Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

BIL-tråden!

7541 svar till detta ämne Bilar Bil Car Cars
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#7401

Postad 25 februari 2022 - 09:38

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

ett par guldiga fälgar hade gjort susen...

:lol:



#7402

Postad 26 februari 2022 - 11:52

M johansson
  • M johansson
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

haha gangsta-rappa vore något det  :P

 

nej men jag menar ju inte blingbling-guld utan mer koppar/brons.

 

typ så här. det är ju snyggt till vita bilar.

Dom här hade nog varit snygga på.   https://www.abswheel...26564510CBG&p=3



#7403

Postad 26 februari 2022 - 13:35

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Dom här hade nog varit snygga på.   https://www.abswheel...26564510CBG&p=3

ja snygga. fast det var ju bara 16" :)



#7404

Postad 26 februari 2022 - 14:28

M johansson
  • M johansson
  • Lärjunge

  • 395 inlägg
  • 0

ja snygga. fast det var ju bara 16" :)

Finns 17" 18" och 19" med,


Redigerat av M johansson, 26 februari 2022 - 14:29.


#7405

Postad 02 mars 2022 - 15:52

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Jag provkörde en Enyaq iv 4x4 igår och blev väldigt imponerad (och köpsugen). Frun är mer sugen på en id Buzz dock och priset är ju väldigt högt så vi avvaktar och ser. Särskilt som världsekonomin är i gungning minst sagt…



#7406

Postad 08 mars 2022 - 21:32

Erik_N
  • Erik_N
  • Veteran

  • 1 518 inlägg
  • 0

Nån som kan tipsa om hjulbultshylsor med tunt gods? Som även håller, alltså modell krafthylsa. Köpt ABS-fälgar med ställbart mönster, och då centrerar ju inte bulthålet med hålet för bultskallen  <_< vilket gör att mina hylsor skaver i hålet....

 

Jag har en sats från AmPro som jag köpt på Swedol. De känns välgjorda och man kan dra av plasthylsan om man behöver tunnare hylsor.

https://www.swedol.s...stve-75793.html

 

Kan även köpas styckvis: https://www.swedol.s...pg-1002328.html?



#7407

Postad 14 mars 2022 - 15:53

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

  • 2 585 inlägg
  • 0

Jag har en sats från AmPro som jag köpt på Swedol. De känns välgjorda och man kan dra av plasthylsan om man behöver tunnare hylsor.

https://www.swedol.s...stve-75793.html

 

Kan även köpas styckvis: https://www.swedol.s...pg-1002328.html?

 

Tack för tipset, funkade perfekt  B)



#7408

Postad 14 mars 2022 - 18:15

zephir
  • zephir
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0
Körde BMW i4, båda modellerna i helgen. Riktigt fina bilar! Tråkigt att privatleasing kommer bli så djävulskt dyrt... Någon som har beställt?

/R

#7409

Postad 14 mars 2022 - 19:55

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Körde BMW i4, båda modellerna i helgen. Riktigt fina bilar! Tråkigt att privatleasing kommer bli så djävulskt dyrt... Någon som har beställt?

/R

Vad kostar de privatleasat?

#7410

Postad 14 mars 2022 - 20:40

what17ever
  • what17ever
  • Veteran

  • 2 414 inlägg
  • 0

Körde BMW i4, båda modellerna i helgen. Riktigt fina bilar! Tråkigt att privatleasing kommer bli så djävulskt dyrt... Någon som har beställt?

/R

Framför allt tråkigt att den indikerade leveranstiden pekar på ca 12 månader om man beställer nu....



#7411

Postad 14 mars 2022 - 21:17

zephir
  • zephir
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0

Vad kostar de privatleasat?


Fanns inga officiella priser än men över 10 tkr/månad före bonus skulle man få räkna med för edrive40. Tror att handlarna på sikt behöver ompröva den gamla 50% restvärde efter 36 månader men vi är inte där än...

/R

#7412

Postad 14 mars 2022 - 23:28

K1M
  • K1M
  • Lärjunge

  • 298 inlägg
  • 0

Körde BMW i4, båda modellerna i helgen. Riktigt fina bilar! Tråkigt att privatleasing kommer bli så djävulskt dyrt... Någon som har beställt?

