- fult ord

Ursäkta språkbruket!

Redigerat av InSane, 29 maj 2007 - 23:05.


#102

Postad 15 juni 2007 - 04:41

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

  • 3 254 inlägg
  • 0
Nu har den svenska sidan varit nere sedan några dagar (vad det nu kan betyda)...
För att få användning av åtminstone en e-voucher så beställde jag "Blade Runner" (i väntan på superutgåvan) trots att den inte hade svensk undertext. Visar sig dock att det visst finns bla svensk text. De tycks ju nästan inte ha en aning om vad de har för artiklar i lagret.

#103

Postad 26 juni 2007 - 13:18

Oggelito
  • Oggelito
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
Hej, CD-Wow har stora problem!

Date of Order Type Description Despatch Date
9 May 2007 Game Playstation 3: Resistance: Fall Of Man 5 Jun 2007

Och idag, 26 juni har jag fortfarande inte fått något. Helt otroligt.
Deras support ger mig inga raka svar utan ber mig bara bekräfta min adress och därefter inget svar.
Adressen stämmer för jag har beställt NHL2k7 och det levererades dock. Ordern innehåller också god of war och en ps3-kontroll så det känns Jääävligt surt. Ska aldrig mer beställa därifrån.

#104

Postad 12 juli 2007 - 20:59

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

  • 3 254 inlägg
  • 0
Satte sprätt på en voucher den 22/6 och inte ett ljud sedan dess (pending despatch). Ser i dagsläget ingen anledning till att lägga några fler ordrar hos cd-wow.

#105

Postad 03 augusti 2007 - 17:27

Unregistered962
  • Unregistered962
  • Guru

  • 6 725 inlägg
  • 0
Ja detta va ju oväntat.... http://www.pocket-li...eivership.phtml

#106

Postad 03 augusti 2007 - 17:38

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0
Skit också ;)
Må de Engelska skivbolagen brinna i ****t för de försöker hindra oss konsumenter (i det här fallet de engelska konsumenterna) att handla billigt.

#107

Postad 10 augusti 2007 - 14:10

Zecane
  • Zecane
  • Användare

  • 134 inlägg
  • 0
Är det någon idé att lägga beställningar hos dem nu?

#108

Postad 12 augusti 2007 - 20:12

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0
De flesta jag har läst om har fått sina leveranser, och om jag inte missuppfattade det hela var någon form av konkursförvaltare som driver det nu. Dock inga garantier att jag har rätt i det här.

Redigerat av InSane, 12 augusti 2007 - 20:13.


#109

Postad 19 augusti 2007 - 18:12

Unregisteredb7d466df
  • Unregisteredb7d466df
  • Lärjunge

  • 258 inlägg
  • 0
Har en beställning (min första från dem) som jag betalat för men inte fått, borde ha läst på här innan :/
Dock har kundtjänsten bara sagt att varan är försenad, de har inte undvikit att svara eller så... Skulle släppas 8:e augusti

update:
Har fått min beställning sent men annars utan problem, de erbjöd sig att cancellera min order med pengarna tillbaka men strax efter det fick jag besked att den skulle skickas snart och att den som sagt hade vart försenad... slutsatsen är väl att cd-wow skött sig ypperligt, bara haft otur med leverans till dem vad det verkar

Redigerat av Unregisteredb7d466df, 09 september 2007 - 14:12.


#110

Postad 07 december 2007 - 17:31

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

  • 3 254 inlägg
  • 0
Mot bättre vetande har jag nu lagt några små ordrar hos CDWOW iom ett gäng rabattkoder i mailboxen. Tex "LOTR The Two Towers Extended 4-disc" sakandes i samlingen och för 86 kr så blev det för lockande. Dags att hålla tummarna...

Edit 8/12: Inom ett par dagar har jag fått orderbekräftelse på alla fyra beställningarna och leveransinfo (skickade) på två av dem. Så långt en klar förbättring mot tidigare beställningar.

Edit 18/12: Inga paket ännu trots meddelandet om att två paket skickats den 7/12 och att man skall räkna med 7-10 dagar. Tycker det är märkligt i detta tidevarv. Kanske hade funkat bättre med dilligens...?

Redigerat av Unregistered1013, 18 december 2007 - 18:07.


