Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

!*!Killzone 2-klantråd!*!

2491 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Killzone 2 (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 8,62 (38) 49:-
1 relaterade trådar

#101

Postad 10 februari 2009 - 10:35

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Uhm, du vet väl om att spelet har ett inbyggd klan-system med ladders och turneringar?


Yes, men ingen vet hur bra/dåligt det kommer funka än och det skadar ju inte att vara registrerade på consolegaming.eu då det säkert i framtiden kommer fler "klanspel".
Men absolut, just därför jag ser grymt mycket fram emot KZ2, på pappret så verkar det ha den överlägset bästa "klansupporten" out there!

EDIT: consolegaming.eu kommer ha den här turneringen som "kick off":
http://killzone2.ps3...ost.php?id=1353

Redigerat av BrittBastard, 10 februari 2009 - 10:38.


#102

Postad 10 februari 2009 - 10:41

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Och för er som är intresserade av att veta hur KZ2's "klansystem" kommer vara uppbyggt:

From the main menu of the game:

Play
Community
Clan
Statistics
Options


After you select the Clan option, there are five options you can choose:

My Clan
Universe
Tournaments
Ranking
Member Ranking


Choosing the "My Clan" option:

Challenge Clan
Transfer Leader
Leave Clan
Demote Member
Promote Member
Kick Player
Revoke Invite
Invite Player


Choosing the "Universe" option:

This will display your clan's win/loss ratio, among other statistics. Also displays upcoming tournaments and clan news.


Choosing the "Tournaments" option:

Here you can sign your clan up to matches. . It will also display what weapons are allowed to be used, and what classes can be used, so you will know exactly how the tournament works, along with any added notes.

You can also create tournaments.


Choosing the "Ranking" option:

Here, you can check how your clan is doing world wide, or just in your region.


Choosing the "Member Ranking" option:

This option shows off the K/D statistics of your clan members. Not only that, but it tells you how well they played TODAY, LAST WEEK, the last TWO WEEKS, last MONTH, and ALL TIME.

#103

Postad 10 februari 2009 - 10:44

Henke811
  • Henke811
  • Användare

  • 158 inlägg
  • 0
;) LÄNGTAR ;)

#104

Postad 10 februari 2009 - 10:58

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0
Nån som vet om det blir som på COD att man måste bjuda in spelare till servern som alla spelar på
Eller kommer servern ligga öppe så att man kan välja den?
Hade vart så skönt att slippa "bjuda in" systemet och ha en server med password

#105

Postad 10 februari 2009 - 11:06

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Yes, men ingen vet hur bra/dåligt det kommer funka än och det skadar ju inte att vara registrerade på consolegaming.eu då det säkert i framtiden kommer fler "klanspel".

Jag är övertygad om att det kommer vara betydligt smidigare att köra med spelets och killzone.com som är länkat, än via en extern site. Dessutom har du ju VALOR som gör att man lättare spelar "rankat" mot andra klaner.


För övrigt är det många av oss som redan är registrerad på en liknande site.

http://gamebattles.c...duty-4/team/mhb

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 10 februari 2009 - 11:08.


#106

Postad 10 februari 2009 - 11:14

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Nån som vet om det blir som på COD att man måste bjuda in spelare till servern som alla spelar på
Eller kommer servern ligga öppe så att man kan välja den?
Hade vart så skönt att slippa "bjuda in" systemet och ha en server med password

Inget inbjudningssystem. Servrarna ligger öppna eller med lösenord så man lätt kan joina vilken man vill eller hoppa in i en server som en vän spelar i.

När man utmanar en annan klan skickar man en challenge till dem med föreslagen tid, kartor och regler och hur mycket VALOR man vill satsa. Om den accepteras skapas ett event. När tiden är kommen för att spela matchen skapas automatisk en server med valda regler som bara klanmedlemmarna kan joina. Efter match registreras automatiskt segern eller förlusten och ev. ändring i VALOR.

Inget hassle som man har upplevt på externa siter...

