Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Dark Souls

187 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Dark Souls (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 6,67 (2) 145:-
Dark Souls - Limited Edition (PS3) (PlayStation 3-spel) 2 9 (8) Inga priser

#1

Postad 16 september 2010 - 15:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Spirituell uppföljare till DS:

http://kotaku.com/56...s-next-gameaku/

:)

Edit: Just det, nu är det multiplattform också.

Redigerat av Zoiler, 16 september 2010 - 15:50.


#2

Postad 17 september 2010 - 19:53

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Trailer; http://tgs.gamespot.com/video/6276384/

#3

Postad 17 september 2010 - 20:38

Dolph_Lundgren
  • Dolph_Lundgren
  • Beroende

  • 1 170 inlägg
  • 0
nice.. Ds är ett spel jag verkliggen velat spela med missat pga av begränsningarna med att spela ps3 spel på en 360.
multiplatform FTW! det och co op.

#4

Postad 01 februari 2011 - 14:17

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Famitsu reveals brand new info on Dark Souls (Demon's Souls spiritual sequel)

There's a preview on the game in this week's Famitsu. The official title is now Dark Souls. Some info from the preview:

- This is the official title of what was previously Project Dark

- This time they want to increase the amount of field exploration in the game.
- All fields are seamless, so whatever you can see, you can reach and explore. If you see a fortress or castle walls in the distance, you can eventually get there.
- There will be no map display in the game, just a position display marker.

- They aim to make the game just as challenging than Demon's Souls, but also just as rewarding when you succeed. The sense of achievement is important.

- The gameplay will be similar to Demon's Souls in concept, where it's about trial and error and learning from your mistakes to play better.

- The game does not share the same world and story as Demon's Souls.
- The game will not use the same format as Demon's Souls in terms of having 5 worlds connected via a hub.

- Instead all maps in the game will be linked seamlessly in a connected world. The pace of the game will feel more about exploration and discovering locations, which you can then go inside into a dungeon or whatever and explore the interior further.
- There will be more complex level designs in the game using more vertical design in areas and such.

- The world setting is based on medieval dark fantasy, and will contain themes like "high fantasy of kings and knights", "death and the depths of the earth", and "the flames of chaos".

Edit: More details added.

- The character creation process will not be class based.
- The play style of the player character will have much more freedom this time.
- There will be many more spells and items, and the animation and uniqueness of weapons will also be increased.

- The online elements are very similar to Demon's Souls. There is cooperative and PvP.
- You can still leave messages, and see players who died at various places.
- There will be no Soul Tendency this time because they don't want to have to use dedicated servers to handle that shit again.
- Instead this time there will be more features allowing players to engage in "mutual role playing" which they say are still under wraps. They'll reveal more when it's time.



Edit:

The game is slated for release in 2011. Nice!


Redigerat av Zoiler, 01 februari 2011 - 14:20.


#5

Postad 01 februari 2011 - 14:42

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Givet köp. Deamons Souls är ett av de absolut bästa spelen den här konsollgenerationen. Ngt de kan förbättra är den jäkla grindingen efter items. Det var sjukt tråkigt.

Fan nu blir jag sugen på att lira DS igen.

Redigerat av Unregistereddc471864, 01 februari 2011 - 14:42.


#6

Postad 02 februari 2011 - 23:55

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Trailer

Varning för epicness.

Dark Souls First Look
By Sophia Tong, GameSpotPosted Feb 2, 2011 12:41 pm PT

Namco and From Software unveiled multiple areas in the upcoming action role-playing game.

GameSpot's 2009 Game of the Year winner Demon's Souls has a spiritual successor on the way, recently revealed as Dark Souls (originally under the codename Project Dark). The game is being published by Namco Bandai, and publisher/developer From Software showed off multiple areas during Namco's Ignite press event in San Francisco. Demon's Souls producer Takeshi Kajii returns, as well as the team behind the first brutal adventure.