#111

Postad 18 december 2007 - 18:30

LJN
  • LJN
  • Forumräv

  • 895 inlägg
  • 0
Har två beställda cd som är skickade enligt cd-wow 28/11 och 6/12! Men ingen leverans än , har kontaktat deras kundtjänst ett par gånger - men dom ber mig "vänta" ett par dagar mm.

Håller CD-WOW på att gå i konkurs eller?

#112

Postad 18 december 2007 - 18:42

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
jag har beställt hos dom ett par ggr nu, och jag tycker att det har funkat bra. frakten har varit lite seg, men dom har fina priser på ett par varor, och om man inte får varan kan man juh faktiskt få pengarna tebax om jag fattat det rätt.

absolut inte den bästa affären man varit i kontakt med, men jag skulle nog vilja säga att den är helt ok.

#113

Postad 18 december 2007 - 19:12

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0

Har två beställda cd som är skickade enligt cd-wow 28/11 och 6/12! Men ingen leverans än , har kontaktat deras kundtjänst ett par gånger - men dom ber mig "vänta" ett par dagar mm.

Håller CD-WOW på att gå i konkurs eller?

Maila alltid deras engelska kundservice via cd-wow.com så får ni snabba svar, när du "väntat ett par dagar" så klaga igen så antingen får du tillbaka dina pengar eller så gör de ett nytt utskick.
De har haft fruktansvärda problem med att leveranserna försvinner på vägen, det eller så skickar de inget och lever gott på kundernas pengar/räntan... :lol:

#114

Postad 21 december 2007 - 20:51

Unregistered1013
  • Unregistered1013
  • Mästare

  • 3 254 inlägg
  • 0
Nu har jag fått en av mina fyra beställningar. Denna påstod de skickades den 10/12 i ett tidigare mail så den kom nästan inom "7-10 dagar" iaf. Däremot så har tex "LOTR Extended Return..." som skall ha skickats den 7/12 inte synts till. Har för mig att de skrev att man skulle beställa julklappar innan den 12/12 för att vara säker på att få dem innan jul. De kanske menade 12/11? Nåja billigt var det iaf...

Edit: Igår den 2/1 ramlade de sista paketen ner i lådan. Allt kom alltså så småningom men det tog alltså 3 1/2 vecka, så tålmodigt väntande får man nog bereda sig på om man handlar från CDWOW.

Redigerat av Unregistered1013, 03 januari 2008 - 21:55.


#115

Postad 08 april 2008 - 19:01

HeRmAN
  • HeRmAN
  • Användare

  • 129 inlägg
  • 0
Tålmodig???

Jag gjorde misstaget att beställa 1 Dubbel-CD +1DVD box hos CD-WOW 5/1 -2008.
Dubbel-CD'n kom efter några veckor...
Anledningen till att jag beställde där var att priset var lågt och det var fraktfritt.
Men nu har säker priset sjunkit så den anledningen kommer jag inte att använda igen, hellre dyrare och man får varorna inom en vecka, eller en vanlig hederlig butik där man tar det som finns på hyllan och kan avnjuta det samma dag!

Igår 7/4 fick jag DVD boxen, och betalningen drog de från mitt kort omedelbums efter att jag besställt. Dvs. innen de hade en aning om det över huvud taget kunde leverera :)

Deras sk. "svenska" butik med svensk kundtjänst bad mig att skicka in de frågor jag skickat på svenaska på engelska eftersom de inte kunde svenska !!? Många ursäkter har det blivit från den om än det ena och än det andra...

P.S. Jag hittar inte CD-WOW som butik längre på Prisjakt, man lämnar ju som bekant sitt betyg där och jag hade börjat skriva mitt omdöme och det hade ju varit lämpligt att avsluta det nu när jag har alla fakta.


W A R N I N G ! ! !
Köp inte från CD-WOW

#116

Postad 06 augusti 2008 - 14:44

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
Har just lagt min första order från cd-wow.

Äntligen hittat en sida för oss som inte har visa, en pluspoäng för att dom har banköverföring.
Bra priser på en del filmer också. Men jag blev en gnutta förvånad att dom inte säljer blu-ray, varför?

Någon som gjort affärer där som kan rekommendera att handla där?
Någon som haft problem med dom?

