Hoppa till innehåll

Sökresultat Sökningen pågår Sökresultaten dyker upp här efterhand. Du kan fortsätta skriva om du vill begränsa sökningen.
Söker efter användare
Söker efter gallerier
Sök forumtrådar
Stäng

Audio pro Black/Blue diamond v3

93 svar till detta ämne
  • Vänligen logga in för att kunna svara

#1

Postad 14 september 2009 - 18:03

riddaren
  • riddaren
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Nu har de nya ersättarna kommit till v2. http://audiopro.se/t...mp;table=series

#2

Postad 14 september 2009 - 18:07

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Trevlig läsning! ;)

Undrade just när dom skulle komma med ersättarna.

#3

Postad 14 september 2009 - 18:10

riddaren
  • riddaren
  • Wannabe

  • 20 inlägg
  • 0
Glömde säga:

Hörde att en affär hade köpt upp resterande lager utav Avanti. Kan det vara något på gång där med.

#4

Postad 14 september 2009 - 18:40

juan
  • juan
  • Forumräv

  • 823 inlägg
  • 0
Ser att Black/blue diamond har ett till bas/mellanregister element i V3! 2 st 5.25 " istället för en 6.5" i V2. hoppas dom får ett mer framträdande mellanregister.

Redigerat av juan, 14 september 2009 - 19:52.


#5

Postad 14 september 2009 - 18:54

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0
Är väldigt intresserad av den nya serien. Gillar Audio Pro skarpt, sitter just nu med V2 serien som jag är mycket nöjd med. Det finns ju dock alltid saker som kan förbättras och jag tror säkerligen svagheterna med V2 har rättats till med den nya serien.

Någon som fått info om när dom kommer släppas och vilket pris dom kommer ligga på??

#6

Postad 14 september 2009 - 20:01

juan
  • juan
  • Forumräv

  • 823 inlägg
  • 0

Är väldigt intresserad av den nya serien. Gillar Audio Pro skarpt, sitter just nu med V2 serien som jag är mycket nöjd med. Det finns ju dock alltid saker som kan förbättras och jag tror säkerligen svagheterna med V2 har rättats till med den nya serien.

Någon som fått info om när dom kommer släppas och vilket pris dom kommer ligga på??

Jag har mejlat audio pro om när nya v3 kommer ut i handeln, men inte fått svar tyvär.
Blir stadigt sugen på ett par blue diamond v3 i alla fall.

#7

Postad 15 september 2009 - 10:22

walkiii
  • walkiii
  • Mästare

  • 3 023 inlägg
  • 0
Jag sitter på blue diamond v2 är tokigt nöjd med dom! Men v3 med dubbla mellanregister ser väldigt intressant ut!

Kan tänka mig att prisbilden på nya v3 kommer ligga runt 13000kr/par. Med tanke på vad tidigare modeller har kostat.

#8

Postad 15 september 2009 - 14:41

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0
Ser att Black Diamond V3 nu går att beställa från Fyndbörsen för 6990kr! Måste lyssna på dessa först dock då man redan har V2, och frågan är hur pass mycket bättre den nya serien är. Jäkligt sugen blir man i alla fall =))

#9

Postad 15 september 2009 - 15:22

BlueDiamond
  • BlueDiamond
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
Och Blue Diamond V3 för 12.990

#10

Postad 15 september 2009 - 17:22

AlexanderE
  • AlexanderE
  • Guru

  • 4 905 inlägg
  • 0
Spännande spännande. Dock så är väl den egentliga skillnaden mot den förra varianten att den har just 2 st 5,25 tums element istället för ett 6,5". :)

#11

Postad 16 september 2009 - 08:54

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Tycker det är synd att dom slutat med lutningen på fronten på Black Vector från V1.

Funkar klockrent på en normal tvbänk där den blir lutad rakt mot sweetspot utan att pallra upp den osv.

Eller är det bara jag som fått det om bakfoten?

#12

Postad 16 september 2009 - 09:20

bensnake
  • bensnake
  • Veteran

  • 1 949 inlägg
  • 0
Kör med hela Blue- och Black-serien (v.2) drivna av en Onkyo 806 i bion och är nöjd med hur systemet presterar vid bioljud. Som hifi-förmedlare tycker jag dock att de lämnar lite i övrigt att önska, kanske beroende på att jag jämför med min renodlade tvåkanalsanläggning med bl.a. AV S3 Avantgarde, en orättvis jämförelse, visst, men i alla fall...

