Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Xbox 360 eller PS3

1171 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara
Microsoft Xbox 360 E 120GB 2007 (Spelkonsoler) 7 8,59 (249) Inga priser
Sony PlayStation 3 (PS3) 2008 80GB (Spelkonsoler) 4 9,16 (383) Inga priser
Microsoft Xbox 360 Arcade 2007 (Spelkonsoler) 3 7,95 (131) Inga priser
Microsoft Xbox 360 Premium HDMI 2008 60GB (Spelkonsoler) 6 8,79 (107) Inga priser
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 2009 120GB (Spelkonsoler) 9 9,02 (259) Inga priser
Sony PlayStation 3 (PS3) Slim 250GB (Spelkonsoler) 9 9,14 (78) Inga priser
76 relaterade trådar
Officiell Tråd- Xbox 360 (5039 inlägg) 3 år sedan
.-*- Min Hembio Clan -*-. (8045 inlägg) 4 år sedan
Playstation Store (2597 inlägg) 6 år sedan
Blu-ray för 2:35:1 (2D & 3D) med subtitle shift (19 inlägg) 6 år sedan
HDMI CEC/Bravia Sync kabelberoende? (1 inlägg) 6 år sedan
* Officiell tråd - Playstation 3* (8507 inlägg) 8 år sedan
Officiella FIRMWARE-tråden [PS3] (1979 inlägg) 8 år sedan
Min ps3a dog, YLOD! (443 inlägg) 9 år sedan
PS3 Information (120 inlägg) 9 år sedan
Xbox 360- Problem (2051 inlägg) 9 år sedan
PS3 Mediaserver - PMS (2831 inlägg) 10 år sedan
Yamaha RX-V463, hur koppla ihop? (70 inlägg) 10 år sedan
Hur mycket låter era PS3:or? (4857 inlägg) 10 år sedan
Sony 55W905A 3D som spökar? (inte ghosting) (5 inlägg) 10 år sedan
Hjälp en amatör att fixa vardagsrummet! (16 inlägg) 11 år sedan
HDMI CEC/Bravia Sync hjälp (1 inlägg) 11 år sedan
Blu-ray från PS3 till förstärkare till projektor ger vita prickar (1 inlägg) 12 år sedan
EPSON TW3500 och PS3 (4 inlägg) 12 år sedan
PS3 som Blu-ray spelare (1237 inlägg) 12 år sedan
Ny på PS3 (26 inlägg) 12 år sedan
PS3+3D tv (46 inlägg) 13 år sedan
PS3 Slim med oljud i fläkten (354 inlägg) 13 år sedan
Inget blacker-than-black (18 inlägg) 13 år sedan
Ska min receiver eller TV koda av bild? (5 inlägg) 13 år sedan
Call of Duty 5 (1976 inlägg) 13 år sedan
Vilken modell av PS3 har Du? (62 inlägg) 13 år sedan
PS3-uppdatering ger 3D-möjligheter (51 inlägg) 13 år sedan
Hjälp en idiot! Koppla Pc, ps3, tv & receiver. (4 inlägg) 13 år sedan
PS3 via HDMI till Panasonic PX80 -> Flimmer (2 inlägg) 13 år sedan
Ny PS3 revision släppt (129 inlägg) 13 år sedan
Erbjudanden på PS3 (384 inlägg) 13 år sedan
Elgiganten har tagit bort Xbox 360 ur sortimentet (64 inlägg) 13 år sedan