/R


Provkörde förra veckan. Velar lite. Vill ha 4wd så det blir en i4M50. Leveranstiden undrar jag över. Lite lång. Kan ju få en polestar2 snabbare. Hade önskat att i4 fanns som 4wd utan att vara M50 så att det hade blivit lite billigare.

#7413

Postad 15 mars 2022 - 07:54

DPC
  • DPC
  • Forumräv

  • 697 inlägg
  • 0

I4 hade varit mitt val om jag velat byta idag. Men som flera säger, leveranstid >12 mån är mkt. Och det med stor osäkerhet också. Annars är det en smaklig skapelse om än med förbättringspotential. Men helheten hade ändå gjort den till mitt val. Perfekt för lokal och regional transport. Men min M340i touring är bara 1,5 år gammal så den kommer få vara med ett tag. Otroligt bra bil annars.  Hoppas få se motsvarande elektrifierad modell i framtiden så det går att få i touringutförande, typ I4 M50 touring och då gärna med lite lägre vikt och ngt större batteriakapacitet samt att den mer kan utnyttja CCS fullt ut så det går fort att ladda ex 10-80 % SOC. 



#7414

Postad 15 mars 2022 - 12:53

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Fanns inga officiella priser än men över 10 tkr/månad före bonus skulle man få räkna med för edrive40. Tror att handlarna på sikt behöver ompröva den gamla 50% restvärde efter 36 månader men vi är inte där än...

/R

Jäklar vilket överpris.

Finns ju andra >600K bilar som går för från 6K i månaden.

#7415

Postad 15 mars 2022 - 19:56

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0
Besiktade Bettan igår och fick rent papper så nu bara gasa, synd att soppan är så j*vla dyr

Bifogad fil(er)



#7416

Postad 15 mars 2022 - 21:19

Erik_N
  • Erik_N
  • Veteran

  • 1 518 inlägg
  • 0

Om priset för leasing är för högt så är det väl bara att köpa bilen istället?

 

Är man så säker på att värdet efter tre år kommer att vara högre så borde det bli en god affär. 
 

Själv tror jag inte på leasing. Bara en mellanhand till som ska tjäna pengar på bilen. 



#7417

Postad 16 mars 2022 - 07:26

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Om priset för leasing är för högt så är det väl bara att köpa bilen istället?

Är man så säker på att värdet efter tre år kommer att vara högre så borde det bli en god affär.

Vem har sagt något om att vara säker på värdet efter 3 år?

Tvärtom, att fullständigt kunna strunta i det är en del av poängen.

#7418

Postad 16 mars 2022 - 07:36

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Det är så galet dyrt med bilar nu så jag sitter stilla i båten. Vi kör mest den lilla e-up:en och dieselkombin tankas kanske en gång i månaden. Lanseringen av id Buzz var lite av en besvikelse också.



#7419

Postad 16 mars 2022 - 10:04

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

  • 2 585 inlägg
  • 0

Besiktade Bettan igår och fick rent papper så nu bara gasa, synd att soppan är så j*vla dyr

 

Är det en MPS? Bra drag i dom  B)



#7420

Postad 16 mars 2022 - 18:40

fristil
  • fristil
  • Mästare

  • 3 270 inlägg
  • 0

Är det en MPS? Bra drag i dom B)


Japp, med lite corksport förbättringar 😎

#7421

Postad 20 april 2022 - 09:36

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Om man skulle vilja byta upp sig ett steg från ford mustang. Vad skulle det kunna vara för bil?

Man får ju faktiskt en ganska rolig bil för relativt lite pengar när det gäller dessa.

Vad skulle kunna vara en uppgradering om man nu inte kan spendera miljoner på en lambo eller ferrari till exempel.

Bifogad fil(er)



#7422

Postad 20 april 2022 - 09:53

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Maxbudget?

 

Nissan GT-R kanske?


Redigerat av masse70, 20 april 2022 - 09:55.


