Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox Game Pass

350 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#51

Postad 27 december 2018 - 15:36

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det läggs till 12 månader.



#52

Postad 27 december 2018 - 15:43

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Det läggs till 12 månader.

Misstänkte det. Tänkte bara så man inte behöver manuellt gå in och pausa framtida betalningar.

Tillägg: Får passa på medan cdon säljer 12-mån för 599:-

Redigerat av La Cucaracha, 27 december 2018 - 15:54.


#53

Postad 27 december 2018 - 16:46

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Misstänkte det. Tänkte bara så man inte behöver manuellt gå in och pausa framtida betalningar.

Tillägg: Får passa på medan cdon säljer 12-mån för 599:-

 

Va, måste väl vara billigare från Xbox.

 

Edit: Hmm, eller kanske inte. Mitt har gått ut tydligen så kan bara köpa en månad för 10kr. Men förut var det 6 månader för 237 kr eller nåt. Skulle gälla fram till 3:e januari typ.


Redigerat av Zoiler, 27 december 2018 - 16:48.


#54

Postad 27 december 2018 - 19:03

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Va, måste väl vara billigare från Xbox.

Edit: Hmm, eller kanske inte. Mitt har gått ut tydligen så kan bara köpa en månad för 10kr. Men förut var det 6 månader för 237 kr eller nåt. Skulle gälla fram till 3:e januari typ.


Har inte sett några erbjudanden förutom just det med en månad för 10:-
Men jag antar att det kanske bara dök upp om man inte hade ett aktivt abonnemang redan.

#55

Postad 27 december 2018 - 21:03

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Är det någon som vet hur det fungerar om jag har ett pågående abonnemang som dras pengar varje månad och jag köper en 12-mån kod?

 

Då kommer det inte dras några pengar förrän de 12 månaderna är slut. Det står på https://account.micr...t.com/services/ när pengar kommer dras nästa gång. 



#56

Postad 16 februari 2019 - 09:06

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Nån som förstår upplägget med Shadow of the Tomb Raider? Kollar jag så verkar spelet ligga på drygt 50 gb men när man börjar tanka via game pass så är det runt 30 gb?

#57

Postad 16 februari 2019 - 20:57

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0

Nån som förstår upplägget med Shadow of the Tomb Raider? Kollar jag så verkar spelet ligga på drygt 50 gb men när man börjar tanka via game pass så är det runt 30 gb?

 

Kanske utnyttjar det spelet möjligheten att inte installera alla språk och andra resurser som inte behövs. På min One X är det 30,5GB installerat. Annat än hur du får licensen så skiljer sig inte spel du köpt från game pass spel. 



#58

Postad 21 februari 2019 - 20:17

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
Imorgon går erbjudandet med 2 mån för 20kr ut (gäller nya medlemmar).
https://www.xbox.com.../xbox-game-pass

#59

Postad 21 februari 2019 - 20:38

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

(gäller nya medlemmar).

 

Det gäller nog såna som inte redan har gamepass. Men de som har haft förut kan utnyttja det.



#60

Postad 10 april 2019 - 15:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

https://www.resetera...ge-2-e2.110679/

 

Holy crap.



#61

Postad 11 april 2019 - 08:06

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
Game pass 6 mån för drygt 300kr. Går att köpa flera.
https://www.amazon.c...QCUDB1BRG&psc=1

#62

Postad 11 april 2019 - 13:23

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Game pass 6 mån för drygt 300kr. Går att köpa flera.
https://www.amazon.c...QCUDB1BRG&psc=1

 

Men det kostar bara 1 dollar nu för tre månader. Går ut om 31 dagar.



#63

Postad 11 april 2019 - 13:32

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0

Men det kostar bara 1 dollar nu för tre månader. Går ut om 31 dagar.

Det går inte att utnyttja om man redan har game pass.
Då kostar det 118,50 kr för 3 mån i prenumerationsform, och 237 kr per 3 månader därefter.

Redigerat av Unregistered577c6879, 11 april 2019 - 13:38.


#64

Postad 11 april 2019 - 14:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

Det går inte att utnyttja om man redan har game pass.
Då kostar det 118,50 kr för 3 mån i prenumerationsform, och 237 kr per 3 månader därefter.

 

Mitt går ut om en vecka, men jag kommer vänta några veckor till innan jag utnyttjar erbjudandet.

 

 

 

Game Pass reas ut på sånt här sätt så ofta att det egentligen inte är någon idé att köpa det vid andra tillfällen. 3 eller 2 månader för 10 kr har kommit några gånger nu t.ex. Min nuvarande prenumeration köpte jag för två månader sen (10 kr). Så det blir 5 månader för 20 kr, löjligt värde tbh.

