Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Ett steg framåt för Voddler

53 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 28 oktober 2009 - 19:19

Minhembio
  • Minhembio
  • Nyhetsankare

  • 34 inlägg
  • 0
Läs mer här

#2

Postad 28 oktober 2009 - 19:56

Unregisterede3e9db38
  • Unregisterede3e9db38
  • Veteran

  • 1 636 inlägg
  • 0
Nja, ett steg framåt kanske, men de har inte kommit så himmla långt. Jag har problem med mitt grafikkort så filmerna visas helskumt och på två andra datorer har jag inte fått igång klienten alls. Dessutom tycker jag inte om att de snor min bandbredd trots att jag inte använder klienten. Näe såna här tjänster måste bli bättre för att olaglig nedladdning ska få riktig konkurrens... Men om/när det fungerar smärtfritt låter det ju lysande

Mvh

#3

Postad 28 oktober 2009 - 20:36

Unregistered7fb84d09
  • Unregistered7fb84d09
  • Veteran

  • 1 770 inlägg
  • 0
Jag tycker tjänsten funkar rätt bra. Den enda jag egentligen saknar är fler kvalitetsfilmer. Just nu dominerar b-filmerna starkt. Men det kommer väl...

#4

Postad 28 oktober 2009 - 20:49

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Det kan bara bli större, och bättre.

#5

Postad 28 oktober 2009 - 21:15

rson39
  • rson39
  • Lärjunge

  • 270 inlägg
  • 0

När det gäller själva distributionen så används alla användares datorer med hjälp av peer-to-peer-teknik där filmen du tittar på kanske hämtas från din grannes dator eller i alla fall hos användare som finns nära dig rent geografiskt.


Hur fungerar detta när inte filmerna lagras lokalt på disken? Är man tvungen att avsätta ett visst antal gb där slumpmässiga filmer sparas så att man kan strömma dem till andra? Verkar vara en skum lösning.

Härligt att de har fått med Disney och Paramount, de gör nog så att fler stora studios lättare kommer med. Ska bli intressant att se om man får en invite snart då eftersom att jag har stått med i deras lista ganska länge. :)

#6

Postad 28 oktober 2009 - 21:48

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

  • 270 inlägg
  • 0

Hur fungerar detta när inte filmerna lagras lokalt på disken? Är man tvungen att avsätta ett visst antal gb där slumpmässiga filmer sparas så att man kan strömma dem till andra? Verkar vara en skum lösning.

Härligt att de har fått med Disney och Paramount, de gör nog så att fler stora studios lättare kommer med. Ska bli intressant att se om man får en invite snart då eftersom att jag har stått med i deras lista ganska länge. :)

Voddler kräver 13gb för att lagra filmer på.

#7

Postad 28 oktober 2009 - 22:18

BluffFiffler
  • BluffFiffler
  • Amatör

  • 57 inlägg
  • 0
Tycker också att det fungerar bra, det lilla jag testat.. den korta reklamen i början av filmerna är inte direkt störande och det kan man leva med som gratisanvändare tycker jag. På några filmer blev de lite buffring i början men sen flöt det på fint. Som sagt så kan de bara bli bättre, saknar också bättre och nyare filmer, men som det ser ut så kommer det nog snart. Bra att interfacet är designat för t.ex fjärr då jag just byggt en HTPC :)

#8

Postad 28 oktober 2009 - 22:38

dnlar
  • dnlar
  • Forumräv

  • 562 inlägg
  • 0
Provade precis att installera klienten direkt på htpcn. Enkelt, smidigt, fjärrkontrollen funkade direkt mot interfacet. (en xbmc klient?! Oh my.. kommer den överens med min mediaportal installation tro :) Hittade bara SD filmer men den jag såg flöt i alla fall på utmärkt, bortsett från att det buffrade till lite en gång ungefär den första minuten. Tummen upp!