PS3 slim 120GB pris (916 inlägg) 13 år sedan
Bästa stället att importera ps3? (424 inlägg) 13 år sedan
Xbox 360 "Jasper" (734 inlägg) 13 år sedan
PS3 Media Server - Filmomslag (4 inlägg) 14 år sedan
Onkyo TX-sr607 HDMI Problem (6 inlägg) 14 år sedan
Värde på Xbox360 paket? (20 inlägg) 14 år sedan
GTA 4 online PS3 (2 inlägg) 14 år sedan
Smalare Blurayspelare? (4 inlägg) 14 år sedan
Hjälp: Val av DVD-spelare till Samsung LE40B755 (14 inlägg) 14 år sedan
Reciever/Förstärkare med växlare för multipla bild-/ljudkällor - möjligt (5 inlägg) 14 år sedan
[Hilfe] Prisvärt minisystem för spel och filmbruk (0 inlägg) 14 år sedan
Prissänkning Xbox Elite 360 (56 inlägg) 14 år sedan
PS3 Slim (CECH-2000) (1021 inlägg) 14 år sedan
PS3 slim och bravia sync (13 inlägg) 14 år sedan
Samsung BD-P1500 vs Panasonic DMP-BD35 vs PS3 (36 inlägg) 14 år sedan
En PS3 två TV-apparater (12 inlägg) 14 år sedan
Playzone Europe AB anmälda för bedrägeri efter några veckor med ny ägare (842 inlägg) 14 år sedan
Playstation 3 - från annat land (50 inlägg) 14 år sedan
Hur koppla hdbox, reciever, tv, projektor, dvdinspelare, PS3? (0 inlägg) 14 år sedan
Sony sänker priset på Ps3 (95 inlägg) 14 år sedan
Yamaha RX-V463, några frågor (17 inlägg) 14 år sedan
Tips: Formatera USB-hårddisk större än 32GB med FAT32. (6 inlägg) 14 år sedan
Nybliven XBOX 360 ägare (55 inlägg) 14 år sedan
Panasonic Pv60 ingen bild på hdmi (8 inlägg) 15 år sedan
Billigaste PS3an? (12 inlägg) 15 år sedan
Streama trådlöst med mediaplayer 11 till PS3:an (3 inlägg) 15 år sedan
10 orsaker varför PS3 kommer bli ledande (1040 inlägg) 15 år sedan
Sennheiser PC350 till xbox360 ? (1 inlägg) 15 år sedan
Bästa Blu-ray spelarna (21 inlägg) 15 år sedan
Xbox 360 Pro 60gb version (151 inlägg) 15 år sedan
PS3 80Gb (330 inlägg) 15 år sedan
Bra hemmabiopaket till PS3? (2 inlägg) 15 år sedan
2-kanalsljud via PS3 (2 inlägg) 15 år sedan
Onkyo 606 och PS3:a (21 inlägg) 15 år sedan
Hur mycket för en Playstation 3 60gb? (21 inlägg) 15 år sedan
ps3 (12 inlägg) 15 år sedan
Import från England (1 inlägg) 15 år sedan
Nya XBOX 360 Arcade! (167 inlägg) 15 år sedan
Importera PS3 från USA (5 inlägg) 16 år sedan
Xbox 360 prissänkt (298 inlägg) 16 år sedan
PS3 spelar inte nästa låt (6 inlägg) 16 år sedan
Xbox 360 Premium -> Elite? (45 inlägg) 16 år sedan
Xbox 360 Elite är släppt (824 inlägg) 16 år sedan
Köpa Xbox 360 Elite. (65 inlägg) 16 år sedan

