Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Jag skriver en bok - hjälp!

Inga svar i detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 27 april 2017 - 19:11

Steylonq
  • Steylonq
  • Rookie

  • 0 inlägg
  • 0

Hej!

Efter att ha funderat i 5-6 år så har jag äntligen gjort slag i saken och börjat skriva en bok.
Än så länge har jag hunnit göra en prolog och 5 kapitel, men det är väldigt svårt att veta vad som är bra och vad som är dåligt när man bara läser det själv.

Kategorin på boken är en blandning av post-apokalyps och fantasy, typ.
Inga drakar eller riddare, men däremot gott om tragik, våld och droger.
Jag lägger ut texterna på Wattpad, ett kapitel i taget.
(när ni gått in på länken, tryck på "Läs"/"Read", så kommer innehållet upp. Den första texten ni ser är typ bokens baksida.

Länk till boken: Hej!

Efter att ha funderat i 5-6 år så har jag äntligen gjort slag i saken och börjat skriva en bok.
Än så länge har jag hunnit göra en prolog och 5 kapitel, men det är väldigt svårt att veta vad som är bra och vad som är dåligt när man bara läser det själv.

Kategorin på boken är en blandning av post-apokalyps och fantasy, typ.
Inga drakar eller riddare, men däremot gott om tragik, våld och droger.
Jag lägger ut texterna på Wattpad, ett kapitel i taget.
(när ni gått in på länken, tryck på "Läs"/"Read", så kommer innehållet upp. Den första texten ni ser är typ bokens baksida.

Länk till boken: www.wattpad.com/story/107162892

För den som har tid och lust skulle det vara väldigt uppskattad om ni ville läsa delar/allting, och återkoppla med vad ni tyckte var bra resp. mindre bra.

För den som har tid och lust skulle det vara väldigt uppskattad om ni ville läsa delar/allting, och återkoppla med vad ni tyckte var bra resp. mindre bra.


Redigerat av Steylonq, 27 april 2017 - 19:11.




0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • UPDATE 2024!
    jacoby
    2024-04-15 16:28:12
  • 6mån senare så är foam monterat
    Anton
    2024-04-11 18:04:03
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.