Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

LG J10HD

24 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
LG J10HD (Hemmabiosystem) 1 6,33 (11) Inga priser
1 relaterade trådar

#1

Postad 02 mars 2007 - 14:42

dred
  • dred
  • Användare

  • 117 inlägg
  • 0
Någon som vet något om detta nya underbart snygga 2.1 system?
LG J10HD

Måste säga att det låter som att den har allt man skulle kunna tänkas vilja ha förutom möjligheten att spela in från tv.. varför i hela friden har de skippat det?

Redigerat av dred, 02 mars 2007 - 14:53.


#2

Postad 04 mars 2007 - 18:09

dannnyboy
  • dannnyboy
  • Amatör

  • 81 inlägg
  • 0
Tog förgivet att man kunde spela in från TV:n, riktigt kasst. Det hade varit det enda jag hade velat ha håddisken till i princip. Men jag antar att anledningen till att man har skippat det är att man vill hålla ner priset. Stoppar man in en tuner i den lär det sticka iväg ett par tusen till.

Väntar med spänning på en recension på denna. Är ute efter ett system som ger bra ljud till musik men som även funkar hyfsat till hemmabio i denna prisklass, oftast brukar det ju vara tvärtom. Säkert är det så med detta 2.1 system oxå även fast man verkar sattsat lite mer på musiken med denna.

Prylportalen verkar vara de som får lägga händerna på den först vad jag kan förstå. Men någon kanske redan äger detta system och har ett uttlåtande?

LGs pressmeddelade om systemet:
http://nordic.lge.co...eases_read.jsp#

Redigerat av dannnyboy, 04 mars 2007 - 18:12.


#3

Postad 05 mars 2007 - 12:04

dred
  • dred
  • Användare

  • 117 inlägg
  • 0

Tog förgivet att man kunde spela in från TV:n, riktigt kasst. Det hade varit det enda jag hade velat ha håddisken till i princip. Men jag antar att anledningen till att man har skippat det är att man vill hålla ner priset. Stoppar man in en tuner i den lär det sticka iväg ett par tusen till.


Ja, jag trodde med det gick men icke...
Hade de inte bara kunnat slänga på en scart in som den kunde spela in från så vore väl problemet löst i boxertäta Sverige i alla fall :)

#4

Postad 06 maj 2007 - 11:00

Salmonboy
  • Salmonboy
  • Forumräv

  • 904 inlägg
  • 0
Fick in detta system till jobbet för någon vecka sedan, och jag överväger att skaffa det faktiskt. Låter riktigt bra när man spelar musik på det, dock lite svårt att försöka få en rättvis ljud-bild på det i en 800 kvadrat stor butik.
Svårt att få 2.1-ljudet att studsa som det skall faktiskt, ungefär lika svårt som att köra Yamaha YSP i samma butik.

En märklig sak är dock att sloten för skivor sitter på undersidan om du skall hänga den på väggen, vilket jag tycker känns lite konstigt. Detta betyder att man måste ställa dig på huk och leta efter sloten varje gång man skall bya skiva. Dock är det väl tänkt att man skall ha all musik på den 80 GB stora hårddisken, men att byta DVD-film är ju lika jobbigt. Fjärren kunde ha varit lite mer ackurat också, då man måste rikta den ganska exakt för att få respons. Systemet är snyggt och låter väldigt bra med musik.

Kommer att plocka hem det för test om ett par dagar och kan återkomma när jag kört det i ett lite mindre rum än 800 kvadrat :)

Redigerat av Salmonboy, 06 maj 2007 - 11:01.


#5

Postad 06 maj 2007 - 22:06

Goya
  • Goya
  • Amatör

  • 63 inlägg
  • 0
Hade detta system hemma för test i 3 dagar. Här är lite snabba reflektioner:

+ Designen och musikljudet (bra för sånt här system, tyckte jag).
+ Hårddisken och menysystemet.
+ Gällande DivX/Xvid så klarar systemet mycket mer än vad spec'en säger. Alla filmer/serier jag testade i DivX/Xvid fungerade utmärkt. Både på DVD och HDD, trots att dom ej skulle fungera enligt specifikationerna från LG.

