Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Grilltråden

4054 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

Postad 10 juli 2020 - 12:18

id_t83
  • id_t83
  • Lärjunge

• 296 inlägg
  • 0
Jag har haft min weber Genesis sen 2013 och dom rostfria gallren ser fortfarande ut som nya.

Postad 10 juli 2020 - 19:13

GriffDeLaGriff
  • GriffDeLaGriff
  • Mästare

• 3 134 inlägg
  • 0
Hur blir grillränderna då?

Postad 10 juli 2020 - 20:13

id_t83
  • id_t83
  • Lärjunge

• 296 inlägg
  • 0
Jätte fina

Postad 11 juli 2020 - 10:39

GriffDeLaGriff
  • GriffDeLaGriff
  • Mästare

• 3 134 inlägg
  • 0

Perfekt. Själv gillar jag gjutjärn men galler-"strängarna" brukar alltid vara för tjocka för min smak. En perfekt grill ska igentligen ha tunna men djupa ränder, så det behöver inte användas mer gods i tillverkningen, bara gjutas lite annorlunda. Nu blir det ju en annan sak med flyttbar grill mot en grillplatta på en stor spis, men hade jag kunnat välja dom rostfria där mot de jag haft på weber så hade jag lätt gjort det. Gillar inte tjocka platta "galler".

Vi hade en aktivitet med jobbet för några veckor sen och det skulle finnas en gasolgrill där. När vi kom fram så var det en jäkligt stor grill med 4st rader av flammor under, men på toppen var det bara en platta. Det blev stekt Entrecote istället för grillat! Födelen var ju att man kunde bräsera dom lite i IPA mot slutet :lol:

Postad Idag, 09:26

MdaG
  • MdaG
  • Guru

• 5 001 inlägg
  • 0

Kanske byter om mina gjutjärnsgaller slits ut. Den jag har är fyra delar så man enkelt kan peta ner en panna eller röklåda under. Störiga är alla skarvar som finns.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2020 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.