#117

Postad 06 augusti 2008 - 16:12

Unregistered1d36b31d
  • Unregistered1d36b31d
  • Lärjunge

  • 485 inlägg
  • 0

Tålmodig???

Jag gjorde misstaget att beställa 1 Dubbel-CD +1DVD box hos CD-WOW 5/1 -2008.
Dubbel-CD'n kom efter några veckor...
Anledningen till att jag beställde där var att priset var lågt och det var fraktfritt.
Men nu har säker priset sjunkit så den anledningen kommer jag inte att använda igen, hellre dyrare och man får varorna inom en vecka, eller en vanlig hederlig butik där man tar det som finns på hyllan och kan avnjuta det samma dag!

Igår 7/4 fick jag DVD boxen, och betalningen drog de från mitt kort omedelbums efter att jag besställt. Dvs. innen de hade en aning om det över huvud taget kunde leverera ;)

Deras sk. "svenska" butik med svensk kundtjänst bad mig att skicka in de frågor jag skickat på svenaska på engelska eftersom de inte kunde svenska !!? Många ursäkter har det blivit från den om än det ena och än det andra...

P.S. Jag hittar inte CD-WOW som butik längre på Prisjakt, man lämnar ju som bekant sitt betyg där och jag hade börjat skriva mitt omdöme och det hade ju varit lämpligt att avsluta det nu när jag har alla fakta.


W A R N I N G ! ! !
Köp inte från CD-WOW



Ibland kommer det snabbt och ibland mindre snabbt. Har väl hänt att man tröttnat på att vänta
och skickat ett mail om avbeställning till kundtjänsten. Pengarna har snabbt kommmit tillbaka.

Har just lagt min första order från cd-wow.

Äntligen hittat en sida för oss som inte har visa, en pluspoäng för att dom har banköverföring.
Bra priser på en del filmer också. Men jag blev en gnutta förvånad att dom inte säljer blu-ray, varför?

Någon som gjort affärer där som kan rekommendera att handla där?
Någon som haft problem med dom?


Enligt uppgift från dem är Blu-ray planerat med säljstart september.

#118

Postad 13 augusti 2008 - 09:40

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
Idag kom en av filmerna jag beställt, samfraktar dom inte?
Från Hong Kong ser den ut att vara också, det är väl inga fulkopior dom säljer, allt som det står hong kong på räknar man ju normalt sett med att det ska vara en kopia.

Det står då inget på hong kongska eller vad dom nu pratar där borta, ser inte ut att vara något misstänkt med filmen.

#119

Postad 21 augusti 2008 - 13:04

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
Otroligt sega dom är på cd-wow
Beställde Superhero Movie på dvd. Tänkt att det vore kul att se den innan den släpps här i sep.
Men nu har det gått några vecka och efter varje vecka får jag ett nytt mail där det står.

Superhero Movie: Extended Edition - DVD Video has been dispatched. Please allow up to 7 days for this item to arrive.

Alltså kan dom där 7 dagarna betyda allt från 7 dagar till 7 år.
Så man blir inte speciellt lockad att beställa igen.
Efter 3 veckor så har jag fått en av 3 filmer levererad och dom andra har jag inte hört ett pip om.

#120

Postad 22 augusti 2008 - 10:08

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
får se hur sega dom blir för mig :)
beställde robot chicken star wars limited edition igår, och jag tror det redan är skickat.. enligt dom iallafall.
återstår att se. bara att kräva ny film om där inte kommer nån :)

#121

Postad 30 oktober 2008 - 09:45

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
Har beställt en hel hög med filmer från cdwow.se
Alllt har gått fin fint fram tills nu. Nu kräver dom helt plötsligt att jag ska skicka dom någon sorts id, för att se så att jag är jag, jag har förklarat att jag inte ens har ett kreditkort som dom verkar tro utan för över direkt genom internetbank, det är ju i stort sett omöjligt då att använda nån annans konto.
Förbannade idioter, vad göra?

Vad ska dom egentligen ha leg till, även om jag skulle skicka dom en kopia av ett id så bevisar det ju ändå inte att det är mitt konto som pengarna kommer från.
Och det vore ju tacksamt om dom kunde kräva sånt innan man ens får börja handla och inte efter ett par månader.

