Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox Series X|S - Officiella tråden (spel, hårdvara, mm)

2574 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#801

Postad 27 juni 2020 - 18:44

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0
Jag menar xbox måste göra ett nytt move, vad det blir är ju frågan.

#802

Postad 27 juni 2020 - 18:50

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Mmm, CPU identisk med Series X. Bra. Däremot låter 7.5 useable RAM inge vidare. 2.5 går till OS så totalt 10 GB alltså. Stor skillnad mot 16 GB i X, kan inte utvecklarna vara glada över.

10 GB låter som 160 bit buss (finns ju dock andra möjliga varianter), skulle ge 280 GBps bandbredd med de vanligaste GDDR6 minnena. Även det lite lägre än "önskat".

De sparar en slant iaf, 5 st 2GB minnen räcker. PS5 har 8 st dito och X har 6 st 2 GB + 4 st 1 GB.

#803

Postad 27 juni 2020 - 18:57

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Ja den kommer aldrig vara "dual boot"

Är ju ett låst system, skulle användare kunna köra vilken kod dom vill så är den sönder hackad innan du hinner säga "tjillevippen"

Ja men du måste betala varje månad för att använda den, så dom behöver inte att du köper spel för att gå pluss, dessutom blir det oavsett en försvinnande liten del som vågar cracka sin. Hypotetiskt. Men det jag tänkte var inte ren öppen windows, utan låst men med office f.eks, och så kan man köpa flera kontors appar via store. Skulle även kunna vara streamad windows på en vdi-farm som dom har kontroll över, finns många möjligheter idag med Azure.

Men kom gärna med andra alternativ, kul att spåna lite.

Redigerat av Demon Slayer, 27 juni 2020 - 19:00.


#804

Postad 03 juli 2020 - 13:00

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Halo var inte alls imponerande, det såg ut som vad som helst. Cyberpunk current gen såg bättre ut.

Det här är rätt lustigt i efterhand. Många var besvikna på grafiken i trailern förra E3, men kollar man på den igen nu efter att ha sett andras nextgenutbud så ligger den i framkant skulle jag snarare säga. Ser väldigt clean ut, lite för bra.

 

http://www.youtube.c...h?v=DVAX9UGVOes

 

Ska bli väldigt intressant att se hur det ser ut nu.



#805

Postad 03 juli 2020 - 20:41

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0
Utvecklare snackar Lockhart:
https://www.neogaf.c...v-kits.1553103/

#806

Postad 03 juli 2020 - 20:52

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Utvecklare snackar Lockhart:
https://www.neogaf.c...v-kits.1553103/


Låter mycket lovande!

Trist att dom inte har lyckats helt med Lockheart profilen än, men det kommer väl.

#807

Postad 04 juli 2020 - 08:09

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Trist att dom inte har lyckats helt med Lockheart profilen än, men det kommer väl.

Tyckte det lät lite märkligt. Hur svårt kan det vara?

Trodde inte ens det skulle finnas specifika Lockhart-devkits. Kännts som Anaconda-devkits i "Lockhart-mode" skulle räcka, tydligen inte.

#808

Postad 04 juli 2020 - 08:36

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Tyckte det lät lite märkligt. Hur svårt kan det vara?

Trodde inte ens det skulle finnas specifika Lockhart-devkits. Kännts som Anaconda-devkits i "Lockhart-mode" skulle räcka, tydligen inte.


Måste vara en efterkonstruktion pga problem med profilen?

Det kommer ju drabba mindre studios som ej är prioriterade. Men najs att dom kör fullt fokus på S-X och sen optimerar Lockheart utan att behöva ha med den i tankarna från början.

#809

Postad 04 juli 2020 - 08:42

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
@Zartok jag minns inte att Halo nånsin legat i framkant visuellt, dom har levererat stora världar genom åren med sparsamma detaljer/byggnader men varit (imo) sjukt duktiga på att hålla en estetik och röd tråd i allt så att det upplevs att "så här ska det vara" även om man skulle jämföra med andra spel som är mycket snyggare. Medans Halo kört stora, byggnader med platta ytor. Sen på senare år har man försökt med mer detaljer men ändå väldigt kala världar så som jag minns det.