#1151

Postad 03 juni 2010 - 20:07

Boeddi Baneman
  • Boeddi Baneman
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Du läser tydligen inte mina inlägg överhuvudtaget. Jag gillar inte något av spelen så för mig kvittar det. Dessutom har jag ägt två 360 men bara en enda PS3, så jag har nog sponsrat MS mer än Sony. :D

Du har fortfarande ingen fakta att komma med vad gäller ditt uttalande att Halo har bättre känsla enligt de flesta, det är bara det jag inte gillar. Säger jag att Elektrolux gör bättre diskmaskiner än Bosch enligt de flesta så kommer väl du kräva en källa på det, eller? Säg då hellre att Halo är ett bättre spel enligt DIG eftersom du inte har en aning om varför "de flesta" gör sina val. Det är problemet med såna här trådar, många lägger fram saker som fakta som absolut inte är det. Det enda vi kan se med säkerhet är att Halo säljer bättre.

Psst. Jag lägger mig i här lite... :D Helt sant och riktigt. Vi människor lägger in tusentals små avvägelser omedvetet när vi utvärderar något. Tro tusan att vi kommer fram till helt olika resultat om något är bra eller inte. Det är en otroligt komplicerad process som sker hos varje individ. Därför är det som någon sagt helt omöjligt att veta varför någon annan än sig själv gör ett specifikt val. Ibland vet man inte själv varför man gjort ett speciellt val, men boven i dramat heter reklam.
Halo har sålt bättre än Killzone. Ok. Det är konstaterat. Är det bättre för det? Det kan naturligtvis ingen svara på eftersom ingen vet vad andra tänker. Däremot har det säkert en koppling med reklam. 360 har mycket större tradition att marknadsföra sig och gör detta kontinuerligt. Det ligger i amerikanarnas gener. Japaner är väldigt mycket mer tystlåtna och vet inte ett dyft om marknadsföring.
Vad jag vill peka på är att Orsaken till att Halo sålt bättre lika väl kan vara en bättre reklamkampanj likaväl som att spelet är bättre.
Sen kan vi titta på vad för typ av spel som fortfarande spelas. Counterstrike är ett sånt enligt mig dödstråkigt spel, där alla bara springer omkring och hoppar värre än han sjöberg, blir skuten och börjar genast om från början. Den här typen av spel är ju jättestort och halo har utvecklats till samma skit. Killzone är mer som jag vill ha det. Man får tänka i strategier som fungerar i verkligheten.
Dock har fortfarande ingen någonsin vad jag vet släppt ett riktigt krigsspel online, där man får tänka krig som det är. växelvis framryckning, eldstöt, omfattningar, bakhåll, bygga värn, funktionsrelaterade skador och mycket lätt att faktiskt avlida om man gör fel. Ett stort sånt fel som man skulle kunna göra skulle vara att attakera som i counterstrike.
Jag tycker både Halo och Killzone är lysande, (KZ något bättre) men det är helt olika spel som attraherar helt olika människor.
En sak är säker, Den konsoltillverkare som först fattar att jag vill spela en krigssimulator med headset på grupp eller till och med plutonsnivå, den tillverkaren kommer jag vara ständigt trogen.

(hoppas det blir Xbox) :D Yeaa

#1152

Postad 03 juni 2010 - 20:18

Boeddi Baneman
  • Boeddi Baneman
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

Båda är rätt mediokra när det gäller att använda dom som mediacenter, om man inte använder stream dvs.
PS3 klara både WMA och WMV, måste dock aktiveras i System Settings först. Frågan är hur många använder sig av dessa format egentligen?

Sen tror jag att chansen är ganska stor att den även får MKV stöd inom en snar framtid, med tanke på att flera av Sonys nya Bluray-spelare har det stödet. Men det kan ju lika gärna till komma 360 med.

Jag är mer nöjd med min PS3 än min 360. Tycker att den är mer komplett som "underhållningsmaskin".
Jag älskar småsakerna som bl.a Photo Galley, VidZone och AVCHD stödet!
Det är dessa smådetaljer( och att PS3s exklusiva spelen tilltalar mig mer) som gör att jag i dagsläget skulle rekommendera PS3 framför 360.

EDIT: Sen så är det ett STORT plus att den har blåtand! Jag har PS3 i vardagsrummet och med hjälp av en HDMI switch så kan jag ligga och spela i sängen 10 m bort.
En annan fördel som jag glömde nämna är att PS3 stöder upp till 7 trådlösa handkontroller, och det är mycket uppskattat när jag spelar sportspel med polarna.


Det är fantastiskt att sony lyckades lansera en "multimediamaskin". Detta har försökt göras oräkneliga gånger genom åren och alla har de misslyckats även om de har varit state of the art. Problemet har nog varit priset som varit alldeles för högt med allt lull-lull inbygt. Så även med ps3:an. Det är nog därför de ligger efter i försäljningsstatestiken.
Fortfarande omöjligt att säga vilken konsoll som skulle vara bäst. Det ligger i betraktarens öga. För min del är det solklart Xbox 360, men skulle inte ha något emot att äga en ps3:a oxå men inte till det priset.

#1153

Postad 03 juni 2010 - 20:22

Unregistered50fe2819
  • Unregistered50fe2819
  • Veteran

  • 1 833 inlägg
  • 0

Regionsfri ps3:a? på spel menar du. Inte på film väl? För det gäller ju 360 med.