#107

Postad 10 februari 2009 - 11:22

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
fy faan va bra clan systemet verkar va då,, riktigt kul att man kan köra clanmatcher direkt därifrån,, hade ingen aning om detta men det höjde ju snäppet på spelet rejält i alla fall, kul sen att se också hur man ligger till jämfört mot andra klaner
skönt också att slippa invite systemet

#108

Postad 10 februari 2009 - 11:40

PBateman
  • PBateman
  • Forumräv

  • 819 inlägg
  • 0

Inget inbjudningssystem. Servrarna ligger öppna eller med lösenord så man lätt kan joina vilken man vill eller hoppa in i en server som en vän spelar i.

När man utmanar en annan klan skickar man en challenge till dem med föreslagen tid, kartor och regler och hur mycket VALOR man vill satsa. Om den accepteras skapas ett event. När tiden är kommen för att spela matchen skapas automatisk en server med valda regler som bara klanmedlemmarna kan joina. Efter match registreras automatiskt segern eller förlusten och ev. ändring i VALOR.

Inget hassle som man har upplevt på externa siter...


Underbart, blir det som när man körde klan verksamhet på PC.
Blir ju lättare när man har träningar eller intern matcher.

#109

Postad 10 februari 2009 - 12:04

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0

Inget inbjudningssystem. Servrarna ligger öppna eller med lösenord så man lätt kan joina vilken man vill eller hoppa in i en server som en vän spelar i.

När man utmanar en annan klan skickar man en challenge till dem med föreslagen tid, kartor och regler och hur mycket VALOR man vill satsa. Om den accepteras skapas ett event. När tiden är kommen för att spela matchen skapas automatisk en server med valda regler som bara klanmedlemmarna kan joina. Efter match registreras automatiskt segern eller förlusten och ev. ändring i VALOR.

Inget hassle som man har upplevt på externa siter...


Det var just därför jag valde consolegaming.eu, för att slippa "hassle".
Enligt [TDS], The Demolition Squad, som är/var en mycket bra svensk klan så funkar det mycket bättre där än på gamebattles.com. Amerikanarna bryr sig inte så mycket om "lite gnäll" från européer.
Skitsamma, tro mig, ingen är nöjdare än mig om KZ2's klansystem är lika bra som det verkar vara!
Då behöver vi självklart inte bry oss om consolegaming.eu eller gamebattles.com.

Nog om det, låt oss nu koncentrera oss på att...vänta.....

#110

Postad 10 februari 2009 - 12:14

bele_75
  • bele_75
  • Användare

  • 145 inlägg
  • 0
Jag vill gärna vara med i framtiden! Kan inte den 25:e jobbar natt ;)

PSN:bele666

#111

Postad 10 februari 2009 - 12:27

Unregistered9d110ebc
  • Unregistered9d110ebc
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Jag är gärna med i klanen. Kan inte den 25:e pga resa.

PSN id: usasnygfred (tror jag, måste kolla upp det)

#112

Postad 10 februari 2009 - 12:44

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
ENDAST 2 PLATSER KVAR TILLS VI ÄR UPPE I 64!

#113

Postad 10 februari 2009 - 13:37

Chumster88
  • Chumster88
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Jag är lätt På!

Psnid: Ronnang

har sony BT headset ;)

#114

Postad 10 februari 2009 - 13:41

Unregisteredda254153
  • Unregisteredda254153
  • Veteran

  • 2 268 inlägg
  • 0
Jag kan inte hitta Jenslu i listan! Nu när jag tänker efter har jag inte sett honom här eller online på ett bra tag. Vad har hänt? Har han gått och köpt en 360? ;)

#115

Postad 10 februari 2009 - 13:43

Zdaarlight
  • Zdaarlight
  • Lärjunge

  • 415 inlägg
  • 0
Säg att jag redan var anmäld?! Vem var det som anmälde mig? Hursomhelst tack så mycket för jag är gärna med i clanen. Btw så låter clansystemet oerhört smidigt, hoppas bara att det fungerar som det är tänkt.

