Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Viasats Viaplay - är det något att ha?

2852 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1401

Postad 18 januari 2017 - 11:58

Unregistered8de98e76
  • Unregistered8de98e76
  • Lärjunge

  • 463 inlägg
  • 0

1080p i 2.5 Mbps torde väl bli rätt kasst? Rent ut meningslöst. Bättre att använda bandbredden till en högre bitrate men lägre upplösning då det blir ett bättre slutresultat, dvs bild.

Ja i regel, men av nån konstig anledning blir ovan beskrivning fri från artefekter. Vet ej den djupa orsaken dock. Det kommer hela tiden nya algoritmer.



#1402

Postad 19 januari 2017 - 18:51

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0

1080p i 2.5 Mbps torde väl bli rätt kasst? Rent ut meningslöst. Bättre att använda bandbredden till en högre bitrate men lägre upplösning då det blir ett bättre slutresultat, dvs bild.

 

Det beror ju på hur effektiv/bra komprimeringsalgoritm som används. Det utvecklas över tid.



#1403

Postad 19 januari 2017 - 18:55

kenta2
  • kenta2
  • Forumräv

  • 900 inlägg
  • 0

Har den senaste uppdateringen av Smart TV app för Viaplay på Samsung Smart TV 2012. Min Playbar säger att det matas fram DD 2.0 efter att ha tittat på några filmer. Har inte sett till DD5.1 än som det talats om från Viaplay.

 

Dock kanske specarna är olika på olika plattformar och generationer av dessa.



#1404

Postad 19 januari 2017 - 19:07

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

De har inte DD 5:1 oavsett plattform, däremot kan bildkvalitén variera beroende på "Uppspelare" :)



#1405

Postad 19 januari 2017 - 19:56

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Blir nog bara play-kanaler nät alla fått 5.1 ljud och inte bara Netflix samt HBO. Kan man sluta spela in till hårddisk men undra vilket år? 2022, vågar man hoppas på det?

 

Egentligen skulle det inte vara något problem att spela in om tex Sappa kunde ta med vilket avsnitt/säsong de sänder i sin epg och inte bara skådisinformation.


Redigerat av ruva, 19 januari 2017 - 19:57.


#1406

Postad 26 januari 2017 - 16:12

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Nu finns Viaplay som app genom android tv Sony, Philips och Nvidia shield med alla funktioner. Sistnämnda även med DD ljud nu :)

 

http://kundservice.v...source=facebook


Redigerat av mcmike, 26 januari 2017 - 16:22.


#1407

Postad 26 januari 2017 - 21:58

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0
Viaplays livesändningar är bland de sämsta jag sett i bildkvalité. Vad händer?
Har ändå fiber men är så grymt dålig bild.

#1408

Postad 27 januari 2017 - 10:37

Unregisteredf2a7f9fd
  • Unregisteredf2a7f9fd
  • Mästare

  • 3 989 inlägg
  • 0

tittar bara på golfen men det är helt ok bild tycker jag



#1409

Postad 29 januari 2017 - 14:47

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Nu finns Viaplay som app genom android tv Sony, Philips och Nvidia shield med alla funktioner. Sistnämnda även med DD ljud nu :)

 

http://kundservice.v...source=facebook

DD 2.0?



#1410

Postad 29 januari 2017 - 22:32

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0

tittar bara på golfen men det är helt ok bild tycker jag


Fotbollen är fruktansvärd. Golfen helt ok.

#1411

Postad 30 januari 2017 - 21:27

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Fotbollen är fruktansvärd. Golfen helt ok.

Fotbollen sänds i 720X576 tror jag. Men skaplig bild på 4K TV för den upplösningen. 



#1412

Postad 30 januari 2017 - 23:29

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0

Fotbollen sänds i 720X576 tror jag. Men skaplig bild på 4K TV för den upplösningen.


Som en bra SD sändning.

#1413

Postad 02 februari 2017 - 08:16

Nomad
  • Nomad
  • "Justice is coming"

  • 6 401 inlägg
  • 0

Viaplay jobbar på 5.1 ljud fick jag som svar igår när jag kommenterade detta på deras facebook.