Before getting into the demo, Kajii wanted to make sure that everyone understood that this is another third-person action role-playing game that's very much about strategic, tactical swordplay. He also made sure that we were all aware that, like its challenging predecessor, Dark Souls was going to be difficult. Death will come, and it will come often. So much in fact, that Kajii hopes players will find it funny. As in the first game, you will play as a customizable hero, but for the sake of a smoother-flowing demo, the knight was fully equipped, and all the HUD elements were turned off. After the initial tutorial, you'll find yourself in the middle of some old ruins, overrun with foliage and dilapidated stone structures. This is where you'll apparently be able to travel to different areas of the game, but in the demo we ventured up some steps off to the side to try to sneak past a slumbering dragon that's perched on a stone overpass. Undead warriors greeted the knight as he made his way up the steps, and Kajii pointed out that you'll need to be much more aware of your surroundings this time around, because you'll find that enemies will come after you from all directions.

Arrows and Molotov cocktails are just some of the things being tossed your way as you try to fend off enemies right in front of you. The dragon, which remained sound asleep, will wake up if you make too much noise, and if you want to snag the treasure right next to it, you're going to have to be very quiet about it. In this part of the demo, the goal was to reach the castle grounds, and we watched as the knight moved through narrow corridors and walkways and climbed battlements. A boss waited for us at the end of this area, a big brute with horns and an enormous club. It was slow, but there were archers on the parapet that made it difficult to focus. We watched as the knight climbed up the ladder and took out the archers and eventually returned to the top and jumped off onto the head of the beast for some extra bloody damage. Kajii explained that Dark Souls lets you play how you want to play, by giving you the option to use a variety of weapons that will all perform differently. It all depends on your play style and what you feel comfortable with. You can duel-wield different weapon types if you prefer, and there are more than 100 types in the game.

Like in Demon's Souls, the world is vast and created with great detail for you to explore. Everything that you see on the horizon can be reached in some way, so it's on you to tread carefully through the world. The atmosphere and lighting that made Demon's Souls stand out were also present here and equally impressive, from what we've seen of the various areas. After the boss, we moved to a misty dark forest area with moss-covered trees. Here we saw another example of the type of character you can play as. Kajii called him an onion knight, because he was a short, rotund fellow who even rolls clumsily when he does his dodge roll. In the next area we got a brief glimpse of what was described as an "underground hell," sparsely decorated with decaying trees, temples, and lava flowing all around.

The final area that we visited also happens to be the developer's favorite, and we can see why. It's nicknamed "Trap Road," and the entire dungeon is packed with booby traps and other fun ways to die. Deadly arrows will shoot out of nowhere, and the path is narrow, and the only way to get past is to weave through a row of swinging pendulum blades. Spells will once again be available to you, including one that coats you in solid iron to protect you from damage. You can't roll with this spell, however, but you'll be well protected against attacks. Another feature we saw is your ability to turn into a vase and tuck yourself among other vases to hide from other players. Like before, all the online integrated features will be included, so players can once again play together or against one another.

For those who can't wait to get their hands on another intense and unforgiving experience, Dark Souls will be released worldwide on the Xbox 360 and PlayStation 3 by holiday 2011. Stay tuned to GameSpot for more updates.



#7

Postad 03 februari 2011 - 10:02

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
*mums* :blush: Var förbokar man? Behöver vet anär det släpps så jag kan planera min semester :D

Redigerat av Unregistereddc471864, 03 februari 2011 - 11:39.


#8

Postad 03 februari 2011 - 11:26

liath
  • liath
  • Lärjunge

  • 400 inlägg
  • 0
Hade önskat CO-OP offline... Finns det något sånt här spel som har det? Two Worlds , Oblivion eller vad som helst?

#9

Postad 03 februari 2011 - 16:48

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Holiday 2011, det är är julen dom menar då?

#10

Postad 03 februari 2011 - 18:06

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Det brukar menas thanksgiving eller så. Slutet på november gissar jag på.

#11

Postad 03 februari 2011 - 19:41

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Attans, fortfarande fel sida av året.

Väldigt uppskattat att dom tar bort soul tendency, jag tyckte det var väldigt kul med den varierande världen men utan att läsa Wikis och dylikt så finns det inte en chans i världen att man lär sig hur systemet fungerar. Samma sak med world tendency egentligen, spelar man online så får man aldrig pure white / black förutom vid event vilket innebär att man konstant har någon mellangrå nyans utan egentliga fördelar. Båda systemen krävde en väldig kunskap och väldigt mycket manipulation.

#12

Postad 03 februari 2011 - 21:53

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Attans, fortfarande fel sida av året.

