Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

* Officiell tråd - LG RD-JT92 *

1220 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 31 oktober 2004 - 08:06

Farzan
  • Farzan
  • Amatör

  • 94 inlägg
  • 0
Kan ni inte precisera vad erbjudandet på CC gäller?? Jag har varit in på hemsidan och där står det ingenting under kampanjer........... :)

#52

Postad 31 oktober 2004 - 08:25

Unregistered9c62f4d9
  • Unregistered9c62f4d9
  • Lärjunge

  • 467 inlägg
  • 0
https://www.minhembi...showtopic=75379

#53

Postad 31 oktober 2004 - 10:16

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

  • 1 560 inlägg
  • 0
Ursäkta om jag skriver i denna tråd men är det någon som har nån info om uppföljaren till JT92? Kanske en spec eller länk?

#54

Postad 31 oktober 2004 - 10:41

Manor
  • Manor
  • Beroende

  • 1 225 inlägg
  • 0

Ursäkta om jag skriver i denna tråd men är det någon som har nån info om uppföljaren till JT92? Kanske en spec eller länk?

Uppföljare :) :rolleyes:. JT92:an är väl inte ens släppt än i Sverige. Finns det redan en uppföljare specad!!?

mvh Mats N

#55

Postad 31 oktober 2004 - 12:41

AquaStealth
  • AquaStealth
  • Forumräv

  • 580 inlägg
  • 0
Nej det finns ingen uppföljare till JT92an ännu men det ryktas om att LG ska lansera en snarlik projektor i 576p upplösning i slutet av november. Denna kommer antagligen att ligga lite högre i pris/rikta sig till en annan målgrupp. Alltså inte en direkt uppföljare då dessa släpps med så kort mellanrum.

#56

Postad 31 oktober 2004 - 14:34

sonyman
  • sonyman
  • Veteran

  • 1 560 inlägg
  • 0
Ok, kanske inte uppföljare men det kommer en med bättre spec :)

Någon som har nån länk?

#57

Postad 31 oktober 2004 - 16:47

Unregistered9c62f4d9
  • Unregistered9c62f4d9
  • Lärjunge

  • 467 inlägg
  • 0
Jag ska nog vänta in den nya LG:n(allså inte LG RD-JT92) innan jag bestämmer mig om vilken jag ska köpa. Är det samma prisbild på lampan som det sägs vara på 92:an och med bättre upplösning för några tusen till, kan det nog bli en JT93(?).
För det verkar som alla som har sett 92:an, är gör(värmlänska)nöjda. Då borde den nya ha samma kvaliteter fast lite bättre.

#58

Postad 31 oktober 2004 - 17:52

edla
  • edla
  • Lärjunge

  • 323 inlägg
  • 0
Till er som vill avvakta i väntan på den nya modellen, överväg, väntan kan bli lång!

Pratade med LG:s produktansvarig för JT92:an i fredags och enligt honom så finns det ingen sådan 576p-modell framtagen eller planerad ännu. Han sa något i stil med att LG är redo att agera snabbt om det skulle finnas marknad för detta". JT-92:an lät som ett testskott för deras del och hoppas att vi är många som kan vara med och påverka deras beslut om tillverkning av ännu vassare projektorer framöver.

Jag hoppas naturligtvis att han inte är allsmäktig på LG och vet allt om detta och har fel men han kändes seriös i tonen.

#59

Postad 31 oktober 2004 - 19:40

Unregistered59b6c723
  • Unregistered59b6c723
  • Lärjunge

  • 312 inlägg
  • 0
Han får väl provision på jt92.
Om jag har hört från en representant att 576p kommer i novemer så låter inte det som någonting man hittar på. Internkommunikationen är inte alltid de bästa i ett företag.

Det är klokt av LG att satsa på en billig instegs 480p och en 576p för den som vill ha lite mer.

#60

Postad 31 oktober 2004 - 20:17

Unregistereddf1302b5
  • Unregistereddf1302b5
  • Amatör

  • 88 inlägg
  • 0
Enligt Joakim på LG i sverige så kommer det en 576p-modell med matterhorn i månadsskiftet november/december. Ev. kommer den heta RD-JT94. Den kommer ha ett i princip identiskt utseende som JT92.