#810

Postad 04 juli 2020 - 09:09

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Dom var ju tidigt ute med 60 fps och tävlade med titlar som sniglade runt under 30 fps :). Gillar inte filmbrus hellre rent.



#811

Postad 04 juli 2020 - 10:11

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Första Halo fick jag en del av den känslan. Jag tyckte det var skitsnyggt, kaxigt, stort och med bättre fysik än vi var vana till då. Lite episkt.

 

Efter det har jag tyckt att alla uppföljare legat efter grafiskt.



#812

Postad 04 juli 2020 - 12:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

@Zartok jag minns inte att Halo nånsin legat i framkant visuellt

Första Halo gjorde definitivt det. Jag minns hur grästexturerna såg verkliga ut jämfört med andra spel. Grafiken var en av anledningarna till att det fick så mycket uppmärksamhet.

 

https://www.metacrit...-combat-evolved
 

The attention to detail blew me away. The graphics are beyond anything I imagined.

 

The animation on each Marine you encounter is remarkable, possessing almost endless moving parts and distinct facial features, while the lighting, textures, and massive landscapes prove Halo and the Xbox to be without equal on the console market

 

 

Halo 4 såg också väldigt bra ut, MS dyraste spel någonsin på den tiden. Halo 5 var ett steg ner relativt sett, men det kördes åas i 60 fps så det är därför.


Redigerat av Zoiler, 04 juli 2020 - 12:42.


#813

Postad 06 juli 2020 - 20:49

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Den 23:e denna månaden kl 18 är det Xbox Games Showcase

https://twitter.com/...ble-den-23-juli  

 

https://www.fz.se/ny...ble-den-23-juli



#814

Postad 06 juli 2020 - 21:40

merry
  • merry
  • Forumräv

  • 682 inlägg
  • 2

Men ge oss Fable med unreal engine 5! :P



#815

Postad 08 juli 2020 - 15:22

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Series-S rykten:
* Ser ut att vara gjutet att den kommer.
* 1st part reveal 23.Juli och reveal til allmänheten i Augusti.
* 1080p/60 target.
* 1/3 GPU power 4-5TF
* 18-20 CUs. (18@1800)
* 10GB DDR6 ram, 6GB system minne och 4GB vram
(spekulation: lik cpu, lik ssd som Series-X)

 

Vad om dom släpper denna före Series-X :o
 



#816

Postad 09 juli 2020 - 07:52

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

 

Vad om dom släpper denna före Series-X :o
 

Källa på specen?

 

Att en nedbantad version skulle släppas först kommer onekligen aldrig att hända då MS knappast kommer ge bort fördelen att ha den kraftfullaste konsolen till sony.



#817

Postad 09 juli 2020 - 09:18

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Det är som sagt rykten så ingen källa nej.



#818

Postad 09 juli 2020 - 14:09

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

Men ge oss Fable med unreal engine 5! :P

Jag ser ännu mer fram emot The Initiatives omryktade Perfect Dark-reboot, men tydligen ska det inte vara redo att visas. Precis som Sony kommer MS hålla tillbaka och spara utannonseringar till framtiden.



#819

Postad 09 juli 2020 - 22:29

Johan_i_burken
  • Johan_i_burken
  • Mästare

  • 3 633 inlägg
  • 0

The Initiatives


Vilka är det? Aldrig hört talas om

#820

Postad 10 juli 2020 - 01:13

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Vilka är det? Aldrig hört talas om

En ny studio MS bildade för att göra AAAA-spel. Full av handplockade veteraner från Rockstar, Naughty Dog, Sony, med mera.

 

https://www.pcgamesi...studio/entry/1/



#821

Postad 10 juli 2020 - 06:18

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Jag är mest intresserad av när man kan förboka/pris. Men det blir väl först i augusti ☹️

#822

Postad 14 juli 2020 - 18:39

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Ny trailer för "varför sx är snabb"
Dvs massa stora ord och siffror. Men ändå go 😋

http://youtu.be/1lPzqRJanpU

#823

Postad 16 juli 2020 - 17:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

En timme med bara spel på showen säger Greenberg.

 

Sänds i 1080/60. 4K kommer direkt efteråt.


Redigerat av Zoiler, 16 juli 2020 - 17:59.