#7423

Postad 20 april 2022 - 10:10

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Ja man kan ju få roliga bilar för lite pengar, en gammal dröm jag har haft t ex är ju BMW M5 E39. V8 med 400 hästar, hur coolt som helst för ju för 20 år sedan. Man kanske skall slå till som en sen 40 års kris nu för 200 eller vad de nu kostar haha.

#7424

Postad 20 april 2022 - 12:28

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Nissan GT-R kanske?

 

Ja va fan, Janne "Flash" Nilsson säljer väl sin.

 

https://youtu.be/nAGcZtUxjkM

 

Begagnad 2018 Nissan GT-R 3.8 Benzin 620 HK (859 900 kr) | 42132 Västra Frölunda | AutoUncle



#7425

Postad 20 april 2022 - 12:30

id_t83
  • id_t83
  • Forumräv

  • 634 inlägg
  • 0
Det kanske går att hitta en lite äldre Jaguar eller Aston Martin för samma pengar som din Mustang? Annars finns det ju alltid Porsche i massa olika prisklasser.

#7426

Postad 20 april 2022 - 14:22

Pinnen
  • Pinnen
  • Forumräv

  • 916 inlägg
  • 0

Intressanta förslag på alternativ till Mustangen  :) ingen som funderat på vad det kan komma att kosta att hålla dessa bilar rullande.....?  ;)



#7427

Postad 20 april 2022 - 14:34

id_t83
  • id_t83
  • Forumräv

  • 634 inlägg
  • 0

Intressanta förslag på alternativ till Mustangen :) ingen som funderat på vad det kan komma att kosta att hålla dessa bilar rullande.....? ;)


Nissan GT-R och Porsche kostar nog mindre än Mustangen tror jag eller ivf inte mer, Aston Martin och Jaguar är ju från England så det kan bli dyrt.

#7428

Postad 20 april 2022 - 14:39

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0
Utveckla vad du menar för jag tror de flesta har koll på vad sakerna kostar, är det dyra försäkringar/service/bensin priser du menar eller är det el-bils debatten du vill dra igång?

Nu efterfrågades ju en uppgradering på mustangen och jag tror inte det är en tesla model s eller liknande bil som han är ute efter men jag kan ha fel :)

#7429

Postad 20 april 2022 - 15:44

Pinnen
  • Pinnen
  • Forumräv

  • 916 inlägg
  • 0

Utveckla vad du menar för jag tror de flesta har koll på vad sakerna kostar, är det dyra försäkringar/service/bensin priser du menar eller är det el-bils debatten du vill dra igång?

Nu efterfrågades ju en uppgradering på mustangen och jag tror inte det är en tesla model s eller liknande bil som han är ute efter men jag kan ha fel :)

Hur du kan tolka det jag skrev som ett inlägg i elbils-debatten övergår mitt förstånd  :) Och nej, jag tror inte många vet hur mycket det kostar/kan kosta att dra runt en äldre prestandabil, framförallt om det rör sig om ett lite udda märke. Kan till o med vara svårt att hitta någon som kan fixa det som behöver fixas om man bor på "fel" ställe i landet. Finns ju ofta en anledning till att man kan köpa dessa bilar till en ganska billig peng när de blivit lite äldre



#7430

Postad 20 april 2022 - 16:09

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0

Tycker inte det finns så mycket i den prisklassen med mer prestanda faktiskt.

Det som ligger närmast är väl en Dodge hellcat.

 

Typ:

https://www.blocket...._atak/100479460


Redigerat av junkan, 20 april 2022 - 16:11.


#7431

Postad 20 april 2022 - 16:22

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0

Eller den mer anonyma varianten av Hellcat:

https://www.blocket....00_mil/99665220


Redigerat av junkan, 20 april 2022 - 16:23.


#7432

Postad 20 april 2022 - 20:08

MrSpokk
  • MrSpokk
  • Guru

  • 4 194 inlägg
  • 0
Okej, alla biltokiga här - jag behöver hjälp.

Välj en tjänstebil lagom stor för mig, fru och två barn 8 & 12 år gamla. Lågt förmånsvärde uppskattas, säg en gräns på runt 6000kr brutto.
Krav? 8,5 - 9 pbb.