#9

Postad 28 oktober 2009 - 23:14

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

  • 11 286 inlägg
  • 0
Hoppas att det kommer blu-ray filmer snart,då ska jag ta mig en funderare.

#10

Postad 29 oktober 2009 - 00:21

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

  • 270 inlägg
  • 0

Hoppas att det kommer blu-ray filmer snart,då ska jag ta mig en funderare.

Då måste du använda deras egen box, för att få filmerna i 50Mbit/s. Iaf var deras plan så tidigare. Och vad den kommer kosta vet ingen ännu.

#11

Postad 29 oktober 2009 - 01:23

smellymarq
  • smellymarq
  • Beroende

  • 1 038 inlägg
  • 0
Jag väntar på en Mac-variant av tjänsten! Har fått en invite men inte kunnat använda den än...

#12

Postad 29 oktober 2009 - 01:36

Hostis
  • Hostis
  • Användare

  • 140 inlägg
  • 0
Har också fått en invite men sitter under linux så ja får också vänta ;)

Men som nån skrev innan.

Det kan bara bli bättre med tiden :)

#13

Postad 29 oktober 2009 - 07:28

twebbas
  • twebbas
  • Veteran

  • 1 819 inlägg
  • 0

Nja, ett steg framåt kanske, men de har inte kommit så himmla långt. Jag har problem med mitt grafikkort så filmerna visas helskumt och på två andra datorer har jag inte fått igång klienten alls. Dessutom tycker jag inte om att de snor min bandbredd trots att jag inte använder klienten. Näe såna här tjänster måste bli bättre för att olaglig nedladdning ska få riktig konkurrens... Men om/när det fungerar smärtfritt låter det ju lysande

Mvh

Problemet med ditt grafikkort beror ju snarare på dig och dina inställningar än Voddler. :) Handhavandefel som användaren kan ju inte Voddler stå för. Hos mig fungerar det utmärkt. Kan dock hålla med om att det tar mycket bandbredd, men BARA när man använder tjänsten. Dessutom så är det gratis, så även om det inte är genomgående 720p eller 1080p så är det ju överlag helt ok.

För min del funkar det som sagt fint. Även för flera utav mina vänner så funkar det alldeles utmärkt. Tycker Voddler är ett bra initiativ i dessa pirat-jakt-tider. Kul att man nu får avtal med fler och fler filmbolag och aktörer. Det enda som är dåligt nu är ju den stora överrepresentationen utav B-filmer. Och den lilla reklamsnutten som dyker upp i början är inga problem att uthärda.

#14

Postad 29 oktober 2009 - 07:46

pacman
  • pacman
  • Über-Guru

  • 22 853 inlägg
  • 0

Hoppas att det kommer blu-ray filmer snart,då ska jag ta mig en funderare.

Det finns redan gott om Blu-ray filmer. Vad nu det har med Voddler att göra. :)

#15

Postad 29 oktober 2009 - 07:53

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

  • 450 inlägg
  • 0

Det finns redan gott om Blu-ray filmer. Vad nu det har med Voddler att göra. :)

Det han syftar på är nog okomprimerade rippar, i samma bitrate som en blurayskiva...
Men detta lär man få vänta på, kommer ju spåra ur nått otroligt om folk ska sitta och suga 25-50gb per film dom ska se...

Voddler hos mig åkte ut fortare än det installerades.
Gillade inte interfacet alls, extremt kasst utbud (den dagen filmerna kommer samtidigt som dvd/bluray kan det börja bli intressant), tv-delen fanns inte alls (samma sak där, tvavsnitten måste in samtidigt som dom sänts i USA för att det ska bli intressant)...

Men det jag sneade ur på mest var att det var en back-end som la sig nere i systray/process som står på hela tiden, såvida man själv inte gick och stängde av den.
Detta kan ju dock ha ändrats till senare versioner?
Men enda skälet till detta som jag kan se, är för att dom vill att ens burk ska ligga och vidarebefodra film åt dom hela tiden? Extremt irriterande

Redigerat av whopp, 29 oktober 2009 - 07:56.