Bilden via scart blev bra, men inte kanon. HDMI kontakten fungerade inte på mitt ex. så den kunde jag inte testa tyvärr.

Filmljudet var helt ok. Men förvänta er inte att det virutuella surroundet ska fungera perfekt. Jag hörde inte surroundet någon gång, men testade det heller inte särskilt noga då det inte var så viktigt för mig.

- Kabeln mellan DVD/subwoofern var inte så rolig om man tänkt att ställa DVD enheten på en bänk intill väggen eller liknande. Kabeln gjorde så att enheten stack ut en hel del från väggen i mitt fall.
- Förstår inte hur dom hade tänkt att man skulle hänga upp DVD-enheten på väggen heller. Inget alternativ blev helt bra, tyckte jag.

För mig så åkte systemet tillbaka, mest beroende på att det inte passade in estetiskt där jag tänkt att ha det (för stora högtalare helt enkelt). Men även lite för att DVD enheten (som f.ö tillsammans med subwoofern är grymt snygga!) inte gjorde sig varken liggande eller på väggen. Liggande fungerade bäst, men då stack det som sagt ut från väggen samt så ser man inte displayen från sängen ("sovrumsbio"). Sen var ju HDMI kontakten defekt också.

Men det här systemet kan nog passa många, särskilt om man har nytta av musikspelandet samt har ett någorlunda stort rum/bänk att ställa ut systemet i/på. Jag har dock ingen nytta av musiken alls, utan skulle enbart använt hårddisken till att sparat ner diverse komediserier etc. Vilket i och för sig inte heller hade varit helt fel givetvis.

Nu kommer jag istället att vänta in Samsungs HT-X200/HT-X250. Det systemet verkar lite mer genomtänkt gällande DVD/Receivern, men saknar tyvärr hårddisken.

#6

Postad 24 juni 2007 - 17:14

Leknes
  • Leknes
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Vet nån dimensionerna på alla delar?, skulle vara bra att veta så man kan mäta innan man köper den.

#7

Postad 22 augusti 2007 - 22:45

Poolisen
  • Poolisen
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Hallå!

Har precis packat upp och första intrycket är att J10HD låter fantastiskt bra för priset! Har hittills endast laborerat med MP3 filer samt CD Audio skivor och kan konstatera att buggar verkar det finnas gott om. J10HD har en förmåga att "låsa" sig när man som minst förväntar sig det. Detta sker oavsett materialet ligger på skiva eller USB, dock endast när man spelar upp MP3 filer.

Dessutom upplever jag den som väldigt långsam. Från att slagit på enheten till att man fått liv i den via exempelvis en CD-skiva tar en oändlighet. Vet dessutom inte om det bara är mitt exempel som har problem med att läsa brända skivor.

En sak som verkar konstig är att man (tror jag) inte kan sjystera ljudnivån på subbasen. I mitt tycke puffar den på lite för mycket när man lyssnar på musik. Möjligvis att man önskar den extra basen för film?!. Dessutom vill man ju som bekant kunna anpassa nivån beroende på subbasens placering.

Nog om allt! I morgon blir det bildtest!

Putell på er..

#8

Postad 23 augusti 2007 - 07:35

Oba
  • Oba
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Någon som har koll på vart man kan hitta fästsatsen som det skall finnas enligt prylportalens test? Har letat som en jag inte vad utan någon som helst framgång.

#9

Postad 23 augusti 2007 - 13:52

Poolisen
  • Poolisen
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Hallå!

Har precis packat upp och första intrycket är att J10HD låter fantastiskt bra för priset! Har hittills endast laborerat med MP3 filer samt CD Audio skivor och kan konstatera att buggar verkar det finnas gott om. J10HD har en förmåga att "låsa" sig när man som minst förväntar sig det. Detta sker oavsett materialet ligger på skiva eller USB, dock endast när man spelar upp MP3 filer.

Dessutom upplever jag den som väldigt långsam. Från att slagit på enheten till att man fått liv i den via exempelvis en CD-skiva tar en oändlighet. Vet dessutom inte om det bara är mitt exempel som har problem med att läsa brända skivor.

