Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Red Dead Redemption 2

574 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#451

Postad 05 november 2018 - 15:02

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

kör ni free aim eller lock on?



#452

Postad 05 november 2018 - 16:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Free aim.



#453

Postad 05 november 2018 - 19:32

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0
Idag upptäckte jag en intressant detalj som jag missat tidigare.

Hamnade i ett bakhåll och gjorde processen kort med illbattingarna. Ett vittne med häst och vagn upptäckte när jag lootade liken vilket då resulterade i ett lik till.

Lämnade platsen för att vänta ut ”Wanted”- mätaren. Planen var att sedan återvända och loota klart. För att fördriva tiden spanade jag i kikaren på utredarna som jönsade omkring.

Döm om min förvåning när de började städa upp brottsplatsen. Liken lastades bakpå hästar och fraktades bort. En av dem hoppade upp i vagnen och körde bort den.

Det här spelet är fantastiskt...

#454

Postad 05 november 2018 - 21:05

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Vet inte varför men när jag red bort mot ett uppdrag så kom det ett gäng och började skjuta på mig. Givetvis dog jag. Men varför skröt dom mot mig och vad kan jag göra för att slippa det?

#455

Postad 05 november 2018 - 22:14

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Kan ha vart bounty hunters om du är wanted i någon stad.

 

Betala av dina bounties i närmaste tågstation för att slippa dem.


Redigerat av Zoiler, 05 november 2018 - 22:14.


#456

Postad 05 november 2018 - 22:46

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Kan ha vart bounty hunters om du är wanted i någon stad.

Betala av dina bounties i närmaste tågstation för att slippa dem.


Tack. Jo det var ett område på kartan som var röd så jag var nog efterlyst . Men det var bara rött längs älven. Inte någon cirkel eller så.

Mär jag fortfarande wanted efter jag är död?
Sitter inte framför tvn nu så jag kan se

#457

Postad 05 november 2018 - 23:10

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Hur realistisk är djurjakten? Skadeskjuter man får man ett blodspår att följa? Hur många interna organ är simulerade och är det realistisk ballistisk och hitboxes.

 

Nja det är ju inte någon jaktsimulator direkt. Men i "dead eye" läget så ser man lite olika träffområden på djuren. Headshot funkar ju bra oftast iaf.

 

Sköt en Elk uppe i norr, fick ett fint skott i huvud/hals trakt, jäklar vilket blodspår det blev i snön såg ut som en massaker, fast det var ett "cleant shot" och fick ett 3 stjärnigt skinn. Har inte sett liknande blodspår det när man skjutit något på/i "prärien/skogen".

 

Såg rätt bra ut och såg rätt verkligt ut hur det låg på snön och hur det var när man red över spåret sedan.

 

Annars när man jagar och trycker ner bägge styrspakarna så får man ju "eagle eye" läget när man spårar och det är ju inte verkligt för fem öre. Syns liksom ett luktspår i luften eller glänsande spår på marken.

 

 

 

 

Norra snödelen på kartan är nog mitt favoritställe rdr-världen. Så jäkla bra gjort att man halkar omkring om man är ute på frusen sjöis. =)


Redigerat av HenkeEdge, 05 november 2018 - 23:19.


#458

Postad 05 november 2018 - 23:10

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 000 inlägg
  • 0

Mär jag fortfarande wanted efter jag är död?
Sitter inte framför tvn nu så jag kan se

 

 

Nja, wanted status i hörnet försvinner, men så länge du har bounty i ett område kommer folk att skjuta dig.

 

Spelet blir mer komedi än seriöst efter ett tag, med alla hästolyckor och buggar osv ;)

 

Tröttnade på ett sidouppdrag där man skulle fiska med en liten pojke, och gick därifrån, men spelet ville inte det så det var bara att vända. Problemet var bara att pojken hade följt efter, och började fiska på land  :P

 

Arthur förklarade seriöst att nu får du vänta tills det nappar, men han fick ingen fisk på gräsmattan och gav upp. Har även sett svävande hästar, folk som sitter och står i luften osv, även i cutscenes ;)

 

Det är klockrena ljudeffekter när man ramlar av hästen eller slår huvudet en bräda eller gren osv.

