Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

JVC´s 2019 års 4K projektor modeller: DLA-N5, N7, NX9

755 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
JVC DLA-N5 (Projektorer) 2 9 (1) 69 990:-
JVC DLA-N7 (Projektorer) 25 10 (3) 89 990:-
JVC DLA-NX9 (Projektorer) 0 0 (0) 199 900:-
1 relaterade trådar

Postad 20 februari 2021 - 16:33

Audiostar
  • Audiostar
  • Beroende

• 1 284 inlägg
  • 0
Kan bara instämma samt med senaste mjukvaran ännu bättre endast nx9 är en bättre projektor .
Ska bli kul och se vad nästa update från dem innehåller

Postad 21 februari 2021 - 09:43

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 414 inlägg
  • 0
Kikade på Maleficent 2 ondskans härskarinna, många mörka gråa scener där projektorn fick jobba på. Första filmen som jag tyckte mig tappa lite detaljer under mina förutsättningar

samt att det har kommit in n7 under denna tid till sverige och Europa så han lär ljuga att det inte finns några.

Hur kan du veta det så säkert, eller ska jag gissa?

Postad 21 februari 2021 - 09:46

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

• 10 414 inlägg
  • 0

Jag tycker generellt det varit lite för mycket inlägg angånge detta köp som inte har något med denna tråd att göra ... under 6 månaders tid... .

Var ska man få diskutera trådprodukter om inte i en befintlig tråd? Anmäl eller scrolla vidare

Redigerat av mcmike, 21 februari 2021 - 09:47.

Postad 23 februari 2021 - 22:06

Marquee
  • Marquee
  • Amatör

• 75 inlägg
  • 0

Det är detta forumet som skrämmer en mest. Ibland knyter sig magen när man läser men så tänker jag att han talar sanning ändå. Men visst, han gled nog lite på sanningen att fabriken varit nedstängd säkert hela tiden. Komponentbrist var det i början men inget säger att det inte kan vara båda. Paypal var nödvändigt trots det för att säkerställa pengarna tillbaka för att inte låta "tillfället gör tjuven". Det var mitt förslag att ge mig pengarna tillbaka och om han får in pj på lager kanske jag köper en iaf. Men svaret lät mera som det var hans idé. Läs nedan. Emellertid har det gått sån tid att man anar N8 snart att kanske lika bra skita i allt. 2022 lär den finnas på banan är min gissning. Min nya ränta är 5,83% ihopslaget så det är inget att klaga på. 

"Hej Ulf, jag förstår dina bekymmer. Men dessa är ogrundade

andra kunder har också väntat i mer än 6 månader på sina projektorer. Eftersom du nu har aktiverat PayPal, väntar jag den här veckan för att se om projektorn kommer och om den inte gör det kommer jag att återbetala nästa vecka. Jag kan erbjuda dig projektorn senare när den kommer, men det blir dyrare eftersom vi har ökat moms i år. hälsningar."

Redigerat av Marquee, 23 februari 2021 - 22:08.

Postad Igår, 18:16

perra1971
  • perra1971
  • Wannabe

• 29 inlägg
  • 1

Hoppas verkligen det löser sig Marquee !

Jag var också nära att beställa min N5 i Tyskland, som är klart billigare där.

Sedan hade jag lite tur, Hembiobutiken hade en drive med -5000 kr på priserna, så jag slog till där.

3 års garanti, kunnig personal och nära support är ändå värt en hel del om det krånglar.

När man ändå investerar sådana pengar, blev närheten till support det som avgjorde för mig i slutändan.

Håller tummar och tår !!

Postad Igår, 18:25

Audiostar
  • Audiostar
  • Beroende

• 1 284 inlägg
  • 0

Var ska man få diskutera trådprodukter om inte i en befintlig tråd? Anmäl eller scrolla vidare

Detta har ju knappast handlat om produkterna borde ligga i butiks köp kategorin eller utlandsköp har ju inget med produkterna att göra vad han har tagit för avbetalning eller inte får en vara varje månad .
Jag diskuterar gärna om funktioner om produkten.

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2021 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.