En sak som verkar konstig är att man (tror jag) inte kan sjystera ljudnivån på subbasen. I mitt tycke puffar den på lite för mycket när man lyssnar på musik. Möjligvis att man önskar den extra basen för film?!. Dessutom vill man ju som bekant kunna anpassa nivån beroende på subbasens placering.

Nog om allt! I morgon blir det bildtest!

Putell på er..

<{POST_SNAPBACK}>







Spring inte mot nödutgångarna! Jag hittade naturligtvis i setupen ett ställe där man kan ställa nivån på subbasen kontra topparna. Dock endast i ett omfång om +6 - -6 db, I mitt lilla rum hade man önskat kunna sänka ytterligare nån db på basen.. Jaja.. :lol: Har kommit på att spelar man MP3 filer från den interna hårddisken hänger den sig inte.. Det går också bra att kopiera från USB stickan till hårddisken utan att det hänger sig, men det tar lång tid.

Ha det..

#10

Postad 24 augusti 2007 - 19:49

Poolisen
  • Poolisen
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0
Jösses vad instabil denna produkt är! :) Kan på sin höjd användas som brasvirke till en rituell vårbål ute på gatan! Idag har den säkert hängt sig 15-20 gånger. Antingen när man kopierar CD till HDD eller lyssnar på MP3 via HDD, USB eller CD-R skivan. I bland spelar den hela MP3-låten för att nästa gång "låsa" sig på samma MP3-spår ett par sekunder in. Menysystemet är som hämtat från Tjernobyl och för varje timme som går så stör jag mig mer och mer på att sådan här saker får säljas! Har även köpt en TViX 5100.. Även det en mediaburk som lovar massor men strular och buggar sig hela tiden. Hittar inget officiellt forum där det skrivs om J10HD, tips någon?. Vore kul och veta om jag fått ett måndagsexemplar eller om ni också upplever samma sak som jag.

Må gott!


/J

#11

Postad 28 augusti 2007 - 21:22

dj_Träben
  • dj_Träben
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Jösses vad instabil denna produkt är!  :D  Kan på sin höjd användas som brasvirke till en rituell vårbål ute på gatan!  Idag har den säkert hängt sig 15-20 gånger. Antingen när man kopierar CD till HDD eller lyssnar på MP3 via HDD, USB eller CD-R skivan. I bland spelar den hela MP3-låten för att nästa gång "låsa" sig på samma MP3-spår ett par sekunder in. Menysystemet är som hämtat från Tjernobyl och för varje timme som går så stör jag mig mer och mer på att sådan här saker får säljas! Har även köpt en TViX 5100.. Även det en mediaburk som lovar massor men strular och buggar sig hela tiden. Hittar inget officiellt forum där det skrivs om J10HD, tips någon?. Vore kul och veta om jag fått ett måndagsexemplar eller om ni också upplever samma sak som jag.

Må gott!


/J

<{POST_SNAPBACK}>


Dessvärre har du nog inte fått något måndagsexemplar utan jag är också lite missnöjd. Min hänger sig dock rätt sällan men några saker jag stör mig på är:

* den tar lång tid att starta, menyerna är sega och det känns som att det är för många knapptryck innan man kommer igång med sin musik.
* det verkar vara usb 1 när man överför och då tar det hyfsat lång tid att föra över sin media-samling. Sedan tar det ju tid flytta filerna när man väl lagt över dom på hårddisken. För att slippa föra över en fil åt gången la jag alla i en och samma mapp och tänkte att jag kunde sortera när dom väl låg på spelarens hårddisk men det tar ju ändå en jäkla massa tid.
* sedan förstår jag mig inte på denna identifierings-funktion som gör att låtarna hamnar i album- och artist-mapparna. Det hade varit smidigt om det funkat men nu är det ju bara en bråkdel av all världens musik som finns med i deras databas. Går det att få in låtarna i dessa mappar på något annat sätt? Och vad gör man om man har 20 gb musik som man skulle vilja få in där? Nu verkar det som att man manuellt måste identifiera låt för låt och det känns ju sådär lockande när man har ~3000 låtar.
* det är irriterande när man ska scrolla i en mapp med många filer om man inte kollar på menyerna via TVn för efter några låtar tappar spelaren bort sig och går tillbaka till uppspelningsläget.