Väldigt uppskattat att dom tar bort soul tendency, jag tyckte det var väldigt kul med den varierande världen men utan att läsa Wikis och dylikt så finns det inte en chans i världen att man lär sig hur systemet fungerar. Samma sak med world tendency egentligen, spelar man online så får man aldrig pure white / black förutom vid event vilket innebär att man konstant har någon mellangrå nyans utan egentliga fördelar. Båda systemen krävde en väldig kunskap och väldigt mycket manipulation.


Precis därför spelade jag offline. Gick inte att kontrollera tendency annars.

#13

Postad 04 februari 2011 - 14:57

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0

Precis därför spelade jag offline. Gick inte att kontrollera tendency annars.


Jag spelade offline när jag farmade eller när jag var ute efter andra specifika items som bara var tillgängliga vid en given tendency. Dock tyckte jag att onlinedelen var alldeles underbar, min första genomspelning av Demon Souls var helt jäkla magisk och jag tror inte jag haft en sån djup spelupplevelse någonsin. Blodfläckar, meddelanden och stressen som uppstod när man blev invaderad var alla en stor del av just den upplevelsen.

Bristen på information var förvisso en del av spelets charm men inom vissa områden tycker jag att dom kunde ha kostat på sig ett lite enklare upplägg.

#14

Postad 04 februari 2011 - 15:09

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
Jag körde iofs lite online också när jag behövde hjälp. Tror aldrig jag blev invaderad då jag alltid spelade som död för att inte råka påverka tendency :D

#15

Postad 04 februari 2011 - 15:21

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0

Jag körde iofs lite online också när jag behövde hjälp. Tror aldrig jag blev invaderad då jag alltid spelade som död för att inte råka påverka tendency :D


Just att ens död påverkade tendency fick jag reda på först efter att jag kört igenom hela spelet, iofs var jag inte levandes alltför länge då döden inte sällan kom snabbt efter att jag återfått mitt liv.

#16

Postad 04 februari 2011 - 15:30

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Just att ens död påverkade tendency fick jag reda på först efter att jag kört igenom hela spelet, iofs var jag inte levandes alltför länge då döden inte sällan kom snabbt efter att jag återfått mitt liv.


Allt sånt visste jag innan jag hade börjat spela det. Var bland annat det som fick mig att köpa det. Att världen ändras beroende på vilken tendency man hade. Tråkigt om de plockar bort den delen.

#17

Postad 04 februari 2011 - 15:50

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0

Allt sånt visste jag innan jag hade börjat spela det. Var bland annat det som fick mig att köpa det. Att världen ändras beroende på vilken tendency man hade. Tråkigt om de plockar bort den delen.


Jag gillar den föränderliga världen men det måste gå att göra på ett bättre vis, om man bara spelar utan att tänka på det offline eller om man spelar online så kommer man nästan alltid ha någon grå sörja utan egentliga för- eller nackdelar. Det är först när man vet hur det fungerar och man aktivt börjar manipulera tendencyn som man kommer få uppleva pure white / black och det är vid de nivåerna det blir riktigt spännande.

Åtminstone för mig så låg en stor del av charmen i Demon Souls i att inte veta alls vad som ska hända, visst kommer det alltid finnas ett gap mellan sådana som mig och de som läser Wikin innan dom spelar spelet men gapet kan minskas genom ett något enklare system.

#18

Postad 05 februari 2011 - 18:25

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0
Givet köp. Frågan är bara om jag ska köpa det till X360 eller PS3?

#19

Postad 06 februari 2011 - 02:40

Unregistered41389
  • Unregistered41389
  • Användare

  • 203 inlägg
  • 0
kommer det till 360 också?
Varför skulle man välja att köpa det till 360 istället för PS3 om man har båda konsolerna?

#20

Postad 06 februari 2011 - 09:42

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

kommer det till 360 också?
Varför skulle man välja att köpa det till 360 istället för PS3 om man har båda konsolerna?


Bättre handkontroll till 360

#21

Postad 06 februari 2011 - 16:05

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

kommer det till 360 också?
Varför skulle man välja att köpa det till 360 istället för PS3 om man har båda konsolerna?

Kan installera allt på HD:n (mindre laddningstider). Bättre handkontroll. Mindre krångel med allt som rör onlinedelar.

Men om PS3 versionen är bättre på något betydande sätt väger det upp och jag köper till PS3 istället.