 

5.1-ljud är på G! Det är inte spikat exakt när det lanseras, men vi jobbar på att kunna erbjuda det på våra nyaste filmer och serier, inom en snar framtid, tillsammans med 1080p. 

Håll gärna utkik här på Facebook, samt i mailinkorgen då vi håller er uppdaterade när funktionen lanseras fullt ut.

Hojta gärna till om någon mer fundering dyker upp, och hoppas du får en god fortsatt dag. 

Mvh **********
Viaplay Kundservice

 



#1414

Postad 02 februari 2017 - 08:49

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Viaplay jobbar på 5.1 ljud fick jag som svar igår när jag kommenterade detta på deras facebook.

Det har de sagt i 1 år.



#1415

Postad 02 februari 2017 - 08:55

hugeman
  • hugeman
  • Forumräv

  • 984 inlägg
  • 0

Det har de sagt i 1 år.

 

Ja de har sagt de i 1 år men med tanke på att de ibland i testsyfte lägger på 5.1 på vissa filmer så får man väl hoppas att vi slipper vänta 1 år till =)



#1416

Postad 02 februari 2017 - 09:37

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Kan ju vara så att det inte är så lätt som vi tror att inplantera det och efterfrågan av funktionen är låg. Tror tyvärr att de flesta ser på stream med platta eller i mobilen. Men å andra sidan har Netflix alltid varit i framkant rent tekniskt och är också störst.



#1417

Postad 02 februari 2017 - 10:26

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 1

Kan ju vara så att det inte är så lätt som vi tror att inplantera det och efterfrågan av funktionen är låg. Tror tyvärr att de flesta ser på stream med platta eller i mobilen. Men å andra sidan har Netflix alltid varit i framkant rent tekniskt och är också störst.

Man kan vända på resonemanget också. Viaplay är "app of the year" på Apple TV 4. Hur kan de egentligen vara det när de inte ens kan leverera DD 5.1 på en plattform där man förväntar sig att streamingappar ska ha just det? Det är inget problem för vare sig Netflix eller HBO på samma plattform.



#1418

Postad 02 februari 2017 - 14:22

Unregistered706504e9
  • Unregistered706504e9
  • Beroende

  • 1 012 inlägg
  • 0

Man kan vända på resonemanget också. Viaplay är "app of the year" på Apple TV 4. Hur kan de egentligen vara det när de inte ens kan leverera DD 5.1 på en plattform där man förväntar sig att streamingappar ska ha just det? Det är inget problem för vare sig Netflix eller HBO på samma plattform.

Fast det är ju inte appen i sig som saknar 5.1. Det är på serversidan/tjänsten begränsningen finns.?



#1419

Postad 02 februari 2017 - 15:09

Irule
  • Irule
  • Lärjunge

  • 275 inlägg
  • 0

Har viaplay någon serie eller film i 4k?



#1420

Postad 02 februari 2017 - 15:16

mr.keyser
  • mr.keyser
  • Beroende

  • 1 249 inlägg
  • 0

Har viaplay någon serie eller film i 4k?

1080p och surroundljud är på gång, så 4k lär ta ett tag till...


Redigerat av mr.keyser, 02 februari 2017 - 15:18.


#1421

Postad 02 februari 2017 - 15:46

agpath
  • agpath
  • Mega-Guru

  • 7 926 inlägg
  • 0

Fast det är ju inte appen i sig som saknar 5.1. Det är på serversidan/tjänsten begränsningen finns.?

Rimligen. Ändå envisas Viaplay support med frågan "vilken plattform använder du?", vilket i sammanhanget är helt irrellevant om de inte har ett 5.1-spår till filmen.


Redigerat av agpath, 02 februari 2017 - 15:46.


#1422

Postad 02 februari 2017 - 17:44

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

De hade inte heller 5.1 ljud till sin egen streamingbox eller Sat-boxar så självklart är det som talisker00 skriver att det nog ligger på serversidan. SVT/TV4/C-More/Viaplay kör alla med 2.0 och helt ointressanta tjänster för mig att streama.