Men som sagt... ljudet och bilden är ju i alla fall bra och den gör sig fin i vardagsrummet ;)

Har för övrigt också letat efter mer skriverier och liknande men det enda man hittar är ju länkar till butiker eller jämförelse-sidor. Kanske lanseras den under annat namn i övriga världen..?

// Jonas

#12

Postad 29 augusti 2007 - 23:46

24-Seven
  • 24-Seven
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Tycker inte att den är så instabil som ni beskriver (har haft den ca 2 veckor). Den enda gång den har hängt sig för mig är när man matat in en Xvid skiva eller något annat format som den inte läser. Att spela musik från HDDn fungerar utmärkt, och ljudet är förvånansvärt bra. Dock förstår jag inte varför det inte finns någon EQ??? eller i alla fall några färdiga lägen att välja bland. Ur kartong är som sagt basen alderles för hög, men det går ju att ställa ner nivån på subben.

Lite irriterande med booting... i flera år innan man kan börja använda systemet, och att man får trycka "öppna" så många gånger att man får träningsvärk i tummen innan låten till slut spelas upp från HDDn, men jag är överlag ganska nöjd ändå, Man köper ju trotts allt J10HDan för utseendet, och sedan är den ju ganska billig, mycket "bang for the buck" tycker jag.

Imorgon skall jag testa om min fat32 formaterade externa HDD fungerar att köra via USB...

#13

Postad 30 augusti 2007 - 05:10

Poolisen
  • Poolisen
  • Rookie

  • 9 inlägg
  • 0

Tycker inte att den är så instabil som ni beskriver (har haft den ca 2 veckor). Den enda gång den har hängt sig för mig är när man matat in en Xvid skiva eller något annat format som den inte läser. Att spela musik från HDDn fungerar utmärkt, och ljudet är förvånansvärt bra. Dock förstår jag inte varför det inte finns någon EQ??? eller i alla fall några färdiga lägen att välja bland. Ur kartong är som sagt basen alderles för hög, men det går ju att ställa ner nivån på subben.

Lite irriterande med booting... i flera år innan man kan börja använda systemet, och att man får trycka "öppna" så många gånger att man får träningsvärk i tummen innan låten till slut spelas upp från HDDn, men jag är överlag ganska nöjd ändå, Man köper ju trotts allt J10HDan för utseendet, och sedan är den ju ganska billig, mycket "bang for the buck" tycker jag.

Imorgon skall jag testa om min fat32 formaterade externa HDD fungerar att köra via USB...

<{POST_SNAPBACK}>



Det är nog jag som fått ett måndagsex. Pratat med service på LG och dom känner inte till att andra haft de problem som jag har med att just spela MP3. Misstänker att oavsett vad jag spelar upp så kommer den att hänga sig. Just nu använder jag den till att lýssna på radio i kontoret. Skall skicka in den på service vid tillfälle så får vi se senare..

#14

Postad 30 augusti 2007 - 11:07

24-Seven
  • 24-Seven
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Har nu testat med min externa HDD (Lacie 250Gb) som är Fat32 formaterad (levereras med Fat32) och det fungerar precis som ett USB stick, spelar upp musik och divx filmer samt visar bilder. Mycket trevligt!

Antar att detta gäller de flesta compact-surroundsystem och DVD spelare med USB port, där specen säger att den endast klarar USB stick.

#15

Postad 05 september 2007 - 10:40

Unregistered9a14f347
  • Unregistered9a14f347
  • Rookie

  • 5 inlägg
  • 0
Kan någon som har installerat svara på hur långa de medföljande kablarna mellan system, sub och högtalare är?

Jag är själv på jakt efter något typ av musikanläggning med HD för ca 20.000 låtar. Det stora kruxet är att jag inte kommer att ha någon TV i samma rum som musikanläggningen.
Möjligtvis en 7" monitor för att kunna se menyer på, men jag letar andra alternativ oxå.