#61

Postad 31 oktober 2004 - 21:13

Unregistered9c62f4d9
  • Unregistered9c62f4d9
  • Lärjunge

  • 467 inlägg
  • 0
Hmmmmmmm hade precis tänkt att beställa när detta kommer upp. Nu tror jag att jag vänte på nästa proje från LG. Den borde ju inte vara sämre ialla fall. Fram till jul kan jag vänta sen SKA jag köpa en proje.

Det roliga nu är, att till och med frugan sitter och väntar på att jag ska få hem en projektor. Det tog mig ett gäng månader med sakta övertalning. Det började med små inlägg att det skulle vara kul att ha en "bio" hemma, till den stora frågan - Vill du köpa projektor med mig. Hon sa JA.

Och så levde vi lyckliga hela livet (ialla fall till uppgraderings djävulen ringer på dörren).

#62

Postad 31 oktober 2004 - 22:02

Unregistered569494e8
  • Unregistered569494e8
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0
Och priset på denna JT-94? Hört något om det?

#63

Postad 31 oktober 2004 - 23:13

ippo
  • ippo
  • Beroende

  • 1 267 inlägg
  • 0

Och priset på denna JT-94? Hört något om det?


Under eller runt 20000:- säger ryktena.....

#64

Postad 01 november 2004 - 08:25

Unregisteredd3b609c4
  • Unregisteredd3b609c4
  • Forumräv

  • 846 inlägg
  • 0
En fråga: Om man hänger projektorn i taket och vill ha ner bilden en bit, blir bilden förvrängd om man "tiltar" den?

#65

Postad 01 november 2004 - 13:32

KavajTorsten
  • KavajTorsten
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Man skall tydligen alltid sträva efter att ha projektorn så rakt in mot bilden som möjligt oavsett om man justerar med keystone eller lens shift och dyligt.

En polare har en Z2:a och han skall väggmontera rakt mot duken nu efter att ha haft den i taket och justerat med lens shift pga skärpefel och knas.

Jimmy på CC sa när jag frågade hur man kunde sätta JT92:an att det klart bästa var att sätta den så att man behövde minsta möjliga justering av bilden med vertical keystone eller vad det hette...

#66

Postad 01 november 2004 - 20:08

KarlXII
  • KarlXII
  • Beroende

  • 1 112 inlägg
  • 0
Hur är det nu...ska den hänga så att projektorn är på exakt samma höjd som övre kanten på duken för att slippa keystoneeffekter?

Är det nån som sett nån kalkylator eller tabell för dukstorlek/avstånd?
Jag har projens lins 530 cm från duken, och frågan är om LG:n fixar att zooma in på en 240 centimeters duk...?

#67

Postad 01 november 2004 - 21:28

KavajTorsten
  • KavajTorsten
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Det finns lite info här: http://www.hcinema.d...-RD-JT92-de.pdf

Jag har lite svårt att tyda detta, men det är kanske för att jag rökt för mycket crack! :D

#68

Postad 01 november 2004 - 21:58

ippo
  • ippo
  • Beroende

  • 1 267 inlägg
  • 0

Hur är det nu...ska den hänga så att projektorn är på exakt samma höjd som övre kanten på duken för att slippa keystoneeffekter?

Är det nån som sett nån kalkylator eller tabell för dukstorlek/avstånd?
Jag har projens lins 530 cm från duken, och frågan är om LG:n fixar att zooma in på en 240 centimeters duk...?

Om jag ska försöka tyda faktabladet med mina i det närmaste obefintligatyska språk kunskaper så tror jag att ett avstånd på 5.3meter ger ca 120'' stor bild!!!
3meter bred? :D

#69

Postad 01 november 2004 - 22:02

Horrabin
  • Horrabin
  • Lärjunge

  • 402 inlägg
  • 0
KarlXII: Om jag tolkar siffrorna i dokumentet som KavajTorsten länkar till så innebär en 240cm bred duk ungefär 108" diagonalt vilket i sin tur ger en dukhöjd på 135cm och om man tittar på en 110" duk som jämförelse så kan projektorn vara 483cm från duken som längst och 403cm som minst. Det verkar som att med ditt avstånd på 530cm från duken så måste duken vara ungefär 140", ca 310cm bred. Du får med andra ord nog planera om hur du ska sätta upp duken och/eller projektorn.