#22

Postad 04 mars 2011 - 22:05

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Screens :)

http://www.neogaf.co...ad.php?t=423417

#23

Postad 04 mars 2011 - 23:16

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Ser riktigt bra ut.. tyvärr har jag inte spelat demon souls, kanske dags att köpa det :)

#24

Postad 05 mars 2011 - 01:33

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

Screens :)

http://www.neogaf.co...ad.php?t=423417


Jösses det ser apfett ut :)

#25

Postad 11 maj 2011 - 01:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Death is everywhere

Postad bild
Postad bild
Postad bild

#26

Postad 11 maj 2011 - 11:11

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Ser riktigt bra ut.. nu måste jag bara köpa Demon Souls o spela igenom det först :P

#27

Postad 11 maj 2011 - 13:59

Nanoo
  • Nanoo
  • Användare

  • 127 inlägg
  • 0
Känner redan hur nervös man kommer vara när man lirar det, precis som i Demons souls...

#28

Postad 11 maj 2011 - 15:10

Unregisteredb7e5102f
  • Unregisteredb7e5102f
  • Användare

  • 135 inlägg
  • 0
Verkade så pass bra att det blev en beställning från planetaxel på Demon's Souls.
Får se om man får tid att köra igenom det lagom tid till release av Dark Souls då kanske.

#29

Postad 11 maj 2011 - 15:12

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0

Känner redan hur nervös man kommer vara när man lirar det, precis som i Demons souls...

hur många spel timmar är det ungefär på demon souls ?? har lite andra spel att köra ut innan dark souls kommer
så det hinner kanske gå ner i pris lite :P

nästa vecka kommer ju La Noire B)

#30

Postad 11 maj 2011 - 16:11

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0

hur många spel timmar är det ungefär på demon souls ?? har lite andra spel att köra ut innan dark souls kommer
så det hinner kanske gå ner i pris lite :P

nästa vecka kommer ju La Noire B)


Så många timmar du vill lägga på det. Tror jag lagt ca 100 timmar på det.

#31

Postad 11 maj 2011 - 17:46

Zebra
  • Zebra
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0

Verkade så pass bra att det blev en beställning från planetaxel på Demon's Souls.
Får se om man får tid att köra igenom det lagom tid till release av Dark Souls då kanske.


Atlus har sagt att onlineservrarna kommer att vara igång till åtminstone oktober 2011 för den amerikanska versionen av Demon´s Souls.

#32

Postad 11 maj 2011 - 19:54

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0

Atlus har sagt att onlineservrarna kommer att vara igång till åtminstone oktober 2011 för den amerikanska versionen av Demon´s Souls.

Det är ju inte så bra, tänker ju köpa spelet snart.. o så stänger dom ner onlineservrarna :P

#33

Postad 11 maj 2011 - 20:04

Unregisterede32cf070
  • Unregisterede32cf070
  • Guru

  • 5 006 inlägg
  • 0

hur många spel timmar är det ungefär på demon souls ?? har lite andra spel att köra ut innan dark souls kommer
så det hinner kanske gå ner i pris lite :P

nästa vecka kommer ju La Noire :P

Runt 100 timmar la jag nog på det. 70 timmar första varvet.

#34

Postad 11 maj 2011 - 20:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

Atlus har sagt att onlineservrarna kommer att vara igång till åtminstone oktober 2011 för den amerikanska versionen av Demon´s Souls.

Frågan är om PSN är uppe till dess. Aja, kommer ju på 360 också.

#35

Postad 11 maj 2011 - 21:16

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0

Frågan är om PSN är uppe till dess. Aja, kommer ju på 360 också.

va skall dom släppa Demon's Souls till 360 ?? hur mycket betalar microsoft för det ??

#36

Postad 11 maj 2011 - 23:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0

va skall dom släppa Demon's Souls till 360 ?? hur mycket betalar microsoft för det ??

Nej han menade Dark Souls.

Postad bild
Postad bild

Sony skötte lanseringen av Demon Souls (de hade inga planer på ett EU-släpp, det var Namco Bandai som tog över och släppte det där) så dåligt att de bytte förläggare till Namco. Nu vill de nå ut till fler och sälja mer så de går multiplattform.

