Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Officiell tråd - Bortglömda Titlar/vad heter filmen ?

1697 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1601

Postad 27 oktober 2018 - 05:09

Unregisteredd69c86bc
  • Unregisteredd69c86bc
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0

hej,

 

jag såg en film på tv när jag var 4 år gammal det var 1999:

 

Filmen handlade om 2 personer, en man och en kvinna, mannen hade byggt ett säkerhetshus pga av sitt jobb, han var tydligen en affärsman, huset bestod av skottsäker glas och dörren var bombsäker och en dag när hans fru skulle skydda sig hemma så befann hon sig där med en bomb och i slutet så försökte mannen att krossa glaset för att rädda henne från tidsbomben och som jag minns det så kunde han inte rädda henne.

 

är rätt säker på att filmen är amerikansk.

 

vad heter den filmen?



#1602

Postad 28 oktober 2018 - 11:32

logh
  • logh
  • Användare

  • 181 inlägg
  • 0

Kan det vara denna?

https://en.wikipedia...omb_(1991_film)



#1603

Postad 31 oktober 2018 - 11:15

Mushunt
  • Mushunt
  • Mästare

  • 3 278 inlägg
  • 0

hej,

jag såg en film på tv när jag var 4 år gammal det var 1999:

Filmen handlade om 2 personer, en man och en kvinna, mannen hade byggt ett säkerhetshus pga av sitt jobb, han var tydligen en affärsman, huset bestod av skottsäker glas och dörren var bombsäker och en dag när hans fru skulle skydda sig hemma så befann hon sig där med en bomb och i slutet så försökte mannen att krossa glaset för att rädda henne från tidsbomben och som jag minns det så kunde han inte rädda henne.

är rätt säker på att filmen är amerikansk.

vad heter den filmen?

Älskar hur du spoilar i din beskrivning. Filmen verkade intressant att se, men känns poänglöst när du skrev utfallet för den 😉

Redigerat av Mushunt, 31 oktober 2018 - 11:15.


#1604

Postad 24 november 2018 - 14:23

dealerovski
  • dealerovski
  • Forumräv

  • 882 inlägg
  • 0

Så delar av en svensk 50-60 -tals film en lördagsmorgon för flera år sedan på svt. Jag blev förvånad att den visades där och så tidigt då den var väldigt porrig. 

 

Den handlade om en far och en dotter i 15-16 åldern som bodde tillsammans någonstans i skärgården isolerat från stadsmiljö. Fadern var väldigt tillbakadragen, mild i sin uppforstran och beskyddande.   Filmen tar en vändning när dotterns mor kommer tillbaka från ett långt äventyr i Paris och med indikation på att ha levt på sin skönhet som modell och även säkert sålt sig själv.  När hon som lite för gammal och risig inte kan leva på det sättet längre utomlands reser hon tillbaka till sverige och besöker sin dotter som  nu är en ung tånåring skönhet som hon försöker leda in i samma liv och dra ekonomisk nytta av.   I början hyr hon in några fotografer för att endast ta naken bilder men det leder snabbt till att hon vill att dottern ska sälja sin kropp till omkring boende rika män som betalar modern för tiden.   Samtidigt kör hon helt över fadern som visar sig vara ännu svagare karaktär än tidigare och jag tror tom att han tar sitt liv eller så dödas han av modern.  Det sker flera mord också och mitt i allt har dottern blivit kär i en av fotograferna som tagit hennes bilder och dom försöker fly från allt, 

 

Någon som vet vilken film jag beskriver? 



#1605

Postad 02 januari 2019 - 22:33

Unregistereda66ace1e
  • Unregistereda66ace1e
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Hejsan!
Är väldigt desperat. Jag har letat efter en film i flera år utan resultat. Filmen är science fiction och jag kommer tyvärr bara ihåg en liten scen. Jag trodde det var någon av Alien filmerna men det var de inte. Scenen är typ såhär; En kvinna och ett barn ( tror jag) försöker rymma från något och kommer till ett rum som är liknande en silo, den är gjord av järn eller dylikt material. Det finns gångar längs väggarna med någon form av staket på, i den här "silon" eller vad det är möter de på en man. Som har bott där ett bra tag. Kommer inte ihåg så mycket mer än detta. Dessa börjar prata och den här mannen hjälper dom. Jättetacksam för svar!!

