Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Forza Motorsport 6 [XBOX]

122 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Forza Motorsport 6 (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 8 9 (13) 249:-
Forza Motorsport 6 - Deluxe Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 1 (0) Inga priser
Forza Motorsport 6 - Ultimate Edition (Xbox One | Series X/S) (Xbox Series X/S spel) 1 (0) Inga priser

#1

Postad 13 januari 2015 - 20:58

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Postad bild

#2

Postad 13 januari 2015 - 23:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 2
Årets största överraskning hittills, who would've guessed?

#3

Postad 13 januari 2015 - 23:36

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0
Jösses amalia vad bråttom de har med DLC:t.

#4

Postad 14 januari 2015 - 06:22

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 759 inlägg
  • 0
Blir insta-köp den här gången då jag var aldrig köpte 5:an :)

#5

Postad 28 mars 2015 - 21:43

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Längtar...

#6

Postad 07 juni 2015 - 00:19

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

http://www.ign.com/a...utm_medium=IGN

 

Expansive collection of over 450 cars.

 

According to the site, Turn 10 Studio's new racer will feature 2-player split-screen support, as well as  24-player races and the return of Drivatars. The game will also reportedly span 26 world-famous locations.

 

forza62.jpg

 

forza6.jpg

 

forza61.jpg


Redigerat av Zerox_no1, 07 juni 2015 - 00:22.


#7

Postad 09 juni 2015 - 00:28

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Porche återvänder till Forza.

http://www.ign.com/a...utm_medium=IGN


Redigerat av Zerox_no1, 09 juni 2015 - 00:28.


#8

Postad 18 juni 2015 - 05:47

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Man kommer kunna spela som kvinna.

http://www.ign.com/a...utm_medium=IGN



#9

Postad 20 juni 2015 - 14:41

bladlund
  • bladlund
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

"In Forza Motorsport 6, in addition to your Drivatar information that will be waiting for you in the game, you’ll be able to port all of your tunes and liveries from both Forza Motorsport 5 and Forza Horizon 2 into Forza Motorsport 6." :D

Källa: http://www.forzamoto...loyalty_rewards

 

"You'll be able to import your vinyls and liveries from Forza Motorsport 5 and Forza Horizon 2 to Forza Motorsport 6. However, for you to be able to transfer liveries into Forza Motorsport 6, the same car make/mode car needs to be available in Forza Motorsport 6 as well as in the game you're transferring from." :) :) :)

Källa: http://forums.forzam...aspx#post317176

 

Om ni är NASCAR-intresserade, följ mig i Forza-spelen då jag tillbringar mest tid i Forza med att skapa NASCAR-designs. Min GT är "SweedishThunder".


Redigerat av bladlund, 25 juni 2015 - 08:33.


#10

Postad 22 juni 2015 - 07:39

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0
Gamersryde har lagt upp högkvalitativ direct feed gameplay: http://www.gamersyde...o-16772_en.html

#11

Postad 10 juli 2015 - 01:44

bladlund
  • bladlund
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Om man vill spela så tidigt som möjligt så är det inköp digitalt som gäller. Om man köper och laddar ner "Ultimate digital edition" från xbox.com så kan man spela så tidigt som den 10:e september.

 

Här i Sverige får man annars vänta tills den 18:e september (det officiella startdatumet för försäljning) innan man kan spela via en fysisk kopia av spelet. Visst kan man ha tur och få hem en onlinebeställd fysisk kopia någon dag tidigt beroende på när distributören i Sverige skickar ut dem, men jag kommer garanterat att beställa den ultimata digital versionen och spela redan den 10:e! :) 



#12

Postad 19 augusti 2015 - 14:58

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Modifiera ditt race med mods. :)

http://www.forzamoto...s/news/fm6_mods

 

 

They come in three categories: Dare, Crew, and Boost.

 

Dare mods mean you will have to drive under specific requirements in order to hit a target. For example, you might have a power decrease, or you might be forced into using manual transmission with clutch. You'll get a credit bonus if you complete the "dare".