#37

Postad 12 maj 2011 - 08:37

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Lite mer info om Dark Souls & video klipp :P

http://www.youtube.c...h?v=5lla1L4zE0s

#38

Postad 20 maj 2011 - 12:18

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Ny Trailer = Gåshud
http://www.youtube.c...h?v=p8owVlkIllY

#39

Postad 20 maj 2011 - 19:39

moparman
  • moparman
  • Über-Guru

  • 11 727 inlägg
  • 0
Mm ser ju inte tråkigt ut direkt..
Kanske dags att försöka klara varv ett på DS då :lol:

#40

Postad 03 juni 2011 - 15:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
E3 trailer

Ehehheh, det ser ut som man kommer dö.

#41

Postad 03 juni 2011 - 15:16

Unregistereddc471864
  • Unregistereddc471864
  • Über-Guru

  • 24 891 inlägg
  • 0
En bra titel hade nog varit Dark Souls - A million ways to die :(

#42

Postad 14 juni 2011 - 11:43

Unregisteredc2d1da48
  • Unregisteredc2d1da48
  • Veteran

  • 1 687 inlägg
  • 0
Lite nya video klipp :)

http://www.youtube.c...h?v=IHxJL0Rayo4
http://www.youtube.c...h?v=WHTB6_0uzNM
http://www.youtube.c...h?v=3_93J4SkBVw

#43

Postad 15 juni 2011 - 11:01

Unregistered41389
  • Unregistered41389
  • Användare

  • 203 inlägg
  • 0
Mer likt demon's souls än vad jag trott.
Det kommer bli magiskt! Ser riktigt roligt ut.
Verkar skumt att man bara kan invadera med en karaktär? Det är väl givet att man är den isf..

#44

Postad 16 juni 2011 - 14:37

Nanoo
  • Nanoo
  • Användare

  • 127 inlägg
  • 0
Kommer bli en riktigt lång väntan på Dark Souls....finns inget spel som kommer i närheten över den känslan man har skapat i Demons Souls och som man direkt känner igen i klippen här ovan...verkligen spel man kan gotta ner sig i...eller måste menar jag :) Nä, lätt årets släpp för min del!

#45

Postad 16 juni 2011 - 15:05

Unregisteredc5f48c65
  • Unregisteredc5f48c65
  • Amatör

  • 99 inlägg
  • 0
Limited ed. bokad via the hut, bara att vänta :)

#46

Postad 16 augusti 2011 - 17:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Ny trailer

Inte ens två månader kvar ;)

#47

Postad 01 oktober 2011 - 13:52

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Beställde precis Dark Souls Limited Edition från Simplygames för 404kr inkl frakt. Någon risk att det är annat än den europeiska utgåvan? Noterade för övrigt att det stog "i lager" på just den artikeln, gissningsvis på grund av tryckfelsnisse.

IGN lyckades bli först med en recension och gav spelet 9 / 10.
http://ps3.ign.com/o...086/086623.html

#48

Postad 01 oktober 2011 - 14:20

Zebra
  • Zebra
  • Lärjunge

  • 434 inlägg
  • 0

Beställde precis Dark Souls Limited Edition från Simplygames för 404kr inkl frakt. Någon risk att det är annat än den europeiska utgåvan? Noterade för övrigt att det stog "i lager" på just den artikeln, gissningsvis på grund av tryckfelsnisse.

IGN lyckades bli först med en recension och gav spelet 9 / 10.
http://ps3.ign.com/o...086/086623.html


Härligt att höra. Åtminstone 60 timmars speltid för den första genomspelningen säger de. Betydligt svårare än Demons Souls uppges den vara.

#49

Postad 01 oktober 2011 - 14:52

Smith
  • Smith
  • Forumräv

  • 612 inlägg
  • 0
Det som oroar mig lite är att vissa partier, framförallt bossar nästan kräver att man tar hjälp av en annan spelare eller NPC om man lirar offline. Jag älskade Demonsouls multiplayer element men jag vill vara tvingad att ta hjälp av någon. Nu tror jag iofs att jag själv gör en höna av en fjäder men innan jag har spelet i händerna så kan jag bara nagelfara detaljer.

#50

Postad 01 oktober 2011 - 16:01

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 989 inlägg
  • 0
Nä nu kan jag inte hålla mig längre, buggar eller ej, måste börja spela =P.

Edit: Meh, jag hatar rollspel. Jag kan aldrig bestämma mig för vad jag ska ta... 10 klasser, 10 "presenter".

Utseendena är helt skrattretande dåliga dock, som i ettan, men aja.

Redigerat av Zoiler, 01 oktober 2011 - 16:27.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.