(Jag kommer även förklara för företaget att man istället för pbb ska kolla på TCO)

#7433

Postad 20 april 2022 - 20:27

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Maxbudget?

Nissan GT-R kanske?

Vet inte vad maxbudget är. Beror lite på vad det är för bil.

Gt-r är fräna men jag kan för lite om bilar för att hålla på med en sån.
Känns som en riktig skruvarbil 😃

Ja man kan ju få roliga bilar för lite pengar, en gammal dröm jag har haft t ex är ju BMW M5 E39. V8 med 400 hästar, hur coolt som helst för ju för 20 år sedan. Man kanske skall slå till som en sen 40 års kris nu för 200 eller vad de nu kostar haha.

Känns dock inte som en uppgradering för min del 😊

Det kanske går att hitta en lite äldre Jaguar eller Aston Martin för samma pengar som din Mustang? Annars finns det ju alltid Porsche i massa olika prisklasser.


Ska den va lika häftig (i mitt tycke) som mustangen så blir Aston Martin så dyra. Både att köpa och äga. Men jäkligt coola bilar.

Nissan GT-R och Porsche kostar nog mindre än Mustangen tror jag eller ivf inte mer, Aston Martin och Jaguar är ju från England så det kan bli dyrt.


Mustangen är inte dyr att äga.

Porsche är ju inte kända för att vara billiga att äga direkt.

Mustang är ju ford. Typ gratis med delar och kostar mindre att serva än en v70.

Tycker inte det finns så mycket i den prisklassen med mer prestanda faktiskt.
Det som ligger närmast är väl en Dodge hellcat.

Typ:
https://www.blocket...._atak/100479460


Nej inte i den prisklassen. Men ska man uppgradera får man vara beredd på att hosta upp mer pengar. Och det är jag ju i så fall 😊

#7434

Postad 20 april 2022 - 20:31

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

Vet inte vad maxbudget är. Beror lite på vad det är för bil.

Gt-r är fräna men jag kan för lite om bilar för att hålla på med en sån.
Känns som en riktig skruvarbil
Känns dock inte som en uppgradering för min del

Bara för att man KAN skruva med en bil betyder det inte att man behöver göra det.

Den behöver inte skruvas mer på än nån annan bil, dock är det många som gillar att trimma dom.

 

Så den är väl vad man själv väljer att göra den till, antingen tanka-tuta-köra eller att skruva-trimma-modda-styla.

Själv skulle jag dock ha svårt att motivera dyra motorstarka bilar idag som slukar bränsle med dagens bensinpriser.

 

Blir ett väääääldigt dyrt nöje…..

Dyrt att köpa, dyrt att äga och dyrt att köra.

 

Dock skulle jag slå ett varmt slag för Focus RS, mer körglädje för pengarna är svårt att hitta.

Kommer garanterat vara en roligare och mer kompetent körupplevelse än Mustangen.

 

Samt troligtvis bättre bränsleekonomi.


Redigerat av masse70, 20 april 2022 - 20:36.


#7435

Postad 20 april 2022 - 20:41

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Bara för att man KAN skruva med en bil betyder det inte att man behöver göra det.
Den behöver inte skruvas mer på än nån annan bil, dock är det många som gillar att trimma dom.

Så den är väl vad man själv väljer att göra den till, antingen tanka-tuta-köra eller att skruva-trimma-modda-styla.
Själv skulle jag dock ha svårt att motivera dyra motorstarka bilar idag som slukar bränsle med dagens bensinpriser.

Blir ett väääääldigt dyrt nöje…..
Dyrt att köpa, dyrt att äga och dyrt att köra.

Dock skulle jag slå ett varmt slag för Focus RS, mer körglädje för pengarna är svårt att hitta.
Kommer garanterat vara en roligare och mer kompetent körupplevelse än Mustangen.

Samt troligtvis bättre bränsleekonomi.

Fast löper jag en gammal gt-r som bara ör original så blir det ingen uppgradering för mig.
Dom är inte snygga heller. Bara lite fräna, men mest för att dom går att trimma så.