 

Crew mods are beneficial to the player, and can help you in difficult races. Adding a chassis expert gives you more weight and grip, while a braking engineer improves your brakes and power.

 

Boost mods also give you an advantage by improving your credit payout at the end of a race. You might get a bonus for every Perfect Draft you perform, or a simple credit boost for the entire event.

 

You have three mod slots available before each race, and you can mix and match across the three categories, however there are some limitations on how many you can use per race. For example, you can only use one Dare and Crew mod at a time.



#13

Postad 19 augusti 2015 - 15:17

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Hur går snacket med regn i forza6? var ju så j*vla viktigt såg jag i trådarna med Project Cars och det andra ps4 spelet :)



#14

Postad 22 augusti 2015 - 07:16

bladlund
  • bladlund
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 1

Regnet i FM6 är inte dynamiskt, mest för att spelutvecklarna Turn10 vill bibehålla 60fps vid 1080p. Det innebär att de race som det regnar i så regnar det hela tiden. De vattenpölar som finns i regnracen är placerade på de platser där de finns på de riktiga banorna, och precis som med riktiga pölar så finns risken för vattenplaning, d.v.s. vattenpölarna har sitt speciella ytmotstånd som påverkar bilarna på ettt "verkligt" sätt. 

 

Regndropparna på framrutan uppför sig olika beroende på fordonets hastighet, också det på ett "verkligt" sätt. 

 

Ljudet från regnet är också olika beroende på vilken kamera man använder, d.v.s. regnet låter olika i cockpit-vy jämfört med bumper-vy eller chase-vy. 

 

En del spelare verkar gnälla på att vädret--liksom tid på dygnet (dag/natt)--inte är dynamiskt, men själv föredrar jag hårdkodat 60fps vid 1080p och fast väder/tid på dygnet över dynamiskt. I de flesta racesituationer i verkligheten ändras inte tiden på dygnet eller vädret avsevärt, och de flesta spelarna orkar i alla fall inte sitta och spela endurance-race där dynamiska situationer skulle ändras.   

 

Det finns heller inte några race med regn och natt samtidigt. 

 

Källa: forums.forzamotorsport.net



#15

Postad 28 augusti 2015 - 08:34

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Demo den 1 Sep.

http://news.xbox.com...ld-announcement



#16

Postad 01 september 2015 - 14:24

Chrester
  • Chrester
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0

Inget nytt om demot? Fanns inget på marketplace i alla fall :(



#17

Postad 01 september 2015 - 14:34

bladlund
  • bladlund
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 2

Länk till demon på xbox.com



#18

Postad 02 september 2015 - 10:52

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Trist demo, tycker jag. Hade men någon dj-a boost där man kunde få mer fäste (+6% generellt och ytterligare +6% på den bana man skulle köra härnäst). Det här hör till mer arkadlika spel, tycker jag.



#19

Postad 02 september 2015 - 11:49

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Nog inget du måste använda? Läste om det för ett tag sedan.

#20

Postad 02 september 2015 - 12:02

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Nej, visserligen inte. Men om man som jag tycker det är skoj att mäta sig med andra på varvtider så lär man ju behöva använda en sån boost för att ha en chans.

 

Jag tycker inte det hör hemma i ett sånt här spel, som ändå försöker vara sim-liknande. Sånt där kan de hålla på med i Need For Speed och liknande spel.



#21

Postad 02 september 2015 - 12:15

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0

Nej, visserligen inte. Men om man som jag tycker det är skoj att mäta sig med andra på varvtider så lär man ju behöva använda en sån boost för att ha en chans.

Jag tycker inte det hör hemma i ett sånt här spel, som ändå försöker vara sim-liknande. Sånt där kan de hålla på med i Need For Speed och liknande spel.


Håller med, men tiderna måste väl sorterat efter typ av boost och icke boost?