#1606

Postad 02 januari 2019 - 22:39

Unregistereda66ace1e
  • Unregistereda66ace1e
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Hejsan!
Är väldigt desperat. Jag har letat efter en film i flera år utan resultat. Filmen är science fiction och jag kommer tyvärr bara ihåg en liten scen. Jag trodde det var någon av Alien filmerna men det var de inte. Scenen är typ såhär; En kvinna och ett barn ( tror jag) försöker rymma från något och kommer till ett rum som är liknande en silo, den är gjord av järn eller dylikt material. Det finns gångar längs väggarna med någon form av staket på, i den här "silon" eller vad det är möter de på en man. Som har bott där ett bra tag. Kommer inte ihåg så mycket mer än detta. Dessa börjar prata och den här mannen hjälper dom. Jättetacksam för svar!!

#1607

Postad 02 januari 2019 - 22:43

Nizz_e
  • Nizz_e
  • Forumräv

  • 943 inlägg
  • 0

Så delar av en svensk 50-60 -tals film en lördagsmorgon för flera år sedan på svt. Jag blev förvånad att den visades där och så tidigt då den var väldigt porrig. 

 

Den handlade om en far och en dotter i 15-16 åldern som bodde tillsammans någonstans i skärgården isolerat från stadsmiljö. Fadern var väldigt tillbakadragen, mild i sin uppforstran och beskyddande.   Filmen tar en vändning när dotterns mor kommer tillbaka från ett långt äventyr i Paris och med indikation på att ha levt på sin skönhet som modell och även säkert sålt sig själv.  När hon som lite för gammal och risig inte kan leva på det sättet längre utomlands reser hon tillbaka till sverige och besöker sin dotter som  nu är en ung tånåring skönhet som hon försöker leda in i samma liv och dra ekonomisk nytta av.   I början hyr hon in några fotografer för att endast ta naken bilder men det leder snabbt till att hon vill att dottern ska sälja sin kropp till omkring boende rika män som betalar modern för tiden.   Samtidigt kör hon helt över fadern som visar sig vara ännu svagare karaktär än tidigare och jag tror tom att han tar sitt liv eller så dödas han av modern.  Det sker flera mord också och mitt i allt har dottern blivit kär i en av fotograferna som tagit hennes bilder och dom försöker fly från allt, 

 

Någon som vet vilken film jag beskriver? 

 

Rötmånad kanske?



#1608

Postad 03 januari 2019 - 10:32

macman
  • macman
  • Beroende

  • 1 078 inlägg
  • 0
Tror det är nån av Terminatorfilmerna

#1609

Postad 03 januari 2019 - 11:00

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Sökte på "woman kid silo" och fick upp denna: https://www.imdb.com/title/tt4671002/



#1610

Postad 03 januari 2019 - 11:04

Birkanoff
  • Birkanoff
  • Mästare

  • 2 532 inlägg
  • 0

Det enda som jag kommer att tänka på är typ "10 Cloverfield Lane". Inga ungar med där dock vad jag minns.



#1611

Postad 03 januari 2019 - 17:34

Unregistereda66ace1e
  • Unregistereda66ace1e
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Hejsan! Det är tyvärr inte 10 Cloverfield lane eller american fable tyvärr. Men tack så jättemycket för att ni tog er tid att svara. Undra om det kanske är så enkelt att det kan vara en av terminator filmerna.. nu måste jag kolla igenom dessa filmer. Tack ännu en gång! Verkligen guldvärt

#1612

Postad 03 januari 2019 - 19:03

EkMg
  • EkMg
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0
En chansning..., Mad Max furu road?

#1613

Postad 03 januari 2019 - 19:12

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 966 inlägg
  • 1

Nästan, Mad Max ebenholtz road tror jag det är :P



#1614

Postad 03 januari 2019 - 21:50

EkMg
  • EkMg
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0
Den bjuder jag på. Haha. Antar jag måste skylla det på AC, men är tyvärr inte säker. Kan ha varit ett enkelt ”järn”-släpp bara.