#16

Postad 29 oktober 2009 - 08:06

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0
Mitt bredband har inte kapacitet för att streama filmer i HD. Jag kräver en kvalitet som är nästan lika bra som Blu-ray. Annars får det vara. Om jag får fiber i framtiden kanske det kan bli ett alternativ.

#17

Postad 29 oktober 2009 - 08:17

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Fattas bara de andra filmstudiorna.

#18

Postad 29 oktober 2009 - 14:44

xerfall
  • xerfall
  • Användare

  • 119 inlägg
  • 0
Jaha! Jag har då inte sett någon invite till detta trots att jag signat mig på BBBs hemsida... Vill verkligen testa detta!

#19

Postad 29 oktober 2009 - 14:57

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

  • 11 286 inlägg
  • 0

Det finns redan gott om Blu-ray filmer. Vad nu det har med Voddler att göra. :)


haha så sant. ;)

#20

Postad 29 oktober 2009 - 15:32

Unregistered9b54f378
  • Unregistered9b54f378
  • Forumräv

  • 721 inlägg
  • 0
Klarar den .mkv? :)

#21

Postad 29 oktober 2009 - 15:59

Hamilton83
  • Hamilton83
  • Amatör

  • 53 inlägg
  • 0

Hoppas att det kommer blu-ray filmer snart,då ska jag ta mig en funderare.


Är inte själva idén med Voddler att vi ska slippa plastbitar som Blu-ray och DVD? Om inte så blir jag mycket besviken.

#22

Postad 29 oktober 2009 - 16:52

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Är inte själva idén med Voddler att vi ska slippa plastbitar som Blu-ray och DVD? Om inte så blir jag mycket besviken.

Ned med plast bitarna :)

Börja streama HD ;)

#23

Postad 29 oktober 2009 - 16:58

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
I Metro i dag stod det att det var SDkvalitet på filmerna, än så länge i alla fall.

#24

Postad 29 oktober 2009 - 17:11

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

  • 591 inlägg
  • 0
Bluray lär inte komma men däremot filmer i 720p :-)
Det finns vad jag vet tre filmer i 720p vilket går utmärkt att streama med adsl 8/1 Mbit.

Just nu ser jag Voddler som ett alternativ då man vill kolla på film. Det är ganska enkelt och bekvämt att bläddra bland filmerna och jag har flera gånger "slumpmässigt" valt intressanta filmer som jag aldrig annars skulle köpt och inte ens tankat hem. Jag tycker tjänsten är bra och tror det kommer bli mycket bra framöver.

#25

Postad 29 oktober 2009 - 17:22

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
720 är ett lyft från 576 :)

#26

Postad 29 oktober 2009 - 17:57

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Bluray lär inte komma men däremot filmer i 720p :-)
Det finns vad jag vet tre filmer i 720p vilket går utmärkt att streama med adsl 8/1 Mbit.

Just nu ser jag Voddler som ett alternativ då man vill kolla på film. Det är ganska enkelt och bekvämt att bläddra bland filmerna och jag har flera gånger "slumpmässigt" valt intressanta filmer som jag aldrig annars skulle köpt och inte ens tankat hem. Jag tycker tjänsten är bra och tror det kommer bli mycket bra framöver.


Nej, Blu-ray blir svårt om de inte kommer på ett sätt att teleportera en spelare och en film hem till kunden. :)
Sen är det en jäkla skillnad på 720p och 720p. Det säger noll.

#27

Postad 29 oktober 2009 - 17:59

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Nej, Blu-ray blir svårt om de inte kommer på ett sätt att teleportera en spelare och en film hem till kunden. :)
Sen är det en jäkla skillnad på 720p och 720p. Det säger noll.