#1423

Postad 18 februari 2017 - 10:32

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0

Såg att appen på apple store fick en uppdatering igår där de stod att man ökat kvaliten. 

Gäller samma för Apple TV och via datorn tro?

 

Edit:

 

Nyheter i version 4.17

Nytt i denna version:
* Vi har höjt maxkvaliteten på streamingen vilket är särskilt märkbart på livesport.
* Du kan välja bildkvalitet på det du vill streama för att maxa kvaliteten eller spara på data.
* Design- och prestandaförbättringar

Tack för att du använder Viaplay-appen! Vi förbättrar regelbundet den här appen för att du ska få den bästa möjliga tittarupplevelsen. Hämta den senaste versionen så att du får alla tillgängliga förbättringar och funktioner.


Redigerat av FettAnka, 18 februari 2017 - 10:36.


#1424

Postad 18 februari 2017 - 11:57

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Finns numera en HD inställnings möjligheter till förhöjd bildkvalitét genom både android/iOS, dator/tele/ipad bl,a, Genom Shielden och atv:n finns inte den möjligheten där allt strömmas i högsta :) 

 

 

Viaplay är "app of the year" på Apple TV 4. Hur kan de egentligen vara det när de inte ens kan leverera DD 5.1 på en plattform där man förväntar sig att streamingappar ska ha just det? Det är inget problem för vare sig Netflix eller HBO på samma plattform.

 

Päron med äpple jämförelse..



#1425

Postad 18 februari 2017 - 11:58

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0

Såg att appen på apple store fick en uppdatering igår där de stod att man ökat kvaliten. 
Gäller samma för Apple TV och via datorn tro?
 
Edit:
 

Nyheter i version 4.17
Nytt i denna version:
* Vi har höjt maxkvaliteten på streamingen vilket är särskilt märkbart på livesport.
* Du kan välja bildkvalitet på det du vill streama för att maxa kvaliteten eller spara på data.
* Design- och prestandaförbättringar
Tack för att du använder Viaplay-appen! Vi förbättrar regelbundet den här appen för att du ska få den bästa möjliga tittarupplevelsen. Hämta den senaste versionen så att du får alla tillgängliga förbättringar och funktioner.


Det där låter mycket intressant!,, viaplay-boxen som dom lade ner för ett par år sedan hade grym kvalitet på live-kanalerna (lite småbuggar dock). Klar skillnad vid fotboll,, har saknat det.

#1426

Postad 18 februari 2017 - 19:54

Irule
  • Irule
  • Lärjunge

  • 275 inlägg
  • 0

Det där låter mycket intressant!,, viaplay-boxen som dom lade ner för ett par år sedan hade grym kvalitet på live-kanalerna (lite småbuggar dock). Klar skillnad vid fotboll,, har saknat det.

 

 

När jag tittar på viaplay livesport i 60 hz så är det microhackigt, syns tydligt när kameran flyttas snabbt. Är det så hos er också? Vad beror det på? Är det 100 hz som är lösningen?



#1427

Postad 18 februari 2017 - 20:09

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0
Svar från supporten angående om samma uppdatering kommer för Apple tv gen 4:

Tack för ditt mail.

Bra att du vänder dig till oss när frågor som dessa dyker upp.

"Jag har kikat med några kollegor här på kontoret och tyvärr så kan jag inte i dagsläget bekräfta att uppdateringen gäller för AppleTV generation 4 också. Jag kommer givetvis återkomma när jag har fått ett svar om det även gäller för AppleTVs.

Du är varmt välkommen att höra av dig ifall du har ytterligare frågor, ha en fortsatt trevlig lördags kväll.

Med vänliga hälsningar,
Gustav
Viaplay Kundservice"

#1428

Postad 18 februari 2017 - 23:00

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 967 inlägg
  • 0

När jag tittar på viaplay livesport i 60 hz så är det microhackigt, syns tydligt när kameran flyttas snabbt. Är det så hos er också? Vad beror det på? Är det 100 hz som är lösningen?