360 är väl inte regionsfri på spel? (Dock är väl många spel regionsfria men inte alla)

#1154

Postad 03 juni 2010 - 20:25

Boeddi Baneman
  • Boeddi Baneman
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

sony bryr sig ju inte ett skvatt om europa marknaden... det ska dom ha skit för fortfarande. Bara den attityden gjorde att iaf jag väntade bra länge innan jag skaffade ps3 :D

Jaha. Det var intressant att höra. Kan det vara så att de släpper allt mainstream worldwide men behåller fortfarande underground gottorna för sig själva. Då beror det på vad man är för typ av spelare om man tycker de släpper spelen eller inte.
Själv vet jag inte alls hur de beter sig numera. Har inte spelat på japansk konsoll på 10 år av just denna anledningen. Men skulle jag få en Ps3: gratis så......

#1155

Postad 03 juni 2010 - 20:29

Boeddi Baneman
  • Boeddi Baneman
  • Wannabe

  • 47 inlägg
  • 0

360 är väl inte regionsfri på spel? (Dock är väl många spel regionsfria men inte alla)


Jag vet faktiskt inte. Har bara spelat några få import men de har fungerat bra. När jag tänker efter har jag faktiskt aldrig hört talas om att spel skulle vara reginskodade. Har aldrig sett någon kod på något spelfodral heller..... Hmmmm, någon som har mer info om detta? Det kan ju vara en viktig sak att ta med när man utvärderar vilken konsoll som är bäst.

#1156

Postad 03 juni 2010 - 20:57

ROCA
  • ROCA
  • Beroende

  • 1 298 inlägg
  • 0

Det är fantastiskt att sony lyckades lansera en "multimediamaskin". Detta har försökt göras oräkneliga gånger genom åren och alla har de misslyckats även om de har varit state of the art. Problemet har nog varit priset som varit alldeles för högt med allt lull-lull inbygt. Så även med ps3:an. Det är nog därför de ligger efter i försäljningsstatestiken.
Fortfarande omöjligt att säga vilken konsoll som skulle vara bäst. Det ligger i betraktarens öga. För min del är det solklart Xbox 360, men skulle inte ha något emot att äga en ps3:a oxå men inte till det priset.


Vilka misslyckade state of the art "multimediamaskiner" har du i åtanke?

#1157

Postad 03 juni 2010 - 21:18

mBr
  • mBr
  • Mästare

  • 3 024 inlägg
  • 0
Nä 360 är inte regionsfri, finns dock spel som är det.

#1158

Postad 04 juni 2010 - 00:27

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0

Vad jag vill peka på är att Orsaken till att Halo sålt bättre lika väl kan vara en bättre reklamkampanj likaväl som att spelet är bättre.

Att Halo kom före och lanserades som måste ha titeln till den nya kraftfulla konsolen Xbox samtidigt som det fick lysande recensioner gjorde nog rätt mycket, och att första Killzone var tämligen misslyckat kan inte underlättat inför tvåan. Halo ett hade multiplayer där massor fastnade, Killzone hade väl inte MP alls. Killzone hajpades förvisso som en Halo-killer men när det var dags att skjuta skarpt sa kritikerna ifrån.

Så.. bättre recensioner, bättre reklam, lanserad med en ny konsol, multiplayer, bättre huvudkaraktär by far än KZ:s multipla.. :D

#1159

Postad 04 juni 2010 - 00:41

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Första killzone hade multiplayer, både offline och online.

#1160

Postad 04 juni 2010 - 01:18

Zoiler
  • Zoiler
  • Transform

  • 37 972 inlägg
  • 0
Ah. tydligen :D

2-300 personer som han säger, inte dåligt =P.

#1161

Postad 04 juni 2010 - 08:23

Unregisteredf64a5233
  • Unregisteredf64a5233
  • Über-Guru

  • 14 825 inlägg
  • 0
Var väl ungefär så många som köpte den där bredbandsadaptern....