#16

Postad 02 december 2007 - 23:36

lellelind
  • lellelind
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
Köp inte LG j10HD!!! Det är ingenting annat än en jävligt dålig apparat i en fantastiskt snygg förpackning.
Jag är nu inne på min tredje LGj10HD. Ingen av dem har fungerat som de ska eller som det utlovats.
LGj10HD är billigt skräp förklätt i lyxförpackning!!!

#17

Postad 03 december 2007 - 23:58

24-Seven
  • 24-Seven
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0

Köp inte LG j10HD!!! Det är ingenting annat än en jävligt dålig apparat i en fantastiskt snygg förpackning.
Jag är nu inne på min tredje LGj10HD. Ingen av dem har fungerat som de ska eller som det utlovats.
LGj10HD är billigt skräp förklätt i lyxförpackning!!!


Du får gärna utveckla... Vad har varit dåligt? Kan hålla med om att den har vissa brister, men är förvånad över den höga ljudkvalitén för det låga priset.

#18

Postad 04 december 2007 - 14:36

lellelind
  • lellelind
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Köp inte LG j10HD!!! Det är ingenting annat än en jävligt dålig apparat i en fantastiskt snygg förpackning.
Jag är nu inne på min tredje LGj10HD. Ingen av dem har fungerat som de ska eller som det utlovats.
LGj10HD är billigt skräp förklätt i lyxförpackning!!!


Du får gärna utveckla... Vad har varit dåligt? Kan hålla med om att den har vissa brister, men är förvånad över den höga ljudkvalitén för det låga priset.


Den första apparaten hade mycket stora problem med att kopiera ner stora filer (500 Meg +) till hårddisken, både från USB-sticka och CD. Trots minst 20 försök lyckades den bara kopiera ner 2 filer. Kopieringen gick igång och förloppsmätaren på TV:n gick igång. Allt var till synes frid och fröjd... men helt utan förvarning avbröts kopieringen innan den var färdig.
Ibland sänktes volymen när jag trycke på nån annan knapp på fjärren.

Den andra apparaten hade vissa problem med kopieringen av stora filer. Felaktigheter i SCART-kontakten på subben vilket medför störningar på TV-bilden. Ibland kan den inte snabbspola DVD och ibland "fryser" DVD:n och TV-bilden blir svart. Vissa spår på vissa brända musik-CD kan den inte spela, då låter det bara konstigt, trots att samma skiva går utmärkt att spela i minst tre andra spelare.

Den tredje apparaten har även den vissa svårigheter att kopiera ner stora filer till hårddisken samt att den tappade bort inställningar, t ex volyminställningen för suben och att det var radio man lyssnade på senast.

#19

Postad 04 december 2007 - 22:32

lellelind
  • lellelind
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0

Köp inte LG j10HD!!! Det är ingenting annat än en jävligt dålig apparat i en fantastiskt snygg förpackning.
Jag är nu inne på min tredje LGj10HD. Ingen av dem har fungerat som de ska eller som det utlovats.
LGj10HD är billigt skräp förklätt i lyxförpackning!!!


Du får gärna utveckla... Vad har varit dåligt? Kan hålla med om att den har vissa brister, men är förvånad över den höga ljudkvalitén för det låga priset.


Ljudkvalitén är "bra" men inget att yvas över. Det finns väldigt många billigare apparater som låter mycket bättre. LG j10HD har mycket dålig spridning av ljudet från H och V högtalare. Det medför bl a att stereobilden blir dålig, att det lätt kan bli ett "hål" i mitten av ljudet samt att mellanregistret inte kommer fram.
Om det ska låta bra och för att röster ska höras ordentligt måste man rikta högtalarna rakt mot "the sweet-spot" och där måste man sitta stilla. Då låter det väldigt bra! Men endast då.

En annan sak är att jag inte fattar varför de har klämt in en 80 Gig hårddisk i apparaten. Den är ju helt onödig eftersom apparaten inte kan spela in TV-program (den saknar kanalväljare) samt att den kan ta USB-hårddisk. Den inbygda hårddisken är ju helt onödig då.

Ska jag fortsätta med min konstruktiva kritik? Jag har mer att berätta om denna supersnygga apparat...