Mustangen är inte billig att köra men det för Inget.
Köpte den inte som pendlarbil.

Den står ju också avställd 7 månader per säsong.

En focus rs har jag inte provkört men det är nog en kul bil.
Men prestandamässigt slår den inte mustangen.

Sen har dom ingen mullrande v8 heller 😊

Men som bruksbil vore det perfekt 👌🏻

#7436

Postad 20 april 2022 - 20:49

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0

Hellcat kvarstår som alternativ 717hk.

 

Annars lite mer konservativt kanske BMW M850

https://www.blocket...._sald/100410544

 

Jag ser dock ett problem med alla de där tyska prestandabilarna och det är risken för att bli rånad eller att bilen blir stulen.


Redigerat av junkan, 20 april 2022 - 20:49.


#7437

Postad 20 april 2022 - 20:56

Erik_N
  • Erik_N
  • Veteran

  • 1 518 inlägg
  • 0

Eftersom du gillar din amerikanska bil så tänker jag att Chevrolet Corvette kan va ett alternativ. Med generationen C7 ska det visst vara en riktigt bra och prisvärd sportbil. Jag har dock ingen egen erfarenhet.

 

Själv gillar jag MB och skulle nog titta på någon SL eller AMG GT, eller en Porsche 911 eller liknande (kan inte alla deras modeller).



#7438

Postad 20 april 2022 - 21:10

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 1

Fast löper jag en gammal gt-r som bara ör original så blir det ingen uppgradering för mig.
Dom är inte snygga heller. Bara lite fräna, men mest för att dom går att trimma så.

Mustangen är inte billig att köra men det för Inget.
Köpte den inte som pendlarbil.

Den står ju också avställd 7 månader per säsong.

En focus rs har jag inte provkört men det är nog en kul bil.
Men prestandamässigt slår den inte mustangen.

Sen har dom ingen mullrande v8 heller 😊

Men som bruksbil vore det perfekt 👌🏻

Ingen uppgradering med GTR?
Nä, det är klart, 1,5 sekund (åtminstone) snabbare till 100 km/h och betydligt bättre väghållning är ju ingen uppgradering…

#7439

Postad 20 april 2022 - 21:14

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 2
En original GTR med 570hk är nästan 2 sekunder snabbare, den hoppar åttor runt en mustang i prestanda vägghållning ja..

Redigerat av mcmike, 20 april 2022 - 21:15.


#7440

Postad 20 april 2022 - 21:18

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Eftersom du gillar din amerikanska bil så tänker jag att Chevrolet Corvette kan va ett alternativ. Med generationen C7 ska det visst vara en riktigt bra och prisvärd sportbil. Jag har dock ingen egen erfarenhet.

Själv gillar jag MB och skulle nog titta på någon SL eller AMG GT, eller en Porsche 911 eller liknande (kan inte alla deras modeller).


Ja corvette skulle jag mycket väl kunna tänka.mig. helst en c8.
Men c7 är coola dom med 😊

Ingen uppgradering med GTR?
Nä, det är klart, 1,5 sekund (åtminstone) snabbare till 100 km/h och betydligt bättre väghållning är ju ingen uppgradering…


Jo du har rätt i det. Formulerade mig kanske slarvigt. Rent prestandamässigt är det en uppgradering. Men jag vill en minst lika snygg bil också. Gärna en muskel eller sportbil.
En gt-r kanske räknas som sportbil förresten?
Men inget jag egentligen vill ha 😊

#7441

Postad 21 april 2022 - 05:50

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Du kan ju alltid trimma mustangen om du vill ha fler hästar och högre ljud. Vill du ha mer sportbilskänsla är nog Porsche ett bra val.



#7442

Postad 21 april 2022 - 05:50

johan b-lund
  • johan b-lund
  • Mästare

  • 2 957 inlägg
  • 0

Vad du söker är väldigt specifikt och där finns inte mycket att välja på....



#7443

Postad 21 april 2022 - 08:12

Depeche
  • Depeche
  • Forumräv

  • 571 inlägg
  • 0

En focus rs har jag inte provkört men det är nog en kul bil.
Men prestandamässigt slår den inte mustangen.