#1615

Postad 11 januari 2019 - 16:09

knobloch
  • knobloch
  • Guru

  • 4 023 inlägg
  • 0

Hejsan! Det är tyvärr inte 10 Cloverfield lane eller american fable tyvärr. Men tack så jättemycket för att ni tog er tid att svara. Undra om det kanske är så enkelt att det kan vara en av terminator filmerna.. nu måste jag kolla igenom dessa filmer. Tack ännu en gång! Verkligen guldvärt

Det kan inte vara The Dark Knight Rises då? Tänkte på scenen där barnet flyr från fängelset. 

 

Hittade nog inte riktigt det klippet jag tänkte på, men men...
https://youtu.be/NyXEr8lS2dw



#1616

Postad 22 januari 2019 - 17:33

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

Letar efter en film där en kidnappad tjej blir tatuerad över hela ryggen av kidnapparen.

Skulle tippa på att den är från sent 80tal och amerikansk.



#1617

Postad 22 januari 2019 - 19:54

Parasound
  • Parasound
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0

Letar efter en film där en kidnappad tjej blir tatuerad över hela ryggen av kidnapparen.
Skulle tippa på att den är från sent 80tal och amerikansk.


Skulle det kunna vara Irezumi från 1981, samma handling som du beskriver, dock är den japansk.
Kanske det finns en amerikansk variant?

#1618

Postad 24 januari 2019 - 22:42

Turtle
  • Turtle
  • Beroende

  • 1 399 inlägg
  • 0

Letade lite mer igår och hittade den faktiskt!

 

https://www.imdb.com...8/?ref_=nv_sr_5



#1619

Postad 24 januari 2019 - 22:56

Parasound
  • Parasound
  • Wannabe

  • 34 inlägg
  • 0

Letade lite mer igår och hittade den faktiskt!

https://www.imdb.com...8/?ref_=nv_sr_5


Haha, såg den också då jag letade åt dig, men tyckte inte att handlingen verkade stämma med din beskrivning 🤪

Letade lite mer igår och hittade den faktiskt!

https://www.imdb.com...8/?ref_=nv_sr_5


Haha, såg den också då jag letade åt dig, men tyckte inte att handlingen verkade stämma med din beskrivning 🤪

#1620

Postad 10 februari 2019 - 12:31

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

någon som vet vad filmen heter som utspelar sig i Death Valley?

det är två personer som åker igenom death valley och får motorstopp och försöker överleva värmen.



#1621

Postad 10 februari 2019 - 12:48

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

någon som vet vad filmen heter som utspelar sig i Death Valley?

det är två personer som åker igenom death valley och får motorstopp och försöker överleva värmen.

https://www.imdb.com...California, USA

 

Gissar på titel nr. 26



#1622

Postad 10 februari 2019 - 12:48

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 0
Spongebob the movie?

#1623

Postad 10 februari 2019 - 12:51

andreassofus
  • andreassofus
  • Über-Guru

  • 12 146 inlägg
  • 0

https://www.imdb.com...California, USA

 

Gissar på titel nr. 26

 

tack, det var den. Lustigt då jag faktiskt sökte på imdb utan att hitta något :)

 

bra film är det :)



#1624

Postad 10 februari 2019 - 20:35

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Vad heter filmen där en grupp personer går ombord på ett tomt fartyg och det visare sig [Spoiler]att dom befinner sig i en loop[spoiler]? Trodde det var Ghost Ship med det var fel.



#1625

Postad 10 februari 2019 - 20:42

lobo
  • lobo
  • Mästare

  • 2 842 inlägg
  • 0

Vad heter filmen där en grupp personer går ombord på ett tomt fartyg och det visare sig [Spoiler]att dom befinner sig i en loop[spoiler]? Trodde det var Ghost Ship med det var fel.


Triangle?

https://m.imdb.com/t...ef_=m_ttls_tt_7

#1626

Postad 10 februari 2019 - 20:44

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

 

Japp det stämmer, har för mig att den dålig men kanske borde ge den en till chans  :)

Tack!