Ah, glömde bild förhållandet 16:9

Det är samma höjd men något fler pixlar på bredden.

fast jag har inte provat tjänsten -har den inte alls, så borde inte ens uttala mig om kvaliteten ;)

#28

Postad 29 oktober 2009 - 18:07

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0
Känns som man borde ha någon form av HTPC för att detta skall vara intressant, eller hur är tanken att man skall få det till maskinparken? Digitalboxen kanske?

Redigerat av genstruktur, 29 oktober 2009 - 18:15.


#29

Postad 29 oktober 2009 - 18:18

whopp
  • whopp
  • Lärjunge

  • 450 inlägg
  • 0

Känns som man borde ha någon form av HTPC för att detta skall vara intressant, eller hur är tanken att man skall få det till maskinparken? Digitalboxen kanske?

Om jag inte minns fel så snackades det om att dom även ska lansera en egen box...

#30

Postad 29 oktober 2009 - 18:19

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Om jag inte minns fel så snackades det om att dom även ska lansera en egen box...


Mmm det hade varit nåt med stöd för HDbild och ljud :) . Eller så får jag skaffa en htpc.... ^_^
Hade varit riktigt sjysst om de kunde bygga in det i någon digitalbox, som man får av Comhem etc.
Det kommer väl nåt i framtiden säkert, ser ganska sjysst ut på screenshots i alla fall! ;)

Redigerat av genstruktur, 29 oktober 2009 - 18:23.


#31

Postad 29 oktober 2009 - 18:29

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

..som man får av Comhem etc...

Comhem förtjänar inte att nämnas i denna tråd, det är numera en svordom :)

#32

Postad 29 oktober 2009 - 21:49

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

  • 591 inlägg
  • 0

Nej, Blu-ray blir svårt om de inte kommer på ett sätt att teleportera en spelare och en film hem till kunden. :)
Sen är det en jäkla skillnad på 720p och 720p. Det säger noll.


720p säger väl en hel del. Har du sett sd-filmer på voddler så kan du räkna med att deras HD-filmer kommer vara bra mycket bättre.

#33

Postad 30 oktober 2009 - 00:46

jonasprivate
  • jonasprivate
  • Über-Guru

  • 11 286 inlägg
  • 0

Är inte själva idén med Voddler att vi ska slippa plastbitar som Blu-ray och DVD? Om inte så blir jag mycket besviken.


Jo men jag menar att dom ska börja med filmer i 1080/24p + HD-ljuden såklart.
Då kan jag bli intresserad.

#34

Postad 30 oktober 2009 - 00:56

genstruktur
  • genstruktur
  • Guru

  • 5 618 inlägg
  • 0

Comhem förtjänar inte att nämnas i denna tråd, det är numera en svordom :D

Då borde du inte ta fula ord i din mun, tvätta med tvål och vatten.... :P

Tror det blir skitbra med comhem, de tar hand om sina kunder.NOT :P
Åh nej, nu får jag också tvätta!



Kommer den där Voddlerboxen snart eller? Man har ingen lust att ansluta laptopen via tvout direkt...

Jo men jag menar att dom ska börja med filmer i 1080/24p + HD-ljuden såklart.
Då kan jag bli intresserad.



Jo det får vara HDrakt igenom om det skall bli riktigt intressant men man får hoppas att de kan erbjuda det inom en rimlig framtid, det måste börja någonstans antar jag.

Redigerat av genstruktur, 30 oktober 2009 - 00:55.


#35

Postad 30 oktober 2009 - 07:28

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

720p säger väl en hel del. Har du sett sd-filmer på voddler så kan du räkna med att deras HD-filmer kommer vara bra mycket bättre.


Nej det säger inget om kvaliteten. Den kan vara allt från usel till superp i 720p. Bilden handlar om så mycket mer än bara upplösning.

#36

Postad 30 oktober 2009 - 08:33

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0

Nej det säger inget om kvaliteten. Den kan vara allt från usel till superp i 720p. Bilden handlar om så mycket mer än bara upplösning.