#122

Postad 30 oktober 2008 - 21:12

GhostX
  • GhostX
  • Lärjunge

  • 255 inlägg
  • 0
Beställde tidigare i veckan ett gäng filmer och har fått samma mail.

Dem ville ha ett kort på mitt kredit kort och ID där samma adress som jag uppgett vid beställningen finns med.
Efter mycket om och men är beställningen godkänd, ###### strul. När jag sa att de kunde stryka beställningen och att jag skulle beställa allt från HDMS istället gick det bra helt plötsligt.

Redigerat av GhostX, 30 oktober 2008 - 21:12.


#123

Postad 31 oktober 2008 - 00:13

partajare
  • partajare
  • Mästare

  • 3 282 inlägg
  • 0
Vad är detta?

Gäller det alla ordrar oavsett betalningsmetod?

#124

Postad 31 oktober 2008 - 06:26

InSane
  • InSane
  • Veteran

  • 1 838 inlägg
  • 0
CD-wow lyfter sig tydligen till nya höjder, jag har köpt över 300 filmer därifrån under åren, men sen de gick i KK för ett år sedan (?) så har de tappat bollen och tydligen har den rullat iväg bra nog långt.
CD_Wow har alltid varit sega på att leverera, men förr kunde man iaf glädja sig åt att filmerna kunde ha mindre än halva priset jämfört med svenska butiker.
Förövrigt är cd-wow baserat i hong kong, och de levererar från samma ställe, var du än beställer, .com eller .se
Så ta och beställ på den site som är billigast om ni ska fortsätta handla från cd-wow.

#125

Postad 12 november 2008 - 10:36

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
cdwow måste va bland det mest struliga tomtarna jag haft att göra med.
Fick ett mail om att dom ville ha in kopia på kort och id och hela baletten.
Så jag skickade in det, la ett par nya ordrar i veckan och nu ska dom ha hela skiten igen.
Man kan tycka att det borde räcka med en gång, nån annan som varit med om samma historia och den aldrig tar slut?

#126

Postad 12 november 2008 - 12:22

Unregistered43b822d3
  • Unregistered43b822d3
  • Mästare

  • 3 782 inlägg
  • 0
Jag slutade beställa hos CD-Wow! när den senaste beställningen "försvann" (fick dock pengarna tillbaka). Tidigare fungerade det alltid snabbt och smidigt i mitt fall men sedan har det rasat.

Jag rekommenderar andra butiker.

#127

Postad 18 november 2008 - 11:17

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
Jag måste lägga ut en gigantisk varning för att handla från dessa klåpare på cdwow.se
Jag som trodde att nu ska det nog gå vägen men se på fan, då loggar jag in och får se att dom har avbeställt ett helt gäng av mina filmer som är betalda och klara och inte har jag fått pengar tillbaks.
Trodde fan man såg i syne, har aldrig varit med om nåt liknande, dom kan inte göra ett rätt.
Väntar på filmer som skickades för över en månad sen nu också, har fått leveranser som va skickade en bra tag efter dom, så det ser inte speciellt ljust ut.

Ska ni beställa härifrån så skulle jag gissa på att chansen att det blir en lyckad affär är kanske 15%

#128

Postad 03 januari 2009 - 10:26

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
Hallå i tomteskogen

Började tillslut få ordning på mina affärer med cdwow. Och fick till och med dubbla ex av en del filmer. Inget jag klagar på.
Har många beställningar där som jag väntar på och jag börjar oroa mig lite nu när jag ser att deras sida verkar helt död sen länge. Om man tittar på blu-ray kommande så är det såna filmer som är släppta sedan länge. Och ingen blu-ray film har uppdaterats eller lagts till på flera mån. Hoppas inte dom har tänkt gå och dö. Nån som har nån info? Men jag får fortfarande leveranser hela tiden så dom verkar ju leverera trots att det inte händer nåt på hemsidan.

Annars så har dom ju alldeles utmärkta priser på många filmer som är omöjliga att hitta på andra ställen.
Nöjer man sig med Reg 4 filmer så är utbudet gigantiskt.