Edit: ippo har säkert räknat mer rätt än mig, men slutsatsen står kvar, att det blir en duk på runt 300cm bred som behövs för det avstånd du har i dagsläget.

Redigerat av Horrabin, 01 november 2004 - 22:03.


#70

Postad 01 november 2004 - 23:06

KarlXII
  • KarlXII
  • Beroende

  • 1 112 inlägg
  • 0
Crap. Jag tror ni har rätt....
Tyvärr kan jag inte ändra på varken projens eller dukens placering.
Letade lite i gamla trådar och hittade en lathund postad av NiToNi här.
Enligt den ska jag behöva en duk på 267 cm bredd.

Toshiba MT200 klarar att zooma ner till en 240 cm duk. Kanske blir att kika på en sån lite närmare....eller skaffa större duk. Iofs så tror jag inte att upplösningen håller till en duk av det formatet - men man sitter ju å andra sidan en bra bit ifrån.

Suck...

#71

Postad 02 november 2004 - 17:57

Manor
  • Manor
  • Beroende

  • 1 225 inlägg
  • 0
Hej !

Jag ville bara meddela att jag gjort slag i saken och lagt in en beställning på LG RD-JT92 på CinemaConcept ;). Det var denna projektor som rekommenderades i valet mellan den och Toshiba MT-200 (som också var kalasfin). Detta är min första projektor, så jag är "helgrön"...men hoppas ändå kunna få till bra bild <_<.

Till projektorn så beställdes en Draper-duk på 234 cm, som nog ligger lite i överkant storleksmässigt då tittavståndet är på runt 4 meter. Om det skulle krisa så kan jag dock öka tittavståndet med ytterligare en meter...men då blir det lite mer stök och bök (ommöblering).

Hur som helst så ser jag fram emot projektor och duk med glädje, och hoppas att bli mer än nöjd.

mvh Mats N

#72

Postad 02 november 2004 - 18:16

greveriff
  • greveriff
  • Veteran

  • 1 984 inlägg
  • 0

Hej !

Jag ville bara meddela att jag gjort slag i saken och lagt in en beställning på LG RD-JT92 på CinemaConcept . Det var denna projektor som rekommenderades i valet mellan den och Toshiba MT-200 (som också var kalasfin). Detta är min första projektor, så jag är "helgrön"...men hoppas ändå kunna få till bra bild .

Till projektorn så beställdes en Draper-duk på 234 cm, som nog ligger lite i överkant storleksmässigt då tittavståndet är på runt 4 meter. Om det skulle krisa så kan jag dock öka tittavståndet med ytterligare en meter...men då blir det lite mer stök och bök (ommöblering).

Hur som helst så ser jag fram emot projektor och duk med glädje, och hoppas att bli mer än nöjd.

mvh Mats N


Hoppas du blir nöjd med projektorn, iallafall JAG ser fram emot en recension, jag väljer just nu mellan denna, infocus 4805 eller Benq 7800. Har de den på lager eller är det väntetid på den?

#73

Postad 02 november 2004 - 19:40

ted1001
  • ted1001
  • Lärjunge

  • 301 inlägg
  • 0
Har man sett en Infocus 4805 eller liknande DLP och känner sig bekväm med regnbågarna så är det väl inte så mycket mer än att slå till på en LG. Men idag jämförde jag en 4805:a med en Pana 700. Och skillnaden är inte så stor att det motiverar regnbågarna (som jag tycker är riktigt irriterande).

Det blir Pana 700 för mig. Kommer inte att vänta på mer rapporter om LG:n.

#74

Postad 02 november 2004 - 19:43

Farzan
  • Farzan
  • Amatör

  • 94 inlägg
  • 0
Hör av dig (snabbt) med dina (och dina vänners) upplevelser angående ljud, bild, regnbågar mm när du kommit igång med filmvisningen.

Vi som inte har möjlighet att se eller testa den är tyvärr helt utelämnade till andras upplevelser så därför vore det intressant att bl a få höra om hur vanligt det är att nån känner av eventuella regnbågar. Personligen har jag inga som helst problem, men då frugan är känslig (känner tydligt av Infocus 4805) så blir man ju osäker. Dessutom så skulle jag vilja veta hur tyst den upplevs och om den då verkligen är i samma klass som Z2:an.......