Jo, såg en dvd sekvens igår på min spelare utan uppskalnings funktion (från 1998) , bilden var kass faktiskt :P

#37

Postad 30 oktober 2009 - 11:25

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

  • 591 inlägg
  • 0

Nej det säger inget om kvaliteten. Den kan vara allt från usel till superp i 720p. Bilden handlar om så mycket mer än bara upplösning.


Ja men det vet ju alla men rent generellt är voddlers hd-filmer i "bra" kvalité eftersom de har högre upplösning och högre rate än deras sd-filmer.
Bluray 1080p med hög bitrate säger i sådana fall inte heller något, beror på filmens inspelningskvalité.

Redigerat av Chippe, 30 oktober 2009 - 11:49.


#38

Postad 30 oktober 2009 - 11:42

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
All negativ film är HD, sen hur vida processen och vägen från dessa till 'distributions källan' det är ett mysterium.

#39

Postad 30 oktober 2009 - 15:00

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Jo, såg en dvd sekvens igår på min spelare utan uppskalnings funktion (från 1998) , bilden var kass faktiskt :P


All negativ film är HD, sen hur vida processen och vägen från dessa till 'distributions källan' det är ett mysterium.


Gud vad du yrar idag! :P Är du sjuk?

#40

Postad 30 oktober 2009 - 15:04

hassesolo
  • hassesolo
  • Über-Guru

  • 10 389 inlägg
  • 0

Ja men det vet ju alla men rent generellt är voddlers hd-filmer i "bra" kvalité eftersom de har högre upplösning och högre rate än deras sd-filmer.
Bluray 1080p med hög bitrate säger i sådana fall inte heller något, beror på filmens inspelningskvalité.


Bra kvalitet jämfört med vad? Voddlers SD-utbud? Det säger inte ett smack. Jag vill veta hur kvalitén är i jämförelse med motsvarande BD-släpp.

Helt rätt att en BD-film med hög bitrate kan se antintgen fantastisk ut eller som skit (eller allt däremellan) beroende på en massa olika faktorer. Det är ju det jag säger. Det kan finnas EE, DNR, ett uselt råmaterial eller vad som helst som gör att det ser ut som skräp även om det är en BD med maxad bitrate.

#41

Postad 30 oktober 2009 - 15:26

Auron
  • Auron
  • Lärjunge

  • 270 inlägg
  • 0
Från deras blogg:

"Voddler on Mac
October 30th, 2009

Yes, Voddler is finally available to all of you Mac-users. We know you have been looking forward to this for a while and we are thrilled to be able to release the Mac-client in time for Halloween.

This is an alpha, a very early version of the client. This means some bugs and other issues may occur when using it. We appreciate all feedback from you as it will help us improve Voddler.

Have a great Halloween!"

#42

Postad 30 oktober 2009 - 17:15

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

  • 591 inlägg
  • 0

Bra kvalitet jämfört med vad? Voddlers SD-utbud? Det säger inte ett smack. Jag vill veta hur kvalitén är i jämförelse med motsvarande BD-släpp.

Helt rätt att en BD-film med hög bitrate kan se antintgen fantastisk ut eller som skit (eller allt däremellan) beroende på en massa olika faktorer. Det är ju det jag säger. Det kan finnas EE, DNR, ett uselt råmaterial eller vad som helst som gör att det ser ut som skräp även om det är en BD med maxad bitrate.


Det säger väldigt mycket men inte exakt hur det ser ut. Samma sak gäller generellt för: TV-sändning i HD = mycket bättre än sd. Youtube HD, Vimeo HD. Streaming, sändning i HD 720p anses generellt som bra, så är det bara. Lika bra som BD är det inte.