 

Men om man vill köpa t.ex. 2 år från Amazon så man slipper tänka på micromanagement så är det ju en bra deal. Dock lägger de inte till spel tillräckligt ofta eller många för att det ska vara värt att ha det årligt löpande för mig.



#65

Postad 12 april 2019 - 05:23

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Räknar med att det kommer ett billigt 12-mån runt black friday eller jul igen så det blir lagom att förlänga. Tycker Game Pass hittills har varit toppen. Flera spel som jag troligtvis inte hade köpt eller testat har gett mig underhållning ett antal timmar.

#66

Postad 12 april 2019 - 13:02

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Tycker Game Pass hittills har varit toppen. Flera spel som jag troligtvis inte hade köpt eller testat har gett mig underhållning ett antal timmar.

 

Helt klart. Jag testade State of Decay 2 och det var inte för mig, men nu slapp jag ju köpa och testa. Spelar Headlander nu och det är rätt kul, hade aldrig köpt det för jag hade förmodligen inte ens vetat vad det är. De får ju exposure genom detta.

 

Men sen att de även mixar in AAA-spel som Monster Hunter World som jag inte spelat så blir det svårslaget.



#67

Postad 20 april 2019 - 15:33

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
3mån för 10kr om du inte har det tidigare eller 118kr om man förlänger i 3mån. Grym tjänst som bara växer med bra spel varje månad tycker jag

#68

Postad 20 april 2019 - 15:40

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

3mån för 10kr om du inte har det tidigare eller 118kr om man förlänger i 3mån.

 

3 mån för 10kr om man inte har en aktiv prenumeration. Men man får ha haft det tidigare.



#69

Postad 20 april 2019 - 15:53

muraren
  • muraren
  • Beroende

  • 1 408 inlägg
  • 0
Skit också, jag förlängde för 118kr men borde väntat tills det löpt ut och köpt för 10kr. Jag köpte en mån guld för 10kr åtminstonde 😀 (118kr för 3 mån är billigt oavsett)

Redigerat av muraren, 20 april 2019 - 15:55.


#70

Postad 30 april 2019 - 20:38

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Verkar som om Wolfeinstein 2 ska dyka upp nu i maj. Kul iom att jag ganska nyligen körde igenom första.

#71

Postad 23 juni 2019 - 18:55

Unregistered577c6879
  • Unregistered577c6879
  • Mästare

  • 2 986 inlägg
  • 0
såg att Shenmue I & II finns tillgängligt, trevligt

#72

Postad 03 juli 2019 - 19:03

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Middle-earth: Shadow of War – 7/4​
My Time at Portia – 7/4​
Undertale – 7/4​
Blazing Chrome – 7/11​
Dead Rising 4 – 7/11​
LEGO City Undercover – 7/11​
Timespinner – 7/11​
Unavowed – 7/11

 

 

 

Staaaphh... jag hinner inte med =(



#73

Postad 04 juli 2019 - 21:05

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Hehe Game pass är guld! Ska bli kul med Gears 5 senare i år.



#74

Postad 24 juli 2019 - 21:52

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Staaaphh... jag hinner inte med =(

 

Middle Earth gick snabbt iaf, exakt samma spel som föregångaren så det kunde jag lägga ner snabbt  :rolleyes: . Fattar fortfarande inte hur det första blev årets spel men aja.

 

Kan tipsa om Shadow Tactics: Blade of the Shogun. Tänk er typ det gamla Commandos fast med samuraier och ninjor. Man har fem olika karaktärer med olika egenskaper (en har kaststjärna, en annan kan lägga fällor, en kan klä ut sig till bybo etc) som spelar uppdragen i olika sammanställningar och så gäller det att klura ut lösningar på hur man ska komma förbi (eller igenom) vakter etc, lite som Hitman fast i 2D. Väldigt japansk stämning genom hela spelet (om man har på japanska) och bra karaktärer.

 

Egentligen ett PC-spel, men inga problem på Xbox.

 

Blazing Chrome var också rätt bra. För de som gillar Contra.



#75

Postad 24 augusti 2019 - 16:59

Zerox_no1
  • Zerox_no1
  • Mästare

  • 3 103 inlägg
  • 0

Blair Witch den 30/8

Gears 5 den 6/9

 

B)



#76

Postad 24 augusti 2019 - 18:31

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Alienware gav ju bort koder gratis om man registrerade sig på deras sida för ett tag sedan. Några på Resetera utnyttjade det och skapade mängder av konton, vissa har till 2022 nu -_-

 

Några av dem Playstationspelare hela livet som nu kommer köpa Scarlett dag 1 eftersom de har tillgång till alla MS spel (och många andra) gratis i flera år.