Hade det varit skillnad om du fick tillgång till en nya vinge som gav 6% mer downforce nästa lopp? (Tänker på om dom hade verklighetsförankrat bonusen ist för att kalla det boosts)

#22

Postad 02 september 2015 - 13:13

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

En vinge som alla har tillgång till är ju en annan sak. Att däck plötsligt, helt magiskt, ska ge 6% bättre fäste (utan att byta däckstyp) är bara konstigt.

 

I demot kunde man (väl? orkade inte spela riktigt hela) inte byta däck, sätta på vinge osv, men det utgår jag ifrån att det går i spelet sedan.



#23

Postad 03 september 2015 - 09:38

Unregistered8947db47
  • Unregistered8947db47
  • Lärjunge

  • 278 inlägg
  • 0

Även om det bara är natt och regn som är det stora uppdateringen jämfört med 5an förmodar jag så blir det ett köp. Bokat standard versionen. Bara en vecka kvar nu :) 



#24

Postad 03 september 2015 - 09:46

SKIBBE
  • SKIBBE
  • Guru

  • 5 338 inlägg
  • 0
Jah spela igenom demot igår. Fint flyt och vackert. Mem boost paketen kändes malplacerade som sagt. Sen att man fick lotto med chansen att vinna en bil eller credits till värde av 1miljon kändes också lite random.

Jag var myclet förvånad över indy 500 loppet. j*vlar vilken fartkänsla! Docl så upplevdes dom vanliha loppen som snigelfart efter det :-P

#25

Postad 03 september 2015 - 12:23

highscore
  • highscore
  • Amatör

  • 56 inlägg
  • 0

Jah spela igenom demot igår. Fint flyt och vackert. Mem boost paketen kändes malplacerade som sagt. Sen att man fick lotto med chansen att vinna en bil eller credits till värde av 1miljon kändes också lite random.

Jag var myclet förvånad över indy 500 loppet. j*vlar vilken fartkänsla! Docl så upplevdes dom vanliha loppen som snigelfart efter det :-P

 

Spelade bara snabbt igenom demot i tisdags kväll, men håller med om att boost-biten inte kändes helt klockren. "Lotto"-grejen är helt kopierad från Horizon 2 och den tycker jag är OK, blir en liten extrapeng eller en bil när man levlar upp. Inget som påverkar jättemycket, men ändå en liten morot.

 

Som sagt bara snabbt spelat igenom, men känslan kändes mycket bättre än 5an, jag kör med Thrustmaster TX. Banon i Rio var väl inte jättekul, men man kände verkligen hur ojämn och "bumpig" den var. Regn var också lite kul som omväxling.

 

Har bokat Ultimate Edition så nu är det bara att vänta till den 10e : )



#26

Postad 05 september 2015 - 14:31

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

AARGH! Varför lägger man in en j*vla introfilm som man inte kan skippa vare gång man startar demot? Fan vad jag hatar sån skit.



#27

Postad 12 september 2015 - 17:54

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Den är jobbig. Körde bara demot en gång, pga den filmen och efterföljande hjärndöda race.


Om någon vill vara med och köra online-race får ni gärna adda mig (och skicka meddelande så jag vet att ni vill just det).

Redigerat av SC-Zap, 12 september 2015 - 17:55.


#28

Postad 14 september 2015 - 20:17

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

https://www.youtube....&v=1JMqfuKw9Vk. Mycket fjädringsblubber låter som punka :)



#29

Postad 18 september 2015 - 23:03

Unregistered8947db47
  • Unregistered8947db47
  • Lärjunge

  • 278 inlägg
  • 0

nån som börjat lirat fulla spelet än? första tankar om det osv?



#30

Postad 19 september 2015 - 01:52

bladlund
  • bladlund
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Jag är HELT nöjd med FM6! Jag tillbringar den mesta av min tid i vinyleditorn, men jag har kört upp mig till förarnivå 40 eller något sånt och jag har gillat varje minut av det också.

Häromdagen körde jag min första Endurance-tävling (mot AI) - 30 varv på gamla Le Mans under nattetid i en LMP1-klass bil! Tog lite under två timmar. Jag pajade ena framljuset när jag var oförsiktig vid omkörning av bilar som körde i en lägre klass, och jag var mycket försiktig efter det (pajar man båda framljusen ser man inget där inte är belyst). 