 

du ska se det i 50hz



#1429

Postad 19 februari 2017 - 00:09

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0

När jag tittar på viaplay livesport i 60 hz så är det microhackigt, syns tydligt när kameran flyttas snabbt. Är det så hos er också? Vad beror det på? Är det 100 hz som är lösningen?


Flytet kommer du nog inte få till hur du än trixar i din ända. Jag hade en diskussion med viaplay för några år sedan gällande skillnaden i bildflyt för olika sändningar på deras (numera nerlagda) box.
Grejen var att på deras livekanaler fungerade det klockrent (viasat sport, fotboll etc), samma flyt som du är bortskämd med via satelit eller marksänt. Genom samma box kunde man även se deras on demand strömmar som var samma sändningar som du kunde se på alla andra enheter, ipad, dator osv. Här var flytet märkbart sämre, väldigt likt det vi har idag via atvn. Jag kunde inte förstå varför, samma hårdvara, samma leverantör..
Svaret var att livekanalerna (strömmarna) var unika för viaplay-boxen. Därför kunde de optimera sändningen för en specifik hårdvara och resultatet blev därefter, perfekt!
On demand sändningarna skulle optimeras mot en uppsjö med olika hårdvara och då blev de tvugna att hitta en form som passade alla, med ett mindre bra resultat som följd.

För 299/mån var den boxen ett jäkla kap,, synd att den gick i graven

#1430

Postad 19 februari 2017 - 00:52

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0

När jag ändrade till 50hz i chromecasten försvann hackigheten vid fotboll.



#1431

Postad 19 februari 2017 - 07:36

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0

När jag ändrade till 50hz i chromecasten försvann hackigheten vid fotboll.


Det där får jag testa(!),, ingen blir gladare än jag om det funkar men jag är lite skeptisk.

(Kan ju vara så att vår tanke om "bildflyt" är lite olika eller helt enkelt att viaplays sändning råkar lämpa sig perfekt till chromecasten)

#1432

Postad 19 februari 2017 - 07:59

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0
Här hemma genom projektorerna som bildvisare finns inga hackigheter genom varken atv3/4 el shielden med 50hz inställning🤗

Redigerat av mcmike, 19 februari 2017 - 08:00.


#1433

Postad 19 februari 2017 - 08:44

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 967 inlägg
  • 0

Det där får jag testa(!),, ingen blir gladare än jag om det funkar men jag är lite skeptisk.

(Kan ju vara så att vår tanke om "bildflyt" är lite olika eller helt enkelt att viaplays sändning råkar lämpa sig perfekt till chromecasten)

 

Viaplay fick ordning på det där för ett bra tag sedan. kör du i 50hz så funkar allt fint.



#1434

Postad 19 februari 2017 - 11:52

Irule
  • Irule
  • Lärjunge

  • 275 inlägg
  • 0

Viaplay fick ordning på det där för ett bra tag sedan. kör du i 50hz så funkar allt fint.

 

 

Inte för att jag inte tror på dig att du upplever bilden som bra men jag tror att du helt enkelt inte ser dessa mikrohack. Jag har testa alla möjliga plattform samt ändrat på hz och fortfarande syns dessa hack. När kameran flyttas snabbt är inte bilden skarp, den blir lite suddig/hackig så att säga. De som inte är känsliga lägger inte märke till det.

 

Tyvärr så tror jag att Martin82 har rätt här, det är inte anpassat. Att det är 2017 och att viasat inte kan få en bra bild i 720p är en gåta. Dessutom kostar tjänsten 400 kr i månaden.....



#1435

Postad 19 februari 2017 - 12:09

FettAnka
  • FettAnka
  • Forumräv

  • 802 inlägg
  • 0

Inte för att jag inte tror på dig att du upplever bilden som bra men jag tror att du helt enkelt inte ser dessa mikrohack. Jag har testa alla möjliga plattform samt ändrat på hz och fortfarande syns dessa hack. När kameran flyttas snabbt är inte bilden skarp, den blir lite suddig/hackig så att säga. De som inte är känsliga lägger inte märke till det.