#77

Postad 18 september 2019 - 17:48

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 1

Bloodstained kommer snart till GP... det gick snabbt O_o



#78

Postad 19 september 2019 - 08:10

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Bloodstained kommer snart till GP... det gick snabbt O_o


Har inte det redan varit gratis via gwg?

#79

Postad 19 september 2019 - 10:49

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det var retrospelet Bloodstainded: Curse of the Moon. Men nu är det det riktiga. Det släpptes ju 18 juni.



#80

Postad 19 september 2019 - 13:38

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Visste inte ens att det var olika spel :P

#81

Postad 21 september 2019 - 12:35

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

Jag aktiverade gamepass för ett par veckor sedan. Fick ju två månader för 20:- så det var ju inte mycket att diskutera, speciellt när Gears 5 släpptes i samma veva. Jag blev dock förvånad över vad lite som egentligen finns på gamepass. Efter att ha kört genom Gears 5, Crackdown 3 och just nu är jag i full färd med att kötta demoner i utmärkta Devil May Cry 5 så finns det inte mycket att hämta. Det finns bra spel - självklart - men nästan allt intressant har jag redan spelat eller äger redan och ligger i backloggen. Det mesta intressanta har jag dessutom hittat billigt/tokbilligt på diverse reor. På gamepass saknas t ex spel som The Witcher 3, alla Dishonored spelen, alla Assassin´s Creed spelen, alla Far Cry spelen, The Division spelen, GTA V and the list goes on...

 

Som sagt, 20:- var det värt för hela två månader men inte en chans att jag kommer betala vanlig månadsavgift för detta. Jag föredrar ju iofs - i ärlighetens namn - att äga mina spel fysiskt också. Men även om jag föredrog en månadsavgift för att ha tillgång till ett ytterst begränsat utbud, så är gamepass utbud så pass begränsat så jag förstår inte folk som är villiga att betala fullpris för detta. Det verkar som att de flesta stora utgivare tycker att de tjänar mer pengar att sälja spelen som vanligt och så är det säkert också. Det tror i alla fall jag. MS skulle nog behöva öppna den riktigt stora plånboken för att få in storspel som t ex kommande Cyberpunk 2077 till tjänsten. Det skulle nog kosta mycket, mycket mer än det är värt för dom.

 

Vad tycker ni? Är gamepass värt fullpris?



#82

Postad 21 september 2019 - 13:47

Svante Skoog
  • Svante Skoog
  • Guru

  • 6 412 inlägg
  • 0

Ubisoft behåller väl sina spel till sin egen service Ubiplay+.

 

Tycker det finns många bra spel på Gamepass, men beror väl lite på vad man är ute efter.

 

Och det kommer ju att fortsätta växa med tiden.



#83

Postad 21 september 2019 - 13:50

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det finns bra spel - självklart - men nästan allt intressant har jag redan spelat eller äger redan och ligger i backloggen.

 

När jag testade GP första gången spelade jag igenom allt som jag inte hade spelat. Eftersom jag recenserar spel så har jag spelat det mesta jag vill spela, men det fanns ändå en del spel man missat, särskilt bland indiespelen och flera coopspel.

 

Därefter har det med de flesta "batcher" tillkommit spel som jag velat testa, som Hollow Knight, Shadow Tactics, Inside och Monster Hunter World. Jag har ännu inte betalat fullt månadspris för GP, utan slår till när det kommer deals och när det har tillkommit spel jag velat spela, och jag har hittat många bra. Timespinners blev t.ex. min första platinum på Xbox och GP fick mig även att ge The Surge en ny chans. Tack vare dealen på GP Ultimate kan jag även spela Gears nu utan att köpa live.

 

Jag förväntar mig absolut inte spel som Cyberpunk eller RDR2 dock. Men indiespel eller AA-spel man velat testa, de brukar ofta lägga in spel som passar mig. När mitt går ut i oktober kommer jag låta det gå ut och vänta på en ny deal eller nya spel. Alltid spännande att se vad de lägger till varje månad.