#31

Postad 19 september 2015 - 07:58

Unregistered8947db47
  • Unregistered8947db47
  • Lärjunge

  • 278 inlägg
  • 0

reagerat på en sak. satte på drivatars på lättaste för att träna upp mig lite. men i varje lopp sticker första bilen iväg låååångt före alla andra. jaga jaga jaga..men nej blir tvåa som bäst. Nåt enstaka lopp lyckas man o vinna. Detta ska vara lättaste hmm. Klart störande moment då alla bilar ska vara i samma nivå för ett race..men den känns som den har ett par hästar mer än alla andra som den kör.



#32

Postad 19 september 2015 - 12:20

bladlund
  • bladlund
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Drivatars är ju faktiskt dina Xbox-vänner, och möjligheten finns att någon av dessa är riktigt bra på att köra och hen därför drar iväg. Eller är det så att det stora antalet startande i varje lopp gör att någon kommer iväg rent, och resten av fältet klumpar ihop sig (beror mycket på tävlingsbana).

Sedan är det ju så att målet för att gå vidare i karriären är att komma trea eller bättre, så oavsett om EN drivatar sticker iväg så blir du fortfarande trea eller bättre då de flesta andra förarna på lägre svårighetsgrad är hårresande dåliga. Dessutom är det inte så konstigt att en bil som kommer iväg rent utan att behöva kollidera eller blockera hinner sticka iväg en bra bit oavsett svårighetsgrad - de hinner få upp sina däck till race-temperatur snabbare, vilket bidrar till att de kan köra snabbare (bättre grepp i kurvorna). 

 

Som en person som spelat varje Forzaspel sedan Forza (1) på den gamla Xboxkonsolen så föredrar jag de högre svårighetsgrad runt "Highly-skilled" till "Expert", inte bara för att det blir en större utmaning, men också för att drivatar-arna då kör bra (schysst) och oftast inte gör de löjliga misstaget som att tvärbromsa på en raksträcka eller att de inte gör allt för att krascha varandra. 

 

Jag har så gott som alltid någon kompis som alltid ligger bland de bästa på Leaderboarden i Forza, och oftast i varje karriär-race så startar han bakom  mig. Dock så efter att han har kört om de drivatars som hindrar att han kör rent och snabbt i början så kommer han ofta ikapp mig ganska nära (beroende på hur bra jag själv kört och hur många misstag jag gjort), och det blir ofta en riktig duell om vinsten (om jag kommit ikapp någon drivatar som potentiellt fått en ren och bra start).

 

Det här spelet känns som det mest "vuxna" Forza Motorsport, med tillräckligt många svårighetsnivåer i karriären (jag räknar då också Showcase-evenemangen - speciellt endurance och autocross) för att skapa spännande race och svåra nivåer att nå.

 

Jag har inte spelat så mycket Multiplayer att jag kan utvärdera den aspekten av Forza Motorsport 6 - ännu. 



#33

Postad 01 oktober 2015 - 22:31

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Hittade en firmware uppdatering nu är man igång. Vad kör ni för ffb inställningar?


Redigerat av oqvist, 02 oktober 2015 - 00:18.


#34

Postad 12 oktober 2015 - 14:41

Lorryquai
  • Lorryquai
  • Veteran

  • 1 928 inlägg
  • 0
Tumme upp!

Allt ok, förutom att jag stör mig så extremt mkt på kvinnan som ska informera om allt. "Congratulations, this is your neeew caaaaaaaaaar".
Jobbigare röst får man leta efter.

//Lorryquai

#35

Postad 12 oktober 2015 - 17:26

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0

Tumme upp!

Allt ok, förutom att jag stör mig så extremt mkt på kvinnan som ska informera om allt. "Congratulations, this is your neeew caaaaaaaaaar".
Jobbigare röst får man leta efter.