#824

Postad 16 juli 2020 - 22:03

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 1
Blir en series x för mig nästa generation. Min första konsol var ett Sega master system för lite över 30 år sen 😀

#825

Postad 16 juli 2020 - 22:17

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 682 inlägg
  • 0

Blir en series x för mig nästa generation. Min första konsol var ett Sega master system för lite över 30 år sen

Wonder boy!!



#826

Postad 16 juli 2020 - 23:00

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0
You Are the Future of Gaming

https://news.xbox.co...ture-of-gaming/

 

Microsoft details how Xbox Series X will load 4.8GB/s from memory

https://arstechnica....-s-from-memory/

 



#827

Postad 17 juli 2020 - 07:52

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Undrar vad jag spelar vid rellen och undrar om just det spelet får en skjuts av SX (antagligen bara laddningstider) men vill ju åt en wow upplevelse, men den kommer nog gradvis med nya rellar.

Tänk om TES VI släpps nära inpå!!

Redigerat av SKIBBE, 17 juli 2020 - 07:53.


#828

Postad 17 juli 2020 - 15:08

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tänk om TES VI släpps nära inpå!!

 

Nära inpå nästa generations Xbox möjligtvis.

 

https://www.critical...hesda-about-it/

https://www.rockpape...or-a-few-years/



#829

Postad 17 juli 2020 - 15:10

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Nära inpå nästa generations Xbox möjligtvis.

https://www.critical...hesda-about-it/
https://www.rockpape...or-a-few-years/


Jag vet ☹️

Microsoft har slutat tillverka spelkonsolerna Xbox One X och Xbox One S All-Digital Edition, trots att det uppstått brist på båda konsolerna till följd av coronapandemin. Det rapporterar sajten Pocket-lint. Microsoft hänvisar till att man nu istället satsar på den nya konsolen Xbox Series X för fullt, och att tillverkningsstoppet därför är helt naturligt. Xbox One X släpptes i slutet av 2017 och Xbox One S All-digital Edition lanserades i april 2018.

#830

Postad 20 juli 2020 - 11:07

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

En intressant video från JayzTwoCents, där han jämför vad det skulle kosta att bygga en Gaming PC, som är jämförbar med Xbox Series X.

Det slutar med det dubbla. Xbox Series X $500 (om detta blir priset) vs PC:n $1080.

Och då inkl det inte priset för en låda, Windows, och en UHD spelare.

 

Sen får vi specs på vad en ny Gaming PC, för $500, skulle inkludera. Inte next gen direkt ;)

 

https://www.youtube....h?v=WebInZUvcGA


Redigerat av Svante Skoog, 20 juli 2020 - 11:08.


#831

Postad 20 juli 2020 - 11:25

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Lite äpplen och päron va, gissar MS kulle få ner priset rätt bra om dom beställer 20miljoner st exakt likadana PC kanske inte lika lågt pga att en pc är ineffektivt byggd när det kommer till att reducera kostnader.

#832

Postad 20 juli 2020 - 13:08

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0
Nu handlade det om att PC eliten inte längre kan gnälla på att folk skaffar en konsoll, då dom tycker att man kan bygga en ”console killer” för samma peng.

Exempel på en sk console killer för denna generationen.
https://youtu.be/Q4MLwgvZwn0

Nu med Series X (och PS5) blir det inte lika billigt som sagt, att bygga nåt i samma prestanda.

#833

Postad 20 juli 2020 - 13:28

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Var inte även One X ganska mycket ”bang for the buck”?

#834

Postad 21 juli 2020 - 09:23

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

En intressant video från JayzTwoCents, där han jämför vad det skulle kosta att bygga en Gaming PC, som är jämförbar med Xbox Series X.
Det slutar med det dubbla. Xbox Series X $500 (om detta blir priset) vs PC:n $1080.
Och då inkl det inte priset för en låda, Windows, och en UHD spelare.

Sen får vi specs på vad en ny Gaming PC, för $500, skulle inkludera. Inte next gen direkt ;)

https://www.youtube....h?v=WebInZUvcGA

Du menar som vi gjorde här på forumet för ett halvår sen. ;)

Finns lite feltänk i klippet inte minst att han får det att låta som det inte släpps nått nytt till PC i höst.

Men ja, bygga PC är kostsamt numera, oavsett. Tror dock inte konsolerna kommer ta några betydande marknadsandelar från PC.

