Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter filmer
Söker efter produktkategorier
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Canal Digital 4K One Place satellitbox

2405 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Canal Digital OnePlace (Digitalboxar) 0 0 (0) Inga priser

Postad 07 december 2019 - 10:30

Dodgen
  • Dodgen
  • Rookie

• 2 inlägg
  • 0

Hej

Vi har idag lanserat en ny mjukvara till 2000 kunder nordisk. Beroende på hur feedbacken ser ut så finns det en stor chans att vi lanserar den här mjukvaran innan jul.

Om någon av er här på forumet är intresserade av att testa så är det bara att maila mig serienummer på boxen, enklast är att gå in på Meny / Inställningar / Teknisk information / Kundservice för att se sitt serienummer. Eftersom klockan är 15:00 så kommer vi först kunna aktivera mjukvaran för er som vill ha den på måndag. Men vill vara öppen och berätta vad vi jobbar med och att ni ska ha möjlighet att testa om ni vill.

Några av förbättringar i den nya mjukvaran med version v1.74.87

- Programinformationen visar nu pågående program och nästa program som startar, tidigare såg man bara vad som visades just nu.

- Problemet med svart bild när man tittar på innehåll via playtjänst och se från början fungerar nu mycket bättre.

- Boxen går nu ner i standby efter åtta timmar i stället för tre timmar.

- Undertexten försvinner väldigt snabbt så man inte hinner läsa när man tittar på innehåll via playtjänsten är nu löst.

- Utrymme på hårddisken ska nu frigöras när man tar bort inspelningar, har man det här problemet idag så behöver man formatera sin hårddisk för att problemet ska bli helt löst.

- Boxen kan krascha om man navigerar under menyn Filmer och Serier är nu löst.

Plus en hel del andra fixar som ska förbättra upplevelsen.

Mvh

Niklas

Serienummer skickat via PM

Postad 07 december 2019 - 15:33

Devin78
  • Devin78
  • Rookie

• 1 inlägg
  • 0
Är det någon mer än mig som har problem med att wi-fi uppkopplingen är borta varje gång man slår på boxen.
Varje gång jag startar på boxen får jag gå in i menyn och slå av o på wi-fi för att det ska funka.
Felkoden är A001 om någon har en lösning på det.

Postad 07 december 2019 - 15:48

Nisken
  • Nisken
  • Lärjunge

• 419 inlägg
  • 0

Är det någon mer än mig som har problem med att wi-fi uppkopplingen är borta varje gång man slår på boxen.
Varje gång jag startar på boxen får jag gå in i menyn och slå av o på wi-fi för att det ska funka.
Felkoden är A001 om någon har en lösning på det.

Mina problem med Wifi försvann iom att jag bytte från "deep standby" till "light standby", inte sagt att det skulle vara så i ditt fall....

Postad Igår, 03:33

Askungen
  • Askungen
  • Veteran

• 2 119 inlägg
  • 0

Nu är jag inte en (o) lycklig ägere till boxen (kunde vart om blackfriday erbjudandet inte var ett försenat aprilskämt!)

men att inte själv kunna välja när boxen ska få i standby i kanske 4 lika tidsintervaller tex 2 eller 4 eller 6 timmar,utan 8  blir det,punkt slut!

Emellanåt somnar man ju i soffan och lägger man sig och glor på en sen film eller nåt och är medveten om att man

kan somna så kan det ju vara schysstst att sätta på två timmar,filmen är oftast inte längre heller. Tror det sparar panelerna med från de loggor som alla kanaler envisas att uppta dyr panelyta och dessutom efterlämnar sig oönskade ”permanenta fläckar”.

Postad Igår, 14:57

Alfalfalfa
  • Alfalfalfa
  • Användare

• 103 inlägg
  • 0

Nu är jag inte en (o) lycklig ägere till boxen (kunde vart om blackfriday erbjudandet inte var ett försenat aprilskämt!)
men att inte själv kunna välja när boxen ska få i standby i kanske 4 lika tidsintervaller tex 2 eller 4 eller 6 timmar,utan 8  blir det,punkt slut!
Emellanåt somnar man ju i soffan och lägger man sig och glor på en sen film eller nåt och är medveten om att man
kan somna så kan det ju vara schysstst att sätta på två timmar,filmen är oftast inte längre heller. Tror det sparar panelerna med från de loggor som alla kanaler envisas att uppta dyr panelyta och dessutom efterlämnar sig oönskade ”permanenta fläckar”.

Støttes, burde være flere alternativ, har våknet flere ganger med tv i full vigør, nå har ikke jeg oled, så det er bare strømregninga som øker litt, men flere alternativ hadde vert det beste.

Postad Igår, 16:34

Askungen
  • Askungen
  • Veteran

• 2 119 inlägg
  • 0

sparar lite energi med,många bäckar små...

Komponenterna i boxen får med vila och coola ner sig,och adaptern❄️

1 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 1 gäster, 0 anonyma medlemmar

Prisjakt © 2000 - 2019 Prisjakt   Denna sajt använder cookies.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.