Ska bli spännande att se hur v.3-modellerna skiljer sig ljudmässigt från v.2. Hoppas och tror att de är lite mer "hifi-orienterade" (läs; neutrala) i sin spelstil. Måste lyssna å det snaraste!

Redigerat av bensnake, 16 september 2009 - 09:22.


#13

Postad 16 september 2009 - 09:27

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Ja just nu är man ju grymt sugen på att byta ut hela frontsystemet från V1 till V3 :rolleyes:

#14

Postad 16 september 2009 - 09:40

juan
  • juan
  • Forumräv

  • 823 inlägg
  • 0

Kör med hela Blue- och Black-serien (v.2) drivna av en Onkyo 806 i bion och är nöjd med hur systemet presterar vid bioljud. Som hifi-förmedlare tycker jag dock att de lämnar lite i övrigt att önska, kanske beroende på att jag jämför med min renodlade tvåkanalsanläggning med bl.a. AV S3 Avantgarde, en orättvis jämförelse, visst, men i alla fall...

Ska bli spännande att se hur v.3-modellerna skiljer sig ljudmässigt från v.2. Hoppas och tror att de är lite mer "hifi-orienterade" (läs; neutrala) i sin spelstil. Måste lyssna å det snaraste!


Vad är det du saknar hos blue v2 som hifi högtalare, gentemot AV S3 Avantgarde?

Redigerat av juan, 16 september 2009 - 09:42.


#15

Postad 16 september 2009 - 10:00

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0
Jag lyssnade på Elac 207 för ett tag sedan.. det som verkligen slog mig då var hur mycket bättre basen var än Black Diamond V2, det var i alla fall sådan bas jag är ute efter. Riktigt hårtslående och rapp bas. För övrigt tycker jag inte att det egentligen lät bättre än BD V2, kan tyckas märkligt då de kostar 10 tusen mer.
Hoppas verkligen att basen blir lite mer som Elacs nu när den har två st baselement.

Förbannat sugen blir man! =)

Redigerat av Mikael_80, 16 september 2009 - 10:01.


#16

Postad 16 september 2009 - 10:45

bensnake
  • bensnake
  • Veteran

  • 1 949 inlägg
  • 0

Vad är det du saknar hos blue v2 som hifi högtalare, gentemot AV S3 Avantgarde?

En hårresande realism, punktformighet, tredimensionalitet, stereosceneriet över huvud taget, de låter större åt alla håll helt enkelt. Blue diamond har sin akilleshäl i framför allt mellanregistret, som jag tycker är lite för laid back vilket märks tydligt på röster. Dessutom har Avantgarderna en fantastisk förmåga att "försvinna" ur ljudbilden när man sluter ögonen. Blue låter mer högtalare, helt enkelt. Men jag tycker fortfarande att de låter mycket bra, annars hade jag givetvis inte köpt dem.

#17

Postad 16 september 2009 - 11:01

BlueDiamond
  • BlueDiamond
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0
På Hallbäcks är Black/Blue diamond V3 500:- billigare än på Fyndbörsen.

#18

Postad 16 september 2009 - 11:06

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0

På Hallbäcks är Black/Blue diamond V3 500:- billigare än på Fyndbörsen.

Ja men Hallbäcks är knappast en firma iaf jag har lust att beblanda mig med.

Läggr isåfall hellre till några hundralappar och köper dom hos någon annan.

#19

Postad 16 september 2009 - 13:28

BlueDiamond
  • BlueDiamond
  • Wannabe

  • 36 inlägg
  • 0

Ja men Hallbäcks är knappast en firma iaf jag har lust att beblanda mig med.

Läggr isåfall hellre till några hundralappar och köper dom hos någon annan.


Dålig erfarenhet av Hallbäck?

#20

Postad 16 september 2009 - 13:49

masse70
  • masse70
  • Mega-Guru

  • 8 527 inlägg
  • 0
Nä det räcker med allt man lyckats läsa om dom här på forumet för att jag ska bli avskräckt.

Dock är det mest daterat en tid båakt i tiden men inget som gör mig sugen på att att handla där, tvärtom.