#116

Postad 10 februari 2009 - 13:44

Gavva
  • Gavva
  • Forumräv

  • 598 inlägg
  • 0
När jag sett Jenslu så har han lirat NHL Arkade 3 on 3 ! Har inte sett honom på forumet ett tag.

#117

Postad 10 februari 2009 - 13:48

Unregistered36883
  • Unregistered36883
  • Mästare

  • 3 680 inlägg
  • 0

Jag kan inte hitta Jenslu i listan! Nu när jag tänker efter har jag inte sett honom här eller online på ett bra tag. Vad har hänt? Har han gått och köpt en 360? ;)


Tycker mig ha sett honom glida online titt som tätt....

#118

Postad 10 februari 2009 - 14:37

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
FULLT!
Första inlägget uppdaterat.

Nu är det tyvärr fullt! Vi är 64st och spelet tillåter "endast" 64st per klan.
Men blir vi många fler är det ju bara att starta [MHB2] eller nåt.
Sen kan det ju faktiskt vara så att folk hoppar av innan/när spelet släpps.
Finns ju också möjligheten i spelet att kicka och invita folk och jag skulle bli mycket förvånad om det nu är just vi 64 som lirar KZ2 under hela dess livslängd. Klanen kommer nog att uppdateras med folk som hoppar av och kommer in kontinuerligt.

Så, det enda vi kan göra nu är att ladda!
Läs gärna morlocks inlägg och fundera på vilken av klasserna som kommer vara just eran favorit!

https://www.minhembi...s...t&p=1454205

Redigerat av BrittBastard, 10 februari 2009 - 15:20.


#119

Postad 10 februari 2009 - 15:57

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

FULLT!
Första inlägget uppdaterat.

Nu är det tyvärr fullt! Vi är 64st och spelet tillåter "endast" 64st per klan.
Men blir vi många fler är det ju bara att starta [MHB2] eller nåt.
Sen kan det ju faktiskt vara så att folk hoppar av innan/när spelet släpps.
Finns ju också möjligheten i spelet att kicka och invita folk och jag skulle bli mycket förvånad om det nu är just vi 64 som lirar KZ2 under hela dess livslängd. Klanen kommer nog att uppdateras med folk som hoppar av och kommer in kontinuerligt.

Så, det enda vi kan göra nu är att ladda!
Läs gärna morlocks inlägg och fundera på vilken av klasserna som kommer vara just eran favorit!

https://www.minhembi...s...t&p=1454205


jag ska jobba hårt för att låsa upp Scout så fort som möjligt därav fridag torsdag den 26e och fredag den 27e å sen blir det helg så har 4,5 dagar på mig så 50-60 timmar kan vi räkna med! Räcker det morlock eller kommer jag behöva mer tid?

#120

Postad 10 februari 2009 - 16:02

frass3
  • frass3
  • Veteran

  • 1 521 inlägg
  • 0
Skall också få fram scouten så fort som möjligt. Har dock inte lika gott om tid som du verkar ha kerren. Men skall ligga i så mycket det går iaf.

#121

Postad 10 februari 2009 - 16:07

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Räcker det morlock eller kommer jag behöva mer tid?

Det tog mig 23 timmar första gången och 10 timmar andra gången. De verkar fortfarande vara samma poängkrav för Scout.

#122

Postad 10 februari 2009 - 16:08

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Skall också få fram scouten så fort som möjligt. Har dock inte lika gott om tid som du verkar ha kerren. Men skall ligga i så mycket det går iaf.


hehe jag lägger nog 70-80 timmar om det skulle behövas men hoppas inte det

ett varv på cod tar ju 24-30 timmar så hoppas att det ligger på det dubbla här så blir det nog bra

#123

Postad 10 februari 2009 - 16:08

BennySlyden
  • BennySlyden
  • Forumräv

  • 981 inlägg
  • 0
Jag tror jag ska försöka satsa på en offensiv klass till att börja med. Kanske en assault-boostad medic ;). En Tactician som fixar spawnpunkter med turreter runt kanske vore bra att ha annars men det får bli en klass för någon som gillar att hålla ett lite lugnare tempo ;)