#1627

Postad 10 februari 2019 - 22:10

Pioneerman
  • Pioneerman
  • Användare

  • 127 inlägg
  • 0

Okej denna då som jag har gått å grubblat på ett tag, 80talsfilm. Jag tror att John Candy är med i den men jag kan ha fel för när jag gått igenom alla hans filmer på IMDB så hittar jag inte något som jag tycker stämmer in...

Är att dom ska köra någonstans i USA å mitt ute på vischan så stannar bilen, de får hjälp till någon skrot eller liknande och väl där verkar det vara en udda galen familj som bor som nog brukar göra sig av med besökare helt enkelt... Är två jättetjocka tvillingar som går runt i blöja som jobbar på gården om jag minns rätt, är ju ändå nästan 30år sen man såg den....



#1628

Postad 10 februari 2019 - 22:21

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

Okej denna då som jag har gått å grubblat på ett tag, 80talsfilm. Jag tror att John Candy är med i den men jag kan ha fel för när jag gått igenom alla hans filmer på IMDB så hittar jag inte något som jag tycker stämmer in...

Är att dom ska köra någonstans i USA å mitt ute på vischan så stannar bilen, de får hjälp till någon skrot eller liknande och väl där verkar det vara en udda galen familj som bor som nog brukar göra sig av med besökare helt enkelt... Är två jättetjocka tvillingar som går runt i blöja som jobbar på gården om jag minns rätt, är ju ändå nästan 30år sen man såg den....

Nothing But Trouble?
https://www.imdb.com/title/tt0102558/

#1629

Postad 11 februari 2019 - 12:42

drue
  • drue
  • Lärjunge

  • 451 inlägg
  • 0

Nothing But Trouble?
https://www.imdb.com/title/tt0102558/

Oh, här snackar vi riktigt mardrömsmaterial. Såg den massa gånger som barn hos en kompis och blev lika illa berörs varenda gång :)

#1630

Postad 11 februari 2019 - 13:02

Nattsvart
  • Nattsvart
  • Forumräv

  • 737 inlägg
  • 0

någon som vet vad filmen heter som utspelar sig i Death Valley?

det är två personer som åker igenom death valley och får motorstopp och försöker överleva värmen.

 

Tur att jag inte såg den innan jag körde igenom Death Valley i december.

 

Bilden är från Beatty "The Gateway to Death Valley". Förvånansvärt nog valde vi inte att övernatta på Desert Inn Motel utan körde vidare genom Death Valley. Dock utan att få motorstopp.

Bifogad fil(er)

  • Bifogad fil  beatty.jpg   232,19K   0 Antal nerladdningar


#1631

Postad 10 mars 2019 - 09:06

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Nån som vet vilken film denna är?

 

https://youtu.be/N5oCUYgxSxs



#1632

Postad 10 mars 2019 - 09:54

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Nån som vet vilken film denna är?
 

Skämtar du eller? Står ju i beskrivingen...

#1633

Postad 10 mars 2019 - 10:56

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

Skämtar du eller? Står ju i beskrivingen...

 

Jag kanske är blind men jag ser bara info om musiken. Nån random ZZ-top.



#1634

Postad 10 mars 2019 - 13:52

Unregistereda9666aa5
  • Unregistereda9666aa5
  • Forumräv

  • 606 inlägg
  • 0

https://www.imdb.com/title/tt0203835/



#1635

Postad 10 mars 2019 - 14:17

Unregistereda299ec85
  • Unregistereda299ec85
  • Guru

  • 4 115 inlägg
  • 0

Jag kanske är blind men jag ser bara info om musiken. Nån random ZZ-top.


The alternate och dovienya har länkat till imdb.

#1636

Postad 10 mars 2019 - 14:19

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

 

Ok jag hajade inte att det var titeln på filmen utan bara titeln på klippet att det var en alternativ fight-scen.

 

2,4 på IMDB var ju inte mycket att skryta med  :P


Redigerat av Lactoferrin, 10 mars 2019 - 14:20.


#1637

Postad 12 maj 2019 - 13:19

Unregistered3b8e8f0a
  • Unregistered3b8e8f0a
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Detta är gnagt i mitt huvud så länge och jag behöver hjälp.