#75

Postad 02 november 2004 - 19:54

Unregisteredd3b609c4
  • Unregisteredd3b609c4
  • Forumräv

  • 846 inlägg
  • 0
Manor: När får du den???

#76

Postad 02 november 2004 - 22:10

Manor
  • Manor
  • Beroende

  • 1 225 inlägg
  • 0

Manor: När får du den???

Hej !

Preliminärt så kommer projektorn i slutet av veckan. Det låter nästan för bra för att vara sant...hoppas hoppas hoppas ;).

Recension kommer så fort jag fått hem den och lyckats få igång den. Jag har själv bara tittat totalt 10 minuter på en DLP-projektor, men upplevde inte några "regnbågar". Frun och barnen har inte fått tittat alls...skulle det vara något problem så får jag väl titta själv...mohahahahaha ;).

Jag upplevde bilden på LG:n som betydligt bättre än Pannan 700:a...och även bättre än Infocus 4805:an på mässan. Jag var helt säker på att det var Z3:an som demonstrerades då LG:n och Z3:an delade duk. Döm om min förvåning när jag förstod att det var LG:n som spöade alla de andra projjarna...inkl. Z3:an som t.o.m kostar en 5000-6000:- ytterligare <_<.

Jag har som sagt aldrig ägt en projektor förr, och heller inte tittat på något annat än dator-projektorer...så jag kommer nog bli mer än nöjd med bilden.

mvh Mats N

Redigerat av Manor, 03 november 2004 - 06:23.


#77

Postad 02 november 2004 - 22:19

Farzan
  • Farzan
  • Amatör

  • 94 inlägg
  • 0
Ljudet då???
Lika tyst som Z3:an är väl att hoppas på för mycket. men hur uppfattade du ljudet??

#78

Postad 03 november 2004 - 03:35

ikeaboy
  • ikeaboy
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Även jag gjorde slag i saken idag och beställde min första projektor - en JT92. Både den och 4805 tyckte jag såg mycket bra ut på mässan så det var lite hugget som stucket mellan dom två. Som projektorerna var konfigurerade på mässan såg jag ingen anledning att slänga upp ett antal tusen till för en ae700 eller z3 som gav sämre färger i mitt tycke. Nu går man i väntans tider...

#79

Postad 03 november 2004 - 06:22

Manor
  • Manor
  • Beroende

  • 1 225 inlägg
  • 0

Ljudet då???
Lika tyst som Z3:an är väl att hoppas på för mycket. men hur uppfattade du ljudet??

Hej !

Det var helt omöjligt att uppfatta hur mycket projektorerna lät på mässan. Det var ju fler än en projektor per rum och mycket folk. Den spontana kommentaren som jag har läst är att den ska vara tyst.

mv Mats N

#80

Postad 03 november 2004 - 06:32

Manor
  • Manor
  • Beroende

  • 1 225 inlägg
  • 0

Även jag gjorde slag i saken idag och beställde min första projektor - en JT92. Både den och 4805 tyckte jag såg mycket bra ut på mässan så det var lite hugget som stucket mellan dom två. Som projektorerna var konfigurerade på mässan såg jag ingen anledning att slänga upp ett antal tusen till för en ae700 eller z3 som gav sämre färger i mitt tycke. Nu går man i väntans tider...

Grattis till dig också ikeaboy <_<.

På mässan uppfattade jag att LG:n hade en något bättre bild än 4805:an. De som kan det här med projektorer och bild sa att bilden gick lite åt det blåa hållet, och att detta kan uppfattas som en klarare och "bättre" bild. Det verkar i så fall vara ett listigt drag av den person som justerade in LG:n för innan jag kom till mässan så var 4805:an min hetaste kandidat. Sämst bild hade dock Panasonic 700 som hade överdrivet mycket rött i bilden (jag var på mässan på fredagen). Allra bäst bild (av projektorerna i min prisklass) hade nog ändå Toshiba MT-200 som var injusterad av Perra1. Nu hade den dock fördelen att hålla till i ett eget mörkare rum...men ändå. I valet mellan Toshiba och LG så gick jag nu på det tips som Jimmy på CC gav. Att lampan till LG:n endast kommer att kosta 2.000:- (vet inte om det stämmer) gör ju inte heller något ;).

mvh Mats N

#81

Postad 03 november 2004 - 11:57

Unregisteredca13620a
  • Unregisteredca13620a
  • Forumräv

  • 506 inlägg
  • 0
Så många poster som det är här nu så borde väl detta bli en officiell tråd?