 

edit:  :P

https://www.youtube.com/watch?v=IvnIxSL4zqY

 

https://www.youtube.com/watch?v=SrXZp1o5Qcg


Redigerat av Ageve, 05 november 2018 - 23:37.


#459

Postad 06 november 2018 - 10:37

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 0

Klarade storyn igår kväll.

 

Kapitel 4, 6 och Epilog 2 var, enligt mig, de som hade bäst story och uppdrag.

5:an hade mycket action, men var annars ingen höjdare. Kändes nästan som ett annat spel.

 

Överlag ett helt okej spel, men det är fortfarande för mycket negativt, som iaf för mig, pajjade upplevelsen en hel del.

 

Med en smidigare fast-travel, bättre kontroller, och en tajtare story, så hade det kunnat bli det "mästerverk" som kritikerna hyllar. I slutstriden, så var jag verkligen förbannad på just kontrollerna. Och de där man mot man striderna, känns emellanåt lika stela som i ett mediokert arkad spel från 90-talet.

 

Grafiken, miljöerna och skådespeleriet är verkligen av toppklass, men banbrytande kan jag inte hålla med om, när vissa saker känns så last-gen. Det märks att dom jobbat med spelet så länge (8år), att vissa delar blivit föråldrade under tiden.

 

Det lutade nästan mot en stark 8:a emellanåt, men tyvärr så blir mitt slutbetyg fortfarande 7.5 av 10, pga av bristerna.

 

Nu ska den stackars X knappen få vila ut en stund ;)



#460

Postad 06 november 2018 - 13:33

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Klarade storyn igår kväll.

 

Kapitel 4, 6 och Epilog 2 var, enligt mig, de som hade bäst story och uppdrag.

5:an hade mycket action, men var annars ingen höjdare. Kändes nästan som ett annat spel.

 

Överlag ett helt okej spel, men det är fortfarande för mycket negativt, som iaf för mig, pajjade upplevelsen en hel del.

 

Med en smidigare fast-travel, bättre kontroller, och en tajtare story, så hade det kunnat bli det "mästerverk" som kritikerna hyllar. I slutstriden, så var jag verkligen förbannad på just kontrollerna. Och de där man mot man striderna, känns emellanåt lika stela som i ett mediokert arkad spel från 90-talet.

 

Grafiken, miljöerna och skådespeleriet är verkligen av toppklass, men banbrytande kan jag inte hålla med om, när vissa saker känns så last-gen. Det märks att dom jobbat med spelet så länge (8år), att vissa delar blivit föråldrade under tiden.

 

Det lutade nästan mot en stark 8:a emellanåt, men tyvärr så blir mitt slutbetyg fortfarande 7.5 av 10, pga av bristerna.

 

Nu ska den stackars X knappen få vila ut en stund ;)

 

 

 

du ska trycka i takt med hästen för att vara så energieffektiv som möjligt, kontrollerna är lite små sega, men det passar det lugna tempot i spelet.



#461

Postad 06 november 2018 - 14:14

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 419 inlägg
  • 0

kontrollerna är lite små sega, men det passar det lugna tempot i spelet.


Problemet är när tempot ökar brutalt i vissa actionscener eller jakter, och då är det inte så kul när han reagerar som en 100 åring, när det flyger kulor från alla håll :D

Annars i de lugna partierna så funkar det väl okej. Förutom när hästen/hjälten får nåt tillfälligt frispel pga nån bugg, och inte vill hänga med dit jag styr. Har blivit en del komiska situationer, när hjälten råkar rida in i en skylt eller mötande fordon, eller gravitationen tillfälligt slutar fungera som den ska, vilket leder till ofrivilliga Jackie Chan/Superman stunts. Har sparat en del klipp i konsollen :D

#462

Postad 06 november 2018 - 15:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Problemet är när tempot ökar brutalt i vissa actionscener eller jakter, och då är det inte så kul när han reagerar som en 100 åring, när det flyger kulor från alla håll :D

 

Hur körde du i striderna då, tredjeperson? Ändrade du några inställningar?



#463

Postad 06 november 2018 - 18:50

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Min health är nere på 16% och hjärtat är rött och är ifyllt väldigt lite bara. Försöker dricka något som heter health tonic. Jag ser att han dricker av flaskan och ett ljud dyker upp, men det händer inget med hjärtat. Vad gör jag för fel? 😊

#464

Postad 06 november 2018 - 19:44

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Min health är nere på 16% och hjärtat är rött och är ifyllt väldigt lite bara. Försöker dricka något som heter health tonic. Jag ser att han dricker av flaskan och ett ljud dyker upp, men det händer inget med hjärtat. Vad gör jag för fel?