Kolla själv att skriva deras namn i sökrutan och se vilka trådar du får upp.

Edit, oj nu blev man lite extra 1337 :rolleyes:

Redigerat av masse70, 16 september 2009 - 13:50.


#21

Postad 16 september 2009 - 16:36

juan
  • juan
  • Forumräv

  • 823 inlägg
  • 0

En hårresande realism, punktformighet, tredimensionalitet, stereosceneriet över huvud taget, de låter större åt alla håll helt enkelt. Blue diamond har sin akilleshäl i framför allt mellanregistret, som jag tycker är lite för laid back vilket märks tydligt på röster. Dessutom har Avantgarderna en fantastisk förmåga att "försvinna" ur ljudbilden när man sluter ögonen. Blue låter mer högtalare, helt enkelt. Men jag tycker fortfarande att de låter mycket bra, annars hade jag givetvis inte köpt dem.


tack för det utförliga svaret.

Samma med black Diamond , jag tycker att mellanregistret är alldeles för svagt och laidback, men väldigt väl ljudande för 4-6000 kr går dock inte att komma ifrån.

#22

Postad 17 september 2009 - 09:45

bensnake
  • bensnake
  • Veteran

  • 1 949 inlägg
  • 0

tack för det utförliga svaret.

Samma med black Diamond , jag tycker att mellanregistret är alldeles för svagt och laidback, men väldigt väl ljudande för 4-6000 kr går dock inte att komma ifrån.

Tycker också att de är extremt prisvärda. Låter bra på det mesta, faktiskt. En schyst allroundhögtalare som är mycket svårslagen i prissegmentet.

Redigerat av bensnake, 17 september 2009 - 09:46.


#23

Postad 24 september 2009 - 03:33

doppko
  • doppko
  • Användare

  • 175 inlägg
  • 0
Lite mer info:

http://www.marantz.n...8SID_lowres.pdf

#24

Postad 24 september 2009 - 09:34

Unregistered37573cc1
  • Unregistered37573cc1
  • Mega-Guru

  • 8 314 inlägg
  • 0
Någon som tror H&M kommer att hylla dem? :P

#25

Postad 24 september 2009 - 15:09

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0
Ingen som lyssnat på dessa än?

Synd att det är så få återförsäljare av Audio Pro, det gör det ju mer eller mindre omöjligt att provlyssna deras högtalare någonstans. Jag börjar känna mig otålig, blir snart ett blixtköp av av Black Diamond V3! =)

Redigerat av Mikael_80, 24 september 2009 - 15:13.


#26

Postad 29 september 2009 - 08:11

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0
Dålig människa man är... jag kunde inte hålla mig! Har nu lagt en beställning på Black Diamond V3 =)))
Har dem förhoppningsvis i slutet av veckan. Återkommer med lyssningsintryck då, i helgen skall det spelas musik för fulla muggar =)

Redigerat av Mikael_80, 29 september 2009 - 08:17.


#27

Postad 01 oktober 2009 - 18:38

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0
Ok, då har man fått hem sina svarta diamanter v3! =)

Första intryck efter en timmas lyssnande: Betydligt mera "Hifi sound" mellanregistret är enligt mig klart förbättrad, likaså diskanten, ljudet är bra mycket mera detaljerat än V2, förvånansvärt mer detaljerat faktiskt! =)
Mindre bra men absolut inte dåligt är basen, låter för tillfället lite mindre än v2, men nu har man ju inte hunnit spela in dem eller laborera med placering.

Sammanfattat, mycket förbättrad på det mesta! Har också en mera "clean" look.

Återkommer efter ett 50tal timmars lyssning =)

#28

Postad 01 oktober 2009 - 20:52

bensnake
  • bensnake
  • Veteran

  • 1 949 inlägg
  • 0

Ok, då har man fått hem sina svarta diamanter v3! =)

Första intryck efter en timmas lyssnande: Betydligt mera "Hifi sound" mellanregistret är enligt mig klart förbättrad, likaså diskanten, ljudet är bra mycket mera detaljerat än V2, förvånansvärt mer detaljerat faktiskt! =)
Mindre bra men absolut inte dåligt är basen, låter för tillfället lite mindre än v2, men nu har man ju inte hunnit spela in dem eller laborera med placering.