#82

Postad 03 november 2004 - 12:23

Unregisteredd3b609c4
  • Unregisteredd3b609c4
  • Forumräv

  • 846 inlägg
  • 0

Så många poster som det är här nu så borde väl detta bli en officiell tråd?

Håller med.

Ska ringa Jimmy i eftermiddag, får dom in LGn till helgen köper jag direkt. Känns lite osäkert i och med att man är nybörjare och inga tester finns ännu, men man får väl lita på sina egna ögon.

#83

Postad 03 november 2004 - 12:30

KavajTorsten
  • KavajTorsten
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Håller med Antwar,

Det finns ju inte ett skit skrivet om denna projektor, men seeing is beliving och jag bokade en jt92:a förra veckan hos CC. De skulle komma in om 2 veckor sa han då, så det borde ju stämma med dom uppgifter Manor också fick....vi får se...

Jag är lite orolig för den dåliga zoomen på LG'n bara. Man får verkligen se till att köpa rätt duk för annars kommer det inte gå att passa in bilden på duken. :)

#84

Postad 03 november 2004 - 14:47

Manor
  • Manor
  • Beroende

  • 1 225 inlägg
  • 0

Jag är lite orolig för den dåliga zoomen på LG'n bara. Man får verkligen se till att köpa rätt duk för annars kommer det inte gå att passa in bilden på duken.  :)


Hej !

Vad menade du med den dåliga zoom:en? Detta har jag i så fall missat helt :).

Jag har beställt en 234cm Draperduk och kommer att placera projektorn cirka 4 meter ifrån den. Ska det vara något problem? Om JA, ska man gå på den mindre duken då...eller placera projektorn närmare duken...eller vad är problemet?

mvh Mats N

#85

Postad 03 november 2004 - 15:01

KavajTorsten
  • KavajTorsten
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Ja exakt....det är ju bara 1,20:1 i zoom eller nåt sådant. Så det blir lite inflexibelt.

Jag har ungefär 4,30m fram till väggen och om man kollar på den tabellen som jag länkade till tidigare i den här tråden så kan man se att det kan vara gränsfall för mig om jag skall kunna zooma ner så att jag kan köra på 92"-duken(CC's 203cm's duk). Jag tror det blir gränsfall men att det skall gå. Projjen och duken bygger lite och jag tror att jag skall ha 4m eller nåt enl. tabell.

Du skall ju köra på den större duken så det kanske går för dig. Kolla på länken...finns en tabell där ju.

#86

Postad 03 november 2004 - 17:16

Manor
  • Manor
  • Beroende

  • 1 225 inlägg
  • 0

Manor: När får du den???

Hej !

Jag fick nyss information från CC att den tidigast kan levereras i nästa vecka. Ja, ja den som väntar på något gott...väntar aldrig för länge :).

mvh Mats N

#87

Postad 03 november 2004 - 18:34

Unregistered9c62f4d9
  • Unregistered9c62f4d9
  • Lärjunge

  • 467 inlägg
  • 0
Mailade Joakim Örnstig på LG sverige och frågade om den "nya" JT-94:an. Hans svar var :

"Det stämmer att det finns planer på en 576p version men ingenting beslutat ännu. Mycket hänger på hur 92 an mottas av marknaden ,Troligt är att det dröjer till efter årsskiftet med en 576p"

#88

Postad 03 november 2004 - 18:43

KavajTorsten
  • KavajTorsten
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Jag funderar på att vänta 10år till innan jag skaffar projektor..... Dom är säkert skit bra då ju! :)

#89

Postad 03 november 2004 - 19:34

Unregistered9c62f4d9
  • Unregistered9c62f4d9
  • Lärjunge

  • 467 inlägg
  • 0
Om jag beställer den stora duken från CC vad blir ideal avståndet för projen då. Jag fattar nada an pdf:en (samma fråga med lilla duken)

edit: Nu har jag slängt in en beställning från CC. Jag orkar inte vänt längre nu. :) :) ;)

Redigerat av Unregistered9c62f4d9, 03 november 2004 - 20:42.