//Lorryquai

Haha! Ja, hon har stört mig ett bra tag. :-)

#36

Postad 07 november 2015 - 18:57

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Denna tråd verkar ju inte så aktiv men jag testar.

 

Har någon här tänkt/räknat på hur och vad man skall resonera kring DLCs och Vip medlemskap osv, alltså allt man kan "köpa till" utöver standard versionen?

Jag fattar att det kommer car packs som man kan köpa om man vill ha en eller flera bilar det erbjuder och att Vip ger mer pengar och några bilar, men vad är prisvärt, season pass vs enskilda bundels, vip om man vill ha mer pengar att spendera?

någon som funderat på detta?



#37

Postad 07 november 2015 - 19:00

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Spela bara standard liret och strunta i DLC? 



#38

Postad 07 november 2015 - 19:23

SC-Zap
  • SC-Zap
  • Guru

  • 6 960 inlägg
  • 0
Om du tror att du kommer att spela mycket, köp season pass. VIP kan man ha och mista.

#39

Postad 07 november 2015 - 19:55

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Spela bara standard liret och strunta i DLC? 

Var det en fråga eller en uppmaning?

 

 

Om du tror att du kommer att spela mycket, köp season pass. VIP kan man ha och mista.

 

Har letat efter en jämförelse vad man får i dom olika sakerna, som en "check box" grej men inte funnit någon, känner du till om man kan se lite tydligare vad varje grej innehåller, har sökt på Forzamotorsport, deras forum och på XO Store utan resultat.



#40

Postad 07 november 2015 - 20:44

bladlund
  • bladlund
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Denna tråd verkar ju inte så aktiv men jag testar.

 

Har någon här tänkt/räknat på hur och vad man skall resonera kring DLCs och Vip medlemskap osv, alltså allt man kan "köpa till" utöver standard versionen?

Jag fattar att det kommer car packs som man kan köpa om man vill ha en eller flera bilar det erbjuder och att Vip ger mer pengar och några bilar, men vad är prisvärt, season pass vs enskilda bundels, vip om man vill ha mer pengar att spendera?

någon som funderat på detta?

 

Om du vill ha alla bilar när de kommer ut och tänkt skaffa det inom kort så blir det billigast med "Car Pass" (jämfört med att köpa varje månads DLC separat). Om du väntar ett halvår så kan du nog hitta "Car Pass" till rabatterat pris. Risken med att köpa ditt "Car Pass" nu är att du inte vet vilka bilar som alla ingående DLC:er innehåller (sex första månaders bilpaket). Om du väntar kan du se om du ens vill köpa alla DLC:er eller inte. 

 

Angående VIP så får du som VIP:are dubbelt så mycket XP/CR i spelet för varje race (vilket innebär att du "levlar" upp dubbelt så snabbt), du får fler bilar, och du får VIP-specifika Rivals-race att tävla i varje månad. Du kan läsa mer om VIP här: http://www.windowsce...mbership-review

 

Här hittar du info om alla DLC:er och spelversioner: http://forums.forzam...ostst38094.aspx 


Redigerat av bladlund, 07 november 2015 - 20:54.


#41

Postad 07 november 2015 - 20:53

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Om du vill ha alla bilar när de kommer ut och tänkt skaffa det inom kort så blir det billigast med "Car Pass" (jämfört med att köpa varje månads DLC separat). Om du väntar ett halvår så kan du nog hitta "Car Pass" till rabatterat pris. Risken med att köpa ditt "Car Pass" nu är att du inte vet vilka bilar som alla ingående DLC:er innehåller (sex första månaders bilpaket). Om du väntar kan du se om du ens vill köpa alla DLC:er eller inte. 

 

Angående VIP så får du som VIP:are dubbelt så mycket XP/CR i spelet för varje race (vilket innebär att du "levlar" upp dubbelt så snabbt), du får fler bilar, och du får VIP-specifika Rivals-race att tävla i varje månad. Du kan läsa mer om VIP här: http://www.windowsce...mbership-review

tack en bra samman fattning som jag begrep  :)

Letade efter "Season Pass" och fann inget, såg då att du skrev "Car Pass" precis som det heter...doh, nu kan jag ju jämföra själv också, tack för hjälpen!