#124

Postad 10 februari 2009 - 16:11

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Det tog mig 23 timmar första gången och 10 timmar andra gången. De verkar fortfarande vara samma poängkrav för Scout.


vilken besvikelse :D då kan jag ju till och med spela ett antal timmar som scout oxå men man får väl lägga till 50% på dina tider får att gissa sin egen tid så runt 35 timmar


Jag tror jag ska försöka satsa på en offensiv klass till att börja med. Kanske en assault-boostad medic ;). En Tactician som fixar spawnpunkter med turreter runt kanske vore bra att ha annars men det får bli en klass för någon som gillar att hålla ett lite lugnare tempo ;)


scout är väl offensivt som ******** fast det beror ju lite på hur man gillar å spela man får ju anpassa vapen efter spelstil inte tvärt om

#125

Postad 10 februari 2009 - 16:13

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

  • 328 inlägg
  • 0
Kommer nog ge mej efter engineer först, fixa så jag kan ha turret i en annan klass sen blir det att sikta på saboteur som jag tror kommer passa mej bäst. Möjligt att jag ger mej efter tactican där imellan..

Men jag tror att det där med klasser ger sej självt eftersom man måste spela fram dom.

#126

Postad 10 februari 2009 - 16:18

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

vilken besvikelse :D då kan jag ju till och med spela ett antal timmar som scout oxå men man får väl lägga till 50% på dina tider får att gissa sin egen tid så runt 35 timmar

Att nå max rank tar tid. Att låsa upp alla egenskaper kräver skills. (och tid) ;) Annars är det ingen mening att stressa, hinner man ju spela ordentligt med varje klass. ;)

Kom sen ihåg att man enbart kan välja en annan sekundär egenskap! Vilket innebär t.ex att man inte kan spela som sniper med turrets eller återupplivningsmojung.

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 10 februari 2009 - 16:20.


#127

Postad 10 februari 2009 - 16:21

kerren
  • kerren
  • Mästare

  • 2 776 inlägg
  • 0

Att nå max rank tar tid. Att låsa upp alla egenskaper kräver skills. (och tid) ;) Annars är det ingen mening att stressa, hinner man ju spela ordentligt med varje klass. ;)

Kom sen ihåg att man enbart kan välja en annan sekundär egenskap! Vilket innebär t.ex att man inte kan spela som sniper med turrets eller återupplivningsmojung.


jodå jag ska låsa upp alt såklart men vill komma åt scout så fort som möjligt så man har tillgång till alla vapen iaf

#128

Postad 10 februari 2009 - 16:29

D-J
  • D-J
  • Forumräv

  • 656 inlägg
  • 0

Jag är sugen till tusen , Dax o kavla upp och göra nått " seriöst " med ps3an !
Killzone e så klar bokat å klart, så den 25 feb är jag redo ! o headset finns !


squadmates : SWE-666
psn-id Bullen_se


Håll mig i liv i form av heathpacks bara :)

Är gärna på och vill gärna ha ett par squadmates som är inne rätt ofta :D
Gärna några squadmates som ja lirat bf med lr nåt annat...!!! :P

Spelar för det mesta på eftermiddagar,sena nätter och helger :P.

Har mick och är grymt pratglad ;),iaf runt helger haha...
Psn id Voldoo


Kvalar man in som BF:BC compadre? jag har iaf ett par dogtags med ditt namn :D

Klan-interfacet ser ut att bli j*vligt bra, känns verkligen som de lagt ner mycket arbete o tanke i multiplayerläget
Jag tänker köra lite blandning av klasser tills jag når scout ;) då det inte verkar finnas något tyngre automatgevär liknande m249 lr m60 eller har jag fel? :D

#129

Postad 10 februari 2009 - 16:54

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0
kan också tänka mig att spela med voldoo, känner igen han från BF:BC. Mina "bästa" dogtags" är från han! haha:D

BTW sony headset är påväg!