#90

Postad 03 november 2004 - 21:33

KavajTorsten
  • KavajTorsten
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Ha Ha - helt rätt! :)

Jag skiter i vad jag får tag i för projektor nu! Jag orkar inte fundera mer....det är ju så jäkla mycket man skall tänka på.... inget test eller nånting, men LG'n såg fin ut. Jag har läst mycket bra och fina specar på ae700:an, men när man jämförde den med LG'n så såg den bara ut som skit ju....

Det blir den.

Jag skall bli med projektor - hi hi!

#91

Postad 03 november 2004 - 23:43

ikeaboy
  • ikeaboy
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Funderar på att lägga den uppochner på en hylla. Vägrar montera en stor ful metallarm i mitt tak. Är det en dålig idé?

Leverans på fredag enligt butiken, synd att jag varken har signalkälla eller någon ledig vägg att projicera på just nu :)

#92

Postad 04 november 2004 - 06:06

Unregistered9c62f4d9
  • Unregistered9c62f4d9
  • Lärjunge

  • 467 inlägg
  • 0
Dax för att bli officiell, kanske??

#93

Postad 04 november 2004 - 07:56

KavajTorsten
  • KavajTorsten
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
[QUOTE]

Jag funderar på att göra en ledad hylla av trä att sätta på väggen. Då kan jag skruva fast projektorn genom träskivan och justera vinkeln. Då slipper jag ju ha projektorn att hasa runt på några möbeltassar "på rygg"

Håller på och funderar på hur jag skall kunna ställa vinkeln. Kanske med en kedja och nån krok eller nåt.....kanske kommer att se för jävligt ut?! Jag får hitta på nåt bra sätt. Clas Ohlson är ju alltid att räkna med.... :)

#94

Postad 04 november 2004 - 08:13

KavajTorsten
  • KavajTorsten
  • Wannabe

  • 31 inlägg
  • 0
Tjenare...Nu finns projektorn på www.technistore.se

LG RD-JT92

DLP-projektor

Hemmabio-projektor med äkta 16:9 panel och VGA-
upplösning (854x480), 1100 ANSIlumen och 2000:1
i kontrast, lågt fläktljud (24db), Komponent, komposit
(RCA), S-video och data (D-sub15, Dvi) anslutningar.

12990 :-

Det står att den skall finnas på lager också!

"Edit" 2500:1 är det ju i kontrast på JT92:an! Jag har sett detta på nåt mer ställe också. Jag fattar inte var dom får detta ifrån." :)

#95

Postad 04 november 2004 - 09:28

ikeaboy
  • ikeaboy
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
Beställde min RD-JT92 i tisdags och idag är den alltså tusen kronor billigare. Ska försöka att inte tänka på det när jag drar igång den :)

#96

Postad 04 november 2004 - 09:34

Unregisteredd3b609c4
  • Unregisteredd3b609c4
  • Forumräv

  • 846 inlägg
  • 0

Beställde min RD-JT92 i tisdags och idag är den alltså tusen kronor billigare. Ska försöka att inte tänka på det när jag drar igång den  :)

Vart beställde du den ifrån?

#97

Postad 04 november 2004 - 09:42

Unregistered569494e8
  • Unregistered569494e8
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0
Kolla in www.technistore.se, logga in....användarnamn: prisjakt lösenord: medlem

Priset för LG;n då är just nu, 041104, 12790:-

:) :)

Tack prisjakt!!!

Redigerat av Unregistered569494e8, 04 november 2004 - 09:44.


#98

Postad 04 november 2004 - 09:44

ikeaboy
  • ikeaboy
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0
www.hembioconsult.com

Håller dom sin leverans till helgen så kan jag leva med det annars kommer jag nog att vara lite grinig...

#99

Postad 04 november 2004 - 09:45

ikeaboy
  • ikeaboy
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Kolla in www.technistore.se, logga in....användarnamn: prisjakt    lösenord: medlem

Priset för LG;n då är just nu, 041104, 12790:-

;)  ;)

Tack prisjakt!!!

sluta nu! :) snälla? :)

#100

Postad 04 november 2004 - 09:46

Unregistered569494e8
  • Unregistered569494e8
  • Forumräv

  • 690 inlägg
  • 0
oki, sorry :)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.