#129

Postad 13 februari 2009 - 19:45

50plus
  • 50plus
  • Forumräv

  • 744 inlägg
  • 0
Beställde FIREFLY (TV SERIES) - THE COMPLETE SERIES (BLU RAY) : £28.99 hos CDWOW
den 26/1 idag den 13/2 (fredag den 13:e!) ligger en avi om att den fastnat i
tullen och att jag kan lösa ut den mot tull o postavgift på kr 122,- !
Fredag den 13:e!! :)

#130

Postad 14 februari 2009 - 19:41

GhostX
  • GhostX
  • Lärjunge

  • 255 inlägg
  • 0

Avgifter och moms

En order som överstiger den tillåtna gränser för privatimport skickas med Hong Kong Post, vår postservice.

Hong Kong Post betalar moms och övriga avgifter som överstiger den summan du redan har betalat. Detta betyder att du INTE kommer att bli tvungen att betala några extra kostnader för den vara du handlat hos oss.


^ Från deras hemsida, så du borde kunna höra av dig och bli kompenserad.

#131

Postad 15 februari 2009 - 11:04

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
Jag har beställt hundratals filmer från cdwow och aldrig blivit nån tull. Låter väldigt märkligt.
Men som sagt, dom lär ersätta det åt dig, antingen betalar dom tullen eller också skickar en ny och hoppas det går bättre nästa gång.

#132

Postad 25 februari 2009 - 11:59

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
Är det nån som vet vad som hänt med cdwow. Dom verkar ha blivit helt galna. Gigantiska prishöjningar.
Just nu så har dom tex blu-ray utförsäljning och ett av fynden är Mamma Mia för endast 341kr. Priserna på alla nya filmer ligger runt 400kr. Tänkte köpa mig en dvd box som förra veckan kostade 229, igår kostade den 269 och idag 279. Det har spårat ur fullständigt här. Bäst att skynda sig att handla innan dom höjer priset ännu mer.

#133

Postad 25 februari 2009 - 20:50

metaxa
  • metaxa
  • Amatör

  • 84 inlägg
  • 0

Är det nån som vet vad som hänt med cdwow. Dom verkar ha blivit helt galna. Gigantiska prishöjningar.
Just nu så har dom tex blu-ray utförsäljning och ett av fynden är Mamma Mia för endast 341kr. Priserna på alla nya filmer ligger runt 400kr. Tänkte köpa mig en dvd box som förra veckan kostade 229, igår kostade den 269 och idag 279. Det har spårat ur fullständigt här. Bäst att skynda sig att handla innan dom höjer priset ännu mer.


Jag mailade deras kundtjänst men fick bara svaret att de följer vad deras leverantörer rekommenderar. Men det känns helt klart som att det är något som inte riktigt stämmer. Man kan liksom inte höja priserna med flera hundra procent och sen låssas som att det regnar..

#134

Postad 25 februari 2009 - 22:34

tomtefiluren
  • tomtefiluren
  • Forumräv

  • 658 inlägg
  • 0
Det är ju helt galet, hur kan dom ta 400kr för blu-ray när alla andra knappt tar hälften, dom verkar vilja köra sig själva i konkurs.

På mina Farscape boxar som jag köpt därifrån har dom lagt till en nätt liten prishöjning på ca 400%, tur att man beställde i tid. Nu tackar jag för mig på cdwow tills dom skärper till sig, förut så handlade jag rätt ofta därifrån pga att priserna va hyfsade men det är dom ju inte direkt längre. Trodde det va nåt fel på hemsidan med priserna, låter ju som ett skämt med såna höjningar, men tydligen så ska det vara så.

#135

Postad 26 februari 2009 - 23:42

metaxa
  • metaxa
  • Amatör

  • 84 inlägg
  • 0
Nu verkar de ha ändrat priserna till mer normala nivåer. Dock har det gjorts en generell prishöjning. En inte allt för otrolig gissning är att det är pga den svaga kronan..

#136

Postad 27 februari 2009 - 00:25

ekon
  • ekon
  • Guru

  • 5 775 inlägg
  • 0
De har ju höjt priserna på de andra siterna också, där man inte betalar med SEK.

#137

Postad 16 april 2009 - 17:18

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Fan man skulle beställt mer, fan ta dig hassesolo :D . Mina ordrar är skickade!

#138

Postad 16 april 2009 - 17:29

hankmander
  • hankmander
  • Användare

  • 100 inlägg
  • 0
1 av 4 filmer skickade för mig. mycket trevligt. Tyvärr fick jag följande mail angående de andra 3:

We have experienced a delay in receiving this product from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.

finns det nån chans att jag får dom eller pengarna tillbaks överhuvudtaget?