Sammanfattat, mycket förbättrad på det mesta! Har också en mera "clean" look.

Återkommer efter ett 50tal timmars lyssning =)

Grattis till ett bra köp! Alltid kul när man blir nöjd. Ge dem några timmar ytterligare, så faller fler bitar på plats.

#29

Postad 01 oktober 2009 - 23:02

h-johansson
  • h-johansson
  • Amatör

  • 52 inlägg
  • 0
Blir med riktigt sugen på att beställa.
Har ett tag vart inne på att sälja mina B&W DM-685 och köpa golvare istället... Nya Black Diamond V3 eller begagnade Blue Diamond V2 ligger ju ganska bra i pris....
Nya Black Diamond känns väldigt prisvärda...

#30

Postad 06 oktober 2009 - 20:18

juan
  • juan
  • Forumräv

  • 823 inlägg
  • 0

Ok, då har man fått hem sina svarta diamanter v3! =)

Första intryck efter en timmas lyssnande: Betydligt mera "Hifi sound" mellanregistret är enligt mig klart förbättrad, likaså diskanten, ljudet är bra mycket mera detaljerat än V2, förvånansvärt mer detaljerat faktiskt! =)
Mindre bra men absolut inte dåligt är basen, låter för tillfället lite mindre än v2, men nu har man ju inte hunnit spela in dem eller laborera med placering.

Sammanfattat, mycket förbättrad på det mesta! Har också en mera "clean" look.

Återkommer efter ett 50tal timmars lyssning =)

Hur låter det nu måntro? har basen släppt?

#31

Postad 07 oktober 2009 - 07:31

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0

Hur låter det nu måntro? har basen släppt?


Jag har tvärr inte kunnat spela dem så mycket som man velat, är ju oftast fre-sön dem går varma =)
Diskanten och mellanregistret tycker jag är klart förbättrat, detta märks främst på akustisk musik där jag tycker att högtalarna briljerar.
Gällande basen så tänker jag ge dem mer tid, skall försöka spela in dem ordentligt i helgen, återkommer givetvis då med mer intryck =)

#32

Postad 07 oktober 2009 - 13:04

doppko
  • doppko
  • Användare

  • 175 inlägg
  • 0

Jag har tvärr inte kunnat spela dem så mycket som man velat, är ju oftast fre-sön dem går varma =)
Diskanten och mellanregistret tycker jag är klart förbättrat, detta märks främst på akustisk musik där jag tycker att högtalarna briljerar.
Gällande basen så tänker jag ge dem mer tid, skall försöka spela in dem ordentligt i helgen, återkommer givetvis då med mer intryck =)

Läser man specifikationen så ser det ut som det finns ett medvetet frekvensglapp mellan 75-100hz på v.3 modellen. Detta område är mycket viktigt för hur basen skall uppfattas och brister här märks speciellt tydligt i system med mindre frontar och separat sub.

Redigerat av doppko, 07 oktober 2009 - 13:18.


#33

Postad 07 oktober 2009 - 18:38

johannes.w
  • johannes.w
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Verkar ju vara rätt många som har föregångaren här, om man skulle klippa till på ett par blue diamond v.3, vad e vettigt att komplettera med för stärkare, har ett 2kanals-system med H/K idag, men tänkte att jag säljer det för att så smått bygga på ett 5.1 (alt utan sub eftersom det är aktiva basar i dessa) så tänkte att man kan köra på en reciever direkt så man har att bygga på sedan, så vad tror ni är vettig förstärkare som helst inte kostar dunderskjortan?

#34

Postad 08 oktober 2009 - 08:11

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0

Verkar ju vara rätt många som har föregångaren här, om man skulle klippa till på ett par blue diamond v.3, vad e vettigt att komplettera med för stärkare, har ett 2kanals-system med H/K idag, men tänkte att jag säljer det för att så smått bygga på ett 5.1 (alt utan sub eftersom det är aktiva basar i dessa) så tänkte att man kan köra på en reciever direkt så man har att bygga på sedan, så vad tror ni är vettig förstärkare som helst inte kostar dunderskjortan?