#1162

Postad 04 juni 2010 - 14:49

Ghorun
  • Ghorun
  • Forumräv

  • 686 inlägg
  • 0

Var väl ungefär så många som köpte den där bredbandsadaptern....

Jag har en! Köpte den iofs inte, fick den av en vän. Och har aldrig spelat PS2 online, bara Gran Turismo 4 över LAN. :D

#1163

Postad 10 juni 2010 - 01:17

CCCP
  • CCCP
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0

Xbox 360 eller PS3, Vilket skall man välja?


Den vars spel du mest dras till.

#1164

Postad 16 juni 2010 - 16:48

Audio Code 3
  • Audio Code 3
  • Über-Guru

  • 12 561 inlägg
  • 0
Xbox Live Vs. PlayStation PlusThere isn't just one paid online console gaming service, anymore. There are two. Xbox Live and the newly revealed PlayStation Plus are going head-to-head. But, how are the two services different?

This is what we know so far:

Price
An annual "Gold" membership for Xbox Live is $49.99. The "Silver" membership is totally free, however. The upcoming PSN Plus is also priced at $49.99 for a year and $17.99 for three months. The regular PSN service is free of charge. Sony is planning on offering an initial three month trial membership, free of charge.

Downloadable Content
Both Xbox Live Gold and Silver members have access to downloadable content like demos and game trailers; however, some Xbox Live Gold content becomes available to Silver members a week later. According to Sony, the PlayStation Plus "Exclusives" include "full game trial" as well as "select early demos". For current PSN users, demos and game trailers, and we do not see this changing, because it is such a powerful marketing tool for games. The "select early demos" bit sounds similar to how Microsoft rolls out content early on Xbox Live for Gold members.

Discounts
Microsoft has had "weekly deals" on Xbox Live to Gold members with 50 percent on select Xbox Live Arcade games, Xbox originals and downloadable content. Sony's Playstation Plus is planning to offer its paid users PSN Store discounts, free games and downloadable content. You would also get access to one new PSN game per month (possibly only for as long as you're a paying subscriber, though we're not sure of that).

Chat
Both Xbox Live Gold and Silver members have voice chat capabilities, but video chat and party chat are reserved for the fee-based Gold members. Sony currently offers free voice chat and voice free of charge to its PSN users. No word yet on what new robust chat services will be offered via the PlayStation Plus.

Social Networking Sites
Paid Xbox Live Gold users get Twitter and Facebook integration, while Xbox Live Silver members do not. Sony's free PSN service already offers Facebook integration.

Netflix
Netflix is already available on both the PSN and Xbox Live. It is currently a paid, separate subscription for the PSN and included in the subscription for Xbox Live Gold membership.

Multiplayer
The traditional divide between Microsoft's paid Gold service and its free Silver service is multiplayer. On the Xbox 360, players that want to experience multiplayer online gaming must play the Gold membership fees. Conversely, since the PS3 launched, it has offered free multiplayer gaming. PlayStation Plus does not currently appear as though it will change this.

Firmware...Wait, Firmware?
According to Sony, the company has made it easier for PlayStation Plus users to get their firmware updates. Microsoft does not offer such a service to Xbox Live members.

This is, as previously mentioned, what we currently know and obviously subject to change once Sony launches PlayStation Plus later this summer. There will be kinks for the company to iron out, so stay tuned to see how Sony continues to differentiate its paid online service from Microsoft's. The battle of the paid subscriptions is just getting started.

#1165

Postad 18 juni 2010 - 10:04

Unregistered1c1586eb
  • Unregistered1c1586eb
  • Wannabe

  • 15 inlägg
  • 0
Jag undrar bara är det värt att köpa ett Xbox 360 Arcade med en 20gb hdd för 1300 helt nytt

Redigerat av Unregistered1c1586eb, 18 juni 2010 - 10:33.