#42

Postad 07 november 2015 - 20:57

bladlund
  • bladlund
  • Wannabe

  • 14 inlägg
  • 0

Ingen orsak. Vill du/någon leta upp mig och/eller mina designs i spelet kan du lägga till min Gamertag 'SweedishThunder'. Jag racear inte så mycket (förutom "Rivals" race), då 90% av min speltid går åt med att skapa NASCAR-designs. 



#43

Postad 07 november 2015 - 21:10

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Ingen orsak. Vill du/någon leta upp mig och/eller mina designs i spelet kan du lägga till min Gamertag 'SweedishThunder'. Jag racear inte så mycket (förutom "Rivals" race), då 90% av min speltid går åt med att skapa NASCAR-designs. 

Noterat!



#44

Postad 08 november 2015 - 00:33

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 890 inlägg
  • 0

Var det en fråga eller en uppmaning?

 

 

 

Har letat efter en jämförelse vad man får i dom olika sakerna, som en "check box" grej men inte funnit någon, känner du till om man kan se lite tydligare vad varje grej innehåller, har sökt på Forzamotorsport, deras forum och på XO Store utan resultat.

Det var ett förslag. Sedan blir det nog billigast i längden att bara köpa de DLC paket du har intresse av. De gånger jag köpt season pass har jag åkt på en massa skit jag inte haft intresse av. 



#45

Postad 09 november 2015 - 19:01

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Likt FM5 så saknas helt info om vilke biklass racen i Career är. Blir tokig på att man inte kan se vilken klass bilen ska vara INNAN man startar cupen.
Sen förstår jag inte upplägget. Man går i olika nivåer, som nu är jag på U.S. Tour, men det är fortfarande 6 klasser under som är samma i alla nivåer?? Rally Legends har gått att välja i alla tre tex.

Hur uppfattar ni som spelar career upplägget?

#46

Postad 09 november 2015 - 19:05

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Verkar vara uppdelat i:
Volume
Series
Division

Dvs, jag har kört första Volume "Super Street" hela tiden, men plockat mig igenom några "Series"?
Och i varje serie kan man bara välja en division, sen kan man inte välja om förens man avslutat den pågående?

#47

Postad 09 november 2015 - 19:16

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Svarar mig själv genom Google.

"5 volumes, 3 series per, 6 car divisions.

If you follow the automated path you'll pick a car division for the series, clear it, and proceed to the next series picking a car division for it. Once you complete 15 series you'll have "completed" career but you actually won't have. You still have to go back to each volume, series, and car division to complete it, resulting in doing each series 6 times for each car division, for each volume.

For example volume 1, since I was just working on gnawing through the others and remember the divisions. You have to complete 3 series using each of the following: compact sports coupes, japanese street kings, hot hatchbacks, rally day heroes, ultimate sport compacts, and classic compacts.

There's 6 unique ones per the other 4 volumes as well... I have a vague memory of which each one is, but do recall volume 5 (modern GP, classic GP, prototypes, can am, legends of GP, indycar)"

#48

Postad 09 november 2015 - 20:26

salvion
  • salvion
  • Lärjunge

  • 277 inlägg
  • 0

Jag har kört så lite att jag inte riktigt har tänkt på det, vinner race och sedan går vidare.

Iofs har du en poäng att det är lite skumt då jag inte skulle kunna förklara det för någon annan...



#49

Postad 10 november 2015 - 04:07

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

Blev sjukt besviken på detta spel!

Funkar inte att köra med ratten då bilarna beter sig helt orealistiskt när man häver en sladd.

Var och bytte in det i fredags och har gått tillbaka till F5 igen.

Turn10 gör om gör rätt!



#50

Postad 10 november 2015 - 06:01

Tegheim
  • Tegheim
  • Lärjunge

  • 497 inlägg
  • 0
Vad kör du med för ratt?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.