#84

Postad 21 september 2019 - 15:39

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Jag aktiverade gamepass för ett par veckor sedan. Fick ju två månader för 20:- så det var ju inte mycket att diskutera, speciellt när Gears 5 släpptes i samma veva. Jag blev dock förvånad över vad lite som egentligen finns på gamepass. Efter att ha kört genom Gears 5, Crackdown 3 och just nu är jag i full färd med att kötta demoner i utmärkta Devil May Cry 5 så finns det inte mycket att hämta. Det finns bra spel - självklart - men nästan allt intressant har jag redan spelat eller äger redan och ligger i backloggen. Det mesta intressanta har jag dessutom hittat billigt/tokbilligt på diverse reor. På gamepass saknas t ex spel som The Witcher 3, alla Dishonored spelen, alla Assassin´s Creed spelen, alla Far Cry spelen, The Division spelen, GTA V and the list goes on...

Som sagt, 20:- var det värt för hela två månader men inte en chans att jag kommer betala vanlig månadsavgift för detta. Jag föredrar ju iofs - i ärlighetens namn - att äga mina spel fysiskt också. Men även om jag föredrog en månadsavgift för att ha tillgång till ett ytterst begränsat utbud, så är gamepass utbud så pass begränsat så jag förstår inte folk som är villiga att betala fullpris för detta. Det verkar som att de flesta stora utgivare tycker att de tjänar mer pengar att sälja spelen som vanligt och så är det säkert också. Det tror i alla fall jag. MS skulle nog behöva öppna den riktigt stora plånboken för att få in storspel som t ex kommande Cyberpunk 2077 till tjänsten. Det skulle nog kosta mycket, mycket mer än det är värt för dom.

Vad tycker ni? Är gamepass värt fullpris?


Ungefär som att tycka det är rimligt att Netflix ska ha nya biofilmer tillgängligt för 109:-/mån.

#85

Postad 21 september 2019 - 15:53

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Ungefär som att tycka det är rimligt att Netflix ska ha nya biofilmer tillgängligt för 109:-/mån.

 

Nja, han tar ju upp exempel på äldre AAA-spel som inte finns där också som inte är nya. Men det är däremot som att önska att Netflix skulle erbjuda alla populära serier och filmer som är ett par år gamla. Men de har såklart också konkurrenter med sina egna tjänster precis som MS.

 

Man kan inte få allt. Det är ingen one-stop-shop, hur mycket man än hade önskat att det fanns för både filmer och serier/filmer. Sen är ju modellen sådan att spel försvinner efter 3-6 månader också. Så det kommer aldrig att finnas allt där.



#86

Postad 21 september 2019 - 16:05

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Fast The Division har ju funnits, om nu Ubisoft har sin egna tjänst är det väl en förklaring att det försvann.
Det är ju dessutom lite märkligt att klaga på att det mesta intressant redan köpt billigt på reor sen tycka spel som Dishonored saknas? Det ligger ju typ ALLTID på rea.

#87

Postad 21 september 2019 - 17:04

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Fast The Division har ju funnits, om nu Ubisoft har sin egna tjänst är det väl en förklaring att det försvann.

 

Kan vara att det gick ut bara. Inte säkert att Ubi slutar släppa spel på GP. Men ja, alla spel kommer som sagt aldrig att finnas samtidigt eftersom konceptet är att de flesta spel bara är där i några månader/ett halvår. Det kommer sällan finnas många AAA-spel att välja på eftersom de vet att folk har begränsat med tid och spelen försvinner efter några månader. Om de då lägger Monster Hunter, AC: Odyssey och The Witcher där, hur många hade hunnit spela alla tre innan de tas bort? Och hur mycket fokus hade då andra mindre spel fått? De måste ta sånt i beaktning när de väljer spel att lägga upp.



#88

Postad 22 september 2019 - 16:12

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

Ungefär som att tycka det är rimligt att Netflix ska ha nya biofilmer tillgängligt för 109:-/mån.

 

Ja, det var ju verkligen BARA de senaste storspelen jag tog upp.



#89

Postad 01 november 2019 - 13:12

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Står det någonstans hur länge de ligger där. Vill köra the Outer worlds men har en absolut episk backlog. Räcker tills jag trillar av pinn

#90

Postad 01 november 2019 - 13:16

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Det står inte, de säger till varje månad vilka spel som försvinner vid månadens slut.



#91

Postad 03 november 2019 - 15:01

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

Hur avslutar jag gamepass? Kan jag göra det på min Xbox One X och hur gör jag i så fall? Har försökt gå in på hantera under gamepass men jag kommer inte vidare till något, det står att det blev något fel varje gång.



#92

Postad 03 november 2019 - 19:00

appel_
  • appel_
  • Forumräv

  • 501 inlägg
  • 0
Enklast är nog att gå in på https://account.micr...t.com/services/ med valfri webläsare och välja Hantera för Game Pass och sen välja Avsluta. Har inte en Xbox framför mig just nu så vet inte om man kan göra det direkt där annat än via webbläsaren då.