 

Jag söker efter en animerad film som jag minns att jag såg nån gång i mitten på 90-talet, men det kan fortfarande vara en lite äldre film. Jag är 100% säker att det inte är en Disney-film.
Jag tror den börjar med att två bröder (eller bästisar) i ung ålder typ 10 åringar ska resa jorden runt, de hamnar på ett kryssningsfartyg som förliser, är har jag en av de tydligaste minnena, när fartyget sjunker så formas röken ur skorstenarna till SOS. Sen spolas huvudpersonerna upp på nån söderhavsö och blir bundisar med invånarna. Jag kommer inte ihåg mycket mer än så. Men jag minns att den kändes väldigt lång som barn så den kan nog vara längre än genomsnittet och jag tror också den skulle vara lärorik för barn och lära ut lite om världens olika platser. 
Jag tror inte det var en svensk film, den behöver inte ens ha varit amerikansk. 
Snälla om någon har nån aning om vad den heter så blir jag evigt tacksam.



#1638

Postad 13 maj 2019 - 11:46

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Detta är gnagt i mitt huvud så länge och jag behöver hjälp.

 

Jag söker efter en animerad film som jag minns att jag såg nån gång i mitten på 90-talet, men det kan fortfarande vara en lite äldre film. Jag är 100% säker att det inte är en Disney-film.
Jag tror den börjar med att två bröder (eller bästisar) i ung ålder typ 10 åringar ska resa jorden runt, de hamnar på ett kryssningsfartyg som förliser, är har jag en av de tydligaste minnena, när fartyget sjunker så formas röken ur skorstenarna till SOS. Sen spolas huvudpersonerna upp på nån söderhavsö och blir bundisar med invånarna. Jag kommer inte ihåg mycket mer än så. Men jag minns att den kändes väldigt lång som barn så den kan nog vara längre än genomsnittet och jag tror också den skulle vara lärorik för barn och lära ut lite om världens olika platser. 
Jag tror inte det var en svensk film, den behöver inte ens ha varit amerikansk. 
Snälla om någon har nån aning om vad den heter så blir jag evigt tacksam.

Vad är det för stil? Anime? Amerikanskt? Europeiskt?

Börja med att kolla tex denna lista: https://www.imdb.com/list/ls050016602/



#1639

Postad 13 maj 2019 - 14:44

Unregistered3b8e8f0a
  • Unregistered3b8e8f0a
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Vad är det för stil? Anime? Amerikanskt? Europeiskt?

Börja med att kolla tex denna lista: https://www.imdb.com/list/ls050016602/

 

 

Jag kollade igenom listan men ingen lycka. Jag kan vara fel ute eftersom jag var bara runt 6 år gammal när jag såg denna vilket är mer än 20 år sedan, men angående stilen så skulle jag säga den var lite samma stuk som Snobben. 



#1640

Postad 06 juli 2019 - 20:51

Unregistered98a31b7d
  • Unregistered98a31b7d
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Håll i er nu :-) Nu ska jag försöka förklara det jag minns från denna film/avsnitt. 

Amerikansk film

Tjej som rymt hemifrån

Polisen (?) kommer av ngn anledning fram till att de ska leta i The blue house (?) i San Fransisco. Det är en squad (ödehus) där ungdomar träffas för att ta droger och hamna i en parallell värld (?). 

De upptäcker som en koja i huset och bakom väggen finns ....

Något om en trappa som leder ner och där finns en miniatyr av huset de är i. Nästa gång är minihuset borta.

Vill helst inte skriva fler detaljer med risk för att spoila :-)

Hoppas att ngn ändå kan hjälpa mig med vad det nu kan vara för film. 

Tacksam för denna tråd <3 



#1641

Postad 08 juli 2019 - 11:59

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Håll i er nu :-) Nu ska jag försöka förklara det jag minns från denna film/avsnitt. 

Amerikansk film

Tjej som rymt hemifrån

Polisen (?) kommer av ngn anledning fram till att de ska leta i The blue house (?) i San Fransisco. Det är en squad (ödehus) där ungdomar träffas för att ta droger och hamna i en parallell värld (?). 