 

Dricka tonics hjälper inte för din "core", du måste käka saker som fyller på den. Du har säkert något, annars kan du käka soppan i lägret.

Det yttre (det omkring hjärtat) är din livmätare kan man säga. Tar du skada så blir den kortare. Hjärtat i mitten däremot bestämmer hur snabbt livmätaren fylls på om du tar skada. Så om den är tom fylls det inte på lika snabbt, så se till att hålla den i trim.



#465

Postad 06 november 2018 - 20:09

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

Dricka tonics hjälper inte för din "core", du måste käka saker som fyller på den. Du har säkert något, annars kan du käka soppan i lägret.
Det yttre (det omkring hjärtat) är din livmätare kan man säga. Tar du skada så blir den kortare. Hjärtat i mitten däremot bestämmer hur snabbt livmätaren fylls på om du tar skada. Så om den är tom fylls det inte på lika snabbt, så se till att hålla den i trim.


Aha på så vis. Då har jag missförstått lite. Tack för hjälpen 😊

#466

Postad 06 november 2018 - 21:31

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0
Köpte en arab häst för 1000 dollar. Red iväg och gled ner för en klippa. Jag dog. Vaknar upp så ligger hästsadeln där bara. Inte ett spår av hästen.. sjukt.

****

#467

Postad 06 november 2018 - 21:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Köpte en arab häst för 1000 dollar. Red iväg och gled ner för en klippa. Jag dog. Vaknar upp så ligger hästsadeln där bara. Inte ett spår av hästen.. sjukt.

Hästen är död.

 

Precis som min som flög in med huvudet först i ett järnvägsspår. Normalt kan man återuppliva men tja, ibland vill spelet göra det svårare för en.



#468

Postad 06 november 2018 - 21:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Jo men alltså, om man vet att man ändå ska köpa det, då är det ju lika bra att få saker gratis.

 

Over on the Microsoft Store, it states that Red Dead Redemption 2 pre-orders will net “The War Horse” and “The Outlaw Survival Kit”. The former could be an exclusive mount while the latter includes some weapons and supplies. Bonus cash for spending in Story Mode is also included. If you pre-order by July 31st, then an exclusive Treasure Map will be available for Story Mode as well.

 

Det är inte som att RDR2 kommer bli dåligt menar jag, det finns ingen fördel med att vänta om man vet att man vill ha det.

 

 

Dessutom, hur vet du att krigshästen inte är oumbärlig? Jag tror nog att du kommer sakna den när du är mitt uppe i en eldstrid och bara har en vanlig häst till ditt förfogande.

 

17kvrPQ.gif

 

Om jag bara visste hur aktuellt detta skulle bli. Inte ett tåg som mördade min trogna hingst, men själva spåret. Om jag hade haft krigshästen....

 

Man borde kunna sätta hjälm på hästfanskapet, det är ju viktigare att de överlever än en själv. Var är horse armor när man behöver det?



#469

Postad 06 november 2018 - 22:45

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0
Är 15% ini spelet nu. Jag tar det lugnt och trivs. Men jag funderar lite på uppdragen. Det enda jag gjort hittills är att hämta en full gubbe, hota en person på en skuld samt rota igenom ett hus. Bara sådana små grejer. Finns det inget huvuduppdrag? Eller är det inte andra uppdrag än så? Eller kommer det senare kanske? 😊

#470

Postad 06 november 2018 - 22:56

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Är 15% ini spelet nu. Jag tar det lugnt och trivs. Men jag funderar lite på uppdragen. Det enda jag gjort hittills är att hämta en full gubbe, hota en person på en skuld samt rota igenom ett hus. Bara sådana små grejer. Finns det inget huvuduppdrag? Eller är det inte andra uppdrag än så? Eller kommer det senare kanske?

 

Gula prickar = huvuduppdrag.

 

Vita prickar = sidouppdrag.



#471

Postad 06 november 2018 - 22:59

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Köpte en arab häst för 1000 dollar. Red iväg och gled ner för en klippa. Jag dog. Vaknar upp så ligger hästsadeln där bara. Inte ett spår av hästen.. sjukt.