#93

Postad 03 november 2019 - 20:01

alienrebel
  • alienrebel
  • Veteran

  • 1 549 inlägg
  • 0

Hur avslutar jag gamepass? Kan jag göra det på min Xbox One X och hur gör jag i så fall? Har försökt gå in på hantera under gamepass men jag kommer inte vidare till något, det står att det blev något fel varje gång.

 

Hade problem förra veckan. Kunde inte göra någonting med mitt konto. Fick upp felmeddelande både på Xbox samt i webbläsare. Kontaktade Xbox chat då kunde dom lösa problemet



#94

Postad 03 november 2019 - 20:39

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

Enklast är nog att gå in på https://account.micr...t.com/services/ med valfri webläsare och välja Hantera för Game Pass och sen välja Avsluta. Har inte en Xbox framför mig just nu så vet inte om man kan göra det direkt där annat än via webbläsaren då.

 

Jag lyckades stänga av "återkommande fakturering" innebär det då att gamepass avslutas när pengar inte kan dras längre? Jag lyckades däremot inte välja "avsluta" bredvid "Xbox Game Pass Ultimate" jag kommer bara till en ändlös loop med länkade artiklar som visar hur jag ska göra.



#95

Postad 24 december 2019 - 14:59

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0
Nu kunde jag äntligen aktivera gamepass 3 månader för 10kr. Nu väntar vi bara på att ms meddelar att tjänsten är en succe’ efter Julhandeln. Ja, det blir ju lätt så när det är gratis (ja, 10kr för 3 månader är fasen gratis.) Först fick man 2 månader för 20kr och nu detta. Kommer köra hårt och sedan avsluta innan priset höjs, som jag gjorde förra gången.

#96

Postad 24 december 2019 - 15:55

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0
Om nu tjänsten är så usel varför ens orkar man bry sig om 3 månader för 10:-?

#97

Postad 24 december 2019 - 16:14

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

Om nu tjänsten är så usel varför ens orkar man bry sig om 3 månader för 10:-?


Är du seriös??? Jag gillar inte tjänster som gamepass men är det gratis i tre månader så nappar jag självklart. Jag har tillgång till spelande online i tre månader samt att jag tänkte köra genom Ori and the Will of Wisps i alla fall. Bara det är värt 10kr.

#98

Postad 24 december 2019 - 22:37

La Cucaracha
  • La Cucaracha
  • Mästare

  • 2 748 inlägg
  • 0

Är du seriös??? Jag gillar inte tjänster som gamepass men är det gratis i tre månader så nappar jag självklart. Jag har tillgång till spelande online i tre månader samt att jag tänkte köra genom Ori and the Will of Wisps i alla fall. Bara det är värt 10kr.


Med tanke på hur uselt du tyckte utbudet var sist så måste det ju vara rätt värdelöst att vänta tills mars innan du kan spela något bra.

#99

Postad 24 december 2019 - 23:41

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Nu väntar vi bara på att ms meddelar att tjänsten är en succe’ efter Julhandeln.

 

De har redan sagt flera gånger att det är en succé, långt innan julhandeln. Det största problemet spelarna verkar ha med gamepass är att de tvivlar på att det är en succé.

Sen gillar du ju GP eftersom du använder det, oavsett om du inte gillar prenumerationstjänster i andra fall. Att det är billigt då och då är ju en del av tjänsten och det som gör att du tar det eftersom du ser värde i det.



#100

Postad 25 december 2019 - 13:46

Agaton
  • Agaton
  • Forumräv

  • 670 inlägg
  • 0

Med tanke på hur uselt du tyckte utbudet var sist så måste det ju vara rätt värdelöst att vänta tills mars innan du kan spela något bra.

 

Ja, det var riktigt dåligt av ms att fronta gamepass med Ori and the Will of Wisps. Jag installerade spelet men kan inte spela det förrän mars då. Riktigt värdelöst av ms, helt korrekt. Utbudet var inget jag imponerades av, nej. Förra gången körde jag genom Gears 5, Crackdown 3 och Devil May Crys 5, så nog fick jag valuta för de 20kr det kostade den gången. :) Jag installerade redan tidigare The Outer Worlds som jag ska titta närmare på. Jag testade Rage 2 men det kändes inte bra. Dessutom var grafiken miserabel, 1080p utan HDR. Grådaskigt, suddigt och flimmrigt var det. Kändes verkligen inte som att man spelade ett spel på XBOX ONE X.

 

Så The Outer Worlds kommer jag spela och sen vete fasen om det finns något mer intressant i nuläget.





0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.