#20

Postad 30 december 2007 - 17:03

Unregistered3343548a
  • Unregistered3343548a
  • Rookie

  • 3 inlägg
  • 0
En skitprodukt, helt enkelt. Packade upp den, startade den, och den fungerade i cirka 35 minuter. Sedan hängde sig filmen. Var tvungen att rycka ut strömmen för att få ut skivan. Vi testade sedan med ett antal olika skivor, varav en var helt ny i obruten förpackning (senaste Bond, region 2), och en hyrfilm. Inget fungerade.

Detta var troligtvis ett måndagsexemplar, men även utöver det var jag riktigt besviken med de i princip obefintliga inställningar som fanns för ljudet, de långsamma menyerna, ointuitiv fjärrkontroll etc.

Denna har åkt tillbaka, nu blev det en Philips istället. Vi får väl hoppas att den fungerar bättre, suck...


//E

#21

Postad 10 januari 2008 - 21:36

St0ff
  • St0ff
  • Wannabe

  • 23 inlägg
  • 0
Är det någon som vet vad DVD-spelaren [menar inte hela hemmabiopaketet] har för modellnr?

:D

Redigerat av St0ff, 10 januari 2008 - 21:38.


#22

Postad 26 maj 2009 - 10:30

oakees
  • oakees
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0
Jag gjorde det fatala misstaget, liksom många i denna tråd, att köpa en LG J10HD på El-giganten. Jag var inte medlem och gjorde, ovanligt nog, dålig research. Tyckte att den hade bra ljud och en del bra funktioner + att den naturligtvis var snygg. Nu är jag inne på min tredje reparationsrunda då det varit ett antal fel på den men minst ett fel har varit alla tre gånger. Nämligen att skivan fastnar och inte går att få ut utan att starta om den.

Problemet som jag har nu är att jag vill häva köpet vilket jag borde ha rätt till eftersom jag har reklamerat samma fel tre gånger. Jag har beskrivit allt på min blogg här.

Det roliga är att LG reparationsverkstad menar att det inte var något fel vid andra tillfället trots att jag hittade flera fel direkt vid uppstart vilket jag har lagt upp videos av både på min blogg och på youtube. Se alla video av funktionsfel på LG Hemmabio.

Jag tycker allt är dåligt skött av LG och El-giganten. Just nu väntar jag på besked men jag kommer att kräva ersättning för all tid jag varit utan anläggningen (ca 14 veckor) sedan slutet av Augusti i fjol.

#23

Postad 09 juli 2009 - 22:25

Strutten
  • Strutten
  • Amatör

  • 85 inlägg
  • 0
Jag har också ovan nämnda spelare, och förutom att den bootar väldigt segt och har jobbiga menyer (vilket jag löst med macron i multifjärr) så är mitt stora problem med den att jag inte någonstan hittat hur jag ska göra den regionsfri. När inte Videohelp kan hjälpa sätter jag mitt stora hopp till Er! Någon?

#24

Postad 25 april 2011 - 17:46

FilipBravo
  • FilipBravo
  • Rookie

  • 1 inlägg
  • 0
Någon som vet hur man får tillbaka ljudet till högtalarna när man kör med HDMI-kabel? Allt ljud kommer via tv:n nu...

#25

Postad 24 januari 2017 - 12:24

LGJ0HD-sa
  • LGJ0HD-sa
  • Rookie

  • 2 inlägg
  • 0

Hej ni med LG J10HD-sa. Min huvudenhet är trasig, så jag tänkte mig på något sätt bara använda bas+sat och sedan aux ingången.

 

 

 

 

 

 

Vill ej använda denna:

 

 

1_1_6024209.jpg

 

 

 

 

 

Bara denna del med bas+sat och aux.

 

lg_j10_hd_noir_k0209062441527a_117368963

 

Liten uppdatering:

 

https://www.photobox...o_id=9604682768

https://www.photobox...o_id=9604682337

https://www.photobox...o_id=9604682472

https://www.photobox...o_id=9604682589


Redigerat av LGJ0HD-sa, 24 januari 2017 - 13:44.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.