****

 

 

Du har aldrig tänkt på att spara manuellt så att det går att hoppa tillbaka till en tidigare savning?



#472

Postad 06 november 2018 - 23:43

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0

Hästen är död.

Precis som min som flög in med huvudet först i ett järnvägsspår. Normalt kan man återuppliva men tja, ibland vill spelet göra det svårare för en.


Yes blev mest sur över att jag inte fick chansen att köra horse revival på den.

Du har aldrig tänkt på att spara manuellt så att det går att hoppa tillbaka till en tidigare savning?


Ofta tänkt på. Saken var den att jag hade gjort lite väl mycket för att börja om på saven.

Ser det som att jag vaska hästen = stek :)

#473

Postad 06 november 2018 - 23:52

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 000 inlägg
  • 0

Laddade upp ett klipp med några buggar och diverse hästolyckor ;) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=gg5WhwOanDg



#474

Postad 07 november 2018 - 00:19

{OLD}Reaper
  • {OLD}Reaper
  • Veteran

  • 1 740 inlägg
  • 0

Laddade upp ett klipp med några buggar och diverse hästolyckor ;)

https://www.youtube....h?v=gg5WhwOanDg


”This is a great fishing spot!” :D

#475

Postad 07 november 2018 - 00:32

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 000 inlägg
  • 0

Hehe, jo skrattade gott när det hände. Det var inte meningen att man skulle lämna stranden ;) 



#476

Postad 07 november 2018 - 11:19

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

Hehe, jo skrattade gott när det hände. Det var inte meningen att man skulle lämna stranden ;)

 

 

Den var rolig och snacka om jedi-power den där på pianot. ;)



#477

Postad 07 november 2018 - 14:33

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

när man kör free aim funkar dead eye så att man enbart saktar ner tiden? du kan inte "pricka ut" fler än en snubbe?



#478

Postad 07 november 2018 - 14:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

när man kör free aim funkar dead eye så att man enbart saktar ner tiden? du kan inte "pricka ut" fler än en snubbe?

 

Jo, sikta på vad du vill skjuta och tryck på RB tror jag. Kanske måste man låsa upp manuellt sikte först? Har för mig att jag låste upp nåt sånt tidigt i spelet.



#479

Postad 07 november 2018 - 15:15

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 0

Jo, sikta på vad du vill skjuta och tryck på RB tror jag. Kanske måste man låsa upp manuellt sikte först? Har för mig att jag låste upp nåt sånt tidigt i spelet.

 

har inte provat ändra tillbaka till "lock on" utan kör freeaim, bytte även från standard kontrollerna till fps kontrollerna, det enda som händer när jag är i i deadeye nu är att tiden saktar ner och jag kan skjuta ett skott, alltså inte "kryssa" flera gubbar



#480

Postad 07 november 2018 - 15:30

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Om man skjuter med RT så blir det ett skott och slut, men inte om man väljer med RB. Inte hos mig i alla fall och jag kör samma setup.

 

Your first upgrade for the ability is to manually place shots using the right bumper, which you can do by simply passing over an enemy, and placing shots with the button



#481

Postad 07 november 2018 - 16:25

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

SVT har börjat med Aftonbladet-rubriker

 

Ny trend: Miljoner tittar när feminist misshandlas och dödas i succéspel

 

https://www.svt.se/n...or-miljonpublik



#482

Postad 07 november 2018 - 16:28

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 000 inlägg
  • 0

Suck...

 

"Ny" trend: Miljoner gör dumma saker i openworld-spel.


Redigerat av Ageve, 07 november 2018 - 16:39.


#483

Postad 07 november 2018 - 16:35

xarl
  • xarl
  • Forumräv

  • 610 inlägg
  • 1

SVT har börjat med Aftonbladet-rubriker

 

Ny trend: Miljoner tittar när feminist misshandlas och dödas i succéspel

 

https://www.svt.se/n...or-miljonpublik

 

ahh jag är så trött på denna j*vla bomulls värld vi lever i.


Redigerat av xarl, 07 november 2018 - 16:39.