Redigerat av pacman, 21 juli 2020 - 09:31.


#835

Postad 21 juli 2020 - 09:30

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 848 inlägg
  • 0

Var inte även One X ganska mycket ”bang for the buck”?

Inte alls på samma nivå. RX580 matchade OneX rätt bra och det startade på strax över $200 om jag inte minns fel. Iövrigt var det bara att välja "billigast möjliga", typ.

#836

Postad 21 juli 2020 - 11:16

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Finns lite feltänk i klippet inte minst att han får det att låta som det inte släpps nått nytt till PC i höst.

Men ja, bygga PC är kostsamt numera, oavsett.

Visst kommer det nytt till hösten, men man lär fortfarande inte kunna bygga en Series X, för 5 papp ;)

 

Och ja, priserna har ballat ur, vilket är anledningen till att jag tröttnat, och inte kommer att uppgradera min dator igen.

Jag har ett RTX 2080 kort, men skulle behöva uppgradera processorn och moderkortet.

Men det blir en Series X (och PS5) istället.

 

Anledningen att jag hoppade på PC gaming igen, var pga att det va så klen hårdvara i Xbox One och PS4:an.

Hade Xbox One haft samma prestanda som X, när den släpptes 2013, så hade jag nog hållt mig till den.

 

Nu när nya generationen har gott om krut, så känner jag inget behov för PC längre.

Visst kommer PC alltid att knäcka konsollerna, om man pumpar in en massa pengar till komponenterna.

Men de nya maskinerna har tillräckligt bra prestanda för min del.

Jag är nog inte tillräckligt hard core PC Master Elite, för att orka bry mig längre :D


Tror dock inte konsolerna kommer ta några betydande marknadsandelar från PC.

Nej, dom som alltid varit hard core PC gamers, och aldrig brytt sig om konsoller, kommer nog att fortsätta med detta.



#837

Postad 21 juli 2020 - 12:17

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 11 989 inlägg
  • 0

Nu handlade det om att PC eliten inte längre kan gnälla på att folk skaffar en konsoll, då dom tycker att man kan bygga en ”console killer” för samma peng.

 

Har inte sett någon "PC-elit" påstå att man kommer att kunna bygga en lika snabb PC för samma pris. Det gick inte när XB1/PS4 släpptes heller.

 

Det handlar som sagt om stora order på identiska komponenter från AMD, SSD/minnestillverkare osv, och hela poängen med en ny generation är ju att komma ikapp utvecklingen. Nuvarande konsoler är långt efter en någorlunda bra gaming-PC idag.

 

Ska en relevant jämförelse kunna göras, måste man vänta tills både konsolerna och RDNA2-kort har släppts. Man kan anta att efterföljaren till 5700 XT kommer att ha prestanda ungefär som XBSX, och att priset blir det samma som förut, men det är ju bara spekulationer. Toppmodellen ska väl ha runt 20 Tflops, och säkert pris därefter.

 

Jämförelsen med 2080 Ti är dock rejält korkad, men ständigt återkommande. En liten rant: ;)

 

För det första är Tflops inte jämförbart mellan olika arkitekturer, och för det andra räknar Sony/MS på uppnådd boostclock när de får fram sina siffror.

 

Med samma formel (uppnådd stabil klockfrekvens i tester):

 

EVGA 2080 Ti FTW3 Ultra: 16,5 Tflops

MSI 2080 Ti Gaming X Trio: 16,3 Tflops

Asus Strix 2080 Ti: 16,2 Tflops

RTX 2080 Ti Founders Edition: 14,8 Tflops

 

Det är då utan manuell överklockning, och det är också utan räkna in de funktioner som 2080 Ti har, men som konsolerna saknar, t ex Tensor-cores med över 110 Tflops deep-learning prestanda, och dedikerade RT-cores för raytracing.


Redigerat av Ageve, 21 juli 2020 - 12:21.


#838

Postad 21 juli 2020 - 13:08

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0

Lite äpplen och päron va, gissar MS kulle få ner priset rätt bra om dom beställer 20miljoner st exakt likadana PC kanske inte lika lågt pga att en pc är ineffektivt byggd när det kommer till att reducera kostnader.

 

Tror inte pc delarna är dyrare att massproducera i sig handlar enbart om volym samt att man accepterar lägre vinstmarginaler per såld konsol.