#130

Postad 10 februari 2009 - 17:04

Unregisteredca15b0a9
  • Unregisteredca15b0a9
  • Forumräv

  • 703 inlägg
  • 0

Håll mig i liv i form av heathpacks bara ;)



Kvalar man in som BF:BC compadre? jag har iaf ett par dogtags med ditt namn :D

Klan-interfacet ser ut att bli j*vligt bra, känns verkligen som de lagt ner mycket arbete o tanke i multiplayerläget
Jag tänker köra lite blandning av klasser tills jag når scout :wub: då det inte verkar finnas något tyngre automatgevär liknande m249 lr m60 eller har jag fel? :unsure:



kan också tänka mig att spela med voldoo, känner igen han från BF:BC. Mina "bästa" dogtags" är från han! haha:D

BTW sony headset är påväg!




Spelar mer än gärna med banana och D-J då ja vet vad dem går för på slagfältet :P.
Och om ja inte minns fel har ja en hel drös med dogtags från er alla =). Kommer ju krossa allt motstånd :). hur många squadmates får man vara i en squad? är de som vanligt 4 stycken?

#131

Postad 10 februari 2009 - 17:16

Bulltarn
  • Bulltarn
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0

Håll mig i liv i form av heathpacks bara :)


nej du får hålla dig vid liv :wub: !
kommer fixa ammuntionsdepåerna åt dig i stället , o om jag känner dig rätt kommer du behöva all ammo du kan få :unsure:


//jocke

#132

Postad 10 februari 2009 - 17:24

Unregistered28641812
  • Unregistered28641812
  • Veteran

  • 2 286 inlägg
  • 0

hur många squadmates får man vara i en squad? är de som vanligt 4 stycken?


Ja, 4 stycken är det.

#133

Postad 10 februari 2009 - 17:29

D-J
  • D-J
  • Forumräv

  • 656 inlägg
  • 0

Spelar mer än gärna med banana och D-J då ja vet vad dem går för på slagfältet ;).
Och om ja inte minns fel har ja en hel drös med dogtags från er alla =). Kommer ju krossa allt motstånd :). hur många squadmates får man vara i en squad? är de som vanligt 4 stycken?


japp 4 pers i squaden, och då har vi ju skrapat ihop en bra pott :wub: Jag går i god för Bullen_se (get your shit together bullen_se... it´s my ass on the line! :P )
Men frågan är om det går att lägga in såna "preferenser" i klanen på KZ2

nej du får hålla dig vid liv :D !
kommer fixa ammuntionsdepåerna åt dig i stället , o om jag känner dig rätt kommer du behöva all ammo du kan få B)


//jocke


Jepp Här ska det röjas tills jag låser upp Scout One shot;One kill :unsure:
eller menar du att jag siktar som en kratta?! :lol:

Redigerat av D-J, 10 februari 2009 - 17:30.


#134

Postad 10 februari 2009 - 17:48

BrittBastard
  • BrittBastard
  • Oppa is gangnam style

  • 7 899 inlägg
  • 0
Jag kommer nog att köra Saboteur mest. När jag har kommit dit d v s...

morlock eller någon annan som hade betan; när man har låst upp allt, hur många "custom classes" kan man ha sparade?
Jag gissar att man inför varje spelomgång har möjligheten att välja vilken klass man ska vara?

#135

Postad 10 februari 2009 - 17:53

Bulltarn
  • Bulltarn
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0

japp 4 pers i squaden, och då har vi ju skrapat ihop en bra pott :) Jag går i god för Bullen_se (get your shit together bullen_se... it´s my ass on the line! :unsure: )
Men frågan är om det går att lägga in såna "preferenser" i klanen på KZ2



Jepp Här ska det röjas tills jag låser upp Scout One shot;One kill :wub:
eller menar du att jag siktar som en kratta?! :P


Dont worry About u Ass ;) u can count on me !

