Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Uppgraderingstankar från Pioneer 5090H

1 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Philips 65PUS8503 (TV) 0 6 (2) 15 990:-
2 relaterade trådar

Postad 02 juli 2019 - 20:27

sappy
  • sappy
  • Amatör

• 55 inlägg
  • 0

Hej,

Går och funderar på om det ändå är dags att byta ut min fina Pioneer TV som funkar galant. Dock saknar jag smart-funktioner, vilket iofs löses för tillfället med Apple TV men är lite sugen på en lite mer slimmad 65 tums TV då jag väldigt snart kommer få längre från soffan till TV:n.

Jag vill dock inte bli besviken på min uppgradering. Jag antar att många skulle rekommendera mig en LG OLED tv på 65 tum. Denna skulle jag inte säga nej till, men tycker det är lite för saftigt prismässigt.

Hittade denna på Mediamarkts rea:

https://www.mediamar...cB&gclsrc=aw.ds

Är detta en TV som skulle upplevas som en stor besvikelse jämfört med min nuvarande TV? Om ja, har någon ett tips på en annan modell?

Tack!

Postad 14 juli 2019 - 18:56

JohnnyMann
  • JohnnyMann
  • Forumräv

• 725 inlägg
  • 0

Nej, du kommer bli besviken.

Det närmsta är väl om du väljer en OLED oavsett märke för svärtan, men PIOs rörelsehantering kommer den ändå inte att slå.

Lite trist att en över 10 år gammal plasma är bättre än alla nya fräsiga LCD som kommer.

0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.