Heh, jadu... hur mycket är "dunderskjortan" för dig?? =)

#35

Postad 08 oktober 2009 - 11:09

johannes.w
  • johannes.w
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Jadu, är förstås lite oklart, men verkar ju vara ett prisvärt segment i Onkyo 607, H/K AVR 255 osv, så kan någon i den ligan platsa, dvs 5-8k kanske?

#36

Postad 09 oktober 2009 - 08:51

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0
Högtalarna är något tungdrivna, men enligt denna tråd: https://www.minhembi...howtopic=244339 så spelar ju förstärkaren mindre roll =)

Seriöst dock, ju mer kräm desto bättre kommer det ju låta, men förstärkarna du nämner duger nog bra.

Redigerat av Mikael_80, 09 oktober 2009 - 08:52.


#37

Postad 11 oktober 2009 - 16:39

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0
Lyssnat en hel del nu, högtalarna låter bara bättre och bättre. Basen känns redan mycket bättre, har flyttat dom närmare väggen vilket förstärkte basen en hel del, förstås =) V2'an har en förstärkt bas, men skulle inte vilja påstå bättre, snarare tvärtom, den kännas mer kontrollerad och tightare nu. Diskanten å mellanregistret har jag redan nämnt, det är klart förbättrat.

Gillar man BD V2 så kan jag varmt rekommendera BD V3, ljudkaraktären är densamma, allt är bara bättre, känns mer korrekt i sin ljudåtergivning.

Redigerat av Mikael_80, 12 oktober 2009 - 12:50.


#38

Postad 12 oktober 2009 - 11:20

Unregisteredcc23e210
  • Unregisteredcc23e210
  • Veteran

  • 1 766 inlägg
  • 0
Hmm... Nu blir jag ju lite sugen att byta ut mina Black Diamond V2 till V3... Frågan är dock om det är värt det.

#39

Postad 12 oktober 2009 - 11:48

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0

Hmm... Nu blir jag ju lite sugen att byta ut mina Black Diamond V2 till V3... Frågan är dock om det är värt det.


Jag tycker de är så pass mycket bättre att det är värt det. För min del handlar det iofs mycket om att jag vill köpa ny center samt bakhögtalare också, och vill då ha rätt klangmatchning, så jag köper allt i V3 serien.

#40

Postad 12 oktober 2009 - 12:01

johannes.w
  • johannes.w
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Tror ni Marantz 5004 kan vara ett bra alternativ till blue diamond? känns som marantz är mer finlir än kraft, men eftersom det är aktiva basar kanske kraften ändå räcker så det blir en bra kombination, är nog ändå ute efter lite mer finlir i denna stereo, haft H/K 2kanals med en sjuttans massa kraft fram till nu och stora infinity-frontar så har fått min dos av kraft och bas =)

#41

Postad 12 oktober 2009 - 12:31

juan
  • juan
  • Forumräv

  • 823 inlägg
  • 0

Tror ni Marantz 5004 kan vara ett bra alternativ till blue diamond? känns som marantz är mer finlir än kraft, men eftersom det är aktiva basar kanske kraften ändå räcker så det blir en bra kombination, är nog ändå ute efter lite mer finlir i denna stereo, haft H/K 2kanals med en sjuttans massa kraft fram till nu och stora infinity-frontar så har fått min dos av kraft och bas =)

Marantz tycker jag passar till audio pro. kör den kombon själv.

#42

Postad 14 oktober 2009 - 22:32

johannes.w
  • johannes.w
  • Rookie

  • 8 inlägg
  • 0
Idag landade 2 blåa diamanter tillsammans med en Marantz 5004 här hemma, låter väldigt trevligt än så länge... finns säkert endel att ställa in också.
Vad är vettig invå att ställa bak på högtalarna föresten? är det rakt upp för neutralt ljud?

#43

Postad 15 oktober 2009 - 18:34

juan
  • juan
  • Forumräv

  • 823 inlägg
  • 0

Idag landade 2 blåa diamanter tillsammans med en Marantz 5004 här hemma, låter väldigt trevligt än så länge... finns säkert endel att ställa in också.
Vad är vettig invå att ställa bak på högtalarna föresten? är det rakt upp för neutralt ljud?

häftigt, du får berätta hur det låter när du spelat in dem och testa film och musik.