De upptäcker som en koja i huset och bakom väggen finns ....

Något om en trappa som leder ner och där finns en miniatyr av huset de är i. Nästa gång är minihuset borta.

Vill helst inte skriva fler detaljer med risk för att spoila :-)

Hoppas att ngn ändå kan hjälpa mig med vad det nu kan vara för film. 

Tacksam för denna tråd <3 

Årtal?



#1642

Postad 08 juli 2019 - 12:18

Demon Slayer
  • Demon Slayer
  • Guru

  • 4 696 inlägg
  • 1
OA season 2

Redigerat av Demon Slayer, 08 juli 2019 - 12:18.


#1643

Postad 08 juli 2019 - 20:21

Unregistered98a31b7d
  • Unregistered98a31b7d
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Tack, tack, tack! Oj, så skönt! 

Kanske måste se om den :) Gillade den verkligen!

Nu är det Dark som gäller :) 



#1644

Postad 20 juli 2019 - 10:18

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 1
Här kommer en riktig multi-nöt för er att knäcka!
Jag har blivit besatt av att skapa en remastrad version av den klassiska Warner Home Video-intron som fanns på alla hyrfilmer på VHS(Oldschool) från Warner. Även om jag såg bisarrt mycket film på 90-talet så finns det fortfarande ett par luckor. Därför önskar jag mig er hjälp med att identifiera de sista klippen.
 
Så här långt har jag kommit, men det saknas fortfarande ett par filmer som jag inte lyckats identifiera. Klippen är ganska lätta att hitta då de har väldigt låg kvalitet (från VHS) och är dessutom identifierade med en siffra  uppe till vänster.
https://www.youtube.com/watch?v=-Jxk_gx2tE4
 
Jag har byggt ett Google-formulär med summering av alla klippen samt ett par screenshots från dem. Men det går naturligtvis att svara direkt i tråden också.
Formuläret hittar ni här: Google Forms
 
Tacksam för hjälp!


#1645

Postad 20 juli 2019 - 10:38

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0
6 Benknäckargänget
9 Frisco Kid
10 the great race (gissning) 
13 Whos that girl


#1646

Postad 20 juli 2019 - 10:49

Lactoferrin
  • Lactoferrin
  • Mästare

  • 3 166 inlägg
  • 0

2 kan vara Until September

12 Polisskolan 2



#1647

Postad 20 juli 2019 - 12:18

50plus
  • 50plus
  • Forumräv

  • 744 inlägg
  • 0

Kul och udda projekt!  :)

Klipp 5 & 6 måste absolut vara från "The End" (1978).

Först bilden är Carl Rainer. (Inte Mel Brooks.)

 

Lycka till!  :)

 

MV5BMTM1NTY0ODI1M15BMl5BanBnXkFtZTcwMjU2NDE0NA@@._V1_.jpg
 



#1648

Postad 20 juli 2019 - 17:10

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

 

6 Benknäckargänget
9 Frisco Kid
10 the great race (gissning) 
13 Whos that girl

 

 

 

2 kan vara Until September

12 Polisskolan 2

 

 

Kul och udda projekt!  :)

Klipp 5 & 6 måste absolut vara från "The End" (1978).

Först bilden är Carl Rainer. (Inte Mel Brooks.)

 

Lycka till!  :)

 

MV5BMTM1NTY0ODI1M15BMl5BanBnXkFtZTcwMjU2NDE0NA@@._V1_.jpg
 

 

Stort tack för hjälpen!

Ytterligare ett par pusselbitar ser ut att ha fallit på plats nu. :)



#1649

Postad 21 juli 2019 - 05:11

Anniggo
  • Anniggo
  • Lärjunge

  • 401 inlägg
  • 0

8 Måste vara Tommy Lee Jones. Film?



#1650

Postad 21 juli 2019 - 06:16

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 248 inlägg
  • 0

8 Måste vara Tommy Lee Jones. Film?

Fick ett tips om att det kan vara The Betsy (1978), förstår inte hur jag kunde miss Tommy Lee Jones.



1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.