Sikta som en kratta , nej då ! Men tömmer ammo som en A-lagare hivar öl :D

#136

Postad 10 februari 2009 - 19:13

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

  • 759 inlägg
  • 0
Jag har ett förslag.
Vi är ju några som har spelat tillsammans ganska länge och (förhoppningsvis) har trivts med det. (Började väl när Warhawk kom???)
Vi som var med och krigade på gamebattles.com har ju redan en gruppering där så jag tänkte
att ni som var med på den tiden och är sugna på att haka på i Killzone 2 är hjärtligt välkommna i den klangrupperingen!
Vi hade ju jäkligt roliga matcher där emellenåt!
Jag har då trivts ypperligt i ert sällskap!
Blir vi ett gäng så tycker jag vi använder oss av den officiella klan-funktionen när spelet anländer.
Är den skit får vi tänka om.

#137

Postad 10 februari 2009 - 19:19

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0
Shit vad sugen jag är på att spela nu!!!
Är också sugen på att spela sniper.. fast saboteur och tactitian verkar också riktigt intressanta!
en kombo som jag är sugen på att testa är Turret och Spawnpoint Specialist..känns som en riktigt bra försvarare!?! eller?


Det enda jag är orolig för är att jag kommer lägga ner för mycket tid på MP, och skita i SP. SP ser lovande ut faktiskt!


Och om ja inte minns fel har ja en hel drös med dogtags från er alla =). Kommer ju krossa allt motstånd :)


tss...

#138

Postad 10 februari 2009 - 19:30

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Jag har ett förslag.
Vi är ju några som har spelat tillsammans ganska länge och (förhoppningsvis) har trivts med det. (Började väl när Warhawk kom???)
Vi som var med och krigade på gamebattles.com har ju redan en gruppering där så jag tänkte
att ni som var med på den tiden och är sugna på att haka på i Killzone 2 är hjärtligt välkommna i den klangrupperingen!
Vi hade ju jäkligt roliga matcher där emellenåt!
Jag har då trivts ypperligt i ert sällskap!
Blir vi ett gäng så tycker jag vi använder oss av den officiella klan-funktionen när spelet anländer.
Är den skit får vi tänka om.

Låter som en ypperlig idé!

1. eldoro (doro)
2. morlock

en kombo som jag är sugen på att testa är Turret och Spawnpoint Specialist..känns som en riktigt bra försvarare!?! eller?

Not can do. Två primäregenskaper det där. :)

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 10 februari 2009 - 19:33.


#139

Postad 10 februari 2009 - 19:37

erlander
  • erlander
  • Forumräv

  • 551 inlägg
  • 0

Jag har ett förslag.
Vi är ju några som har spelat tillsammans ganska länge och (förhoppningsvis) har trivts med det. (Började väl när Warhawk kom???)
Vi som var med och krigade på gamebattles.com har ju redan en gruppering där så jag tänkte
att ni som var med på den tiden och är sugna på att haka på i Killzone 2 är hjärtligt välkommna i den klangrupperingen!
Vi hade ju jäkligt roliga matcher där emellenåt!
Jag har då trivts ypperligt i ert sällskap!
Blir vi ett gäng så tycker jag vi använder oss av den officiella klan-funktionen när spelet anländer.
Är den skit får vi tänka om.

Vet inte om jag räknas in där (då får ni säga till) men jag var med mycket och lirade med er i början av cod4 och var även med lite i gamebattles.

#140

Postad 10 februari 2009 - 19:49

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

  • 759 inlägg
  • 0
Jodå nog är du med!
Logga in på GB och kolla vettja!
Sen har vi ju ett klubbhus i Home också, dom som joinat där kan ju vara med också såklart.

#141

Postad 10 februari 2009 - 19:52

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0

Not can do. Två primäregenskaper det där. :)


Nehe du :wub: :unsure:

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  Bild_1.jpg   43,81K   0 Antal nerladdningar

Redigerat av Unregistered7da62804, 10 februari 2009 - 19:53.