 

Tyvärr så tror jag att Martin82 har rätt här, det är inte anpassat. Att det är 2017 och att viasat inte kan få en bra bild i 720p är en gåta. Dessutom kostar tjänsten 400 kr i månaden.....

 

De är precis de som stör mig. Livesport är som en helt ok SD sändning. Borde kunna kräma ur en 720p stream, men icke.



#1436

Postad 19 februari 2017 - 12:51

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Viaplay fick ordning på det där för ett bra tag sedan. kör du i 50hz så funkar allt fint.

 

När jag kastar till Shielden, så får jag lite lagg trots 50hz inställning :) Men det är spelaren som inte fungerar tillfredsställande med den funktion för mig, gäller all kastning..


Redigerat av mcmike, 19 februari 2017 - 12:54.


#1437

Postad 19 februari 2017 - 14:46

Hooch
  • Hooch
  • Forumräv

  • 991 inlägg
  • 0

Kan ju tillägga att det inte är "superperfekt" iofs, men det blev en kraftig förbättring då jag ändrade. 



#1438

Postad 19 februari 2017 - 20:41

tuna74
  • tuna74
  • Forumräv

  • 568 inlägg
  • 0

Inte för att jag inte tror på dig att du upplever bilden som bra men jag tror att du helt enkelt inte ser dessa mikrohack. Jag har testa alla möjliga plattform samt ändrat på hz och fortfarande syns dessa hack. När kameran flyttas snabbt är inte bilden skarp, den blir lite suddig/hackig så att säga. De som inte är känsliga lägger inte märke till det.

 

Tyvärr så tror jag att Martin82 har rätt här, det är inte anpassat. Att det är 2017 och att viasat inte kan få en bra bild i 720p är en gåta. Dessutom kostar tjänsten 400 kr i månaden.....

 

Att kunna sända live i i 50 fps kräver mycket mer bandbredd än film och liknande på grund av följande.

-> Dubbelt så mycket bildinformation (24 mot 50 fps).

-> Mindre effektiv komprimering eftersom den måste göras i realtid.



#1439

Postad 19 februari 2017 - 22:50

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0
Jag har testat allt nu under eftermiddagen och kan konstatera att det inte håller samma kvalitet som tex sat. (Canal digital). Rörelseskärpan är ganska mycket sämre oavsett hur jag trixar. Ev att det har blivit lite bättre sista året men det måste vara marginellt!(?).
Det var just på denna biten som viaplayboxen glänste (för livekanalerna), bra skärpa och flyt. Tror att alla som sett en ren jämförelse side by side hade hållt med.

Bara att säga grattis till alla som är nöjda, verkligen!

#1440

Postad 20 februari 2017 - 07:52

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 967 inlägg
  • 0

Jo lite microhack ser man vid snabba panoreringar. Vad jag ville få fram är att kör man i 60hz så är man fel ute. 50hz är det som gäller för att få bästa möjliga bild/flyt på viaplay.

 

Visst, jag har gnällt och gnäller fortfarande på att sändningarna är hårt komprimerade och bitraten låg för att bli riktigt bra HD bild. Det har dock blivit mycket bättre mot var det var för ett år sedan. 400kr/mån är mycket pengar för en tjänst som inte når hela vägen.

 

Jämför med cmore tex, deras live tjänst är helt ute och seglar. Instabil med avbrott och "240p" bild helt random samt hur mycket lagg och hack som helst oavsett hz.  Tur man har canaldigital via satellit. Förhoppningsvis kan man komma att ha både viasat och CD i valfri mottagare (har sett det pratas on CA modul till viasat) för den bilden är svårslagen.



#1441

Postad 20 februari 2017 - 08:16

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0

Jo lite microhack ser man vid snabba panoreringar. Vad jag ville få fram är att kör man i 60hz så är man fel ute. 50hz är det som gäller för att få bästa möjliga bild/flyt på viaplay.

 

Visst, jag har gnällt och gnäller fortfarande på att sändningarna är hårt komprimerade och bitraten låg för att bli riktigt bra HD bild. Det har dock blivit mycket bättre mot var det var för ett år sedan. 400kr/mån är mycket pengar för en tjänst som inte når hela vägen.