Ok, om du inte har sett filmer på voddler så kan jag tala om att mitt första intryck var att bilden är lite halvtaskig i SD. Efter några filmer tycker jag det ändå är ok. Tycker att filmens handling är viktigare än bildkvalitén men jag vet att det finns en viss bildkvalitétshysteri som många stirrar mig blind på, även jag. Voddlers HD-filmer är bättre och tillräckligt bra för de flesta.

Tänkte ta screenshots (om det går) så du får jämföra själv men nu får jag inte igång någon film :-/ ..första gången voddler strular för mig men tjänsten är ju inte färdig ännu. Säkert på grund av alla f'rbannade mac-användare :-)

Redigerat av Chippe, 30 oktober 2009 - 17:21.


#43

Postad 30 oktober 2009 - 19:23

Audio One
  • Audio One
  • Forumräv

  • 832 inlägg
  • 0
Funkar inte bra alls för mig! Vad för krav ställs på bredband och dator? Reklamen innan filmen börjar funkar fint men när väl filmen ska börja, så börjar den att buffra och funkar 30 sek-1 min sen hoppar det ur????
Någon som vet?

#44

Postad 30 oktober 2009 - 19:57

Chippe
  • Chippe
  • Forumräv

  • 591 inlägg
  • 0
Ja, de skriver att de har haft just detta problem i några dagar.

#45

Postad 30 oktober 2009 - 22:26

shifts
  • shifts
  • Veteran

  • 1 684 inlägg
  • 0
Har väntat på att få använda min invite i månader nu (sitter på mac). I kväll så fick jag äntligen. Trodde jag... Får inte ens skapa en användare med klienten. Felaktigt användarnamn och/eller lösenord påstår de. Inte sant, då jag använder båda på sajten utan problem. Irriterande minst sagt.

Redigerat av shifts, 30 oktober 2009 - 22:26.


#46

Postad 31 oktober 2009 - 11:42

Unregisteredeaefbf2e
  • Unregisteredeaefbf2e
  • Användare

  • 137 inlägg
  • 0

Har väntat på att få använda min invite i månader nu (sitter på mac). I kväll så fick jag äntligen. Trodde jag... Får inte ens skapa en användare med klienten. Felaktigt användarnamn och/eller lösenord påstår de. Inte sant, då jag använder båda på sajten utan problem. Irriterande minst sagt.

Har exakt samma problem, de klagar på user eller password, men jag använder ju samma som jag har för att logga in på deras sida...samma problem när jag kör windows också...har funkat förut för mig...

#47

Postad 31 oktober 2009 - 16:10

Grower
  • Grower
  • Användare

  • 208 inlägg
  • 0
Jag är beredd att betala upp till 500 kr per månad men då skall filmerna komma samtidigt som på bio och hålla samma
kvalitet som HD-trailarna på Apples hemsida. Det går ju kanonbra att streama 720p från apple så varför skulle det
inte lyckas här också?

#48

Postad 01 november 2009 - 11:21

Snoooz
  • Snoooz
  • Lärjunge

  • 422 inlägg
  • 0
De filmsnuttar och filmer jag har sett via voddler har väldigt bra kvalitee enligt mig. Så ni som är oroliga över det, behöver inte vara det =)

#49

Postad 01 november 2009 - 11:38

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Du låter nästan som en försäljare för Voddler :P

#50

Postad 05 november 2009 - 21:53

Audio One
  • Audio One
  • Forumräv

  • 832 inlägg
  • 0

Funkar inte bra alls för mig! Vad för krav ställs på bredband och dator? Reklamen innan filmen börjar funkar fint men när väl filmen ska börja, så börjar den att buffra och funkar 30 sek-1 min sen hoppar det ur????
Någon som vet?


Såg att de skrev om buffer problem, men det verkar inte funka på någon film? Kan max spela i 20 sek sedan stannar det upp för att buffra 30 sek för att sen fortsätta 10 sek och sedan tappa kontakten helt. Nä man blir lite trött då! Är det någon som får det att funka ok?



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.