#484

Postad 07 november 2018 - 18:11

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

MHB:s recension



#485

Postad 07 november 2018 - 20:10

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

Youtube tog bort videosarna tydligen... inte ok med klipp från RDR2

https://www.svt.se/n...-policy-om-vald



#486

Postad 07 november 2018 - 23:13

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 000 inlägg
  • 1

Bifogad fil  Skärmavbild 2018-11-07 kl. 22.45.16.png   2,36MB   29 Antal nerladdningar



#487

Postad 07 november 2018 - 23:50

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 1

Youtube tog bort videosarna tydligen... inte ok med klipp från RDR2
https://www.svt.se/n...-policy-om-vald

Det är ok att lägga upp videoklipp på barnmisshandel (så länge den inte är live-streamad) men inte att lögga upp in-game captures?

Snacka om att Youtube har vrickad policy. Allt som säljer är bra, så länge inte feminister känner sig kränkta...

#488

Postad 08 november 2018 - 00:45

HenkeEdge
  • HenkeEdge
  • Veteran

  • 1 803 inlägg
  • 0

 

Hahaha, hoppas att han även red häst dit till affären. ;)



#489

Postad 08 november 2018 - 01:39

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 2

Red Dead Redemption 2 sold-in more units in its first 8 days than the original blockbuster Red Dead Redemption sold in its first 8 years and, as of today, the title has sold-in over 17 million units worldwide.



#490

Postad 08 november 2018 - 08:18

phil neal
  • phil neal
  • Mästare

  • 2 585 inlägg
  • 0

 

Grymt! Hade fan bett om en en selfie   :)



#491

Postad 11 november 2018 - 20:47

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 000 inlägg
  • 0

Frameraten fortsätter att inte imponera på PS4 Pro. Det är ok 90% av tiden, men ibland hackar det så mycket att det blir svårt att styra och träffa när man skjuter...

 

Det är såklart inte bara Sonys fel, men tyckte att det var kul. Kanske har dålig humor ;)

https://www.youtube.com/watch?v=FmUAPfaeJBY



#492

Postad 11 november 2018 - 20:59

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

ibland hackar det så mycket att det blir svårt att styra och träffa när man skjuter...

 

Ser inte så mycket skjutande i videon iofs  ;)  



#493

Postad 11 november 2018 - 21:09

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 000 inlägg
  • 0

Ser inte så mycket skjutande i videon iofs  ;)  

 

 

Nä, sparade ett klipp, men då hade det redan gått 15min så det kom inte med.

 

Spoiler

 

edit: ;) 

 

https://www.youtube.com/watch?v=-zqw4CGA5Ac


Redigerat av Ageve, 11 november 2018 - 21:26.


#494

Postad 11 november 2018 - 21:59

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 1
Hahaha
De där bergsgetterna är ju för j*vla sköna

:D :D :D :D :D

#495

Postad 11 november 2018 - 23:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

@Ageve

 

Intressant, jag minns inte att det var några speciella drops i den scenen på X.



#496

Postad 12 november 2018 - 11:09

Ageve
  • Ageve
  • Über-Guru

  • 12 000 inlägg
  • 0

@Ageve

Intressant, jag minns inte att det var några speciella drops i den scenen på X.


Har inte testat XB1X-versionen, men förutom mycket skarpare/bättre grafik ska prestandan vara bättre med. Men det verkar finnas några rejäla dippar där med.

#497

Postad 12 november 2018 - 14:25

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Men det verkar finnas några rejäla dippar där med.

 

Japp.



#498

Postad 13 november 2018 - 13:18

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 1

Dödade en legendary björn men på väg till stan lyckades jag halka och trilla ned för en klippa och dö. Det sägs att man ska kunna hitta legendary skinnet igen hos någon trapper eller liknande men var tusan hittar jag dem? (i min frustration efteråt slaktade jag en ranch med bad guys i skogen och fick 200 dollar samt en ny bössa så en liten uppsida iaf).



#499

Postad 13 november 2018 - 13:42

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 986 inlägg
  • 0

Finns en trapper i den stora staden t.ex. Kolla kartan och ikonerna.



#500

Postad 13 november 2018 - 20:33

letmefly
  • letmefly
  • Veteran

  • 2 241 inlägg
  • 0

Finns en trapper i den stora staden t.ex. Kolla kartan och ikonerna.

Ser nu att han låses upp först i andra kapitlet så det förklarar varför jag har lite svårt att hitta honom...





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.