#139

Postad 16 april 2009 - 17:49

MathiasK
  • MathiasK
  • Wannabe

  • 10 inlägg
  • 0
Nu har CD-wow skickat en av de två filmer jag beställde igår under deras "galna rea". Ångrar lite att jag inte beställde fler...

Tidigare har CD-Wow alltid fungerat bra för mig, och jag har nog beställt skivor och filmer från dem 20-25 gånger. Visst kan leveranserna ta lite tid, men inte extremt länge utan leveransen tar bara några dagar. De få gånger som varior har tagit slut så har jag fått tillbaka mina pengar snabbt.

Mvh
Mathias

#140

Postad 16 april 2009 - 17:50

Mr. Smith
  • Mr. Smith
  • Amatör

  • 98 inlägg
  • 0

1 av 4 filmer skickade för mig. mycket trevligt. Tyvärr fick jag följande mail angående de andra 3:

We have experienced a delay in receiving this product from our suppliers and we are currently awaiting confirmation of when the goods will be available for dispatch.

finns det nån chans att jag får dom eller pengarna tillbaks överhuvudtaget?


Förstår inte vad du menar. De väntar ju på leverans ... om du inte vill vänta är det ju bara och maila och få pengarna tillbaka. Det brukar alltid funka hos cd-wow. Jag handlat där jättemycket. Ibland (obs ibland) lång leveranstid, men det är det bästa stället att göra riktiga klipp på ...

Alla mina prylar är på "backorder" men jag är övertygad om att de kommer att skickas om jag har tålamod att vänta.

Jag handlade min beställning på företagskortet och där har jag 60 dagars kredit ... så jag kan vänta :D

#141

Postad 16 april 2009 - 18:03

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Jag avbeställde terminator 2 eftrsom jag läste att det inte var HDljud och bilden skulle suga, gick alldeles utmärkt!

#142

Postad 16 april 2009 - 20:12

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Fan man skulle beställt mer, fan ta dig hassesolo :) . Mina ordrar är skickade!


:D
Bara en av mina är skickad än, men är man inställd på att vänta några veckor så går det bra.

#143

Postad 16 april 2009 - 20:21

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

:D
Bara en av mina är skickad än, men är man inställd på att vänta några veckor så går det bra.



Får väl säga grattis till ett ******** bra kap för din del! :)

#144

Postad 16 april 2009 - 21:18

ds_punkt
  • ds_punkt
  • Amatör

  • 73 inlägg
  • 0
1 av ca 100 skickades idag :D

#145

Postad 16 april 2009 - 22:23

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
What da heck! 100st, det var det värsta, fan vad gött för dig.

Jag hoppas på en snabb postgång för min 2 (:D) filmer

#146

Postad 16 april 2009 - 23:22

ekon
  • ekon
  • Guru

  • 5 775 inlägg
  • 0
Inte ett piss har skickats av mina, men jag köpte ju inga 100st!

Backorder på allt men inga mail ännu!

Om någon/alla går igenom är det ju som en dröm som går i uppfyllelse! Tänk att jag råkade navigera in CDWOW och de har värsta rean...

#147

Postad 17 april 2009 - 00:44

Unregisteredbb649a5e
  • Unregisteredbb649a5e
  • Guru

  • 4 239 inlägg
  • 0
vad är det man har missat nu? :D

#148

Postad 17 april 2009 - 00:52

ekon
  • ekon
  • Guru

  • 5 775 inlägg
  • 0
Kolla i Blu-ray rea tips tråden!

#149

Postad 17 april 2009 - 15:40

belzebubb
  • belzebubb
  • Veteran

  • 1 866 inlägg
  • 0
Nu har min pirates of the caribbean box skickats. Verkar ju dock som det är australiensiska utgåvor? Så då man man väl glömma svensk text. Bra att dom informerar om det efteråt..

Redigerat av belzebubb, 17 april 2009 - 15:40.


#150

Postad 17 april 2009 - 16:37

ekon
  • ekon
  • Guru

  • 5 775 inlägg
  • 0
Vafan skickar dem era varor för och inte mina :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.