Sen har dom ingen mullrande v8 heller 😊

Men som bruksbil vore det perfekt 👌🏻

Jag har en Focus RS som bruksbil.
Har haft den i 4 år och det är en riktigt rolig bil oavsett om man kör på bana eller inte.
Sedan är jag förvånad över hur många som kommer fram till en och pratar om bilen.
Det är ju trots allt bara en upphottad Focus utseendemässigt.

Men Focus RS är ingen uppgradering direkt om man har en lite nyare Mustang.
Den är dock lite snabbare 0-100 km/h och förmodligen snabbare om man kör på en bana som inte har så långa raksträckor.
Rakt fram är Mustangen absolut snabbare.
https://www.youtube....h?v=lsjwpSYojlY
 



#7444

Postad 21 april 2022 - 09:34

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Du kan ju alltid trimma mustangen om du vill ha fler hästar och högre ljud. Vill du ha mer sportbilskänsla är nog Porsche ett bra val.

Det sitter ett Borla ATAK system på bilen så jag behöver nog inte högre ljud  :P

 

rimma vill jag inte göra men vill jag ha mustang kan jag ju annars köpa en Shelby :) :)



#7445

Postad 21 april 2022 - 11:01

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

Känns dock inte som en uppgradering för min del 😊


Var väl inte direkt riktat till dig som alternativ utan mer generellt skitsnack.

#7446

Postad 21 april 2022 - 13:49

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Om Porsche var innanför rent ekonomiskt så hade jag vurderat det ganska starkt. Porsche har enligt mig ett av världens bästa designteam och jag menar att den inte skriker 40/50-års kris lika mycket (om ens alls) som en del andra alternativ samt man kan välja ganska brett från veteraner till moderna modeller til rena elvarianter, men detta är mina åsikter och det kan ju diffa från person till person.

Kollade priser här på Fokus RS och dom är ju ganska "billiga" för den kraften dom har. Hur fungerar den som familjebil med barn som sitter utan bilstol dvs medium stora barn? Är det ok bagage osv? Den verkar smått ovanlig där jag bor så klarar inte helt få en känsla av storleken på enbart bilder. Vi använder sällan bilen till semester-resor och det känns som jag sitter ensam i 98% av tiden numera så har tänkt på någon slags byte.

Redigerat av Demon Slayer, 21 april 2022 - 13:52.


#7447

Postad 21 april 2022 - 14:47

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 1
Det är inga problem att färdas fyra i den, dock är inte bagaget det största. Jag fick alltid fälla ryggstödet om jag skulle ha en golfklubborna i den. Den är lite stuttig och dålig svängradie, men å andra sidan ligger den som en gocart på vägen. Men i prisklassen hittar du ingen roligare bil att köra med året runt.😊

Redigerat av mcmike, 21 april 2022 - 14:48.


#7448

Postad 21 april 2022 - 16:53

junkan
  • junkan
  • Guru

  • 5 298 inlägg
  • 0

Jag är en sådan som tycker Corvette C7 är snyggare än C8 och det är absolut ett bra val.



#7449

Postad 26 april 2022 - 18:27

ALDA
  • ALDA
  • Forumräv

  • 705 inlägg
  • 0

Körde BMW i4, båda modellerna i helgen. Riktigt fina bilar! Tråkigt att privatleasing kommer bli så djävulskt dyrt... Någon som har beställt?

/R

Jag beställde en M50 11/6 i fjol i Norge, skulle egentligen köra runt i den nu..... Men försenad som allt annat.... Produceras kanske i maj och jag får den i juni i bästa fall. 



#7450

Postad 26 april 2022 - 19:19

zephir
  • zephir
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0

Jag beställde en M50 11/6 i fjol i Norge, skulle egentligen köra runt i den nu..... Men försenad som allt annat.... Produceras kanske i maj och jag får den i juni i bästa fall.


Av nyfikenhet... Färg? Inredning? Fälgar?
Själv skulle jag inte säga nej till San Remo green med brun inredning och svarta 18" fälgarna...
/R




Även taggad med Bilar, Bil, Car, Cars

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.