 

Jämför med cmore tex, deras live tjänst är helt ute och seglar. Instabil med avbrott och "240p" bild helt random samt hur mycket lagg och hack som helst oavsett hz.  Tur man har canaldigital via satellit. Förhoppningsvis kan man komma att ha både viasat och CD i valfri mottagare (har sett det pratas on CA modul till viasat) för den bilden är svårslagen.

 

Då tror jag att vi pratar samma språk iaf ;)

 

Ja satelit med CD eller viasat via tidigare föreningen är de absolut bästa lösningarna (bildmässigt) som jag testat, boxer via marknätet på en god 2a plats. Tyvärr är priset på dessa abonnemang lite väl krydadde I min mening. Det är ju alltid så, man får vad man betalar för.



#1442

Postad 24 februari 2017 - 10:44

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Verkar som det blir första tillfället att få betala för fight nu ikväll, dock får man en rabatt kod (100kr) om man har sport paketet el är viasatkund  :)

 

https://viaplay.se/ppv


Redigerat av mcmike, 24 februari 2017 - 10:46.


#1443

Postad 24 februari 2017 - 10:50

porch123
  • porch123
  • Veteran

  • 1 954 inlägg
  • 0

Verkar som det blir första tillfället att få betala för fight nu ikväll, dock får man en rabatt kod (100kr) om man har sport paketet el är viasatkund :)



https://viaplay.se/ppv


Varför glad gubbe?

#1444

Postad 24 februari 2017 - 13:40

Dr. Zaius
  • Dr. Zaius
  • Mästare

  • 3 568 inlägg
  • 0
Hur är kvalitén på hyr och köpfilmerna jämfört med t.ex iTunes och Google Play?

#1445

Postad 24 februari 2017 - 14:20

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

Hur är kvalitén på hyr och köpfilmerna jämfört med t.ex iTunes och Google Play?

 
Skulle inte köpa någon film genom Viaplay, iTunes har den bästa bilden och ljudet..

Redigerat av frollic, 24 februari 2017 - 17:41.


#1446

Postad 24 februari 2017 - 14:29

somoene2
  • somoene2
  • Veteran

  • 1 967 inlägg
  • 0

Haha 299kr för en damboxningsmatch. 199kr med rabatt...  Utan att vara diskriminerande men borde inte en Champion leuge match kosta runt 500kr då och 2995 för en final? :P

 

400kr/månad är fan pengar nog era blodsugare!



#1447

Postad 24 februari 2017 - 21:19

ruva
  • ruva
  • Mästare

  • 2 786 inlägg
  • 0

Haha 299kr för en damboxningsmatch. 199kr med rabatt...  Utan att vara diskriminerande men borde inte en Champion leuge match kosta runt 500kr då och 2995 för en final? :P

 

400kr/månad är fan pengar nog era blodsugare!

 

Trodde det var 500 kr/månad för att kolla på överbetalda fotbollsspelare i ett spel som går ut på att fuska till sig fördelar. Inget roligt alls att kolla på fotboll längre.


Redigerat av ruva, 24 februari 2017 - 21:21.


#1448

Postad 25 februari 2017 - 08:17

mcmike
  • mcmike
  • Über-Guru

  • 10 984 inlägg
  • 0

400kr/månad är fan pengar nog era blodsugare!

 

 

På dem bara, skulle inte heller betala så mycket! Eller kanske :rolleyes:


Redigerat av mcmike, 25 februari 2017 - 08:17.


#1449

Postad 25 februari 2017 - 10:45

Irule
  • Irule
  • Lärjunge

  • 275 inlägg
  • 0

Damboxning kan jag leva utan och all damsport så länge det andra går ner i pris.



#1450

Postad 25 februari 2017 - 16:54

martiin82
  • martiin82
  • Forumräv

  • 565 inlägg
  • 0

Damboxning kan jag leva utan och all damsport så länge det andra går ner i pris.


Medhåll! (politiskt okorrekt)



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.