#1166

Postad 18 juni 2010 - 10:17

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0

Jag undrar bara är det värt att köpa ett Xbox 306 Arcade med en 20gb hdd för 1300 helt nytt

japp

#1167

Postad 28 augusti 2010 - 18:45

daswede
  • daswede
  • Användare

  • 232 inlägg
  • 0
Har haft Ps3 sen det släpptes.
Skaffade en xbox slim till grabbens rum för nogon vecka sen.Man har ju sett ett ständigt krig om vilken konsol som är bäst.
Nu när jag har båda så undrar jag bara vad skulle vara bättre med xbox 360.Det man direkt stör sig direkt på xbox är ingen bluray och kostnaden för xbox live så man kan lira online o ladda demon.
Ser ingen fördel med xbox men kanske nogon har några tips?

Redigerat av daswede, 28 augusti 2010 - 18:46.


#1168

Postad 28 augusti 2010 - 18:52

Unregistered8b1dd9ee
  • Unregistered8b1dd9ee
  • Forumräv

  • 791 inlägg
  • 0

Har haft Ps3 sen det släpptes.
Skaffade en xbox slim till grabbens rum för nogon vecka sen.Man har ju sett ett ständigt krig om vilken konsol som är bäst.
Nu när jag har båda så undrar jag bara vad skulle vara bättre med xbox 360.Det man direkt stör sig direkt på xbox är ingen bluray och kostnaden för xbox live så man kan lira online o ladda demon.
Ser ingen fördel med xbox men kanske nogon har några tips?

För min egen del: bättre spel,fler exklusiva titlar, skönare kontroll, bättre online del(värt extra pengen för min del)
Men det är ju väldigt individuellt, det finns ju alltid ett läger som tycker det ena eller det andra, dock håller jag mig i mitt tycke hyfsat neutral då jag haft alla tre denna generationen.

#1169

Postad 28 augusti 2010 - 19:01

Unregistered710b3906
  • Unregistered710b3906
  • Veteran

  • 2 199 inlägg
  • 0

skönare kontroll

A och O! Får kramp i händerna när jag spelar mitt ps3.
Men snart kommer Nykos ripoff till ps3 :).

#1170

Postad 28 augusti 2010 - 19:01

Unregistered1894
  • Unregistered1894
  • Lärjunge

  • 313 inlägg
  • 0

För min egen del: bättre spel,fler exklusiva titlar, skönare kontroll, bättre online del(värt extra pengen för min del)
Men det är ju väldigt individuellt, det finns ju alltid ett läger som tycker det ena eller det andra, dock håller jag mig i mitt tycke hyfsat neutral då jag haft alla tre denna generationen.


Det enda jag kan säga xbox har som är bäst... Handkontrollen, har nog aldrig testat en skönare.

Men nackdelarna gör att jag aldrig vill ha en xbox igen.

#1171

Postad 28 augusti 2010 - 19:01

Mooshie
  • Mooshie
  • Forumräv

  • 554 inlägg
  • 0
Om du ändå har en ps3 så är det väl inte så fruktansvärt att 360 inte har en blu-rayspelare?

#1172

Postad 09 oktober 2010 - 00:23

oqvist
  • oqvist
  • Mega-Guru

  • 9 862 inlägg
  • 0
Single player lirare till hundra procent här.

Inte mycket till konsollirare trots att jag har alla tre konsoler. PS 3/Wii har haft de mest intressanta exkl titlarna.
För multikonsolliren så väljer jag alltid 360 versionen. Dels för att prestandan och grafiken nästan alltid är bättre än på PS 3. Gamepaden är skönare och att man behöver betala för multiplayer bekommer inte mig då jag inte kör multiplayer.

PS 3an är överlägen som mediaserver dock med bättre ljudstöd och jag gillar dess gränsnitt betydligt bättre. Enklare och snabbare att navigera i.

Dedikerad bluray spelare har man nu men det var tidigare ett mega plus för PS 3n.
PS3an känns mycket mer solid byggd än 360n som känns direkt amatörmässigt sammansatt. Har drabbats av ett par döda 360 konsoler trots att man knappt använder den! Men det sägs ju att de ska hålal bättre nuförtiden.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • Elias
    2024-03-17 11:45:37
  • Elias
    2024-03-17 11:22:58
  • Elias
    2024-03-17 11:20:09
  • Elias
    2024-03-17 11:20:06
  • Salong vy bakåt, ny bild med tyg på vägg
    DPC
    2024-03-17 09:11:58
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.