#142

Postad 10 februari 2009 - 19:58

Unregistered3ece8f6f
  • Unregistered3ece8f6f
  • Beroende

  • 1 069 inlägg
  • 0
Spelar gärna med er även i fortsättningen Doro m.fl vi har ju lekt tillsammans ända sedan warhawk...men klubbhuset är allt som oftast tomt....Vi får väl ta en riktig inflyttningsfest nån dag?

#143

Postad 10 februari 2009 - 20:00

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

Nehe du.

Ser nu att ordningen på Engineers egenskaper är bytta. Återstår att se om grafen är korrekt. Turrets som primär och repair som sekundär fungerade väldigt bra i betan i varje fall, om än var det svårt att låsa upp repair.

#144

Postad 10 februari 2009 - 20:03

Unregistereda1381774
  • Unregistereda1381774
  • Forumräv

  • 759 inlägg
  • 0

Spelar gärna med er även i fortsättningen Doro m.fl vi har ju lekt tillsammans ända sedan warhawk...men klubbhuset är allt som oftast tomt....Vi får väl ta en riktig inflyttningsfest nån dag?

Tycker klubbägaren borde styra upp det!
Morlock, fram med drickat!

#145

Postad 10 februari 2009 - 20:03

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0

Ser nu att ordningen på Engineers egenskaper är bytta. Återstår att se om grafen är korrekt. Turrets som primär och repair som sekundär fungerade väldigt bra i betan i varje fall, om än var det svårt att låsa upp repair.


tss bortförklaringar! :)

om det inte ändras igen, tycker jag fortfarande att det är en bra kombo!

#146

Postad 10 februari 2009 - 20:05

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0

om det inte ändras igen, tycker jag fortfarande att det är en bra kombo!

Japp, känns som det kommer stå turrets överallt då alla klasser kan placera ut dem. Iofs kanske logiskt då Tacticians sekundär är flygande bottar. :)

Ville man ha turretsmöjlighet i betan blev man tvungen att köra med shotgun enbart.

EDIT: Avvaktar med att ändra i killzone-tråden tills jag fått det bekräftat... :wub:

Redigerat av Unregisteredf64a5233, 10 februari 2009 - 20:08.


#147

Postad 10 februari 2009 - 20:09

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0

Japp, känns som det kommer stå turrets överallt då alla klasser kan placera ut dem. Iofs kanske logiskt då Tacticians sekundär är flygande bottar. :)

Ville man ha turretsmöjlighet i betan blev man tvungen att köra med shotgun enbart.


jaa den kombon är ju "marginellt" bättre :wub:

#148

Postad 10 februari 2009 - 20:14

Mortensen
  • Mortensen
  • Lärjunge

  • 328 inlägg
  • 0
Men var är det som man kan reparera som engineer om inte turrets?
Hur ska då någon kunna få turrets om alla måste reparera 5x8 för att få turret abeletyn?
Menar någon måste ju isf vara först med att turret abelety, för att kunna sätta ut dom, och hur ska det gå om det inte finns något att reparera? :)
(om jag har fattat allt rätt nu)

Redigerat av Mortensen, 10 februari 2009 - 20:18.


#149

Postad 10 februari 2009 - 20:18

Unregistered7da62804
  • Unregistered7da62804
  • Forumräv

  • 858 inlägg
  • 0

Men var är det som man kan reparera som engineer om inte turrets? och hur ska då någon kunna få turrets om alla måste reparera 5x8 för att få turret abeletyn?
(om jag har fattat allt rätt nu)


man kan reparera andra turrets och ammolådor. känns som det är något mer, men kan inte komma på det!

#150

Postad 10 februari 2009 - 20:30

Bulltarn
  • Bulltarn
  • Wannabe

  • 22 inlägg
  • 0

man kan reparera andra turrets och ammolådor. känns som det är något mer, men kan inte komma på det!


hacka andra turrets också har jag för mig .



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.