#839

Postad 21 juli 2020 - 13:09

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Är väl rätt ofta som det hävdas att det är mer prisvärt med PC med samma eller bättre prestanda.

Har inte MS varit rätt noga med att det är sustained performance de pratar om med Series X medans Sony har variabel hastighet på både gpu och cpu.

#840

Postad 21 juli 2020 - 16:47

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Har inte MS varit rätt noga med att det är sustained performance de pratar om

Jo.

 

Finns även andra saker som påverkar än enbart hårdvara. Tack vare mjukvara/optimering har Xbox egentligen mycket mer minne än vad hårdvaran är kapabel till.

 

Man kan ha en Nvidia-PC och en AMD-PC som är hårdvarumässigt likvärdiga och sedan spela Death Stranding på dem. Nvidia-PC:n är då överlägsen, så mjukvara gör en del. Svårt att bara jämföra hårdvara, om man nu tvunget ska jämföra.



#841

Postad 23 juli 2020 - 09:06

Zero
  • Zero
  • Beroende

  • 1 268 inlägg
  • 0

13 November verkar det som att Xbox Series X släpps, har läckt lite info på Microsofts hemsida:

 

https://www.youtube....pCXSOoP0&t=207s



#842

Postad 23 juli 2020 - 17:39

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0
Nån som ser Xbox Game Showcase?
Hoppas dom avslutar med nåt mäktigt, för detta var en rejält besvikelse :(

Roligt att Halo går tillbaks till rötterna, men jag fick ingen next gen känsla av det jag såg. Men jag hoppas iaf att det är lika kul som de två första spelen i serien, vilka är mina favoriter.

#843

Postad 23 juli 2020 - 17:57

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0
Vi fick Fable iaf, men tyvärr bara en teaser trailer. Hade hoppats på mer gameplay från denna visningen.

#844

Postad 23 juli 2020 - 17:58

Zartok
  • Zartok
  • Älskar Cyberpunk 2077

  • 18 233 inlägg
  • 0
De avslutade med FABLE! Alltså...

Starkaste konsolen.
Gamepass.
Fable.

Skulle jag bara komma in till konsolerna idag så hade jag aldrig övervägt något annat alternativ :D

#845

Postad 23 juli 2020 - 18:11

karlnr9
  • karlnr9
  • Beroende

  • 1 198 inlägg
  • 0
Förstår jag detta rätt?
När dessa spel som presenterades idag släpps så kommer dom direkt till game pass? Och man behöver inte köpa dom?

#846

Postad 23 juli 2020 - 18:19

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Förstår jag detta rätt?
När dessa spel som presenterades idag släpps så kommer dom direkt till game pass? Och man behöver inte köpa dom?

Det stämmer :)



#847

Postad 23 juli 2020 - 18:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Inte den supershow man hade hoppats på kanske. Det var flera bra utannonseringar, men utöver Halo inte mycket gameplay as per usual. Man vet liksom inte hur bra Obisidans spel blir, många av spelen är stora frågetecken än så länge.

 

Sony hade en show som visade spel närmare i tiden och som man känner till.

 

Gamepass är ju en stor fördel dock, att få tillgång till alla de spelen dag 1 för en månadsavgift kommer vara lockande för många.


Redigerat av Zoiler, 23 juli 2020 - 18:24.


#848

Postad 23 juli 2020 - 18:31

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0

Inte den supershow man hade hoppats på kanske. Det var flera bra utannonseringar, men utöver Halo inte mycket gameplay as per usual. Man vet liksom inte hur bra Obisidans spel blir, många av spelen är stora frågetecken än så länge.

Sony hade en show som visade spel närmare i tiden och som man känner till.

Gamepass är ju en stor fördel dock, att få tillgång till alla de spelen dag 1 för en månadsavgift kommer vara lockande för många.


Är nog Facebook eller Instagram skadad för jag försökte gilla ditt inlägg 😄

#849

Postad 23 juli 2020 - 18:33

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 2

Tryck på plusset!!!!!



#850

Postad 23 juli 2020 - 18:46

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Ett 4K 60fps klipp av Halo Infinite.

https://www.youtube....h?v=-E-1BcILTPk

 

Brutalt med pop-in. Hoppas dom kan fixa detta innan releasen.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.