#44

Postad 16 oktober 2009 - 08:24

F.A
  • F.A
  • Lärjunge

  • 252 inlägg
  • 0

Idag landade 2 blåa diamanter tillsammans med en Marantz 5004 här hemma, låter väldigt trevligt än så länge... finns säkert endel att ställa in också.
Vad är vettig invå att ställa bak på högtalarna föresten? är det rakt upp för neutralt ljud?


Jag mailade audio pro om hur man ska ha reglagen inställda på högtalaren. Dom sa att rakt upp är en bra utgångspunkt och sedan prova vad som funkar bäst i kombination med förstärkaren.

#45

Postad 18 oktober 2009 - 12:45

F.A
  • F.A
  • Lärjunge

  • 252 inlägg
  • 0
En fråga om Blue diamond:
Vad ska man ställa delningsfrekvensen på i förstärkaren?

#46

Postad 29 oktober 2009 - 19:43

Unregistered8f1e83fc
  • Unregistered8f1e83fc
  • Wannabe

  • 30 inlägg
  • 0
Är påväg att skaffa ett par högtalare Black Diamond v2 eller v3, v3 verkar mest intressant men budgeten är lite tajt.
Dock så undrar jag kommer det fungera bra med denna förstärkare? -> Sony STR-DH800
Tänkt köra bi-amp eftersom jag kommer bara ha 2 frontar inget mer.

#47

Postad 29 oktober 2009 - 22:13

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0

Är påväg att skaffa ett par högtalare Black Diamond v2 eller v3, v3 verkar mest intressant men budgeten är lite tajt.
Dock så undrar jag kommer det fungera bra med denna förstärkare? -> Sony STR-DH800
Tänkt köra bi-amp eftersom jag kommer bara ha 2 frontar inget mer.


Både BD V2 och V3 är riktigt bra högtalare i mitt tycke.. så du blir nog nöjd oavsett vilka du väljer.
Förstärkaren du nämner tror jag jag inte har några problem med att driva högtalarna, så himla tungdrivna är dom inte.

Jag har för övrigt spelat in mina V3'or en hel del nu, ikväll verkade som det lossnade rejält! Kom hem efter jobbet och drog på Brothers In Arms med Dire Straits, den låten har aldrig låtit så bra i mina öron kan jag säga =) Vad jag än matar dom med låter det helt underbart, är riktigt nöjd!

#48

Postad 03 november 2009 - 01:16

Unregisteredc1598fe8
  • Unregisteredc1598fe8
  • Användare

  • 192 inlägg
  • 0
Kul att det låter bra! Jag är själv sugen som attan på att skaffa nya v3orna av Black diamond ihop med en Ace-Bass 3. Måste få till en provlyssning först bara.

Lite fler bilder på skönheterna hade inte varit dumt ;)

Redigerat av Unregisteredc1598fe8, 03 november 2009 - 01:18.


#49

Postad 03 november 2009 - 08:54

Mikael_80
  • Mikael_80
  • Forumräv

  • 905 inlägg
  • 0

Kul att det låter bra! Jag är själv sugen som attan på att skaffa nya v3orna av Black diamond ihop med en Ace-Bass 3. Måste få till en provlyssning först bara.

Lite fler bilder på skönheterna hade inte varit dumt ;)


Fler bilder kommer jag att lägga upp nu i helgen =)

#50

Postad 27 november 2009 - 17:58

Jeppaa
  • Jeppaa
  • Wannabe

  • 29 inlägg
  • 0
En kanske enkel fråga men ska subbasen på audio pro blue diamond v.3 riktas innåt mot t ex tvn eller utåt mot t ex vägg? Det står ju left och right på kartong när man köper dem men vad som blir vad beror ju på om man ser bakifrån eller framifrån såklart.



0 användare läser detta ämne

0 medlemmar, 0 gäster, 0 anonyma medlemmar

  • tnorlund
    2024-04-22 20:00:21
  • Nya hyllor. 2670 DVD+Blu-Ray
    tnorlund
    2024-04-22 19:58:56
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:17:29
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 17:09:47
  • UPDATE 2024
    jacoby
    2024-04-15 16:57:35
  • Fler  |  Vilka bilder visas här?
Trendande produkter
Prisjakt © 2000 - 2024 Prisjakt   Cookiepolicy.   Våra regler.   Personuppgiftspolicy.  Hantera cookie-inställningar.